POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
3 / 5 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Cápatámadás

Janoka
2012.09.13. 11:05   






Englishman írta:
Janoka írta:
A szocialista kor egyik remek technikai vívmánya is helyet kapott, a 240ohmos szalagdipol a fűtéskarok világítását és ilyesmiket toldoztak vele.
Felemelő látvány Szemcsis





Retro autó,mire számítottál???? Very Happy

Hát persze, ez nem jutott eszembe.
Amugy már szétborítottam az egész kábelezést a motortérben is, képek este, a drótokat igyexem elrendezni jól, a felesleget szanálom.
Kacsint


Mindíg tövig nyomd (a gázt)!

06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Englishman
2012.09.13. 08:01   






Janoka írta:
A szocialista kor egyik remek technikai vívmánya is helyet kapott, a 240ohmos szalagdipol a fűtéskarok világítását és ilyesmiket toldoztak vele.
Felemelő látvány Szemcsis





Retro autó,mire számítottál???? Very Happy


FREEDOM IS NOT FREE

Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
Janoka
2012.09.12. 21:00   






Végül két kép, HOOGYAZA drótos Tóth b.cná meg a j. k.rva







Mindíg tövig nyomd (a gázt)!

06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Janoka
2012.09.12. 20:58   






A szocialista kor egyik remek technikai vívmánya is helyet kapott, a 240ohmos szalagdipol a fűtéskarok világítását és ilyesmiket toldoztak vele.
Felemelő látvány Szemcsis




Mindíg tövig nyomd (a gázt)!

06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Janoka
2012.09.12. 20:53   






Helyette itt van a motorvezérlő, a kábelezés viszonylag rendezett, csak rövid.
Megnézem mit tudok vele kezdeni, hogy jobb helyet találjak a doboznak.







Mindíg tövig nyomd (a gázt)!

06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Janoka
2012.09.12. 20:52   






A kesztyűtaró teljesen üres, láthatólag befért volna valami, mint ahogy e30-akon is szokás, de nem....




Mindíg tövig nyomd (a gázt)!

06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Janoka
2012.09.12. 20:49   






Izé, akadt egy kis szelidítési gondom, de a megfelelő védőfelszereléssel megoldottam.
Azóta már közel engedett magához Surprised




Mindíg tövig nyomd (a gázt)!

06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Roland_E30
2012.09.11. 20:39   






Janoka írta:
Jelentem a cápa megérkezett, ma ideért, teleengedtem neki a műhely aknáját vizzel, had lubickoljon Very Happy
Képek nemsoká, hogyaza adrótós Tóth nem b.szn. meg a jó édes...
Szabadon Mucsi után, szóval meg kell szüntetnem a tyúkbeleket is, meg a kiégő biztiket is.
Képek nemsoká, addig is beveszi a műhelyszagot Smile


Ezek a szövegek, szürke hétköznapokba egy kicsit megmosolyogtatja az ember Very Happy .
A projekt meg nem semmi. Kacsint


E30 Tuning alkatrészek.    533    2012.03.04. 12:13
Janoka
2012.09.11. 19:59   






Jelentem a cápa megérkezett, ma ideért, teleengedtem neki a műhely aknáját vizzel, had lubickoljon Very Happy
Képek nemsoká, hogyaza adrótós Tóth nem b.szn. meg a jó édes...
Szabadon Mucsi után, szóval meg kell szüntetnem a tyúkbeleket is, meg a kiégő biztiket is.
Képek nemsoká, addig is beveszi a műhelyszagot Smile


Mindíg tövig nyomd (a gázt)!

06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Turboá
2012.09.03. 13:47   











A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.09.19. 11:44 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.09.03. 13:46   






Közben difi nélkül kivittem a mosóba , letakarítani a visszaszereléshez:







új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.09.03. 13:44   






szóval difi, és környéke.










új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
nandi
2012.08.31. 22:18   






Hidegen nehezen indul, nincs alapjarat... ismeros dolgok, reszvetem!
Hamarosan en is doktort keresek, a 6 pillango vagyik a motorterbe.

Szep projekt ez is! Sok sikert!


Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
Turboá
2012.08.30. 10:34   






Kox írta:
Turboá írta:







Hogyhogy meghagytátok a gyári agyonszilentezett dififelfogatófüleket? Nyeklik-nyaklik össze vissza, egy kalap szart nem ér. szerintem alkalmatlan ehhez a teljesítményhez.



A próba során nem tűnt fel , hogy nyeklene.
A difi felfogatása lehet, hogy nem igazán esztétikus, de hibajelenség nélkül működött. 2 menet ki volt szakadva, ennek ellenére sem tudtam megmozgatni nagy pajszerrel. Valószínűleg azért mert az alján fixen van csavarozva a hídra hegesztett kazánlemezhez.
Másrészt pedig az ügyfél utcán szeretné használni, és megtartani annyi komfortot amennyit lehet. Ha nem ad fel rezonanciát a kasznihoz a gumírozás miatt, akkor már jó.
Egyébként igazad van, illene bele legalább egy "zöldszilent".
Nem mai arabok ,ám kirepedve,elválva a háztól, közepén lévő csőhüvelytől nincsen.
Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
promega
2012.08.30. 06:46   






Kox írta:

Hogyhogy meghagytátok a gyári agyonszilentezett dififelfogatófüleket? Nyeklik-nyaklik össze vissza, egy kalap szart nem ér. szerintem alkalmatlan ehhez a teljesítményhez.

Nekem az a teóriám, hogy csak a felületkezelés ideje alatt maradt benne, így nem változik a furat mérete a bevonat miatt.


Kecskemét    380    2005.10.18. 14:36
Kox
2012.08.29. 21:58   





Site Admin
Turboá írta:







Hogyhogy meghagytátok a gyári agyonszilentezett dififelfogatófüleket? Nyeklik-nyaklik össze vissza, egy kalap szart nem ér. szerintem alkalmatlan ehhez a teljesítményhez.


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
Janoka
2012.08.29. 21:43   






lezsi írta:
Janoka írta:
Van egy kis igazság ebben amit Turboá mond, az áttétel nem szokott ilyet csinálni, de ez a motor annyira rezonáns jelleg a végletekig kihegyezett karakterisztikájával, hogy úgy viselkedik mint egy akusztikus eszköz, amikor berezonál egyes hangmagasságokon- fordulatokon, akkor a sokáig ottmaradó állandó fordulat (hossszú difi =lassú kipörgés) kihangsullyozza a rezonannciát és fokozottan kijön ez a dolog.
A levegőbeszívása nem állandó mint egy m50-é pl, hanem nagyon csipkés , hegyes völgyes. A csúcsokat rezonanciák okozzák a nagyságuk 1,5xes is lehet, azaz egy ilyen rezonanciacsúcson a motor vagy 1.5 szer annyi levegőt szív be mint 300 fordulattal arrébb. A légbeszívási görbe több ilyen nagy csúcsot is tartalmaz és ha a hosszú difi miatt sokáig ott tartózkodik a fordulat, akkor jelentősen megnőhet ez az amplitúdó és nehéz jól beállítani a motort. Olyasmi mint amikor a rezgéstől minden más is rezgésbe jön.
Persze be lehet állítani a vezérlőt erre a helyzetre is, csak szöszölni kell vele.


Na asszem az ilyen sarkanyokat illik padhoz jol lekotve etetni Very Happy

Izé ez egy cápa és támad, ugyhogy csak ketrecből szabad etetni Smile
meg fel kellene szerelni rá egy inhalátort, vagy defibullátort izé...





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.09.13. 11:07 (1).

Mindíg tövig nyomd (a gázt)!

06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Turboá
2012.08.29. 13:14   













új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
lezsi
2012.08.29. 10:41   






Janoka írta:
Van egy kis igazság ebben amit Turboá mond, az áttétel nem szokott ilyet csinálni, de ez a motor annyira rezonáns jelleg a végletekig kihegyezett karakterisztikájával, hogy úgy viselkedik mint egy akusztikus eszköz, amikor berezonál egyes hangmagasságokon- fordulatokon, akkor a sokáig ottmaradó állandó fordulat (hossszú difi =lassú kipörgés) kihangsullyozza a rezonannciát és fokozottan kijön ez a dolog.
A levegőbeszívása nem állandó mint egy m50-é pl, hanem nagyon csipkés , hegyes völgyes. A csúcsokat rezonanciák okozzák a nagyságuk 1,5xes is lehet, azaz egy ilyen rezonanciacsúcson a motor vagy 1.5 szer annyi levegőt szív be mint 300 fordulattal arrébb. A légbeszívási görbe több ilyen nagy csúcsot is tartalmaz és ha a hosszú difi miatt sokáig ott tartózkodik a fordulat, akkor jelentősen megnőhet ez az amplitúdó és nehéz jól beállítani a motort. Olyasmi mint amikor a rezgéstől minden más is rezgésbe jön.
Persze be lehet állítani a vezérlőt erre a helyzetre is, csak szöszölni kell vele.


Na asszem az ilyen sarkanyokat illik padhoz jol lekotve etetni Very Happy


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
Turboá
2012.08.29. 09:24   






hAMU írta:
Turboá írta:
powered írta:
Turboá írta:
Én egy egyszerű emeber vagyok és evvel együtt azt hiszem rájöttem,hogy miért kevés az üza. Azért kevés menet közben, mert hosszú a difi. Most kicseréljük rövidebbre és meglátjuk beérné -e kevesebbel.
Vélemény? Smile


Ez ebben a formában nem befolyásoló tényező. Ha 5 sebességes váltót 6 sebességesre cserélsz, akkor sem kell újraprogramozni a motort. Ami viszont sokkal inkább befolyásolja adott fordulaton, fojtószelepálláson, légtömegen belül a pulzusszélességet: benzinnyomás, injektor karekterisztika, vagy a gyárinak kinőző tengelyek, tökre nem azok... Szemcsis



egy hatodik sebesség , az van annyi mint egy 30%-al hosszabb hajtás ?


Ha szabad amatőrként beleugatni... Surprised Szerintem a hoszabb áttétellel maximum a tehelés változik,meg az átlagfogyasztás. Ha 5.-be részterhelésen rányomok egy kis féket (mondjuk a 30%-nak megfelelőt),attól még nem lessz szegény a keverék.


Ezt nem állítom, csak kérdezem, és gyanakszom.
Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Janoka
2012.08.29. 07:57   






Van egy kis igazság ebben amit Turboá mond, az áttétel nem szokott ilyet csinálni, de ez a motor annyira rezonáns jelleg a végletekig kihegyezett karakterisztikájával, hogy úgy viselkedik mint egy akusztikus eszköz, amikor berezonál egyes hangmagasságokon- fordulatokon, akkor a sokáig ottmaradó állandó fordulat (hossszú difi =lassú kipörgés) kihangsullyozza a rezonannciát és fokozottan kijön ez a dolog.
A levegőbeszívása nem állandó mint egy m50-é pl, hanem nagyon csipkés , hegyes völgyes. A csúcsokat rezonanciák okozzák a nagyságuk 1,5xes is lehet, azaz egy ilyen rezonanciacsúcson a motor vagy 1.5 szer annyi levegőt szív be mint 300 fordulattal arrébb. A légbeszívási görbe több ilyen nagy csúcsot is tartalmaz és ha a hosszú difi miatt sokáig ott tartózkodik a fordulat, akkor jelentősen megnőhet ez az amplitúdó és nehéz jól beállítani a motort. Olyasmi mint amikor a rezgéstől minden más is rezgésbe jön.
Persze be lehet állítani a vezérlőt erre a helyzetre is, csak szöszölni kell vele.


Mindíg tövig nyomd (a gázt)!

06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
hAMU
2012.08.28. 22:51   






Turboá írta:
powered írta:
Turboá írta:
Én egy egyszerű emeber vagyok és evvel együtt azt hiszem rájöttem,hogy miért kevés az üza. Azért kevés menet közben, mert hosszú a difi. Most kicseréljük rövidebbre és meglátjuk beérné -e kevesebbel.
Vélemény? Smile


Ez ebben a formában nem befolyásoló tényező. Ha 5 sebességes váltót 6 sebességesre cserélsz, akkor sem kell újraprogramozni a motort. Ami viszont sokkal inkább befolyásolja adott fordulaton, fojtószelepálláson, légtömegen belül a pulzusszélességet: benzinnyomás, injektor karekterisztika, vagy a gyárinak kinőző tengelyek, tökre nem azok... Szemcsis



egy hatodik sebesség , az van annyi mint egy 30%-al hosszabb hajtás ?


Ha szabad amatőrként beleugatni... Surprised Szerintem a hoszabb áttétellel maximum a tehelés változik,meg az átlagfogyasztás. Ha 5.-be részterhelésen rányomok egy kis féket (mondjuk a 30%-nak megfelelőt),attól még nem lessz szegény a keverék.


   839    2006.09.12. 22:09
Turboá
2012.08.28. 22:28   






powered írta:
Turboá írta:
Én egy egyszerű emeber vagyok és evvel együtt azt hiszem rájöttem,hogy miért kevés az üza. Azért kevés menet közben, mert hosszú a difi. Most kicseréljük rövidebbre és meglátjuk beérné -e kevesebbel.
Vélemény? Smile


Ez ebben a formában nem befolyásoló tényező. Ha 5 sebességes váltót 6 sebességesre cserélsz, akkor sem kell újraprogramozni a motort. Ami viszont sokkal inkább befolyásolja adott fordulaton, fojtószelepálláson, légtömegen belül a pulzusszélességet: benzinnyomás, injektor karekterisztika, vagy a gyárinak kinőző tengelyek, tökre nem azok... Szemcsis



egy hatodik sebesség , az van annyi mint egy 30%-al hosszabb hajtás ?


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
powered
2012.08.27. 16:08   






Turboá írta:
Én egy egyszerű emeber vagyok és evvel együtt azt hiszem rájöttem,hogy miért kevés az üza. Azért kevés menet közben, mert hosszú a difi. Most kicseréljük rövidebbre és meglátjuk beérné -e kevesebbel.
Vélemény? Smile


Ez ebben a formában nem befolyásoló tényező. Ha 5 sebességes váltót 6 sebességesre cserélsz, akkor sem kell újraprogramozni a motort. Ami viszont sokkal inkább befolyásolja adott fordulaton, fojtószelepálláson, légtömegen belül a pulzusszélességet: benzinnyomás, injektor karekterisztika, vagy a gyárinak kinőző tengelyek, tökre nem azok... Szemcsis


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Turboá
2012.08.27. 14:40   






Én egy egyszerű emeber vagyok és evvel együtt azt hiszem rájöttem,hogy miért kevés az üza. Azért kevés menet közben, mert hosszú a difi. Most kicseréljük rövidebbre és meglátjuk beérné -e kevesebbel.
Vélemény? Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  3 / 5 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére