POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
5 / 7 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   ÚJ FÓRUM! * BMW Motorikus problémák szervizelési tanácsok  »   E46 320d / Motorikus problémák hibalehetőségek...

zsoleszman
2013.07.10. 00:57   






Üdv.mindenkinek.Remélem tudtok nekem segíteni egy kis infóval,hogy merre is induljak.Igyekszem röviden vázolni miben akadtam el.
Nekem van egy, E61 525dA turingom.http://www.autosdiamante.com/wp-content/uploads/2012/04/junio07003.jpg
A jelenség amit a bömbi produkál a következő:Normális kocsikázáskor intenzíven gyorsul,az előzés nem okoz gondot,jól ugrik,harap,húz,stb.De van olyan,hogy ugyan úgy szeretnék haladni,de hiába nyomod neki úgy húz mind ha csak szívó d. lenne.De amit nem értek,hogy egyik nap húz,másnap meg semmi!??
Van új Turbó,inter.az összes csővel,olaj,- szűrővel,légszűrő,üzemanyag szűrő.
A szerviz kompi nem ír semmi hibát,minden OK.
Meg nézettem szervizben,ott közölték,hogy a nagy kompi azt írja hogy üzemanyag szűrő.Hát akkor ismét csere,de a jelenség ugyan az,nem változott semmi.Egy-két napig húz, egy-két napig semmi ereje nincs.
Hát ha valaki találkozott hasonló hibával,kérem írjon,vagy valami Bmw specialistának a számát eltudná küldeni,nagyon hálás lennék.(Már nem tudom mit kéne meg nézetnem rajta.)
Előre is köszönöm.SadSad


Németország    3    2007.04.20. 10:51
tacy1
2013.07.08. 20:48   






Sziasztok! Kicseréltük a motort és nem indul. Az egyik autó 2003-as 5 sebességes, a másik 2004-es és 6 sebességes, mindkettő 110 kW-os. Önindításig beindul utána leáll. Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a gond?


   2    2013.07.04. 15:20
sixday
2013.07.02. 17:47   






Pzoli1989 írta:
Hello mindenkinek, segítség kéne, 2004-es 320d 110 kW-os ezt a hibakódot írja:

4390 feltötési hőmérséklet érzékelő

Hol keressem a hibát?


Hát ha ebből nem tudod összerakni akkor irány egy szervíz.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
Pzoli1989
2013.07.02. 17:31   






Hello mindenkinek, segítség kéne, 2004-es 320d 110 kW-os ezt a hibakódot írja:

4390 feltötési hőmérséklet érzékelő

Hol keressem a hibát?


   37    2013.03.11. 11:22
Sztyopa
2013.06.28. 23:43   






sziasztok!2004-es 320d -ről lenne szó. párszor előfordult,h kisfordulaton 2. és 3. fokozatban kigyorsításkor (kb 3sec-re)becsörgött a motorja,mint egy légkulcs,ezt követően fehéres füstöt nyomott ki.utána a hiba lámpa nem jelzett semmit és a kocsi is ment szépen tovább.ha találkoztatok már ilyennel...írjatok. köszönöm!


   1    2013.06.28. 22:50
Sandibandi
2013.06.19. 20:21   






Sziasztok egy E46 320D-Ről van szó 2000 évjárat.
A következőt produkálja az autó amúgy nem is vettem volna észre hogy van ilyen probléma ha nem gyorsultam volna egy sokkal gyengébb teljesítményű autóval.
Az autó megy egy kicsit húz is azt mondták nekem nem várjak többet egy 2.0 Diseltől ekkor mértünk egy GPS-es gyorsulást és siralmas dolgok jöttek ki. PL: a gyári adat 0-100-a 9.9
nekem 15.9 volt ez után átírták a programját 170 lovasra semmi változás nem történt most újra a gyári program van rajt már kipróbáltam mindent semmi sem változtat pl: Légtömegmérő csere,szívócső nyomás érzékelő csere,turbó nyomás mérés minden rendben van és mégsem jó ha valaki tud még valamit az kérem jelezze mert már nem tudom mit lehetne még kipróbálni ja és hibajel nincs.
előre is köszi.


Sand    1    2013.06.19. 20:19
BMW-e90
2013.06.15. 10:56   






Új turbót vettem, gyárit!
Márkaszervízben nem csinálnak ilyen elektronika cseréket, meg szereintem össze sem tudnák hangolni, ott vetetnek veled egy új turbót, ha nem kell, akkor meg vidd máshova!
Ezt most olvastam az egyik fórumon: "A bontott is tönkre fog menni, csak idő kérdése. Amelyiket városban használják korábban.

Érdemesebb felújíttatni a szabályzót és akkor állítgatni sem kell. Újra elmegy 6+ évet"

Elvileg fel lehet újítani az elromlott elektronikát is, csak az a kérdés hol csinálnak ilyet. Találtam ilyen hírdetéseket, ahol turbó elektronika javítással foglalkoznak, szerintem egy telefont megér Smile .

--- tiltott reklám ---/szolgaltatas/szerviz-tuning/turbo_elektronika_javitas

--- tiltott reklám ---/szolgaltatas/szerviz-tuning/turbo_szabalyzo_elektronika

Ez még garanciát is ad rá!
--- tiltott reklám ---/szolgaltatas/szerviz-tuning/valtozo_geometrias_turbo_elektronika_javitasa_akar_1ev_garanciaval


BMW e92 330D coupe gyári M-Packett,19-es M-es felni
BMW e91 320DA LCI-sternspeiche 230-as 19-es felni +M sport fahrwerk+BMW Perfomance koptató

   103    2010.06.17. 19:10
Benyo86
2013.06.14. 16:59   






Köszi a választ. És te hogy oldottad meg? Új turbó horror áron van még az után gyártottban is.
Elektronika csere lenne a legjobb megoldás na de ez az hogy hol tudják beálltani. Csak van olyan szerviz ahol csináltak már ilyet.


Budapest    9    2012.09.05. 14:42
BMW-e90
2013.06.12. 21:39   






Nekem e90 320d-vel ugyan ez volt a probléma, a turbó elektronikája ment tönkre, nálam is ugyan azok a jelenségek voltak mint amiket te is leírtál! Van egy olyan megoldás, hogy turbó elektronikát cserélsz, csak ezzel az a gond, hogy a gyárban hangolják össze a turbókkal, tehát minden turbóhoz egyenileg van hangolva, ha az új elektronikát ráteszed hangolás nélkül a tiédre, akkor nem fog változni semmit! Keresni kell egy hozzáértő szakembert aki meg tudja csinálni, csak arra kell figyelni, hogy sokan csak a levegőbe beszélnek, hogy majd ők megcsinálják, de nem értenek hozzá, csak lehúznak pénzzel! Ezért inkább egy új turbót javasolnék! Használt turbó? Nem ajánlom, mert nem tudod mennyit futott turbóról van szó, messziről jött ember azt mond amit akar, lehet egy olyan darabot ad el, ami ment már 200 ezer km-et és ha szerencséd van még pár ezer km-et kibír Smile ! Ne a BMW-től akarj új turbót venni, mert mindent drágán adnak!


BMW e92 330D coupe gyári M-Packett,19-es M-es felni
BMW e91 320DA LCI-sternspeiche 230-as 19-es felni +M sport fahrwerk+BMW Perfomance koptató

   103    2010.06.17. 19:10
Benyo86
2013.06.09. 22:40   






Sziasztok, Ha valaki találkozott a problémával leírhatná a tapasztalatait.
Bmw szervizben turbó cserét javasoltak de hát fél millióért nem szeretnék új turbót venni.
Szóval a probléma : e46 320cd 2004-es bmw-m van már az elektromos turbós. Diagnosztikán a turbó feltöltő elektronikájára jelez be a komputer. Azt csinálja az autó hogy néha néha kb 10 ből egyszer kétszer háromszor ,teljesen változó és véletlen szerűen ,nem jön meg a turbó nyomás ,2-es 3as fokozatban.Pl elindulok valahol, padló - kigyorsítás 1,2,3 nincs erő az autóban nem jön meg a turbó nyomás 2000 fordulat után nem jön meg az erő, aztán váltok egy 4est és érezhetően megindul az autó. Máskor úgy megy ahogy kell nincs probléma. Nagyon idegesítő hogy néha egy buszt is nehéz megelőzni. Előre is köszi a választ. Használt turbótól mennyire kell félni? valaki tett már be a kocsijába?


Budapest    9    2012.09.05. 14:42
dinitrous
2013.06.01. 08:33   






Hali mindenkinek!

Segítsen, aki tudja mi a megoldás, hajmeresztő, amit az autóm produkál. Az lenne a kérdésem a hozzáértő urakhoz, hogy a 2002-es 320D-m azt a hibát produkálja, hogy indításnál a hőfokjelzőm kiakad max.-ra, ill. az ASC is bejelez és természetesen nem indul, csak tekeri a motort. Hibakiolvasáskor televágja a vezérlőt egy rakás hibával.
Észrevettem, hogy a főrelé nem húz meg, ezt "becsapva" tudok csak közlekedni vele most, miszerint manuálisan (szigszalaggal) meg van húzva a fesz.kiadó láb pólusa, így minden gond és hiba nélkül pöccre indul. Azt az infót kaptam, hogy fölös kicserélni a relét, mert nemigen az a hiba, ill. szétszedtem, belülről ok a hézag, fényes minden, égésnek nyoma nincs.
Ha valaki tud segíteni, azt szívesen fogadnám.
Mégegyszer THX!


Gyöngyös    88    2006.05.03. 16:37
ga.tya
2013.05.30. 19:50   






helo mindenkinek segitséget szeretnék kérni,a következö problémára ,hátha valak itud segiteni,,átalakitottam az autot balosra ,másik kábelköteg stb,stb,és az a probléma hogy nincs gáz ,a motor pöccre indul beáll 1500-ra ,és hiába nyomom a gázt nem emeli a fordulatot,de ha nyomom a féket beál 8-900-ra a fordulat.A fékcsövek még nincsenek bekötve,esetleg nem az lehet a probléma,hogy üres a rendszer? És folyamatosan világit a kipörgésgátlo visszajelzö és a dde lámpa is ha valaki tudna tanácsot adni vagy bármilyen formában segiteni ,nagyon hálás lennék az auto e46 320d 2002decemberi előre is köszi attila


   1    2013.04.20. 09:12
Rics
2013.05.29. 22:09   






Angyalboy írta:
Sziasztok! Van egy e46 320D-m 2000-es évjárattal. Jelenség a következő. Amíg az autó nem éri el az üzemi hőfokot, megy, mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Mihelyst bemelegszik, érezhetően rángat pár másodpercet, majd olyat produkál, mintha rossz lenne a légtömegmérő, elmegy az erő. EGR tisztítva, turbó jó. Hidegen diagnosztika szerint jó a légtömegmérő is. Ötletek? Köszönöm

Milyen adagoló van rajta?


+36 (20) 512 9410

Maglód    319    2007.05.11. 09:25
papricso
2013.05.28. 20:34   






Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, tegnap haza fele kigyulladt az olaj lámpa hogy kevés az olaj, megálltam megnéztem és minimumon volt a szint.
Haza mentem kb max 2kmre voltam. Amikor haza értem akkor láttam hogy rendesen csöpög az olaj a kocsiból, 2perc alatt rendes tócsa lett alatta. Ma alánéztem de az egész alja tiszta olaj és nem láttam semmit hol folyhat. Olajleeresztőt néztem de nem az. Annyit vettem észre hogy valahol a kocsi motortér jobb oldali részén jobban olajos valahol ott folyhat. Jah meg amikor megálltam megnézni a szintet akkor a webasto ami az aksi helyén van a motortérben eléggé meleg volt,le is hoztám a kábeleket róla úgy mentem tovább.Pedi az szerintem nem szokott ilyenkor meleg lenni, annyira nem értek hozzá, csak valami ötlet mit nézzek meg mi lehet vele? Megnézetném szerelővel is csak az 25kmre van tőlem és ha esetleg csak valami cső vagy kisebb baja van amit megtudok csinálni akkor nem kellene vontatni. Egyébként motorikusan ment rendesen nem vettem semmit észre.
A legfontosabb kimaradt, BMW 320d 1999es.


Harsány    13    2013.01.13. 15:04
Athos112
2013.05.12. 19:35   






Sziasztok !

Tud valaki tanácsot adni, hogy egy BMW 320 td Compact 2002 -es autón milyen menetű a főtengely ékszíjtárcsa , Tönkre ment és kicserélném ...esetleg leszereléshez szakmai infó.

előre is köszi

Athos112


Budapest    1    2013.05.12. 19:18
stbi
2013.05.12. 16:31   






Sziasztok!

E46 318d 2004. 1 hete el kezdett csúnyán kormolni, előtte semmi. Most a motortérben a jobb oldalon is fújja a sötét füstöt. Azóta alig gyorsul, mintha szétszaladtak volna a lovak, padlóra sem reagál, csak csorog borzasztó lassan.

Vkinek ötlet?


   1    2013.05.12. 16:21
Angyalboy
2013.05.03. 22:16   






Sziasztok! Van egy e46 320D-m 2000-es évjárattal. Jelenség a következő. Amíg az autó nem éri el az üzemi hőfokot, megy, mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Mihelyst bemelegszik, érezhetően rángat pár másodpercet, majd olyat produkál, mintha rossz lenne a légtömegmérő, elmegy az erő. EGR tisztítva, turbó jó. Hidegen diagnosztika szerint jó a légtömegmérő is. Ötletek? Köszönöm


   1    2013.05.03. 22:09
ateszka86
2013.04.30. 00:31   






Sziasztok. oylan gondom lenne, h a kocsi kétezernél,megtorpant, a légtömegmérőt a teszt is menet közben rossznak hozta ki, betettünk egy zsír új bosch légtömegmérőt....de a torpanás utána se tűnt el....egr tiszta , vákumcsövek cserélve lettek, turbo kifogástalan...szerintetek mi lehet az oka? mit nézzünk még át?


Érd    330    2012.12.23. 02:26
sonkatesó
2013.04.01. 20:08   






Üdv Márkatárs Westsidergang!
Szinte ugyanezt a hibát éltem meg,és ugyanezt az utat jártam végig.
A ,,hozzáértők''(köztük márkaszerviz is)javaslata:turbo v.adagoló v.hp szivattyú csere.Szerencsére a sors össze hozott egy igazi mesterrel,aki e.ként szakács,csak szereti a BMW-ket.Elsőre azt mondta, hogy ez légtömegmérő probléma és ezt nem hozza hibaként a diag. sem, sajnos...Az utángyártott v. felújított unixos (csak a betétet cseréltem) tizenezer Ft. volt(1 év garancia, utána meglátjuk) és a gondom megszűnt.

Nos remélem tudtam segíteni,sztem 1 próbát megér Kacsint


Borvidék    15    2012.10.22. 08:54
mullner
2013.03.24. 19:23   






Bocs értem én csak az oldalt nem ismerem és be probálkoztam hát ha valaki hallott már rola de tévedtem most már tudom nem ide kel irni ennyi


   5    2012.11.10. 18:37
=====TUDI=====
2013.03.23. 12:29   






mullner írta:
bocs hogy ide mertem irni de azt hitem van aki már járt igy de azért köszi
Úgy látom nem érted a lényeget...
NEM az a baj,hogy "ide mertél írni",hanem az,hogy az autód NEM E36 M3 és nem is E46 320d...
Ezen nem tudom mi nem érthető...?
Minden problémának meg van a maga topikja.
Ott van a csináld magad fórumban a motorikus problémák,stb altopik-ok.
Ott felteheted a kérdést,és helyén lesz,és ha tud válaszolni valaki akkor meg is teszi.
Ez olyan mint ha a postán kérdeznéd meg,hogy friss-e a kenyér a pékségbe?
Előfurdulhat hogy lesz aki tud válaszolni,de ennek a kérdésnek/tipusnak nem itt van a helye.
Ez a fórum a címéből adódóan nem E34-eknek van fenntartva.
Lehet azon is gondolkozni,hogy az adminisztrátor miért hozta létre csak ezt a 2 topikot csak erre a két típusra??...
Ezt viszont már csak ő tudja..


SZERVÍZ: Soltvadkert 06 70/548-57-48    1310    2006.12.27. 02:28
mullner
2013.03.23. 11:11   






bocs hogy ide mertem irni de azt hitem van aki már járt igy de azért köszi


   5    2012.11.10. 18:37
=====TUDI=====
2013.03.22. 17:57   






mullner írta:
Egy kis segítségre lenne szükségem!Van egy 525im következö vele a problémám lett egy hengerfejezés rajta csinálva azota meg nöt a fogyasztás nagyon és csinl olyat néha rájön az ötperc neki áll kapkodni leesik a fordulat 500ra és ha gázt nyomok meg vissza tortyog.A műszerfal is vibrál és kiir valami elektronika hibát de nem merem elvinni a szerelőhöz!! Mert lehet megnézi és azt mondja jó pedig mégsem mert nem mindig csinálja ezt.Jah meg azota már lett cserélve egy főtengely jelado hengerfejezés után mert beadta a derekát Ha valaki tudna rá mondani valami megoldást nagyon hálás lennék Smile

Ez az autó se nem E46 320d,se nem E36 M3.
Nem értem miért nem lehet mindent a helyére írni.
Egyébként meg igaza van az előttem szólónak,vidd el SZERELŐHÖZ,ne adj isten BMW specialistához,de ne gánymesterhez!
Üdv!


SZERVÍZ: Soltvadkert 06 70/548-57-48    1310    2006.12.27. 02:28
sixday
2013.03.22. 12:32   






vidd el egy rendes szerelőhöz aki tud diagnosztikát csinálni.

mullner írta:
Egy kis segítségre lenne szükségem!Van egy 525im következö vele a problémám lett egy hengerfejezés rajta csinálva azota meg nöt a fogyasztás nagyon és csinl olyat néha rájön az ötperc neki áll kapkodni leesik a fordulat 500ra és ha gázt nyomok meg vissza tortyog.A műszerfal is vibrál és kiir valami elektronika hibát de nem merem elvinni a szerelőhöz!! Mert lehet megnézi és azt mondja jó pedig mégsem mert nem mindig csinálja ezt.Jah meg azota már lett cserélve egy főtengely jelado hengerfejezés után mert beadta a derekát Ha valaki tudna rá mondani valami megoldást nagyon hálás lennék Smile


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
kuntib
2013.03.18. 21:15   






Erick325 írta:
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni nemrég vásároltam egy 95" e36 325td-t...olyan probléma lenne vele: Ha hidegen beinditom ugrál az alapjárat van hogy elindulásnál lefullad menet közben rángat is néha, ha bemelegszik ezek a tünetek enyhülnek de nem múlnak teljesen melegen pedig van hogy nagyon nehezen indul, néha pedig ki-ki villan a kis sárga lámpa ami izzítás előtt villan be. adagoló vagy lehet az egr szelep is? előre is köszönöm a segítséget!
inkább talán jeladós porlasztó! Vidd el egy diagnosztikára, az mindent elárul!


Kiskunmajsa    553    2008.05.29. 19:25
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  5 / 7 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Tartalomjegyzék  »   ÚJ FÓRUM! * BMW Motorikus problémák szervizelési tanácsok

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére