POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 4 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Balázs, Baur TC2 25i 24v

Turboá
2012.04.05. 21:37   






A difi végül elkészült:

















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.04.05. 21:57 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.04.05. 10:45   






















új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.04.04. 12:43   






Zsaat írta:
Turboá írta:
Közben Balázs, és Alex lent jártak ,és hoztak rá kereket. A gumik kimondottan szimpatikusak így kézközelből.
7×16-os, 205/45-ös gumikkal:






mivel et 40-es, így távtartó kell 15-20mm körülire gondoltam:



a gumik isteniek, kakucson használták rendesen Kacsint


gyanús volt, hogy nem szar, nekem is betetszett rendesen. Kacsint


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.04.04. 12:42   






Tekintve, hogy 25i-vé lett , készítünk rá egy nagyházas sper difit ,a kicsi helyett.
Mivel a 25, 24 v nagy váltóját kapta, ezért kell egy nagycsillagos e30-as kardántengely is, amit td-ről vadásztunk. A váltó 5.-ben hajt 1:1-et így a 3,25-ös áttétel mellett voksoltam. Persze 3,64-es spert sikerült szerezni, így 2 difiből készítek egyet. Az egyszerűség kedvéért a 3,25-ösbe pakolom át a sper betétet és az e30-as hátfedelet.





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.04.05. 21:58 (2).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Zsaat
2012.04.03. 21:24   






Turboá írta:
Közben Balázs, és Alex lent jártak ,és hoztak rá kereket. A gumik kimondottan szimpatikusak így kézközelből.
7×16-os, 205/45-ös gumikkal:






mivel et 40-es, így távtartó kell 15-20mm körülire gondoltam:



a gumik isteniek, kakucson használták rendesen Kacsint


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Turboá
2012.04.03. 20:13   






Úgy döntöttem, hogy előre 15-ös távtartót készítek,( kevésbé sétáljon), hátra pedig szélesebbet 20-ast. Szükség szerint variálható is. Az elsőkkel kezdtem:



Tehermentesítést kellett külön készíteni,57,1-73,25-re.
Ezeket csapágyragasztóval rögzítettem a távtartón.
Hosszabb csavarok is kellettek, és végül et 25-ös pozíciót kaptam elöl.












új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.04.03. 20:05   






A hátsó futómű felkerült a helyére:













új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.04.02. 20:36   






Közben Balázs, és Alex lent jártak ,és hoztak rá kereket. A gumik kimondottan szimpatikusak így kézközelből.
7×16-os, 205/45-ös gumikkal:






mivel et 40-es, így távtartó kell 15-20mm körülire gondoltam:




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.04.02. 20:33   






Vastag ,25i féltengelyek:




És a kész nyergekkel:




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.04.02. 20:31   






Hátsó fék felújítás:











új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.04.02. 20:24   
















új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.04.02. 20:12   


























A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.04.02. 20:28 (2).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.03.10. 10:16   






A hátsó futómű veszi kezdetét. Próbálom az átláthatóbbság kedvéért részletezni .
A már előkészített fő elemekhez megérkeztek az új alkatrészek.

Előkészített, felújított elemek:
H&R hátsó rugópár 40 mm-es ültetéssel,
Gázos Monró gátlópár,
325 vastag féltengelypár,
tárcsafékes komplett lengőkar szett,
felújított févédő lemezek, hátsó híd, hátsó stabrúd , szerlési anyagok ( főként, tartók , csavarok)

A rendelt új alkatrészek: gumi fékcsövek, kézifékkötél, kézifék beszerelő készlet+ dob pofák, féktárcsák,hátsó féknyereg felújító készlet, fékbetétek, kerékcsapágyak, tömör zöld szilentkészlet ( difitartó is) ,toronysziletpár, stabkarok








új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.03.10. 09:58   






Ezzel az első futómű felújítása elkészült:




















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.03.10. 10:33 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.03.10. 09:57   






325i vastag stabrúd új szilentekkel:




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.03.10. 09:56   






E36 kormánymű új állapotra felhozva , és új gumifékcsőszett:










új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.03.10. 09:53   













új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.03.10. 09:51   

















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.04.02. 21:07 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.03.10. 09:50   






Első féknyergek felújítása:













új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.02.29. 21:24   






Közben a villanyszerelő bekötötte a villanyablakot. Az extra csatihoz nem volt bekötve , ezt is ki kellett alakítani a biztosíték táblától, jobbos tükör se ment, szövetbetétes ajtókárpitokat kapott:










új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.02.29. 21:18   






A fékeket illetően úgy döntöttünk, hogy maradunk a gyári de kicsit vastagabb megoldásnál. 325i hűtött tárcsáit kapja, és persze az ehhez való féknyergeket. Eredetileg hűtetlen vékony tárcsás volt, hátul pedig dobfékes.Ezt is tárcsásra cseréljük.





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.02.29. 23:27 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.02.29. 21:14   













új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.02.29. 21:13   






Összerakás:










új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.02.27. 21:38   






H&R 60/40-es ültetőrugói voltak ,ezeket kicsit renováltuk, ( helyenként visszafestettük)




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.02.27. 21:35   














A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.02.27. 21:39 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 4 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére