POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 3 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - VERSENYAUTÓK  »   E36 1.8is Compact

xt198
2014.01.02. 12:15   






Szia!

Mik a tervek erre az évre az autóval? Megkapja a sor6-ot?

Illetve az a kérdésem, hogy milyen fékkel mentetek eddig? gyári, vagy kapott valami jobbat?

Majd féket kell cserélnem (kompletten tárcsa, betét, és szerintem a csövekre is ráfér...) és hogy minek van értelme? Olyan kéne amivel néha napján el lehet menni egy nyíltnapra a Hungaroringre, és nem melegszik el 2 kanyar után Very Happy


   242    2012.04.12. 16:53
vasi89
2013.11.08. 22:22   






Biggy előtt emelem kalapom, hihetetlen amit ezzel az autóval megy Kacsint

http://www.youtube.com/watch?v=00_B7aAq6yo


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
c_sonty
2013.10.21. 20:47   






Jogos volt a feltett kérdés, a reakció pedig gyerekes.. sokan átlépnek elég sok lépcsőt, akik most az élmezőnybe mentek azok se M3-al vagy evo9-el kezdték.


Székesfehérvár    447    2008.10.27. 14:20
jlaci74
2013.10.21. 09:55   






SirChimboak írta:
jlaci74 írta:
Bocsánat, hogy ismeretlenül belepofázok, nem ismerem a múltadat - tapasztalatodat, de két bójakerülgető verseny után
( félreértés ne essék, nem nézem le az FRT-t , de azért ne keverjük össze mondjuk egy Cereddel vagy Bükkszentlászlóval ... ) nem erős kicsit azt írni , hogy " elértük a jelenlegi setup határait " és egy nagyot ugorva 300 Le-s motorban gondolkodni... ?


Semmi probléma, hiszen itt az eszmecsere a lényeg.
Itt elsősorban nem az én vezetési tudásomról és tapasztalatomról van szó, hanem az autó fejlődéséről. Ha alapul vesszük azt, hogy az FRT-n egy olyan kategóriába megy az autó a maga 1800 ccm-jével, ahol 2000 a maximum határ, akkor van egy kis lemaradás. Tételezzük fel, hogy belekerül a 25-ös blokk. Akkor megint belőttünk egy olyan ccm-et, ami pont közepe egy kategóriának, magyarán megint csak autókázásra lesz jó, komolyabb csatára nem. Ha még egy RTE-t nézünk (most ne vegyük figyelembe a leendő 1600 ccm-es korlátozást), ott a H3 kategória szinte leggyengébb autója lenne az 1.8-as motorjával. A H2-t ne is nézzük, hiszen oda is pont autókázásra lenne való csak. Ha 25-ös lenne, akkor max. a Bmw Kupába lenne jó, de oda szegényes lenne a felszereltség. Se fékben, se pl. leömlőben nem lenne vetélytársa egyik kupás autónak se. Szóval nem értem igazából a kérdésed. Most huzassak fel egy 1.8as motort 200 ló környékére, hogy aztán várhassam mikor könyököl ki? Visszatérve, az autó ment két bójakerülgető versenyt és nem én. Jó kezű és figyelemre méltó múltú pilóták mentek vele, közel azonos időket. Ebből engedtem meg magamnak azt a következtetést, hogy az 1.8-as motornak itt a vége. Egyszerűen hozzányúlás nélkül nincs benne több. És eszem ágában sincs Cereden vagy Bükkszentlászlón menni. Nem is hasonlítottam össze őket az FRT-vel. Szóval nem tudom, hogy irigy vagy, vagy csak beszólni akartál? Smile

U.i.: a 3.0 M3 286 LE Smile


Se irigy nem vagyok, se beszólni nem akartam, inkább gondolatébresztőnek szántam a kérdést, bár sejtettem, hogy így fogod értelmezni...
A leírtakból nekem zavaros a kép, nem értem hogy ki is akar menni az autóval és hol...
Ha Te, akkor miért számít az hogy tapasztalt emberek milyen időt mennek vele, ha RTE-ben is gondolkodsz akkor meg miért nem várod meg a végleges szabályokat, ill. miért írod, hogy " eszem ágában sincs Cereden vagy Bükkszentlászlón menni. " ...

Bocs az off-ért, nem szeretnék egy nyilvános ( sőt semmilyen ) vitát, továbbra is figyelem ténykedésedet...

Üdv.
jlaci74


Egyedi futómű megoldások, alkatrészek...    645    2009.08.26. 11:35
SirChimboak
2013.10.21. 09:32   






...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.10.21. 11:11 (1).

   47    2007.09.10. 12:19
jlaci74
2013.10.20. 21:36   






Bocsánat, hogy ismeretlenül belepofázok, nem ismerem a múltadat - tapasztalatodat, de két bójakerülgető verseny után
( félreértés ne essék, nem nézem le az FRT-t , de azért ne keverjük össze mondjuk egy Cereddel vagy Bükkszentlászlóval ... ) nem erős kicsit azt írni , hogy " elértük a jelenlegi setup határait " és egy nagyot ugorva 300 Le-s motorban gondolkodni... ?


Egyedi futómű megoldások, alkatrészek...    645    2009.08.26. 11:35
SirChimboak
2013.10.20. 21:11   






...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.10.21. 11:10 (1).

   47    2007.09.10. 12:19
SirChimboak
2013.10.16. 09:21   






...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.10.21. 11:10 (1).

   47    2007.09.10. 12:19
xt198
2013.10.16. 08:54   






Ha kell átdobom rendesbe, ez kicsi Very Happy


   242    2012.04.12. 16:53
SirChimboak
2013.10.15. 19:53   






...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.10.21. 11:10 (1).

   47    2007.09.10. 12:19
xt198
2013.10.15. 19:48   






Szia!

Örülök h találkoztunk Smile
Pár kép amit lőttem rólatok:














   242    2012.04.12. 16:53
SirChimboak
2013.10.15. 14:45   






...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.10.21. 11:10 (1).

   47    2007.09.10. 12:19
SirChimboak
2013.10.08. 08:52   






...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.10.21. 11:10 (1).

   47    2007.09.10. 12:19
Laleeboy
2013.10.08. 08:48   






jlaci74 írta:
pri írta:
Hello . Olvastátok , hogy az mnasz 1,6 -ban akarja maximálni a motorokat? a duen-en láttam


Igen.
A rossz hír gyorsan terjed ...


Már ide is begyűrűzik a downsizing mánia Confused


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3876    2005.07.19. 15:10
jlaci74
2013.10.07. 22:03   






pri írta:
Hello . Olvastátok , hogy az mnasz 1,6 -ban akarja maximálni a motorokat? a duen-en láttam


Igen.
A rossz hír gyorsan terjed ...


Egyedi futómű megoldások, alkatrészek...    645    2009.08.26. 11:35
pri
2013.10.07. 21:41   






Hello . Olvastátok , hogy az mnasz 1,6 -ban akarja maximálni a motorokat? a duen-en láttam


Kapuvár    242    2008.03.05. 20:08
SirChimboak
2013.10.03. 21:31   






...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.10.21. 11:10 (1).

   47    2007.09.10. 12:19
SirChimboak
2013.10.02. 11:37   






...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.10.21. 11:09 (1).

   47    2007.09.10. 12:19
Laleeboy
2013.10.02. 09:23   






SirChimboak írta:
Kox írta:
Szerintem a dízel váltó nem jó 5let, baszott nagyokat ejt az alsóbb fokozatokban. Nekem volt m20 -on, de nem vált be.


Egyenlőre marad ez a váltó, reméljük a 12-ei FRT száraz lesz, mert olyan körülmények között még nem ment az autó. A váltón pedig megy az agyalás. Smile


Szerintem esetleg kérdezd meg Meszibalint-ot itt a fórumon a váltótémában ő nagyon otthon van

http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=461


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3876    2005.07.19. 15:10
SirChimboak
2013.10.01. 17:47   






...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.10.21. 11:09 (1).

   47    2007.09.10. 12:19
SirChimboak
2013.10.01. 17:46   






...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.10.21. 11:09 (5).

   47    2007.09.10. 12:19
Kox
2013.09.29. 18:37   





Site Admin
Szerintem a dízel váltó nem jó 5let, baszott nagyokat ejt az alsóbb fokozatokban. Nekem volt m20 -on, de nem vált be.


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
bogenavi
2013.09.28. 19:38   






Tetszett Smile Rég jártam itt és örömmel láttam, hogy megy a gép Smile ConGrat!


Bogenavi

Salgótarján    37    2011.06.28. 18:57
Laleeboy
2013.09.18. 14:04   






SirChimboak írta:
Laleeboy írta:
SirChimboak írta:
Pár dolog, ami a hétvégén kijött. Mármint nem hibaként, hanem módosítandó dologként.





Pár magyarázat:

- lábtámasz: minden egyes olyan pontos rögzíteni kell őket, ahol nyomás vagy terhelés éri. Főként a kuplungpedál melletti lábtámaszt kell, mivel kellemetlen, ha hajlik és nem stabil, ha az ember ráteszi a lábát.

- pedálok: mindenképp kell rá a csúszásgátló bevonat, így vizes körülmények között érezhető volt, hogy nem valami biztos a nyomáspontjuk csúszós, nedves cipőtalppal.

- tűzoltópalack: bekerül a navigátor ülés elé, fektetett pozícióba, pántos-csatos rögzítéssel.

- akksitartó: hátul, középen. Külön lefogatva az akkumulátor és rajta külön rögzítve az üvegszál akksitartó.

- benzincső és külső AC: a bódéban belül lesz elvezetve a benzincső. Erre eddig nem volt idő, kapkodni pedig nem akartunk vele.

- katrervédő: karbonból készül.

- kipufogó: egy kis hangolás mellett jobb áramlást szeretnénk neki adni. Középdob nincs, ezért a hátsó dobbal lesz variálva.

- sárvédő peremezés: ez a rúgómagasság és keménység elsőre annyira jól sikerült, hogy nem változtatunk rajta. Kicsit beér így a hátsó kerék, ezt peremezéssel orvosoljuk.

- dizel váltó: 25 24szelep váltója van fent perpillanat. Hosszú ehhez a motorhoz, max 4.-ig kapcsoltunk fel, ami nem is lenne baj, de nagyon sokat ejt a fokozatok között. Vagy visszamegy bele az 1.8is váltó, vagy kap egy dizel váltót. Meglátjuk.


Váltó témához

http://www.endtuning.com/gearratios.html

http://www.m-forum.de/kalkulator/getriebe/index.html

http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm

Kalkulátorok és gyári váltó és difi áttételek


Oh, köszönöm!!


Nincs mit Szemcsis


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3876    2005.07.19. 15:10
SirChimboak
2013.09.18. 12:25   






...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.10.21. 11:09 (1).

   47    2007.09.10. 12:19
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 3 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - VERSENYAUTÓK

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére