POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
12 / 12 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 10, 11, 12    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   BMW e36 M43b16 - Resurrection by muveszur

Peet007
2013.02.03. 12:13   






muveszur írta:
Peet007 írta:


Muveszur!
Grat az autóhoz,bebizonyítottad,hogy szarból is lehet várat építeni,már bocsi Very Happy
Az ezüst szín nagyon jól áll a coupe-nak,nagyon fiatalos,hát még ha elképzelem a 18" felnit!
m52-t hivatalosan papírozod,drága pénzért,vagy csak beleteszed,és csak nem állítanak meg?


Köszi!
Sokan mondták, hogy ez egy snassz, átlagos szín. Azért erre eset a választás, mert e36-ból viszont nagyon ritka a titansilver szín. Főleg itt Debrecenben, szinte az összes sötét színű.
Van ennek hátrányai is Smile

A felni meg terveim szerint fekete lesz. Valami olyasmi van tervbe, mintha üvegszerű fekete lenne, mint az új BMW-k, mercik panoráma teteje...
Viszont mostanában bejön a gyári fénye a felniknek, meglátjuk majd. Felrakom, ha nem tetszik, megy a fényezőhöz.


Szín alapján én pl direkt feketét kerestem,az tetszett,viszont ha coupe akkor az ezüst nagyon jól áll,főleg ha tényleg fekete felnit akarsz,vagy mondjuk félig fekete félig alu szín.
Átlag autóból tucat szín az ezüst,mikor rengeteg ember hitelből vette az új autókat,özönlött az utcákon az ezüst:D
Viszont e36 ból rengeteg a fekete, ezért is jól esett most meglátni mégegy ezüst projektet Kacsint


Pest megye    843    2012.02.19. 11:58
muveszur
2013.02.03. 12:00   






Peet007 írta:


Muveszur!
Grat az autóhoz,bebizonyítottad,hogy szarból is lehet várat építeni,már bocsi Very Happy
Az ezüst szín nagyon jól áll a coupe-nak,nagyon fiatalos,hát még ha elképzelem a 18" felnit!
m52-t hivatalosan papírozod,drága pénzért,vagy csak beleteszed,és csak nem állítanak meg?


Köszi!
Sokan mondták, hogy ez egy snassz, átlagos szín. Azért erre eset a választás, mert e36-ból viszont nagyon ritka a titansilver szín. Főleg itt Debrecenben, szinte az összes sötét színű.
Van ennek hátrányai is Smile

A felni meg terveim szerint fekete lesz. Valami olyasmi van tervbe, mintha üvegszerű fekete lenne, mint az új BMW-k, mercik panoráma teteje...
Viszont mostanában bejön a gyári fénye a felniknek, meglátjuk majd. Felrakom, ha nem tetszik, megy a fényezőhöz.


   2347    2011.11.17. 10:51
Peet007
2013.02.03. 11:53   






DonDemy írta:
muveszur írta:
DonDemy írta:
muveszur írta:
A Vasutas írta:
muveszur írta:
BMW 2013: project:

-Minimum 18"-s szép felnik
-Harman Kardon hangrendszer...csak hogy örüljön a Vasutas
Mad
-M52b28....ha összejön...
-2 zónás digitklíma...

+ Egy egyedileg, saját kezűleg varrott barna ,combtámaszos, fűthető, motoros, ülések....

Surprised

Hi V8-as!

Na akkor visszaszívtam minden rosszat, amit írtam mostanában! Le a kalappal előtted... Üdv
Gratulálok!
Én is megcsináltam ugyanezt a munkát 1999-ben egy 601 special-al, mondjuk úgy, hogy nem volt egyszerű... (Még mindig ugyanolyan állapotban van.)
A további munkákhoz sok sikert és kitartást kívánok, a Hifi-t meg ügyesen, tavasszal találkozunk és megbeszélünk mindent!

Ui.: Ha kell, akkor a 193-as beépítésevel kapcsolatban Demy biztos tud majd segíteni, nem olyan elveszett srác, mint amilyennek lejön így elsőre... Szemcsis Kacsint
Ja, én ha tehetném 19"-os felniket raknék rá, de ha sokat használod, szerintem elég a 18". Kacsint

Csak így tovább, őrült vagy, mint itt a többség! Mad


Köszönöm!

Szemcsis

Felnire van már elképzelésem, meglátjuk, miből lehet választani tavasszal...18" és 19" az a baj, hogy Debrecen konkrétan úgy néz ki, mint egy csatamező...így is vannak olyan szakaszok, ahol csak áttolom az autót.
Eddig kb 2 és fél év alatt 20 ezer km-t tettem az autóba, és csak városban...csak egyetemistaként. ez ennél csak több lesz ezutánSmile

Még elfelejtetettem, hogy tavasszal a belsejébe még be fog kerülni egy méretpontos szövetszőnyeg, pohártartók és az ajtózsebbe egy pénzérme tartó.
+ Vadászok majd egy gyári fejegységre is, lehetőleg a BMW Traficc proffessionra

Bazsa17 írta:
Nagyon szép lett az Autód Grat Smile


Köszi neked is!

Meg vannak már a veséid? Kíváncsi vagyok rájuk....


Nagyon egyben van az auto, nagyábol én is igy haladok elöre csak és pár év alat jutotam el (az idö hiánya miadt) hogy széjeltudjam kapni a belsejét, külsejét, motort ezt azt ami kell egy fasza kis projekthez Kacsint
Mostani észel a legjobb választás a 2.8 as vagy ha van pénzed akor sztartbol az M3 de ha sokat jársz az autoval akor nem ajánlatos. Nekem a rövid sperrel 3.73 al lement a fogyasztásom nagyábol 1 L el városba, de viszont kint 1 L fel. Én is 80% ba városba járok.


M3 motor már szerintem aránytalanul drága, nekem annyit nem ér meg sajnos. Fülemig fog érni a szám a 28-astól is Smile


Hát nekem is csak lene már egyszer kész a motorom és lene már benne, de mostmar lasan alakul.
Látod milyen nagy örömet tud okozni 2 szám "2.8" Very Happy Very Happy Very Happy


Muveszur!
Grat az autóhoz,bebizonyítottad,hogy szarból is lehet várat építeni,már bocsi Very Happy
Az ezüst szín nagyon jól áll a coupe-nak,nagyon fiatalos,hát még ha elképzelem a 18" felnit!
m52-t hivatalosan papírozod,drága pénzért,vagy csak beleteszed,és csak nem állítanak meg?


Pest megye    843    2012.02.19. 11:58
DonDemy
2013.02.03. 11:14   






muveszur írta:
DonDemy írta:
muveszur írta:
A Vasutas írta:
muveszur írta:
BMW 2013: project:

-Minimum 18"-s szép felnik
-Harman Kardon hangrendszer...csak hogy örüljön a Vasutas
Mad
-M52b28....ha összejön...
-2 zónás digitklíma...

+ Egy egyedileg, saját kezűleg varrott barna ,combtámaszos, fűthető, motoros, ülések....

Surprised

Hi V8-as!

Na akkor visszaszívtam minden rosszat, amit írtam mostanában! Le a kalappal előtted... Üdv
Gratulálok!
Én is megcsináltam ugyanezt a munkát 1999-ben egy 601 special-al, mondjuk úgy, hogy nem volt egyszerű... (Még mindig ugyanolyan állapotban van.)
A további munkákhoz sok sikert és kitartást kívánok, a Hifi-t meg ügyesen, tavasszal találkozunk és megbeszélünk mindent!

Ui.: Ha kell, akkor a 193-as beépítésevel kapcsolatban Demy biztos tud majd segíteni, nem olyan elveszett srác, mint amilyennek lejön így elsőre... Szemcsis Kacsint
Ja, én ha tehetném 19"-os felniket raknék rá, de ha sokat használod, szerintem elég a 18". Kacsint

Csak így tovább, őrült vagy, mint itt a többség! Mad


Köszönöm!

Szemcsis

Felnire van már elképzelésem, meglátjuk, miből lehet választani tavasszal...18" és 19" az a baj, hogy Debrecen konkrétan úgy néz ki, mint egy csatamező...így is vannak olyan szakaszok, ahol csak áttolom az autót.
Eddig kb 2 és fél év alatt 20 ezer km-t tettem az autóba, és csak városban...csak egyetemistaként. ez ennél csak több lesz ezutánSmile

Még elfelejtetettem, hogy tavasszal a belsejébe még be fog kerülni egy méretpontos szövetszőnyeg, pohártartók és az ajtózsebbe egy pénzérme tartó.
+ Vadászok majd egy gyári fejegységre is, lehetőleg a BMW Traficc proffessionra

Bazsa17 írta:
Nagyon szép lett az Autód Grat Smile


Köszi neked is!

Meg vannak már a veséid? Kíváncsi vagyok rájuk....


Nagyon egyben van az auto, nagyábol én is igy haladok elöre csak és pár év alat jutotam el (az idö hiánya miadt) hogy széjeltudjam kapni a belsejét, külsejét, motort ezt azt ami kell egy fasza kis projekthez Kacsint
Mostani észel a legjobb választás a 2.8 as vagy ha van pénzed akor sztartbol az M3 de ha sokat jársz az autoval akor nem ajánlatos. Nekem a rövid sperrel 3.73 al lement a fogyasztásom nagyábol 1 L el városba, de viszont kint 1 L fel. Én is 80% ba városba járok.


M3 motor már szerintem aránytalanul drága, nekem annyit nem ér meg sajnos. Fülemig fog érni a szám a 28-astól is Smile


Hát nekem is csak lene már egyszer kész a motorom és lene már benne, de mostmar lasan alakul.
Látod milyen nagy örömet tud okozni 2 szám "2.8" Very Happy Very Happy Very Happy


BMW ( Brutálisan Megbizhato Werda)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=271877826217989&set=a.217659538306485.54392.100001873224580&type=1&theater

Nagyvárad    639    2012.02.12. 23:03
muveszur
2013.02.03. 11:05   






DonDemy írta:
muveszur írta:
A Vasutas írta:
muveszur írta:
BMW 2013: project:

-Minimum 18"-s szép felnik
-Harman Kardon hangrendszer...csak hogy örüljön a Vasutas
Mad
-M52b28....ha összejön...
-2 zónás digitklíma...

+ Egy egyedileg, saját kezűleg varrott barna ,combtámaszos, fűthető, motoros, ülések....

Surprised

Hi V8-as!

Na akkor visszaszívtam minden rosszat, amit írtam mostanában! Le a kalappal előtted... Üdv
Gratulálok!
Én is megcsináltam ugyanezt a munkát 1999-ben egy 601 special-al, mondjuk úgy, hogy nem volt egyszerű... (Még mindig ugyanolyan állapotban van.)
A további munkákhoz sok sikert és kitartást kívánok, a Hifi-t meg ügyesen, tavasszal találkozunk és megbeszélünk mindent!

Ui.: Ha kell, akkor a 193-as beépítésevel kapcsolatban Demy biztos tud majd segíteni, nem olyan elveszett srác, mint amilyennek lejön így elsőre... Szemcsis Kacsint
Ja, én ha tehetném 19"-os felniket raknék rá, de ha sokat használod, szerintem elég a 18". Kacsint

Csak így tovább, őrült vagy, mint itt a többség! Mad


Köszönöm!

Szemcsis

Felnire van már elképzelésem, meglátjuk, miből lehet választani tavasszal...18" és 19" az a baj, hogy Debrecen konkrétan úgy néz ki, mint egy csatamező...így is vannak olyan szakaszok, ahol csak áttolom az autót.
Eddig kb 2 és fél év alatt 20 ezer km-t tettem az autóba, és csak városban...csak egyetemistaként. ez ennél csak több lesz ezutánSmile

Még elfelejtetettem, hogy tavasszal a belsejébe még be fog kerülni egy méretpontos szövetszőnyeg, pohártartók és az ajtózsebbe egy pénzérme tartó.
+ Vadászok majd egy gyári fejegységre is, lehetőleg a BMW Traficc proffessionra

Bazsa17 írta:
Nagyon szép lett az Autód Grat Smile


Köszi neked is!

Meg vannak már a veséid? Kíváncsi vagyok rájuk....


Nagyon egyben van az auto, nagyábol én is igy haladok elöre csak és pár év alat jutotam el (az idö hiánya miadt) hogy széjeltudjam kapni a belsejét, külsejét, motort ezt azt ami kell egy fasza kis projekthez Kacsint
Mostani észel a legjobb választás a 2.8 as vagy ha van pénzed akor sztartbol az M3 de ha sokat jársz az autoval akor nem ajánlatos. Nekem a rövid sperrel 3.73 al lement a fogyasztásom nagyábol 1 L el városba, de viszont kint 1 L fel. Én is 80% ba városba járok.


M3 motor már szerintem aránytalanul drága, nekem annyit nem ér meg sajnos. Fülemig fog érni a szám a 28-astól is Smile


   2347    2011.11.17. 10:51
DonDemy
2013.02.03. 10:55   






muveszur írta:
A Vasutas írta:
muveszur írta:
BMW 2013: project:

-Minimum 18"-s szép felnik
-Harman Kardon hangrendszer...csak hogy örüljön a Vasutas
Mad
-M52b28....ha összejön...
-2 zónás digitklíma...

+ Egy egyedileg, saját kezűleg varrott barna ,combtámaszos, fűthető, motoros, ülések....

Surprised

Hi V8-as!

Na akkor visszaszívtam minden rosszat, amit írtam mostanában! Le a kalappal előtted... Üdv
Gratulálok!
Én is megcsináltam ugyanezt a munkát 1999-ben egy 601 special-al, mondjuk úgy, hogy nem volt egyszerű... (Még mindig ugyanolyan állapotban van.)
A további munkákhoz sok sikert és kitartást kívánok, a Hifi-t meg ügyesen, tavasszal találkozunk és megbeszélünk mindent!

Ui.: Ha kell, akkor a 193-as beépítésevel kapcsolatban Demy biztos tud majd segíteni, nem olyan elveszett srác, mint amilyennek lejön így elsőre... Szemcsis Kacsint
Ja, én ha tehetném 19"-os felniket raknék rá, de ha sokat használod, szerintem elég a 18". Kacsint

Csak így tovább, őrült vagy, mint itt a többség! Mad


Köszönöm!

Szemcsis

Felnire van már elképzelésem, meglátjuk, miből lehet választani tavasszal...18" és 19" az a baj, hogy Debrecen konkrétan úgy néz ki, mint egy csatamező...így is vannak olyan szakaszok, ahol csak áttolom az autót.
Eddig kb 2 és fél év alatt 20 ezer km-t tettem az autóba, és csak városban...csak egyetemistaként. ez ennél csak több lesz ezutánSmile

Még elfelejtetettem, hogy tavasszal a belsejébe még be fog kerülni egy méretpontos szövetszőnyeg, pohártartók és az ajtózsebbe egy pénzérme tartó.
+ Vadászok majd egy gyári fejegységre is, lehetőleg a BMW Traficc proffessionra

Bazsa17 írta:
Nagyon szép lett az Autód Grat Smile


Köszi neked is!

Meg vannak már a veséid? Kíváncsi vagyok rájuk....


Nagyon egyben van az auto, nagyábol én is igy haladok elöre csak és pár év alat jutotam el (az idö hiánya miadt) hogy széjeltudjam kapni a belsejét, külsejét, motort ezt azt ami kell egy fasza kis projekthez Kacsint
Mostani észel a legjobb választás a 2.8 as vagy ha van pénzed akor sztartbol az M3 de ha sokat jársz az autoval akor nem ajánlatos. Nekem a rövid sperrel 3.73 al lement a fogyasztásom nagyábol 1 L el városba, de viszont kint 1 L fel. Én is 80% ba városba járok.


BMW ( Brutálisan Megbizhato Werda)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=271877826217989&set=a.217659538306485.54392.100001873224580&type=1&theater

Nagyvárad    639    2012.02.12. 23:03
muveszur
2013.02.03. 10:13   






A Vasutas írta:
muveszur írta:
BMW 2013: project:

-Minimum 18"-s szép felnik
-Harman Kardon hangrendszer...csak hogy örüljön a Vasutas
Mad
-M52b28....ha összejön...
-2 zónás digitklíma...

+ Egy egyedileg, saját kezűleg varrott barna ,combtámaszos, fűthető, motoros, ülések....

Surprised

Hi V8-as!

Na akkor visszaszívtam minden rosszat, amit írtam mostanában! Le a kalappal előtted... Üdv
Gratulálok!
Én is megcsináltam ugyanezt a munkát 1999-ben egy 601 special-al, mondjuk úgy, hogy nem volt egyszerű... (Még mindig ugyanolyan állapotban van.)
A további munkákhoz sok sikert és kitartást kívánok, a Hifi-t meg ügyesen, tavasszal találkozunk és megbeszélünk mindent!

Ui.: Ha kell, akkor a 193-as beépítésevel kapcsolatban Demy biztos tud majd segíteni, nem olyan elveszett srác, mint amilyennek lejön így elsőre... Szemcsis Kacsint
Ja, én ha tehetném 19"-os felniket raknék rá, de ha sokat használod, szerintem elég a 18". Kacsint

Csak így tovább, őrült vagy, mint itt a többség! Mad


Köszönöm!

Szemcsis

Felnire van már elképzelésem, meglátjuk, miből lehet választani tavasszal...18" és 19" az a baj, hogy Debrecen konkrétan úgy néz ki, mint egy csatamező...így is vannak olyan szakaszok, ahol csak áttolom az autót.
Eddig kb 2 és fél év alatt 20 ezer km-t tettem az autóba, és csak városban...csak egyetemistaként. ez ennél csak több lesz ezutánSmile

Még elfelejtetettem, hogy tavasszal a belsejébe még be fog kerülni egy méretpontos szövetszőnyeg, pohártartók és az ajtózsebbe egy pénzérme tartó.
+ Vadászok majd egy gyári fejegységre is, lehetőleg a BMW Traficc proffessionra

Bazsa17 írta:
Nagyon szép lett az Autód Grat Smile


Köszi neked is!

Meg vannak már a veséid? Kíváncsi vagyok rájuk....


   2347    2011.11.17. 10:51
Vasutas
2013.02.03. 08:52   






muveszur írta:
BMW 2013: project:

-Minimum 18"-s szép felnik
-Harman Kardon hangrendszer...csak hogy örüljön a Vasutas
Mad
-M52b28....ha összejön...
-2 zónás digitklíma...

+ Egy egyedileg, saját kezűleg varrott barna ,combtámaszos, fűthető, motoros, ülések....

Surprised

Hi V8-as!

Na akkor visszaszívtam minden rosszat, amit írtam mostanában! Le a kalappal előtted... Üdv
Gratulálok!
Én is megcsináltam ugyanezt a munkát 1999-ben egy 601 special-al, mondjuk úgy, hogy nem volt egyszerű... (Még mindig ugyanolyan állapotban van.)
A további munkákhoz sok sikert és kitartást kívánok, a Hifi-t meg ügyesen, tavasszal találkozunk és megbeszélünk mindent!

Ui.: Ha kell, akkor a 193-as beépítésevel kapcsolatban Demy biztos tud majd segíteni, nem olyan elveszett srác, mint amilyennek lejön így elsőre... Szemcsis Kacsint
Ja, én ha tehetném 19"-os felniket raknék rá, de ha sokat használod, szerintem elég a 18". Kacsint

Csak így tovább, őrült vagy, mint itt a többség! Mad


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Bazsa17
2013.02.03. 01:56   






Nagyon szép lett az Autód Grat Smile


Kaposvár    110    2013.01.09. 14:53
muveszur
2013.02.03. 00:42   






kögö írta:
Grat az autóhoz, tényleg nem kis munka van benne. Viszont megkérdezném, hogy amikor megvetted, akkor mi fogott meg benne? Ritka szar állapotban volt.
Ha a kihívást láttad benne, akkor te hülye vagy és nagyon gyorsan menj orvoshoz.
(Szerencsére sok hülye van itt) Kacsint


Megkérdezheted... Very Happy Egyrészt túl jó áron volt, másrészt meg ahogy mondod, a kihívás. Magamnak akartam csinálni egy autót, úgy, ahogy én szeretném, és hogy ismerjem minden egyes porcikáját. + Nem utolsó szempont a tapasztalatszerzés sem, jól jön egyetemen.


   2347    2011.11.17. 10:51
kögö
2013.02.03. 00:34   






Grat az autóhoz, tényleg nem kis munka van benne. Viszont megkérdezném, hogy amikor megvetted, akkor mi fogott meg benne? Ritka szar állapotban volt.
Ha a kihívást láttad benne, akkor te hülye vagy és nagyon gyorsan menj orvoshoz.
(Szerencsére sok hülye van itt) Kacsint


http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic.asp?TOPIC_ID=20139

Kazincbarcika    2695    2004.12.09. 04:35
muveszur
2013.02.03. 00:08   






Ogre84 írta:
Végre, már épp ideje volt. Smile Nem kis meló lehetett így helyrepofozni a gépet, de úgy látom, a végeredmény elég jól sikerült. A géptetőről jutott eszembe, hogy járt haverom az E46-tal. Elhozta a fényezőtől a cuccokat, és mielőtt felrakta volna, az egyik első ajtón átment az autóval. Smile


Akkor nem csak én vagyok ilyen pancser Shocked
Még egyébként nem vagyok elégedett...majd ha teljesen kész lesz + a felni....Smile

majd még keresek a belsejéről is képeket...


   2347    2011.11.17. 10:51
Ogre84
2013.02.03. 00:03   






Végre, már épp ideje volt. Smile Nem kis meló lehetett így helyrepofozni a gépet, de úgy látom, a végeredmény elég jól sikerült. A géptetőről jutott eszembe, hogy járt haverom az E46-tal. Elhozta a fényezőtől a cuccokat, és mielőtt felrakta volna, az egyik első ajtón átment az autóval. Smile


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
muveszur
2013.02.02. 23:45   






Woodstock írta:
Nagyon komoly kis felújítás!
Tényleg szépet csináltál belőle.
Viszont nem tudom,mennyiért és mire vetted anno az autót,de tipikusan az a darab volt amiért egy fillért sem adtam volna!


Mondjuk azt, hogy elég olcsón vettem. Arra, hogy elvigyen A-ból B-be, arra tökéletes volt. Másrészt meg a kezdő tőke csak ennyi volt.
Én mindig a jó oldalát szoktam nézni, megmentettem a bontótólSmile


   2347    2011.11.17. 10:51
Woodstock
2013.02.02. 23:43   






Nagyon komoly kis felújítás!
Tényleg szépet csináltál belőle.
Viszont nem tudom,mennyiért és mire vetted anno az autót,de tipikusan az a darab volt amiért egy fillért sem adtam volna!


E36 320i '96

Győr    3834    2010.12.17. 17:52
muveszur
2013.02.02. 23:18   






BMW 2013: project:

-Minimum 18"-s szép felnik
-Harman Kardon hangrendszer...csak hogy örüljön a Vasutas
Mad
-M52b28....ha összejön...
-2 zónás digitklíma...

+ Egy egyedileg, saját kezűleg varrott barna ,combtámaszos, fűthető, motoros, ülések....

Surprised



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.02.03. 00:09 (1).

   2347    2011.11.17. 10:51
muveszur
2013.02.02. 23:18   






Amik még eszembe jutottak:
-Lakatolás-Fényezés kívül belül
-1,8is futómű beszerelése előre, hátulra. Fékek felújítása, kormányösszekötők cseréje
-M-tech első lökhárító
-Bőr belső
-Fekete tetőkárpit
-Nagy szőnyeg
-18 gombos nagyboard
-Check Control
-Fényre sötétedő belső tükör
-Ülésfűtés
-Sminkelős tükrök
-Lábtérvilágítás
-Szép állapotú kesztyűtartó
-Sötétített hátsó szélvédő és pillangóablakok
-Új első szélvédő
-Schibeda javítása
-Olajcserék (motor, váltó, szervó, difi, fék)
-Bal első kilincs csere
-Új szélvédőkeretek, tömítések, díszcsíkok, stb...
-Kapott gyári zseblámpát is...


A többiről az excel táblázatom tudna mesélni.... Smile


Illetve. Fő célom az, hogy hibátlan legyen az autó.... így csak olyan alkatrészeket építettem be, amik megfeleltek minden elvárásomnak. Ami nem volt jó, dobtam ki, jött helyette a cseredarab....



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.02.03. 00:12 (3).

   2347    2011.11.17. 10:51
muveszur
2013.02.02. 23:17   






Ezután következett a lakatosmunka és a fényezés. A cél az volt, hogy az autó rozsdamentes legyen, kívül-belül kompletten le legyen fényezve. Ennek érdekében felszedtem az alsó hangszigeteléseket is, melyek az évek során már nagyon apróra voltak töredezve.

A fényezőhöz már traileren ment, maga a 4 kerék volt, és némi fémtiszta felület. A fényezés előtt még megcsináltam az autó alváz és üregvédelmét is.

És visszajött a fényezőtől:




Elkezdtek bekerülni a megtisztított alkatrészek:




...és az alsó hangszigetelések:




Itt még elég pucéron vagyunk:




Kezd visszakúszni a kábelköteg is...Előéletében hihetetlen sok kókányolás volt a kábelkötegben is, próbáltam minél gyáriasabban javítani ezeket.




18 gombos nagy board bekötve:




Ezt követtem a Check Control is:




A légcsatornáim is elég gatyák voltak, vettem helyettük újakat.




Bekerült egy nagyon szép állapotú nagy szőnyeg is...




Eközben el kezdett tisztulni a váltó is... Látható még rajta a before-after állapot:
Nem csak tisztulás történt, az olajszivárgás szimmeringek cseréjével megoldottuk...




A motor before:







...after:




Egy nem éppen hibátlan szigetelés (főtengelyjeladó):




Megy vissza a motor a helyére:








Első fék felújítása:




Ez a kerékjárati ív is megkapta az alvázvédelmet:




Alakul az eleje:




Az én feteke napom: ripityára törtem a géptetőmet...az új már várja, hogy feltegyem Smile




Mosás után:




Még mindig van híja:




Ez a legfrissebb képem az autóról:




Ezután már bekerültek a ködlámpák is, felraktam a küszöbborításokat is.

Ami még hiányzik ebből a projektből:
-Az új motorháztető fényezése, felszerelése
-Nagy vesék
-Fékhűtő csövek
-Hátsó "diffúzor"



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.02.02. 23:26 (2).

   2347    2011.11.17. 10:51
muveszur
2013.02.02. 23:17   






Project BMW 2012:

2012 áprilisában álltam le az autóval. Célom az volt, hogy mindenből a legjobban kapja az autó, és a végén egy hibátlan autóként szülessen újra. Részben ezért, részben pedig azért, mert mindig találtam új ötleteket, a tervezett 2-3 hónap helyett 6 hónap készült az autó…. és még mindig nincs kész Smile
Először a belsejének bontásához kezdtem neki. Úgy gondoltam, ha már lefényeztetem, ne csak külső fényt kapjon, hanem kívül belül, kompletten.

Szétszerelés előtt:




Egy undorító váltógomb...ezzel vettem:




A nagy szőnyeg borzasztó állapotban volt, több volt rajta a lyuk, mint az épp felület...Ennek fényében el is maradt néhány takarítás a project előtt.





Indul a szétszerelés a belső térrel. Úgy gondoltam, ha már újra lesz fényezve az autó, akkor legyen kívül-belül, kompletten fényezve. Egy négyzet milliméternyi helyet sem akartam lilán hagyni.




A pótkerék zsebbe az előző tulaj által hagyott gusztustalanság látható...ragadós, zsíros massza.




Amit még tetézett, hogy vonóhorgot fabrikáltak az autóra, amit sikerült szép kókányolással megoldani. Így a massza számára biztosított volt mindig egy kis vizecske.




Ha lúd, legyen kövér. Célul tűztem ki, hogy lecsiszolom az egész autót fémig. Géptetővel kezdtem, radikális módszert kellett alkalmaznom. Minimum 3-4 réteg festék, még annál is több gitt. Ezért inkább vettem másik géptetőt, gyári fényezéssel. Melyet szintén lecsiszoltam Smile





Közben kicseréltem a komplett hátsó futóművet egy 1,8is-ből származó futóműre... 1,6-os dobfék helyett tömör tárcsák, és immáron hibátlan gátlók és toronycsapágyak is.
A képen látható piros ültetőrugó volt az eredeti terv, de a felét elhagytam Surprised Így lett viszont -35 mm-t ültető Eichbach Smile





Közben kezdett bomlani a belseje is:








A műanyag küszöbborítás "előnye": ápol és eltakar
https://lh4.googleusercontent.com/-[img]e5xlVEZD72Y/UQ1mrMvfa4I/AAAAAAAAB8Y/k4EwTJFwG-I/s1095/18.jpg[/img]

Nem kevés retek gyűlt az aljára...előttem ennek az autónak nem volt gazdája... Sad Ráadásul a szélvédőt is valószínűleg betörték, mert rengeteg törmelékkel találkoztam...




A motortér "szépséges" állapota:




Egy kroki és két bak segítségével kikerült a motor, váltó, első futómű kombinációja...
Látható, hogy a bal oldali motortartó bakban nem kicsit folytonossági szünet állt be.




Bekerült előre is az 1,8is futóműve, immáron hűtött tárcsákkal...





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.02.02. 23:20 (1).

   2347    2011.11.17. 10:51
muveszur
2013.02.02. 23:17   






Ehhez is elérkeztünk. Mivel 2. éves mérnök hallgató vagyok, gondoltam, menni fog egy kis autószerelés.

Egy kis bemutató, hogyan is született újjá az autóm.

És szeretném megköszönni a segítséget mindazoknak, akik támogattak a projectben, és akik nélkül nem tudtam volna véghez vinni a felújítást!

A vásárlás:
2010 szeptemberében vettem az 316-os e36 coupemat. 1994.04.23-ai gyártás.
A felszereltsége:
- Négyágú bőr kormány
- Utas oldali légzsák is
- Fűtött tükrök, vezető oldali zár
- Színezett szélvédő
- Elektromos napfénytető
- Fényszóró magasság állítás
- Ködlámpa
- 7 gombos board, külső hőmérséklet szenzorral
- BMW Reverse RDS rádió
- M sport felfüggesztés
- Oldalindexek
- EWS I.
Az autó eredetileg MADEIRAVIOLETT METALLIC (302) színű volt. Ebből a vásárláskor nem sok minden látszott. Az autó hihetetlen módon lelakott volt. A motorban 310 ezer km környéke volt.

Állapot és hibalista:
Problémák kívül:
- A fényezés állapota katasztrofális, lakk felégve több helyen is, karcos, mállik az egész
- Jobb hátsó kerékív hihetetlen módon elrohadt, bal hátsó kisebb mértékben
- Csomagtér ajtó sérült, rohad
- Ajtók körbe rohadnak
- Motorháztető puklis, gittelt ki tudja, hányszor
- Sárvédők karcosak
- Lökhárító nem igazán színre fújt, ripityára tört darab
- Ködlámpák töröttek
- Bajuszléc rozsdásodik
- Vesék töröttek
- Szélvédő olyan szinten karcos, hogy úgy tört meg rajta a fény, hogy este már kellemetlen volt vezetni
Problémák a motortérben és a futóműben:
- Lamda szonda halott
- Motortartó bakok ritka rossz állapotban volt, mint később kiderült az egyik szakadt is… fékezésnél dőlt az egész motor
- Fékek halál kopottak
- Kipufogó felfüggesztés „érdekesen” megoldva
- Elől a talpasok kukák, 60 km/h fölött rázza a kormányt is
- Hátul valami iszonyatosan csattog, gátlók és toronycsapágy (jobbos) kuka
- Hideg idő beálltával megszűnt az alapjárat létezni, én meg megtanultam bal lábbal fékezni…
Problémák belül:
- Belül olyan, mint kívül. Hányás az egész . Combtámaszos szövet ülések, én még így nem láttam kiszakadni…
- Sötétszürkére alakult tetőkárpit, cigi nyomokkal
- Kormány kopott
- Kesztyűtartó fedele törött
- Tuning váltógomb, ami még le is jön ráadásul. Hányinger.
- Szakadt váltó- és kézifék szoknya
- Az egész műszerfal recseg, ropog

















https://lh3.googleusercontent.com/-XZUEqPpStfg/UQ1mgMVKs_I/AAAAAAAAB6c/hCFL-rggCyE/s1361/05.jpg

2011-es történések:

2011 szeptemberében egy kedves öregúr úgy gondolta, hogy nem veszi észre a parkoló kocsimat, amikor kitolat, így beköszönt az ajtón és a bal hátsó sárvédőn.

Az autó kapott hibátlan állapotú Bosch nem műanyag lencsés első lámpákat. A régiekben teljesen elégtek a foncsorok, kb zseblámpával jobban tudtam világítani.
Orvosoltam a kisebb hibákat, üzemképes állapot fenn tartása volt a cél. Elvitt A-ból B-be, tökéletesen tette a dolgát.






A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.02.02. 23:22 (4).

   2347    2011.11.17. 10:51
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  12 / 12 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére