POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
8 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   GBalee's E36 Coupe

GBalee
2013.03.27. 18:51   






Na megoldódott a fűtésproblémám. Tipp?
.
.
.
.
A pollenszűrőm volt fullra eltömődve. Very Happy Ki lett cserélve, most gyorsan melegszik és nyomja is a meleget Smile Csináltam pár képet is végre az autóról, majd teszek fel belőle. Semmi extra, csak körbelőttem. Smile


Debrecen    197    2013.03.09. 16:27
DonDemy
2013.03.26. 21:37   






Boczy46 írta:
GBalee írta:
Boczy46 írta:
Felhasználó neve alatt van egy idézet gomb



<<<Itt


óóóóóóó és valóban, köszi! Sosem vettem volna észre Very Happy



szerk: Közben hívtak az autó miatt, szimeringek olyan minimálisan könnyeznek, hogy felesleges még bontani. A fűtést illetően viszont nem tudják még mi lehet, termosztát jó. A mai nap végén úgy állunk, hogy a klíma és a hosszbordás szíj görgőjét cserélni kell, viszont ugye a szimeringek maradnak, úgyhogy még így sem lesz vészes a dolog. Ezen kívül lecseréltetek minden olajat, szűrőt és az elejét lejjebb teszik (a hátsó rugók még BP-en vannak).


Fűtés 2 okból lehet szar még:
fűtáscsap hiba
radiátor hiba


Az egyik havernek ugyan ez volt és neki nyomta mint az álat a levegöt be csak langyosat és amikor kihuzatta kicsit akor elkezdet nyomni kicsit melegebbet és neki a radiátorral volt a baja, pl nekem minden szigetelés az autobol kivan szedve (hogy könyebb legyen az auto) és -8, -9 fokban városon kivöl olyan 100-110 es temponál 2 en ha használom a fütést nem tudok ülni az autoba, általában 1 en használom és olyan háromnegyeden a hideg meleg bombot használva és ugy pont jo szoval valahogy igy kell müködjön.


BMW ( Brutálisan Megbizhato Werda)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=271877826217989&set=a.217659538306485.54392.100001873224580&type=1&theater

Nagyvárad    639    2012.02.12. 23:03
Boczy46
2013.03.26. 18:58   





Site Admin
GBalee írta:
Boczy46 írta:
Felhasználó neve alatt van egy idézet gomb



<<<Itt


óóóóóóó és valóban, köszi! Sosem vettem volna észre Very Happy



szerk: Közben hívtak az autó miatt, szimeringek olyan minimálisan könnyeznek, hogy felesleges még bontani. A fűtést illetően viszont nem tudják még mi lehet, termosztát jó. A mai nap végén úgy állunk, hogy a klíma és a hosszbordás szíj görgőjét cserélni kell, viszont ugye a szimeringek maradnak, úgyhogy még így sem lesz vészes a dolog. Ezen kívül lecseréltetek minden olajat, szűrőt és az elejét lejjebb teszik (a hátsó rugók még BP-en vannak).


Fűtés 2 okból lehet szar még:
fűtáscsap hiba
radiátor hiba


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
GBalee
2013.03.26. 18:46   






Boczy46 írta:
Felhasználó neve alatt van egy idézet gomb



<<<Itt


óóóóóóó és valóban, köszi! Sosem vettem volna észre Very Happy



szerk: Közben hívtak az autó miatt, szimeringek olyan minimálisan könnyeznek, hogy felesleges még bontani. A fűtést illetően viszont nem tudják még mi lehet, termosztát jó. A mai nap végén úgy állunk, hogy a klíma és a hosszbordás szíj görgőjét cserélni kell, viszont ugye a szimeringek maradnak, úgyhogy még így sem lesz vészes a dolog. Ezen kívül lecseréltetek minden olajat, szűrőt és az elejét lejjebb teszik (a hátsó rugók még BP-en vannak).


Debrecen    197    2013.03.09. 16:27
Boczy46
2013.03.26. 17:43   





Site Admin
Felhasználó neve alatt van egy idézet gomb








<<<Itt


Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
GBalee
2013.03.26. 16:49   






DonDemy
Idézet:

Szioka. Szép a verda nagyábol én is igy kezdtem, alap coupertol csak az enyémbe IS volt most meg 2.8 ra váltotam.
Ha érdekel van egy IS tejes hengerfejem, szivotorokka, ami nincs hozzá az a kigyok, légtömegmérö, tyukbelek. Ha érdekel priváltba irhatsz nyugottan. Én nagyváradrol vagyok 65km debrecentöl.

Vigyáz a szépségre




Köszi, egyelőre nem bütyköljük, megkapja a "kötelező" szervízt, veszek rá két hátsó gumit, kap egy ültetést és kb ennyiben ki is merül a dolog. Beltérbe szeretnék még egy könyöklőt, szóval ha valaki tud jó áron, ne tartsa magában! Később pedig meglátjuk mit hoz az élet, tervek vannak, de egyelőre kicsit használni, szokni tervezem, aztán majd szép óvatosan alakul Smile


szerk: hogy tudok normálisan idézni?


Debrecen    197    2013.03.09. 16:27
DonDemy
2013.03.26. 08:30   






GBalee írta:
Sziasztok, Balázs vagyok Debrecenből, friss E36 tulaj. (ez kicsit anonim alkoholistás lett Very Happy )

Évek óta álmodozom egy E36 coupe-ról, most végre összejött. Előtte egy 206-os Peugeot-ot hajtottam, kis motorral, alap felszereltséggel. Szerettem, és mindig is szeretni fogom, szerintem szép kis autó, első autónak is hibátlan volt, de egyre jobban vágytam valami komolyabbra. Komolyabbra mind motorikusan, mind felszereltségben.

Aztán amikor reálissá vált a dolog, elkezdtem komolyabban érdeklődni és nézegetni hazánk legnépszerűbb használtautós portálját. 18IS-t kerestem. Aztán több emberrel beszéltem, akik szerint nem rossz választás a 16i sem, amennyiben nem versenyezni akarok vele, csak normál használatra szeretnék autót. Így jelentősen bővült a lehetséges autók száma, kicsit kezdett letisztulni mit is szeretnék. '95 utáni, lehetőleg szép, rozsdamentes kasztni, maximum 7-800.000 Ft-os ár. Két irány volt, vagy legyen full gyári, vagy olyan, amilyenre én is építeni szeretném.

Végül a gyári "nyert". Egy helyi kereskedőnél találtam egy szép, Madeiraviolet 16i-t. Sajnos se időm, se kedvem nem volt messzire menni autót nézni, de párat azért megnéztem, azok közül magasan a legjobb választásnak tűnt, így hát ráalkudtam, és végül megvettem. Győzött az állapot a motorerő felett. (Továbbá az eddigi rendelkezésre álló 60 lótól a 102 is lényegesen több, másrészt úgy informáltak, hogy ezt a motort simán át lehet fűzni 18IS-re)

Íme:



Szioka. Szép a verda nagyábol én is igy kezdtem, alap coupertol csak az enyémbe IS volt most meg 2.8 ra váltotam.
Ha érdekel van egy IS tejes hengerfejem, szivotorokka, ami nincs hozzá az a kigyok, légtömegmérö, tyukbelek. Ha érdekel priváltba irhatsz nyugottan. Én nagyváradrol vagyok 65km debrecentöl.

Vigyáz a szépségre Kacsint Kacsint Very Happy


BMW ( Brutálisan Megbizhato Werda)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=271877826217989&set=a.217659538306485.54392.100001873224580&type=1&theater

Nagyvárad    639    2012.02.12. 23:03
GBalee
2013.03.26. 06:25   






Azt hiszem meg is válaszoltátok az összes kérdést Very Happy

A keretben elég kevés volt a vállalható iS, 20i-ről lebeszéltek, nagyobbat pedig nem akartam feltétlenül, mert valóban, a családban az 1,8 a legnagyobb motor, én meg úgy voltam vele, hogy azt fent is kell tartani. Több olaj, több gyertya, nem is beszélve az adókról, biztosításról. Sad

Képet rakok majd még minden irányból, szeretek fotózni, majd csinálok egy sorozatot az autóról is, csak most tegnap pont leadtam olajakat és szűrőket cserélni, valamint a motornál és a váltónál is van 1-1 szimering ahol könnyezik, azt is megcsinálják. Múlthét csütörtökön vettem át, a hétvégén sikerült mennem vele 600 km-t bemelegítésnek, eddig elégedett vagyok, és igazából nem is nagyon fedeztem fel hibákat sem. Egyedül a fűtés ami nem okés, elég gyenge volt, pedig a mutató szerint melegszik az autó és stabilan középen is marad a mutató. Meg a külső hőmérséklet jeladót kell megnézni, mert bár hideg van, de a jelzett -37 °C talán mégis túlzás Very Happy


Debrecen    197    2013.03.09. 16:27
HGabor
2013.03.26. 00:34   






Rolcsi85 írta:
HGabor írta:
Nagyon kapósak ezek a tizanhatík. Miért mondtál le az iS-ről? Nem volt normális példány a megadott keretben? Habár 7-800-ért szerintem van pár iS.

Update:
ú, de drágák az iS-ek. 95 utáni, 800e alatt 2 db volt, de ezek vállalhatatlanok Very Happy


hát ja, 800körül max egy félig meddig normális 20i-t lehet kapni mert abból több van mint IS-ből....megfognak kövezni szokásosan az IS meg 4hengeres tulajok, de sose fogom megérteni a 4hengeres BMW-ket Shocked jocó 23i-je 170lovas létére is kényelmesen eljár 7-8L-ből hangulatától függően, akkor minek az 1.6i???? És a sor6 az sor6 Kacsint ebben az esetben megértem a vételár miatt, de amikor 1.2körül vesz valaki 4hengert, meg inkább IS-t mind 20i-t az nekem mindig magas, de hát kinek a pap... Surprised


Gondolom nem volt tapasztalata 6 hengerrel, fél a fenntartási költségtől (nagy motor, biztos sokat kell rá költeni), családban csak 2000 ccm alatti autók voltak, stb, stb.


BMW E46 328Ci

   4927    2010.07.21. 22:06
Boczy46
2013.03.26. 00:11   





Site Admin
Rolcsi85 írta:
HGabor írta:
Nagyon kapósak ezek a tizanhatík. Miért mondtál le az iS-ről? Nem volt normális példány a megadott keretben? Habár 7-800-ért szerintem van pár iS.

Update:
ú, de drágák az iS-ek. 95 utáni, 800e alatt 2 db volt, de ezek vállalhatatlanok Very Happy


hát ja, 800körül max egy félig meddig normális 20i-t lehet kapni mert abból több van mint IS-ből....megfognak kövezni szokásosan az IS meg 4hengeres tulajok, de sose fogom megérteni a 4hengeres BMW-ket Shocked jocó 23i-je 170lovas létére is kényelmesen eljár 7-8L-ből hangulatától függően, akkor minek az 1.6i???? És a sor6 az sor6 Kacsint ebben az esetben megértem a vételár miatt, de amikor 1.2körül vesz valaki 4hengert, meg inkább IS-t mind 20i-t az nekem mindig magas, de hát kinek a pap... Surprised


Teljesen egyet kell, hogy értsek veled!Szerencsére egy jó 23 25 28 coupe még mindig 1M-tól indul. Smile
23i fogyasztása tényleg beszarás!Nem gondoltam volna, hogy egy 25-től ennyivel kevesebbet tud enni.
De hogy nem legyen off, ez a madeira rohadt jó szín!Belsőről is rakj fel képet!


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
Rolcsi85
2013.03.25. 23:57   






HGabor írta:
Nagyon kapósak ezek a tizanhatík. Miért mondtál le az iS-ről? Nem volt normális példány a megadott keretben? Habár 7-800-ért szerintem van pár iS.

Update:
ú, de drágák az iS-ek. 95 utáni, 800e alatt 2 db volt, de ezek vállalhatatlanok Very Happy


hát ja, 800körül max egy félig meddig normális 20i-t lehet kapni mert abból több van mint IS-ből....megfognak kövezni szokásosan az IS meg 4hengeres tulajok, de sose fogom megérteni a 4hengeres BMW-ket Shocked jocó 23i-je 170lovas létére is kényelmesen eljár 7-8L-ből hangulatától függően, akkor minek az 1.6i???? És a sor6 az sor6 Kacsint ebben az esetben megértem a vételár miatt, de amikor 1.2körül vesz valaki 4hengert, meg inkább IS-t mind 20i-t az nekem mindig magas, de hát kinek a pap... Surprised


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
HGabor
2013.03.25. 23:13   






Nagyon kapósak ezek a tizanhatík. Miért mondtál le az iS-ről? Nem volt normális példány a megadott keretben? Habár 7-800-ért szerintem van pár iS.

Update:
ú, de drágák az iS-ek. 95 utáni, 800e alatt 2 db volt, de ezek vállalhatatlanok Very Happy


BMW E46 328Ci

   4927    2010.07.21. 22:06
GBalee
2013.03.25. 22:51   






Sziasztok, Balázs vagyok Debrecenből, friss E36 tulaj. (ez kicsit anonim alkoholistás lett Very Happy )

Évek óta álmodozom egy E36 coupe-ról, most végre összejött. Előtte egy 206-os Peugeot-ot hajtottam, kis motorral, alap felszereltséggel. Szerettem, és mindig is szeretni fogom, szerintem szép kis autó, első autónak is hibátlan volt, de egyre jobban vágytam valami komolyabbra. Komolyabbra mind motorikusan, mind felszereltségben.

Aztán amikor reálissá vált a dolog, elkezdtem komolyabban érdeklődni és nézegetni hazánk legnépszerűbb használtautós portálját. 18IS-t kerestem. Aztán több emberrel beszéltem, akik szerint nem rossz választás a 16i sem, amennyiben nem versenyezni akarok vele, csak normál használatra szeretnék autót. Így jelentősen bővült a lehetséges autók száma, kicsit kezdett letisztulni mit is szeretnék. '95 utáni, lehetőleg szép, rozsdamentes kasztni, maximum 7-800.000 Ft-os ár. Két irány volt, vagy legyen full gyári, vagy olyan, amilyenre én is építeni szeretném.

Végül a gyári "nyert". Egy helyi kereskedőnél találtam egy szép, Madeiraviolet 16i-t. Sajnos se időm, se kedvem nem volt messzire menni autót nézni, de párat azért megnéztem, azok közül magasan a legjobb választásnak tűnt, így hát ráalkudtam, és végül megvettem. Győzött az állapot a motorerő felett. (Továbbá az eddigi rendelkezésre álló 60 lótól a 102 is lényegesen több, másrészt úgy informáltak, hogy ezt a motort simán át lehet fűzni 18IS-re)

Íme:



Debrecen    197    2013.03.09. 16:27
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  8 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére