POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
6 / 7 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   ÚJ FÓRUM! * BMW Motorikus problémák szervizelési tanácsok  »   E46 320d / Motorikus problémák hibalehetőségek...

Erick325
2013.03.18. 18:28   






Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni nemrég vásároltam egy 95" e36 325td-t...olyan probléma lenne vele: Ha hidegen beinditom ugrál az alapjárat van hogy elindulásnál lefullad menet közben rángat is néha, ha bemelegszik ezek a tünetek enyhülnek de nem múlnak teljesen melegen pedig van hogy nagyon nehezen indul, néha pedig ki-ki villan a kis sárga lámpa ami izzítás előtt villan be. adagoló vagy lehet az egr szelep is? előre is köszönöm a segítséget!


Békés    61    2013.03.18. 18:21
E36.318TDS
2013.03.12. 09:12   






Szia, hasonló jelenség apám pdtdi passatján volt és ott a változó geometria volt a hibás. Először 200km/h-nál jött elő, elvette a turbo nyomást. Megálltunk újraindítottuk az autót és ment tovább, majd nagyobb terhelésnél mindig előjött, egyre alacsonyabb sebességeknél, már egy 90-ről történő padlógázas előzésnél is tiltott. Ilyenkor mint egy szívó dízel 0 erő.
A turbo takarítása oldotta meg a problémát. Nem vagyok turbo szaki, a hiba a belsejében lévő "geometria lapátok" el voltak kormolódva és nehezen mozogtak ezért tiltott. Szétszed kitakarít, összerak és hiba megszűnt. Szétszedésnél nem nézet ki rosszul a turbó belseje gondolok itt a kormolódás mértékére, de nehezen mozgott. Írod, hogy szorult a geometria és állítottak rajta? Hogy? nincs mit állítani, ki kellett volna takarítania.


westsidergang írta:
Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.


Hajdú-Bihar    19    2012.12.27. 18:56
ember84
2013.03.01. 20:10   






Sziasztok!
Olyan kerdesem van,hogy e46320dbe,ami eu3_as kell-e porlasztot illeszteni cserekor?Es inpaval meg tudom tenni?inpaban van olyan,hogy change ima adjusment,ez lehet?a kod a tetejen,az a 6 karakter,ami szam es betu?koszonok minden segitseget!


NAGYKANIZSA    11    2013.03.01. 13:26
kis sebi
2013.01.02. 16:12   






sziasztok üdvözlök mindenkit. van egy 320D autómatám meg van már 6 éve és azóta meg van a hibálya, olyat csinál h,mondjuk pörög 1.8-9 cet be vált 5be és vissza esik a fordulat 1.4-5 re és irgalmatlanul elkezdi rázni a kasznit ha szépen lassan gyorsítok még jobban 110-120nál is viszont ha odalépek neki parkettáig vissza vált megindul nemcsinálja. váltó szétlett szedvel már vagy 3 szor, kardán, difi, kerék csapágy, szóval már minden tiszta új az autó és még mindig csinálja. Már körbe jártam az egész országot de senki nem tudja mi a baj!!! ha valaki már találkozott ilyennel és meg gyógyult a vas segítsen. előre is köszi kis sebi.


kaposvár    1    2013.01.02. 15:55
maroy02
2012.12.25. 19:18   






petike3 írta:
Sziasztok!

Nekem olyan kérdésem lenne hogy nemrég vettem egy 2002 évjáratú 330D tipusu Bmw-t!
És azt szeretném megtudni hogy miket kell cserélnek a kötelezö szerviznél és milyen olajat vegyek!
És még lenne egy próblémám...mostanában a nagy melegben megszolal állandoan a risztom...ez miért lehet.....?

Köszönöm a választ Smile Kacsint


Szia!

Kötelező szervizből több féle is van...
Ha sima olajszerviz-re kell menni, akor olajszűrő, légszűrő és pollenszűrő + olaj (érdemes a kertergáz szűrő betétet cserélni, vagy ha tisztítható, akkor tisztítani!) Két évente fékfolyadék csere - ha tárcsát/betétet cserélsz, akkor ATE márkájút vegyél, zongorázni lehet a különbséget az olcsóbb fékek és az ATE között.

A turbo éllettartamának növelése érdekében a légszűrőt érdemes olajcsere perióduson belül is cserélni (tudom, hogy ez fanatikusnak tűnik, de én 10000-ként cserélem és nem volt bajom a turbo-val!)

A riasztó egy relé miatt szólal meg, ezt párban kell cserélni, egy jó elektromos simán meg tudja javítani. Nekem is ugyanez volt a gond vele, cserélték, megoldódott.

itt egy videó: http://youtu.be/b0zT2UtEU88
itt pedig meg tudod rendelni a relét: http://www.ebay.com/itm/270752349267?item=270752349267&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item3f0a18fc53&vxp=mtr

Remélem tudtam segíteni.


   2    2012.12.25. 18:57
maroy02
2012.12.25. 19:04   






westsidergang írta:
Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.


Szia! Amit érdemes lenne megnézetned:
- elektornikus gázpedál (típushiba volt, hogy szorul)
- motor fordulatszám jeladó
- befecskendező vezérlés

Ezeket egy computeres vizsgálattal lehet szűrni. Saját tapasztalataom, hogy a legkülönbözőbb - durvának tűnő hibák is - pár tízezer forintból megoldhatók. Egy jó BMW-re szakosodott szerelőt érdemes keríteni, akiben megbízol.

üdv,
G


   2    2012.12.25. 18:57
molnarplusz
2012.12.12. 18:08   






Sziasztok!
Van egy 99es 320 d-m és van benne fűtés rásegítő (webast) de már nálam van az autó pár éve viszont azt még nemsikerült elindítani. Van valakinek valami ötlete hogyan kell? Mert elvileg magától bekellene kapcsolnia ha hideg van, de nekem még eddig csak eszer próbált életre kelni. Valami ötlet valakinek? Smile


Kazincbarcika    4    2010.01.20. 10:03
molnarplusz
2012.12.12. 18:00   






Helló!
Nekem is ugyan ez a hiba merült most fel, ami nálad is. Már mi is átnéztünk minden biztit, meg vezetéket, de sajnos még nem jöttünk rá a porbléma forrására. Sikerült már esetleg valami megoldást találnod erre?


Kazincbarcika    4    2010.01.20. 10:03
H Csabi
2012.12.11. 19:47   






Köszi!
Már nézegetem a bontókat.
Mások is asz mondják hogy az a hibás.


   36    2012.01.05. 08:24
ute107
2012.12.11. 17:36   






H Csabi írta:
Sziasztok!
Van egy 99-es 320d-m.
Már rég óta az a gond vele,hogy a fűtőmotor hol lassan hol gyorsan megy.Van mikor megáll és el sem indul. Másnap pedig már megy.
Menet közben is hol lassan hol gyorsan megy.
Mi lehet a probléma???
Előre is köszi ha válaszol valaki.


Cseréld ki a ún. "sünit". Ez vezérli a fűtésszabályozást. Bontóban már 10-20 e Ft-ért kapsz.

Üdv.
BB


Veszprém megye    96    2007.12.08. 17:32
H Csabi
2012.12.10. 17:34   






Sziasztok!
Van egy 99-es 320d-m.
Már rég óta az a gond vele,hogy a fűtőmotor hol lassan hol gyorsan megy.Van mikor megáll és el sem indul. Másnap pedig már megy.
Menet közben is hol lassan hol gyorsan megy.
Mi lehet a probléma???
Előre is köszi ha válaszol valaki.


   36    2012.01.05. 08:24
westsidergang
2012.12.08. 15:27   






Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.


   2    2012.09.17. 11:37
Trixi
2012.11.18. 00:05   






Sziasztok!

Amikor beültem ma az autómba, a következő hibaüzenet várt a műszerfalon "steering wheel lock defective". Még sosem volt gondom ezzel a kocsival, de egy kormányzárat érintő probléma nem annyira vicces:-(( Az autó 320d 2008-as 177LE. Tudtok-e arról, hogy típushiba lenne, vagy egyedinek mondható? Beindult és nem is volt gond a kormánnyal sem, de a hibaüzenet fennáll és nem értem mi okozta. Első gondolatom az volt, h tuti el akarták lopni és eröltették a kormányt, de gondolom az amolyan női para:-) és köze nincs hozzá. Szóval ha valakinek volt hasonló hibaüzenete kérem írja meg, hogy pontosan mi is ez????? Nagyon köszi!!!!!!
Üdv


   1    2012.11.17. 23:38
Szikszai Csaba
2012.11.02. 18:04   






Sziasztok!
Esetleg tudnátok nekem segíteni egy olyan problémám van hogy egyik napról a másikra elment a műszerfalról az index visszajelzés!Gondoltam biztos biztosíték kivettem az összeset egyesével és ellenőriztem őket.Minden rendben volt velük.Na de ezután megszűnt az ablakemelő,az ablaktörlő,és a rádió is kiírta hogy DISABLED tehát teljes a káosz!!! :(Esetleg valaki talákozott hasonló hibával vagy tudnátok ebben segíteni?Már próbaképp beletettem egy másik óracsoportot egy másik rádiót ablaktörlő bajuszkapcsolót és a komfort modult is kicseréltem egy másikra ami tutira jó GM modul ugyan az a jelenség Sad ellenőriztem a kbus vezetékeket a bizti tábla felett hogy nem e csúszot le valamelyik vezeték és semmi.Én már kifogytam az ötletekből ezúton is szeretném a segítségeteket kérni.
Köszönöm előre is!
Smile


Győr    4    2010.02.27. 12:30
Skykid
2012.08.21. 21:26   






Szia!Próbáld meg megnézni nincs e átszakadva a turbóhűtés csöve,ami az EGR szelepre megy.Vagy ellenőriztesd a turbód állapotát. Kacsint


   17    2012.08.21. 21:19
zsoltoja
2012.07.19. 15:29   






nekem olyan problémám lenne hogy nehezen indul és ha elindul nagyon füstöl meg vmi fütyül és nem engedi pörögni a motort 3ezernél megáll a fordulat de utánna mintha elvenné a gázt mert visszaesik 2ezerre és nagyon nem megy az autó meg vmikor össze vissza ugrál az alapjárat gázolajszüröt cseréltem de semmi változás segitsetek mi lehet a hiba oka várom a megoldásokat meg a tanácsokat Sad Sad Sad Sad Sad


polgárdi    1    2012.07.19. 15:17
adambrown
2012.07.18. 10:39   






sziasztok. Reggeli első indításnál tekertetni kell 5-6 másodpercig az autóm, de utánna pöcc röff. Találkozott már valaki hasonló problémával?(100kwos)


szeged    7    2010.11.12. 19:53
petike3
2012.07.08. 15:28   






Sziasztok!

Nekem olyan kérdésem lenne hogy nemrég vettem egy 2002 évjáratú 330D tipusu Bmw-t!
És azt szeretném megtudni hogy miket kell cserélnek a kötelezö szerviznél és milyen olajat vegyek!
És még lenne egy próblémám...mostanában a nagy melegben megszolal állandoan a risztom...ez miért lehet.....?

Köszönöm a választ Smile Kacsint


Veszprém    26    2010.03.16. 16:35
paci87
2012.05.23. 09:54   






paci87 írta:
Hali! Én olyan problémába ütköztem, hogy N46B20 motoron beindítás után 3mpig kerregés hallható a motorból, check lámpát felgyújtja, ki is hozza hibának a VVT actuatort. Szelepfedelet leszedve látszik, hogy a VVT motor az excentertengely fogasív szélén állt meg, valószínüleg túltekerte, az volt a kerregés és le is tiltotta a valvetronicot. Kérdezném, hogy ha valaki találkozott már ilyennel, akkor a motor teker túl, vagy a jeladó nem látja a szélső értéket? Confused Tudom nem dizel de uj topicot nem tudok nyitni neki Smile
Mivel senki nem válaszolt, gondoltam megosztom, hogy ezt csak 30fok felett csinálta, főleg klímával. Úgy néz ki a VVT motor felszívja a hőt, pont a kipufogó felett van, és indításkor melegen nem úgy dolgozik, ahogy kellene. VVT motor csere lett belőle, másfél hete működik, még ebben a jó időben is Smile


Debrecen    135    2008.06.22. 11:13
steveE36
2012.05.22. 19:55   






janie46 írta:
sziasztok,ha valamiben tudok szivessen segitek jó pár éve vagyok e46 diesel tulaj sajnos sok problémám volt,de csak a hozzá nem értö szerelök miatt beletoltam több mint 1 milát,úgyhogy végigzongoráztam egy-két hibát.irjatok nyugodtan jani

Sztem ide le is írhatnád és ha vki idetéved már tudni is fogja milyen hibákkal küzdöttél Smile


BMW E36 318i M43 96'

Zagyvaszántó    1490    2010.01.03. 21:30
janie46
2012.05.22. 17:10   






sziasztok,ha valamiben tudok szivessen segitek jó pár éve vagyok e46 diesel tulaj sajnos sok problémám volt,de csak a hozzá nem értö szerelök miatt beletoltam több mint 1 milát,úgyhogy végigzongoráztam egy-két hibát.irjatok nyugodtan jani


sopron    2    2011.01.01. 21:57
piluka1977
2012.05.12. 17:36   






Sziasztok.Most regisztráltam ide,mert most vásároltam egy E39 525 Tds BMW-t.
Remélem jó helyre írok?!Segítséget kérnék,mert az autó általában váltásnál le áll,ha nem áll le akkor le tilt és ki gyullad az izzítás jelző és mindaddig nem megy amíg az ég.
Rá lett téve hiba olvasóra és a srác azt mondta az adagolóval van valami gond.de jól indul hidegen+melegen,jól megy szóval minden más oké.Na most már volt infóm,hogy az adagoló kábelt kell meg mozgatni,mert kontakt illetve apró gond lehet.meg mozgattam és amit észleltem változott az alapjárat.Hát röviden ennyi lenne.Remélem tudtok segíteni.Köszi és várom az ötleteket.


   2    2012.05.12. 17:12
paci87
2012.05.11. 20:27   






Hali! Én olyan problémába ütköztem, hogy N46B20 motoron beindítás után 3mpig kerregés hallható a motorból, check lámpát felgyújtja, ki is hozza hibának a VVT actuatort. Szelepfedelet leszedve látszik, hogy a VVT motor az excentertengely fogasív szélén állt meg, valószínüleg túltekerte, az volt a kerregés és le is tiltotta a valvetronicot. Kérdezném, hogy ha valaki találkozott már ilyennel, akkor a motor teker túl, vagy a jeladó nem látja a szélső értéket? Confused Tudom nem dizel de uj topicot nem tudok nyitni neki Smile


Debrecen    135    2008.06.22. 11:13
Fgeri92
2012.05.02. 22:39   






Szia
nekem is ez a rángatós problémám van,kimérettem emberrel,állítólag egr nyomásszabályzó vagy légtömegmérő...neked mi volt?


Székesfehérvár    36    2012.03.01. 14:37
HE-PA
2012.03.08. 21:04   






Szia Petiflotta!

Azért írok ide mert nem tudom,hogy megkaptad e a választ P.ü ben.
Légyszives küld át P.ü ben a tel.számod és holnap főlhívlak és elmondom mi lehet a gond

Köszi HE-PA


   6    2012.03.03. 10:20
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  6 / 7 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Tartalomjegyzék  »   ÚJ FÓRUM! * BMW Motorikus problémák szervizelési tanácsok

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére