POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
6 / 6 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E46   »   E46 320d touring ///M, facelift, átalakítás!


Megérte hozzányúlni?
Igen persze, M-paket nélkül nem vennék BMW-t.
23%
 23%  [ 27 ]
Naná, sokkal jobb lett faceliftezve!
38%
 38%  [ 43 ]
Hát...
8%
 8%  [ 10 ]
Nem, csúnya lett, idő és pénzpocsékolás
0%
 0%  [ 1 ]
Vagány lett, folytasd! BMW 4EVER!
28%
 28%  [ 32 ]
Összes szavazat : 113

Sota///
2012.03.19. 23:09   






Boczy46 írta:
Kurva jó lett, sín nem kell rá!
Másik mi az a lakk lágyító minek kell az?


A műanyag elemeknél a lakkba lágyítót szoktunk tenni ,mivel nyáron a műanyag hő hatására változik és így a lakk is követni tudja ezt változást.Valaki azt mondja az UHS lakkokba már nem kell,én abba is szoktam rakni.Az Mtech-I-es spoiler festésénél használtam lágyítót,mivel az pur,a füllerbe is raktam így a száradás utánn nem lesz olyan kemény és nem fog lerepedni,elrepedni a füller sem.

Szerintem ezért kell,de szóljon házzá más is!

Kacsint


Újfehértó    246    2008.06.21. 07:40
Touring Tibi
2012.03.18. 18:20   






Nagyon szép az autó! Nekem is sokan mondták, hogy rakjak tetősínt, de a Tied és az enyém is jobban bejön nélküle! Csak így tovább! Kacsint


"A kompromisszum a művészet ellensége."

Szeged    2197    2007.12.25. 14:52
surumuru
2012.03.18. 17:52   






ilyet szeretnék a hátuljára, M paket II hátsó touring lökhárító
NEM PDC-s, 4 hengeres diffúzorral. Ha valakinek van eladó szóljon!






_________________
01 e46 320d Stahlgrau/Bőr 5gang


Szombathely    270    2007.01.17. 22:33
surumuru
2012.03.18. 11:21   






2007 - átépítés előtt



2012 - eleje kész (m-paket II, facelift)



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.03.20. 19:07 (9).

Szombathely    270    2007.01.17. 22:33
surumuru
2012.03.18. 11:19   






2012.03.12
megjött a festett gyári lökös, és a feketére átfújt vesék.
Tegnap felszerelésre kerültek.




A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.03.18. 20:09 (1).

Szombathely    270    2007.01.17. 22:33
Jay350i
2012.03.07. 00:20   






Boczy46 írta:
Jay350i írta:
Boczy46 írta:
Kurva jó lett, sín nem kell rá!
Másik mi az a lakk lágyító minek kell az?

szerintem nagyon is kell rá a sín, egy touring tetősin nélkül olyan mint ha lökháritója hiányozna!
pont ez a bajom alig találni olyat eladót ami benzines, kéziváltos és még sin is megvan rajta Sad pedig nem ma kezdtem a keresést Sad
szép az autó egyébként Kacsint
há de sínt későbbiekben is tudsz rá rakni,nem?

most nem konkrétan e46ra gondoltam arra tudsz szerencsére


"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Boczy46
2012.03.07. 00:13   





Site Admin
Jay350i írta:
Boczy46 írta:
Kurva jó lett, sín nem kell rá!
Másik mi az a lakk lágyító minek kell az?

szerintem nagyon is kell rá a sín, egy touring tetősin nélkül olyan mint ha lökháritója hiányozna!
pont ez a bajom alig találni olyat eladót ami benzines, kéziváltos és még sin is megvan rajta Sad pedig nem ma kezdtem a keresést Sad
szép az autó egyébként Kacsint
há de sínt későbbiekben is tudsz rá rakni,nem?


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
Jay350i
2012.03.06. 23:43   






Boczy46 írta:
Kurva jó lett, sín nem kell rá!
Másik mi az a lakk lágyító minek kell az?

szerintem nagyon is kell rá a sín, egy touring tetősin nélkül olyan mint ha lökháritója hiányozna!
pont ez a bajom alig találni olyat eladót ami benzines, kéziváltos és még sin is megvan rajta Sad pedig nem ma kezdtem a keresést Sad
szép az autó egyébként Kacsint


"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
surumuru
2012.03.06. 18:47   






Festő kérte h vegyek. Majd rákérdezek! Köszi!


Szombathely    270    2007.01.17. 22:33
Boczy46
2012.03.06. 18:37   





Site Admin
Kurva jó lett, sín nem kell rá!
Másik mi az a lakk lágyító minek kell az?


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
surumuru
2012.03.06. 17:54   






hétfőn érkezik a fekete vese! és az új gyári m-paket.





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.03.18. 20:07 (1).

Szombathely    270    2007.01.17. 22:33
surumuru
2012.03.06. 17:49   






Köszi!


Szombathely    270    2007.01.17. 22:33
E36 sedan
2012.03.06. 17:26   






surumuru írta:
2012.03
2011 telén elkezdtem beszerezni a cuccokat a fészliftezéshez, vagy ahogyan mondanák ráncfelvarrás. Eltartott pár hónapig, de megérte!
1998-2001 = táskás szemű derrick külső
2001-2005 = felkozmetikázott facelift karosszéria


E46 faceliftesítés receptje touring esetében elöl:
Hozzávalók:
- 1db facelift motorháztető üresen bontottan 40.000 ft
- Ballos jobbos facelift első sárvédő bontottan 35.000 ft /2db
- 2db bontott facelift halogén lámpa kasza mestertől 40.000 ft
- 2db bontott bajuszléc, fehér indexek kasza mestertől 7.000 ft
- 1 liter kevert metál festék +lakklágyító, +lakk edző (Standox) ára 27.000ft (lökhárítóra is hagytunk) (összetörött)
- festő munkadíja 36.000ft
- eredeti BMW embléma 8000ft
- utángyártott zsírúj lámpabúrák a bontott karcos helyére kb 15.000 ft
- utángyártott facelift full króm vesék 10.000 ft

Az átalakítás ára 218.000 ft
Ebből ha eladom a régi elemeket visszajön kb 100.000 ft

+pár műanyag elemeket színre fújattam
+ lekerült a 18-as kerék, jött a helyére ugyanaz 17" be (kényelmesebb)
Kész a facelift (kb 1 napos meló volt) Smile
- bontott gyári m tech 2 lökhárító festőnél van mert ami ezen van eltörtem a padkán télen. (egyébként eladó a képen látható lökös)
- A krómozott vese rács nem megy ehhez szóval az is a festőnél van, feketére lesz fújatva.











Helló!

Gratulálok az autóhoz,és a projekthez márkatársam. Kacsint


BMW=Vezetés élménye!

Veszprém megye!    2889    2010.08.25. 18:06
surumuru
2012.03.06. 16:50   






2012.03
2011 telén elkezdtem beszerezni a cuccokat a fészliftezéshez, vagy ahogyan mondanák ráncfelvarrás. Eltartott pár hónapig, de megérte!
1998-2001 = táskás szemű derrick külső
2001-2005 = felkozmetikázott facelift karosszéria


E46 faceliftesítés receptje touring esetében elöl:
Hozzávalók:
- 1db facelift motorháztető üresen bontottan 40.000 ft
- Ballos jobbos facelift első sárvédő bontottan 35.000 ft /2db
- 2db bontott facelift halogén lámpa kasza mestertől 40.000 ft
- 2db bontott bajuszléc, fehér indexek kasza mestertől 7.000 ft
- 1 liter kevert metál festék +lakk edző hígító (Standox) ára 27.000ft (egy új lökhárítóra is hagytunk) (rajtalevő összetörött)
- festő munkadíja 36.000ft
- eredeti BMW embléma 8000ft
- utángyártott zsírúj lámpabúrák a bontott karcos helyére kb 15.000 ft
- utángyártott facelift full króm vesék 10.000 ft

Az átalakítás ára 218.000 ft
Ebből ha eladom a régi elemeket visszajön kb 100.000 ft

+pár műanyag elemet színre fújattam (kilincs, géptető rács, koptató csíkok)
+ lekerült a 18-as kerék, jött a helyére ugyanaz 17" be (kényelmesebb 225 45 17)
Kész a facelift (kb 1 napos meló volt) Smile
- bontott gyári m tech 2 lökhárító festőnél van mert ami ezen van eltörtem a padkán télen. (egyébként eladó a képen látható lökös)
- A krómozott vese rács nem megy ehhez szóval az is a festőnél van, feketére lesz fújatva.












A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.03.19. 11:16 (4).

Szombathely    270    2007.01.17. 22:33
surumuru
2012.03.06. 16:30   






2011.05
kis polírozás után sín nélkül
A tetősínnel bohóckodtam egy darabig, hol fent volt hol nem, de ha rajta van jobb az összhatás. Nem beszélve, hogy szebb vele a tető ívje Smile








A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.03.18. 20:02 (3).

Szombathely    270    2007.01.17. 22:33
surumuru
2012.03.06. 16:20   






2010.08
fentvannak a 18" kerekek és az M-paket II első lökös! Smile
+ tetősín visszakerült








A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.03.06. 18:14 (3).

Szombathely    270    2007.01.17. 22:33
surumuru
2012.03.06. 16:00   






Első lépésként lecseréltem a kerekeket. BMW e46 18" ZHP Style 135



Aztán, kapott M-paket II első lökhárítót!





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.06.27. 17:11 (7).

Szombathely    270    2007.01.17. 22:33
surumuru
2012.03.06. 15:58   






2007.08
néhány esti kép, alap állapotban. Facelift előtti kinézet. Fényezetlen kilincsek, gyári alap lökhárító, küszöb, 15" gyári alufelni. tetősin nincs.











A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.06.14. 21:33 (4).

Szombathely    270    2007.01.17. 22:33
surumuru
2012.03.06. 15:44   






2007.07
full szürke bőr belső, fabetéttel. A multikormány 2005 be lett beletéve, az m-es sportülés viszont még elkéne bele. A hifi egész jól szól, bár nem tudom hogy milyen hangszórórendszer van bent, a fejegység bmw business. A steptronic váltó szépen kapcsol, gyors és kényelmes. Még nem volt váltóolaj cserélve benne. Sajnos az e46-nál alapáron hátra még tekerős ablakokat szereltek. (Ma már nincs ilyen lásd új 1-es 3-mas)





























A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.06.14. 21:36 (8).

Szombathely    270    2007.01.17. 22:33
HGabor
2012.03.06. 15:09   






surumuru írta:
Sziasztok,

Ez a bajor traktor egy mezei 320d, kombi változatban, full bőr, automata klíma, és cd rádió szerelésben.

2004 nyarán került hozzánk használtan Belgiumból.

Automata váltós 5 gangos steptroniccal, Szombathely-Sopron távot 6.5 liter átlagfogyasztással teljesíti. Városban 7-9 liter között fogyaszt vezetési stílustól, keréktől függően de 10 fölé még nem sikerült felvinni.

A motorját (M47D20) 1999–2001 között gyártották, 1951 köbcentis, soros 4 hengeres, 16 szelepes, 136 lóerős (100 kW) (281 Nm) 9.9 s alatt van 100-on. Ez még a Common-rail előtti, adagolós turbódízel. még nincs úgy kihegyezve mint a maiak, olyan 2000-es fordulattól kezd el húzni igazán.

Az autó idén 11 éves, ezért elkezdtem úgy 2-3 éve aktívabban foglalkozni vele, hogy kicsit feldobjam. Smile
Eredeti állapot 2001-2007




Jó kis traktor busz!Smile

Jó tanács, ne kepfeltoltes.hu-ra rakd fel a képeidet, hanem ide a galériába. Persze ha csak fél évig szeretnéd, hogy legyen kép a topikban akkor nem szóltam!Smile


BMW E46 328Ci

   4927    2010.07.21. 22:06
surumuru
2012.03.06. 15:02   






Sziasztok,

Ez egy 2001-es bajor busz, egy mezei 320d, kombi változatban, automata váltóval, világos-szürke bőrbelső, fabetét, klíma, és cd business szerelésben.

2004 nyarán került hozzánk használtan Belgiumból. 80.000km-rel, kb 3 millióért, regadót még pont megúsztuk, visszaterítették. A kocsit apám választotta és hozatta haza tréleren, a jobb eleje kapott egy kicsit. 1 hét alatt megcsinálta, megjavította, kicserélte amit kellett.

A motorról (M47D20) mit mondhatnék; elég közismert, a napjainkra már kiforrott közös nyomócsöves 20d motorok, 1998-ban kifejlesztett, első, adagolós, generációja.
Az alábbi típustáblázat a BMW 1998- áprilisi (lementett)weblapjáról:



széles körben választott típus. Autópályán-országúton kiváló, városba 10-15 perc után kellemes. Átlagfogyasztása 6.5l Szombathely-Sopron távon, lakott területen 8-9 között mivel steptronic váltós 5 gangos, a váltóolaj még nem volt benne cserélve.
A motort ami benne van, 1998 áprilisától2001 szeptemberig gyártották.

Ez még nem common rail, hanem adagolós turbódízel.
A főtengely ékszíjtárcsa letörött, a Lidl parkolójában 2 éve 160e km-nél egy vásárlás alkalmával, miután beindítottam. elment, az összes szervó és a vizhűtés is. 50e ft, volt a cseréje. Azt mondják a 4 henger vibrációja miatt ez ennél típushiba elöregszik a gumiágy. Városba, az első pár km-en, mig be nem melegszik bátor traktor hang, ,kissé hangos, Csak városba nem ajánlom, inkább benzin 20i 23i 28i 30i motorral. A nyomaték azért megvan és bőven elég a kasztnihoz. A kormányzás 225 szélességű gumitól nem túl komfortos, a 20d kormányszervójának a 195/65 R15 vagy 205/50 R17-es szélesség az optimális, nem beszélve a futóműről, a hazai utakon az eddigi 10 év alatt 4 lengőkar volt cserélve az első MacPherson felfüggesztésen.


Az autó idén (2012) már 11 éves, ezért elkezdtem úgy 2-3 éve aktívabban foglalkozni vele, célom a korral jelentkező hibák javitása és a lehető legjobb gyári kinézet ami ebből a kasztniból kihozható. Döntsétek el megérte-e, fent lehet szavazni! Smile
Eredeti állapot 2001-2007





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2014.05.18. 16:36 (34).

Szombathely    270    2007.01.17. 22:33
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  6 / 6 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6
Tartalomjegyzék  »   BMW E46

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére