POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 3 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei  »   SWC Mustang LS7

Vasutas
2013.02.22. 04:46   






Addorjan írta:
A hátsó részt is kezelésbe vettük. Befejeztünk pár lemezmunkát és körbebástyáztuk a leendő ATL versenytank helyét.
A "lelógó" rész és a felette futó vízszintes cső közé jön majd a Watt Link állítható része. Így a hátsó rollcenterünket nagy tartományba tudjuk tologatni.










Jé! Szabad lett az emelő... Very Happy


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Addorjan
2013.02.17. 13:39   






A hátsó részt is kezelésbe vettük. Befejeztünk pár lemezmunkát és körbebástyáztuk a leendő ATL versenytank helyét.
A "lelógó" rész és a felette futó vízszintes cső közé jön majd a Watt Link állítható része. Így a hátsó rollcenterünket nagy tartományba tudjuk tologatni.











   972    2005.10.10. 15:25
Addorjan
2013.02.13. 23:07   






Megjöttek a víz-vágott dolgok, azonnal el is kezdtük installálni.
teljesen egyediek a hátsó híd bekötési pontjai.

Befejeztük a korlátot is az autó elejére, most mindent ez a 3kg-os kis keret tart az autó elején.

bekerült a motor is, kap új váltótartó bakokat, aztán könnyítünk az első bölcsőn is.

















   972    2005.10.10. 15:25
RolE30
2013.02.09. 17:57   






Very Happy. Látom


Bp.    52    2008.09.28. 09:10
Vasutas
2013.02.09. 09:33   






Addorjan írta:
Elkezdtük az első strandkorlátot is. Ez a sárvédőt, géptetőt, lámpákat tartja majd.
Jó kis sakkozás fel-le szedegetni folyamatosan mindent.




Ro! Celeb lettél. Very Happy
Még jó hogy csak egyedül vagy a fotón...


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Addorjan
2013.02.06. 22:08   






Elkezdtük az első strandkorlátot is. Ez a sárvédőt, géptetőt, lámpákat tartja majd.
Jó kis sakkozás fel-le szedegetni folyamatosan mindent.








torony kész




   972    2005.10.10. 15:25
Addorjan
2013.02.04. 23:01   






Hátsó tornyok majdnem készek. Erre a szép kis 110-es csőre támasztjuk ki majd a bukóketrecet.








   972    2005.10.10. 15:25
Hexer
2013.02.03. 19:10   






t_ricsi írta:
1-1 darab csővel ugye össze fogjátok kötni elől is meg hátul is a nyúlványokat?


Kicsit tobb mint 50m csovet vettem. Probalom a leg kisebb hulladek mellet az autoba mindet bepakolni Smile


   1080    2007.03.10. 17:40
t_ricsi
2013.02.03. 14:58   






1-1 darab csővel ugye össze fogjátok kötni elől is meg hátul is a nyúlványokat?


Tiszalök    509    2010.08.03. 18:46
Addorjan
2013.02.02. 22:02   






Naa végleges megoldás a hátsó híd fixálására. Bekötési pontok gyártás alatt, lehet álmodozni, hova jönnek majd a többi. Pozitív dolog, hogy nem kell nagy és erős (na meg nehéz) túlnyúlásokat csinálni, sok mindent közvetlen - az amúgy masszív - nyúlványokra köthetünk ki. Jó, hogy ki lett vágva a hátulja, a gyári padlólemezt már kiütötte volna ekkora ültetésnél Smile








   972    2005.10.10. 15:25
Addorjan
2013.02.01. 23:42   






Kiszabadítottuk az utcai Mustang GT V8 donorból a 8.8" hidat. Méretes az áttételpár, reméljük ez már nem adja meg magát a rugdosástól. Ami eddig volt az a kicsi 7.5" (kb a BMW 6 csavaros mérete) csak a V6-ok alatt volt. A dupla nyomatékot annyira már nem szerette Smile

Szóval lecsupaszítottuk a hidat és elkezdtük mm pontosan a végleges helyére tenni. Ez kap majd egy szép keretet, egyenlőre a képen csak fel van kötve. Fontos a precíz elhelyezés, mert ehhez a gördülési magassághoz építjük meg a futómű bekötéseket, amik már előzetesen a tervező szoftveren már megszülettek.











   972    2005.10.10. 15:25
Addorjan
2013.02.01. 09:52   






Europaban lazabbak a szabalyok, ezert is epulhetett nehany ilyen szorny.
Masik jo szabaly, ami az usaban van, az a gumiszabaly. Meg van szabva egy tablazatban hogy mekkora sulyu auto milyen szeles gumival mehet max. Mert ugye egy rettenetesen eros autora fel lehet tenni egy borzalmasan szeles 300 folotti premium utcai slicket darabjat 200ezerert es akkor senki sem er utol, es megvenni sem tudja senki.


   972    2005.10.10. 15:25
t_ricsi
2013.02.01. 09:21   






http://www.youtube.com/watch?v=M0Md198drmw
Kíváncsi lennék ha egy ilyen kocsit vinnél oda a rendezők elé mint ami a videóban van mit szólnának hozzá. A másik ..tavaly trackwoodon az arany e36-nak (talán ls2 turbo) is ha jól láttam le volt csapva az egész eleje és csőből volt körbefonva a motor kezdve a tűzfaltól.


Tiszalök    509    2010.08.03. 18:46
Addorjan
2013.02.01. 08:49   






Autoepitokent persze nekem sem tetszenek maradektalanul a szabalyok, de racionalisan gondolkodva egyet tudok erteni vele. Egyreszt a drift szellemisege az utcai tuningautokhoz kotheto, masreszt a laza szabalyzas elegge el tudja szabaditani a koltekezest. Nem veletlen, hogy a formulaD regulak meg szigorubbak, ott is probaljak a technikatol valo fuggest alacsonyan tartani.


   972    2005.10.10. 15:25
Hexer
2013.02.01. 01:16   






t_ricsi írta:
Amikor ilyen szanaszétt vágott autókat látok mindíg nevetek a drift egy bizonyos szabályán ..... mely úgy szól hogy épített csövázas autóval nem lehet nevezni(persze ez a magyar szabályzat máshol lehet másképp van) ... néhol meg egy gyári autót úgy átreszelnek hogy arra már ugyanúgy mondható az hogy épített csővázas és néhány plé meg üvegszál rátéve hogy rendes autó kinézete legyen Very Happy

Ezzel persze nem ellenetek szól... csak ahogy megláttam a képeket elmosolyodtam Very Happy Amúgy biztos jó kocsi lesz már így is tetszetős volt a drifteken Szemcsis Kacsint


Ne is mond...drogo remalom hogy szepen meg lehetne csialni csobol az egesz hatuljat, e helyett marad ket nyulvany (szabalyzat szerint azok gyarnak kell maradjanak) es minden mas cso...bekotesek meg minden, csak utban van.

Par kep a mokas nyulvanyokrol...









   1080    2007.03.10. 17:40
t_ricsi
2013.02.01. 00:45   






Amikor ilyen szanaszétt vágott autókat látok mindíg nevetek a drift egy bizonyos szabályán ..... mely úgy szól hogy épített csövázas autóval nem lehet nevezni(persze ez a magyar szabályzat máshol lehet másképp van) ... néhol meg egy gyári autót úgy átreszelnek hogy arra már ugyanúgy mondható az hogy épített csővázas és néhány plé meg üvegszál rátéve hogy rendes autó kinézete legyen Very Happy

Ezzel persze nem ellenetek szól... csak ahogy megláttam a képeket elmosolyodtam Very Happy Amúgy biztos jó kocsi lesz már így is tetszetős volt a drifteken Szemcsis Kacsint


Tiszalök    509    2010.08.03. 18:46
ZSOSZ
2013.01.31. 23:53   






Addorjan írta:
Hiába, a számok és marketing adatok nem olyan beszédesek, mint az ember segge Smile

Ez a mérőeszköz mindig kéznél van és nem is sokat csal! Very Happy


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
Addorjan
2013.01.31. 22:12   






sixday írta:
Laleeboy írta:
Addorjan írta:
Par nap aktiv flexeles utan felkerult a mustang az altalunk gyartott nullas padra. Ez a futomutervezes miatt lesz elengedhetetlen, ugyanis a teljes elso-hatso futomu geometria ujra lesz tervezve. Arpi hirtelen dontese volt, hogy a csovet is vagjuk ki, mert sosem volt igazan elegedett vele.
Megkezdtuk a lakatosmunkat, elokeszitjuk a kipufogonak az alagutat, kapott egy tetot a kardanalagutra, mely egyben plusz merevites a hatso futomu-bekotesnek.
http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/10878/IMG_20130128_065219.jpg
http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/10878/IMG_20130128_065332.jpg
http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/10878/IMG_20130130_181919.jpg
http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/10878/IMG_20130130_181931.jpg
http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/10878/IMG_20130130_192308.jpg


Nem jók a képek Sad


Jók a képek csak az elejéről meg a végéről le kell törölni az img tagot mert így hibás a link, úgy már látni fogod.
Az idézetemben megcsináltam.

Engem az érdekelne nagyon hogy mitől pukkant el ilyen csúnyán Árpi motorja, tudtommal minden gyári volt rajta, motor is, elektronika is.
Persze lehet tévedek de mivel Árpi már dobott VEMS programozás miatt kukába egy komplett M3 motort így meglepődnék ha bármi tuning lett volna rajta.


Hogy a motor miért pukkant el... Hát nem tudjuk, az biztos, hogy a bal oldali hengersor két kipuff szelepe nem kicsit lógott. Az egyik le is szakadt ugye, az csinálta a bajt. Zárójelben mondom, hogy szódiumos szelepekről van szó, már sokan szidták versenyhasználatnál. Ja és vas vezetők voltak gyárilag.
A motor amúgy nem volt sosem szétszedve, gyári programmal ment egy évet, 10k mérföld volt benne. Úgy látszik ha valaki versenyez még ez sem elég garancia, érdemes szétszedni egy versenymotort beszerelés előtt, aztán évente revízió, ahogy most is lesz.

Még egy érdekes dolog. A motor a gyárihoz képest elvileg 70 lóval erősebb, de jelenleg ég és föld a két verzió egymáshoz viszonyítva. Most utcán használhatatlan, versenypályán meg kva jó. Hiába, a számok és marketing adatok nem olyan beszédesek, mint az ember segge Smile


   972    2005.10.10. 15:25
sixday
2013.01.31. 15:59   






Laleeboy írta:
Addorjan írta:
Par nap aktiv flexeles utan felkerult a mustang az altalunk gyartott nullas padra. Ez a futomutervezes miatt lesz elengedhetetlen, ugyanis a teljes elso-hatso futomu geometria ujra lesz tervezve. Arpi hirtelen dontese volt, hogy a csovet is vagjuk ki, mert sosem volt igazan elegedett vele.
Megkezdtuk a lakatosmunkat, elokeszitjuk a kipufogonak az alagutat, kapott egy tetot a kardanalagutra, mely egyben plusz merevites a hatso futomu-bekotesnek.
http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/10878/IMG_20130128_065219.jpg
http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/10878/IMG_20130128_065332.jpg
http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/10878/IMG_20130130_181919.jpg
http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/10878/IMG_20130130_181931.jpg
http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/10878/IMG_20130130_192308.jpg


Nem jók a képek Sad


Jók a képek csak az elejéről meg a végéről le kell törölni az img tagot mert így hibás a link, úgy már látni fogod.
Az idézetemben megcsináltam.

Engem az érdekelne nagyon hogy mitől pukkant el ilyen csúnyán Árpi motorja, tudtommal minden gyári volt rajta, motor is, elektronika is.
Persze lehet tévedek de mivel Árpi már dobott VEMS programozás miatt kukába egy komplett M3 motort így meglepődnék ha bármi tuning lett volna rajta.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
Addorjan
2013.01.31. 11:14   






Megnezem otthonrol, telefonnal erre vagyok kepes Smile
Addig a keptaramban ott vannak a kepek.


   972    2005.10.10. 15:25
Laleeboy
2013.01.31. 09:44   






Addorjan írta:
Par nap aktiv flexeles utan felkerult a mustang az altalunk gyartott nullas padra. Ez a futomutervezes miatt lesz elengedhetetlen, ugyanis a teljes elso-hatso futomu geometria ujra lesz tervezve. Arpi hirtelen dontese volt, hogy a csovet is vagjuk ki, mert sosem volt igazan elegedett vele.
Megkezdtuk a lakatosmunkat, elokeszitjuk a kipufogonak az alagutat, kapott egy tetot a kardanalagutra, mely egyben plusz merevites a hatso futomu-bekotesnek.
[img] http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/10878/IMG_20130128_065219.jpg[/img]
[img] http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/10878/IMG_20130128_065332.jpg[/img]
[img] http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/10878/IMG_20130130_181919.jpg[/img]
[img] http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/10878/IMG_20130130_181931.jpg[/img]
[img] http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/10878/IMG_20130130_192308.jpg [/img]


Nem jók a képek Sad


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Addorjan
2013.01.31. 08:58   






Par nap aktiv flexeles utan felkerult a mustang az altalunk gyartott nullas padra. Ez a futomu építés miatt lesz elengedhetetlen, ugyanis a teljes elso-hatso futomu geometria ujra lesz tervezve. Arpi hirtelen dontese volt, hogy a csovet is vagjuk ki, mert sosem volt igazan elegedett vele.
Megkezdtuk a lakatosmunkat, elokeszitjuk a kipufogonak az alagutat, kapott egy tetot a kardanalagutra, mely egyben plusz merevites a hatso futomu-bekotesnek.

















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.01.31. 21:52 (3).

   972    2005.10.10. 15:25
Vasutas
2013.01.23. 20:48   






vasi89 írta:
Ez nem az Énekes Árpi féle Mustang? Mert ha igen akkor az bitang egy jószág Very Happy de azthiszem ezt a topicot sűrűn fogom látogatni Kacsint

Igen, az övé! Látogasd, szívesen látunk... Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
vasi89
2013.01.23. 20:20   






Ez nem az Énekes Árpi féle Mustang? Mert ha igen akkor az bitang egy jószág Very Happy de azthiszem ezt a topicot sűrűn fogom látogatni Kacsint


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
Addorjan
2013.01.18. 21:40   






ZSOSZ írta:
Hexer írta:




Gyárilag portolt a hf Hexer? Smile


Gyárilag CNC portolt fej


   972    2005.10.10. 15:25
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 3 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3  Következő
Tartalomjegyzék  »   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére