POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
37 / 39 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 36, 37, 38, 39  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E46   »   Csatis1 - a Tábornok végül mégis M3 Touring lett

DonDennis
2012.06.12. 00:21   






Na várjál most nem teljesen értem. A végek csak oda vannak hegesztve? Vagy ki is van vágva ott a kipufogó tehát a gázok rendesen a végeken is távoznak?


Budapest    329    2011.05.22. 20:49
Boczy46
2012.06.11. 23:34   





Site Admin
Jól néz ki, bár tuti nem verném szét a kasztnit Smile


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
csatis1
2012.06.11. 19:37   






3.nap délután:
A délutáni 4 ( 14-18 ) óra termése:

Kész lett a sablon a végeknek. Eléggé meglepődtünk, hogy sokkal gyorsabban kiszerkesztettük, mint elsőre gondoltuk.




Aztán kiszabtuk mind a négy véget...







...majd ráillesztettük az előre bejelölt helyre és mindegyiket 2-3 ponton odahegesztettük.



A párhuzamosságra és az egyforma szögekre azért figyeltünk:




Próbára felrakva...






.. a diffúzorral.










Sokkal gyorsabban haladtunk, mint gondoltunk.
Holnap reggel a diffúzor két középső rögzítőfülikéjét gyorsan megcsináljuk, aztán már rohanok is a festőhöz a diffúzorral.
Készre varrjuk a végeket, felrakjuk rájuk a fenekeket, felpolírozzuk ami látszik és finito! Kacsint
Szerdán pedig még ültetek egy kicsit elöl is hátul is.


Orosháza    1137    2011.02.04. 16:20
csatis1
2012.06.11. 17:53   






DonDennis írta:

Ez egyre szebb! Viszont van egy olyan kérdésem hogy nem lesz túl közel esetleg a kipufogó a müanyaghoz? Tehát nem lehet hogy kicsit megolvasztja vagy a fényezett részen a festék felhólyagosodik lepattog? ( Lehet nem nem tudom csak nekem pl egy két ilyen gyorsabb közlekedés vagy hosszú út után azért elég meleg a kipufogó rendszer (328i) )

Csak ha neked is meleg a kipufogód lehet érdemes betekerni olyan leömlőnél alkalmazott hővédővel vagy mi az az anyag szerü cucc. Csak mert láttam már ezt képeken alkalmazni pont ilyen CSL difúzornál. De lehet hülyeséget beszélek akkor bocsi Very Happy



Lehet hogy igazad van, betekerjük! Kacsint


Orosháza    1137    2011.02.04. 16:20
DonDennis
2012.06.11. 14:17   






csatis1 írta:
3. nap délelőtt:

Ma reggelre ki lett vágva a grafitos kipufogó tömítés, elkészültek a végek és össze lett varrva a kúp két fele:










Kicsit változtattunk az ütemterven: a keresztcső pontos helyzetbeállítását követően először inkább a dobot kötöttük össze a keresztcsővel.










Kicsit még a keresztcső végelésén is igazítani kellett, hogy rendesen elférjen.




Ilyen lett a helyére felrakva...










...plusz a diffúzor.




Itt látszik egy kicsit, hogy nem igazán találták el a germánok, hogy mennyi hely kell a csőnek. Kicsit kellett faragni a bemélyedésből, de csak alulról feltűnő:




Oldalról pedig nem is látszik a flansni sem.





Most EBÉD! Very Happy

Aztán folytatjuk. Estig készen kell legyen a végekből legalább 2!


Ez egyre szebb! Viszont van egy olyan kérdésem hogy nem lesz túl közel esetleg a kipufogó a müanyaghoz? Tehát nem lehet hogy kicsit megolvasztja vagy a fényezett részen a festék felhólyagosodik lepattog? ( Lehet nem nem tudom csak nekem pl egy két ilyen gyorsabb közlekedés vagy hosszú út után azért elég meleg a kipufogó rendszer (328i) )

Csak ha neked is meleg a kipufogód lehet érdemes betekerni olyan leömlőnél alkalmazott hővédővel vagy mi az az anyag szerü cucc. Csak mert láttam már ezt képeken alkalmazni pont ilyen CSL difúzornál. De lehet hülyeséget beszélek akkor bocsi Very Happy



Budapest    329    2011.05.22. 20:49
csatis1
2012.06.11. 13:04   






3. nap délelőtt:

Ma reggelre ki lett vágva a grafitos kipufogó tömítés, elkészültek a végek és össze lett varrva a kúp két fele:










Kicsit változtattunk az ütemterven: a keresztcső pontos helyzetbeállítását követően először inkább a dobot kötöttük össze a keresztcsővel.










Kicsit még a keresztcső végelésén is igazítani kellett, hogy rendesen elférjen.




Ilyen lett a helyére felrakva...










...plusz a diffúzor.




Itt látszik egy kicsit, hogy nem igazán találták el a germánok, hogy mennyi hely kell a csőnek. Kicsit kellett faragni a bemélyedésből, de csak alulról feltűnő:




Oldalról pedig nem is látszik a flansni sem.





Most EBÉD! Very Happy

Aztán folytatjuk. Estig készen kell legyen a végekből legalább 2!


Orosháza    1137    2011.02.04. 16:20
csatis1
2012.06.10. 17:31   






Touring Tibi írta:
Igényes munka, le a kalappal! Lehet már kérdeztem vagy más kérdezte de lehet látni majd az autót vadkerten?


Köszi!
Ott leszünk mindenképp! Very Happy


Orosháza    1137    2011.02.04. 16:20
Touring Tibi
2012.06.10. 17:25   






Igényes munka, le a kalappal! Lehet már kérdeztem vagy más kérdezte de lehet látni majd az autót vadkerten?


"A kompromisszum a művészet ellensége."

Szeged    2197    2007.12.25. 14:52
DonDennis
2012.06.10. 16:27   






csatis1 írta:
A mai napra prognosztizált jégeső+vihar kombó miatt a szerelést tegnap kezdtük folytatni.

2. nap

Amire tegnap délután odaértem a szerelőhöz, addigra pár aprósággal már el is készült: a flanasnik, 63/76-os kúp és az egyik vég szögbevágása, a 76-os cső véglemeze, tartófülek lemezei már megvoltak. Nem tűnik nagy dolognak, de 1 napos meló volt ezeket is összekészíteni.









Leszedtük a dobot, és levágtuk a csúnyaságot a végéről, majd egy közdarab csőre felkerült a flansni is.









Visszakerült a dob tartófüle is és az egészet visszaszereltük a kocsi alá.





A 76-os csőnek nem lett igazán elég hely a diffúzor mögött, ezért a pótkerék doblemezét jócskán be kellett ütni. Legalább 20-szor leszereltük a diffúzort, meg vágtuk-faragtuk aztán visszaraktuk próbára, de doblemez módosítás nélkül nem lehet összehozni sajna, hogy elférjen a 76-os cső. (Szerencse, hogy amúgy sincs pótkerekem Very Happy ). Így is kompromisszumot kellett kötni abban, hogy a keresztcső és merőleges végek szimmetriatengelyei nem lesznek egy síkban, de erről később.




(Itt még mindig nem 100%-os)

Azt találtuk ki, hogy innentől hátulról haladunk visszafelé.
Következő lépés: két tartófül a keresztcsőnek. Ez a művelet is több mint 2 óra lett!

Így néz ki a cső a fülikékkel.







Az egyik rögzítési pont a pótkerék doblemez jobb oldalfalán lévő fül, ...




...a másik pedig a hátsódob tartókonzolja melletti M8 menetes szár lett. (A pótkerék doblemez alján lévő két menetes szárhoz lesz a diffúzor alsó-középső része rögzítve.)




Este 9-re került fel "nagyjából" fixen a keresztcső, de majd még pontosan be kell állítani a vízszintességét és a párhuzamosságát.

Így nézett ki ma reggel:







Holnap reggel folytatjuk!
A következő lépés a keresztcső összekötése a hátsódobbal (a cső pontos beállítása után). Aztán jön a végek felrakása, végül a polírozás. Kacsint Szemcsis


Nyálcsorgatva várjuk Surprised


Budapest    329    2011.05.22. 20:49
csatis1
2012.06.10. 16:03   






A mai napra prognosztizált jégeső+vihar kombó miatt a szerelést tegnap kezdtük folytatni.

2. nap

Amire tegnap délután odaértem a szerelőhöz, addigra pár aprósággal már el is készült: a flanasnik, 63/76-os kúp és az egyik vég szögbevágása, a 76-os cső véglemeze, tartófülek lemezei már megvoltak. Nem tűnik nagy dolognak, de 1 napos meló volt ezeket is összekészíteni.









Leszedtük a dobot, és levágtuk a csúnyaságot a végéről, majd egy közdarab csőre felkerült a flansni is.









Visszakerült a dob tartófüle is és az egészet visszaszereltük a kocsi alá.





A 76-os csőnek nem lett igazán elég hely a diffúzor mögött, ezért a pótkerék doblemezét jócskán be kellett ütni. Legalább 20-szor leszereltük a diffúzort, meg vágtuk-faragtuk aztán visszaraktuk próbára, de doblemez módosítás nélkül nem lehet összehozni sajna, hogy elférjen a 76-os cső. (Szerencse, hogy amúgy sincs pótkerekem Very Happy ). Így is kompromisszumot kellett kötni abban, hogy a keresztcső és merőleges végek szimmetriatengelyei nem lesznek egy síkban, de erről később.




(Itt még mindig nem 100%-os)

Azt találtuk ki, hogy innentől hátulról haladunk visszafelé.
Következő lépés: két tartófül a keresztcsőnek. Ez a művelet is több mint 2 óra lett!

Így néz ki a cső a fülikékkel.







Az egyik rögzítési pont a pótkerék doblemez jobb oldalfalán lévő fül, ...




...a másik pedig a hátsódob tartókonzolja melletti M8 menetes szár lett. (A pótkerék doblemez alján lévő két menetes szárhoz lesz a diffúzor alsó-középső része rögzítve.)




Este 9-re került fel "nagyjából" fixen a keresztcső, de majd még pontosan be kell állítani a vízszintességét és a párhuzamosságát.

Így nézett ki ma reggel:







Holnap reggel folytatjuk!
A következő lépés a keresztcső összekötése a hátsódobbal (a cső pontos beállítása után). Aztán jön a végek felrakása, végül a polírozás. Kacsint Szemcsis


Orosháza    1137    2011.02.04. 16:20
csatis1
2012.06.07. 18:22   






DonDennis írta:
csatis1 írta:
A csövet megvettem, a 76,1x2mm-es nyert.
Viszont ma mégsem tudunk nekilátni sajna, egyéb elfoglaltság miatt. Vasárnap és hétfőn fogjuk összerakni. Ha hétfőn estig sikerül befejezni, akkor kedden mehet a diffúzor a festőhöz és péntekre a helyére kerülhet az is.
Szurkoljatok! Kacsint


Muhahahahahah:D akkor sikerült a voodoozásom a nagyobb cső miatt:D! Meglátod jobb lesz az a 76 mint a 70 és még én is jobban járok mert ez közelebb van ahoz a csőátmérőhöz amit én szeretnék Very Happy


Elismerem, tényleg jobbat fog mutatni a nagyobb. Nem bánnám ha már fent lenne! Mocskosul várom, hogy nekilássunk végre. Surprised


Orosháza    1137    2011.02.04. 16:20
DonDennis
2012.06.07. 17:56   






csatis1 írta:
A csövet megvettem, a 76,1x2mm-es nyert.
Viszont ma mégsem tudunk nekilátni sajna, egyéb elfoglaltság miatt. Vasárnap és hétfőn fogjuk összerakni. Ha hétfőn estig sikerül befejezni, akkor kedden mehet a diffúzor a festőhöz és péntekre a helyére kerülhet az is.
Szurkoljatok! Kacsint


Muhahahahahah:D akkor sikerült a voodoozásom a nagyobb cső miatt:D! Meglátod jobb lesz az a 76 mint a 70 és még én is jobban járok mert ez közelebb van ahoz a csőátmérőhöz amit én szeretnék Very Happy


Budapest    329    2011.05.22. 20:49
csatis1
2012.06.07. 17:42   






A csövet megvettem, a 76,1x2mm-es nyert.
Viszont ma mégsem tudunk nekilátni sajna, egyéb elfoglaltság miatt. Vasárnap és hétfőn fogjuk összerakni. Ha hétfőn estig sikerül befejezni, akkor kedden mehet a diffúzor a festőhöz és péntekre a helyére kerülhet az is.
Szurkoljatok! Kacsint


Orosháza    1137    2011.02.04. 16:20
csatis1
2012.06.07. 10:23   






Sajna nem jött meg az anyag tegnap, hiába vártuk! Kiderült, majd csak jövő héten. Blow Up

Úgyhogy nekiálltam valami alternatív megoldást keresni: egyelőre 76,1x2-es KO33-ast találtam, ami azonnal lenne helyben.

Még délutánig keresgélek, aztán megveszem a "pót" csövet.
Ma délután azért mindenképp neki kell állni flansnit készíteni, mert kifutok az időből. Shocked


Orosháza    1137    2011.02.04. 16:20
csatis1
2012.06.05. 06:30   






InsectKiller írta:
Itt is 1 minta:







Hát levéve elég szarul néz ki! Shocked (tudom az elrendezés a lényeg Very Happy )
Ha ez van a kocsi alatt is, akkor a végeredmény azért sokkal jobb!

Remélem csütörtökön már az enyém is alakul... Surprised Mad


Orosháza    1137    2011.02.04. 16:20
InsectKiller
2012.06.04. 21:51   






Itt is 1 minta:







   683    2008.07.18. 21:55
csatis1
2012.06.04. 06:39   






DonDennis írta:

70-s? Hmm erre tényleg nagyon kiváncsi leszek akkor mert lehet én gondolom hülyén akkor de nekem az nagyon kicsinek tűnik. Nem lesz túl sok rés ott akkor a "falak" között? Ez elvileg 76 os a képen és azért itt is van még rés de ez jól néz ki.



Na mind1 akkor csütörtökön vagy hétvégén gondolom kész lesztek és akkor okosabb leszek Very Happy


Egy oldalon van 190mm hely a végeknek. 70+70+4mm-t foglalunk el belőle, 23mm marad a végek mellett. Nekem nem gáz (egyelőre), odapróbálva jónak tűnt. Kacsint


Orosháza    1137    2011.02.04. 16:20
DonDennis
2012.06.03. 23:08   






csatis1 írta:
DonDennis írta:
csatis1 írta:
Elkezdődött a kipuffogó felszerelési művelet.
Az elképzelés az, hogy a mostani nem túl elegáns dupla véget levágjuk, a hátsó dobtól egy 90 fokos könyökkel a diffúzor takarásában fogy menni egy 70x1-es KO36-os cső, amiből kifelé ágazik a 4 vég.

Ez elsőre nem túl bonyolult, lássuk mire mentünk:

1. nap
Ma annyira jutottunk, hogy levágtuk a dupla véget és az M-es lökös diffúzor tartóját alulról.




Elég sz@arul áll a hátsó dob, ezen mineképp igazítani kell. Illetve azt a csúnya rozsgás cuccot lekapjuk mindenestől.







A tartót azért kellett levágni, mert a CSL diffúzor nem fér fel tőle rendesen, itt látszik még a bal oldalon, hogy a dobra felvarrt közösítőtől sem fér.




Most már rendesen fel tudtuk csavarozni a helyére.







A diffúzor középső részének két széléhez egy-egy tartólemezt fogunk majd hajlítani, amivel a pótkerék doblemezéhez tudjuk rögzíteni.
Annyit találtunk még ki, hogy a dobra hegesztünk egy flansnit, amihez a "furulyát" tudjuk szerelhetően rögzíteni. Ha ezt elhagyjuk, lehet hogy fel se tudjuk rakni. De ez később is jól jöhet, ha valamikor le kell majd venni bármi miatt.

Szerdán jön meg a cső, csütörtökön folytatjuk.


A négy csőnek ti milyen átmérőt gondoltok? Sok helyen olvasok ideális 76mm/vág de én azt lepróbáltam kartonból és kicsinek találtam. Neked hanyas lesz? Vagy majd ami jön?Very Happy


70x1-es csőből lesz mind a 4, a vége szalámisra vágva, peremezve. Mi is kipróbáltuk, szerintem nem lesz kicsi. Eleve a helyre max 90+90 fér el, úgy hogy van a két cső között 2mm.
Mi 4mm-t hagyunk a két cső között.


70-s? Hmm erre tényleg nagyon kiváncsi leszek akkor mert lehet én gondolom hülyén akkor de nekem az nagyon kicsinek tűnik. Nem lesz túl sok rés ott akkor a "falak" között? Ez elvileg 76 os a képen és azért itt is van még rés de ez jól néz ki.



Na mind1 akkor csütörtökön vagy hétvégén gondolom kész lesztek és akkor okosabb leszek Very Happy


Budapest    329    2011.05.22. 20:49
csatis1
2012.06.03. 19:16   






DonDennis írta:
csatis1 írta:
Elkezdődött a kipuffogó felszerelési művelet.
Az elképzelés az, hogy a mostani nem túl elegáns dupla véget levágjuk, a hátsó dobtól egy 90 fokos könyökkel a diffúzor takarásában fogy menni egy 70x1-es KO36-os cső, amiből kifelé ágazik a 4 vég.

Ez elsőre nem túl bonyolult, lássuk mire mentünk:

1. nap
Ma annyira jutottunk, hogy levágtuk a dupla véget és az M-es lökös diffúzor tartóját alulról.




Elég sz@arul áll a hátsó dob, ezen mineképp igazítani kell. Illetve azt a csúnya rozsgás cuccot lekapjuk mindenestől.







A tartót azért kellett levágni, mert a CSL diffúzor nem fér fel tőle rendesen, itt látszik még a bal oldalon, hogy a dobra felvarrt közösítőtől sem fér.




Most már rendesen fel tudtuk csavarozni a helyére.







A diffúzor középső részének két széléhez egy-egy tartólemezt fogunk majd hajlítani, amivel a pótkerék doblemezéhez tudjuk rögzíteni.
Annyit találtunk még ki, hogy a dobra hegesztünk egy flansnit, amihez a "furulyát" tudjuk szerelhetően rögzíteni. Ha ezt elhagyjuk, lehet hogy fel se tudjuk rakni. De ez később is jól jöhet, ha valamikor le kell majd venni bármi miatt.

Szerdán jön meg a cső, csütörtökön folytatjuk.


A négy csőnek ti milyen átmérőt gondoltok? Sok helyen olvasok ideális 76mm/vág de én azt lepróbáltam kartonból és kicsinek találtam. Neked hanyas lesz? Vagy majd ami jön?Very Happy


70x1-es csőből lesz mind a 4, a vége szalámisra vágva, peremezve. Mi is kipróbáltuk, szerintem nem lesz kicsi. Eleve a helyre max 90+90 fér el, úgy hogy van a két cső között 2mm.
Mi 4mm-t hagyunk a két cső között.


Orosháza    1137    2011.02.04. 16:20
DonDennis
2012.06.03. 18:55   






csatis1 írta:
Elkezdődött a kipuffogó felszerelési művelet.
Az elképzelés az, hogy a mostani nem túl elegáns dupla véget levágjuk, a hátsó dobtól egy 90 fokos könyökkel a diffúzor takarásában fogy menni egy 70x1-es KO36-os cső, amiből kifelé ágazik a 4 vég.

Ez elsőre nem túl bonyolult, lássuk mire mentünk:

1. nap
Ma annyira jutottunk, hogy levágtuk a dupla véget és az M-es lökös diffúzor tartóját alulról.




Elég sz@arul áll a hátsó dob, ezen mineképp igazítani kell. Illetve azt a csúnya rozsgás cuccot lekapjuk mindenestől.







A tartót azért kellett levágni, mert a CSL diffúzor nem fér fel tőle rendesen, itt látszik még a bal oldalon, hogy a dobra felvarrt közösítőtől sem fér.




Most már rendesen fel tudtuk csavarozni a helyére.







A diffúzor középső részének két széléhez egy-egy tartólemezt fogunk majd hajlítani, amivel a pótkerék doblemezéhez tudjuk rögzíteni.
Annyit találtunk még ki, hogy a dobra hegesztünk egy flansnit, amihez a "furulyát" tudjuk szerelhetően rögzíteni. Ha ezt elhagyjuk, lehet hogy fel se tudjuk rakni. De ez később is jól jöhet, ha valamikor le kell majd venni bármi miatt.

Szerdán jön meg a cső, csütörtökön folytatjuk.


A négy csőnek ti milyen átmérőt gondoltok? Sok helyen olvasok ideális 76mm/vág de én azt lepróbáltam kartonból és kicsinek találtam. Neked hanyas lesz? Vagy majd ami jön?Very Happy


Budapest    329    2011.05.22. 20:49
DonDennis
2012.06.03. 18:49   






csatis1 írta:
Touring Tibi írta:
Még mindig a kedvenc E46 touring és úgy látom egyre csak szebb és szebb lesz! Hajrá! Kacsint



E36 sedan írta:
Helló!
Elismerő munka,szépen dolgozol rajta. Smile Autóipari a szakmád is? Confused


Köszi Uraim!

Nem vagyok autóipari, üveges vagyok.
De szeretem kalapálni a verdát (volt már olyan is, hogy szó szerint)! Very Happy
Remélem ez a kipuffogó szerelés is jó lesz, akkor rakok fel méretezett rajzot is.


Hát ha jól fog sikerülni a kipufogó akkor nagyon kiváncsi leszek a méretezett rajzra na meg hogy melyik megoldást fogod választani a kipufogó cső dupla elvezetéséhez. Szóval gyerünk gyerünk hajrá nagyon várom a végeredményt!


Budapest    329    2011.05.22. 20:49
csatis1
2012.06.03. 17:55   






Touring Tibi írta:
Még mindig a kedvenc E46 touring és úgy látom egyre csak szebb és szebb lesz! Hajrá! Kacsint



E36 sedan írta:
Helló!
Elismerő munka,szépen dolgozol rajta. Smile Autóipari a szakmád is? Confused


Köszi Uraim!

Nem vagyok autóipari, üveges vagyok.
De szeretem kalapálni a verdát (volt már olyan is, hogy szó szerint)! Very Happy
Remélem ez a kipuffogó szerelés is jó lesz, akkor rakok fel méretezett rajzot is.


Orosháza    1137    2011.02.04. 16:20
Touring Tibi
2012.06.03. 14:08   






Még mindig a kedvenc E46 touring és úgy látom egyre csak szebb és szebb lesz! Hajrá! Kacsint


"A kompromisszum a művészet ellensége."

Szeged    2197    2007.12.25. 14:52
E36 sedan
2012.06.03. 13:51   






Helló!

Elismerő munka,szépen dolgozol rajta. Smile Autóipari a szakmád is? Confused


BMW=Vezetés élménye!

Veszprém megye!    2889    2010.08.25. 18:06
csatis1
2012.06.03. 13:08   






Elkezdődött a kipuffogó felszerelési művelet.
Az elképzelés az, hogy a mostani nem túl elegáns dupla véget levágjuk, a hátsó dobtól egy 90 fokos könyökkel a diffúzor takarásában fogy menni egy 70x1-es KO36-os cső, amiből kifelé ágazik a 4 vég.

Ez elsőre nem túl bonyolult, lássuk mire mentünk:

1. nap
Ma annyira jutottunk, hogy levágtuk a dupla véget és az M-es lökös diffúzor tartóját alulról.




Elég sz@arul áll a hátsó dob, ezen mineképp igazítani kell. Illetve azt a csúnya rozsgás cuccot lekapjuk mindenestől.







A tartót azért kellett levágni, mert a CSL diffúzor nem fér fel tőle rendesen, itt látszik még a bal oldalon, hogy a dobra felvarrt közösítőtől sem fér.




Most már rendesen fel tudtuk csavarozni a helyére.







A diffúzor középső részének két széléhez egy-egy tartólemezt fogunk majd hajlítani, amivel a pótkerék doblemezéhez tudjuk rögzíteni.
Annyit találtunk még ki, hogy a dobra hegesztünk egy flansnit, amihez a "furulyát" tudjuk szerelhetően rögzíteni. Ha ezt elhagyjuk, lehet hogy fel se tudjuk rakni. De ez később is jól jöhet, ha valamikor le kell majd venni bármi miatt.

Szerdán jön meg a cső, csütörtökön folytatjuk.


Orosháza    1137    2011.02.04. 16:20
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  37 / 39 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 36, 37, 38, 39  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E46

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére