POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
31 / 33 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 30, 31, 32, 33  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   DIESEL tuning

viktorddd
2012.06.10. 21:57   






E324d írta:
Üdv olyat még nem láttam hogy nagynyakasra rárakott volna valaki mechanikus tetőt de én automon már volt fent közbetéttel 2.4 td adagolo tds belsővel


4ndris írta:
Urak!

TDS Omegámon távoli terveim között szerepel, hogy majd egyszer mech. adagolósra lesz visszaépítve. Kérdésem, hogy ehhez a művelethez (mech. adagoló, TDS hullámostárcsa, ahogy szokták) megfelel a szívódízel 24d adagolója is? Más: 95-ös Omegán már HDK-s adagoló van? Ha igen, hogy lehet "kisházas"-ra visszacsinálni? Olvastam ilyet, h egy közbetétet kell csinálni a talpnak, más szerint a nagyházba bele kell pakolni a mech. "belet". Melyik a célszerűbb?

Köszönöm!
Very Happy


nem probléma, egy 68mm/50mm kozbetet karikát kell legyártani


BAZ megye    287    2010.07.26. 22:26
E324d
2012.06.07. 23:17   






-=DIESELPWR=- írta:
Sziasztok!!

Rég jártam erre felé nem igazán zajlik az élet Very Happy Látszik hogy drága a gázolaj Shocked

Kedvcsináló Mad
http://www.youtube.com/watch?v=Je8EjFjxylQ&feature=related


nem a gázolajjal van a gond hanem a pénztelenséggel Sad

én most ezt nézegetem nagyon csak kis hazánkban nem lehet beszerezni Surprised
http://www.youtube.com/watch?v=12ciYDq2FMM


magyarország    679    2008.08.04. 14:47
-=DIESELPWR=-
2012.06.07. 21:47   






Sziasztok!!

Rég jártam erre felé nem igazán zajlik az élet Very Happy Látszik hogy drága a gázolaj Shocked

Kedvcsináló Mad
http://www.youtube.com/watch?v=Je8EjFjxylQ&feature=related


   6    2012.04.17. 16:49
E324d
2012.06.06. 21:03   






Üdv olyat még nem láttam hogy nagynyakasra rárakott volna valaki mechanikus tetőt de én automon már volt fent közbetéttel 2.4 td adagolo tds belsővel


4ndris írta:
Urak!

TDS Omegámon távoli terveim között szerepel, hogy majd egyszer mech. adagolósra lesz visszaépítve. Kérdésem, hogy ehhez a művelethez (mech. adagoló, TDS hullámostárcsa, ahogy szokták) megfelel a szívódízel 24d adagolója is? Más: 95-ös Omegán már HDK-s adagoló van? Ha igen, hogy lehet "kisházas"-ra visszacsinálni? Olvastam ilyet, h egy közbetétet kell csinálni a talpnak, más szerint a nagyházba bele kell pakolni a mech. "belet". Melyik a célszerűbb?

Köszönöm!
Very Happy


magyarország    679    2008.08.04. 14:47
4ndris
2012.06.06. 19:24   






Urak!

TDS Omegámon távoli terveim között szerepel, hogy majd egyszer mech. adagolósra lesz visszaépítve. Kérdésem, hogy ehhez a művelethez (mech. adagoló, TDS hullámostárcsa, ahogy szokták) megfelel a szívódízel 24d adagolója is? Más: 95-ös Omegán már HDK-s adagoló van? Ha igen, hogy lehet "kisházas"-ra visszacsinálni? Olvastam ilyet, h egy közbetétet kell csinálni a talpnak, más szerint a nagyházba bele kell pakolni a mech. "belet". Melyik a célszerűbb?

Köszönöm!


BMW=Baromira Megy Wazze

Pécs    81    2008.07.04. 16:38
Dieselkraft
2012.05.28. 23:55   






meglett próbléma mindent faszán össze raktam csak hogy mikor nyomócsövekkel baszkuráltam nyomóelem elektronikáját elszakítottam és van rajta gumi védő és hát nem nagyon vettem észre:)
szóval minden fasza pöcc röff szépen ketyeg tds:) új hengerfejjel ,főtengellyel ,csapágyakkal , kinyomócsapággyal és lendkerékkel Smile


   227    2011.11.23. 11:51
Dieselkraft
2012.05.27. 12:16   






elvileg minden jelen van , de 3 henger kap üzemanyagot 3 nem és egyszerüen itt megakadtam , mi oka lehet? azon kivül hogy levegös mert az kizárva hogy annyit ütögettem az előtoltést hogy adagoló feje elment ?


   227    2011.11.23. 11:51
viktorddd
2012.05.27. 11:44   






szia! bocs hogy nem irtam visza PU-t, nem voltam nett kozelben vagy 2hetet mert munkaugyben kulfoldon vagyok Sad

a beálitáshoz: az hogy a szijtarcsa jelen van nem számít, a lendkerekkel kell be alitani, az onindito alat van rá egy lyuk a blokban, a lendkereken szinten van egy lyuk, ugy kell be biztositani (elso henger felso holt pontja)
a vez.tengelyre ra kell rakni egy célszerszámot az elso henger elott részre (szogletesre van ott koszorulve a tengely)
igy nez ki, othon is le gyarthato:



rá kell szépen ulnie a hengerfejre

az adagolo: ha le veszed a szijfeszitot, akkor egy tukorrel es lampaval megsasolva látni egy pontot bele utve a lánckerékbe az anya mellet annak fent kell lennie

na ilyenkor muszály be indulni neki, ha nem megy máshogy akkor be húzva, utanna elotoltest kell alitani az adagolon


BAZ megye    287    2010.07.26. 22:26
Dieselkraft
2012.05.26. 19:41   






adagoló teli van nyálal,de egyszerüen 2,4,5 nincs üzemanyag akármennyir légtelenítem nincsen,
valaki ötlet?


   227    2011.11.23. 11:51
Dieselkraft
2012.05.26. 17:43   






Most kaptam egy infót attól függetlenül hogy rossz helyen van az adagoló attól fügetlenül mind 6 hengerbe kel nyálnak lenni max rosszkor ezért most megpróbáom feltölteni adagolót kopra és elöröl kezdeni légtelenítést


   227    2011.11.23. 11:51
Dieselkraft
2012.05.26. 17:11   






Sziasztok!
e36 325tds en hengerfejet cseréltünk , össze raktuk kiderült alsó láncfeszítőt nem raktuk be aztán felső láncot feszegettünk hogy alá becsúsztatjuk nem ment leszedtünk megin fel össze raktuk nem indult be az autó, fötengely elvileg jelen van ugye van a szíjtárcsán bevágás és előlapon pedig 3 cm es kidudorodó vonal azt egymásba tekertem utána hozzá állítottam vez tengelyt hátul szelep váltásre elöl képzelet beli w betü,össze rakom indig nem indul na akkor levegős rendszer elkezdett jó lennni de mg mindig nem indult be 3 hengernél nincs gázolaj 1,3,4 azt hiszem akármennyire is légtelenítjük hideg indítóval se indul, utolsó ötletem elment az adagoló e viszont ahhoz nem nyultuk ahhoz lánchoz csak felsőhöz kérdés azzal hogy fezsegettük felső láncot elmehetet adagoló jelről? ha igen akkor adagolónál annak az ékpályának hogy kell állni ugy tudom hogy 12 órától kicsit jobbra? vagy van annak egy jele?hogyan kell állítani vagy esetleg miért ninc gázolaj 3 hengernél? válaszokat ötleteket előre is köszönöm


   227    2011.11.23. 11:51
tsuka
2012.05.16. 12:49   






én 8litert szoktam rendelni.


nemveszedelagáázt!!!!

Pápa    4    2012.05.03. 18:24
kuntib
2012.05.16. 12:47   






Helo srácok!

A 2.5TDS mennyi olajat vesz fel olajcserénél, mennyit kellene rendelnem?? köszi


Kiskunmajsa    553    2008.05.29. 19:25
Popi
2012.05.05. 11:37   






4ndris írta:
viktorddd írta:
a BOV-nak itt a tsssst-on kivul semmi ertelme nem lesz,


Ennek mi az oka? Más helyről is hallottam, hogy a lefújó nem jó dízelre, sőt, egyenesen ártalmas, de ennek mi a technikai magyarázata? Lefújó elvileg a bezárt pill.szelep miatti túlnyomást engedi el, dízelnél ilyen nincs, szóval sose értettem, mire való Surprised


Loptam:

Benzines autókban a lefújó így működik: a szívócsonkban erős vákuum keletkezik, amikor lelépsz a gázpedálról. A pillangó szelep lezáródik, a motor próbál levegőt szívni, de nem engedi ezt a lezáródott pillangószelep. Így a benzines autókban a pillangó szelep mögé, a szívócsonkba kötött vákuum csőben pont akkor keletkezik vákuum, amikor a lefújódnak erre szüksége van. Amikor a gázpedál nem alapállásban van, olyankor a pillangó szelep nyitva van, így a szívócsonkban nincs erős vákuum (feltöltős mociknál pedig gyorsításkor nem hogy vákuum nincs, de pont ellenkezőleg: erős nyomás van, amit a turbó állít elő). Ha nincs vákuum, akkor a lefújó szelep is zárva van. Feltöltős autókban a turbónyomás felépülésekor a lefújó vákuum csövében is mérhető a teljes töltőnyomás. Ez biztosítja, hogy a szelep ellen tudjon állni az intercooler csőben őt feszítő nyomásnak. Mivel azomban a két keresztmetszet nem egyforma méretű (vákuum cső pici, intercooler cső nagy) ezért szükség van a lefújóban egy erős rugóra, ami ezt az erőtöbbletet hivatott ellensúlyozni.

Diesel autóknál a lefújó működtetéséhez szükséges vákuum nem áll rendelkezésre. Vákuum ugyan van a dieselekben is pl. szervó vákuum mechanikusan, vagy elektronikusan előállítva, de ez a vákuum mindaddig konstans állandó vákuumot ad, míg a motor működik. A diesel motorok legnagyobb részében nincsen pillangó szelep, ezért olyan vákuum előállítása, ami csak gázpedálról való lelépéskor jeletkezik enyhén szólva is bajos. Ezt a problémát szokták orvosolni egy elektronikus szerkezettel, ami egy elektromos vákuum szelepen keresztül oldja meg a lefújó működtetését. Ma jellemzően kétféle dieselt különböztethetünk meg a lefújót működtető elektronika egyik szempontjából: mechanikus bovdenes, illetve elektronikus-potméteres gázpedálos diesel. Mindkét esetben az elektronika dolga az, hogy figyelje a gázpedál állását, és amikor a gázpedál alapállásban (0%) áll, akkor egy rövid időre elektromos impulzussal engedje a vákuumot a mágnesszelepen keresztül a lefújóra. A gázpedál-állás figyelés elektronikus gázpedálnál az ún. gázpedál állás szálon keresztül elektronikusan történik. Mechanikus gázpedállal szerelt dieselekben ezt általában egy a bovdenre kötött mikrokapcsolóval szokták megoldani. Azt, hogy a lefújó szelep meddig legyen nyitva általában egy potméterrel lehet szabályozni az elektronikán.

Néhány fontos tudnivaló:
- diesel autón ténylegesen semmilyen pozitív hatása nincsen a lefújó szelepnek! Sem a gyorsulásra, sem a turbó élettartamára nincs befolyással. Mivel nincsen pillangó szelep, ezért a turbó nem torpan meg, amikor lelépsz a gázpedálról. Benzines autókban éppen ellenkezőleg: a turbó a lefújó nélkül megtorpanna, ezért lassabban tudná felépíteni újra a töltőnyomást.


   404    2005.09.10. 16:33
4ndris
2012.05.05. 11:27   






viktorddd írta:
a BOV-nak itt a tsssst-on kivul semmi ertelme nem lesz,


Ennek mi az oka? Más helyről is hallottam, hogy a lefújó nem jó dízelre, sőt, egyenesen ártalmas, de ennek mi a technikai magyarázata? Lefújó elvileg a bezárt pill.szelep miatti túlnyomást engedi el, dízelnél ilyen nincs, szóval sose értettem, mire való Surprised


BMW=Baromira Megy Wazze

Pécs    81    2008.07.04. 16:38
E324d
2012.05.05. 00:49   






Roland E34 írta:
Sziasztok sikerült szerezni egy nagyon jó állapotú GT2556v turbót és ez menne a épített adagolóhoz, de mondanak olyasmiket hogy fojtani fogja a motort mert túl nagy a kipufogógáz mennyisége. Vélemény vagy tapasztalat ?Kérdés aki épített efféle konstrukciót hogy bevált-e? vagy hogy oldotta meg külső Wastegate szeleppel vagy még jobb lenne látni vagy kipróbálni Smile


üdv egy probát megér fölleg ha jo álapotu Kacsint nekem gt22 volt fent az tény hogy fojtotta de talána tvasolok hogy minnél hoss25 már csak nem fogja amit hosszab difi hogy ne keljen szétforgatni és nincs akkor kipufogogáz menyiség sem és beválhat Kacsint


magyarország    679    2008.08.04. 14:47
Roland E34
2012.05.04. 19:29   






Sziasztok sikerült szerezni egy nagyon jó állapotú GT2556v turbót és ez menne a épített adagolóhoz, de mondanak olyasmiket hogy fojtani fogja a motort mert túl nagy a kipufogógáz mennyisége. Vélemény vagy tapasztalat ?Kérdés aki épített efféle konstrukciót hogy bevált-e? vagy hogy oldotta meg külső Wastegate szeleppel vagy még jobb lenne látni vagy kipróbálni Smile


   33    2010.02.14. 17:22
tsuka
2012.05.04. 10:48   






egyébként nem problémázok rajta ha megadja magát...autómentöm van, nem családi autó, egyedül, néha barátnövel járok vele minden héten ausztriába...csak kellene egy kis plusz...ebböl a motorbol nem egy 30.dböl...


nemveszedelagáázt!!!!

Pápa    4    2012.05.03. 18:24
Popi
2012.05.04. 10:11   






tsuka írta:
egyenlőre minden jó illetve felujitott benne ugyhogy egy darabig nem fogja magát megadni sztem!


Látom átment lényeg..


   404    2005.09.10. 16:33
tsuka
2012.05.03. 22:00   






egyenlőre minden jó illetve felujitott benne ugyhogy egy darabig nem fogja magát megadni sztem!


nemveszedelagáázt!!!!

Pápa    4    2012.05.03. 18:24
Popi
2012.05.03. 21:34   






tsuka írta:
Üdv minden fórumtagnak

szeretnék a gyári e39 25tds-emből valami igazán "izgatót" kihozni!
elképzeléseim:

elektromos adagoló marad, változó geometriás 30d turbó, chip.
vélemények tapasztalatok?

hogyan tudnám én ráakasztani ezt a változó geometriás turbót?

előre is köszi minden választ illetve ha még tudtok valami okosat, szivesen fogadok minden hozzászólást.
annyit még szeretnék hozzátenni, hogy értelmes kereteken belül szeretnék gondolkodni, mivel havi 3-4ezer km-ert megyek az autóval!
tehát nem csak egy gyorsulás erejéig szeretném ezeket a dolgokat megvalósitani!
üdv


Azért jobb ha tisztában vagy azzal,hogy ha elkezded tuningolni a motort,az nem fogja olyan sokáig bírni mint előtte.Sanszos,hogy ez, vagy az,majd feladja a harcot..Dugni is szűzen maradni tipikus esete..nem fog összejönni:) Ha munka eszköz,vagy nincs más kocsi a családban,akkor erősen elgondolkoznék ezen.


   404    2005.09.10. 16:33
tsuka
2012.05.03. 18:31   






Üdv minden fórumtagnak

szeretnék a gyári e39 25tds-emből valami igazán "izgatót" kihozni!
elképzeléseim:

elektromos adagoló marad, változó geometriás 30d turbó, chip.
vélemények tapasztalatok?

hogyan tudnám én ráakasztani ezt a változó geometriás turbót?

előre is köszi minden választ illetve ha még tudtok valami okosat, szivesen fogadok minden hozzászólást.
annyit még szeretnék hozzátenni, hogy értelmes kereteken belül szeretnék gondolkodni, mivel havi 3-4ezer km-ert megyek az autóval!
tehát nem csak egy gyorsulás erejéig szeretném ezeket a dolgokat megvalósitani!
üdv


nemveszedelagáázt!!!!

Pápa    4    2012.05.03. 18:24
E324d
2012.04.28. 08:10   






Popi írta:
E324d írta:
http://www.youtube.com/watch?v=TZvf7w753_A

kivácsi vagyok ki veszi észre a számomra érthetelen dolgot (hangot) 20-25. másodpercig benne van érdekes de nagyon tetszik :ee


Most a tiéd szabályoz vagy a golf?


Very Happy az enyém de nem egyszerüen Surprised egy srác ugy kibukott hogy hogy tud igy beszabályozni (mintha egy benzines tiltana)hogy azóta ezéért olvazsgat és kérdezősködik dieselesek autószerelők adagolós emberektől


magyarország    679    2008.08.04. 14:47
Popi
2012.04.27. 20:41   






E324d írta:
http://www.youtube.com/watch?v=TZvf7w753_A

kivácsi vagyok ki veszi észre a számomra érthetelen dolgot (hangot) 20-25. másodpercig benne van érdekes de nagyon tetszik :ee


Most a tiéd szabályoz vagy a golf?


   404    2005.09.10. 16:33
E324d
2012.04.26. 22:12   






http://www.youtube.com/watch?v=TZvf7w753_A

kivácsi vagyok ki veszi észre a számomra érthetelen dolgot (hangot) 20-25. másodpercig benne van érdekes de nagyon tetszik :ee


magyarország    679    2008.08.04. 14:47
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  31 / 33 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 30, 31, 32, 33  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére