POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
5 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Drift autó projektek  »   Erik Viking e36coupe 318is M44 turbo

erik3_6
2014.04.04. 21:33   






Csináltunk ma egy logot, mert senki nem hitte el, többek közt én sem hogy ez a kocsi 0,6bar tölt, de a valóság az hogy 0,6 bar-on 433LE.




www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2014.04.04. 21:24   






xt198 írta:
Szia, ha nem titok mennyibe volt kompletten a dolog Bertinek? Smile

Majd kérdezd meg tőle Smile Kacsint


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
xt198
2014.04.03. 21:11   






Szia, ha nem titok mennyibe volt kompletten a dolog Bertinek? Smile


   242    2012.04.12. 16:53
erik3_6
2014.04.03. 17:09   






Érdekességnek : Készítettem egy m54b30 Turbósítás Driftre ami ma le lett mérve, Főtengelyen 433Le 550NM 0,6bar töltőnyomás amit majd most meg kell nézni hogy tényleg annyi e.







www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2014.03.25. 19:58   






ohnelader írta:
Ez milyen festék? Ilyen felületet ad a VHT is, ha jól tudom.


Igen a VHT is ilyen felületet ad, mert ez a VHT wrinkle plus Very Happy Kacsint
Összeszerelve valahogy így fog kinézni :




www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
ohnelader
2014.03.25. 14:56   






Ez milyen festék? Ilyen felületet ad a VHT is, ha jól tudom.


miskolc    216    2008.08.20. 17:37
erik3_6
2014.03.23. 17:24   






Amíg a gépműhelyben vannak a dolgok addig lefújtam a szelepfedelet. 3 órás csiszolgatás és drótkorongozás után, hogy azt a gyári lakkszerű réteget mindenhonnan el tudjam távolítani.




www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2014.03.12. 18:26   






Megérkeztek a kovácsolt dugók. Leborítottam szénszállal a gyújtókábel takaró fedelet.







www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
clockwork
2014.02.24. 12:47   






speer írta:
erik3_6 írta:
A bűnös annak fémrúdnak be kellene fordulnia abba a lyukba a pillangószelepen, és ahogy nézem nem működhetett túlságosan jól egyébként sem.







Ez az "újabb" motorkra jellemző BMW okosság szar kivitelezése...a 6 hengeresekben is van hasonló és a dieselekben is.A benzinesek tompább zörgő hanggal tudatják(nem is mindíg hallani) ,ha már fáradt ez a mechanizmus,de ilyenkor sem törvényszerű,hogy széthullik,de tény,hogy sok széthullik!! Rossz tervezés,anyaghasználat, vagy csak cseréljük csilliókért az egészet a megadott kilómétereknél? Leginkább az utóbbi...hajrá Erik,tudom kurva bosszantó az ilyen hiba!! Szemcsis


annyiban azert jobb az ujabb, hogy ahhoz lehet venni "felujito" kitet ami kb. 5000ft ebayen. ezeket a regi fosokat csak egyben aruljak. Sad


   42    2013.07.15. 21:30
speer
2014.02.24. 07:27   






erik3_6 írta:
A bűnös annak fémrúdnak be kellene fordulnia abba a lyukba a pillangószelepen, és ahogy nézem nem működhetett túlságosan jól egyébként sem.







Ez az "újabb" motorkra jellemző BMW okosság szar kivitelezése...a 6 hengeresekben is van hasonló és a dieselekben is.A benzinesek tompább zörgő hanggal tudatják(nem is mindíg hallani) ,ha már fáradt ez a mechanizmus,de ilyenkor sem törvényszerű,hogy széthullik,de tény,hogy sok széthullik!! Rossz tervezés,anyaghasználat, vagy csak cseréljük csilliókért az egészet a megadott kilómétereknél? Leginkább az utóbbi...hajrá Erik,tudom kurva bosszantó az ilyen hiba!! Szemcsis


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
spongebob
2014.02.24. 00:19   






erik3_6 írta:
A bűnös annak fémrúdnak be kellene fordulnia abba a lyukba a pillangószelepen, és ahogy nézem nem működhetett túlságosan jól egyébként sem.








Ez tényleg bosszantó egy dolog,igazán sajnálom!
Az új mocinál már gondolom úgyis más gyűjtőcsonk lesz (akár hasonlóan szép mint a Zsoltié),reméljük ez az utolsó ilyen szopi a projektedben.Amúgy faszán szólt a gép a pályán,és bíztató a belsőség kinézete alapján ahogyan Ákos is írta,jó kis konfig lesz ez...hajrá Erik,kitartást az újraélesztéshez Kacsint


Budapest    851    2007.05.11. 21:37
paszi2
2014.02.23. 22:20   






Sziasztok volna egy kérdésem a hidrós kézifékkel kapcsolatban mert vitába keveredtem!
Ha jól tudom az a hátsó kerekeket fogja?
És az hogy van bekötve a gyári hátsó kör átvan kötve egy másik fékhengerbe az utastérben?


   1    2014.01.19. 01:01
ZSOSZ
2014.02.23. 17:21   






Bakker! Confused
Az ilyen és ehhez hasonló meghibásodások a legbosszantóbbak.
Rázd gatyába Erik! Kacsint


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
erik3_6
2014.02.23. 15:51   






A bűnös annak fémrúdnak be kellene fordulnia abba a lyukba a pillangószelepen, és ahogy nézem nem működhetett túlságosan jól egyébként sem.









A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2014.02.23. 18:45 (1).

www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2014.02.22. 23:35   






Zsaat írta:
hm... Sad nem lehet hogy valami varacsk belekerült a coolerezésbe ? nekem egy dugó darab olvadt fel a szívósorra, nem vettük észre , s mikor meg lett hajtva a gép , ugyan így bekerült az égéstérbe Shocked


Közben rájöttem mi ez. Nem tudom honnan jött a szikra, de ez a szívósorban lévő műanyag pillangószelep vezérlő rudazatának a vége. Van a szívósorban egy műanyag pillangószelep ami terelgeti a levegőt hogy éppen merre menjen, talán hívhatjuk változó szívócsőhosz vezérlésnek. Ezt a pillangószelepet egy rudazat mozgatja aminek a vége 90 fokban van meghajtva és a meghajtott rész van beakasztva ebbe a műanyag pillangószelepbe, na ez a meghajtott rész tört le és szívta be a motor. Biztos hogy ez az, mert olyan mint egy szög amit a dugattyú 180fokban meghajtott, fémből van mert fogja a mágnes, és hiányzik a működtető rudazat vége, a műanyag pillangószelep meg lengedezik magába.

Egy biztos ezt úgy kidobom belőle mint a huzat, nekem baromira nincsen rá szükségem, mert így picit több a kára mint a haszna. Ez a motor annyira nem érdekel, de ha ilyen történik az új motorral akkor annak nem nagyon fogok örülni. Ha már összeborult borult volna attól össze hogy kitaposom a szemét és leszakad letörik valami, de ilyen marhaság miatt ááááááá, vagy repült volna bele nap végén mikor már elfüstöltem 10 pár gumit.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Zsaat
2014.02.22. 23:01   






hm... Sad nem lehet hogy valami varacsk belekerült a coolerezésbe ? nekem egy dugó darab olvadt fel a szívósorra, nem vettük észre , s mikor meg lett hajtva a gép , ugyan így bekerült az égéstérbe Shocked


Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod Smile (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo

Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
powered
2014.02.22. 22:32   






erik3_6 írta:
Megvan a bűnös, de hogy ez mi, mit keres itt és ki tette oda azt nem tudom. Egy biztos nincsen köze a turbosításhoz meg a drifthez meg úgy semmihez. Nem tudom milyen fémdarabka és honnan származhat, de ez egy óriási balszerencse. Nem találtam sehol semmit ahonnan ez hiányozna.













Viszont az ép hengerekben úgy tűnik minden oké, a szelep színéből ítélve.


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
erik3_6
2014.02.22. 22:20   






Megvan a bűnös, de hogy ez mi, mit keres itt és ki tette oda azt nem tudom. Egy biztos nincsen köze a turbosításhoz meg a drifthez meg úgy semmihez. Nem tudom milyen fémdarabka és honnan származhat, de ez egy óriási balszerencse. Nem találtam sehol semmit ahonnan ez hiányozna.













www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2014.02.22. 08:50   






Hétvégén kiszedem és szétszedem, akkor kiderül ki a bűnös. Az tuti hogy a 4henger kevésbé viseli ezt a turbosítás dolgot gyáriba mint a 6. Vettem egy donor motort ha abból kell valami, és pl a hajtókarok is viccesek egy m50-hez képest. Számítottam erre és több szempontból is erre a motorra esett a választás az egyik a motorépítés volt. Most bele fog kerülni minden aminek bele kell. Kovidugó, H-kar, tőcsavar, mls tömítés. CR 9:1-re lesz belőve az etanol üzemet előtérbe helyezve, így utcai cirkáló üzemmódban sem lesz nagyon buta.

Érdekesség, hogy a donor motor ami hajtókarcsapágyas de nem annyira durván, szintén a 2 hengerben látható nyoma van annak hogy összeért a szelep a dugóval, tehát ebben a motorban sincsenek óriás szelepzsebek.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Addorjan
2014.02.21. 21:54   






erik3_6 írta:
http://www.youtube.com/watch?v=JSuKX7xpf6g

Ennyi videó készült a mai napról, közben arra jutottam, hogy lehet ennek a motornak a 7000-es tiltás sok volt. Picit utolérte a szelepet a dugó, és egyszercsak alapjáraton letört mert kigyengítette. 15 kört mentem és igencsak tapostam neki, utcán ilyen terhelést sose kap.


Ez egy rovid m50, birnia kell a 7000-t. Inkabb a "bontatlansag" a bunos, egy par jobban logo vagy kevesbe zaro kipuff szelep nem szereti, ha megjaratjak oket. Ezert nem baj, ha csak egy sima hfej felujitast, meg mosogatast kap a motor mielott elmezdjuk a nyigatast Smile


   972    2005.10.10. 15:25
Zsaat
2014.02.21. 20:45   






erik3_6 írta:
http://www.youtube.com/watch?v=JSuKX7xpf6g

Ennyi videó készült a mai napról, közben arra jutottam, hogy lehet ennek a motornak a 7000-es tiltás sok volt. Picit utolérte a szelepet a dugó, és egyszercsak alapjáraton letört mert kigyengítette. 15 kört mentem és igencsak tapostam neki, utcán ilyen terhelést sose kap.

Szia, a 7300 na az sokk ! Very Happy nyugi nekem az m40b18as motorom bezabálta a kipufogó szelep tányéromat a 4. henger , úgy hogy átszakította a dugót, meglátogatta a sonkákat aztán visszatért az égéstérbe és kisebb rágcsálás után kiköpte a kipufogóba, szerencse a szerencsétlenségben hogy a henger fala nem sérült viszont a hengerfejen a szelep híd megroggyant, hegeszteni kellett Surprised összeraktuk és még elgurult 80ezer kilómétert Smile aztán eladtam, mert jött az m42b18 és kellett a hely Kacsint jól tolod a kicsikét


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
erik3_6
2014.02.15. 19:54   






http://www.youtube.com/watch?v=JSuKX7xpf6g

Ennyi videó készült a mai napról, közben arra jutottam, hogy lehet ennek a motornak a 7000-es tiltás sok volt. Picit utolérte a szelepet a dugó, és egyszercsak alapjáraton letört mert kigyengítette. 15 kört mentem és igencsak tapostam neki, utcán ilyen terhelést sose kap.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2014.02.15. 16:52   






M44 driftet nem bírta. Valami gubanc a 2-es hengerben van, mert odabent megszünt a gyertyaházagom, gonosz manók összekalapálták 0-ra. Én tippem az hogy letörhetett a szelep, de majd feltárás után többet fogok tudni. Érdekes az hogy mindez a depóbol a rajthoz gutulva történt tulajdonképpen alapjáraton, ahogy megfordultam a rajtba és megálltam akkor leállt az autó és utánna csattogva 3 hengerezve indult újra. Ezzel egyidőben indul is akkor a motorépítő project ha már szét kell szedni akkor tudni fogja amit tudnia kell, reménykedtem hogy azért erre később kerül sor de végülis tervezve volt az élet meg azt mondta hogy akkor most.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2014.02.14. 19:32   






Kormány probléma! Az E36-nak nem állítható a kormányoszlopa, én meg picit magasabb vagyok az átlagosnál így az üléspozició nem volt túlságosan megfelelő, főleg nem versenypályára. Közelebb akartam hozni a kormányt de sportkormányt nem akartam, szerettem volna megtartani a légzsákot is. Vettem egy kormányt ami már semmire sem jó, ezt szétvágtam, nekem a gyári közepére volt szükség, le lett esztergálva. Aluból készítve lett egy toldás aminek az egyik felére rá lett rögzítve a szétvágott kormányból készített alaplap, másik felére pedig egy gyári 3ágú kormány. Minden le lett bőrözve, így gyárias minden a kormány 10cm-el közelebb került, és megmaradt a légzsák is.













www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Laleeboy
2014.02.14. 09:32   






erik3_6 írta:





Érdeklődik az utánpótlás?

Az én kisfiam is állandóan vezetni akar (érdekes a mama opeljében csak hátul akar ülni Very Happy )


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3901    2005.07.19. 15:10
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  5 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Tartalomjegyzék  »   Drift autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére