POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
7 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   Kiinacp_Calypsorot_328i_Sedan

kiinacp
2013.12.19. 15:13   






DonDemy írta:
jol széjelkaptad az autot de csak igy lehet jo munkát csinálni. nagyon szép gratula Very Happy Kacsint


Igyekszem, amennyire lehet! Very Happy Köszi szépen!


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
kiinacp
2013.12.19. 15:11   






A Vasutas írta:
kiinacp írta:
A Vasutas írta:
kiinacp írta:
4. kipuffnál az M3 lömlővel vesztesz alul simán 20Nm-t és nyerhetsz felül kb 10lovat (dynok alapján), ezért USA-ba úgynevezett Shorty leömlőt használnak, ami olyan mint egy hosszú M3 leömlőt feltekernél "csiga" alakba, így egyrészt direktbe rámegy a gyári középrészre, nem kell vágni, illetve hosszabb marad az útja a távozó gáznak stb. és hallottam még pár urban legendet, de az tény hogy a shorty az visszahozza az M50 által elvesztett 30Nm-t.

SCM3436

http://www.schmiedmann.hu/hu/bmw-e36/7843-uj?termek=SCM3436

Erre gondolsz Roli? Ezzel lenne fasza az m50 szívósor?

Roller erre gondolt:



Az M50 szívosorról meg ott a Boczy topicban leírtuk, nem csak ennyi kell és kész, ez nagyon sokrétű dolog, több mindentől függ, hogy mitől is lenne "fasza"...Kacsint


Értem én, csak mérlegelni kell, ahogy te is mondtad, hogyha elindulok milyen irányba teszem azt. Tehát össze kéne számolnom mi az ami megér 5lóerőt és mi az ami nem, illletve kérdés, hogy jó-e az egy 95%-ban utcán használt autótól, hogy minden fent szerzett lóerővel arányosan alul és középen eltűnik kétszerese a nyomatéknak, mint ahogy írtátok, ha feldobsz minden nélkül egy szívósort 15-20lóerő jön 5-6 körül és eltúnik 25-30 nm alul, és így tovább minden résszel. Csak érdemes-e nem kevés pénzt kiadni úgy, hogy nem versenyautót hegyez az ember másodpercekre, ami szinte nem forog 6 alatt.
Ha ez a shorty leömlő kell ahhoz, hogy alul is olyan szépen épüljön a nyomaték M50 szivósorral, mint a gyári szívósorral és leömlővel akkor lehetséges, hogy használhatóság/nyert lóerő/ráfordítás szempontjából jó irányba vinné a dolgot.
Ami mostani utcai funkciójára egyenlőre nem fog kerülni az autómba az:
-Veztengely
-BTB
-Nagylégmérő

Amiken gondolkodom állandó használatra utcára:
-M50+chip
-Shorty headers Roli megállapítása, fórumok szerint nagyon jól hangzik

Amit le/felszerelhetőre szeretnék csinálni:
-CAI esetleg betétszűrő

És amit egyenlőre nem tudok mire jó pontosan, de feltételezem, hogy az m50 szívósorral függ össze ez is az a
-Benzinnyomás szabályozó

A "BTB" alatt mit értesz?
Nekem a gyári 2.5-ös zöld injektorok nyakon öntötték a 3.0 strokert gyári 3.5bar benzinnyomásnál.
Itt 3000ccm-ig elegendő a gyári 3.5bar benyanyomás a megadott szívótuning-paraméterekkel... Szemcsis
Max raksz bele nagyobb injektorokat, pl.: 3,2 M3 injektor vagy más Bosch vagy Siemens spriccni. De idáig nem kell elmennetek a szívótuningnál.
Ja és én csakis a K&N betétszűrőt ajánlanám a gyári helyre, a legjobb alternatíva.


Big Throttle Body vagy minek nevezik asszem a 3-3,5" os pillangókat.
Értem, akkor azt mondod betétszűrő, nem érdemes mással játszani.


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
SID
2013.12.19. 15:00   






kiinacp írta:

Értem én, csak mérlegelni kell, ahogy te is mondtad, hogyha elindulok milyen irányba teszem azt. Tehát össze kéne számolnom mi az ami megér 5lóerőt és mi az ami nem, illletve kérdés, hogy jó-e az egy 95%-ban utcán használt autótól, hogy minden fent szerzett lóerővel arányosan alul és középen eltűnik kétszerese a nyomatéknak, mint ahogy írtátok, ha feldobsz minden nélkül egy szívósort 15-20lóerő jön 5-6 körül és eltúnik 25-30 nm alul, és így tovább minden résszel. Csak érdemes-e nem kevés pénzt kiadni úgy, hogy nem versenyautót hegyez az ember másodpercekre, ami szinte nem forog 6 alatt.
Ha ez a shorty leömlő kell ahhoz, hogy alul is olyan szépen épüljön a nyomaték M50 szivósorral, mint a gyári szívósorral és leömlővel akkor lehetséges, hogy használhatóság/nyert lóerő/ráfordítás szempontjából jó irányba vinné a dolgot.
Ami mostani utcai funkciójára egyenlőre nem fog kerülni az autómba az:
-Veztengely
-BTB
-Nagylégmérő

Amiken gondolkodom állandó használatra utcára:
-M50+chip
-Shorty headers Roli megállapítása, fórumok szerint nagyon jól hangzik

Amit le/felszerelhetőre szeretnék csinálni:
-CAI esetleg betétszűrő

És amit egyenlőre nem tudok mire jó pontosan, de feltételezem, hogy az m50 szívósorral függ össze ez is az a
-Benzinnyomás szabályozó


Ha rám hallgatsz, akkor hagyod a faszba (bocsánat, "francba") az egészet. A 28-as motor egy jó erőforrás gyári állapotában. Élvezetes, erős, "nyomatékos" (bármennyire is nem szeretem ezt a kifejezést), a tuningolásával a hétköznapi, utcai használhatóságot fogod rontani. Ha az a cél, hogy lámpától lámpáig a melletted álló hondára vagy akármire +10 métert ráverj, és az ehhez szükséges +20 lóerőért hajlandó vagy kivágni az ablakon több százezer forintot, akkor hajrá Kacsint.


   2623    2011.08.29. 13:58
kiinacp
2013.12.19. 14:58   






BMW_KR írta:
kiinacp írta:
A Vasutas írta:
kiinacp írta:
4. kipuffnál az M3 lömlővel vesztesz alul simán 20Nm-t és nyerhetsz felül kb 10lovat (dynok alapján), ezért USA-ba úgynevezett Shorty leömlőt használnak, ami olyan mint egy hosszú M3 leömlőt feltekernél "csiga" alakba, így egyrészt direktbe rámegy a gyári középrészre, nem kell vágni, illetve hosszabb marad az útja a távozó gáznak stb. és hallottam még pár urban legendet, de az tény hogy a shorty az visszahozza az M50 által elvesztett 30Nm-t.

SCM3436

http://www.schmiedmann.hu/hu/bmw-e36/7843-uj?termek=SCM3436

Erre gondolsz Roli? Ezzel lenne fasza az m50 szívósor?

Roller erre gondolt:



Az M50 szívosorról meg ott a Boczy topicban leírtuk, nem csak ennyi kell és kész, ez nagyon sokrétű dolog, több mindentől függ, hogy mitől is lenne "fasza"...Kacsint


Értem én, csak mérlegelni kell, ahogy te is mondtad, hogyha elindulok milyen irányba teszem azt. Tehát össze kéne számolnom mi az ami megér 5lóerőt és mi az ami nem, illletve kérdés, hogy jó-e az egy 95%-ban utcán használt autótól, hogy minden fent szerzett lóerővel arányosan alul és középen eltűnik kétszerese a nyomatéknak, mint ahogy írtátok, ha feldobsz minden nélkül egy szívósort 15-20lóerő jön 5-6 körül és eltúnik 25-30 nm alul, és így tovább minden résszel. Csak érdemes-e nem kevés pénzt kiadni úgy, hogy nem versenyautót hegyez az ember másodpercekre, ami szinte nem forog 6 alatt.
Ha ez a shorty leömlő kell ahhoz, hogy alul is olyan szépen épüljön a nyomaték M50 szivósorral, mint a gyári szívósorral és leömlővel akkor lehetséges, hogy használhatóság/nyert lóerő/ráfordítás szempontjából jó irányba vinné a dolgot.
Ami mostani utcai funkciójára egyenlőre nem fog kerülni az autómba az:
-Veztengely
-BTB
-Nagylégmérő

Amiken gondolkodom állandó használatra utcára:
-M50+chip
-Shorty headers Roli megállapítása, fórumok szerint nagyon jól hangzik

Amit le/felszerelhetőre szeretnék csinálni:
-CAI esetleg betétszűrő

És amit egyenlőre nem tudok mire jó pontosan, de feltételezem, hogy az m50 szívósorral függ össze ez is az a
-Benzinnyomás szabályozó


http://www.turnermotorsport.com/p-3657-e36-325i328im3-z3mz3-turner-shorty-headers.aspx


Köszi szépen, megtaláltam már, de 750 dollár+szállítás szerintem kurva sok pénz érte annyit nem ér sehol, viszont a schmiedmannos elérhetőbbnek tűnik, a funkcióját gondolom éppúgy ellátja azért linkeltem.


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
BMW_KR
2013.12.19. 13:24   






kiinacp írta:
A Vasutas írta:
kiinacp írta:
4. kipuffnál az M3 lömlővel vesztesz alul simán 20Nm-t és nyerhetsz felül kb 10lovat (dynok alapján), ezért USA-ba úgynevezett Shorty leömlőt használnak, ami olyan mint egy hosszú M3 leömlőt feltekernél "csiga" alakba, így egyrészt direktbe rámegy a gyári középrészre, nem kell vágni, illetve hosszabb marad az útja a távozó gáznak stb. és hallottam még pár urban legendet, de az tény hogy a shorty az visszahozza az M50 által elvesztett 30Nm-t.

SCM3436

http://www.schmiedmann.hu/hu/bmw-e36/7843-uj?termek=SCM3436

Erre gondolsz Roli? Ezzel lenne fasza az m50 szívósor?

Roller erre gondolt:



Az M50 szívosorról meg ott a Boczy topicban leírtuk, nem csak ennyi kell és kész, ez nagyon sokrétű dolog, több mindentől függ, hogy mitől is lenne "fasza"...Kacsint


Értem én, csak mérlegelni kell, ahogy te is mondtad, hogyha elindulok milyen irányba teszem azt. Tehát össze kéne számolnom mi az ami megér 5lóerőt és mi az ami nem, illletve kérdés, hogy jó-e az egy 95%-ban utcán használt autótól, hogy minden fent szerzett lóerővel arányosan alul és középen eltűnik kétszerese a nyomatéknak, mint ahogy írtátok, ha feldobsz minden nélkül egy szívósort 15-20lóerő jön 5-6 körül és eltúnik 25-30 nm alul, és így tovább minden résszel. Csak érdemes-e nem kevés pénzt kiadni úgy, hogy nem versenyautót hegyez az ember másodpercekre, ami szinte nem forog 6 alatt.
Ha ez a shorty leömlő kell ahhoz, hogy alul is olyan szépen épüljön a nyomaték M50 szivósorral, mint a gyári szívósorral és leömlővel akkor lehetséges, hogy használhatóság/nyert lóerő/ráfordítás szempontjából jó irányba vinné a dolgot.
Ami mostani utcai funkciójára egyenlőre nem fog kerülni az autómba az:
-Veztengely
-BTB
-Nagylégmérő

Amiken gondolkodom állandó használatra utcára:
-M50+chip
-Shorty headers Roli megállapítása, fórumok szerint nagyon jól hangzik

Amit le/felszerelhetőre szeretnék csinálni:
-CAI esetleg betétszűrő

És amit egyenlőre nem tudok mire jó pontosan, de feltételezem, hogy az m50 szívósorral függ össze ez is az a
-Benzinnyomás szabályozó


http://www.turnermotorsport.com/p-3657-e36-325i328im3-z3mz3-turner-shorty-headers.aspx


   500    2013.06.26. 12:12
Vasutas
2013.12.19. 13:12   






kiinacp írta:
A Vasutas írta:
kiinacp írta:
4. kipuffnál az M3 lömlővel vesztesz alul simán 20Nm-t és nyerhetsz felül kb 10lovat (dynok alapján), ezért USA-ba úgynevezett Shorty leömlőt használnak, ami olyan mint egy hosszú M3 leömlőt feltekernél "csiga" alakba, így egyrészt direktbe rámegy a gyári középrészre, nem kell vágni, illetve hosszabb marad az útja a távozó gáznak stb. és hallottam még pár urban legendet, de az tény hogy a shorty az visszahozza az M50 által elvesztett 30Nm-t.

SCM3436

http://www.schmiedmann.hu/hu/bmw-e36/7843-uj?termek=SCM3436

Erre gondolsz Roli? Ezzel lenne fasza az m50 szívósor?

Roller erre gondolt:



Az M50 szívosorról meg ott a Boczy topicban leírtuk, nem csak ennyi kell és kész, ez nagyon sokrétű dolog, több mindentől függ, hogy mitől is lenne "fasza"...Kacsint


Értem én, csak mérlegelni kell, ahogy te is mondtad, hogyha elindulok milyen irányba teszem azt. Tehát össze kéne számolnom mi az ami megér 5lóerőt és mi az ami nem, illletve kérdés, hogy jó-e az egy 95%-ban utcán használt autótól, hogy minden fent szerzett lóerővel arányosan alul és középen eltűnik kétszerese a nyomatéknak, mint ahogy írtátok, ha feldobsz minden nélkül egy szívósort 15-20lóerő jön 5-6 körül és eltúnik 25-30 nm alul, és így tovább minden résszel. Csak érdemes-e nem kevés pénzt kiadni úgy, hogy nem versenyautót hegyez az ember másodpercekre, ami szinte nem forog 6 alatt.
Ha ez a shorty leömlő kell ahhoz, hogy alul is olyan szépen épüljön a nyomaték M50 szivósorral, mint a gyári szívósorral és leömlővel akkor lehetséges, hogy használhatóság/nyert lóerő/ráfordítás szempontjából jó irányba vinné a dolgot.
Ami mostani utcai funkciójára egyenlőre nem fog kerülni az autómba az:
-Veztengely
-BTB
-Nagylégmérő

Amiken gondolkodom állandó használatra utcára:
-M50+chip
-Shorty headers Roli megállapítása, fórumok szerint nagyon jól hangzik

Amit le/felszerelhetőre szeretnék csinálni:
-CAI esetleg betétszűrő

És amit egyenlőre nem tudok mire jó pontosan, de feltételezem, hogy az m50 szívósorral függ össze ez is az a
-Benzinnyomás szabályozó

A "BTB" alatt mit értesz?
Nekem a gyári 2.5-ös zöld injektorok nyakon öntötték a 3.0 strokert gyári 3.5bar benzinnyomásnál.
Itt 3000ccm-ig elegendő a gyári 3.5bar benyanyomás a megadott szívótuning-paraméterekkel... Szemcsis
Max raksz bele nagyobb injektorokat, pl.: 3,2 M3 injektor vagy más Bosch vagy Siemens spriccni. De idáig nem kell elmennetek a szívótuningnál.
Ja és én csakis a K&N betétszűrőt ajánlanám a gyári helyre, a legjobb alternatíva.


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
kiinacp
2013.12.19. 12:52   






A Vasutas írta:
kiinacp írta:
4. kipuffnál az M3 lömlővel vesztesz alul simán 20Nm-t és nyerhetsz felül kb 10lovat (dynok alapján), ezért USA-ba úgynevezett Shorty leömlőt használnak, ami olyan mint egy hosszú M3 leömlőt feltekernél "csiga" alakba, így egyrészt direktbe rámegy a gyári középrészre, nem kell vágni, illetve hosszabb marad az útja a távozó gáznak stb. és hallottam még pár urban legendet, de az tény hogy a shorty az visszahozza az M50 által elvesztett 30Nm-t.

SCM3436

http://www.schmiedmann.hu/hu/bmw-e36/7843-uj?termek=SCM3436

Erre gondolsz Roli? Ezzel lenne fasza az m50 szívósor?

Roller erre gondolt:



Az M50 szívosorról meg ott a Boczy topicban leírtuk, nem csak ennyi kell és kész, ez nagyon sokrétű dolog, több mindentől függ, hogy mitől is lenne "fasza"...Kacsint


Értem én, csak mérlegelni kell, ahogy te is mondtad, hogyha elindulok milyen irányba teszem azt. Tehát össze kéne számolnom mi az ami megér 5lóerőt és mi az ami nem, illletve kérdés, hogy jó-e az egy 95%-ban utcán használt autótól, hogy minden fent szerzett lóerővel arányosan alul és középen eltűnik kétszerese a nyomatéknak, mint ahogy írtátok, ha feldobsz minden nélkül egy szívósort 15-20lóerő jön 5-6 körül és eltúnik 25-30 nm alul, és így tovább minden résszel. Csak érdemes-e nem kevés pénzt kiadni úgy, hogy nem versenyautót hegyez az ember másodpercekre, ami szinte nem forog 6 alatt.
Ha ez a shorty leömlő kell ahhoz, hogy alul is olyan szépen épüljön a nyomaték M50 szivósorral, mint a gyári szívósorral és leömlővel akkor lehetséges, hogy használhatóság/nyert lóerő/ráfordítás szempontjából jó irányba vinné a dolgot.
Ami mostani utcai funkciójára egyenlőre nem fog kerülni az autómba az:
-Veztengely
-BTB
-Nagylégmérő

Amiken gondolkodom állandó használatra utcára:
-M50+chip
-Shorty headers Roli megállapítása, fórumok szerint nagyon jól hangzik

Amit le/felszerelhetőre szeretnék csinálni:
-CAI esetleg betétszűrő

És amit egyenlőre nem tudok mire jó pontosan, de feltételezem, hogy az m50 szívósorral függ össze ez is az a
-Benzinnyomás szabályozó


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
Vasutas
2013.12.19. 11:20   






kiinacp írta:
4. kipuffnál az M3 lömlővel vesztesz alul simán 20Nm-t és nyerhetsz felül kb 10lovat (dynok alapján), ezért USA-ba úgynevezett Shorty leömlőt használnak, ami olyan mint egy hosszú M3 leömlőt feltekernél "csiga" alakba, így egyrészt direktbe rámegy a gyári középrészre, nem kell vágni, illetve hosszabb marad az útja a távozó gáznak stb. és hallottam még pár urban legendet, de az tény hogy a shorty az visszahozza az M50 által elvesztett 30Nm-t.

SCM3436

http://www.schmiedmann.hu/hu/bmw-e36/7843-uj?termek=SCM3436

Erre gondolsz Roli? Ezzel lenne fasza az m50 szívósor?

Roller erre gondolt:



Az M50 szívosorról meg ott a Boczy topicban leírtuk, nem csak ennyi kell és kész, ez nagyon sokrétű dolog, több mindentől függ, hogy mitől is lenne "fasza"...Kacsint


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
DonDemy
2013.12.19. 00:45   






jol széjelkaptad az autot de csak igy lehet jo munkát csinálni. nagyon szép gratula Very Happy Kacsint


BMW ( Brutálisan Megbizhato Werda)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=271877826217989&set=a.217659538306485.54392.100001873224580&type=1&theater

Nagyvárad    639    2012.02.12. 23:03
kiinacp
2013.12.18. 16:51   






4. kipuffnál az M3 lömlővel vesztesz alul simán 20Nm-t és nyerhetsz felül kb 10lovat (dynok alapján), ezért USA-ba úgynevezett Shorty leömlőt használnak, ami olyan mint egy hosszú M3 leömlőt feltekernél "csiga" alakba, így egyrészt direktbe rámegy a gyári középrészre, nem kell vágni, illetve hosszabb marad az útja a távozó gáznak stb. és hallottam még pár urban legendet, de az tény hogy a shorty az visszahozza az M50 által elvesztett 30Nm-t.

SCM3436

http://www.schmiedmann.hu/hu/bmw-e36/7843-uj?termek=SCM3436

Erre gondolsz Roli? Ezzel lenne fasza az m50 szívósor?


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
kiinacp
2013.10.09. 20:54   






Ma elhoztam a karbonozott kuplungtárcsámat. Állítólag úgy készül, hogy fogják leveszik róla a két súrlódó tárcsát, homokszórják, festik és rászegecselik az új gyári luk karbontárcsákat. Most ez komoly? Ez tényleg így működik? Miről lehet megismerni a "karbontárcsát"? De komoly cég, kb. márkaszerviz szintű, fékre specializálódva. Én nem akarom elhinni, hogy a bótba árulják sok pízért, ezek meg kb feléből megoldják a sokkal faszább cuccot. Tárcsáról majd dobok fel képet.

Sok jó dolgot találtam futóművel kapcsolatban:

http://www.e36racing.de/

http://www.bmw-syndikat.de/bmw-syndikat/archiv/e36_fahrwerk/fahrwerk_e36_html.asp

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?995556-The-Definitive-Alignment-Guide-for-your-E36-M3


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
kiinacp
2013.09.28. 19:37   






vasi89 írta:
Ogre84 írta:
kiinacp írta:
Ogre84 írta:
Látom te is rendesen belecsaptál a lecsóba. Tetszik ez a projekt. Kacsint
Milyen cuccot használsz hangszigetelésre? Kb. mibe kerül egy autóra való mennyiség?


Köszi! Talán Boczy topicjában láttam ezt a zajcsillapitás.net honlapot, ott ajánlotta vki, meg valami bostonzöld 316-it újraépített egy srác brutál alapossággal ott is ki volt tapétázva.
http://www.zajcsillapitas.net/mainproducts/rezgescsillapitok/pf-830-20.html
Az utastérbe, a tűzfal, tank, küszöbök belülről, kardánalagút, taposók, ajtók alja. A csomagtérben a pótkerék aljára és a leghátsó hátfalra, illetve a két sárvédő felé belülről összesen majdnem 4 m2 ment be és egy fél flakon féktisztító ez 21e ft postaköltséggel, kicsit halkabb lesz az utastér már megérte szerintem. Aztán, ha nagyon bejön a dolog majd az ajtókra megy még ilyen silver protect, meg kéne nézni egy e38 vagy vagy valami hasonló gép belét, biztosan magasabb a "zajkomfortja", hogy ott milyen megoldásokat használtak.

Köszi!
Ha hallhatóan csendesebb lesz, akkor bőven megérte. Kíváncsi vagyok, majd számolj be az eredményről.


Pedig az az igazi mikor versenyautófeelingben zörögnek a műanyagok meg zárt autóban hallod h ordít a kipufogó Very Happy


Bizony igazat kell adnom, de az év maradék 363 napján a nyugodt, csendes krúzolásnál nincs is jobb, de majd behozom futóműben meg lóerőben a 20 kilót! Kacsint


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
vasi89
2013.09.28. 14:08   






Ogre84 írta:
kiinacp írta:
Ogre84 írta:
Látom te is rendesen belecsaptál a lecsóba. Tetszik ez a projekt. Kacsint
Milyen cuccot használsz hangszigetelésre? Kb. mibe kerül egy autóra való mennyiség?


Köszi! Talán Boczy topicjában láttam ezt a zajcsillapitás.net honlapot, ott ajánlotta vki, meg valami bostonzöld 316-it újraépített egy srác brutál alapossággal ott is ki volt tapétázva.
http://www.zajcsillapitas.net/mainproducts/rezgescsillapitok/pf-830-20.html
Az utastérbe, a tűzfal, tank, küszöbök belülről, kardánalagút, taposók, ajtók alja. A csomagtérben a pótkerék aljára és a leghátsó hátfalra, illetve a két sárvédő felé belülről összesen majdnem 4 m2 ment be és egy fél flakon féktisztító ez 21e ft postaköltséggel, kicsit halkabb lesz az utastér már megérte szerintem. Aztán, ha nagyon bejön a dolog majd az ajtókra megy még ilyen silver protect, meg kéne nézni egy e38 vagy vagy valami hasonló gép belét, biztosan magasabb a "zajkomfortja", hogy ott milyen megoldásokat használtak.

Köszi!
Ha hallhatóan csendesebb lesz, akkor bőven megérte. Kíváncsi vagyok, majd számolj be az eredményről.


Pedig az az igazi mikor versenyautófeelingben zörögnek a műanyagok meg zárt autóban hallod h ordít a kipufogó Very Happy


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
Ogre84
2013.09.28. 12:41   






kiinacp írta:
Ogre84 írta:
Látom te is rendesen belecsaptál a lecsóba. Tetszik ez a projekt. Kacsint
Milyen cuccot használsz hangszigetelésre? Kb. mibe kerül egy autóra való mennyiség?


Köszi! Talán Boczy topicjában láttam ezt a zajcsillapitás.net honlapot, ott ajánlotta vki, meg valami bostonzöld 316-it újraépített egy srác brutál alapossággal ott is ki volt tapétázva.
http://www.zajcsillapitas.net/mainproducts/rezgescsillapitok/pf-830-20.html
Az utastérbe, a tűzfal, tank, küszöbök belülről, kardánalagút, taposók, ajtók alja. A csomagtérben a pótkerék aljára és a leghátsó hátfalra, illetve a két sárvédő felé belülről összesen majdnem 4 m2 ment be és egy fél flakon féktisztító ez 21e ft postaköltséggel, kicsit halkabb lesz az utastér már megérte szerintem. Aztán, ha nagyon bejön a dolog majd az ajtókra megy még ilyen silver protect, meg kéne nézni egy e38 vagy vagy valami hasonló gép belét, biztosan magasabb a "zajkomfortja", hogy ott milyen megoldásokat használtak.

Köszi!
Ha hallhatóan csendesebb lesz, akkor bőven megérte. Kíváncsi vagyok, majd számolj be az eredményről.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
kiinacp
2013.09.28. 08:45   






Ogre84 írta:
Látom te is rendesen belecsaptál a lecsóba. Tetszik ez a projekt. Kacsint
Milyen cuccot használsz hangszigetelésre? Kb. mibe kerül egy autóra való mennyiség?


Köszi! Talán Boczy topicjában láttam ezt a zajcsillapitás.net honlapot, ott ajánlotta vki, meg valami bostonzöld 316-it újraépített egy srác brutál alapossággal ott is ki volt tapétázva.
http://www.zajcsillapitas.net/mainproducts/rezgescsillapitok/pf-830-20.html
Az utastérbe, a tűzfal, tank, küszöbök belülről, kardánalagút, taposók, ajtók alja. A csomagtérben a pótkerék aljára és a leghátsó hátfalra, illetve a két sárvédő felé belülről összesen majdnem 4 m2 ment be és egy fél flakon féktisztító ez 21e ft postaköltséggel, kicsit halkabb lesz az utastér már megérte szerintem. Aztán, ha nagyon bejön a dolog majd az ajtókra megy még ilyen silver protect, meg kéne nézni egy e38 vagy vagy valami hasonló gép belét, biztosan magasabb a "zajkomfortja", hogy ott milyen megoldásokat használtak.


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
Ogre84
2013.09.27. 21:52   






Látom te is rendesen belecsaptál a lecsóba. Tetszik ez a projekt. Kacsint
Milyen cuccot használsz hangszigetelésre? Kb. mibe kerül egy autóra való mennyiség?


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
kiinacp
2013.09.27. 21:51   






Joyrider írta:
Én ebay-ről rendeltem a gyári árának kb 60%-áért és nem volt vele gond.
Akár cikkszám szerint is rá lehet keresni nekem úgy is dobott ki találatot és akkor tuti azt küldik ami kell.

Z


Ebaytől ódzkodom kicsit, meg patentdepon azt mondták ami nem kell azt visszaveszik vagy levásárolhatom. Meg adtak számlát is ami egyáltalán nem baj Smile


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
kiinacp
2013.09.27. 21:47   






A Vasutas írta:
marc91 írta:
kiinacp írta:
Elvitte a kocsit a fényező végre, telifény lesz. Már csak pár patentra bolhára lesz szükség majd, nézegetem patentdepo-t de nem találok vastagdíszléchez és küszöbtakaróhoz bolhát. Ti honnét szoktátok vásárolni?


Esetleg http://www.schmiedmann.hu/ -n nézted már? Smile

Nekem hoztak a patentdepo-tól is és vettem a Schmiedmann-tól is küszöbtakaró patentokat, sorjás volt és tört mint a ropi. Utána vettem BMW-nél gyárit, azzal tökéletes lett. Azt bántam, hogy miért nem egyből az eredetit vettem, nem sokkal drágább, de viszont jó... Kacsint


Voltam patent depoban, majd egy 10-est otthagytam mindenféle bolháért, patentért, meg szirszarért, persze ahogy mentem hazafelé még csomó minden eszembe jutott. Nem tűnik különösebben ridegnek, vagy ótvarnak egyébként a csaj azt magyarázta, hogy az összes bolha 1 gépről jön le. Hát tököm tudja, majd meglássuk milyen.


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
kiinacp
2013.09.27. 21:31   






Közben halad a projekt, hétvégente megy a munka mióta megjött 3 hete a festőtől. A fényezéshez különösebben nem értek, de meg vagyok elégedve, szerintem alapos munkát végzett a festő, itt ott vannak nehezen észrevehető apró hibák, de összességében nem sok kivetnivalót találni benne.
Annak ellenére, hogy tervben van néhanapján egy kis pályanapos gyötrés is a súlyt nem csökkentettem, hanem épphogy beledolgoztam még vagy 15-20 kiló ballasztot, bár a kocsi súlypontjának nem fog ártani különösebben, leginkább csendesebb utasteret várok tőle. A csomagtérbe csak elvétve került, leginkább a pótkerék alá, ahogy kopogtattam ott zörgött illetve, bal és jobb oldalra sárvédő felé 30x50 és 26? centis darabok ahol nagyon kongott, és az ajtókba is alulra ahová gyárilag nem ragasztottak. Talán még a hátsó tornyokat lenne érdemes telibe ragacsolni, zörgettem nem kongottak nagyon, nem hinném hogy maga a torony erősítené a hangot, vagy dobogna.
Ahogy elkészült a szigetelés, elkezdtük a kábelezést az apóssal, és a tetőkárpitot is beszenvedtük a helyére.
Tetőkárpit fényei bekötve, leszigetelve, sötétedős tükörnek odaálltunk 3 szállal. Nagy BC és kar bekötve a fórumos leírásnak megfelelően (Hatalmas KÖSZÖNÖM az alkotóknak!!!), próbára még nem került sor, de szerintem hibátlanul fogja tenni a dolgát.
Elektromos ventilátornak vastag 2 eressel beállva a motortérbe, biztosítékdobozba, várja a relét és a kapcsolót az utastérbe, amint meglesz a ventilátor, ha rájövök végre milyen lenne a fasza.
Valakinek van valami ötlete, miét szokták használni? Gomba bekötése?
Milyen gomba és hová? Kapcsolási rajz? Jól jönne egy kis segítség!
Ami még vissza van a tyúkbélből:
Olajnyomásmérő és olajhőfokmérő, elektromos ülésnek és ülésfűtésnek odaállás (neadjisten egyszer szükség lenne rá), bár most faszultam a fórumról egy motoros felfújható e46 deréktámaszt, viszem a kárpitosnak, ha telefonos segítség útján nem megy a beszerelés....
A 2 zónás manuálklíma helyett digitbox és panel lesz, a többi gondolom ugyanaz, teljesen plug&play tudtommal.
Azon gondolkodom, hogy csinálok egy homemade CAI-t mivel van itthon 0.8-as alulemez és szintetikus kaucsuk is, még nincs benn a motor, könnyen be tudnám szabni méretre, direktszűrőm van már, így ha szükség van rá, csak ki kell kapni a légszűrőházat pár perc alatt.
Néhány kép:

























Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
kiinacp
2013.08.29. 21:05   






Dobom mindjárt a következő kérdést, hátha valaki már csinált ilyet:
Olajhűtő kéne az m52b28-ra!!
A legigényesebb, legegyszerűbb, de legdrágább verzió:
Atim3 azt mondta, hogy az m3 cucca csont nélkül felmegy az enyémre, ami szerintem is stimmel, mivel a szűrőház csatlakozása megegyezik, tehát ki kell perkálni és fel kell szerelni.
Kérdésem, tudtok valami más megoldást esetleg?
Én talán arra gondoltam, hogy néztem a 325td hűtője ugyanaz mint az m3-é, tehát már csak az olajáramba kéne valahogy bekötni, de hogy?
Másik kérdés, hogy, ha bekötök egy hűtőt, akkor ott nyomásesés keletkezik, tehát a motor kenésére méretezett olajszivattyúban van még annyi tartalék, hogy egy hűtőn is át tudja nyomni a cuccot? Vagy ilyenkor olajpumpát is szoktak cserélni?


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
kiinacp
2013.08.29. 20:54   






Köszi az ötleteket, beszéltem a patentdepos csajjal azt mondta, hogy egyáltalán nem tűnnek ridegnek szerinte. Összeszámolom, ha megjött a kocsi a fényből és szerintem patentdepóból berendelem a schmiedmanntól most rendeltem, ablaktömítést, de annyi agyam nem volt, hogy bolha is kéne Shocked meg drágább is mint patentdepo, bmw meg legközelebb 85kmre van pécsen, oda meg személyesen kéne menni legalább egyszer, elhozni vagy megrendelni.


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
Joyrider
2013.08.29. 11:40   






Én ebay-ről rendeltem a gyári árának kb 60%-áért és nem volt vele gond.
Akár cikkszám szerint is rá lehet keresni nekem úgy is dobott ki találatot és akkor tuti azt küldik ami kell.

Z


E30-at szeretnék! Smile... de e36 lett belőle Smile

Budapest    338    2007.08.07. 14:39
Vasutas
2013.08.29. 09:57   






marc91 írta:
kiinacp írta:
Elvitte a kocsit a fényező végre, telifény lesz. Már csak pár patentra bolhára lesz szükség majd, nézegetem patentdepo-t de nem találok vastagdíszléchez és küszöbtakaróhoz bolhát. Ti honnét szoktátok vásárolni?


Esetleg http://www.schmiedmann.hu/ -n nézted már? Smile

Nekem hoztak a patentdepo-tól is és vettem a Schmiedmann-tól is küszöbtakaró patentokat, sorjás volt és tört mint a ropi. Utána vettem BMW-nél gyárit, azzal tökéletes lett. Azt bántam, hogy miért nem egyből az eredetit vettem, nem sokkal drágább, de viszont jó... Kacsint


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
marc91
2013.08.28. 21:33   






kiinacp írta:
Elvitte a kocsit a fényező végre, telifény lesz. Már csak pár patentra bolhára lesz szükség majd, nézegetem patentdepo-t de nem találok vastagdíszléchez és küszöbtakaróhoz bolhát. Ti honnét szoktátok vásárolni?


Esetleg http://www.schmiedmann.hu/ -n nézted már? Smile


Budapest    27    2012.08.27. 01:48
kiinacp
2013.08.28. 20:26   






Elvitte a kocsit a fényező végre, telifény lesz. Már csak pár patentra bolhára lesz szükség majd, nézegetem patentdepo-t de nem találok vastagdíszléchez és küszöbtakaróhoz bolhát. Ti honnét szoktátok vásárolni?


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  7 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére