POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 39 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 37, 38, 39  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Vasutas - E36 330i Stroker Sedan ///M-Tech

novothauto
2016.03.15. 00:32   






Üdv!

Végigolvastam az összes hsz-t, elnézést, ha belepiszkítok! Kicsit több technikai adat belefért volna!? A sajnálatos végjátékban szerintem nagyon a keverék elszegényedésre koncentráltatok, holott a szélessávú nem mutatott ilyet. Akár szar helyen volt, akár nem. Az, hogy időszakosan eldugult két befecskendezőszelep, tippnek jó is lenne, ha tényleg nem monitoroztátok volna a szondával. Ezernél több injektort teszteltem már próbapadon, az ilyesmi nagyon ritka, főleg, hogy elmondás szerint előtte tisztességesen ki volt tisztítva, bemérve. A dugattyú szétégésének valódi gyökéroka sajnos nem lett felkutatva szerintem, egy tippet mondanék, ha egyáltalán még olvassa valaki. Én ugyan nem tuningolt motorokkal foglalkozom, de napi szinten csak motortérben matatok. Ilyen hirtelen történő dugattyú olvasztást az égéstérbe kerülő bizonyos mértékű motorolaj tud végezni, ismerjük, hogy a fáradtolaj-kályha milyen hőfokon képes égni és mennyire kell rá vigyázni, hogy helyes legyen a beállítása. Néhány esetben találkoztam ilyennel, egy kezemen meg tudom számolni ugyan, de volt olyan motor, aminek egy adott hengerében kétszer csöppent el ugyanaz a szelep...gyűrűnél engedett fel egy kis olajat. Ahhoz, hogy a motorolaj katalizálja az égést, csak egy bizonyos százalékú bekerülése esetén valósulhat meg, ugyanis ha sok kerül be, az már rontja azt és csökkenti a hőmérsékletet.

Ergo a motormechanika kurva becsapós és szopatós tud lenni.
sajnálom a projektet és mégjobban a fórum végének a hangulatát, ahogy "fentről" szólták le az egyébként lelkes próbálkozást. Én egy M52B30-at kezdtem el fabrikálni, remélem nem járok így.

Azért köszönöm, hogy olvashattam, voltak tanulságos részek is!


   54    2015.11.21. 09:43
Vasutas
2014.10.18. 20:14   






Roland_E30 írta:
CSLs Garage írta:
Vasutas írta:
Beállt a Turbós fórum? Vagy nem működik? Mondom, írok egy hszt, megjeleníti-e? Surprised Surprised

Szerk.: Jé, működik. Már 20 napja nem történt semmi itt?! Szemcsis


jahh, én is észrevettem, bizti vége a válságnak már csak nekem kell melózni! Very Happy


Én ahogy nézem, nemcsak a turbós topicok állnak, hanem szinte az egész fórum..... Surprised

A Tiédbe nagyon várom a posztolásod! Szemcsis Kacsint


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Roland_E30
2014.10.18. 18:13   






CSLs Garage írta:
Vasutas írta:
Beállt a Turbós fórum? Vagy nem működik? Mondom, írok egy hszt, megjeleníti-e? Surprised Surprised

Szerk.: Jé, működik. Már 20 napja nem történt semmi itt?! Szemcsis


jahh, én is észrevettem, bizti vége a válságnak már csak nekem kell melózni! Very Happy


Én ahogy nézem, nemcsak a turbós topicok állnak, hanem szinte az egész fórum..... Surprised


E30 Tuning alkatrészek.    533    2012.03.04. 12:13
CSLs Garage
2014.10.18. 11:51   






Vasutas írta:
Beállt a Turbós fórum? Vagy nem működik? Mondom, írok egy hszt, megjeleníti-e? Surprised Surprised

Szerk.: Jé, működik. Már 20 napja nem történt semmi itt?! Szemcsis


jahh, én is észrevettem, bizti vége a válságnak már csak nekem kell melózni! Very Happy


   271    2011.02.25. 14:37
Vasutas
2014.10.18. 11:22   






Beállt a Turbós fórum? Vagy nem működik? Mondom, írok egy hszt, megjeleníti-e? Surprised Surprised

Szerk.: Jé, működik. Már 20 napja nem történt semmi itt?! Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Vasutas
2014.02.25. 13:58   






Sziasztok!

Megtaláltam a 6-os dugót, megy a MÉH-be...





Ha esetleg valakit érdekelne, itt folytatom a BMW-zést:
http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=1345


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Vasutas
2013.12.16. 13:28   






Oszi E30 is írta:
Smile Smile Mad Confused Surprised

Ez mi??? Smile


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Oszi E30 is
2013.12.16. 13:06   






Smile Smile Mad Confused Surprised


   89    2013.12.16. 12:59
Vasutas
2013.10.13. 21:22   






blueboi69 írta:
A Vasutas írta:
Tisztelt Márkatársak!

Ezzenel a "Mozdony" projekt a végéhez ért. Remélem okos és hasznos dolgokat láttatok a topicban, ha meg netán valami hülyeséget, azért abból is lehetett tanulni...
Az okát ne kérdezzétek, több is van. (Családi, anyagi, mentális, stb...)
Eladtam a motort, váltót, kasztnit külön-külön. Szét akartam bontani, de egyben elvitték, úgyhogy tovább gurulhat majd az utakon. Kacsint
Köszönöm a segítséget mindenkinek, a támogatást és sajnálom ha néha nem értettünk egyet, talán majd máskor, vagy egy másik "fórumon"...Szemcsis

További sok sikert és kitartást kívánok a projektekhez, sok-sok pénzt, erőt és egészséget!

Üdv Mindenkinek,


A Vasutas


Szívből remélem, hogy maradsz bmw-s és főleg, hogy Te is sokat tanultál a projektből! Szemcsis

Maradok BMW-s! Kacsint
BMW Rules


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
blueboi69
2013.10.13. 15:42   






A Vasutas írta:
Tisztelt Márkatársak!

Ezzenel a "Mozdony" projekt a végéhez ért. Remélem okos és hasznos dolgokat láttatok a topicban, ha meg netán valami hülyeséget, azért abból is lehetett tanulni...
Az okát ne kérdezzétek, több is van. (Családi, anyagi, mentális, stb...)
Eladtam a motort, váltót, kasztnit külön-külön. Szét akartam bontani, de egyben elvitték, úgyhogy tovább gurulhat majd az utakon. Kacsint
Köszönöm a segítséget mindenkinek, a támogatást és sajnálom ha néha nem értettünk egyet, talán majd máskor, vagy egy másik "fórumon"...Szemcsis

További sok sikert és kitartást kívánok a projektekhez, sok-sok pénzt, erőt és egészséget!

Üdv Mindenkinek,


A Vasutas


Szívből remélem, hogy maradsz bmw-s és főleg, hogy Te is sokat tanultál a projektből! Szemcsis


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
ZSOSZ
2013.10.12. 20:51   






Kár! Sad
Kacsint


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
Vasutas
2013.10.12. 17:17   






Tisztelt Márkatársak!

Ezzenel a "Mozdony" projekt a végéhez ért. Remélem okos és hasznos dolgokat láttatok a topicban, ha meg netán valami hülyeséget, azért abból is lehetett tanulni...
Az okát ne kérdezzétek, több is van. (Családi, anyagi, mentális, stb...)
Eladtam a motort, váltót, kasztnit külön-külön. Szét akartam bontani, de egyben elvitték, úgyhogy tovább gurulhat majd az utakon. Kacsint
Köszönöm a segítséget mindenkinek, a támogatást és sajnálom ha néha nem értettünk egyet, talán majd máskor, vagy egy másik "fórumon"...Szemcsis

További sok sikert és kitartást kívánok a projektekhez, sok-sok pénzt, erőt és egészséget!

Üdv Mindenkinek,


A Vasutas



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.10.13. 09:44 (5).

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Addorjan
2013.10.03. 08:10   






A mozdony keresi uj tulajat!
Eredeti 25i szivvel. Erdeklodni nalam privi vagy husz/461-46_33

Adorjan


   972    2005.10.10. 15:25
Laleeboy
2013.09.26. 14:10   






A Vasutas írta:
Laleeboy írta:
WHY ?

Adtam neki egy hetet. Szerdán elkel a motor és a váltó.
Ha marad az autó, akkor megy bele a V8.
Ha elkel addig, akkor meg lesz egy E39 540i... Szemcsis


Akkor ígyis úgyis V8 lesz Very Happy Kacsint


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Vasutas
2013.09.26. 13:29   






Laleeboy írta:
WHY ?

Adtam neki egy hetet. Szerdán elkel a motor és a váltó.
Ha marad az autó, akkor megy bele a V8.
Ha elkel addig, akkor meg lesz egy E39 540i... Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Laleeboy
2013.09.26. 13:02   






WHY ?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/325/bmw_325i-7266534


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Laleeboy
2013.09.05. 09:07   






A Vasutas írta:
Kész lettek a műanyagok a hátsó küszöb szilentek mellé.
Kössz Laleeboy az ötletet. Kacsint


"


Nincs mit Szemcsis
Remélem hozza majd a várt eredményt

Neked is olyan a bakod mint nekem Very Happy

A lemezt nézzétek át és szerintem a gyári hegesztéseket erősítsétek meg mert ez a motor már nem a játék kategória és így jobban is terhelődik a limiter miatt Kacsint


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Vasutas
2013.09.05. 06:51   






Kész lettek a műanyagok a hátsó küszöb szilentek mellé.
Kössz Laleeboy az ötletet. Kacsint



"

"


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
BMW_KR
2013.09.02. 17:02   






A Vasutas írta:
BMW_KR írta:
A Vasutas írta:
BMW_KR írta:
A Vasutas írta:

Így van. A 286 és a 400 egy kicsit feljebb fog kúszni... Az M62B44-et is a VEMS fogja működésre bírni. Szemcsis


egy kis okossággal mellé simán lesz abból 310ló és 440Nm körüli érték is Kacsint
Annyi a gyári ECU-ból is kijön, Vems-el szerintem még egy kicsivel többet is ki lehet hozni. Kacsint Majd látjuk... Szemcsis


bár most kicsit utána olvastam, az M62B44-et azt 420Nm-re írják alapból (96-98 gyártott no vanos) utána M62TUB44 vanost írják 440Nm-re...neked melyik lesz akkor?

97-es no vanos. 420Nm 286Le. M62B44. Kacsint


legalább kevesebb a hibalehetőség Very Happy jövő tavasszal érik majd egy kis sprint Kacsint


   500    2013.06.26. 12:12
Vasutas
2013.09.02. 16:23   






BMW_KR írta:
A Vasutas írta:
BMW_KR írta:
A Vasutas írta:

Így van. A 286 és a 400 egy kicsit feljebb fog kúszni... Az M62B44-et is a VEMS fogja működésre bírni. Szemcsis


egy kis okossággal mellé simán lesz abból 310ló és 440Nm körüli érték is Kacsint
Annyi a gyári ECU-ból is kijön, Vems-el szerintem még egy kicsivel többet is ki lehet hozni. Kacsint Majd látjuk... Szemcsis


bár most kicsit utána olvastam, az M62B44-et azt 420Nm-re írják alapból (96-98 gyártott no vanos) utána M62TUB44 vanost írják 440Nm-re...neked melyik lesz akkor?

97-es no vanos. 420Nm 286Le. M62B44. Kacsint


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
BMW_KR
2013.09.02. 15:35   






A Vasutas írta:
BMW_KR írta:
A Vasutas írta:

Így van. A 286 és a 400 egy kicsit feljebb fog kúszni... Az M62B44-et is a VEMS fogja működésre bírni. Szemcsis


egy kis okossággal mellé simán lesz abból 310ló és 440Nm körüli érték is Kacsint
Annyi a gyári ECU-ból is kijön, Vems-el szerintem még egy kicsivel többet is ki lehet hozni. Kacsint Majd látjuk... Szemcsis


bár most kicsit utána olvastam, az M62B44-et azt 420Nm-re írják alapból (96-98 gyártott no vanos) utána M62TUB44 vanost írják 440Nm-re...neked melyik lesz akkor?


   500    2013.06.26. 12:12
Vasutas
2013.09.02. 14:50   






BMW_KR írta:
A Vasutas írta:

Így van. A 286 és a 400 egy kicsit feljebb fog kúszni... Az M62B44-et is a VEMS fogja működésre bírni. Szemcsis


egy kis okossággal mellé simán lesz abból 310ló és 440Nm körüli érték is Kacsint
Annyi a gyári ECU-ból is kijön, Vems-el szerintem még egy kicsivel többet is ki lehet hozni. Kacsint Majd látjuk... Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
BMW_KR
2013.09.02. 11:43   






A Vasutas írta:

Így van. A 286 és a 400 egy kicsit feljebb fog kúszni... Az M62B44-et is a VEMS fogja működésre bírni. Szemcsis


egy kis okossággal mellé simán lesz abból 310ló és 440Nm körüli érték is Kacsint


   500    2013.06.26. 12:12
Vasutas
2013.09.02. 09:15   






Laleeboy írta:
A Vasutas írta:
BMW_KR írta:
A Vasutas írta:
BMW_KR írta:
A Vasutas írta:
t_ricsi írta:
Nem bántás képpen. De annyi megoldást láttunk már meg okosságot ezen a fórumon hogy pont egy dekni meg kormánymű átalakítás miatt intitek óva a v8-tól ? Very Happy Engem is foglalkoztat a téma. Kíváncsi lennék hogy speckó alkatrészekkel és turbóval mit lehet kihozni belőle. Nemrégiben érdeklődtem Turboá-nál is hogy mi a véleménye erről de ő is csak lebeszélni akart róla. Igazából ha lesz egy ilyen motorom arra fogok ráméregetni meg rákeresni hogy van e lehetőség más alakatrészekkel összelegózni mint ahogy Taz csinálta az m50el ( vag-os dugó és egyébb hasonló dolgok)

Wink
http://www.youtube.com/watch?v=GAdHc9tqqJY

Köszi a támogatást, nálam marad szívó, gyári. Kacsint Majd látjuk azt a beépítést... Szemcsis


Kacsint Kacsint Kacsint V8 M5 legyen vagy M3 Surprised úgyis sok sok pillangót akartál látni a géptetőd alatt Very Happy

meg vagy b.szva ezzel az ///M motorral.
Az M62B44 jobb alternatíva... Szemcsis [/b]


már bocs de ha tök mind1 a papírozás része mert van "bérleted", akkor hiányolni fogod a pillangókat, tudod milyen szexi látvány a motortérbe? Én imádom, ha az usa 6pillangós lett volna gyárilag mindjuk 300lóval a büdös életbe le nem cseréltem volna Surprised
Ne add alább ennél Very Happy jó borzongást.

https://www.youtube.com/watch?v=S97_Tx4WHXk

Tudom miről beszélsz, de az S50 projekt nekem túl sok lenne már ezek után.
Hidd el amikor remeg a föld a V8 alatt, az is van olyan felemelő mint a 6pillangó.
Az ///M V8-nál és V10-nél már nem is lehet látni a pillangókat a burkolattól... Kacsint
Úgyhogy marad az M62...


Jó lesz az a V8

Lehet hogy "csak" 286 le de 400 + (?) Nm ami igazán számít na meg az hogy nem 6500 fölött jön meg az ereje hanem 2000 körül már elég jól tol.

Egyik barátom E38 740i-jében (6 seb kézi) is elég meggyőző pedig az a kocsi vagy 2 tonna szemben az E36 1300 körüli súlyával...

Úgyhogy jó lesz az a beépítést meg megoldják ebben biztos vagyok Kacsint

Így van. A 286 és a 400 egy kicsit feljebb fog kúszni... Az M62B44-et is a VEMS fogja működésre bírni. Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Laleeboy
2013.09.02. 08:43   






A Vasutas írta:
BMW_KR írta:
A Vasutas írta:
BMW_KR írta:
A Vasutas írta:
t_ricsi írta:
Nem bántás képpen. De annyi megoldást láttunk már meg okosságot ezen a fórumon hogy pont egy dekni meg kormánymű átalakítás miatt intitek óva a v8-tól ? Very Happy Engem is foglalkoztat a téma. Kíváncsi lennék hogy speckó alkatrészekkel és turbóval mit lehet kihozni belőle. Nemrégiben érdeklődtem Turboá-nál is hogy mi a véleménye erről de ő is csak lebeszélni akart róla. Igazából ha lesz egy ilyen motorom arra fogok ráméregetni meg rákeresni hogy van e lehetőség más alakatrészekkel összelegózni mint ahogy Taz csinálta az m50el ( vag-os dugó és egyébb hasonló dolgok)

Wink
http://www.youtube.com/watch?v=GAdHc9tqqJY

Köszi a támogatást, nálam marad szívó, gyári. Kacsint Majd látjuk azt a beépítést... Szemcsis


Kacsint Kacsint Kacsint V8 M5 legyen vagy M3 Surprised úgyis sok sok pillangót akartál látni a géptetőd alatt Very Happy

meg vagy b.szva ezzel az ///M motorral.
Az M62B44 jobb alternatíva... Szemcsis [/b]


már bocs de ha tök mind1 a papírozás része mert van "bérleted", akkor hiányolni fogod a pillangókat, tudod milyen szexi látvány a motortérbe? Én imádom, ha az usa 6pillangós lett volna gyárilag mindjuk 300lóval a büdös életbe le nem cseréltem volna Surprised
Ne add alább ennél Very Happy jó borzongást.

https://www.youtube.com/watch?v=S97_Tx4WHXk

Tudom miről beszélsz, de az S50 projekt nekem túl sok lenne már ezek után.
Hidd el amikor remeg a föld a V8 alatt, az is van olyan felemelő mint a 6pillangó.
Az ///M V8-nál és V10-nél már nem is lehet látni a pillangókat a burkolattól... Kacsint
Úgyhogy marad az M62...


Jó lesz az a V8

Lehet hogy "csak" 286 le de 400 + (?) Nm ami igazán számít na meg az hogy nem 6500 fölött jön meg az ereje hanem 2000 körül már elég jól tol.

Egyik barátom E38 740i-jében (6 seb kézi) is elég meggyőző pedig az a kocsi vagy 2 tonna szemben az E36 1300 körüli súlyával...

Úgyhogy jó lesz az a beépítést meg megoldják ebben biztos vagyok Kacsint


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 39 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 37, 38, 39  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére