POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 6 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Gergő e30 S50 update S62 By R.C.S.

2014.05.12. 11:05   






Laleeboy írta:
Turboá írta:




Nagyon szépen áll az E30 motorterében Kacsint

Nem okoz problémát hogy "közösítve"lett a szívócső?

Arra gondolok hogy kisebb az átmérő és csak 1 LMM van (gondolom a fék miatt kellett

Mikor lesz videó működés közben?


Köszi! Jóval nagyobb belső átmérővel készült, mint a gyári egyik oldala, így biztos nem fojt és menet közben sem érzem, hogy levegő szűkében lenne. Videót jól elhanyagoltam, de most már tényleg össze kapom magam és csinálok egyet.


Debrecen - Tatabánya    58    2009.12.25. 14:11
Laleeboy
2014.05.12. 08:46   






Turboá írta:




Nagyon szépen áll az E30 motorterében Kacsint

Nem okoz problémát hogy "közösítve"lett a szívócső?

Arra gondolok hogy kisebb az átmérő és csak 1 LMM van (gondolom a fék miatt kellett

Mikor lesz videó működés közben?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3911    2005.07.19. 15:10
2014.05.09. 20:27   






Annyira nem meglepő, de a V8-hoz erősebb első rugó kellett. Természetesen nem akkor, hanem két nappal később vasárnap durvult el hátsó kerékagy csapágy, így lett igazán hosszú a hétvége Smile
Eddig is hallottam, de betudtam a Parada és/vagy difi búgásnak, most viszont az új SKF-el full komfort... Very Happy








Debrecen - Tatabánya    58    2009.12.25. 14:11
Turboá
2014.05.04. 00:37   










új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2014.05.04. 00:35   










új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
2014.04.23. 16:26   






Túl az első pár száz kilométeren. Kicsit éhesebb mint gondoltam, de bőven kárpótol érte. Óvatosan is jól vezethető viszont hamar kiteszi a seggét sport gomb nélkül is ha akarom... és akarom Mad
Van még pár apróság amit meg kell csinálni, de igazán csak a Vanos olaj visszaeresztő szelep fontos amit P3szervíz is linkelt ide. Aztán ha még mindig lesz "kedvem" nézünk nagyobb féket, mert kevésnek éreztem a hátul már s50 korában is. Így meg talán már elöl is az lenne, de pályanapra biztos.
Csinálok videót amint lesz egy szabadnapom!




Debrecen - Tatabánya    58    2009.12.25. 14:11
2014.04.04. 16:09   






Kész a hajtáslánc, gyári áttételezésű 3.15 nagyházas sperr, vezérlés is levizsgázott és a kipuff is egyben. Brutális hangja van! Mentünk egy tesztkört és hát... finoman beszartam Very Happy Nem hittem, hogy ennyire veszettül megindul még az s50-hez képest is. Majdnem egy évnyi 1.9 szívódezső golf után meg tényleg leírhatatlan! Nagyon kellett már ez a karika mert eléggé kezdtem kifeszülni, de megérte. Bódottág van Surprised











Ez pedig a "hibrid" óracsoport. 300-ig skálázva mint az M5 de csak 7000max fordulatig mutat. Kompromisszumos megoldás egy M3 óracsoport helyett, de nekem tetszik. Maradt narancs a fénye de ledes világítást kapott a régi izzók helyett és a világító M logót. Egész gyárias lett szerintem.





Debrecen - Tatabánya    58    2009.12.25. 14:11
Turboá
2014.03.17. 19:44   






gé írta:
Elkészültek a felnik is, játszósnak akartam de túl jó lett. Legalább megnézem, hogy a 17x8-9 enged olyan gumi méretet aminél nem a felni peremet verem oda minden kátyúnál. Talán kicsit ültethetünk is hozzá, majd kiderül.
Igazából egy új felni lett, abban a gyárban készült ahol a jelenlegi M5 és még sok más hasonló finomság is. Színéről annyit tudok, hogy "Jaguar szürke" ami meglepően hasonlít a Gun Metalhoz de ebben van valami bronzos árnyalat ami a fényképen még véletlenül sem látszik.
Minőségre viszont tényleg fasza, a gyári ///Matricákat is köszi Dávid Cool








tetszik ,tényleg jól mutat. Kacsint


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
2014.03.17. 00:37   






Elkészültek a felnik is, játszósnak akartam de túl jó lett. Legalább megnézem, hogy a 17x8-9 enged olyan gumi méretet aminél nem a felni peremet verem oda minden kátyúnál. Talán kicsit ültethetünk is hozzá, majd kiderül.
Igazából egy új felni lett, abban a gyárban készült ahol a jelenlegi M5 és még sok más hasonló finomság is. Színéről annyit tudok, hogy "Jaguar szürke" ami meglepően hasonlít a Gun Metalhoz de ebben van valami bronzos árnyalat ami a fényképen még véletlenül sem látszik.
Minőségre viszont tényleg fasza, a gyári ///Matricákat is köszi Dávid Cool








Debrecen - Tatabánya    58    2009.12.25. 14:11
2014.03.13. 22:39   






Elvileg folytani nem fogja egy szűrővel sem, de csak az optika miatt meg sokat kellett volna kaszabolni.

Az s50 tovább készült, akkor ennek most sokkal jobbnak kell lennie Surprised


Debrecen - Tatabánya    58    2009.12.25. 14:11
grafo
2014.03.13. 21:15   






gé írta:
Süt a nap, úgyhogy zaklatom Börnit elég gyakran, de hát a jó munkához idő kell...


A szarhoz mégtöbb!
Na ezért készül a tied ilyen sokáig! Very Happy Very Happy Very Happy
A devander rögzitve van már helyen, fasza gyárias lett!


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
Vasutas
2014.03.13. 19:16   






gé írta:
Süt a nap, úgyhogy zaklatom Börnit elég gyakran, de hát a jó munkához idő kell... Very Happy
A fékrásegítés sok próbálgatás után devanderes marad. Gyáriasabb lett volna ha marad hely a két légszűrőháznak, de a hidro sehogy sem akart elférni, a pedálgépes megoldást meg én nem szerettem volna. Így egy légszűrő lesz legalább akkora belső átmérővel átvezetve az airbox-ig, mint ami gyárilag a két bevezető nyílás. Kész a teljes kipuff és minden tartó konzol kialakítva, kaszabolás nyomai alapozva, tömítőzve, fújva ismét feketén.
Mehet össze Very Happy

Én nagyon sajnálom azt az egy légszűrőházat, nálam is a V8-nál olyan jó lenne, ha duplára csinálták volna gyárilag, de hát az E30-ba sem lehet mindent berakni egy ekkora helyre. Sad


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
2014.03.12. 21:27   






Süt a nap, úgyhogy zaklatom Börnit elég gyakran, de hát a jó munkához idő kell... Very Happy
A fékrásegítés sok próbálgatás után devanderes marad. Gyáriasabb lett volna ha marad hely a két légszűrőháznak, de a hidro sehogy sem akart elférni, a pedálgépes megoldást meg én nem szerettem volna. Így egy légszűrő lesz legalább akkora belső átmérővel átvezetve az airbox-ig, mint ami gyárilag a két bevezető nyílás. Kész a teljes kipuff és minden tartó konzol kialakítva, kaszabolás nyomai alapozva, tömítőzve, fújva ismét feketén.
Mehet össze Very Happy




































Debrecen - Tatabánya    58    2009.12.25. 14:11
2014.03.02. 12:39   






















És a másik oldal lényegesen kevesebb helyre szabva. Szebb lett volna egyformán, de sehogy nem adta ki, viszont még így is jóval egészségesebb a gyári leömlőnél. Szerintem ez volt a beépítés egyik legkérdésesebb pontja, de sikerült olyat csinálni ami kienged pár plusz lovacskát. Majd meglátjuk Smile











Debrecen - Tatabánya    58    2009.12.25. 14:11
Turboá
2014.02.21. 13:07   






Nem akarom fényezni a srácokat, nem is vagyok ott , viszont láttam élőben ez kúrvajól néz ki. Főleg miután a második párat készítik a másikhoz, belerázódtak Kacsint


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
2014.02.21. 11:51   










Ezt csak azért, hogy látszódjon, amennyire lehetett hátra került a motor. Ezért sem jó egy leömlő sem amit ebay-en vagy bárhol adnának. Elnézve a külföldi beépítéseket, szeretik a könnyebb utat választani, előre pozícionálva több hely marad a leölmőnek, ferdén berakva meg a nyúlványban sem kell alakítani. Mondjuk ez nekem nem tűnt fel amíg nem szólt Börni, de vicc, hogy még a viszkónak sem marad hely. Itt viszont lesz, sőt marad a klíma is és egyenes motorral beépítve, úgyhogy van mit faragni.
Ez a kényelmesebb oldal Smile
















Debrecen - Tatabánya    58    2009.12.25. 14:11
P3szervíz
2014.02.06. 00:04   






Üdv! Nagyon szép projekt, sok sikert hozzá! A képen úgy látom, ez még elektromos szelep nélküli Vanos akkumulátorral van szerelve. A vanos élettartamát növeli, ha átalakítjátok. Itt van a gyári retrofit, ha érdekel: http://goo.gl/ooB9RW


www.p3szerviz.hu    5    2014.01.07. 21:45
Vasutas
2014.02.05. 21:56   






Turboá írta:



Monsieur! Üdv
(Szelepdeknit mivel festettétek?)


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Tüsszögő vaddisznó
2014.02.04. 20:06   






B@sszátok meg, még a kocsi fényezése is passzol a motorhoz Very Happy


   242    2009.05.10. 11:45
Turboá
2014.02.04. 17:50   










új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
2014.02.01. 13:11   









































































Debrecen - Tatabánya    58    2009.12.25. 14:11
poweres
2014.01.22. 00:13   






gé írta:
NGK, igen. Leömlő pedig ezen a képen még a gyárija, de egyedi lesz hozzá gyártva, aminek a darabjai ott vannak a zöld ládában. Fura dolog ez az M5 V8 leömlő, mert agyon van szűkítve gyárilag, még a 4.4 V8 is egészségesebb az X5-ből, de kinálnak hozzá horror áron olyan "Medusa Style" leömlőt amiről ezek után semmiben nem tudom elképzelni hogyan fér el. Megnézhettem volna mikor még a donorban volt a motor, de akkor még ezek nagyon nem érdekeltek. Végülis mindegy, amennyi helyet ad az e30 az ki lesz használva Smile


Üdv!
Nagyon komoly lett a projekt!!!
Grat hozzá!! Kiváncsian figyelem milyen lesz a gép!
E39 M5 öm van jelenleg nekem is elég jól muzsikál,persze ebbe az e 30 bódéba bisztos iszonyat lesz!
Van egy kis segÍtség leömlőre!!!! Hátha jól jön!!??

http://www.ebay.de/itm/BMW-E-39-M-5-in-BMW-E-30-Umbau-

Mad Surprised Kacsint


Sopron    73    2011.02.19. 20:24
róka837
2014.01.21. 11:03   






gé írta:
NGK, igen. Leömlő pedig ezen a képen még a gyárija, de egyedi lesz hozzá gyártva, aminek a darabjai ott vannak a zöld ládában. Fura dolog ez az M5 V8 leömlő, mert agyon van szűkítve gyárilag, még a 4.4 V8 is egészségesebb az X5-ből, de kinálnak hozzá horror áron olyan "Medusa Style" leömlőt amiről ezek után semmiben nem tudom elképzelni hogyan fér el. Megnézhettem volna mikor még a donorban volt a motor, de akkor még ezek nagyon nem érdekeltek. Végülis mindegy, amennyi helyet ad az e30 az ki lesz használva Smile
Értem és megnyugodtamm csak kicsit fura volt hogy nem követik a 6hengeresnél jo bevált haggyományt! Smile Zacc-ék csináltan ano szép kis kigyósort az e30ba.... Surprised


4244    264    2008.06.14. 12:52
2014.01.21. 02:03   






NGK, igen. Leömlő pedig ezen a képen még a gyárija, de egyedi lesz hozzá gyártva, aminek a darabjai ott vannak a zöld ládában. Fura dolog ez az M5 V8 leömlő, mert agyon van szűkítve gyárilag, még a 4.4 V8 is egészségesebb az X5-ből, de kinálnak hozzá horror áron olyan "Medusa Style" leömlőt amiről ezek után semmiben nem tudom elképzelni hogyan fér el. Megnézhettem volna mikor még a donorban volt a motor, de akkor még ezek nagyon nem érdekeltek. Végülis mindegy, amennyi helyet ad az e30 az ki lesz használva Smile


Debrecen - Tatabánya    58    2009.12.25. 14:11
róka837
2014.01.20. 22:13   






gé írta:




kicsit más Very Happy








meg pár apróság










Szép motten! Kacsint Kicsit azért csalodott vagyok hogy nincsen a kipufogon 2*4leömlö hisz ez m5 volna.... Sad


4244    264    2008.06.14. 12:52
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 6 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére