POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 3 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Veterán autó projektek  »   E12 M535i feltámasztás

soM3
2013.12.10. 15:09   






Nem sok minden történt az elmúlt félévben, a kevesek egyike;
Hartge leömlő, amelyről csak annyit tudtam, hogy 2.8-3.5 M30-hoz volt, de ez nem jelentette azt, hogy az e12-be szánt motorra passzolni fog. Megkönnyebbültem, passzint, és szerencsére a csonkok is el fognak férni a leömlővel kapott flexibilis végek segítségével. Van rajta egy-két ragyás hegesztés, és némi horpadás, de a beteg gyereket még jobban szereti a szülő Shocked
55-ös a csonkok vége, szűkítővel valószínű 2x50-es, középdob nélküli rendszert fog kapni.









Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.03.17. 21:01   






Nekem még hátravan a döntésmechanika javítás és a kárpitozás. Vmi gyárihoz hasonló fekete kord jellegű szövetet kéne találnom...


Bp    170    2009.07.13. 18:17
lezsi
2013.03.13. 20:26   






soM3 írta:








Jee, pont ilyen ulesem van nekem is (athuzva) Smile


A "felkapar" nem mértékegység...

   3214    2005.06.08. 14:21
soM3
2013.01.23. 15:07   














Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.01.23. 14:58   






Végül az ülések.

Scheelmann 401S - a Scheel/Ass ülések gyári extraként voltak rendelhetőek az e12 m535i-hez.
A szivacsok tökéletesek, a huzat cserés, de úgyis fekete kord lesz, a vázat rozsdátlanítani és kezelni kell, és az egyik mechanikája javításra szorul.
Kipróbáltam, nagyon passzentos, belesüllyed az ember és körülöleli. A medencecsontom mondjuk éppen elfér, pedig nem szültem, a vállaim pedig az oldaltámaszt határolják, pedig nem vagyok Scwarci.

Apropó - tudtok javasolni Bp-en vagy környékén olyan szakit, aki ülésmechanika javítással foglalkozik? Kárpitosom még lenne, de ő szerkezetileg nem nyúl hozzá. Minden kontaktért kösz!





Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.01.23. 14:52   






Az összkép azért pozitív, remélem üzem közben nem fog valami morbid kínai vicc beütni Surprised









Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.01.23. 14:46   






A felniközép rögzítése gagyi, imbuszos, nem elfordítós-bepattanós, erre egy hű replikánál igazán érdemes lett volna áldozni;





A csavarutánzatok egészen hűek, ez viszont tetszik;





Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.01.23. 14:40   






A legjobban a BBS RS repiket vártam, összességében elégedett vagyok, de azért van egy-két érdekes részlet, ezekről rakok fel közeli fotókat - már csak azért is, mert korábban többen is érdeklődtetek ezzel kapcsolatban;

Duplaosztásos, azaz 5x120 + 5x112

A Made in P.R.C.-nek annyira nem örülök, mert az ára azért nem ezt indokolja, bár tényleg szépen ki van dolgozva.









Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.01.23. 14:35   






Az Alpinák nagyon szépek, nem csalódtam;

7.5x15 ET40, összes felniközép, zár és kulcs megvan, a felnik persze nem zsírújak, de sérülésmentesek.

És nagyon jól állnak rajtuk az alig futott Uniroyalok, bár kicsit öregecskék (DOT szerint 2001-esek.)





Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.01.23. 14:33   






Megjött néhány fontosabb alkatrész.

Getrag sportváltó. Nem értem, hogy a váltón mi a szarért kellett leköszörülni a szériaszámot, levágnám a kezét a suttyónak;









Bp    170    2009.07.13. 18:17
Kox
2012.11.21. 20:19   





Site Admin
soM3 írta:
Többet tudsz erről a motorról, mint én Smile

Kox írta:
Jah ez akkor a Sabc-féle motor lesz.

soM3 írta:
Igen, ha jól emlékszem motronicos, és a gyárilag ebbe szerelt L-Jet kerül rá. Miki motorja Szegeden.



Valóban felújított moci, egy volt cápafórumos, Sabc csinálta magának. Anno még együtt cibáltuk ki az E28 -ból. A felújítás után volt egy himbatörése, ami persze ki lett javítva. Aztán az E28 rongyá tört és elbontódott, a motor meg azóta Mikinél pihen. (feltéve hogy arról a motorról van szó)


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
Sam8888
2012.11.21. 19:00   






soM3 írta:
Így van, csak a 3 db Weber kerül 270e-be, a közbetét gyártás azért szerintem annyira nem egyszerű, de megkérdezek majd egy szakembert. Előregyártottban M30 motorra 800 USD értékben láttam. De ha ismersz olyat, aki már gyárott ilyet egyediben, megköszönném az elérhetőségét Smile
Használtban találni itthon???! Szerintem nagyítóval sincs sok esély.

Igen, a 40-es állítólag kicsi. 3,5-esre a 45-ös ideális, ha pedig fel lenne fúrva 3,7-3,8-asra, akkor már 48-as kellene (de nem lesz).

Sam8888 írta:
Zsír újban 90/db a 45-ös DCOE. Közbetétet meg akár lehet is hozzá gyárttatni töredék áron. Smile

Vagy vársz és veszel itthon használtban, felújíttatod Martonvásáron és akkor még olcsóbb lesz. Kacsint

A 40-es kics lenne hozzá?


Egyik ismerősöm alu-és saválló heggesztéssel foglalkozik, de szerintem találsz hozzád közelebb is szakembert erre a feladatra. Itt a fórumon is biztos vannak páran. Kacsint


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
soM3
2012.11.21. 14:49   






E12 révén nem volt kérdéses Smile

Tds írta:
Látom jó helyre került az autó!!! Miki egy zseni Very Happy


Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2012.11.21. 14:47   






Többet tudsz erről a motorról, mint én Smile

Kox írta:
Jah ez akkor a Sabc-féle motor lesz.

soM3 írta:
Igen, ha jól emlékszem motronicos, és a gyárilag ebbe szerelt L-Jet kerül rá. Miki motorja Szegeden.



Bp    170    2009.07.13. 18:17
Tds
2012.11.21. 14:20   






Látom jó helyre került az autó!!! Miki egy zseni Very Happy


Székesfehérvár    2441    2005.05.18. 19:01
Kox
2012.11.21. 13:50   





Site Admin
Jah ez akkor a Sabc-féle motor lesz.

soM3 írta:
Igen, ha jól emlékszem motronicos, és a gyárilag ebbe szerelt L-Jet kerül rá. Miki motorja Szegeden.



Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
soM3
2012.11.21. 13:48   






Igen, ha jól emlékszem motronicos, és a gyárilag ebbe szerelt L-Jet kerül rá. Miki motorja Szegeden.

[/quote]

Ha jól értem, akkor egy motronicos 35i lesz L-jet szívósorral?[/quote]


Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2012.11.21. 13:45   






Így van, csak a 3 db Weber kerül 270e-be, a közbetét gyártás azért szerintem annyira nem egyszerű, de megkérdezek majd egy szakembert. Előregyártottban M30 motorra 800 USD értékben láttam. De ha ismersz olyat, aki már gyárott ilyet egyediben, megköszönném az elérhetőségét Smile
Használtban találni itthon???! Szerintem nagyítóval sincs sok esély.

Igen, a 40-es állítólag kicsi. 3,5-esre a 45-ös ideális, ha pedig fel lenne fúrva 3,7-3,8-asra, akkor már 48-as kellene (de nem lesz).

Sam8888 írta:
Zsír újban 90/db a 45-ös DCOE. Közbetétet meg akár lehet is hozzá gyárttatni töredék áron. Smile

Vagy vársz és veszel itthon használtban, felújíttatod Martonvásáron és akkor még olcsóbb lesz. Kacsint

A 40-es kics lenne hozzá?


Bp    170    2009.07.13. 18:17
Kox
2012.11.21. 12:50   





Site Admin
soM3 írta:
A modell ritkasága miatt végülis úgy döntöttem, hogy gyárihoz közeli állapot elérése a cél, néhány kisebb módosítással, fejlesztéssel. Ezért a motor M30B35 lesz, már meg is van, nemrég felújított, 12e km-t futott darab, néhány "upgrade"-el. Természetesen kifli szívósor lesz rajta - a Weber karbikról letettem, mert csak a 3 DCOE45+szívótorkok kerülnének kb. 1.800 EUR-ba, és akkor még semmi máshoz nem nyúltunk.

Talán egyszer épül majd egy szívótuningos E12 is, de 525-ösből vagy 528-asból, nem áldozom be az M535i-t Smile


Ha jól értem, akkor egy motronicos 35i lesz L-jet szívósorral?


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
Sam8888
2012.11.21. 09:57   






Zsír újban 90/db a 45-ös DCOE. Közbetétet meg akár lehet is hozzá gyárttatni töredék áron. Smile

Vagy vársz és veszel itthon használtban, felújíttatod Martonvásáron és akkor még olcsóbb lesz. Kacsint

A 40-es kics lenne hozzá?


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
soM3
2012.11.21. 09:41   






A modell ritkasága miatt végülis úgy döntöttem, hogy gyárihoz közeli állapot elérése a cél, néhány kisebb módosítással, fejlesztéssel. Ezért a motor M30B35 lesz, már meg is van, nemrég felújított, 12e km-t futott darab, néhány "upgrade"-el. Természetesen kifli szívósor lesz rajta - a Weber karbikról letettem, mert csak a 3 DCOE45+szívótorkok kerülnének kb. 1.800 EUR-ba, és akkor még semmi máshoz nem nyúltunk.

Talán egyszer épül majd egy szívótuningos E12 is, de 525-ösből vagy 528-asból, nem áldozom be az M535i-t Smile

Kox írta:
Motor kérdésben megszületett a döntés?


Bp    170    2009.07.13. 18:17
Kox
2012.11.20. 21:21   





Site Admin
Motor kérdésben megszületett a döntés?


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
soM3
2012.11.19. 17:07   






Szerencsére megvan az erősített rugós, hűtött kuplungszett, jó állapotban;









Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2012.11.19. 17:04   






A legproblémásabb részek;

















Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2012.11.19. 16:58   






Persze azért itt is találni gányos dolgokat..





Bp    170    2009.07.13. 18:17
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 3 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3  Következő
Tartalomjegyzék  »   Veterán autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére