POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
5 / 5 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Cápatámadás

Kox
2012.08.23. 12:10   





Site Admin
promega írta:
Üdv!

Szép kis "állat" Very Happy
Ha nem topszekerce, szabad érdeklődni a hátsó traktus kialakítása után? Mert egy általam eddig ismeretlen megoldást vélek felfedezni...

Azt látom, hogy az eredeti e21 hátsóhíd+lengőkarok maradtak... a difit hirtelen nem tudom beazonosítani, de miért van a a rövidített fétengely mindkét végén ugyanakkora csukló (ha jól látom)? ( ergó hogyan tud kapcsolódni a féltengely külső vége a tengelycsonkhoz?)
Hogyan rögzül a kasztnihoz a difi? (Tippelem azt, hogy a képen látható alkatrészek segítségével nem is a difihez van rögzítve, hanem a difi alatti tartólemezhez)
Üdv:Promega


A difi az E36 325tds lehet.


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
ZSOSZ
2012.08.23. 11:29   






promega írta:
de miért van a a rövidített fétengely mindkét végén ugyanakkora csukló (ha jól látom)? ( ergó hogyan tud kapcsolódni a féltengely külső vége a tengelycsonkhoz?)
Üdv:Promega

Ez egy nagyon jó kép!
Én személy szerint köszönöm Attilának az ilyen megoldás bemutatását! Danke



Bár sajátomon másként készülök megoldani


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
Sam8888
2012.08.23. 09:21   






Álom konfig! Very Happy Surprised

Azért látom lesz még mit csinálni a vason. Kívülről pedig makulátlannak tűnt. Confused


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
promega
2012.08.23. 07:04   






Üdv!

Szép kis "állat" Very Happy
Ha nem topszekerce, szabad érdeklődni a hátsó traktus kialakítása után? Mert egy általam eddig ismeretlen megoldást vélek felfedezni...

Azt látom, hogy az eredeti e21 hátsóhíd+lengőkarok maradtak... a difit hirtelen nem tudom beazonosítani, de miért van a a rövidített fétengely mindkét végén ugyanakkora csukló (ha jól látom)? ( ergó hogyan tud kapcsolódni a féltengely külső vége a tengelycsonkhoz?)
Hogyan rögzül a kasztnihoz a difi? (Tippelem azt, hogy a képen látható alkatrészek segítségével nem is a difihez van rögzítve, hanem a difi alatti tartólemezhez)
Üdv:Promega


Kecskemét    380    2005.10.18. 14:36
Janoka
2012.08.22. 22:58   






És mekkora akváriumban kell egy ilyet tartani?
60000 literes elég lesz?
A cápa mit eszik?
ŐŐŐ meg izé, na... Szemcsis










Mindíg tövig nyomd (a gázt)!

06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Turboá
2012.08.22. 22:52   






Janoka írta:
Hamár szót kaptam élek is vele, sajnos a saját motorom és a hozzá készült proggram sok tekintetben nem jó egy másik s54hez és ekkor kellett szembesülnöm ezzel először.
Igyekeztem használható térképet irni 2 nap alatt, ami nem igazán sikerül senkinek.
Csodák nincsenek, nekem sem ment ez , a munkám az idő rövidsége miatt hagy kivánnivalót maga után. De ez a dolog még nyitva van, amennyiben a tulaj is úgy gondolja én várom ezt az autót további beállításra, remélem eljön és teljes lehet a munkám.
Üdv


oda se neki , üzemmelegen minden jónak tűnik, alapjárat is van, persze üzemire eljutni nem egyszerű, de nem lehetetlen. Mechanikai munkák után megkapod, boglyairtásra. Very Happy





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.09.16. 20:58 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Janoka
2012.08.22. 22:42   






Hamár szót kaptam élek is vele, sajnos a saját motorom és a hozzá készült proggram sok tekintetben nem jó egy másik s54hez és ekkor kellett szembesülnöm ezzel először.
Igyekeztem használható térképet irni 2 nap alatt, ami nem igazán sikerül senkinek.
Csodák nincsenek, nekem sem ment ez , a munkám az idő rövidsége miatt hagy kivánnivalót maga után. De ez a dolog még nyitva van, amennyiben a tulaj is úgy gondolja én várom ezt az autót további beállításra, remélem eljön és teljes lehet a munkám.
Üdv





Mindíg tövig nyomd (a gázt)!

06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Turboá
2012.08.22. 22:36   






Janoka írta:
Alig értél vissza a nyaralásból, na te aztán nem lazsálsz, kilegóztátok szépen a hátulját....
Szóval cápa rakéta lesz belőle.... Mad


Igen szétcsaptam .
Néhány szót azért nagy vonalakban.

Nem volt alapjárat. Kértem Janókát jöjjön le és nézzen rá.
Lejött , nálunk töltött néhány napot, de sajnos a program le volt zárva. (DTA vezérlővel megy az ártatlan) . Kértem a programozót, hogy adjon hozzáférést. Elutasítást kaptunk. A vezérlőt a tulaj felvitte Pestre, kitörölték, majd üresen visszahozta. Innen indultunk neki. Janóka pár szót esetleg elmond ha akar.





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.08.22. 22:48 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Janoka
2012.08.22. 22:24   






Alig értél vissza a nyaralásból, na te aztán nem lazsálsz, kilegóztátok szépen a hátulját....
Szóval cápa rakéta lesz belőle.... Mad




Mindíg tövig nyomd (a gázt)!

06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Turboá
2012.08.22. 21:53   













új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.08.22. 21:52   













bűnös 2,65-ös difi ( 3.-ba 190-et megy?)
Surprised








A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.08.22. 22:05 (2).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.08.22. 21:40   






soM3 írta:
Végre ismét egy cápa!
E21 S54B32-vel - ez izgalmasnak ígérkezik!
Ilyen konfigurációval még nem találkoztam, lehet tudni így kezdésnek, hogy anno a tulaj miért ezt a motort választotta, mondjuk egy s38 vagy akár egy M30 helyett?

(Feltételezem, hogy a DTA Budaörsön került be..?)


Szóltam a volt tulajnak, hogy nyitok egy topicot, kértem a hozzájárulását, és majd benéz néha. Szerintem válaszolni fog. Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
soM3
2012.08.22. 17:31   






Végre ismét egy cápa!
E21 S54B32-vel - ez izgalmasnak ígérkezik!
Ilyen konfigurációval még nem találkoztam, lehet tudni így kezdésnek, hogy anno a tulaj miért ezt a motort választotta, mondjuk egy s38 vagy akár egy M30 helyett?

(Feltételezem, hogy a DTA Budaörsön került be..?)


Bp    170    2009.07.13. 18:17
Turboá
2012.08.22. 15:56   






Csókolom!

Czakó úr azt mondja:
-Szeretem az e21-et. Van egy-két kiscápám.
-Van egy 323i, meg egy másik amibe egy e46 m3 motor van. Surprised
-Ezt ,az utóbbit szeretném rendbe szedetni, mert nem idul hűvösebb időkbe, az áttétetle is hosszú, nomeg nincs alapjárat.


nos, innen indul a történet nálunk, a kocsit hallomásból ismerem,most láttam meg először.
G-Nagy úr készítette, sokat beszélgettünk annak idején telefonon, volt kompresszoros, de végül szívóként maradt egy DTA vezérlővel amit Pesten raktak bele.

Mivel nem nálunk készült, ezért szükségesnek éreztem, hogy ezt a pár infót elmondjam. Nem szeretném az eddigi munkát véleményezni, nem is ez a dolgom, hanem az, hogy az új tulajdonos kéréseit megpróbáljam teljesíteni.
Jobbára képinfó, és némi (inkább kevés) szöveget szeretnék közölni.
Smile






A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.08.23. 21:38 (2).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  5 / 5 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére