POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei  »   Kraz turbósítás, coolermunkák, by R.C.S.

szürke5
2012.05.19. 22:56   






Turboá írta:
börigabi írta:
Ez nagyon király "kis" gépezet! Igazi "őrültek" vagytok! Mad Kacsint


Igen, de a tulaj rajtunk is túltesz.
Az adagolót elvitte átalakítattni, most már sokkal jobban megy, és feketén füstöl, a csúcsnyomás is emelkedett.
Most 0,5 környékén tölt, kevés neki a kompresszorház.
Agyaltunk egy hx 60-as kompresszor oldalon.


Van egy 16000 köbcentis John deer-re való csigám gyerekek!! Egy Garrett!! Egy m20b25 komplett hengerfejért elvihető...hibátlan és sehol nem lóg semmije.....ha annak elég volt akkor a v8 KPA3-nak is....


   206    2007.09.30. 19:05
börigabi
2012.04.16. 14:08   






Vadkerten BMW-talira igazán kihozhatnátok, ettől nagyobb reklámhordozót keresve sem találni... Kacsint


Szeged    108    2010.07.11. 18:22
börigabi
2012.04.15. 20:11   






Lehet ezt még fokozni??? Mad Kacsint


Szeged    108    2010.07.11. 18:22
Turboá
2012.04.15. 11:52   






Közben Attila megkeresett avval a kéréssel, hogy beturbósítanánk-e a harckocsiját is ,melyben egy V6-os 16 ezres motor van. Két merci turbót kellene felbarkácsolni.
Nem tudom még mikor de a "közeljövőben" sort kerítünk rá, nyitok neki egy új topicot majd. Shokkkk


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.04.15. 11:49   






börigabi írta:
Ez nagyon király "kis" gépezet! Igazi "őrültek" vagytok! Mad Kacsint


Igen, de a tulaj rajtunk is túltesz.
Az adagolót elvitte átalakítattni, most már sokkal jobban megy, és feketén füstöl, a csúcsnyomás is emelkedett.
Most 0,5 környékén tölt, kevés neki a kompresszorház.
Agyaltunk egy hx 60-as kompresszor oldalon.


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
börigabi
2012.04.10. 10:28   






Ez nagyon király "kis" gépezet! Igazi "őrültek" vagytok! Mad Kacsint


Szeged    108    2010.07.11. 18:22
Turboá
2008.04.04. 08:44   






lezsi írta:
Na, ez brutalis.
Tobb naftat hogyan kap majd?
-De legalabb a gyujtassal nem lesz gond..


Mad Mad

az adagolón van üza állítási lehetőség, nem kell mondanom , hogy max kikoppantottam...ennyi...nem félek mert a turbós variánsba is ez az üza rendszer van csontra.
Pistabát idézve :" mégbírja füstőtetni turbóva is"
-ami annyit tesz , hogy a kipufogó feketén nyomja töltés közben... Cool


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
lezsi
2008.04.03. 14:13   






Na, ez brutalis.
Tobb naftat hogyan kap majd?
-De legalabb a gyujtassal nem lesz gond..


Mad Mad


   3214    2005.06.08. 14:21
xst
2008.04.03. 11:13   






Turboá írta:
és Yes!
http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/10152/normal_kraz%20044.jpg


Ez einfach brutal Very Happy ...


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
Turboá
2008.04.03. 11:00   






és Yes!




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2008.04.03. 10:58   
















új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2008.04.03. 10:56   






















új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2008.04.03. 10:55   













új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2008.04.03. 10:54   













új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2008.04.03. 10:53   






ok. nem fért be a műhelybe...
Tegnap gőzerővel nyomtuk...a képek önmagukért beszélnek:







új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
grafo
2008.04.01. 17:36   






hát ez durva projekt! Smile "78-at megy", 400-on mennyit mehet épitett kategoriaba Smile persze drag radial gumikkal AWD. és a versenyt a pálya meletti erődben rendezik. na, sok sikert hozzá


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
Dawe
2008.04.01. 17:30   





Redneck Boss
Turboá írta:
Csaby írta:
V8-as vagy v12-es?
Forráskúton rengeteg ilyet bontanak....

ez V8 diesel, 12 000ccm-nem tudom... Smile
szivárgás elhárítva 0,5 bar max nyomi. 78-at megy...életveszélyes...



már kész is van??????????? Surprised Surprised
12literes turbós az a merci is amit én hajtok,és elég jól megy,de csak sorhat Sad Very Happy


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
Turboá
2008.03.31. 22:04   






Csaby írta:
V8-as vagy v12-es?
Forráskúton rengeteg ilyet bontanak....

ez V8 diesel, 12 000ccm-nem tudom... Smile
szivárgás elhárítva 0,4 bar max nyomi. 78-at megy...életveszélyes...





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.04.15. 11:57 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
smido
2008.03.31. 21:39   






Én vezettem ilyen szörnyeteget 10 hónapig a katonaságnál . Elképesztően durva gép volt . Fél méteres hóban árokbacsúszott 30 tonnás nyerges vontatókat húztunk ki vele könnyedén . Ilyesztő belegondolni , 12000ccm+turbó .

Sok sikert kívánok ! BIG Eyes


Budapest    55    2006.06.06. 18:10
345i
2008.03.31. 20:46   






Isten igazából már felvetettem az ötletet, hogy milyen lenne egy E30-as egy biturbós Kraz motorral.
Még a végén ez is megvalósul.


Kecskemét    485    2007.11.15. 20:27
Csaby
2008.03.31. 18:15   






V8-as vagy v12-es?
Forráskúton rengeteg ilyet bontanak....


   510    2006.01.12. 12:39
Bencze
2008.03.30. 21:01   






zártosztály!!!!!!!!!!!!!! BurningMan



sok sikert..




Very Happy Very Happy Very Happy


Szeged    315    2006.02.13. 17:32
wetbo
2008.03.29. 14:35   






üdv!
de faszaaa erre nagyon kiváncsi vagyok!

qva jó Smile


Gyöngyös    57    2006.12.20. 10:58
Turboá
2008.03.29. 11:24   






A tulaj hobbyból "neveli ezt a jószágot" és alapvetően fuvarozási vállalkozó, ami 2-3 kamionra értendő. Van telephelye, és alapszerszámzottsága. A munkátol sem riad vissza,ügyeskezű, igen szorgalmas. A körülményekből adódóan , a Scania tipusú nyergesvontatók turbóit , azon tipusait felvonultatva ,kiterített 4-5dbot , amiből megpróbáltuk kiokumlálni a legmegfelelőbbet.
Már mondom előre, hogy ez a projekt szószerint abból főzünk ami van alapokon nyugszik , ezért részeredményekkel is elégedettek vagyunk.










új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Turboá
2008.03.29. 11:18   






Hirtelen nem is tudtam mit is mondjak, nem voltam tisztában a technikával, annak motorikus paramétereivel, amire a tulaj sem tudott válaszokat adni. Ezért a neten információ keresésbe kezdtem.
Most sem tiszta minden, de ezzel már elboldogulunk.
A gép egy 600km -t futott katonai M-zárolt platós ponyvás Kraz, amit a tulaj nagyon gondosan, és odaadással felrestaurált.
Ha valaki kedveli az ilyesmit hát ez egyfajta ékkő a teherautók világába, amit külföldön , nyugaton is elismernek, szívesen vásárolnak.
Eleinte elhárítottam a munkamegbízást, időhiányra hivatkozva, és korlátozódott műszaki irányadó megbeszélésre a projekt.
A tulaj, nem volt rest , és elhozta az eredeti turbós Kraz feltöltőjét, ami egy döbbenetesen hitvány megmunkálásról tanúskodott, és oly bromedár volt, hogy képtelenség lett volna rátenni erre a motorra, noha ezen ilyen leledzett, de ebben a "kaszniban nem. Ezért egyszerűen nem volt számára hely.






http://www.freeweb.hu/soviettrucks/cccp/kraz/255/kraz255.html



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2008.03.29. 12:39 (3).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő
Tartalomjegyzék  »   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére