POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
8 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   Kiinacp_Calypsorot_328i_Sedan

kiinacp
2013.07.28. 08:27   






Múlt hétvégén elkészült a hátsóhíd, lefestve (úgy ahogy) az összes szilent cserélve, hát nem kis munka az biztos, én kb. 20db-ot számoltam mindennel a hídban, még a difi szilentek vannak vissza, de az már a legkevesebb meló.
A difit már betolta a lakatos a kocsi alá készen is van mindennel, de természetesen a sárvédők belső ívét másfél hónap alatt most sikerült megnéznie és persze, hogy szar így csak jövő héten visszük a fényezőhöz, addig kell még egy szép jobbos gyári sárvédőt szereznem, elvileg postán van már egy, de attól félek mi van, ha még németben cseréltek sárvédőt valami utángyártottra és csak azért volt épp azon a kocsin is... Very Happy lehet túlparázom a dolgot Very Happy
A kárpitosnál a gatyámat is otthagytam, de a munkája a kormány cérnáját leszámítva frankón tökéletes és egyedi megoldásokkal teli. Amit alkotott az egy e46 alcantara garnitúra e36-ba alakítva és felújítva, hozzá egyed ajtókárpitok az ülés szövetéből, alcantarából és bőrből, képeket és az átalakítás trükkjeit posztolom, ha bekerült már az autóba.
A könyöklővel is nagyon meg vagyok elégedve:










Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
kiinacp
2013.07.09. 20:24   






Update!

Hát sajna már kevésbé vagyok büszke a munkára Sad
Megrepedezett az összes, mint a picsa, de ez van jó lesz a kocsi alatt teljesen így is. Kollégám azt mondja, szerinte kicsit sok lett a hígító, egy picit vastag a réteg és egy pöppet meleg is lehetett a nitróhoz a 3x fokkal, semmi más gond nincs amúgy Very Happy
Hát így jártam, legközelebb majd jobban sikerül, az biztos hogy legalább 2-3ban hordom fel ezt a vastagságot.








kiinacp írta:
Szombaton és ma, 2 egész napos munka gyümölcseként elkészült a hátsó futóműelemek festése. Ahhoz képest, hogy még sosem festettem pisztollyal, kurva büszke vagyok magamra, fater elmondta alapokat és egész jó lett a végeredmény van ahol a gyári minőséget produkáltam felületre, máshol kevésbé Very Happy
A lényeg, hogy rugót soha többé nem festek, lehetetlen szépen lefesteni, 4x festettem másképp sehogy sem kaptam homogén felületet.
2 hete szétborítottuk, 1 hetet dekkolt a homokszóróban, ma és tegnap pedig lefújtam, most már csak össze kéne rakni Very Happy
Egy a baj, hogy nem jelöltem össze mi hová való, de úgy nézem az etk-s ábra mutatja a lengőkarokon a kis különbségeket ami alapján össze lehet rakni. Valószínűleg ezt már a mester fogja csinálni. Legalábbis a szilentek bepréselését mindenképp. Holnap megrendelem a szilenteket A-Z -ig.
Én lemförderre gondoltam mindenhová, 1 helyre nem találok a hátsó bölcső nagy szilentjei közül a lemförder listája csak 1 féle párt hoz, szerintem a másikat febiből rendelem, gondolom nem baj a bölcsőnek, vegyesbe is biztos fasza lesz ti milyen szilenteket szoktatok használni van valami tapasztalat?













Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
kiinacp
2013.07.07. 20:47   






Szombaton és ma, 2 egész napos munka gyümölcseként elkészült a hátsó futóműelemek festése. Ahhoz képest, hogy még sosem festettem pisztollyal, kurva büszke vagyok magamra, fater elmondta alapokat és egész jó lett a végeredmény van ahol a gyári minőséget produkáltam felületre, máshol kevésbé Very Happy
A lényeg, hogy rugót soha többé nem festek, lehetetlen szépen lefesteni, 4x festettem másképp sehogy sem kaptam homogén felületet.
2 hete szétborítottuk, 1 hetet dekkolt a homokszóróban, ma és tegnap pedig lefújtam, most már csak össze kéne rakni Very Happy
Egy a baj, hogy nem jelöltem össze mi hová való, de úgy nézem az etk-s ábra mutatja a lengőkarokon a kis különbségeket ami alapján össze lehet rakni. Valószínűleg ezt már a mester fogja csinálni. Legalábbis a szilentek bepréselését mindenképp. Holnap megrendelem a szilenteket A-Z -ig.
Én lemförderre gondoltam mindenhová, 1 helyre nem találok a hátsó bölcső nagy szilentjei közül a lemförder listája csak 1 féle párt hoz, szerintem a másikat febiből rendelem, gondolom nem baj a bölcsőnek, vegyesbe is biztos fasza lesz ti milyen szilenteket szoktatok használni van valami tapasztalat?













Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
Boczy46
2013.07.03. 22:51   





Site Admin
kiinacp írta:
Boczy46 írta:
Én hátra raktam a hosszlengőkarhoz(küszöb tövénél) powerflexet, utána olyan lett mintha kötöttpályán rongyolnék, meg fura,fém a fémen feeling lett, nem nyúlt semmit, inkább hozta be az útról a hangokat, szóval érted!Ha szeretsz kanyarban gyorsan menni, akkor kell neked, ha nem akkor jó a gyári!
Első tömörszilent nem csinál semmi brutálisat e36ban, talán a nyomvályú jobban húzza, de nincs zörgés meg versenyautó feeling.oda ajánlom a powerflexet.


PFR5-311-erre gondolsz? Hol kapok erre frankó árat?
küszöb végénél 1 szilent van,passz mi a száma, usatuning.hu-tól szoktam venni!


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
kiinacp
2013.07.03. 21:23   






Boczy46 írta:
Én hátra raktam a hosszlengőkarhoz(küszöb tövénél) powerflexet, utána olyan lett mintha kötöttpályán rongyolnék, meg fura,fém a fémen feeling lett, nem nyúlt semmit, inkább hozta be az útról a hangokat, szóval érted!Ha szeretsz kanyarban gyorsan menni, akkor kell neked, ha nem akkor jó a gyári!
Első tömörszilent nem csinál semmi brutálisat e36ban, talán a nyomvályú jobban húzza, de nincs zörgés meg versenyautó feeling.oda ajánlom a powerflexet.


PFR5-311-erre gondolsz? Hol kapok erre frankó árat?


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
Boczy46
2013.06.25. 00:48   





Site Admin
Én hátra raktam a hosszlengőkarhoz(küszöb tövénél) powerflexet, utána olyan lett mintha kötöttpályán rongyolnék, meg fura,fém a fémen feeling lett, nem nyúlt semmit, inkább hozta be az útról a hangokat, szóval érted!Ha szeretsz kanyarban gyorsan menni, akkor kell neked, ha nem akkor jó a gyári!
Első tömörszilent nem csinál semmi brutálisat e36ban, talán a nyomvályú jobban húzza, de nincs zörgés meg versenyautó feeling.oda ajánlom a powerflexet.


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
Ogre84
2013.06.24. 14:46   






kiinacp írta:
Ogre84 írta:
kiinacp írta:
Ogre! Nálad láttam ezt a porfestést, beszéltem egy muksóval aki ilyet csinál azt mondta, hogy a sarkokba nem szeret bemenni a festék, jobban járok, ha pisztollyal lefújom cinkkromátos alapozóval aztán valami feketével. Szerintetek? Ti hogy szoktátok csinálni?
Másik kérdés, hogy a jlaci szilentek és a febi-lemförder szilentek között mekkora különbség lenne árban és mennyire befolyásolják a komfortot a jlaci féle cuccok, te biztos kalkuláltál.
Mert ugye mindet ki kéne cserélnem, és dönteni kéne mert lassan meg kéne rendelnem amilyet akarok.
Köszi!

Igen, a szűk részekbe nem szeret annyira bemenni, de én nem láttam az enyémen különösebb hiányosságot. Idővel kiderül, hogy elkezd-e valahol rozsdásodni, egyelőre nem tudok nyilatkozni.
Én elégedett vagyok a jlaci féle szilentekkel, ezek nem annyira brutál kemények, hogy kirázzák a fogtömésed. Mondjuk mindent arra cserélni nem biztos, hogy túl költséghatékony. A Powerflex sem gyárt minden szilent helyére, ami szerintem azért van, mert ott a gyári szilent is elég merev.

Te melyik szilenteket cserélted pu-ra, és mennyire változott meg az autód? Egyébként gondolom, már le volt rongyolódva, azért újítottad fel.
Elképzelhető, ha gyári minőségű szilentekre mindet kicseréli az ember akkor lehet közel hasonló minőséget ér el, mint a lágyabb pu-val, mert azért új korában biztos feküdte az utat.
De ha jobban ráz szerintem marad a gumi, mert azért itt is elég ótvarosak az utak. Sad

Nekem minden szilent PU, hátul jlaci féle, elől a lengőkarokon Powerflex. Nehéz megmondani, mennyi változást hoztak a szilentek, mert együtt lett cserélve a rugókkal és lengéscsillapítókkal. Én teljesen elégedett vagyok a komforttal. Egyébként nekem egész jó állapotban voltak a szilentjeim, nem lett volna feltétlenül szükséges cserélni őket. Gyári minőségű szilentekkel sem járhatsz rosszul, ahogy néztem, a bölcsőben és a keresztlengőkarokban azok is egész merevek. A hosszanti lengőkar szilentje, ami egy lágy fos, én azt cserélném PU-ra.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
kiinacp
2013.06.24. 14:35   






Ogre84 írta:
kiinacp írta:
Ogre! Nálad láttam ezt a porfestést, beszéltem egy muksóval aki ilyet csinál azt mondta, hogy a sarkokba nem szeret bemenni a festék, jobban járok, ha pisztollyal lefújom cinkkromátos alapozóval aztán valami feketével. Szerintetek? Ti hogy szoktátok csinálni?
Másik kérdés, hogy a jlaci szilentek és a febi-lemförder szilentek között mekkora különbség lenne árban és mennyire befolyásolják a komfortot a jlaci féle cuccok, te biztos kalkuláltál.
Mert ugye mindet ki kéne cserélnem, és dönteni kéne mert lassan meg kéne rendelnem amilyet akarok.
Köszi!

Igen, a szűk részekbe nem szeret annyira bemenni, de én nem láttam az enyémen különösebb hiányosságot. Idővel kiderül, hogy elkezd-e valahol rozsdásodni, egyelőre nem tudok nyilatkozni.
Én elégedett vagyok a jlaci féle szilentekkel, ezek nem annyira brutál kemények, hogy kirázzák a fogtömésed. Mondjuk mindent arra cserélni nem biztos, hogy túl költséghatékony. A Powerflex sem gyárt minden szilent helyére, ami szerintem azért van, mert ott a gyári szilent is elég merev.

Te melyik szilenteket cserélted pu-ra, és mennyire változott meg az autód? Egyébként gondolom, már le volt rongyolódva, azért újítottad fel.
Elképzelhető, ha gyári minőségű szilentekre mindet kicseréli az ember akkor lehet közel hasonló minőséget ér el, mint a lágyabb pu-val, mert azért új korában biztos feküdte az utat.
De ha jobban ráz szerintem marad a gumi, mert azért itt is elég ótvarosak az utak. Sad


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
Ogre84
2013.06.24. 11:49   






kiinacp írta:
Ogre! Nálad láttam ezt a porfestést, beszéltem egy muksóval aki ilyet csinál azt mondta, hogy a sarkokba nem szeret bemenni a festék, jobban járok, ha pisztollyal lefújom cinkkromátos alapozóval aztán valami feketével. Szerintetek? Ti hogy szoktátok csinálni?
Másik kérdés, hogy a jlaci szilentek és a febi-lemförder szilentek között mekkora különbség lenne árban és mennyire befolyásolják a komfortot a jlaci féle cuccok, te biztos kalkuláltál.
Mert ugye mindet ki kéne cserélnem, és dönteni kéne mert lassan meg kéne rendelnem amilyet akarok.
Köszi!

Igen, a szűk részekbe nem szeret annyira bemenni, de én nem láttam az enyémen különösebb hiányosságot. Idővel kiderül, hogy elkezd-e valahol rozsdásodni, egyelőre nem tudok nyilatkozni.
Én elégedett vagyok a jlaci féle szilentekkel, ezek nem annyira brutál kemények, hogy kirázzák a fogtömésed. Mondjuk mindent arra cserélni nem biztos, hogy túl költséghatékony. A Powerflex sem gyárt minden szilent helyére, ami szerintem azért van, mert ott a gyári szilent is elég merev.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
Boczy46
2013.06.24. 11:06   





Site Admin
Tömörszilent mindenhova,de komfort bukik,rezgős,kemény,merev lesz!Ha komfort kell akkor sima szient!


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
kiinacp
2013.06.21. 20:46   






Minap szólt a lakatos, hogy nagy szívás az alsó ívet az emelőnél kikalimpálni, jó lenne valami küszöböt szerezni. Tegnap elmentünk vágtunk 3at, 1-et már megcsinált.
Akkor már meg is nézegettem az autót jobban alulról: csonkállvány, bölcső elég rozsdás, egy festést elbírna.
Úgyhogy megkértem vegyék le a hidat, legalább a hátsó lengőkar bekötési pontjait is lekezelhetik én meg szétszedem a hidat ripityomra, megy a homokfúvóba és utána valami festést kap.
Ogre! Nálad láttam ezt a porfestést, beszéltem egy muksóval aki ilyet csinál azt mondta, hogy a sarkokba nem szeret bemenni a festék, jobban járok, ha pisztollyal lefújom cinkkromátos alapozóval aztán valami feketével. Szerintetek? Ti hogy szoktátok csinálni?
Másik kérdés, hogy a jlaci szilentek és a febi-lemförder szilentek között mekkora különbség lenne árban és mennyire befolyásolják a komfortot a jlaci féle cuccok, te biztos kalkuláltál.
Mert ugye mindet ki kéne cserélnem, és dönteni kéne mert lassan meg kéne rendelnem amilyet akarok.
Köszi!













Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
kiinacp
2013.06.17. 21:38   






Ogre84 írta:
beeni írta:
SID írta:
kiinacp írta:
Sziasztok!

Van egy nagy dilemmám, a segítségeteket szeretném kérni!
A probléma csak annyi, hogy nincs gyárilag asc a kocsimban és gondolkodom rajta, hogy kell-e olyan bele, ha télen is szeretném használni, vagy pedig felesleges? A kocsi sperres, ha ez számít. Meg eleve mekkora cumi ilyet utólag bele hegeszteni? Nagyszőnyeg kint van belőle, legalább a kábeleket húzzam be most esetleg, ha később szeretném megcsinálni? Meg néztem az asc egységet, azért valamennyi fojt a motoron az ellenállása a szívókönyökhöz képest? Tudnátok nekem pro/kontra érveket írni? Köszi!


Kontra: baromság.
Pro: -.

Magyarul ne vesződj vele. Ott a sperr, pont arra van, amire az asc (csúszós úton való elindulásra) csak a sperr másra is jó Kacsint.


+1

Én is csatlakozok. Az autóm gyárilag ASC-s, utólag raktam bele sperrt. Az ASC kb. egy éve le van kötve, most tervezem a pillangó eltávolítását, már megvettem a gumikönyököt, csak egy fél órát rá kéne szánnom a szerelésre.
Ha jól sejtem nem is egyszerű berakni.


Köszi szépen a gyors válaszokat, asszem meg lettem győzve Smile
Tehát ezért nincs az m3ban semmiféle ilyesmi rendszer, mert gyárilag sperrel szerelték az összeset.


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
Ogre84
2013.06.17. 14:54   






beeni írta:
SID írta:
kiinacp írta:
Sziasztok!

Van egy nagy dilemmám, a segítségeteket szeretném kérni!
A probléma csak annyi, hogy nincs gyárilag asc a kocsimban és gondolkodom rajta, hogy kell-e olyan bele, ha télen is szeretném használni, vagy pedig felesleges? A kocsi sperres, ha ez számít. Meg eleve mekkora cumi ilyet utólag bele hegeszteni? Nagyszőnyeg kint van belőle, legalább a kábeleket húzzam be most esetleg, ha később szeretném megcsinálni? Meg néztem az asc egységet, azért valamennyi fojt a motoron az ellenállása a szívókönyökhöz képest? Tudnátok nekem pro/kontra érveket írni? Köszi!


Kontra: baromság.
Pro: -.

Magyarul ne vesződj vele. Ott a sperr, pont arra van, amire az asc (csúszós úton való elindulásra) csak a sperr másra is jó Kacsint.


+1

Én is csatlakozok. Az autóm gyárilag ASC-s, utólag raktam bele sperrt. Az ASC kb. egy éve le van kötve, most tervezem a pillangó eltávolítását, már megvettem a gumikönyököt, csak egy fél órát rá kéne szánnom a szerelésre.
Ha jól sejtem nem is egyszerű berakni.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
beeni
2013.06.17. 14:09   






SID írta:
kiinacp írta:
Sziasztok!

Van egy nagy dilemmám, a segítségeteket szeretném kérni!
A probléma csak annyi, hogy nincs gyárilag asc a kocsimban és gondolkodom rajta, hogy kell-e olyan bele, ha télen is szeretném használni, vagy pedig felesleges? A kocsi sperres, ha ez számít. Meg eleve mekkora cumi ilyet utólag bele hegeszteni? Nagyszőnyeg kint van belőle, legalább a kábeleket húzzam be most esetleg, ha később szeretném megcsinálni? Meg néztem az asc egységet, azért valamennyi fojt a motoron az ellenállása a szívókönyökhöz képest? Tudnátok nekem pro/kontra érveket írni? Köszi!


Kontra: baromság.
Pro: -.

Magyarul ne vesződj vele. Ott a sperr, pont arra van, amire az asc (csúszós úton való elindulásra) csak a sperr másra is jó Kacsint.


+1


Debrecen    40    2011.02.25. 15:23
SID
2013.06.17. 12:48   






kiinacp írta:
Sziasztok!

Van egy nagy dilemmám, a segítségeteket szeretném kérni!
A probléma csak annyi, hogy nincs gyárilag asc a kocsimban és gondolkodom rajta, hogy kell-e olyan bele, ha télen is szeretném használni, vagy pedig felesleges? A kocsi sperres, ha ez számít. Meg eleve mekkora cumi ilyet utólag bele hegeszteni? Nagyszőnyeg kint van belőle, legalább a kábeleket húzzam be most esetleg, ha később szeretném megcsinálni? Meg néztem az asc egységet, azért valamennyi fojt a motoron az ellenállása a szívókönyökhöz képest? Tudnátok nekem pro/kontra érveket írni? Köszi!


Kontra: baromság.
Pro: -.

Magyarul ne vesződj vele. Ott a sperr, pont arra van, amire az asc (csúszós úton való elindulásra) csak a sperr másra is jó Kacsint.


   2623    2011.08.29. 13:58
kiinacp
2013.06.17. 12:40   






Sziasztok!

Van egy nagy dilemmám, a segítségeteket szeretném kérni!
A probléma csak annyi, hogy nincs gyárilag asc a kocsimban és gondolkodom rajta, hogy kell-e olyan bele, ha télen is szeretném használni, vagy pedig felesleges? A kocsi sperres, ha ez számít. Meg eleve mekkora cumi ilyet utólag bele hegeszteni? Nagyszőnyeg kint van belőle, legalább a kábeleket húzzam be most esetleg, ha később szeretném megcsinálni? Meg néztem az asc egységet, azért valamennyi fojt a motoron az ellenállása a szívókönyökhöz képest? Tudnátok nekem pro/kontra érveket írni? Köszi!


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
kiinacp
2013.05.24. 20:57   






Ezt az egy képet találtam amin az egész autó még egyben.




Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
kiinacp
2013.05.22. 20:43   






Sziasztok!

Azt hiszem valahol ott kezdődött a vágyakozásom a 6 hengeres benzinpusztítók iránt, miután 5 éven keresztül hajtottam egy 1.4 60ló 3as golfot és megfogadtam, hogy sosem lesz többet még csak hasonlóan sem tetű autóm és kerek 1éve családunk bővülése miatt egy kombi 2004-es 2.5 v6 mondeora váltottam.
A v6-nál valami kattant, a mormogás, a nyomaték, csak hát a sportosság nagyon hiányzott, élményfaktor zéró.
Cimborám elbontott 1-2 e36-ot és járós autója is az lett, nagyon megtetszett a formája, 2évig küzdöttem magammal amíg egyszer elgurult a gyógyszer végleg és vettem 1000 euróért egy műszakilag és belsőre lefingott, de kasztnira törésmentes, némi kókányul javított küszöb gonddal, ha azt nézzük, hogy csapágyasra hajtottam az olajsárral teli blokkot, akkor sok volt érte, ha meg nem nézzük akkor nagyjából áráért vettem Very Happy
Sedan azért lett, mert a hétköznapi használhatóság a praktikum fontos számomra, télen éppúgy be lesz fogva, járós autóm lesz.
Ez volt szeptemberben, aztán közben kivadásztam a motort belőle, nyakig tele volt lekvárral, gondolkodtam, hogy felújítom, de totál nem rentábilis, csapágysor, gyűrűk ,gépmunka, kisfaszom, hagytam egészet a picsába.
Kasza akkor akciózott éppen, elmentem megnéztem, kívülről enni lehetett róla, 110e mphval hirdette, mivel kb a 6. motor volt amit megnéztem és kb ez volt az első aminek nem volt saras a betöltőnyílása és nem fosta az olajat a szelepfedél vagy karter alól, ezért 1 nap gondolkodás után felhívtam és mondtam elvinném, de erre, ő, hogy foglalózva-elkelt, tovább kerestem, továbbra is csak szarokat találtam, végül ismét felkerült, mivel nem mentek érte, így elhoztam és kb. 2 hónapon belül remélem be is építjük, ahogy a lakatolás és a fényezés elkészült, majd papírozás következik és futhat a gép.
Elképzelésem szerint, először inkább a belteret és a műszaki részt fejleszteném, majd külső mpackettal szeretném feldobni a gépet.
Hamarosan posztolok képeket mind az autóról és a belsejéről is, de egyenlőre totál szét van robbantva, sok mindent nem látni.

Belülről már az első összeállítás az alábbiak szerint nézne ki:
E46 alcantara belső, kárpitossal beigazítva, ajtókárpitok még kérdésesek, de talán az is kárpitossal készül az ülés belső szövetével, esetleg gyári félbőr kárpitok, ha találok valami szépet. Könyöklő, váltógomb, kormány újrahúzva. Nagyboard, digitklima, valami gyári rádió, de ha valami csoda folytán találnék normális áron akkor harman kardon gyári hifi, de szerintem abból nem lesz semmi Sad
Műszakilag az alapfelállás először az alap gyári motor, hajtáslánc, annyiban módosítva, hogy 3,15 sperr végáttétel kerülne bele a hétköznapi használhatóság végett Smile
Futómű egyenlőre marad az alap gyári 28 fahrwerk, az mtech stabrudak már megvannak, eltolt szilent mindenképp, a kérdés az hogy a lógósan szerzett gyári bmw mtech garnitúrám felujitassam katonával pici keményítéssel, vagy teljes m3 első futómű kerüljön be, kovácsolt felnivel Very Happy. De ez még nem is lényeg egyenlőre, de szeretném kikérni a véleményeteket benne.
A motor tuning később természetesen egy m50 szívósorral, emelt benzinnyomással, m3 leömlővel esetleg teljes kipuff rendszerrel és remappal végződne amitől kb 220 lóerőt várok, ha jó kondiban van a blokk. Ez egy 3.15 difivel kellőképpen ütős konfig úgy hiszem.
Így első szuszra ennyi, talán nagyjából érthető mit szeretnék hamarosan majd töltögetem a képeket is, ahogy kerekedik a történet.


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
steveE36
2013.05.22. 17:38   






Várjuk Smile


BMW E36 318i M43 96'

Zagyvaszántó    1490    2010.01.03. 21:30
Boczy46
2013.05.22. 00:57   





Site Admin
Piros sedan fog itt szerepelni, a többit a tulaj ismerteti! Smile


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  8 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére