POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
7 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   GBalee's E36 Coupe

GBalee
2013.04.08. 16:54   






Woodstock írta:
Üdv!
Gratula az autóhoz.
De aki azt mondta hogy 16i jó választás arra többet ne hallgass. Very Happy
Nagyon sokan vannak akik 16i-t cserélik 18-ra mert egyszerűen vérszegény nem egy jó karakterisztikájú 1.6os.
Az ezres 206hoz tényleg jó de annyit eszik mint egy 18i és ugye a coupe az nem is könnyű kocsi mert van vagy 1400kg.

Bár a pözsó is akörül mozog ha jól emlékszem...mind1 is tényleg az állapot a döntő.

De persze elég szubjektív a dolog,nekem 20i-van és tudom h meghülyülnék egy 1.6ban,de akinek 28i van ugyanezt mondja az enyémről.


Az utolsó mondatodban írtad meg a nagy igazságot Kacsint Kacsint


szerk: és már meg is van az első 45-ös csekkem az autóval, látjátok, nem kell ehhez 28i Mad Füvezős


Debrecen    197    2013.03.09. 16:27
GBalee
2013.04.08. 16:50   






Pavlo írta:

Ezek szerint tényleg érdemesebb már egy komplett motort cserélni.


Feltéve ha van kedved szopattatni magad a hatóságokkal Smile Még ha több munka is, én biztos akkor is inkább ezt csinálnám/tatnám.


Debrecen    197    2013.03.09. 16:27
Pavlo
2013.04.08. 11:53   






streetvandal írta:
Pavlo írta:
Joyrider írta:
streetvandal írta:
bmw m3 írta:
streetvandal írta:


LOOOL
Biztos vagy te ebben, hogy nem lehet? Mad
18i re átlehet füzni az m43b18 8 szelepesre,de 16szelepes m42re vagy m44 nem hiszem hogy átlehet füzni már csak abbol kiindulva is hogy nagyobb a hengerfej!!


Laci! A blokkot átfűzni, vagy hengerfejet cserélni két külön mese Very Happy
M42-t bármelyik M40-M43ból csinálok neked, ugyanaz a blokköntvényük Smile


Így van, rá lehet rakni a 16 szelepes hengerfejet az m43-ra.
Már kérdés hogy költségesebb egy ilyen átalakítás (mert ilyenkor illik felújítani és kicserélni pár dolgot ) mint kompletten kicserélni egy IS-re.
Egy nagy előnye van az átfűzésnek, marad a "motorszám" az eredeti. Kacsint

Akkor ha jól értelmezem, az M43B16-ra is rá lehet tenni az M42 hengerfejét? Elméletben érdekes lehet... Ilyet csinált már valaki?
Very Happy


Jól értelmezed. De a dugókat is cserélni kell a 8V-16V téma miatt...A gond csak az, hogy a vezérlés teljes burkolata is cserés, szóval igazából az üres blokköntvényen kívül mindent fel kell használj. Akkor meg nehogy már a főtengelyt ne tedd át...

Csináltam már ilyesmit ( igaz az ennél picit cifrább volt, de az alapja ugyanez)

Ezek szerint tényleg érdemesebb már egy komplett motort cserélni.


Kapuvár    577    2011.10.21. 09:53
streetvandal
2013.04.08. 11:42   






Pavlo írta:
Joyrider írta:
streetvandal írta:
bmw m3 írta:
streetvandal írta:


LOOOL
Biztos vagy te ebben, hogy nem lehet? Mad
18i re átlehet füzni az m43b18 8 szelepesre,de 16szelepes m42re vagy m44 nem hiszem hogy átlehet füzni már csak abbol kiindulva is hogy nagyobb a hengerfej!!


Laci! A blokkot átfűzni, vagy hengerfejet cserélni két külön mese Very Happy
M42-t bármelyik M40-M43ból csinálok neked, ugyanaz a blokköntvényük Smile


Így van, rá lehet rakni a 16 szelepes hengerfejet az m43-ra.
Már kérdés hogy költségesebb egy ilyen átalakítás (mert ilyenkor illik felújítani és kicserélni pár dolgot ) mint kompletten kicserélni egy IS-re.
Egy nagy előnye van az átfűzésnek, marad a "motorszám" az eredeti. Kacsint

Akkor ha jól értelmezem, az M43B16-ra is rá lehet tenni az M42 hengerfejét? Elméletben érdekes lehet... Ilyet csinált már valaki?
Very Happy


Jól értelmezed. De a dugókat is cserélni kell a 8V-16V téma miatt...A gond csak az, hogy a vezérlés teljes burkolata is cserés, szóval igazából az üres blokköntvényen kívül mindent fel kell használj. Akkor meg nehogy már a főtengelyt ne tedd át...

Csináltam már ilyesmit ( igaz az ennél picit cifrább volt, de az alapja ugyanez)


   336    2004.11.22. 15:50
Pavlo
2013.04.08. 10:50   






Joyrider írta:
streetvandal írta:
bmw m3 írta:
streetvandal írta:


LOOOL
Biztos vagy te ebben, hogy nem lehet? Mad
18i re átlehet füzni az m43b18 8 szelepesre,de 16szelepes m42re vagy m44 nem hiszem hogy átlehet füzni már csak abbol kiindulva is hogy nagyobb a hengerfej!!


Laci! A blokkot átfűzni, vagy hengerfejet cserélni két külön mese Very Happy
M42-t bármelyik M40-M43ból csinálok neked, ugyanaz a blokköntvényük Smile


Így van, rá lehet rakni a 16 szelepes hengerfejet az m43-ra.
Már kérdés hogy költségesebb egy ilyen átalakítás (mert ilyenkor illik felújítani és kicserélni pár dolgot ) mint kompletten kicserélni egy IS-re.
Egy nagy előnye van az átfűzésnek, marad a "motorszám" az eredeti. Kacsint

Akkor ha jól értelmezem, az M43B16-ra is rá lehet tenni az M42 hengerfejét? Elméletben érdekes lehet... Ilyet csinált már valaki?
Very Happy


Kapuvár    577    2011.10.21. 09:53
Woodstock
2013.04.08. 10:32   






Üdv!
Gratula az autóhoz.
De aki azt mondta hogy 16i jó választás arra többet ne hallgass. Very Happy
Nagyon sokan vannak akik 16i-t cserélik 18-ra mert egyszerűen vérszegény nem egy jó karakterisztikájú 1.6os.
Az ezres 206hoz tényleg jó de annyit eszik mint egy 18i és ugye a coupe az nem is könnyű kocsi mert van vagy 1400kg.

Bár a pözsó is akörül mozog ha jól emlékszem...mind1 is tényleg az állapot a döntő.

De persze elég szubjektív a dolog,nekem 20i-van és tudom h meghülyülnék egy 1.6ban,de akinek 28i van ugyanezt mondja az enyémről.


E36 320i '96

Győr    3834    2010.12.17. 17:52
Joyrider
2013.04.08. 08:26   






streetvandal írta:
bmw m3 írta:
streetvandal írta:


LOOOL
Biztos vagy te ebben, hogy nem lehet? Mad
18i re átlehet füzni az m43b18 8 szelepesre,de 16szelepes m42re vagy m44 nem hiszem hogy átlehet füzni már csak abbol kiindulva is hogy nagyobb a hengerfej!!


Laci! A blokkot átfűzni, vagy hengerfejet cserélni két külön mese Very Happy
M42-t bármelyik M40-M43ból csinálok neked, ugyanaz a blokköntvényük Smile


Így van, rá lehet rakni a 16 szelepes hengerfejet az m43-ra.
Már kérdés hogy költségesebb egy ilyen átalakítás (mert ilyenkor illik felújítani és kicserélni pár dolgot ) mint kompletten kicserélni egy IS-re.
Egy nagy előnye van az átfűzésnek, marad a "motorszám" az eredeti. Kacsint


E30-at szeretnék! Smile... de e36 lett belőle Smile

Budapest    338    2007.08.07. 14:39
streetvandal
2013.04.08. 07:51   






bmw m3 írta:
streetvandal írta:


LOOOL
Biztos vagy te ebben, hogy nem lehet? Mad
18i re átlehet füzni az m43b18 8 szelepesre,de 16szelepes m42re vagy m44 nem hiszem hogy átlehet füzni már csak abbol kiindulva is hogy nagyobb a hengerfej!!


Laci! A blokkot átfűzni, vagy hengerfejet cserélni két külön mese Very Happy
M42-t bármelyik M40-M43ból csinálok neked, ugyanaz a blokköntvényük Smile


   336    2004.11.22. 15:50
bmw m3
2013.04.07. 13:19   






[quote="streetvandal"]
bmw m3 írta:
A Vasutas írta:
GBalee írta:
Sziasztok, Balázs vagyok Debrecenből, friss E36 tulaj. (ez kicsit anonim alkoholistás lett Very Happy )

Évek óta álmodozom egy E36 coupe-ról, most végre összejött. Előtte egy 206-os Peugeot-ot hajtottam, kis motorral, alap felszereltséggel. Szerettem, és mindig is szeretni fogom, szerintem szép kis autó, első autónak is hibátlan volt, de egyre jobban vágytam valami komolyabbra. Komolyabbra mind motorikusan, mind felszereltségben.

Aztán amikor reálissá vált a dolog, elkezdtem komolyabban érdeklődni és nézegetni hazánk legnépszerűbb használtautós portálját. 18IS-t kerestem. Aztán több emberrel beszéltem, akik szerint nem rossz választás a 16i sem, amennyiben nem versenyezni akarok vele, csak normál használatra szeretnék autót. Így jelentősen bővült a lehetséges autók száma, kicsit kezdett letisztulni mit is szeretnék. '95 utáni, lehetőleg szép, rozsdamentes kasztni, maximum 7-800.000 Ft-os ár. Két irány volt, vagy legyen full gyári, vagy olyan, amilyenre én is építeni szeretném.

Végül a gyári "nyert". Egy helyi kereskedőnél találtam egy szép, Madeiraviolet 16i-t. Sajnos se időm, se kedvem nem volt messzire menni autót nézni, de párat azért megnéztem, azok közül magasan a legjobb választásnak tűnt, így hát ráalkudtam, és végül megvettem. Győzött az állapot a motorerő felett. (Továbbá az eddigi rendelkezésre álló 60 lótól a 102 is lényegesen több, másrészt úgy informáltak, hogy ezt a motort simán át lehet fűzni 18IS-re)

Íme:


Üdv a klubban! Kacsint nem lehet átfüzni 18is -re az m43 motor sohase,jo nagy hülye lehet aki ezt mondta,már csak azért sem mert 2szer olyan széles a hengerfej az is nek mint a 16i nek!!maximum motort tudod kicserélni komplett ,ahogy itt pár embernek van a forumon,mint ahogy nekem is!!


LOOOL
Biztos vagy te ebben, hogy nem lehet? Mad
18i re átlehet füzni az m43b18 8 szelepesre,de 16szelepes m42re vagy m44 nem hiszem hogy átlehet füzni már csak abbol kiindulva is hogy nagyobb a hengerfej!!


HIBAKÓDOLVASÁS,TÖRLÉS    1495    2008.09.16. 17:44
streetvandal
2013.04.05. 12:20   






[quote="bmw m3"]
A Vasutas írta:
GBalee írta:
Sziasztok, Balázs vagyok Debrecenből, friss E36 tulaj. (ez kicsit anonim alkoholistás lett Very Happy )

Évek óta álmodozom egy E36 coupe-ról, most végre összejött. Előtte egy 206-os Peugeot-ot hajtottam, kis motorral, alap felszereltséggel. Szerettem, és mindig is szeretni fogom, szerintem szép kis autó, első autónak is hibátlan volt, de egyre jobban vágytam valami komolyabbra. Komolyabbra mind motorikusan, mind felszereltségben.

Aztán amikor reálissá vált a dolog, elkezdtem komolyabban érdeklődni és nézegetni hazánk legnépszerűbb használtautós portálját. 18IS-t kerestem. Aztán több emberrel beszéltem, akik szerint nem rossz választás a 16i sem, amennyiben nem versenyezni akarok vele, csak normál használatra szeretnék autót. Így jelentősen bővült a lehetséges autók száma, kicsit kezdett letisztulni mit is szeretnék. '95 utáni, lehetőleg szép, rozsdamentes kasztni, maximum 7-800.000 Ft-os ár. Két irány volt, vagy legyen full gyári, vagy olyan, amilyenre én is építeni szeretném.

Végül a gyári "nyert". Egy helyi kereskedőnél találtam egy szép, Madeiraviolet 16i-t. Sajnos se időm, se kedvem nem volt messzire menni autót nézni, de párat azért megnéztem, azok közül magasan a legjobb választásnak tűnt, így hát ráalkudtam, és végül megvettem. Győzött az állapot a motorerő felett. (Továbbá az eddigi rendelkezésre álló 60 lótól a 102 is lényegesen több, másrészt úgy informáltak, hogy ezt a motort simán át lehet fűzni 18IS-re)

Íme:


Üdv a klubban! Kacsint nem lehet átfüzni 18is -re az m43 motor sohase,jo nagy hülye lehet aki ezt mondta,már csak azért sem mert 2szer olyan széles a hengerfej az is nek mint a 16i nek!!maximum motort tudod kicserélni komplett ,ahogy itt pár embernek van a forumon,mint ahogy nekem is!!


LOOOL
Biztos vagy te ebben, hogy nem lehet? Mad


   336    2004.11.22. 15:50
GBalee
2013.04.03. 13:20   






Boczy46 írta:
GBalee írta:
Ez a szívócső gumikönyök nem létezik olyan verzióban, ami nem reped szét? Surprised



15évet kibír, sztem az nem rossz!


hát ha annyit, az tényleg belefér 10-ezerért Very Happy eddig csak annyi infóm volt, hogy ez ki szokott repedni, és én is úgy vettem, hogy már kezdett. az azóta eltelt 1000 km pedig szét is hasította, úgyhogy most egyelőre egy kis szigszalaggal betekertem, míg nem rendelem meg az újat. csak gondoltam előtte még informálódok Smile


Debrecen    197    2013.03.09. 16:27
Boczy46
2013.04.03. 12:40   





Site Admin
GBalee írta:
Ez a szívócső gumikönyök nem létezik olyan verzióban, ami nem reped szét? Surprised



15évet kibír, sztem az nem rossz!


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
GBalee
2013.04.03. 11:39   






Ez a szívócső gumikönyök nem létezik olyan verzióban, ami nem reped szét? Surprised





Debrecen    197    2013.03.09. 16:27
Vasutas
2013.03.30. 21:03   






GBalee írta:
A Vasutas írta:

Üdv a klubban! Kacsint
"Komolyabb motor"??? Na röhögtess! Very Happy Hagyd a fenébe az "IS" strokeresítést, majd rakj bele egy sorhatot és semmi gond, vagy vegyél egy másikat nagyobb motorral. Ez a véleményem, mert idővel úgysem fogsz tudni megállni 102-138 lóerőnél... Szemcsis



Az eddigi 1.1 60 LE-től ez az 1.6 102 LE is komolyabb, még ha számodra nevetséges is. Smile Egyelőre nem igénylem feltétlenül a sorhatot, elégedett vagyok azzal ami van. A jövőt meg majd meglátjuk, de 1.6 papírral biztos nem lesz benne 2.5-es motor, akkor inkább tényleg keresek majd utódot. Smile

Ok! Jól látod! Kacsint
Amúgy meg sok alternatíva van, de ha meg akarod tartani az autót, akkor szerintem majd a turbó egy jó megoldás a kondició növelésére... Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
bmw m3
2013.03.30. 20:42   






[quote="A Vasutas"]
GBalee írta:
Sziasztok, Balázs vagyok Debrecenből, friss E36 tulaj. (ez kicsit anonim alkoholistás lett Very Happy )

Évek óta álmodozom egy E36 coupe-ról, most végre összejött. Előtte egy 206-os Peugeot-ot hajtottam, kis motorral, alap felszereltséggel. Szerettem, és mindig is szeretni fogom, szerintem szép kis autó, első autónak is hibátlan volt, de egyre jobban vágytam valami komolyabbra. Komolyabbra mind motorikusan, mind felszereltségben.

Aztán amikor reálissá vált a dolog, elkezdtem komolyabban érdeklődni és nézegetni hazánk legnépszerűbb használtautós portálját. 18IS-t kerestem. Aztán több emberrel beszéltem, akik szerint nem rossz választás a 16i sem, amennyiben nem versenyezni akarok vele, csak normál használatra szeretnék autót. Így jelentősen bővült a lehetséges autók száma, kicsit kezdett letisztulni mit is szeretnék. '95 utáni, lehetőleg szép, rozsdamentes kasztni, maximum 7-800.000 Ft-os ár. Két irány volt, vagy legyen full gyári, vagy olyan, amilyenre én is építeni szeretném.

Végül a gyári "nyert". Egy helyi kereskedőnél találtam egy szép, Madeiraviolet 16i-t. Sajnos se időm, se kedvem nem volt messzire menni autót nézni, de párat azért megnéztem, azok közül magasan a legjobb választásnak tűnt, így hát ráalkudtam, és végül megvettem. Győzött az állapot a motorerő felett. (Továbbá az eddigi rendelkezésre álló 60 lótól a 102 is lényegesen több, másrészt úgy informáltak, hogy ezt a motort simán át lehet fűzni 18IS-re)

Íme:


Üdv a klubban! Kacsint nem lehet átfüzni 18is -re az m43 motor sohase,jo nagy hülye lehet aki ezt mondta,már csak azért sem mert 2szer olyan széles a hengerfej az is nek mint a 16i nek!!maximum motort tudod kicserélni komplett ,ahogy itt pár embernek van a forumon,mint ahogy nekem is!!


HIBAKÓDOLVASÁS,TÖRLÉS    1495    2008.09.16. 17:44
petibmw
2013.03.30. 19:08   






GBalee írta:
Az ígért képek:

Kis március végi idill:








És kértetek a beltérről is:








Nagyon szép gyári állapotú autó, nagyon patika! Gratulálok hozzá!


BMW - Freude am Fahren    1527    2006.08.02. 15:38
vik011
2013.03.28. 17:37   






GBalee írta:
Rolcsi85 írta:


tudod meddig mondod ezt? Amíg nem ülsz bele egy sor6ba, mondjuk egy egészséges 28i-be Kacsint Mad


Nem vitatkozok Smile Nyilván, más érzés, majd egyszer. De nekem most jó ez, mondom, ez is előrelépés több szempontból is, apránként haladok Smile


Minek sor6?
Kell rá egy turbó, és jó az a kis 4 hengeres is... Mad Mad


Pécs    224    2008.10.28. 20:39
GBalee
2013.03.28. 16:37   






Rolcsi85 írta:


tudod meddig mondod ezt? Amíg nem ülsz bele egy sor6ba, mondjuk egy egészséges 28i-be Kacsint Mad


Nem vitatkozok Smile Nyilván, más érzés, majd egyszer. De nekem most jó ez, mondom, ez is előrelépés több szempontból is, apránként haladok Smile


Debrecen    197    2013.03.09. 16:27
Rolcsi85
2013.03.28. 00:05   






GBalee írta:
A Vasutas írta:

Üdv a klubban! Kacsint
"Komolyabb motor"??? Na röhögtess! Very Happy Hagyd a fenébe az "IS" strokeresítést, majd rakj bele egy sorhatot és semmi gond, vagy vegyél egy másikat nagyobb motorral. Ez a véleményem, mert idővel úgysem fogsz tudni megállni 102-138 lóerőnél... Szemcsis



Az eddigi 1.1 60 LE-től ez az 1.6 102 LE is komolyabb, még ha számodra nevetséges is. Smile Egyelőre nem igénylem feltétlenül a sorhatot, elégedett vagyok azzal ami van. A jövőt meg majd meglátjuk, de 1.6 papírral biztos nem lesz benne 2.5-es motor, akkor inkább tényleg keresek majd utódot. Smile


tudod meddig mondod ezt? Amíg nem ülsz bele egy sor6ba, mondjuk egy egészséges 28i-be Kacsint Mad


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
GBalee
2013.03.28. 00:02   






beeni írta:


Felrajzoltad a Főnixparkolót? Very Happy



Áh, ott sokan voltak a balett miatt Very Happy Ez az uszoda mögött van Smile De jól viselkedtem, még szokni kell, első héten nem kellene oszlopnak vágni Very Happy


Debrecen    197    2013.03.09. 16:27
beeni
2013.03.27. 23:30   






GBalee írta:
Az ígért képek:

Kis március végi idill:








És kértetek a beltérről is:









Felrajzoltad a Főnixparkolót? Very Happy


Debrecen    40    2011.02.25. 15:23
GBalee
2013.03.27. 23:10   






Az ígért képek:

Kis március végi idill:








És kértetek a beltérről is:









Debrecen    197    2013.03.09. 16:27
GBalee
2013.03.27. 22:31   






A Vasutas írta:

Üdv a klubban! Kacsint
"Komolyabb motor"??? Na röhögtess! Very Happy Hagyd a fenébe az "IS" strokeresítést, majd rakj bele egy sorhatot és semmi gond, vagy vegyél egy másikat nagyobb motorral. Ez a véleményem, mert idővel úgysem fogsz tudni megállni 102-138 lóerőnél... Szemcsis



Az eddigi 1.1 60 LE-től ez az 1.6 102 LE is komolyabb, még ha számodra nevetséges is. Smile Egyelőre nem igénylem feltétlenül a sorhatot, elégedett vagyok azzal ami van. A jövőt meg majd meglátjuk, de 1.6 papírral biztos nem lesz benne 2.5-es motor, akkor inkább tényleg keresek majd utódot. Smile


Debrecen    197    2013.03.09. 16:27
HGabor
2013.03.27. 20:08   






A Vasutas írta:
GBalee írta:
Sziasztok, Balázs vagyok Debrecenből, friss E36 tulaj. (ez kicsit anonim alkoholistás lett Very Happy )

Évek óta álmodozom egy E36 coupe-ról, most végre összejött. Előtte egy 206-os Peugeot-ot hajtottam, kis motorral, alap felszereltséggel. Szerettem, és mindig is szeretni fogom, szerintem szép kis autó, első autónak is hibátlan volt, de egyre jobban vágytam valami komolyabbra. Komolyabbra mind motorikusan, mind felszereltségben.

Aztán amikor reálissá vált a dolog, elkezdtem komolyabban érdeklődni és nézegetni hazánk legnépszerűbb használtautós portálját. 18IS-t kerestem. Aztán több emberrel beszéltem, akik szerint nem rossz választás a 16i sem, amennyiben nem versenyezni akarok vele, csak normál használatra szeretnék autót. Így jelentősen bővült a lehetséges autók száma, kicsit kezdett letisztulni mit is szeretnék. '95 utáni, lehetőleg szép, rozsdamentes kasztni, maximum 7-800.000 Ft-os ár. Két irány volt, vagy legyen full gyári, vagy olyan, amilyenre én is építeni szeretném.

Végül a gyári "nyert". Egy helyi kereskedőnél találtam egy szép, Madeiraviolet 16i-t. Sajnos se időm, se kedvem nem volt messzire menni autót nézni, de párat azért megnéztem, azok közül magasan a legjobb választásnak tűnt, így hát ráalkudtam, és végül megvettem. Győzött az állapot a motorerő felett. (Továbbá az eddigi rendelkezésre álló 60 lótól a 102 is lényegesen több, másrészt úgy informáltak, hogy ezt a motort simán át lehet fűzni 18IS-re)

Íme:


Üdv a klubban! Kacsint
"Komolyabb motor"??? Na röhögtess! Very Happy Hagyd a fenébe az "IS" strokeresítést, majd rakj bele egy sorhatot és semmi gond, vagy vegyél egy másikat nagyobb motorral. Ez a véleményem, mert idővel úgysem fogsz tudni megállni 102-138 lóerőnél... Szemcsis


Te csak az első hsz-t olvastad el?Very Happy


BMW E46 328Ci

   4927    2010.07.21. 22:06
Vasutas
2013.03.27. 19:47   






GBalee írta:
Sziasztok, Balázs vagyok Debrecenből, friss E36 tulaj. (ez kicsit anonim alkoholistás lett Very Happy )

Évek óta álmodozom egy E36 coupe-ról, most végre összejött. Előtte egy 206-os Peugeot-ot hajtottam, kis motorral, alap felszereltséggel. Szerettem, és mindig is szeretni fogom, szerintem szép kis autó, első autónak is hibátlan volt, de egyre jobban vágytam valami komolyabbra. Komolyabbra mind motorikusan, mind felszereltségben.

Aztán amikor reálissá vált a dolog, elkezdtem komolyabban érdeklődni és nézegetni hazánk legnépszerűbb használtautós portálját. 18IS-t kerestem. Aztán több emberrel beszéltem, akik szerint nem rossz választás a 16i sem, amennyiben nem versenyezni akarok vele, csak normál használatra szeretnék autót. Így jelentősen bővült a lehetséges autók száma, kicsit kezdett letisztulni mit is szeretnék. '95 utáni, lehetőleg szép, rozsdamentes kasztni, maximum 7-800.000 Ft-os ár. Két irány volt, vagy legyen full gyári, vagy olyan, amilyenre én is építeni szeretném.

Végül a gyári "nyert". Egy helyi kereskedőnél találtam egy szép, Madeiraviolet 16i-t. Sajnos se időm, se kedvem nem volt messzire menni autót nézni, de párat azért megnéztem, azok közül magasan a legjobb választásnak tűnt, így hát ráalkudtam, és végül megvettem. Győzött az állapot a motorerő felett. (Továbbá az eddigi rendelkezésre álló 60 lótól a 102 is lényegesen több, másrészt úgy informáltak, hogy ezt a motort simán át lehet fűzni 18IS-re)

Íme:


Üdv a klubban! Kacsint
"Komolyabb motor"??? Na röhögtess! Very Happy Hagyd a fenébe az "IS" strokeresítést, majd rakj bele egy sorhatot és semmi gond, vagy vegyél egy másikat nagyobb motorral. Ez a véleményem, mert idővel úgysem fogsz tudni megállni 102-138 lóerőnél... Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  7 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére