POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 4 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   Atesz318 - E36 Arktissilber metallic

nandi56
2014.02.21. 15:04   






promega írta:
nandi56 írta:
Laleeboy írta:
nandi56 írta:
Heló !
Tudja valaki hol keressem a BMW e36 -on a klíma kondenzvíz elvezetot ?


A váltóalagúton a középkonzol alatt


Koszonom ! Hogyan tisztítható ?

ha lebontod belül a középkonzolt, ki tudod szedni befelé, egy 5-6 cm-es kis gumicső az egész.


Koszonom... amikor voltam a gumis havernál, felemelte és a sebváltó végénél volt egy luk a kasztniban...olyan téglalap alakú , abba fújt bele a kompresszorral , de semmi változás...
PÁRÁSODIK a jobb oldal elol változatlanul !!!
De csak a jobb oldal !!!


Egy autónak nem az esztétikai állapot a legfontosabb jellemzője...

Miskolc    160    2013.11.22. 14:20
promega
2014.02.21. 14:55   






nandi56 írta:
Laleeboy írta:
nandi56 írta:
Heló !
Tudja valaki hol keressem a BMW e36 -on a klíma kondenzvíz elvezetot ?


A váltóalagúton a középkonzol alatt


Koszonom ! Hogyan tisztítható ?

ha lebontod belül a középkonzolt, ki tudod szedni befelé, egy 5-6 cm-es kis gumicső az egész.


Kecskemét    380    2005.10.18. 14:36
Laleeboy
2014.02.21. 14:21   






nandi56 írta:
Laleeboy írta:
nandi56 írta:
Heló !
Tudja valaki hol keressem a BMW e36 -on a klíma kondenzvíz elvezetot ?


A váltóalagúton a középkonzol alatt


Koszonom ! Hogyan tisztítható ?


Azt nem tudom , elég sz@r helyen van mert alulról meg a váltó van útban.
Esetleg a pollenszűrő helyén keresztül
Esetleg kérdezd meg Boczy-t ha jól emlékszem ő alakított át manuált digitre és atomjaira szedte az utasteret


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3911    2005.07.19. 15:10
nandi56
2014.02.21. 13:09   






Laleeboy írta:
nandi56 írta:
Heló !
Tudja valaki hol keressem a BMW e36 -on a klíma kondenzvíz elvezetot ?


A váltóalagúton a középkonzol alatt


Koszonom ! Hogyan tisztítható ?


Egy autónak nem az esztétikai állapot a legfontosabb jellemzője...

Miskolc    160    2013.11.22. 14:20
Laleeboy
2014.02.21. 11:48   






nandi56 írta:
Heló !
Tudja valaki hol keressem a BMW e36 -on a klíma kondenzvíz elvezetot ?


A váltóalagúton a középkonzol alatt


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3911    2005.07.19. 15:10
nandi56
2014.02.21. 11:19   






Heló !
Tudja valaki hol keressem a BMW e36 -on a klíma kondenzvíz elvezetot ?


Egy autónak nem az esztétikai állapot a legfontosabb jellemzője...

Miskolc    160    2013.11.22. 14:20
==TOMI==
2014.02.17. 22:51   






Figyeljük mi csak toljad! Smile


BMW 325tds///

Celldömölk-Szombathely    2386    2009.07.02. 18:36
Atesz318
2014.02.17. 19:58   






Sziasztok

Idő hiányában elég rég frissítettem a történéseket, de most hozok egy adagot az esetleges követőknek Smile


2013 elején ==TOMI== kollégának köszönhetően, beszereztem egy szett, m-tech futóművet. Beszerzés után egyből be is építettem az autóba



Beépítés közben derült ki, hogy a hátsó torony szilent, elég rendesen elhasználódott. Még a gyáriak voltak bent.









És az újak




   450    2011.01.23. 12:29
Atesz318
2013.12.14. 19:47   






szendi.tamas írta:
Atesz318 írta:
szendi.tamas írta:
nandi56 írta:
Üdv mindenkinek !

Még mindíg keresem ezt a pár forintos fröccsöntött műanyag szart !
Nem létezik , hogy ne legyen egy bontó ahol van elfekvőben , annál is inkább mert ez - ha fel nem gyújtják - , akkor szinte elnyűhetetlen !!!
A megvétele előtt volt szervizelve még a régi tulaj idejében és ott tűnt el...

A hátsó ablak keretének a két felső sarka nekem is hiányzik.
Ez valami BMW betegség ? Kirágja a béemwérágó manó ?
Külön miért nem lehet pótolni , látszólag függetleen a többi résztől ?!


Szia!

A nálam okosabbak azt mondják, hogy a teteje és a 2 oldala egy darabban van, az alja pedig egy másik darab. A realoem és schmiedmann is ezt mondja, szóval valószínűleg így van. A sarka állítólag azért jön le mert gyárilag 3 darabból vulkanizálják össze és az illesztéseknél elfárad. Megoldás: teljes csere. Én holnap csinálom. Volt itt valahol egy projekt ahol a többiek foglalkoztak vele. Otthon megcsinálható...azt láttam.

T.


Szia !

Pontosan így van ahogy leírtad, nálam is az volt a gond, hogy a 10x év alatt a sarkak eltűntek, ez vezetett a cseréhez. A sarkak eltűnését-szétmállását szerintem az okozza hogy azok puhább gumik a feszítő többi része pedig keményebb műanyag. A holnapi művelethez egy kis segítség:http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1736909-e36-Rear-Window-Trim-Seal-replacement-DIY


Szia.

Köszi. Ma nem jött meg a gumi így csak a hét elején esedékes a csere.

A műanyag szerszámot amivel a gumit benyomkodom milyen néven keressem a neten vagy boltban?

T.


Szia

Ebben sajnos nem tudok segíteni, én saját magamnak készítettem hasonlót, ami a célnak tökéletesen megfelelt


   450    2011.01.23. 12:29
szendi.tamas
2013.12.14. 18:43   






Atesz318 írta:
szendi.tamas írta:
nandi56 írta:
Üdv mindenkinek !

Még mindíg keresem ezt a pár forintos fröccsöntött műanyag szart !
Nem létezik , hogy ne legyen egy bontó ahol van elfekvőben , annál is inkább mert ez - ha fel nem gyújtják - , akkor szinte elnyűhetetlen !!!
A megvétele előtt volt szervizelve még a régi tulaj idejében és ott tűnt el...

A hátsó ablak keretének a két felső sarka nekem is hiányzik.
Ez valami BMW betegség ? Kirágja a béemwérágó manó ?
Külön miért nem lehet pótolni , látszólag függetleen a többi résztől ?!


Szia!

A nálam okosabbak azt mondják, hogy a teteje és a 2 oldala egy darabban van, az alja pedig egy másik darab. A realoem és schmiedmann is ezt mondja, szóval valószínűleg így van. A sarka állítólag azért jön le mert gyárilag 3 darabból vulkanizálják össze és az illesztéseknél elfárad. Megoldás: teljes csere. Én holnap csinálom. Volt itt valahol egy projekt ahol a többiek foglalkoztak vele. Otthon megcsinálható...azt láttam.

T.


Szia !

Pontosan így van ahogy leírtad, nálam is az volt a gond, hogy a 10x év alatt a sarkak eltűntek, ez vezetett a cseréhez. A sarkak eltűnését-szétmállását szerintem az okozza hogy azok puhább gumik a feszítő többi része pedig keményebb műanyag. A holnapi művelethez egy kis segítség:http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1736909-e36-Rear-Window-Trim-Seal-replacement-DIY


Szia.

Köszi. Ma nem jött meg a gumi így csak a hét elején esedékes a csere.

A műanyag szerszámot amivel a gumit benyomkodom milyen néven keressem a neten vagy boltban?

T.


Köszi.

T.

Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
Atesz318
2013.12.14. 17:28   






szendi.tamas írta:
nandi56 írta:
Üdv mindenkinek !

Még mindíg keresem ezt a pár forintos fröccsöntött műanyag szart !
Nem létezik , hogy ne legyen egy bontó ahol van elfekvőben , annál is inkább mert ez - ha fel nem gyújtják - , akkor szinte elnyűhetetlen !!!
A megvétele előtt volt szervizelve még a régi tulaj idejében és ott tűnt el...

A hátsó ablak keretének a két felső sarka nekem is hiányzik.
Ez valami BMW betegség ? Kirágja a béemwérágó manó ?
Külön miért nem lehet pótolni , látszólag függetleen a többi résztől ?!


Szia!

A nálam okosabbak azt mondják, hogy a teteje és a 2 oldala egy darabban van, az alja pedig egy másik darab. A realoem és schmiedmann is ezt mondja, szóval valószínűleg így van. A sarka állítólag azért jön le mert gyárilag 3 darabból vulkanizálják össze és az illesztéseknél elfárad. Megoldás: teljes csere. Én holnap csinálom. Volt itt valahol egy projekt ahol a többiek foglalkoztak vele. Otthon megcsinálható...azt láttam.

T.


Szia !

Pontosan így van ahogy leírtad, nálam is az volt a gond, hogy a 10x év alatt a sarkak eltűntek, ez vezetett a cseréhez. A sarkak eltűnését-szétmállását szerintem az okozza hogy azok puhább gumik a feszítő többi része pedig keményebb műanyag. A holnapi művelethez egy kis segítség:http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1736909-e36-Rear-Window-Trim-Seal-replacement-DIY


   450    2011.01.23. 12:29
Atesz318
2013.12.14. 17:11   






kögö írta:
Atesz318 írta:
Az autó átesett egy első futómű felújításon, és egy első fék fejlesztésen. A lengőkar gömbfejek cserélve lettek Lemförder gömbfejekre, A szilent pedig Powerflexre. A féket pedig kicseréltem hűtött tárcsásra, kapott új betéteket, új Ate fékcsövet és fékkopásjelzőt is.




























De azért ugye nem így ment a tárcsa az autó alá, hanem vettél rajta egy érintőfogást az esztergán, hogy a vakrozsda eltűnjön. Szemcsis


Természetesen, vékonyan leletek húzatva, csak előtte kíváncsiságból összeraktam. Nem bírtam várni Very Happy
És persze a fékfolyadékból is kapott újat, csak ezt előzőleg lefelejtettem a felsorolásból.


   450    2011.01.23. 12:29
szendi.tamas
2013.12.14. 00:41   






kögö írta:
nandi56 írta:
Üdv mindenkinek !

Még mindíg keresem ezt a pár forintos fröccsöntött műanyag szart !
Nem létezik , hogy ne legyen egy bontó ahol van elfekvőben , annál is inkább mert ez - ha fel nem gyújtják - , akkor szinte elnyűhetetlen !!!
A megvétele előtt volt szervizelve még a régi tulaj idejében és ott tűnt el...

A hátsó ablak keretének a két felső sarka nekem is hiányzik.
Ez valami BMW betegség ? Kirágja a béemwérágó manó ?
Külön miért nem lehet pótolni , látszólag függetleen a többi résztől ?!


Mit is keresel pontosan?


Szerintem feszítőt keres.....


Köszi.

T.

Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
kögö
2013.12.14. 00:35   






nandi56 írta:
Üdv mindenkinek !

Még mindíg keresem ezt a pár forintos fröccsöntött műanyag szart !
Nem létezik , hogy ne legyen egy bontó ahol van elfekvőben , annál is inkább mert ez - ha fel nem gyújtják - , akkor szinte elnyűhetetlen !!!
A megvétele előtt volt szervizelve még a régi tulaj idejében és ott tűnt el...

A hátsó ablak keretének a két felső sarka nekem is hiányzik.
Ez valami BMW betegség ? Kirágja a béemwérágó manó ?
Külön miért nem lehet pótolni , látszólag függetleen a többi résztől ?!


Mit is keresel pontosan?


http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic.asp?TOPIC_ID=20139

Kazincbarcika    2695    2004.12.09. 04:35
kögö
2013.12.14. 00:35   






Atesz318 írta:
Az autó átesett egy első futómű felújításon, és egy első fék fejlesztésen. A lengőkar gömbfejek cserélve lettek Lemförder gömbfejekre, A szilent pedig Powerflexre. A féket pedig kicseréltem hűtött tárcsásra, kapott új betéteket, új Ate fékcsövet és fékkopásjelzőt is.




























De azért ugye nem így ment a tárcsa az autó alá, hanem vettél rajta egy érintőfogást az esztergán, hogy a vakrozsda eltűnjön. Szemcsis


Kazincbarcika    2695    2004.12.09. 04:35
szendi.tamas
2013.12.14. 00:21   






nandi56 írta:
Üdv mindenkinek !

Még mindíg keresem ezt a pár forintos fröccsöntött műanyag szart !
Nem létezik , hogy ne legyen egy bontó ahol van elfekvőben , annál is inkább mert ez - ha fel nem gyújtják - , akkor szinte elnyűhetetlen !!!
A megvétele előtt volt szervizelve még a régi tulaj idejében és ott tűnt el...

A hátsó ablak keretének a két felső sarka nekem is hiányzik.
Ez valami BMW betegség ? Kirágja a béemwérágó manó ?
Külön miért nem lehet pótolni , látszólag függetleen a többi résztől ?!


Szia!

A nálam okosabbak azt mondják, hogy a teteje és a 2 oldala egy darabban van, az alja pedig egy másik darab. A realoem és schmiedmann is ezt mondja, szóval valószínűleg így van. A sarka állítólag azért jön le mert gyárilag 3 darabból vulkanizálják össze és az illesztéseknél elfárad. Megoldás: teljes csere. Én holnap csinálom. Volt itt valahol egy projekt ahol a többiek foglalkoztak vele. Otthon megcsinálható...azt láttam.

T.


Köszi.

T.

Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
nandi56
2013.12.14. 00:11   






Üdv mindenkinek !

Még mindíg keresem ezt a pár forintos fröccsöntött műanyag szart !
Nem létezik , hogy ne legyen egy bontó ahol van elfekvőben , annál is inkább mert ez - ha fel nem gyújtják - , akkor szinte elnyűhetetlen !!!
A megvétele előtt volt szervizelve még a régi tulaj idejében és ott tűnt el...

A hátsó ablak keretének a két felső sarka nekem is hiányzik.
Ez valami BMW betegség ? Kirágja a béemwérágó manó ?
Külön miért nem lehet pótolni , látszólag függetleen a többi résztől ?!


Egy autónak nem az esztétikai állapot a legfontosabb jellemzője...

Miskolc    160    2013.11.22. 14:20
Atesz318
2013.12.13. 23:23   






nandi56 írta:
Szép munka !


Köszönöm az elismerést Szemcsis


   450    2011.01.23. 12:29
nandi56
2013.12.13. 02:23   






Szép munka !


Egy autónak nem az esztétikai állapot a legfontosabb jellemzője...

Miskolc    160    2013.11.22. 14:20
Atesz318
2013.12.12. 23:14   






Az autó átesett egy első futómű felújításon, és egy első fék fejlesztésen. A lengőkar gömbfejek cserélve lettek Lemförder gömbfejekre, A szilent pedig Powerflexre. A féket pedig kicseréltem hűtött tárcsásra, kapott új betéteket, új Ate fékcsövet és fékkopásjelzőt is.




























   450    2011.01.23. 12:29
Atesz318
2013.11.30. 12:23   






nandi56 írta:
Üdv. Kollégák !
Tudja valaki , hogy mennyi olaj kell a 97' - es e36 318 i szervó-kormányműbe ? Le szeretném cserélni , mennyit vegyek ?


Szia

http://www.castrol.com/castrol/sectionbodycopy.do?categoryId=9041000&contentId=7074339 Itt meg tudod nézni, hova mennyi kell. Amúgy szervóba 1,2l ír


   450    2011.01.23. 12:29
Atesz318
2013.11.28. 11:42   






SID írta:
getto írta:

Az oké hogy oda feszül, csak ha jól rémlik volt akinek beázott ahogy kicserélte csak így szélvédő kivétele és újra ragasztása nélkül.
De ne legyen igazam!


Szerintem ilyen akkor fordulhat elő, ha már nem gyári a szélvédő ragasztás, mert a gyárban a gép pont annyi ragasztót nyom a szélvédőre, amennyi kell és nem keni össze a feszítőt.
Utólagos ragasztásnál sokszor ki sem jön a feszítő külön, csak a szélvédővel együtt.


SID kollégának szerintem igaza van. A feszítő pedig nincs belenyomva a szélvédő ragasztóba, és alatta sincs, úgy mint az üveg és a kaszni között. Sőt már csak az végett roncsolás mentessen eltávolithatóra kellet csinálni a gyárba (szerintem), hogy egybe sérülés nélkül ki lehessen venni a szélvédőt. A beázásroll pedig, párszor már elég rendesen elázott azóta az autó, (esőbe-mosáskor) és szerencsére nincs semmi ilyen probléma. Erre megint lenne egy rövid eszmefuttatásom, mikor még hiányoztak a feszítők sarkai a víz ott simán befolyt alája, és nem ázott be, így hogy megvannak a sarkai, így pedig már nem folyik be alája a víz , esetleg egy minimális mennyiség, legalább is én így látom gondolom


   450    2011.01.23. 12:29
SID
2013.11.28. 08:51   






getto írta:

Az oké hogy oda feszül, csak ha jól rémlik volt akinek beázott ahogy kicserélte csak így szélvédő kivétele és újra ragasztása nélkül.
De ne legyen igazam!


Szerintem ilyen akkor fordulhat elő, ha már nem gyári a szélvédő ragasztás, mert a gyárban a gép pont annyi ragasztót nyom a szélvédőre, amennyi kell és nem keni össze a feszítőt.
Utólagos ragasztásnál sokszor ki sem jön a feszítő külön, csak a szélvédővel együtt.


   2623    2011.08.29. 13:58
getto
2013.11.28. 01:16   






Atesz318 írta:
getto írta:
Atesz318 írta:
pinyti írta:
gameover írta:
a hátsó szélvédőnél a sarok rész mennyibe kerül és mi a cikkszáma? kösz Kacsint


Az engem is érdekelne, már ha van neki egyáltalán külön cikkszáma, s nem csak egyben rendelhető az egész miskulancia...


Külön nem lehet sarkakat venni-cserélni, ez így egybe van ahogy a képen is látni. Schmiedmannál durván 5700 forint a gyári új. A csere pedig kb 10-15 perc





Ez gyárilag nincs ragasztva a szélvédővel?


Egy vékony csík szélvédőragasztó (legalább is annak gondolom) van a tömítés nútjába. De lényegébe szerintem nem az tarja a helyén, hanem amint a tömítés másik fele nekifeszül a kaszninak,az elég rendesen helybe tartja. Amikor cseréltem, az vékony csík szélvédőragasztó a nútba nem akadályozta a cserét, csak kikellet" csavarni" az üveg és a kaszni közül, és lent is volt, visszatenni mar könnyebb:)


Az oké hogy oda feszül, csak ha jól rémlik volt akinek beázott ahogy kicserélte csak így szélvédő kivétele és újra ragasztása nélkül.
De ne legyen igazam!


BC programozás    408    2009.02.20. 00:17
Atesz318
2013.11.28. 00:48   






getto írta:
Atesz318 írta:
pinyti írta:
gameover írta:
a hátsó szélvédőnél a sarok rész mennyibe kerül és mi a cikkszáma? kösz Kacsint


Az engem is érdekelne, már ha van neki egyáltalán külön cikkszáma, s nem csak egyben rendelhető az egész miskulancia...


Külön nem lehet sarkakat venni-cserélni, ez így egybe van ahogy a képen is látni. Schmiedmannál durván 5700 forint a gyári új. A csere pedig kb 10-15 perc





Ez gyárilag nincs ragasztva a szélvédővel?


Egy vékony csík szélvédőragasztó (legalább is annak gondolom) van a tömítés nútjába. De lényegébe szerintem nem az tarja a helyén, hanem amint a tömítés másik fele nekifeszül a kaszninak,az elég rendesen helybe tartja. Amikor cseréltem, az vékony csík szélvédőragasztó a nútba nem akadályozta a cserét, csak kikellet" csavarni" az üveg és a kaszni közül, és lent is volt, visszatenni mar könnyebb:)


   450    2011.01.23. 12:29
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 4 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére