|
|
szürke5 |
2012.05.19. 22:56 |
|
|


|
Turboá írta: | börigabi írta: | Ez nagyon király "kis" gépezet! Igazi "őrültek" vagytok! |
Igen, de a tulaj rajtunk is túltesz.
Az adagolót elvitte átalakítattni, most már sokkal jobban megy, és feketén füstöl, a csúcsnyomás is emelkedett.
Most 0,5 környékén tölt, kevés neki a kompresszorház.
Agyaltunk egy hx 60-as kompresszor oldalon. |
Van egy 16000 köbcentis John deer-re való csigám gyerekek!! Egy Garrett!! Egy m20b25 komplett hengerfejért elvihető...hibátlan és sehol nem lóg semmije.....ha annak elég volt akkor a v8 KPA3-nak is.... |
|
206 2007.09.30. 19:05 |
|
börigabi |
2012.04.16. 14:08 |
|
|



|
|
börigabi |
2012.04.15. 20:11 |
|
|



|
|
Turboá |
2012.04.15. 11:52 |
|
|


|
|
Turboá |
2012.04.15. 11:49 |
|
|


|
börigabi írta: | Ez nagyon király "kis" gépezet! Igazi "őrültek" vagytok! |
Igen, de a tulaj rajtunk is túltesz.
Az adagolót elvitte átalakítattni, most már sokkal jobban megy, és feketén füstöl, a csúcsnyomás is emelkedett.
Most 0,5 környékén tölt, kevés neki a kompresszorház.
Agyaltunk egy hx 60-as kompresszor oldalon. |
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
börigabi |
2012.04.10. 10:28 |
|
|



|
|
Turboá |
2008.04.04. 08:44 |
|
|


|
lezsi írta: | Na, ez brutalis.
Tobb naftat hogyan kap majd?
-De legalabb a gyujtassal nem lesz gond..
|
az adagolón van üza állítási lehetőség, nem kell mondanom , hogy max kikoppantottam...ennyi...nem félek mert a turbós variánsba is ez az üza rendszer van csontra.
Pistabát idézve :" mégbírja füstőtetni turbóva is"
-ami annyit tesz , hogy a kipufogó feketén nyomja töltés közben...  |
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
lezsi |
2008.04.03. 14:13 |
|
|



|
Na, ez brutalis.
Tobb naftat hogyan kap majd?
-De legalabb a gyujtassal nem lesz gond..
 |
|
3215 2005.06.08. 14:21 |
|
xst |
2008.04.03. 11:13 |
|
|



|
Ez einfach brutal ... |
|
3500rpm felett 338 2008.02.27. 13:24 |
|
Turboá |
2008.04.03. 11:00 |
|
|


|
|
Turboá |
2008.04.03. 10:58 |
|
|


|
|
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
Turboá |
2008.04.03. 10:56 |
|
|


|
|
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
Turboá |
2008.04.03. 10:55 |
|
|


|
|
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
Turboá |
2008.04.03. 10:54 |
|
|


|
|
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
Turboá |
2008.04.03. 10:53 |
|
|


|
|
grafo |
2008.04.01. 17:36 |
|
|



|
|
Dawe |
2008.04.01. 17:30 |
|
|



Redneck Boss
|
Turboá írta: | Csaby írta: | V8-as vagy v12-es?
Forráskúton rengeteg ilyet bontanak.... |
ez V8 diesel, 12 000ccm-nem tudom...
szivárgás elhárítva 0,5 bar max nyomi. 78-at megy...életveszélyes...
 |
már kész is van???????????
12literes turbós az a merci is amit én hajtok,és elég jól megy,de csak sorhat  |
ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./ |
vecsés west side 2740 2005.10.08. 15:11 |
|
Turboá |
2008.03.31. 22:04 |
|
|


|
Csaby írta: | V8-as vagy v12-es?
Forráskúton rengeteg ilyet bontanak.... |
ez V8 diesel, 12 000ccm-nem tudom...
szivárgás elhárítva 0,4 bar max nyomi. 78-at megy...életveszélyes...

|
A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.04.15. 11:57 (1). új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
smido |
2008.03.31. 21:39 |
|
|



|
|
345i |
2008.03.31. 20:46 |
|
|


|
|
Csaby |
2008.03.31. 18:15 |
|
|


|
V8-as vagy v12-es?
Forráskúton rengeteg ilyet bontanak.... |
|
511 2006.01.12. 12:39 |
|
Bencze |
2008.03.30. 21:01 |
|
|



|
|
|
Szeged 315 2006.02.13. 17:32 |
|
wetbo |
2008.03.29. 14:35 |
|
|



|
üdv!
de faszaaa erre nagyon kiváncsi vagyok!
qva jó  |
|
Gyöngyös 57 2006.12.20. 10:58 |
|
Turboá |
2008.03.29. 11:24 |
|
|


|
A tulaj hobbyból "neveli ezt a jószágot" és alapvetően fuvarozási vállalkozó, ami 2-3 kamionra értendő. Van telephelye, és alapszerszámzottsága. A munkátol sem riad vissza,ügyeskezű, igen szorgalmas. A körülményekből adódóan , a Scania tipusú nyergesvontatók turbóit , azon tipusait felvonultatva ,kiterített 4-5dbot , amiből megpróbáltuk kiokumlálni a legmegfelelőbbet.
Már mondom előre, hogy ez a projekt szószerint abból főzünk ami van alapokon nyugszik , ezért részeredményekkel is elégedettek vagyunk.
 |
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
Turboá |
2008.03.29. 11:18 |
|
|


|
Hirtelen nem is tudtam mit is mondjak, nem voltam tisztában a technikával, annak motorikus paramétereivel, amire a tulaj sem tudott válaszokat adni. Ezért a neten információ keresésbe kezdtem.
Most sem tiszta minden, de ezzel már elboldogulunk.
A gép egy 600km -t futott katonai M-zárolt platós ponyvás Kraz, amit a tulaj nagyon gondosan, és odaadással felrestaurált.
Ha valaki kedveli az ilyesmit hát ez egyfajta ékkő a teherautók világába, amit külföldön , nyugaton is elismernek, szívesen vásárolnak.
Eleinte elhárítottam a munkamegbízást, időhiányra hivatkozva, és korlátozódott műszaki irányadó megbeszélésre a projekt.
A tulaj, nem volt rest , és elhozta az eredeti turbós Kraz feltöltőjét, ami egy döbbenetesen hitvány megmunkálásról tanúskodott, és oly bromedár volt, hogy képtelenség lett volna rátenni erre a motorra, noha ezen ilyen leledzett, de ebben a "kaszniban nem. Ezért egyszerűen nem volt számára hely.
http://www.freeweb.hu/soviettrucks/cccp/kraz/255/kraz255.html |
A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2008.03.29. 12:39 (3). új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
|