POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 19 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   Djury BMW E30 325i 24V M50B25 VANOS

Vick
2014.09.22. 12:16   






Jay350i írta:
Vick írta:
M52-nél olyan infóim vannak, miszerint a szívósor nem fér el és nagy szívás a motor berakása..

Üdv ez téves infó, M50nél macera a szívósor (kisebb fékrásegitő kell, vagy lecsiszolod a merevitőbordát vagy eldöntöd jobbra a motort...)
M52nél semmi ilyen probléma nincs.
M52 pártján állok egyébként. Első kiadósabb kanyargós csapatós autózás után meglátod majd Smile Sokkal fickósabb az eleje lekanyarodsz nagyjából mindent az útról ami nem M-es Smile


Tehát M52-nél nem kell döntögetni, nem kell csiszolni, elfér minden? Ez jól hangzik.
Ha esetleg priviben tudnál róla még mesélni (beépítéssel kapcsolatos tapasztalatok, mire kell ügyelni, van-e vmi típushibája, mennyit fogyaszt e30-ban, melyik típusból érdemes kivenni, vanos-ról mit érdemes tudni stb), nekem az M52 téma homályos még kicsit Very Happy

Éés tényleg ezer bocsánat Djury kollégától az off topicért. Béke


Dunakeszi    375    2012.02.07. 12:32
Jay350i
2014.09.18. 17:48   






Vick írta:
M52-nél olyan infóim vannak, miszerint a szívósor nem fér el és nagy szívás a motor berakása..

Üdv ez téves infó, M50nél macera a szívósor (kisebb fékrásegitő kell, vagy lecsiszolod a merevitőbordát vagy eldöntöd jobbra a motort...)
M52nél semmi ilyen probléma nincs.
M52 pártján állok egyébként. Első kiadósabb kanyargós csapatós autózás után meglátod majd Smile Sokkal fickósabb az eleje lekanyarodsz nagyjából mindent az útról ami nem M-es Smile


"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Vick
2014.09.13. 16:42   






MAXI írta:
gino írta:
Vick írta:
Tiszteletem!

Tudom-tudom, a topic áll, de a kocsi nem Very Happy Hogy alakul a hadművelet? Smile Rég nem hallottunk már a fejleményekről és bevallom nagyon izgat a téma, mert én is választás előtt állok, m50 vagy m52?
M52-nél olyan infóim vannak, miszerint a szívósor nem fér el és nagy szívás a motor berakása..

Végigolvastam a topicod az elejétől és sorra választ kaptam a kérdéseimre, köszönet érte Smile Apróságok maradtak még, pl: milyen érintőképernyős felnyílós dvd egységet tettél bele?
Ha jól sejtem az m50-es konfiggal és chippel 9 liter alá esélytelen levinni a fogyasztást (2.9x difivel..)? Esetleg egy 6-os váltóval?

A fékkel kapcsolatban, írtad, hogy nem lenne indokolt a nagyobb fék és elég lehet az e30-é is, elöl hűtött hátul sima tárcsás.. mennyire lenne határon a fékerő? mondjuk 200km/h körül is elég maradhat?

2.9x difire gondolnék magamnak majd én is, attól még azért fürge lesz? Smile Neked hány mp alatt volt 100-on?

Előre is köszi!
Tisztelettel: Viktor

nekem Gyuri irta a csippet anno...
e30 m50tub25 3.9 difivel normál használat 9 liter...;)


Bár Gyurit kérdezted de én is elmondom a véleményem a fékről! A hűtetlen tárcsát lecseréltem elöl hűtött gyárira. Hátul a dob helyett lett tárcsás lengőkar. Betétek tárcsák olaj új. A régi konfig 140-160ról 30ra már nyúlt, és taposni kellett izombol. A mostani tud 200rol szépen lassulni, de egy miskolc pestet nem vállalnék be tartós 200al napközben. Ha betartod a sebesség határokat a 25i fékek tökéletesek! Ha haladni akarsz kell anagyobb fék! De a gumin is nagyon sok múlik!
Az áttétel: kezdtem 3.46 ezzel kb 220 volt a vége, amit viszonylag hamar el is ért és rövidnek bizonyult! Most van 3.15. Szerintem az optimális választás a 3.2x. A 3.9 nagyon rövid, végsebesség kb 195kmh viszont lámpátol lámpáiig csak a gsxr ellenfélSmile a 2.9 meg nem kiautózható, mert 300fölött van picivel, amihez kell kb 8km egyenes. És senki ne akarjon 300al autózni közúton e30al tartósan!!!! Meg sehogy! Legfőbb kérdés mire akarod használni? Én mindíg mindenben a középutat keresem és általában beválik!


Köszönöm nektek a segítséget, remélem Gyuri sem bánja ezt a kis témázást Smile

Chip ügyben mindenképp jelentkezni fogok majd, ha a lóerő nem is nő - mert 190 paci azért nekem bőven elég - csak a fogyasztás legyen kellemes 8,5-9 liter között, az fantasztikus lenne (vegyes város - autóút használatnál, azért autópályán se horpassza be a tankot XD )

Mindemellett mire akarom használni: mindennapos hobbi autó, afféle átmenet. Száguldozni nem szeretek, viszont a dinamikus vezetés jellemző rám. Higgadt sofőr vagyok, aki azért szereti, hogy ha odalép akkor belesüpped az ülésbe. Szeretem tudni, hogy 130-nál is megugrik a kocsi ha szükséges és a 200 sem elérhetetlen határ. Legyorsulni senkit nem akarok, de legyen meg a tudat, hogy jó esélyem lenne Very Happy
Driftelés,.. nincs benne gyakorlatom, de van hozzá érzékem (mint a ritmusérzék tánctudás nélkül Very Happy ) és olykor jól esne egy kis csúszkálás, vagy rövid gyakorlás, de nem a körforgalmakban.

Nem tudom ezzel sikerül-e belőni egy ideális difi áttétet, bár ez a 3.2x szimpatikusnak tűnhet mondjuk egy 6os váltóval.


Dunakeszi    375    2012.02.07. 12:32
MAXI
2014.09.13. 06:44   






gino írta:
Vick írta:
Tiszteletem!

Tudom-tudom, a topic áll, de a kocsi nem Very Happy Hogy alakul a hadművelet? Smile Rég nem hallottunk már a fejleményekről és bevallom nagyon izgat a téma, mert én is választás előtt állok, m50 vagy m52?
M52-nél olyan infóim vannak, miszerint a szívósor nem fér el és nagy szívás a motor berakása..

Végigolvastam a topicod az elejétől és sorra választ kaptam a kérdéseimre, köszönet érte Smile Apróságok maradtak még, pl: milyen érintőképernyős felnyílós dvd egységet tettél bele?
Ha jól sejtem az m50-es konfiggal és chippel 9 liter alá esélytelen levinni a fogyasztást (2.9x difivel..)? Esetleg egy 6-os váltóval?

A fékkel kapcsolatban, írtad, hogy nem lenne indokolt a nagyobb fék és elég lehet az e30-é is, elöl hűtött hátul sima tárcsás.. mennyire lenne határon a fékerő? mondjuk 200km/h körül is elég maradhat?

2.9x difire gondolnék magamnak majd én is, attól még azért fürge lesz? Smile Neked hány mp alatt volt 100-on?

Előre is köszi!
Tisztelettel: Viktor

nekem Gyuri irta a csippet anno...
e30 m50tub25 3.9 difivel normál használat 9 liter...;)


Bár Gyurit kérdezted de én is elmondom a véleményem a fékről! A hűtetlen tárcsát lecseréltem elöl hűtött gyárira. Hátul a dob helyett lett tárcsás lengőkar. Betétek tárcsák olaj új. A régi konfig 140-160ról 30ra már nyúlt, és taposni kellett izombol. A mostani tud 200rol szépen lassulni, de egy miskolc pestet nem vállalnék be tartós 200al napközben. Ha betartod a sebesség határokat a 25i fékek tökéletesek! Ha haladni akarsz kell anagyobb fék! De a gumin is nagyon sok múlik!
Az áttétel: kezdtem 3.46 ezzel kb 220 volt a vége, amit viszonylag hamar el is ért és rövidnek bizonyult! Most van 3.15. Szerintem az optimális választás a 3.2x. A 3.9 nagyon rövid, végsebesség kb 195kmh viszont lámpátol lámpáiig csak a gsxr ellenfélSmile a 2.9 meg nem kiautózható, mert 300fölött van picivel, amihez kell kb 8km egyenes. És senki ne akarjon 300al autózni közúton e30al tartósan!!!! Meg sehogy! Legfőbb kérdés mire akarod használni? Én mindíg mindenben a középutat keresem és általában beválik!


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
gino
2014.08.15. 23:10   






Vick írta:
Tiszteletem!

Tudom-tudom, a topic áll, de a kocsi nem Very Happy Hogy alakul a hadművelet? Smile Rég nem hallottunk már a fejleményekről és bevallom nagyon izgat a téma, mert én is választás előtt állok, m50 vagy m52?
M52-nél olyan infóim vannak, miszerint a szívósor nem fér el és nagy szívás a motor berakása..

Végigolvastam a topicod az elejétől és sorra választ kaptam a kérdéseimre, köszönet érte Smile Apróságok maradtak még, pl: milyen érintőképernyős felnyílós dvd egységet tettél bele?
Ha jól sejtem az m50-es konfiggal és chippel 9 liter alá esélytelen levinni a fogyasztást (2.9x difivel..)? Esetleg egy 6-os váltóval?

A fékkel kapcsolatban, írtad, hogy nem lenne indokolt a nagyobb fék és elég lehet az e30-é is, elöl hűtött hátul sima tárcsás.. mennyire lenne határon a fékerő? mondjuk 200km/h körül is elég maradhat?

2.9x difire gondolnék magamnak majd én is, attól még azért fürge lesz? Smile Neked hány mp alatt volt 100-on?

Előre is köszi!
Tisztelettel: Viktor

nekem Gyuri irta a csippet anno...
e30 m50tub25 3.9 difivel normál használat 9 liter...;)


'a króm úgy szép, ha matt fekete'

hol itt, hol ott... :)    435    2008.03.04. 12:55
Vick
2014.08.15. 21:27   






Tiszteletem!

Tudom-tudom, a topic áll, de a kocsi nem Very Happy Hogy alakul a hadművelet? Smile Rég nem hallottunk már a fejleményekről és bevallom nagyon izgat a téma, mert én is választás előtt állok, m50 vagy m52?
M52-nél olyan infóim vannak, miszerint a szívósor nem fér el és nagy szívás a motor berakása..

Végigolvastam a topicod az elejétől és sorra választ kaptam a kérdéseimre, köszönet érte Smile Apróságok maradtak még, pl: milyen érintőképernyős felnyílós dvd egységet tettél bele?
Ha jól sejtem az m50-es konfiggal és chippel 9 liter alá esélytelen levinni a fogyasztást (2.9x difivel..)? Esetleg egy 6-os váltóval?

A fékkel kapcsolatban, írtad, hogy nem lenne indokolt a nagyobb fék és elég lehet az e30-é is, elöl hűtött hátul sima tárcsás.. mennyire lenne határon a fékerő? mondjuk 200km/h körül is elég maradhat?

2.9x difire gondolnék magamnak majd én is, attól még azért fürge lesz? Smile Neked hány mp alatt volt 100-on?

Előre is köszi!
Tisztelettel: Viktor


Dunakeszi    375    2012.02.07. 12:32
Djury
2014.01.06. 00:20   






Picit csúszik a beépítés.Itt tartok jelenleg.A blokk elmosva,összefűzve és tőcsavarozva.(És még egy halom egyéb alkatrész és egyéb kiegészítő is el van mosva,de még nem minden...)




   546    2005.06.25. 11:08
Djury
2014.01.06. 00:04   






MAXI írta:
Figyellem ám, hogy miben mesterkedsz! ;) Én is lassan odaérek a mocihoz ha kész a bòdé, mert szar időben nem festek! Lehet bizniszelünk, de az sincs kizárva, hogy én is váltok!Smile Sok sikert az építéshez!

Köszönöm...


   546    2005.06.25. 11:08
Djury
2014.01.06. 00:03   






gelgeorge írta:
Hajrá Gyurka!

Jó választás! Kacsint Boldog Karácsonyt! Januárban jelentkezem telefonon! Very Happy

Köszönöm... Viszont... Rendben...


   546    2005.06.25. 11:08
MAXI
2013.12.26. 10:04   






Figyellem ám, hogy miben mesterkedsz! ;) Én is lassan odaérek a mocihoz ha kész a bòdé, mert szar időben nem festek! Lehet bizniszelünk, de az sincs kizárva, hogy én is váltok!Smile Sok sikert az építéshez!


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
gelgeorge
2013.12.24. 01:27   






Hajrá Gyurka!

Jó választás! Kacsint Boldog Karácsonyt! Januárban jelentkezem telefonon! Very Happy


Pilisvörösvár    116    2012.01.11. 16:45
Djury
2013.12.11. 23:22   






Laleeboy írta:
S írta:
Helló!

Nem lesz gond azzal, hogy egy alu blokkba vasblokkos dugattyú megy? Gondolok itt az eltérő hőtágulásokra.


Igaz

És ha már 28-as az alapblokk akkor lehetne annak a bele is mert az belevaló


Azért marad a 25TU dugó mert az 1mm-el magasabb,így a kompresszió is magasabb lesz.A gépműhely szerint nem lesz gond a hőtágulásokkal...


   546    2005.06.25. 11:08
Laleeboy
2013.12.09. 09:58   






S írta:
Helló!

Nem lesz gond azzal, hogy egy alu blokkba vasblokkos dugattyú megy? Gondolok itt az eltérő hőtágulásokra.


Igaz

És ha már 28-as az alapblokk akkor lehetne annak a bele is mert az belevaló


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3901    2005.07.19. 15:10
S
2013.12.09. 00:53   






Helló!

Nem lesz gond azzal, hogy egy alu blokkba vasblokkos dugattyú megy? Gondolok itt az eltérő hőtágulásokra.


I learned at an early age that: FWD SUCKS OO=[][]=OO

Budapest    196    2009.10.21. 23:38
Djury
2013.11.27. 22:19   






Ő lett az áldozat:




   546    2005.06.25. 11:08
gino
2013.11.27. 21:05   






Djury írta:
Szóval az új konfig:

- 286S1 alu blokk (M52B28 blokk, a súlya miatt választotam)
- M52B28 főtengely és hajtókarok
- M50B25TU (vanos) dugattyúk
- M50B25TU hengerfej
- M50B25TU 413-as vezérlő és a hozzá tartozó elektronika és chip
- A hajtáslánc többi eleme marad. M20 L-Jet kupplung, nagy csillagos ZF váltó, TDS kardán, 3,15 sperr stb...

Ha minden jól alakul, még az idén beleugrik...
Kacsint


'a króm úgy szép, ha matt fekete'

hol itt, hol ott... :)    435    2008.03.04. 12:55
ZSOSZ
2013.11.27. 14:49   






Djury írta:
Szóval az új konfig:

- 286S1 alu blokk (M52B28 blokk, a súlya miatt választotam)
- M52B28 főtengely és hajtókarok
- M50B25TU (vanos) dugattyúk
- M50B25TU hengerfej
- M50B25TU 413-as vezérlő és a hozzá tartozó elektronika és chip
- A hajtáslánc többi eleme marad. M20 L-Jet kupplung, nagy csillagos ZF váltó, TDS kardán, 3,15 sperr stb...

Ha minden jól alakul, még az idén beleugrik...

Kacsint


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
Djury
2013.11.27. 11:21   






Szóval az új konfig:

- 286S1 alu blokk (M52B28 blokk, a súlya miatt választotam)
- M52B28 főtengely és hajtókarok
- M50B25TU (vanos) dugattyúk
- M50B25TU hengerfej
- M50B25TU 413-as vezérlő és a hozzá tartozó elektronika és chip
- A hajtáslánc többi eleme marad. M20 L-Jet kupplung, nagy csillagos ZF váltó, TDS kardán, 3,15 sperr stb...

Ha minden jól alakul, még az idén beleugrik...


   546    2005.06.25. 11:08
Djury
2013.11.27. 11:13   






Régen jártam erre de a vas folyamatosan napi használatban van. Zamárdiban péntek este beokádott a motorom. Kitámasztott egy hidrotőke az 5-ös hengerben, a szelep nyitva maradt, a dugó pedig pofán vágta. Vasárnap kötélvégen jöttünk haza és hírtelen felindulásból kapott egy másik M50B25TU-t. De készülőben van az új szíve a E30-nak...


   546    2005.06.25. 11:08
gino
2012.06.27. 21:37   






üdv.
délután beszéltünk telefonon. ha igaz , és átment küldtem az e-mailt.
üdv. gino


'a króm úgy szép, ha matt fekete'

hol itt, hol ott... :)    435    2008.03.04. 12:55
Djury
2012.04.25. 22:17   






Bencze írta:
A felesleges dolgokat kigyomláltam.. Így nem maradt offolás a topicban..


Ehhez pedig csak annyit szólnék hozzá, hogy én úgy gondolom, hogy egy szabad országban élek ahol demokrácia van és elmondhatom a véleményem de sajnos már itt is azt látom, hogy mégsem. Ezek miatt a dolgok miatt is elegem van ebből a 10 milliós okádék koszfészekből....


   546    2005.06.25. 11:08
Djury
2012.04.25. 21:20   






Akkor mostmár beszéljünk egy picit a projektről is. Tomival személyesen megbeszéltük a dolgainkat, tehát ezzel lezártnak tekintem ezt a kis nézet eltérést.

A generátorom teljesen fel lett újítva, csak utána bele akadtam egy kisebb generátorba és a kisebb marad mert kisebb a legalacsonyabb töltő árama, tehát nem fog akkorát a motoron mint a 140 Amperos. Ezért az eladó sorba került.

A pillangó fűtést kikötöttem, mert történt valami a légszűrő házban lévő termosztáttal aminek 40 foknál be kéne csuknia, de nem teszi a dolgát. Tömítetlenségi probléma van a belsejében és folyamatosan engedte a 88-92 fokos vizet a pillangóba, ami ugyebár nem tesz jót a beszívott levegő hőmérsékletének.


   546    2005.06.25. 11:08
Blacky
2012.04.09. 13:40   






Djury írta:
Köszönöm. Ha nem jön össze az S50 akkor ez lesz...
Egyébként a kompresszor miféle vezérlővel és programmal fut???

Blacky írta:
Djury írta:
Legújabb szerzeményem: M52B28 komplett forgattyús ház motyók egy viccesen kevés kilóméteres motorból természetesen alap méretes és teljesen makulátlan. Ha nem jön össze a tőke az S50B32-re akkor ez a főtengely fog beépülni a hajtó karokkal. Annyira tökéletes mindene, hogy a csapágyain szinte semmi kopás nem látható. A dugókra nincs szükségem úgyhogy mennek eladó sorba.






Na, helyes. Smile Ez egy jó konstrukció lesz!! Smile Te legalább tudod mi a jó Szemcsis


Írok privibe bővebben Smile


"I'm crazy but you like it" Smile Mad

Budapest    2347    2008.09.26. 09:30
bmw320itomi
2012.04.09. 13:32   






Kacsint


szeged    130    2008.11.22. 00:55
ZSOSZ
2012.04.09. 10:56   






Inkább csak győzzön a jobbik! Smile
Nekem is annak idején párszor nyult a fejem,mert alul maradtam,pedig motorerő alapján vernem kellett volna az ellenfélt
Nem volt mit magyarázni.....kész,Te voltál a jobb és ezzel el volt intézve
Nem vérre megy,de illik elismerni az eredményt igy a korrekt....azt hiszem Szemcsis


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 19 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére