POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
5 / 6 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E46   »   deepack's e46 328ci M3 optik umbau

csatis1
2013.02.01. 17:06   






Hogy haladsz? Valami fejlemény?


Orosháza    1137    2011.02.04. 16:20
Boczy46
2013.01.12. 19:54   





Site Admin
Fotót rakhatnál fel! Smile


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
deepack
2012.12.31. 16:48   










   233    2007.01.29. 01:55
deepack
2012.12.19. 23:56   






csatis1 írta:
deepack írta:
engedjétek meg h megosszam a kipufogó összerakásának elméletét: 2 variáció lehetne:
h a mostani egy csövest hozzuk össze az m3 kipuff dupla illesztéséhez, kettéosztással:





vagy veszek hozzá m3 középső kipuff részt, és rögtön a mostani katalizátor mögött lenne ez hozzátoldva:









ezt még nem döntöttem el.....


Ha van neki elég hely, akkor szerintem rögtön az M3 kip. dupla kivezetésénél közösítsd le és úgy illeszd a saját egycsövesedhez.
Így egy kis pénzt is spórolsz. Kacsint
A másik, hogy egy ismerősöm az E46 28i-re rakott 30i dupla rendszert végig, és az a tapasztalata, hogy alacsony fordulatnál elvesztette a motor az erejét.


ez fontos információ, érdemes megfogadni....akkor lehet úgy lenne jó h vmi gyári féle csatlakozás lenne az m3 kipuffra és azt leszűkíteni egy csövesre... kösz szépen Kacsint


   233    2007.01.29. 01:55
csatis1
2012.12.19. 17:05   






deepack írta:
engedjétek meg h megosszam a kipufogó összerakásának elméletét: 2 variáció lehetne:
h a mostani egy csövest hozzuk össze az m3 kipuff dupla illesztéséhez, kettéosztással:





vagy veszek hozzá m3 középső kipuff részt, és rögtön a mostani katalizátor mögött lenne ez hozzátoldva:









ezt még nem döntöttem el.....


Ha van neki elég hely, akkor szerintem rögtön az M3 kip. dupla kivezetésénél közösítsd le és úgy illeszd a saját egycsövesedhez.
Így egy kis pénzt is spórolsz. Kacsint
A másik, hogy egy ismerősöm az E46 28i-re rakott 30i dupla rendszert végig, és az a tapasztalata, hogy alacsony fordulatnál elvesztette a motor az erejét.


Orosháza    1137    2011.02.04. 16:20
deepack
2012.12.19. 16:15   






engedjétek meg h megosszam a kipufogó összerakásának elméletét: 2 variáció lehetne:
h a mostani egy csövest hozzuk össze az m3 kipuff dupla illesztéséhez, kettéosztással:





vagy veszek hozzá m3 középső kipuff részt, és rögtön a mostani katalizátor mögött lenne ez hozzátoldva:









ezt még nem döntöttem el.....


   233    2007.01.29. 01:55
deepack
2012.12.19. 15:57   






Mkr740 írta:
DonDennis írta:
Fura lesz majd mikor melléd gurulnak lámpánál Very Happy hogy na megnézem mit tud az ITR egy m3 ellen és majd megy a Honda forumba a nyáladzás, hogy mekkora szar az m3 mert simán oda kentem... Very Happy. Eleinte nekem is voltak ilyen m3 alakítás inditatásaim de szerintem felesleges ha M3-ra fáj a fog az embernek vegyen olyat. Nem tudja fentartani akkor ne akarjon olyat. Minden esetre kiváncsi leszek a topicra ci átalakítani nem olyan nagy fejtörés mint i és láttunk is már Magyarországon is pár átalakított ci-t szóval nem lehetetlen amibe fogsz csak kérdéses mi értelme.


Én már akkor tudtam ,hogy a te tervedből nem lesz semmi amikor elindítottad a topikodat!
Főleg akkor amikor a nagy beharangozó és tervek után a kilóméteróra számlapokkal bíbelődtél. De a csúcs az M-es logó tervezése volt!!

És szerintem te se gondoltad ,komolyan az egészet!
Az ember nagyon jól tudja ,hogy tud finanszírozni egy ilyen projektet vagy sem!

Az elképzelések és az álmodozások az szép dolog de itt keményen zsebbe kell nyúlni!!!

Szóval szerintem ,pont a te tanácsod ,nem annyira mérvadó!



ennyi Very Happy


   233    2007.01.29. 01:55
Mkr740
2012.12.19. 14:29   






DonDennis írta:
Fura lesz majd mikor melléd gurulnak lámpánál Very Happy hogy na megnézem mit tud az ITR egy m3 ellen és majd megy a Honda forumba a nyáladzás, hogy mekkora szar az m3 mert simán oda kentem... Very Happy. Eleinte nekem is voltak ilyen m3 alakítás inditatásaim de szerintem felesleges ha M3-ra fáj a fog az embernek vegyen olyat. Nem tudja fentartani akkor ne akarjon olyat. Minden esetre kiváncsi leszek a topicra ci átalakítani nem olyan nagy fejtörés mint i és láttunk is már Magyarországon is pár átalakított ci-t szóval nem lehetetlen amibe fogsz csak kérdéses mi értelme.


Én már akkor tudtam ,hogy a te tervedből nem lesz semmi amikor elindítottad a topikodat!
Főleg akkor amikor a nagy beharangozó és tervek után a kilóméteróra számlapokkal bíbelődtél. De a csúcs az M-es logó tervezése volt!!

És szerintem te se gondoltad ,komolyan az egészet!
Az ember nagyon jól tudja ,hogy tud finanszírozni egy ilyen projektet vagy sem!

Az elképzelések és az álmodozások az szép dolog de itt keményen zsebbe kell nyúlni!!!

Szóval szerintem ,pont a te tanácsod ,nem annyira mérvadó!


   263    2011.11.26. 11:53
DonDennis
2012.12.15. 22:19   






deepack írta:
DonDennis írta:
deepack írta:
DonDennis írta:
Fura lesz majd mikor melléd gurulnak lámpánál Very Happy hogy na megnézem mit tud az ITR egy m3 ellen és majd megy a Honda forumba a nyáladzás, hogy mekkora szar az m3 mert simán oda kentem... Very Happy. Eleinte nekem is voltak ilyen m3 alakítás inditatásaim de szerintem felesleges ha M3-ra fáj a fog az embernek vegyen olyat. Nem tudja fentartani akkor ne akarjon olyat. Minden esetre kiváncsi leszek a topicra ci átalakítani nem olyan nagy fejtörés mint i és láttunk is már Magyarországon is pár átalakított ci-t szóval nem lehetetlen amibe fogsz csak kérdéses mi értelme.


persze ezen akkor nem gondolkodtál mikor neked járt az agyad azon h m3 külsőre csináld a kocsid....

KÉRJÜK A JÖVŐBEN AZ ILYEN BALFASZ HOZZÁSZÓLÁSOKAT MELLŐZNI KÜLÖNBEN TÖRLÖM EZT A TOPICOT A PICSÁBA!


Ne öntsön el a vörös köd ha beírom azt a szót, hogy HONDA bár megértelek mert a Type-R Hondáknak vörös a logója de akkor is nyissad ki a szemed ott írtam "Eleinte nekem is voltak ilyen m3 alakítás indítatásaim" természetesen nekem is lepörgött a szemem előtt ez a vicces szitu amit leírtam és megosztottam veled. Sőt a műanyagos srác is felhozta ezt sőt mindenki felhozza aki nem megrögzött autó buzi. Valamint szerintem az is segítség ha v.ki nem csak a szép és a jajjj de jó már vártuk hogy legyen ilyen...ez az... szép lesz részt írja le hanem a dolgok valós részét is ami néha keserű vagy nem tetsző aki ezeket meg nem hallgatja meg vagy felkapja rajta a vizet az meg az ő baja. Mert engem eléggé baszna ha azután, hogy ráköltök ennyi pénzt egy kocsira, hogy úgy nézzen ki mint egy sport autó amivel szét szopatom a forgalom 95%-t még ráadásul meg is szopat v.mi zselés hajú ,zenét bömböltető maradjunk akkor Hondásnál a másik kocsiban.
Ez nem baszogatás és nem oltás szimplán egy gondolat amit vagy leszarsz vagy megfontolod nekem tök mind1 de az m3 az ami a gyárból úgy gördült ki. Én is úgy gondoltam jó ötlet fabrikálni egy habi m3-t de szerencsére időben szóltak,jöttek közbe problémák, szembesültem dolgokkal mielőtt egy zsák pénzt fölöslegesen öntöttem volna bele egy olyan autóba ami mindig csak olyan LESZ mint egy de sose az LESZ. És én pl örültem volna ha annó nekem a topicban v.ki tök konkrétan és őszintén ezt bemondja mert lehet akkor nem vettem volna meg potyára egy hátsó lököst és nem éltem volna bele magam ennyire anno és nem jártam volna vagy 6x a műanyagosnál meg még millió helyen. Ez segítség akart lenni pont azért mert tapasztalatból mondom ha nem veszed akkor se zavar. Ennyi.


Én gyári cuccokat vettem hozzá, neked ott ment el az egésztől a kedved h megvettél egy fos kínai vagy milyen szar műanyag utánzat lökőt.....
a másik meg h sose versenyeztem semmilyen kocsival, lámpánál se, ha el akar menni hát menjen, leszarom, na meg azt is h utána mit mond.. kutya se akar m3at ebből, külsőre nagyon bejön az e46 m3, az e36om is m3 optikás volt mégse versenyeztem azzal se......
mit értesz te szopást az alatt h olyanra kell megcsinálni? valószínű nem annyira hozzáértő emberekre bíztad a kocsi... egy jó kaszni meg fényező kell,ennyi....és ezek nekem meg is vannak Kacsint


Ja ,hogy nem szeretsz versenyezni és gyorsan menni akkor nincs miről beszélni, akkor így már értem/megértem az m3 replica tervet. Akkor ahogy mér régebben szóltam sok sikert hozzá. Mellesleg Holland volt.


Budapest    329    2011.05.22. 20:49
deepack
2012.12.15. 20:34   






DonDennis írta:
deepack írta:
DonDennis írta:
Fura lesz majd mikor melléd gurulnak lámpánál Very Happy hogy na megnézem mit tud az ITR egy m3 ellen és majd megy a Honda forumba a nyáladzás, hogy mekkora szar az m3 mert simán oda kentem... Very Happy. Eleinte nekem is voltak ilyen m3 alakítás inditatásaim de szerintem felesleges ha M3-ra fáj a fog az embernek vegyen olyat. Nem tudja fentartani akkor ne akarjon olyat. Minden esetre kiváncsi leszek a topicra ci átalakítani nem olyan nagy fejtörés mint i és láttunk is már Magyarországon is pár átalakított ci-t szóval nem lehetetlen amibe fogsz csak kérdéses mi értelme.


persze ezen akkor nem gondolkodtál mikor neked járt az agyad azon h m3 külsőre csináld a kocsid....

KÉRJÜK A JÖVŐBEN AZ ILYEN BALFASZ HOZZÁSZÓLÁSOKAT MELLŐZNI KÜLÖNBEN TÖRLÖM EZT A TOPICOT A PICSÁBA!


Ne öntsön el a vörös köd ha beírom azt a szót, hogy HONDA bár megértelek mert a Type-R Hondáknak vörös a logója de akkor is nyissad ki a szemed ott írtam "Eleinte nekem is voltak ilyen m3 alakítás indítatásaim" természetesen nekem is lepörgött a szemem előtt ez a vicces szitu amit leírtam és megosztottam veled. Sőt a műanyagos srác is felhozta ezt sőt mindenki felhozza aki nem megrögzött autó buzi. Valamint szerintem az is segítség ha v.ki nem csak a szép és a jajjj de jó már vártuk hogy legyen ilyen...ez az... szép lesz részt írja le hanem a dolgok valós részét is ami néha keserű vagy nem tetsző aki ezeket meg nem hallgatja meg vagy felkapja rajta a vizet az meg az ő baja. Mert engem eléggé baszna ha azután, hogy ráköltök ennyi pénzt egy kocsira, hogy úgy nézzen ki mint egy sport autó amivel szét szopatom a forgalom 95%-t még ráadásul meg is szopat v.mi zselés hajú ,zenét bömböltető maradjunk akkor Hondásnál a másik kocsiban.
Ez nem baszogatás és nem oltás szimplán egy gondolat amit vagy leszarsz vagy megfontolod nekem tök mind1 de az m3 az ami a gyárból úgy gördült ki. Én is úgy gondoltam jó ötlet fabrikálni egy habi m3-t de szerencsére időben szóltak,jöttek közbe problémák, szembesültem dolgokkal mielőtt egy zsák pénzt fölöslegesen öntöttem volna bele egy olyan autóba ami mindig csak olyan LESZ mint egy de sose az LESZ. És én pl örültem volna ha annó nekem a topicban v.ki tök konkrétan és őszintén ezt bemondja mert lehet akkor nem vettem volna meg potyára egy hátsó lököst és nem éltem volna bele magam ennyire anno és nem jártam volna vagy 6x a műanyagosnál meg még millió helyen. Ez segítség akart lenni pont azért mert tapasztalatból mondom ha nem veszed akkor se zavar. Ennyi.


Én gyári cuccokat vettem hozzá, neked ott ment el az egésztől a kedved h megvettél egy fos kínai vagy milyen szar műanyag utánzat lökőt.....
a másik meg h sose versenyeztem semmilyen kocsival, lámpánál se, ha el akar menni hát menjen, leszarom, na meg azt is h utána mit mond.. kutya se akar m3at ebből, külsőre nagyon bejön az e46 m3, az e36om is m3 optikás volt mégse versenyeztem azzal se......
mit értesz te szopást az alatt h olyanra kell megcsinálni? valószínű nem annyira hozzáértő emberekre bíztad a kocsi... egy jó kaszni meg fényező kell,ennyi....és ezek nekem meg is vannak Kacsint


   233    2007.01.29. 01:55
DonDennis
2012.12.15. 19:51   






deepack írta:
DonDennis írta:
Fura lesz majd mikor melléd gurulnak lámpánál Very Happy hogy na megnézem mit tud az ITR egy m3 ellen és majd megy a Honda forumba a nyáladzás, hogy mekkora szar az m3 mert simán oda kentem... Very Happy. Eleinte nekem is voltak ilyen m3 alakítás inditatásaim de szerintem felesleges ha M3-ra fáj a fog az embernek vegyen olyat. Nem tudja fentartani akkor ne akarjon olyat. Minden esetre kiváncsi leszek a topicra ci átalakítani nem olyan nagy fejtörés mint i és láttunk is már Magyarországon is pár átalakított ci-t szóval nem lehetetlen amibe fogsz csak kérdéses mi értelme.


persze ezen akkor nem gondolkodtál mikor neked járt az agyad azon h m3 külsőre csináld a kocsid....

KÉRJÜK A JÖVŐBEN AZ ILYEN BALFASZ HOZZÁSZÓLÁSOKAT MELLŐZNI KÜLÖNBEN TÖRLÖM EZT A TOPICOT A PICSÁBA!


Ne öntsön el a vörös köd ha beírom azt a szót, hogy HONDA bár megértelek mert a Type-R Hondáknak vörös a logója de akkor is nyissad ki a szemed ott írtam "Eleinte nekem is voltak ilyen m3 alakítás indítatásaim" természetesen nekem is lepörgött a szemem előtt ez a vicces szitu amit leírtam és megosztottam veled. Sőt a műanyagos srác is felhozta ezt sőt mindenki felhozza aki nem megrögzött autó buzi. Valamint szerintem az is segítség ha v.ki nem csak a szép és a jajjj de jó már vártuk hogy legyen ilyen...ez az... szép lesz részt írja le hanem a dolgok valós részét is ami néha keserű vagy nem tetsző aki ezeket meg nem hallgatja meg vagy felkapja rajta a vizet az meg az ő baja. Mert engem eléggé baszna ha azután, hogy ráköltök ennyi pénzt egy kocsira, hogy úgy nézzen ki mint egy sport autó amivel szét szopatom a forgalom 95%-t még ráadásul meg is szopat v.mi zselés hajú ,zenét bömböltető maradjunk akkor Hondásnál a másik kocsiban.
Ez nem baszogatás és nem oltás szimplán egy gondolat amit vagy leszarsz vagy megfontolod nekem tök mind1 de az m3 az ami a gyárból úgy gördült ki. Én is úgy gondoltam jó ötlet fabrikálni egy habi m3-t de szerencsére időben szóltak,jöttek közbe problémák, szembesültem dolgokkal mielőtt egy zsák pénzt fölöslegesen öntöttem volna bele egy olyan autóba ami mindig csak olyan LESZ mint egy de sose az LESZ. És én pl örültem volna ha annó nekem a topicban v.ki tök konkrétan és őszintén ezt bemondja mert lehet akkor nem vettem volna meg potyára egy hátsó lököst és nem éltem volna bele magam ennyire anno és nem jártam volna vagy 6x a műanyagosnál meg még millió helyen. Ez segítség akart lenni pont azért mert tapasztalatból mondom ha nem veszed akkor se zavar. Ennyi.


Budapest    329    2011.05.22. 20:49
deepack
2012.12.15. 13:14   






deepack írta:
DonDennis írta:
Fura lesz majd mikor melléd gurulnak lámpánál Very Happy hogy na megnézem mit tud az ITR egy m3 ellen és majd megy a Honda forumba a nyáladzás, hogy mekkora szar az m3 mert simán oda kentem... Very Happy. Eleinte nekem is voltak ilyen m3 alakítás inditatásaim de szerintem felesleges ha M3-ra fáj a fog az embernek vegyen olyat. Nem tudja fentartani akkor ne akarjon olyat. Minden esetre kiváncsi leszek a topicra ci átalakítani nem olyan nagy fejtörés mint i és láttunk is már Magyarországon is pár átalakított ci-t szóval nem lehetetlen amibe fogsz csak kérdéses mi értelme.


persze ezen akkor nem gondolkodtál mikor neked járt az agyad azon h m3 külsőre csináld a kocsid....

KÉRJÜK A JÖVŐBEN AZ ILYEN BALFASZ HOZZÁSZÓLÁSOKAT MELLŐZNI KÜLÖNBEN TÖRLÖM EZT A TOPICOT A PICSÁBA!


az ember az építő,segítő hozzászólásokat várná, nem az ilyen hondabuzulásosat......


   233    2007.01.29. 01:55
deepack
2012.12.15. 13:12   






Boczy46 írta:
deepack írta:
Boczy46 írta:
deepack írta:
Boczy46 írta:
Király a felni, ilyet akarok én is, de ahogy írtad igen ritka, meg én X3asról valóra vadásznék Very Happy
De mindenképpen király a felni!!!igazi tányér Very Happy


x3ról? az melyik? Surprised

mint ez, csak 8,5x19 et 46
9x19 et51


ja már tudom... csak az nem ennyire concave Surprised
ja, de viszont az jó gyàri natura e46-ra Smile
Személy szerint nem vagyok híve a vàgàsnak(én akkor csinàlnàm ha lerohadna, vagy összetörne a sàrvédő),nyilvàn szebb ha széles a sàrvédő,vàrom a folytatàst!


amugy ez ezekkel a paraméterekkel is simán beférne a kaszni alá, jól ültetve meg 215-225/35 gumikkal....
a kocsi 99 év végi,tehát már nem épp 5 éves, ha fiatalabb lenne,mondjuk olyan 8 éves akkor én sem vágnám szét... Smile
szépen meg kell csinálni és akkor nem lesz semmi baja jó ideig Kacsint


   233    2007.01.29. 01:55
Boczy46
2012.12.15. 12:37   





Site Admin
deepack írta:
Boczy46 írta:
deepack írta:
Boczy46 írta:
Király a felni, ilyet akarok én is, de ahogy írtad igen ritka, meg én X3asról valóra vadásznék Very Happy
De mindenképpen király a felni!!!igazi tányér Very Happy


x3ról? az melyik? Surprised

mint ez, csak 8,5x19 et 46
9x19 et51


ja már tudom... csak az nem ennyire concave Surprised
ja, de viszont az jó gyàri natura e46-ra Smile
Személy szerint nem vagyok híve a vàgàsnak(én akkor csinàlnàm ha lerohadna, vagy összetörne a sàrvédő),nyilvàn szebb ha széles a sàrvédő,vàrom a folytatàst!


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
deepack
2012.12.15. 11:48   






DonDennis írta:
Fura lesz majd mikor melléd gurulnak lámpánál Very Happy hogy na megnézem mit tud az ITR egy m3 ellen és majd megy a Honda forumba a nyáladzás, hogy mekkora szar az m3 mert simán oda kentem... Very Happy. Eleinte nekem is voltak ilyen m3 alakítás inditatásaim de szerintem felesleges ha M3-ra fáj a fog az embernek vegyen olyat. Nem tudja fentartani akkor ne akarjon olyat. Minden esetre kiváncsi leszek a topicra ci átalakítani nem olyan nagy fejtörés mint i és láttunk is már Magyarországon is pár átalakított ci-t szóval nem lehetetlen amibe fogsz csak kérdéses mi értelme.


persze ezen akkor nem gondolkodtál mikor neked járt az agyad azon h m3 külsőre csináld a kocsid....

KÉRJÜK A JÖVŐBEN AZ ILYEN BALFASZ HOZZÁSZÓLÁSOKAT MELLŐZNI KÜLÖNBEN TÖRLÖM EZT A TOPICOT A PICSÁBA!


   233    2007.01.29. 01:55
DonDennis
2012.12.15. 02:04   






Fura lesz majd mikor melléd gurulnak lámpánál Very Happy hogy na megnézem mit tud az ITR egy m3 ellen és majd megy a Honda forumba a nyáladzás, hogy mekkora szar az m3 mert simán oda kentem... Very Happy. Eleinte nekem is voltak ilyen m3 alakítás inditatásaim de szerintem felesleges ha M3-ra fáj a fog az embernek vegyen olyat. Nem tudja fentartani akkor ne akarjon olyat. Minden esetre kiváncsi leszek a topicra ci átalakítani nem olyan nagy fejtörés mint i és láttunk is már Magyarországon is pár átalakított ci-t szóval nem lehetetlen amibe fogsz csak kérdéses mi értelme.


Budapest    329    2011.05.22. 20:49
deepack
2012.12.13. 16:40   






Boczy46 írta:
deepack írta:
Boczy46 írta:
Király a felni, ilyet akarok én is, de ahogy írtad igen ritka, meg én X3asról valóra vadásznék Very Happy
De mindenképpen király a felni!!!igazi tányér Very Happy


x3ról? az melyik? Surprised

mint ez, csak 8,5x19 et 46
9x19 et51


ja már tudom... csak az nem ennyire concave Surprised


   233    2007.01.29. 01:55
Rolcsi85
2012.12.13. 11:33   






deepack írta:
Mkr740 írta:
deepack írta:
Mkr740 írta:
deepack írta:
ha minden igaz, ilyen lesz Smile





Ilyen?

Érdekesen várom ,szerintem más is!

mik a pontos tervek?

Rakhatnál fel képet a nyersanyagról!

És remélem nem csak egy lökhárító csere lesz.


nem csak lökhárító csere lesz Very Happy

első,hátsó sárvédők, kipuff, mocitető lökösök stb m3 bontásból
ugyh lesz kasznimunka is, pótkerék helyét ki kell vágni, azt lemezzel lehegeszteni, h elférjen a kipufogó, hátsó íveket kivágni, m3 íveket felhegeszteni
plusz még az üléseket pér helyen festeni, ülőrészt cserélni,mert oda van Smile
képek majd jövő hét vége fele lesznek Kacsint


Na végre!

Kíváncsian várjuk ,mert a múltkor egy sedan M3-ra való átalakítása az eléggé elmaradt a beharangozottól! Smile

Viszont ha M3 akkor a szerintem nem volt valami jó a felniválasztás...


mert? nekem tetszik,meg nem egy tömegcucc e46on... Mad













nekem ez túl diszkós, a kék viszont szép Kacsint


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Boczy46
2012.12.13. 00:27   





Site Admin
deepack írta:
Boczy46 írta:
Király a felni, ilyet akarok én is, de ahogy írtad igen ritka, meg én X3asról valóra vadásznék Very Happy
De mindenképpen király a felni!!!igazi tányér Very Happy


x3ról? az melyik? Surprised

mint ez, csak 8,5x19 et 46
9x19 et51


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
deepack
2012.12.13. 00:16   






Boczy46 írta:
Király a felni, ilyet akarok én is, de ahogy írtad igen ritka, meg én X3asról valóra vadásznék Very Happy
De mindenképpen király a felni!!!igazi tányér Very Happy


x3ról? az melyik? Surprised


   233    2007.01.29. 01:55
Boczy46
2012.12.12. 23:25   





Site Admin
Király a felni, ilyet akarok én is, de ahogy írtad igen ritka, meg én X3asról valóra vadásznék Very Happy
De mindenképpen király a felni!!!igazi tányér Very Happy


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
deepack
2012.12.12. 20:38   






Mkr740 írta:
deepack írta:
egoncsomai írta:
Hello!

-Nem akarom letörni a kedved, de szerintem coupet M3 optikra alakítani a legnagyobb gazdasági bukás, akkora, mint amennyiből már veszel egy M3-at, vagy egy picit raksz hozzá... Smile
Gondolj csak bele: M3 futómű (akkor abban összes szilent csere, lengőkarok megcsináltatása stb.)
-Vágni kell a kasztnit, rákerül egy csomó kitt, üvegszál stb, pár év és gyönyörűen össze fog száradni, ahol kittelve volt (és senki se mondja nekem, hogy nem, mert, a legjobb fényező is megmondja, hogy akármilyen kamra, hónapnyi száradási idő, egy idő után a kitt beszívja magába a festéket, a kittnek más a hőtágulása, mint a lemeznek!,)
-Szóval veszel egy M3 külsőt, egy futóművet, egy M3 belsőt, egy M3 kerékszettet.... Számolj, ez legalább 1 misi...
-Én ezt a haverom tapasztalatából írom, Ő egy 330 coupét M3-asított, eddig több mint 1,5 milliónál tart, és a kézifék stb még nincs felújítva...



na igen...... tudom mibe kezdtem, h mennyibe lesz stb
vegyek m3-t? Very Happy jó,utána meg majd te fenntartod nekem,veszel bele alkatrészt baszott drágán, nem széria kategória... nekem nem kellene m3,persze az az erő nem lenne rossz..
futómű nem vész, felni nem m3 lesz, nem m3 ülés lesz benne...
ja és a kitt: volt szélesített sárvédős e36om, 5 évig semmi baja nem volt a fényezésnek, igaz nincs már meg, de sztem most sincs semmi baja Kacsint
ez csak kinézetre lesz m3,semmi másra.....


Én is gondolkoztam ,mert volt egy M-es géptetőm ,de átgondoltam és nem láttam értelmét.Nekem így is majdnem 1 millióba-ba vannak az átalakítások. Mostmár a tükörcserén is elgondolkoztam ,mert az is 150.000.-
Ekkora kiadás 1 ilyen értékű autónál már meggondolandó.

De sok sikert kívánok és várjuk az eredményeket.



m3 tükör nem biztos h lesz. úgy össz az m3 cucok, kaszni munka, festés meg a felnik kb 1 millióból meglesznek. most m futómű van alatta, max gewinde lesz alá vmikor.
a belsö téri alakítások meg nem olyan drága valamik,azokat amugy is megcsinálnám ha nem lenne a kasznihoz nyulva...


   233    2007.01.29. 01:55
Mkr740
2012.12.12. 18:13   






deepack írta:
egoncsomai írta:
Hello!

-Nem akarom letörni a kedved, de szerintem coupet M3 optikra alakítani a legnagyobb gazdasági bukás, akkora, mint amennyiből már veszel egy M3-at, vagy egy picit raksz hozzá... Smile
Gondolj csak bele: M3 futómű (akkor abban összes szilent csere, lengőkarok megcsináltatása stb.)
-Vágni kell a kasztnit, rákerül egy csomó kitt, üvegszál stb, pár év és gyönyörűen össze fog száradni, ahol kittelve volt (és senki se mondja nekem, hogy nem, mert, a legjobb fényező is megmondja, hogy akármilyen kamra, hónapnyi száradási idő, egy idő után a kitt beszívja magába a festéket, a kittnek más a hőtágulása, mint a lemeznek!,)
-Szóval veszel egy M3 külsőt, egy futóművet, egy M3 belsőt, egy M3 kerékszettet.... Számolj, ez legalább 1 misi...
-Én ezt a haverom tapasztalatából írom, Ő egy 330 coupét M3-asított, eddig több mint 1,5 milliónál tart, és a kézifék stb még nincs felújítva...



na igen...... tudom mibe kezdtem, h mennyibe lesz stb
vegyek m3-t? Very Happy jó,utána meg majd te fenntartod nekem,veszel bele alkatrészt baszott drágán, nem széria kategória... nekem nem kellene m3,persze az az erő nem lenne rossz..
futómű nem vész, felni nem m3 lesz, nem m3 ülés lesz benne...
ja és a kitt: volt szélesített sárvédős e36om, 5 évig semmi baja nem volt a fényezésnek, igaz nincs már meg, de sztem most sincs semmi baja Kacsint
ez csak kinézetre lesz m3,semmi másra.....


Én is gondolkoztam ,mert volt egy M-es géptetőm ,de átgondoltam és nem láttam értelmét.Nekem így is majdnem 1 millióba-ba vannak az átalakítások. Mostmár a tükörcserén is elgondolkoztam ,mert az is 150.000.-
Ekkora kiadás 1 ilyen értékű autónál már meggondolandó.

De sok sikert kívánok és várjuk az eredményeket.


   263    2011.11.26. 11:53
deepack
2012.12.12. 16:35   






egoncsomai írta:
Hello!

-Nem akarom letörni a kedved, de szerintem coupet M3 optikra alakítani a legnagyobb gazdasági bukás, akkora, mint amennyiből már veszel egy M3-at, vagy egy picit raksz hozzá... Smile
Gondolj csak bele: M3 futómű (akkor abban összes szilent csere, lengőkarok megcsináltatása stb.)
-Vágni kell a kasztnit, rákerül egy csomó kitt, üvegszál stb, pár év és gyönyörűen össze fog száradni, ahol kittelve volt (és senki se mondja nekem, hogy nem, mert, a legjobb fényező is megmondja, hogy akármilyen kamra, hónapnyi száradási idő, egy idő után a kitt beszívja magába a festéket, a kittnek más a hőtágulása, mint a lemeznek!,)
-Szóval veszel egy M3 külsőt, egy futóművet, egy M3 belsőt, egy M3 kerékszettet.... Számolj, ez legalább 1 misi...
-Én ezt a haverom tapasztalatából írom, Ő egy 330 coupét M3-asított, eddig több mint 1,5 milliónál tart, és a kézifék stb még nincs felújítva...



na igen...... tudom mibe kezdtem, h mennyibe lesz stb
vegyek m3-t? Very Happy jó,utána meg majd te fenntartod nekem,veszel bele alkatrészt baszott drágán, nem széria kategória... nekem nem kellene m3,persze az az erő nem lenne rossz..
futómű nem vész, felni nem m3 lesz, nem m3 ülés lesz benne...
ja és a kitt: volt szélesített sárvédős e36om, 5 évig semmi baja nem volt a fényezésnek, igaz nincs már meg, de sztem most sincs semmi baja Kacsint
ez csak kinézetre lesz m3,semmi másra.....


   233    2007.01.29. 01:55
egoncsomai
2012.12.12. 16:16   






Hello!

-Nem akarom letörni a kedved, de szerintem coupet M3 optikra alakítani a legnagyobb gazdasági bukás, akkora, mint amennyiből már veszel egy M3-at, vagy egy picit raksz hozzá... Smile
Gondolj csak bele: M3 futómű (akkor abban összes szilent csere, lengőkarok megcsináltatása stb.)
-Vágni kell a kasztnit, rákerül egy csomó kitt, üvegszál stb, pár év és gyönyörűen össze fog száradni, ahol kittelve volt (és senki se mondja nekem, hogy nem, mert, a legjobb fényező is megmondja, hogy akármilyen kamra, hónapnyi száradási idő, egy idő után a kitt beszívja magába a festéket, a kittnek más a hőtágulása, mint a lemeznek!,)
-Szóval veszel egy M3 külsőt, egy futóművet, egy M3 belsőt, egy M3 kerékszettet.... Számolj, ez legalább 1 misi...
-Én ezt a haverom tapasztalatából írom, Ő egy 330 coupét M3-asított, eddig több mint 1,5 milliónál tart, és a kézifék stb még nincs felújítva...


Miskolc/Budapest    230    2011.12.17. 03:06
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  5 / 6 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E46

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére