|
|
Atesz318 |
2016.11.18. 15:21 |
|
|



|
Sziasztok !
Jó rég nem írtam , de az autó teljesen rendbe van  volt egy pár változás is. nemsokára itt vannak ünnepek, lesz egy kis szabad idő, képekkel bemutatom, milyen változtatások, fejlesztések voltak  |
|
450 2011.01.23. 12:29 |
|
Atesz318 |
2015.02.10. 18:30 |
|
|



|
Vasutas írta: | Már az AC repair is tetszett, de ez az ABS is jó, ügyes vagy. A hátsó ajtózár már ezek után semmiség...
Mégegyszer csak így tovább, jó tulaja vagy az autódnak! |
Köszi szépen az elismerést
Igyekszek jó gazdája lenni  |
|
450 2011.01.23. 12:29 |
|
Vasutas |
2015.02.10. 16:17 |
|
|



|
|
Atesz318 |
2015.02.09. 13:13 |
|
|



|
Laleeboy írta: | Atesz318 írta: | Egy ideje már nem működött az ABS-em, így arra is sort kerítettem, hogy orvosoljam a hibát
Diagnosztika először jeladó hibát írt, kicseréltem, de az ABS továbbra sem működött. Ekkor már sejtettem hogy ABS tömb lesz a hiba oka, újra gépre lett téve , és ekkor már diagnosztika is alátámasztotta sejtésem
Neki is álltam a bűnös kiszerelésének, hely szűkében nem volt túl egyszerű a kiszerelés, de csak sikerült
.jpg)
Aztán lecsavaroztam a tömb fedelét és ki lett forrasztva a hiba okozója
.jpg)
.jpg)
A következő lépés az áramkor pótlása volt és persze azt is figyelni kellet, hogy az ellenállás határértéken belül legyen

Végül jöhetett a fedél visszahelyezése és vízhatlan lezárása


A javítás tökéllétesen sikerült
.jpg)
A bal hátsó központi zár motort is ki kellet cserélnem, mert már egyre ritkábban működött
Pár kép erről is



És végül kapott pár gyári króm kiegészítőt
 |
NICE JOB |
Köszi  |
|
450 2011.01.23. 12:29 |
|
Laleeboy |
2015.02.09. 10:00 |
|
|



|
Atesz318 írta: | Egy ideje már nem működött az ABS-em, így arra is sort kerítettem, hogy orvosoljam a hibát
Diagnosztika először jeladó hibát írt, kicseréltem, de az ABS továbbra sem működött. Ekkor már sejtettem hogy ABS tömb lesz a hiba oka, újra gépre lett téve , és ekkor már diagnosztika is alátámasztotta sejtésem
Neki is álltam a bűnös kiszerelésének, hely szűkében nem volt túl egyszerű a kiszerelés, de csak sikerült
.jpg)
Aztán lecsavaroztam a tömb fedelét és ki lett forrasztva a hiba okozója
.jpg)
.jpg)
A következő lépés az áramkor pótlása volt és persze azt is figyelni kellet, hogy az ellenállás határértéken belül legyen

Végül jöhetett a fedél visszahelyezése és vízhatlan lezárása


A javítás tökéllétesen sikerült
.jpg)
A bal hátsó központi zár motort is ki kellet cserélnem, mert már egyre ritkábban működött
Pár kép erről is



És végül kapott pár gyári króm kiegészítőt
 |
NICE JOB  |
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3909 2005.07.19. 15:10 |
|
Atesz318 |
2015.02.08. 22:58 |
|
|



|
kiinacp írta: | Én tuti messzire dobtam volna, ügyes vagy, hogy így megtudtad javítani, le a kalappal! Ez már e36 user pro szint! Nekem a vezető oldali ajtót 1x lehúzza 1x nem, az is centrál motor lehet? |
Köszönöm az elismerést
Ment Pü |
|
450 2011.01.23. 12:29 |
|
kiinacp |
2015.02.08. 20:28 |
|
|


|
|
Atesz318 |
2015.02.08. 18:32 |
|
|



|
Egy ideje már nem működött az ABS-em, így arra is sort kerítettem, hogy orvosoljam a hibát
Diagnosztika először jeladó hibát írt, kicseréltem, de az ABS továbbra sem működött. Ekkor már sejtettem hogy ABS tömb lesz a hiba oka, újra gépre lett téve , és ekkor már diagnosztika is alátámasztotta sejtésem
Neki is álltam a bűnös kiszerelésének, hely szűkében nem volt túl egyszerű a kiszerelés, de csak sikerült
Aztán lecsavaroztam a tömb fedelét és ki lett forrasztva a hiba okozója
A következő lépés az áramkor pótlása volt és persze azt is figyelni kellet, hogy az ellenállás határértéken belül legyen
Végül jöhetett a fedél visszahelyezése és vízhatlan lezárása
A javítás tökéllétesen sikerült
A bal hátsó központi zár motort is ki kellet cserélnem, mert már egyre ritkábban működött
Pár kép erről is
És végül kapott pár gyári króm kiegészítőt
 |
|
450 2011.01.23. 12:29 |
|
Atesz318 |
2015.02.04. 16:24 |
|
|



|
Sziasztok
Idő hiányában nagyon rég frissítem topicom utoljára
Apránként megpróbálom pótolni a lemaradást
Engem is utolért az AC pumpa elhalálozás, vagyis nem halt meg teljesen mivel beindult az autó, csak össze vissza ugrált az alapjárat,és nem bírt menni
Először nem is gyanakodtam AC re, de többen tanácsolták itt, hogy csináljak nyomás próbát
Ez lett az eredménye:
Bontottban nem bíztam, ezért rendeltem utángyártottat, páran írták hogy az utánagyártott majd hangos lesz stb, de épp olyan halk mint a gyári és tökéletesen passzolt is a helyére
 |
|
450 2011.01.23. 12:29 |
|
Atesz318 |
2014.06.27. 12:56 |
|
|



|
petya1989 írta: | Atesz318 írta: | A felniket is kezelésbe vettem. A peremén már megvételkor fel volt pattanva pár helyen a fényezés( valószínűleg gumisoknak köszönhetően). Szerencsére maga a felni nem volt padkázva, horzsolva. A perem polír már megvételkor is tervbe volt, csak mindig elmaradt. De tavaly erre is sort kerítettem.
Ez lett a végeredmény



És ilyen lett az összkép


 | Szép a felni,nekem is tetszik ez a kárpitozás |
Köszi, igyekszek igényesen építgetni az autót  |
|
450 2011.01.23. 12:29 |
|
petya1989 |
2014.06.25. 15:42 |
|
|



|
Atesz318 írta: | A felniket is kezelésbe vettem. A peremén már megvételkor fel volt pattanva pár helyen a fényezés( valószínűleg gumisoknak köszönhetően). Szerencsére maga a felni nem volt padkázva, horzsolva. A perem polír már megvételkor is tervbe volt, csak mindig elmaradt. De tavaly erre is sort kerítettem.
Ez lett a végeredmény



És ilyen lett az összkép


 | Szép a felni,nekem is tetszik ez a kárpitozás  |
|
Tápiószecső 1120 2011.01.21. 14:09 |
|
Atesz318 |
2014.06.25. 12:03 |
|
|



|
|
|
450 2011.01.23. 12:29 |
|
Atesz318 |
2014.06.10. 22:30 |
|
|



|
Laleeboy írta: | Atesz318 írta: | Sziasztok
Idő hiányában elég rég írtam, de most hozok egy kis folytatást.
A tetőkárpit is átesett egy átalakításon. Pár kép a végeredményről, tudom, nem a legjobb minőségű képek





Voltak képek az átalakítás folyamatáról is, de sajnos azok egy rendszer összeomlás miatt elvesztek, sok másikkal együtt |
Élőben jól néz ki és ez a lényeg
|
Köszi  |
|
450 2011.01.23. 12:29 |
|
Laleeboy |
2014.06.09. 21:47 |
|
|



|
Atesz318 írta: | Sziasztok
Idő hiányában elég rég írtam, de most hozok egy kis folytatást.
A tetőkárpit is átesett egy átalakításon. Pár kép a végeredményről, tudom, nem a legjobb minőségű képek





Voltak képek az átalakítás folyamatáról is, de sajnos azok egy rendszer összeomlás miatt elvesztek, sok másikkal együtt |
Élőben jól néz ki és ez a lényeg
 |
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3909 2005.07.19. 15:10 |
|
Atesz318 |
2014.06.08. 14:05 |
|
|



|
|
Atesz318 |
2014.03.25. 16:48 |
|
|



|
gameover írta: | Atesz318 írta: | gameover írta: | miért pont alco? ezekből tuti gyárit vettem volna..
a benzinszűrő tartóját könnyen vissza tudtad csavarni? |
Különösebb oka nincs, hogy Alcora esett a választás. Ismerős ajánlotta. Egy kis kalapálás után fogóval még ráigazítottam, és ilyen lett a végeredmény. Nagyából 5-10 perc volt az egész, nem volt nehéz |
én elég nehezen tudtam visszacsavarni mert feszült a tartó (a szűrőn lévő gumi miatt) |
Kicsit félre értettem azt hittem deformációra érted. Egyébként vissza tétele se volt túlzottan nehéz. Leszorítja a szűrőt, de nem kellet vele küzdeni, hogy lecsavarjam |
|
450 2011.01.23. 12:29 |
|
gameover |
2014.03.25. 13:55 |
|
|



|
Atesz318 írta: | gameover írta: | miért pont alco? ezekből tuti gyárit vettem volna..
a benzinszűrő tartóját könnyen vissza tudtad csavarni? |
Különösebb oka nincs, hogy Alcora esett a választás. Ismerős ajánlotta. Egy kis kalapálás után fogóval még ráigazítottam, és ilyen lett a végeredmény. Nagyából 5-10 perc volt az egész, nem volt nehéz |
én elég nehezen tudtam visszacsavarni mert feszült a tartó (a szűrőn lévő gumi miatt) |
|
Budapest 517 2009.11.29. 16:35 |
|
Atesz318 |
2014.03.25. 13:40 |
|
|



|
gameover írta: | miért pont alco? ezekből tuti gyárit vettem volna..
a benzinszűrő tartóját könnyen vissza tudtad csavarni? |
Különösebb oka nincs, hogy Alcora esett a választás. Ismerős ajánlotta. Egy kis kalapálás után fogóval még ráigazítottam, és ilyen lett a végeredmény. Nagyából 5-10 perc volt az egész, nem volt nehéz  |
|
450 2011.01.23. 12:29 |
|
gameover |
2014.03.25. 13:14 |
|
|



|
|
Atesz318 |
2014.03.25. 09:56 |
|
|



|
|
|
450 2011.01.23. 12:29 |
|
Atesz318 |
2014.03.15. 23:16 |
|
|



|
|
|
450 2011.01.23. 12:29 |
|
nandi56 |
2014.02.22. 22:42 |
|
|


|
Atesz318 írta: | promega írta: | nandi56 írta: |
Koszonom... amikor voltam a gumis havernál, felemelte és a sebváltó végénél volt egy luk a kasztniban...olyan téglalap alakú , abba fújt bele a kompresszorral , de semmi változás...
PÁRÁSODIK a jobb oldal elol változatlanul !!!
De csak a jobb oldal !!! |
Milyen fűtésed van? Szimpla, Analóg klímás, digitklímás?Lehet, hogy ereszt a fűtőradiátorod azon az oldalon. Ha végighúzod a párán az ujjad, akkor "tapadós", vagy "csúszós"?
De most nézem, hogy rossz témában vagyunk... Folytassuk az E36 műszakiban!
Atesz, bocsánat az Off-ért! |
No Problem Ehhez a problémához nem tudok hozzászólni, ezért nem tettem. Nekem esetleg egy olyan kosza ötletem lenne, hogy ha kétzónás fűtésről van szó, akkor párás oldalon is van-e rendes fűtés? |
Elnézést , hogy rossz helyre irtam...de ha már itt vetettél fel egy lehetséges problémát, válaszolok .
A jobb oldalon , ahol párásodik , mintha kisebb erovel fujná be a meleg levegot...de ha direkt szélvédolefújás fonkcióra állítom , akkor egy-két perc alatt lefújja .
nem érzékelek se szivárványosságot , se fagyálló szagot , se nem ragadós a pára...
Pollenszuro nemrég volt cserélve ,de nem szenesre. |
Egy autónak nem az esztétikai állapot a legfontosabb jellemzője... |
Miskolc 160 2013.11.22. 14:20 |
|
Atesz318 |
2014.02.22. 22:33 |
|
|



|
promega írta: | nandi56 írta: |
Koszonom... amikor voltam a gumis havernál, felemelte és a sebváltó végénél volt egy luk a kasztniban...olyan téglalap alakú , abba fújt bele a kompresszorral , de semmi változás...
PÁRÁSODIK a jobb oldal elol változatlanul !!!
De csak a jobb oldal !!! |
Milyen fűtésed van? Szimpla, Analóg klímás, digitklímás?Lehet, hogy ereszt a fűtőradiátorod azon az oldalon. Ha végighúzod a párán az ujjad, akkor "tapadós", vagy "csúszós"?
De most nézem, hogy rossz témában vagyunk... Folytassuk az E36 műszakiban!
Atesz, bocsánat az Off-ért! |
No Problem Ehhez a problémához nem tudok hozzászólni, ezért nem tettem. Nekem esetleg egy olyan kosza ötletem lenne, hogy ha kétzónás fűtésről van szó, akkor párás oldalon is van-e rendes fűtés? |
|
450 2011.01.23. 12:29 |
|
promega |
2014.02.22. 22:08 |
|
|



|
nandi56 írta: |
Koszonom... amikor voltam a gumis havernál, felemelte és a sebváltó végénél volt egy luk a kasztniban...olyan téglalap alakú , abba fújt bele a kompresszorral , de semmi változás...
PÁRÁSODIK a jobb oldal elol változatlanul !!!
De csak a jobb oldal !!! |
Milyen fűtésed van? Szimpla, Analóg klímás, digitklímás?Lehet, hogy ereszt a fűtőradiátorod azon az oldalon. Ha végighúzod a párán az ujjad, akkor "tapadós", vagy "csúszós"?
De most nézem, hogy rossz témában vagyunk... Folytassuk az E36 műszakiban!
Atesz, bocsánat az Off-ért! |
|
Kecskemét 380 2005.10.18. 14:36 |
|
Atesz318 |
2014.02.22. 21:36 |
|
|



|
A visco kuplungom már eléggé a végét járta. Nyáron menetszél hiányában, már nem állt a helyzet magaslatán. Így ez is cserélve lett.
Először cseréhez készítettem célszerszámot :
Aztán beszereztem az új viscot is :
Csere közben kiderült, hogy még a gyári volt benne , jól bírta
Végül egy kép a motortérről a munka végeztével:
 |
|
450 2011.01.23. 12:29 |
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|