POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
30 / 31 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 29, 30, 31  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Drag projektek  »   Top-chop by R.C.S.

Gaben
2007.01.29. 19:08   






Lazac-e30 írta:
Mit jelent az,h nagyobb motor?milyen csiga lesz rajta és mekkora nyomással fog dolgozni?Mi a kitűzött cél,teljesítmény téren?Valamint milyen időre számítasz 400m-en?
1-2 remélem nem indiszkrét kérdés Mad Mad



15000ccm
búgó
37.5 bar
4700le
3.7 sec

Turboá! javícs ki ha valamit rosszul írtam. Very Happy Very Happy


Gaben
V2534070

Pécs    690    2005.07.02. 09:50
Lazac-e30
2007.01.27. 16:54   






Mit jelent az,h nagyobb motor?milyen csiga lesz rajta és mekkora nyomással fog dolgozni?Mi a kitűzött cél,teljesítmény téren?Valamint milyen időre számítasz 400m-en?
1-2 remélem nem indiszkrét kérdés Mad Mad


e30 318i m40 1988.11

Isaszeg    142    2006.11.18. 16:39
Englishman
2007.01.26. 19:57   






Azt hiszem ezt fogják az ellenfelek a legtöbbször látni a versenyautóból



Nem véletlenűl...
Mad


Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
bmw-s papa
2007.01.14. 23:56   






Grat. ez a verda nagyon brutális lesz, rengeteg munka van benne az látszik a képeken is!
Mikor fog üzemelni elöreláthatólag??
Smile Kacsint Szemcsis


Pécs    205    2005.02.28. 16:34
Gaben
2007.01.09. 19:19   






Leesikazalla no comment


Gaben
V2534070

Pécs    690    2005.07.02. 09:50
veszettkutya
2006.12.26. 19:09   






Jó kis történet,kiváncsi leszek a végére. Kacsint Surprised


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
E30 vitamin
2006.12.11. 19:02   






Nagy vagy Turboá, mint mindig!!!!!!!!!!!! Kacsint Kacsint


   60    2005.07.23. 23:39
sanan
2006.12.08. 13:54   






Énis csak gratulálni tudok az autóhoz!Engem leginkább a tető lekicsinyítése fogott meg, BIG Eyes nagyon jól néz ki így,és tetszetősebbé teszi az autót!


   260    2005.07.11. 09:37
turbódénes
2006.12.07. 12:13   






Ez a jószág nekem első pillanattól fogva bejött.(persze a többi is ami BMW)
HotRod az én szememben.
Egyszerűen gyönyörű.
És persze Verry Fast lesz. Surprised Surprised
Gratula Turboának és mindenkinek aki dolgozik-zott rajta. Smile


Bács Kiskun-Baja    2003    2006.07.10. 20:58
Kirill
2006.12.06. 20:17   






De frankón leírod Kacsint ,iszom szavaid,míg olvastam még levegőt is alig vettem Very Happy Very Happy Smile


Kecskemét City :)    216    2005.01.19. 20:41
Turboá
2006.12.06. 09:32   






Öcsman írta:
Szióka!

Még mindig nem vitték el a "kis" turbó motort???? Confused
nem.... Nemtom


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Öcsman
2006.12.05. 23:19   






Szióka!

Még mindig nem vitték el a "kis" turbó motort???? Confused


Csak váród az igazit minden nap, de ha végre jó helyen vagy akkor 1 perc az élet.

Budapest    276    2005.06.22. 01:08
I-scream
2006.12.05. 21:34   






Csaszi írta:
Őrület!! Very Happy Surprised
Füvezős Cool fotók

Ami a legfontosabb,hogy az autó szép Love Kár,hogy utcára nem lehet ilyet használni


   757    2006.07.09. 23:40
Csaszi
2006.12.05. 20:09   






Őrület!! Very Happy Surprised
Füvezős Cool fotók


< A veréb is madár >
< Csaszi >

Budapest    62    2006.09.23. 09:39
Turboá
2006.12.04. 09:35   






Motorprojekt:Eleinte arra gondoltam,hogy 2,5L-es motorral fogok indulni.
De az idő múlásával,és a soksodó feladatok miatt,mivel Zsilettel csináljuk csak ketten, alkalomszerűen,elvetettem az ötletet,mert annyira erős lett a mezőny,hogy inkább nagyobb motort vettem alapul. A képen még a "kis" M20b25turbó látható,amely aktualitását idő előtt elvesztve 1 pecet semm járt így eladósorban van.
Itt megjegyezném,hogy Zsilett aki a sógorom,nagyon sokat dolgozik azért,hogy az aktuális hülyeségeink rendre elkészüljenek.És nem is akár milyen szakmai hozzáállással. Ezúton köszönet neki.






új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2006.12.04. 09:20   






Ezen a fotón ügyes, kreatív karosszériásunk látható feleségével aki a kiszélesítést,bukócsövezést,leszerelhető orr részt ,és az alacsonyabbra helyezett tetőt készítette. Egyébként terepjárók átalakításával foglalkozik emeli,szélesíti azokat,és egyéb igények....A képen egy munkája...
Ha valaki ilyesmit akar ,akkor egy kis noszogatás után vállal hasonlót.Száma: Hirsch József Soltvadkert.70/20 64 505













A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.05.11. 13:29 (2).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2006.12.04. 09:12   






A projekt 1,5-évvel ezelőtt indult,és sajnos igen elhúzódni látszik,de jövőre szeretnék vele menni gyorsulni egyszer-egyszer...Most Lezsié a fő projekt,az övének kell elkészülni hamarabb.
Ha most kezdeném,akkor nem szélesíteném így ki inkább befelé terjeszkednék ,az oldalirányba való kitörési hajlam miatt. Ugyanis ha a hátsó tengelyen a kerekek szélesebb nyomvonalon futnak ,akkor hamarabb akarja kerülni az elejét. A szűkebb nyomtáv kezelhetőbb.
Lásd mellékelt fotó:










A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2006.12.04. 09:27 (2).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Öcsman
2006.12.04. 09:06   






Kemény!!!
Mad Cool fotók Flag


Csak váród az igazit minden nap, de ha végre jó helyen vagy akkor 1 perc az élet.

Budapest    276    2005.06.22. 01:08
Bandita
2006.12.04. 07:41   






Surprised Cool Cool fotók Kacsint


http://www.gportal.hu/bmw-team-kecskemet

Kecskemét    3286    2005.07.29. 01:47
Turboá
2006.12.03. 23:45   






A készre alakult pozicióban pedig nemes egyszerűséggel lehegesztettük , " bevakoltuk a rést". Először csak 3 helyen ,egymással szemben elosztva,nehogy elhúzza a meleg,majd kivéve a lengőkart készre vartuk.. Ekkora átmérőn ez a varrat nagyon erős,nem kell a deformációtól tartani,hacsak nem verjük padkának,de akkor is csak görbül,csak úgy mint gyári felállásban. Egyébként gyárilag is hegesztve van ugyanitt.








http://cgi.ebay.de/ALPINA-FELGEN-BMW-8-9-x-18-18Zoll-235-40-265-35-R-/110675081135?pt=Auto_Felgen&hash=item19c4bfb7af



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2011.04.18. 11:20 (2).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2006.12.03. 23:39   






A legörbítéshez készíteni kell egy távtartót ami kiváltja a rugóstagot és fixálja azt. A csőpár pontosan egyforma hosszú,és a kocsi fixen ezen nyugszik.Ennek a mérete a majdani terhelt állapot. Így ehhez az állapothoz lesz "telibefogós" a kerékpozició.






A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2006.12.03. 23:53 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2006.12.03. 23:31   






Van rajtam kívül más elmebeteg is aki komolyabban űzi. Vannak hasonló megoldások ennél az autónál is ....







A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2006.12.04. 09:06 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2006.12.03. 23:27   






A legörbítés mértékét az alábbi módon próbáltuk szimetrikussá tenni:
felszereltem az agyakra a csupasz felniket,majd aláhelyeztünk egy zártszelvényt , és addíg görbítettük a már bemetszett ,felűröl flexel majdnem átvágott ,agyrészeket,amíg a felnik mind a négy úgymond "éle" nem érintette a már említett zártszelvényt. A külső peremeknél hozzárögzítettük asztalos pillanatszorítóval,és elkezdtük amíg a lehetőség engedte körbefordítani egyszerre a komplett kreálmányt. erre azért van szükség,hogy az esetleges összetartás elállítódást is koordináljuk amely a legörbítés alkalmával előfordulhat.
Ha feszültség nélkül átfordul ,akkor vonalban maradt. Ha nem akkor a fordítás alkalmával vonalba áll,mert az a kicsi anyag ami még tartja a csonkot-mert teljesen nem vágjuk át-már oly gyenge,hogy könnyedén alakítható. Ez a megoldás nem szorgalmazott ,és nem is ajánlom,mindösszesen csak leírom ,hogy hogyan is áll a kerék mégis egyenesen.










A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2006.12.03. 23:48 (2).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2006.12.03. 23:15   






A brutális ültetés miatt a kerekek már csak 30%-ban tapadtak akkorát dőltek befelé. Ezért elvágtuk a lengőkarokat az agy előtt,és legörbítettük azt. Egyszerű célratörő megoldás ez,de utánállítást igényel.Ezért berakunk egy állítható lengőkarú hidat amivel korrigálhatjuk a pontatlanságot...






A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2006.12.03. 23:35 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2006.12.03. 23:11   






A benzinbetöltőnyílást is "becsuktuk" Úgyis hegesztett alutank lesz a csomiban,ahol már a pótkeréktartó ki lett szabva...







A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2006.12.03. 23:59 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  30 / 31 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... , 29, 30, 31  Következő
Tartalomjegyzék  »   Drag projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére