POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2    Hozzászólások megtekintése:

<   Általános témák  »   Üzemanyagárak, ki hol tankol, spórolás, megoldások?

Ogre84
2012.04.06. 10:06   






SID írta:
Ogre84 írta:
Kíváncsiságból én is vettem egy flakonnal, most fogyott el. Mostanában már nem mérek, csak a BC-t nézem, de gyanús, hogy tényleg számít valamennyit. Az a baj, hogy a fogyasztás mindig szór valamennyit, és sok minden befolyásolja. Spuri nélkül 14 körül szokott mutatni, ha a munkába menet mérek, ha benne van, akkor pedig 12 körül. Mondjuk a BC nem tudom mennyire pontos. Annak idején rátankolásnál volt, hogy pontosra jött ki, és volt, hogy 7 dl volt az eltérés.


Milyen a diffi áttétel? Ez a 14 városba még egy 28-tól is soknak tűnik. Nekem 3,46 és csak városban télen se ment 11 fölé és azért néha elgurult a gyógyszer Confused


Egy 3.15 sperr van alatta. Ez a 14 úgy értendő, hogy 4-5 km míg beérek melóba. Ott sorban állok a portán, aztán belül is sorompózok, előtte a városban is egyfolytában kanyargok. Közben bent a cégnél bejön pár 1-2 km-es kör is, amikor szinte el sem indul felfelé a vízmutató. Egy-két hosszabb út miatt az átlagom tíz alatt van BC szerint. Batta-Mór vonalat 8 alatti átlaggal szoktam járni, jellemzően 7,5 körül alakul, szóval szerintem nincs gond.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
SID
2012.04.06. 08:29   






Ogre84 írta:
Kíváncsiságból én is vettem egy flakonnal, most fogyott el. Mostanában már nem mérek, csak a BC-t nézem, de gyanús, hogy tényleg számít valamennyit. Az a baj, hogy a fogyasztás mindig szór valamennyit, és sok minden befolyásolja. Spuri nélkül 14 körül szokott mutatni, ha a munkába menet mérek, ha benne van, akkor pedig 12 körül. Mondjuk a BC nem tudom mennyire pontos. Annak idején rátankolásnál volt, hogy pontosra jött ki, és volt, hogy 7 dl volt az eltérés.


Milyen a diffi áttétel? Ez a 14 városba még egy 28-tól is soknak tűnik. Nekem 3,46 és csak városban télen se ment 11 fölé és azért néha elgurult a gyógyszer Confused


   2623    2011.08.29. 13:58
blueboi69
2012.04.05. 22:30   






kögö írta:
blueboi69 írta:
Woodstock írta:
Azért h valami ötletet is adjak én előző autómhoz használtam SPURI-t a pirosat nem a kéket és úgy vettem észre h azzal kevesebbet fogyasztott az autó,bár nem literekre kell gondolni.
BMW-nél még nem próbáltam.


Mégis mitől fogyasztana kevesebbet?
A lovak zabbal mennek. Ha nyomod neki, akkor enni fog. Spórolni defenziv vezetéssel tudsz, lassú gyorsítás, hosszú kigurulások motorfékkel, kevés fékezés.


Bakker ezt én sem akartam elhinni és kipróbáltam. Az oktató autóba raktam egy darabig és tényleg kevesebbet fogyasztott kb. 5-6 decivel. Pedig a tanulók igazán nem takarékosan vezetnek.


Jó, most 5-6deci fogyasztást pont leszarom, mikor 9-10et bever városban, akárhogy finomkodok. Hosszabb difi kéne, azt kész.


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
Ogre84
2012.04.05. 22:28   






kögö írta:
Dawe írta:
Woodstock írta:
Sajna ebben az országban az működik amit TUDI írt.
Vagy akinek dízel van és mezőgazdaságban melózik vagy fuvarozó és mutyizik a dízellel,stb stb
Itt becsületesen spórolni lehetetlen.
A gázosítás 300 egy 4 hengeres autóhoz ami már normálisabb munka.
De azt onnantól spéci szerelőhöz kell vinned és nem is vizsgáztathatod ahol akarod.
Ahol élek van 1 azaz 1 db hivatalos gázos szerelő vizsgáztató.
Az etanol már meghalt mert a kormány rájött h jó üzlet lehet...de hamar ellőték a patront mert várhattak volna még 3 évet amikor az országban már mindenki azt használja...
Kb ennyi.
Bocs a negatív hangvételért de sajnos így látom a dolgot.


Azért h valami ötletet is adjak én előző autómhoz használtam SPURI-t a pirosat nem a kéket és úgy vettem észre h azzal kevesebbet fogyasztott az autó,bár nem literekre kell gondolni.
BMW-nél még nem próbáltam.

há azért ez nem pontos adat a gázositásrol,mert egy 4 hengeres verdát 220ért Landi Renzo-hengerenkénti egységgel,pótkeréktartállyal meguszol simán és csak 1x kell kpmre vinned,utánna akárhol vizsgáztathatod
de az etanol is olcsbb még mindig cirka 100ftal a benzintöl
azért még mindig megéri azt tankolni föleg hogy itt a jobb idő és nem fagy bele a tankba Kacsint


Mostanában erőteljesen gondolkodom a gázosításon. Természetesen nem a bimmert, hanem a munkás autót. Az egyik cég honlapján van egy kalkulátor, miszerint nekem kb. egy év alatt hozza vissza az árát. Ez szép és jó volna, csak ha a gázzal is azt fogják csinálni ezek a tetű faszopó gecik, mint az alkohollal, akkor baszhatja az ember a befektetését.

Ebben biztos lehetsz. Bizonyos benzinár felett egyre többen fognak belevágni, és innentől lehet gátlástalanul emelni meg adóztatni.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
Ogre84
2012.04.05. 22:27   






kögö írta:
blueboi69 írta:
Woodstock írta:
Azért h valami ötletet is adjak én előző autómhoz használtam SPURI-t a pirosat nem a kéket és úgy vettem észre h azzal kevesebbet fogyasztott az autó,bár nem literekre kell gondolni.
BMW-nél még nem próbáltam.


Mégis mitől fogyasztana kevesebbet?
A lovak zabbal mennek. Ha nyomod neki, akkor enni fog. Spórolni defenziv vezetéssel tudsz, lassú gyorsítás, hosszú kigurulások motorfékkel, kevés fékezés.


Bakker ezt én sem akartam elhinni és kipróbáltam. Az oktató autóba raktam egy darabig és tényleg kevesebbet fogyasztott kb. 5-6 decivel. Pedig a tanulók igazán nem takarékosan vezetnek.

Kíváncsiságból én is vettem egy flakonnal, most fogyott el. Mostanában már nem mérek, csak a BC-t nézem, de gyanús, hogy tényleg számít valamennyit. Az a baj, hogy a fogyasztás mindig szór valamennyit, és sok minden befolyásolja. Spuri nélkül 14 körül szokott mutatni, ha a munkába menet mérek, ha benne van, akkor pedig 12 körül. Mondjuk a BC nem tudom mennyire pontos. Annak idején rátankolásnál volt, hogy pontosra jött ki, és volt, hogy 7 dl volt az eltérés.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
kögö
2012.04.05. 22:22   






Dawe írta:
Woodstock írta:
Sajna ebben az országban az működik amit TUDI írt.
Vagy akinek dízel van és mezőgazdaságban melózik vagy fuvarozó és mutyizik a dízellel,stb stb
Itt becsületesen spórolni lehetetlen.
A gázosítás 300 egy 4 hengeres autóhoz ami már normálisabb munka.
De azt onnantól spéci szerelőhöz kell vinned és nem is vizsgáztathatod ahol akarod.
Ahol élek van 1 azaz 1 db hivatalos gázos szerelő vizsgáztató.
Az etanol már meghalt mert a kormány rájött h jó üzlet lehet...de hamar ellőték a patront mert várhattak volna még 3 évet amikor az országban már mindenki azt használja...
Kb ennyi.
Bocs a negatív hangvételért de sajnos így látom a dolgot.


Azért h valami ötletet is adjak én előző autómhoz használtam SPURI-t a pirosat nem a kéket és úgy vettem észre h azzal kevesebbet fogyasztott az autó,bár nem literekre kell gondolni.
BMW-nél még nem próbáltam.

há azért ez nem pontos adat a gázositásrol,mert egy 4 hengeres verdát 220ért Landi Renzo-hengerenkénti egységgel,pótkeréktartállyal meguszol simán és csak 1x kell kpmre vinned,utánna akárhol vizsgáztathatod
de az etanol is olcsbb még mindig cirka 100ftal a benzintöl
azért még mindig megéri azt tankolni föleg hogy itt a jobb idő és nem fagy bele a tankba Kacsint


Mostanában erőteljesen gondolkodom a gázosításon. Természetesen nem a bimmert, hanem a munkás autót. Az egyik cég honlapján van egy kalkulátor, miszerint nekem kb. egy év alatt hozza vissza az árát. Ez szép és jó volna, csak ha a gázzal is azt fogják csinálni ezek a tetű faszopó gecik, mint az alkohollal, akkor baszhatja az ember a befektetését.


Kazincbarcika    2695    2004.12.09. 04:35
kögö
2012.04.05. 22:20   






blueboi69 írta:
Woodstock írta:
Azért h valami ötletet is adjak én előző autómhoz használtam SPURI-t a pirosat nem a kéket és úgy vettem észre h azzal kevesebbet fogyasztott az autó,bár nem literekre kell gondolni.
BMW-nél még nem próbáltam.


Mégis mitől fogyasztana kevesebbet?
A lovak zabbal mennek. Ha nyomod neki, akkor enni fog. Spórolni defenziv vezetéssel tudsz, lassú gyorsítás, hosszú kigurulások motorfékkel, kevés fékezés.


Bakker ezt én sem akartam elhinni és kipróbáltam. Az oktató autóba raktam egy darabig és tényleg kevesebbet fogyasztott kb. 5-6 decivel. Pedig a tanulók igazán nem takarékosan vezetnek.


Kazincbarcika    2695    2004.12.09. 04:35
blueboi69
2012.04.05. 20:03   






Dawe írta:
Woodstock írta:
Sajna ebben az országban az működik amit TUDI írt.
Vagy akinek dízel van és mezőgazdaságban melózik vagy fuvarozó és mutyizik a dízellel,stb stb
Itt becsületesen spórolni lehetetlen.
A gázosítás 300 egy 4 hengeres autóhoz ami már normálisabb munka.
De azt onnantól spéci szerelőhöz kell vinned és nem is vizsgáztathatod ahol akarod.
Ahol élek van 1 azaz 1 db hivatalos gázos szerelő vizsgáztató.
Az etanol már meghalt mert a kormány rájött h jó üzlet lehet...de hamar ellőték a patront mert várhattak volna még 3 évet amikor az országban már mindenki azt használja...
Kb ennyi.
Bocs a negatív hangvételért de sajnos így látom a dolgot.


Azért h valami ötletet is adjak én előző autómhoz használtam SPURI-t a pirosat nem a kéket és úgy vettem észre h azzal kevesebbet fogyasztott az autó,bár nem literekre kell gondolni.
BMW-nél még nem próbáltam.

há azért ez nem pontos adat a gázositásrol,mert egy 4 hengeres verdát 220ért Landi Renzo-hengerenkénti egységgel,pótkeréktartállyal meguszol simán és csak 1x kell kpmre vinned,utánna akárhol vizsgáztathatod
de az etanol is olcsbb még mindig cirka 100ftal a benzintöl
azért még mindig megéri azt tankolni föleg hogy itt a jobb idő és nem fagy bele a tankba Kacsint


Etalont marhára nem éri meg tankolni, ugyanis energiaértéke sokkal kevesebb mint a benziné. Aztán ha elkezdesz tömegszázalékokat számítani és ezt összeveted a bezninnel, akkor rájössz, hogy még drágább is!
De ezt le is írják a magyar etanolos oldalakon.
Annak éri meg etanollal játszani, akinek mondjuk turbós/kompresszoros vasa van, és szüksége van a 105oktánszámra és arra, hogy nagy előgyújtást tudjon adni. Olyankor olcsóbbra jön ki, mint mondjuk vpowert tankolni, vagy ami még ilyen emelt oktánszámos drágaság van.


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
Dawe
2012.04.05. 19:40   





Redneck Boss
Woodstock írta:
Sajna ebben az országban az működik amit TUDI írt.
Vagy akinek dízel van és mezőgazdaságban melózik vagy fuvarozó és mutyizik a dízellel,stb stb
Itt becsületesen spórolni lehetetlen.
A gázosítás 300 egy 4 hengeres autóhoz ami már normálisabb munka.
De azt onnantól spéci szerelőhöz kell vinned és nem is vizsgáztathatod ahol akarod.
Ahol élek van 1 azaz 1 db hivatalos gázos szerelő vizsgáztató.
Az etanol már meghalt mert a kormány rájött h jó üzlet lehet...de hamar ellőték a patront mert várhattak volna még 3 évet amikor az országban már mindenki azt használja...
Kb ennyi.
Bocs a negatív hangvételért de sajnos így látom a dolgot.


Azért h valami ötletet is adjak én előző autómhoz használtam SPURI-t a pirosat nem a kéket és úgy vettem észre h azzal kevesebbet fogyasztott az autó,bár nem literekre kell gondolni.
BMW-nél még nem próbáltam.

há azért ez nem pontos adat a gázositásrol,mert egy 4 hengeres verdát 220ért Landi Renzo-hengerenkénti egységgel,pótkeréktartállyal meguszol simán és csak 1x kell kpmre vinned,utánna akárhol vizsgáztathatod
de az etanol is olcsbb még mindig cirka 100ftal a benzintöl
azért még mindig megéri azt tankolni föleg hogy itt a jobb idő és nem fagy bele a tankba Kacsint


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
blueboi69
2012.04.05. 19:26   






Woodstock írta:
Azért h valami ötletet is adjak én előző autómhoz használtam SPURI-t a pirosat nem a kéket és úgy vettem észre h azzal kevesebbet fogyasztott az autó,bár nem literekre kell gondolni.
BMW-nél még nem próbáltam.


Mégis mitől fogyasztana kevesebbet?
A lovak zabbal mennek. Ha nyomod neki, akkor enni fog. Spórolni defenziv vezetéssel tudsz, lassú gyorsítás, hosszú kigurulások motorfékkel, kevés fékezés.


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
Woodstock
2012.04.04. 19:30   






Sajna ebben az országban az működik amit TUDI írt.
Vagy akinek dízel van és mezőgazdaságban melózik vagy fuvarozó és mutyizik a dízellel,stb stb
Itt becsületesen spórolni lehetetlen.
A gázosítás 300 egy 4 hengeres autóhoz ami már normálisabb munka.
De azt onnantól spéci szerelőhöz kell vinned és nem is vizsgáztathatod ahol akarod.
Ahol élek van 1 azaz 1 db hivatalos gázos szerelő vizsgáztató.
Az etanol már meghalt mert a kormány rájött h jó üzlet lehet...de hamar ellőték a patront mert várhattak volna még 3 évet amikor az országban már mindenki azt használja...
Kb ennyi.
Bocs a negatív hangvételért de sajnos így látom a dolgot.


Azért h valami ötletet is adjak én előző autómhoz használtam SPURI-t a pirosat nem a kéket és úgy vettem észre h azzal kevesebbet fogyasztott az autó,bár nem literekre kell gondolni.
BMW-nél még nem próbáltam.


E36 320i '96

Győr    3834    2010.12.17. 17:52
L3HO
2012.04.04. 17:03   






A szerda az autósok hétfője, a hét legrosszabb napja mivel mostanra állandóvá vált a rendszeres üzemanyagár emelés. A topikot azért gondoltam hasznosnak, mert biztos örüne mindenki annak, ha valahogy le tudna faragni a kiadásokból amellett, hogy a kocsiról se kell lemondani! Gondolok ezalatt a gázosításra, hidrogén generátorra, akár ki hol tankolra (napi akciók a kutakon), autósklub kedvezményekre, vagy egyéb benzin bizniszre Kacsint


Budapest    685    2011.05.30. 15:07
=====TUDI=====
2012.04.04. 12:19   






Lehetséges spórolási megoldás:
Valamelyik kormány párti pozíciót el kell foglalni,papírokat gyorsan be lehet szerezni az Ecserin,és utána jár a benzin utalvány,állami kocsival.
Lehet nem BMW,de megteszi spórolásnak.
Szerintem egy modern injektoros gázszett árából,le is lehet akár doktorálni is az Ecseri Egyetem támogatásával Smile Smile


SZERVÍZ: Soltvadkert 06 70/548-57-48    1310    2006.12.27. 02:28
admin
2012.04.04. 11:30   





Site Admin
Lehotai Bálint kérésére elindítottuk ezt a témát is,. Kacsint


   1305    2005.11.25. 01:11
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2
Tartalomjegyzék  »   Általános témák

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére