POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - VERSENYAUTÓK  »   E-36 325/RTE BMW kupa

JoeyNix2
2013.03.19. 13:23   






Nagyon jól nyomod sok sikert és várjuk a fejleményeket! Képeket!


Baja    156    2012.06.22. 21:03
Zsiráf
2013.03.09. 09:39   






Hi!
Én is Katonánál csináltattam a gátlókat, igaz utcai használatra, de nagyon elégedett vagyok a munkájával! Megmaradt némi konfort a keményítés/ültetés ellenére. Persze neked nyilván nem a konfort számít.... Mad

UI.: rakj fel képeket!!!

Jó építést!


Kecskemét    42    2012.02.03. 18:11
BUKSI E36
2013.03.03. 12:38   






A cső elkészült,jöhetett a többi kaszni munka.A hátsó bölcsőhöz már eleve le lett kötve a bukócső,már csak a gyári tőcsavart kellett átmenő csavarral kiváltani,az első bölcsőn meg kellett erősíteni a bak helyét és szintén átmenő csavarral lett felrakva.Természetesen a rugótornyok megerősítése sem maradhatott el,és készült hozzá egy házi toronymerevítő,ami talán nem olyan "szép",mint bolti csajozós króm társai,de garantáltan masszívabb.Az utastérben el kellett készíteni az üléstartó bakokat.Ezek után,mivel a karosszériát kívül nem kellett,csak az utastéret és a motorteret kellett kifújni.Mivel nagy változásokat nem terveztünk ,minimális villamossági munka és a benzincsövek behúzása után be lehetett faragni műszerfalat.Mehettek be a közben beszerzett ülések,biztonsági övek,kormány,átbeszélő.Faragtunk két taposót alulemezből,tűzoltópalack,ajtókárpit és az utastér nagyjából be is lett rendezve.A hajtáslánc első nekifutásra nem sok változáson esett át,a motor a kötelező revízión átesett,így mehetett is a helyére az átvizsgáláson átesett váltóval együtt.A gyári difi,mivel ultrahosszú,kapott egy3,64-es végáttételt,ami egy kicsit még mindig hosszú egy raliautóhoz,de ez volt otthon ingyér.Bimbó faragott hozzá egy nyolclamellás sperrt,ami elengedhetetlen.Egy raliautó szerintem legfontosabb része a futómű és a fék.Sajnos itt is kompromisszumokat kellett kötni az alacsony költségvetés miatt.Az első lengőkarok új gömbfelyeket kaptak(erősített,nem gumibetétes),a hátsó szilent zöldre lett cserélve,és a hátsó lengőkarszilentek is zöldszilenttel lettek kiváltva.A lengéscsillpítók Katona Gábornál készültek,de a spórolás miatt maradt a gyári toronycsapágy.A fékrendszer új tárcsákkal lett megtámogatva,EBC versenybetétek és DOT5.1-es fékolaj került bele.Hiányzott még egy kipufogó rendszer, amit egy 328-ról került .Ki lett vágva a katalizátor és kapott egy "hangosdobot".Be kellett még szerezni pár garnitúra felni és megfelelő versenygumit(természetesen más által levedlett)és neki is vágtunk a2010-es tanulóévnek!


Az autó azóta rengeteget felylődött,de ez még hosszú történet és most ennyire futotta.Természetesen a képeken is dolgozom!


   33    2010.08.28. 21:19
jlaci74
2013.03.03. 11:41   






Végre egy igazi túrás ember és túrás autó !
Várjuk a részleteket - képeket és van itt hely , hogy írj a BMW kupa részleteiről is...
Gumiégetős Taps 2


Egyedi futómű megoldások, alkatrészek...    645    2009.08.26. 11:35
ZSOSZ
2013.03.03. 10:06   






Kacsint


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
BUKSI E36
2013.03.03. 09:46   






Remélem sokam vannak,akik hozzám hasonlóan szivesen csemegéznek a versenycélú projektek között,ez adta az ötletet,hogy megosszam másokkal is "a filléres projektemet".
1999 óta versenyzek a Rallitúra Bajnokságban,kissebb-nagyobb kihagyásokkal.Sajnos az anyagiak miatt kénytelen voltam átülni más mellé navigálni,de 2010-ben kiírták a Túrabajnokságban a BMW kupát.Ekkor határoztam el egy új autó építését.A kupa lényege,hogy a nagymotoros autók mellett versenyképtelen"huszonötösöknek" létrehozzanak egy külön kategóriát.Egy M3 vagy V8-as,tolós váltós autót még vért izzadva sem tudok megfizetni,de egy szériaközeli 325-ös nem tünt álomnak,és ez is BMW!!!Sokat agyaltam és egy kislámpás E-30 tünt a legütőképesebbnek M50b25-el,de az elképzelést keresztülhúzta az örök kedvenc E-36 kupé.Találtam egy nagyon keveset futott autót,ami egy nyolcvanéves osztrák papié volt.Olyan patika állapotban volt,hogy az ára sem tudott elriasztani.Innen már nem volt visszaút!Otthon még aznap nekiálltam szétbontani.A teljes kipucolás,kátrány kapirgászás közben kértem árajánlatot a csőre, és mivel Gaál Pisti volt a befutó,utazott is Miskolcra az autó!Egy hét alatt(ami lassan telt)elkészült a cső,és kezdődhetett az érdemi munka.Innen folytatom,és megpróbálok minél több képet is felrakni.


   33    2010.08.28. 21:19
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   Projektek - VERSENYAUTÓK

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére