POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
33 / 33 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 31, 32, 33    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   DIESEL tuning

-=DIESELPWR=-
2012.04.17. 22:47   






így van ahogy mondod Smile
pénztárca vastagság függő az egész valakinek erre van pénze valakinek arra..
okos chipp után simán átugorja a 25i-t a TDS az biztos Smile mindig a benzines kocsi a menő, érdekes amikor lenyomod a sok tudatlant, akkor egyből megy a szitkozódás hogy traktor hangja van, meg kolbászfüstölő akkor is... de takarékosabb főleg ha az ember tud olcsón szerezni gázolajat pl. én is 300 ft-os liter áron tankolok Smile http://www.youtube.com/watch?v=s4TxOUzwsjM nem vitatom a benzines is jó sőt. . . de ilyen életkörülmények között inkább tankolok 300 ft-ért és eljárok 7 literrel és mégis szedi a lábát rendesen Very Happy

Más téma: 30D motor beépítése mennyivel szopósabb meló mint a TDS?


   6    2012.04.17. 16:49
viktorddd
2012.04.17. 20:09   






és hogy ne keljen szopni az elektronikával ilyen átalakításoknál hát rá passzol a TDS motorra a 2,4TD mechanikus adagoloja, ha e34bol van a moci es 9/92-ig volt gyartva akkor egy az egyben be lehet helyezni, viszont ha ujjab a moci akkor le kell gyartani egy 68mm-rol 50mm-re szukito karikat mert az ujjab motorokon 68mm-es az adagolo karimája es a regebbinek illetve a mech. adagolonak 50mm

visza térve az 530d-re, már a 135kW alap álapotban is "korbe hugyozza" a TDSt ami a motor menettulajdonságait illeti, 105 vs 135kW illetve 260(280) vs. 390Nm ez azért nagy kulombség, osztály kulombség van kozottuk, egy okos chippel pedig már szinte repul a kocsi, de viszont fentartási koltségekben a TDS csúnyán veri, 6uj TDS porlaszto csucs arabol lehet veszel egy uj 530d porlasztot, stb. stb.

de mondjuk egy jo alapotban lévo jol beálitot TDS még alap álapotban is gyorsab mint egy átlagos családi astra vagy suzuki, egy okos chippelés után pedig jobban megy mint egy 525i Kacsint


BAZ megye    287    2010.07.26. 22:26
-=DIESELPWR=-
2012.04.17. 17:58   






Közben egy kis segítség azoknak akik TDS- motor beépítésre szánták el magukat E30-as Bódéba! Smile

Beszerezni való alkatrészek :

E34 525 TDS- motor (Fontos csak E34-é jó mert csak azon elöl púpos a karter!
E36 alu motortartó bak
2.4 TD gumibak
Hozzávaló váltó (Ebben az esetben a hozzá való kardán is de azt vágni kell [Az E34 hozzabb mint az E30] )

Én a turbó felőli oldalt emeltem meg kb- 1 cm-errel valamint a karterról le csiszoltam a bordákat így tudtam a helyére dobni a motort. Képeket is szivesen raknék a beépítésről ugyanis dokumentáltam csak egy meghajtó megdöglése miatt minden adat elveszett köztük ez is Sad


   6    2012.04.17. 16:49
-=DIESELPWR=-
2012.04.17. 17:48   






Hali

135 KW-os motort néztem ki magamnak chippelve is jól mozgatja az e39es kasztnit Surprised majd kiderül lehet visszatérek a jó öreg TDS-hez 1.6D 2es golf után már az is menyország Very Happy


   6    2012.04.17. 16:49
viktorddd
2012.04.17. 17:25   






135 vagy 142kW? a 135kW-os verziot fel lehet chippelni ugy 160kW-ig biztonságosan, de a 142kW-os verzio sokkal jobb atalakitasra mert masabbak a porlasztok stb. szoval egy jobb alap, mert ezen mar kicsit moderneb az uzemanyag rendszer hasonlo mint a 150kW-os 330d-n, es ott nem probléma a kb 170-180kW sem, tudok egy 330d 150kW (204ps) alapbol es 300ló felet van mar tobb mint egy éve gond nélkul Smile


BAZ megye    287    2010.07.26. 22:26
-=DIESELPWR=-
2012.04.17. 16:53   






Üdv/Sziasztok!

Régóta figyelgetek a háttérben és örülök hogy egyre többen vagyunk a dieselesek táborában. Smile

Mit lehet tudni az M57D30 kódjelű motorról?Láttam már rá példát hogy van rá elvetemült aki ezt beépítette E30 kasztniba. . Tesómnak az E39be is ilyen motor van manuál váltóval, meggyőzött a motor, több TDS-en vagyok túl kell egy kis változás. . . Izmosítás szempontjából? Confused

Szép kormos napot! Kacsint


   6    2012.04.17. 16:49
E324d
2012.04.13. 13:29   






verdan írta:
hátul az ugynevezett füst csavarral tudsz többet adni de ezzel változik az adagolo karakterisztikája is alapjárat stb állitani kell van még 1 megoldás aza dagolo tetején egy csavar azon is lehet kicst állitani letepinto csapszeget állitja ezekke érhetsz el kicsit több gázolajat

De már kaptunk egy http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=1060
ide ha lahet az ilyeneket ott is szivesen válaszolok Kacsint

Köszi a segítséget!

Esetleg még annyit tudnál segíteni, hogy melyik az a füst csavar és hogy kifele vagy befele kell tekerni ahoz h többet adjon. És a felsö csavarnál is kifele v befele?


Üdv befele kell tekerni mid a 2 töt de mindig cska kicsiket sés probálgatni füstcsavar adagolo hátulján kontrázott hernyocsavar lapos csavarhuzo vagy 6 kulcsal tufódsz tekerni rajta kb 1/4 fordulatokkal


magyarország    679    2008.08.04. 14:47
verdan
2012.04.13. 09:17   






hátul az ugynevezett füst csavarral tudsz többet adni de ezzel változik az adagolo karakterisztikája is alapjárat stb állitani kell van még 1 megoldás aza dagolo tetején egy csavar azon is lehet kicst állitani letepinto csapszeget állitja ezekke érhetsz el kicsit több gázolajat

De már kaptunk egy http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=1060
ide ha lahet az ilyeneket ott is szivesen válaszolok Kacsint

Köszi a segítséget!

Esetleg még annyit tudnál segíteni, hogy melyik az a füst csavar és hogy kifele vagy befele kell tekerni ahoz h többet adjon. És a felsö csavarnál is kifele v befele?


Derekegyház    50    2012.02.12. 16:12
Popi
2012.04.12. 13:49   






Egy kis állatkodás..Smile

http://www.youtube.com/watch?v=tL4HO2ISLtI


   404    2005.09.10. 16:33
viktorddd
2012.04.10. 21:30   






ha már dobtál egy linket a hazai forumomrol Very Happy akkor en dobok meg egyet, ugyan attol a szerelotol:

adagolo ki es be szereleles, elotoltes alitas
http://www.bmwklub.sk/navody-a-manualy/ako-vybrat-cerpadlo-na-tdsku-t12693.html?hilit=predvstrek


BAZ megye    287    2010.07.26. 22:26
E324d
2012.04.10. 20:38   






Üdv akinek kicsit komolyabban mozgatja a fantáziáját a tds Surprised
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?f=2&t=46341&start=153

Egy kis vezérlésbeállítási segítség
http://www.bmwklub.sk/navody-a-manualy/nastavenie-vymena-retazi-tds-t22556.html

még egy kis külföld
http://www.4tuning.com.pl/news/145,najmocniejszy-tds-w-polsce-bmw-325-tdserek


magyarország    679    2008.08.04. 14:47
viktorddd
2012.04.10. 19:14   






egy kis olcso tuning amitol rugalmasab lesz a kocsi 2000alat:
318TDS-en mukodik, 2,5TDS-en (e36, e39 - ujjab verzio) szinten mukodik de ott nem venni eszre akkora kulombseget, e34 TDS-en nem progaltam még
a turbo nyomás jeladot kell be csapni
az átlagos légnyomás kb. 980mbar, elméletileg ugy kellene mukodnie ennek a jeladonak hogy amig nincs boost, addig egy elore beálitot légnyomást ad a vezerlonek ami a szerint álitja az adagot stb. es amikor el kezd novekedni a boost akkor pedig az aktuális értéket méri es a szerint álitja
na amit tudunk: diagnosztikan le mertuk hogy ez a jelado alapjáraton 804mbart ad, es ahogy el kezd nyomni a turbo el kezd emelkedni ez az érték, 804mbar az jocskan a kornyezo légnyomás alat van, ugy hogy egy elenálással át lehet vágni ezt a jeladot, es igy alapjárattol addig amig nem kezd nyomni a turbo 1000mbart fog mutatni, kb. 2000tol pedig az értékek ugyan az lesz mint gyarilag

szoval a mutatvány amit végre kell hajtani: le huzzuk a gumi védot a nyomás jelado konektorrol, le szedjuk az izolaciot a 2 szelso vezetekrol (nem el vagjuk csak a szigetelest) es at kotjuk oket egy pontosan 1,7kOhm-os ellenalassal
le van mérve hogy csak alapgáztol ugy 2000-ig változik meg az érték felette nem

és hogy mit csinál ez a beavatkozás: mivel a vezerlo nagyob légnyomással számol vagyis tobb levego igy egy picit álit az uzemanyag adagon, es ezzel nem csak ugy 1800-2000tol fog húzni az auto hanem valamivel hamarab mar ugy 1500tol is szépen rugalmasan fog megindulni
persze hu de nagy kulombseget senki se várjon de ha valakinek van egy szabad oracskaja es szeret kiserletezni akkor mindent bele
es nincs eszreveheto fogyasztás novekedes, vagyis 1-2 decit ide oda nem szamolok

képek:












BAZ megye    287    2010.07.26. 22:26
viktorddd
2012.04.07. 15:36   






aki 325tds-t vagy e34 tds-t tuningol es el kezd problemazni a kuplung annak ajánlom figyelmébe hogy az e39 tds-nek 240mm szerkezete van nem 228mm mint az e34-e36ban, ugy hogy az már alapbol egy picit jobb, es gond nelkul passzol Smile

a tds szivesen forog, nekem a teljesen gyári motor is 5000felet tilt le, erre a legtob diesel nem képes


BAZ megye    287    2010.07.26. 22:26
E324d
2012.04.07. 08:11   






Lehet ezeket a dieseleket is forgatni szépen Very Happy
http://www.youtube.com/watch?v=H9hnKcbKYx0&feature=endscreen&NR=1
na igen
http://www.youtube.com/watch?v=i0JkNRGG5mA&feature=relmfu


magyarország    679    2008.08.04. 14:47
E324d
2012.04.05. 20:47   






Na igen ezért akarom visszaraknia gt32 Surprised most kisérleti szinten hoznak nekem 6 db porlasztoázat (duplarogos teknika állitolag sokat dob majd kiderül csak érjen már ide Very Happy


magyarország    679    2008.08.04. 14:47
Royal
2012.04.05. 12:05   






Azért a koromcsík ott maradt utána Very Happy Very Happy


   125    2011.03.28. 20:12
viktorddd
2012.04.05. 10:50   






hurrá!

nagyon hasznos lesz ez a topic a diesel kedvelok szamara, biztos sok hasznos informacio lesz itt Smile

kezdeném egy kis ízelítovel Very Happy

http://www.youtube.com/watch?v=tBvk7FouFF4


BAZ megye    287    2010.07.26. 22:26
E324d
2012.04.04. 21:14   






Üdv köszönöm az összes dieseles nevében Kacsint


magyarország    679    2008.08.04. 14:47
admin
2012.04.04. 15:45   





Site Admin
Itt lehet csevegni DIESEL tuning témában! Kacsint


   1305    2005.11.25. 01:11
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  33 / 33 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 31, 32, 33
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére