POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1176 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 1174, 1175, 1176  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Szériák szerint E..  »   E36 - "3 series" / (1990 - 2000) Műszaki topic

zselé
2018.12.11. 23:38   






Laleeboy írta:
zselé írta:
Laleeboy írta:
zselé írta:
Sziasztok,
nem tudom, hogy találkoztatok-e ilyen jelenséggel, de nekem lenne egy olyan problémám a kuplunggal hogy egy pár kilométer után teljesen máshol fog a kuplung.(egészen fent) Például, egy lámpánál való elinduláskor magasabb fordulatszámra kell pörgetnem a motort ahhoz,hogy rángatás mentesen el tudjak indulni a kocsival mint első induláskor. Létezik, hogy levegős lenne a fékrendszer, vagy a kormánymű? Melyikkel van kapcsolatban? Úgy tudom, hogy ezek már hidraulikus kuplungosak. (de lehet hogy tévedek) Illetve még olyan is van, hogy a kuplungpedál felkeményedik egy ponton, még mielőtt teljesen a padlóig tudom nyomni. Esetleg kettős tömegű probléma lehet ez?
Előre is köszi!


A kuplung a féktartállyal van közösbe de attól még a fék nem lesz levegős mert úgy van kialakítva hogy előbb megy el a kuplung mint a fék.

A folyadékszint rendben van?
Nem szivárog az alsó vagy a felső munkahenger?


"sajnos" a folyadékszint rendben van, ellenőriztem, hogy a maximumon van. Sad Elvileg most januárban lett lecserélve a szervizkönyv szerint. Júliusban vettem. :/ Felül, közvetlenül a tartálynál semmilyen szivárgást nem látok. Az alsót nem tudtam még megnézni, kell emelőpad hogy meg tudjam nézni? Vagy azt merre keressem a motortérben? Látható helyen van? Esetleg ha az szivárog, akkor az utastérben a szőnyegen látszódna a szivárgás? Illetve még egy dologra lettem figyelmes, ha álló helyzetben leállított motornál benyomom a kuplungpedált akkor érdekes nyikorgó hangja van. Ez lehet inkább szerkezeti dolog, mintsem hidraulika?(kinyomó csapágy?) Confused



A kuplungrendszernek 2 hengere van
Az egyik a pedálnál közvetlenül az látszik ha leveszed a kormány alatti burkolatot és aláfekszel
A másik a váltó oldalán van bal oldalt ha azt megnézed akkor nézd meg a csöveit is , azok is lehetnek porózusak

A nyikorgás inkább mechanikai
Nekem pl a pedál persely szokott nyikorogni akkor adok neki WD40et és csendben van egy darabig.
Szét kellene szedni kipucolni bezsírozni akkor tartósabb lenne.

Hmm, akkor keresnem kell egy szerelőt aki megjavítja.
Kösz az infókat! Kacsint


XDrive falu Budapest/München    69    2013.01.10. 12:09
Laleeboy
2018.12.06. 11:17   






zselé írta:
Laleeboy írta:
zselé írta:
Sziasztok,
nem tudom, hogy találkoztatok-e ilyen jelenséggel, de nekem lenne egy olyan problémám a kuplunggal hogy egy pár kilométer után teljesen máshol fog a kuplung.(egészen fent) Például, egy lámpánál való elinduláskor magasabb fordulatszámra kell pörgetnem a motort ahhoz,hogy rángatás mentesen el tudjak indulni a kocsival mint első induláskor. Létezik, hogy levegős lenne a fékrendszer, vagy a kormánymű? Melyikkel van kapcsolatban? Úgy tudom, hogy ezek már hidraulikus kuplungosak. (de lehet hogy tévedek) Illetve még olyan is van, hogy a kuplungpedál felkeményedik egy ponton, még mielőtt teljesen a padlóig tudom nyomni. Esetleg kettős tömegű probléma lehet ez?
Előre is köszi!


A kuplung a féktartállyal van közösbe de attól még a fék nem lesz levegős mert úgy van kialakítva hogy előbb megy el a kuplung mint a fék.

A folyadékszint rendben van?
Nem szivárog az alsó vagy a felső munkahenger?


"sajnos" a folyadékszint rendben van, ellenőriztem, hogy a maximumon van. Sad Elvileg most januárban lett lecserélve a szervizkönyv szerint. Júliusban vettem. :/ Felül, közvetlenül a tartálynál semmilyen szivárgást nem látok. Az alsót nem tudtam még megnézni, kell emelőpad hogy meg tudjam nézni? Vagy azt merre keressem a motortérben? Látható helyen van? Esetleg ha az szivárog, akkor az utastérben a szőnyegen látszódna a szivárgás? Illetve még egy dologra lettem figyelmes, ha álló helyzetben leállított motornál benyomom a kuplungpedált akkor érdekes nyikorgó hangja van. Ez lehet inkább szerkezeti dolog, mintsem hidraulika?(kinyomó csapágy?) Confused



A kuplungrendszernek 2 hengere van
Az egyik a pedálnál közvetlenül az látszik ha leveszed a kormány alatti burkolatot és aláfekszel
A másik a váltó oldalán van bal oldalt ha azt megnézed akkor nézd meg a csöveit is , azok is lehetnek porózusak

A nyikorgás inkább mechanikai
Nekem pl a pedál persely szokott nyikorogni akkor adok neki WD40et és csendben van egy darabig.
Szét kellene szedni kipucolni bezsírozni akkor tartósabb lenne.


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3907    2005.07.19. 15:10
zselé
2018.12.04. 20:13   






Laleeboy írta:
zselé írta:
Sziasztok,
nem tudom, hogy találkoztatok-e ilyen jelenséggel, de nekem lenne egy olyan problémám a kuplunggal hogy egy pár kilométer után teljesen máshol fog a kuplung.(egészen fent) Például, egy lámpánál való elinduláskor magasabb fordulatszámra kell pörgetnem a motort ahhoz,hogy rángatás mentesen el tudjak indulni a kocsival mint első induláskor. Létezik, hogy levegős lenne a fékrendszer, vagy a kormánymű? Melyikkel van kapcsolatban? Úgy tudom, hogy ezek már hidraulikus kuplungosak. (de lehet hogy tévedek) Illetve még olyan is van, hogy a kuplungpedál felkeményedik egy ponton, még mielőtt teljesen a padlóig tudom nyomni. Esetleg kettős tömegű probléma lehet ez?
Előre is köszi!


A kuplung a féktartállyal van közösbe de attól még a fék nem lesz levegős mert úgy van kialakítva hogy előbb megy el a kuplung mint a fék.

A folyadékszint rendben van?
Nem szivárog az alsó vagy a felső munkahenger?


"sajnos" a folyadékszint rendben van, ellenőriztem, hogy a maximumon van. Sad Elvileg most januárban lett lecserélve a szervizkönyv szerint. Júliusban vettem. :/ Felül, közvetlenül a tartálynál semmilyen szivárgást nem látok. Az alsót nem tudtam még megnézni, kell emelőpad hogy meg tudjam nézni? Vagy azt merre keressem a motortérben? Látható helyen van? Esetleg ha az szivárog, akkor az utastérben a szőnyegen látszódna a szivárgás? Illetve még egy dologra lettem figyelmes, ha álló helyzetben leállított motornál benyomom a kuplungpedált akkor érdekes nyikorgó hangja van. Ez lehet inkább szerkezeti dolog, mintsem hidraulika?(kinyomó csapágy?) Confused


XDrive falu Budapest/München    69    2013.01.10. 12:09
Laleeboy
2018.12.03. 17:26   






zselé írta:
Sziasztok,
nem tudom, hogy találkoztatok-e ilyen jelenséggel, de nekem lenne egy olyan problémám a kuplunggal hogy egy pár kilométer után teljesen máshol fog a kuplung.(egészen fent) Például, egy lámpánál való elinduláskor magasabb fordulatszámra kell pörgetnem a motort ahhoz,hogy rángatás mentesen el tudjak indulni a kocsival mint első induláskor. Létezik, hogy levegős lenne a fékrendszer, vagy a kormánymű? Melyikkel van kapcsolatban? Úgy tudom, hogy ezek már hidraulikus kuplungosak. (de lehet hogy tévedek) Illetve még olyan is van, hogy a kuplungpedál felkeményedik egy ponton, még mielőtt teljesen a padlóig tudom nyomni. Esetleg kettős tömegű probléma lehet ez?
Előre is köszi!


A kuplung a féktartállyal van közösbe de attól még a fék nem lesz levegős mert úgy van kialakítva hogy előbb megy el a kuplung mint a fék.

A folyadékszint rendben van?
Nem szivárog az alsó vagy a felső munkahenger?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3907    2005.07.19. 15:10
zselé
2018.12.02. 22:46   






Sziasztok,
nem tudom, hogy találkoztatok-e ilyen jelenséggel, de nekem lenne egy olyan problémám a kuplunggal hogy egy pár kilométer után teljesen máshol fog a kuplung.(egészen fent) Például, egy lámpánál való elinduláskor magasabb fordulatszámra kell pörgetnem a motort ahhoz,hogy rángatás mentesen el tudjak indulni a kocsival mint első induláskor. Létezik, hogy levegős lenne a fékrendszer, vagy a kormánymű? Melyikkel van kapcsolatban? Úgy tudom, hogy ezek már hidraulikus kuplungosak. (de lehet hogy tévedek) Illetve még olyan is van, hogy a kuplungpedál felkeményedik egy ponton, még mielőtt teljesen a padlóig tudom nyomni. Esetleg kettős tömegű probléma lehet ez?
Előre is köszi!


XDrive falu Budapest/München    69    2013.01.10. 12:09
Laleeboy
2018.11.26. 15:50   






Ma vettem észre hogy nem működik a jobbos első ködlámpa és a hátsó ablakfűtés
Lehet hogy egy biztin vannak vagy véletlen lenne?
'97 320i touring


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3907    2005.07.19. 15:10
lando
2018.11.24. 16:30   






Sziasztok!

Bajuszléc csere előtt állok, viszont szükségem lenne egy-két támpontra. Elég ha a két első lámpát-indexet kiszerelem, plusz a felső műanyag lemezt, onnantól elérek minden szükséges csavart amivel kijön a bajuszléc? Előre is köszönöm! Smile


   28    2013.10.12. 18:19
Laleeboy
2018.11.05. 14:51   






Luck írta:
Sziasztok

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Helyzetjelző Izzót cseréltem a bal hátsó lámpában és sikerült rövidre zárnom vh ,és azóta nem világit egyik fék lámpám se Sad Sad
Többi más működik ez a vicc, elöl a Bremselich 15amper az müxik ,de akkor merre felé keresgéljek vajon???

e36 compact 2000évi


előre is nagyon köszönöm a helpet Smile


Azért cseréld ki a hozzá tartozó biztit mert lehet hogy az is elszállt csak nem látszik (jártam már így) esetleg a féklámpa kapcsolót nézd meg


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3907    2005.07.19. 15:10
Luck
2018.10.29. 19:14   






Sziasztok

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Helyzetjelző Izzót cseréltem a bal hátsó lámpában és sikerült rövidre zárnom vh ,és azóta nem világit egyik fék lámpám se Sad Sad
Többi más működik ez a vicc, elöl a Bremselich 15amper az müxik ,de akkor merre felé keresgéljek vajon???

e36 compact 2000évi


előre is nagyon köszönöm a helpet Smile


Budapest    57    2013.12.15. 22:24
Laleeboy
2018.04.09. 07:47   






Attila a HUN vezér írta:
egy hangyányit bólogat a difim, azon kívül, hogy most kicserélem a 3 tartó szilentet van valakinek ötlete, hogy még mit tehetnék, hogy ne bólogasson?










https://store.activeautowerke.com/products/active-autowerke-bmw-differential-support-bracket-dsb-e36



Kacsint Szemcsis


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3907    2005.07.19. 15:10
gainboy
2018.04.06. 11:13   






Attila a HUN vezér írta:
egy hangyányit bólogat a difim, azon kívül, hogy most kicserélem a 3 tartó szilentet van valakinek ötlete, hogy még mit tehetnék, hogy ne bólogasson?








Én el nem tudom képzelni, hogy a 3 difi szilent engedne ekkora mozgást. Ujjam simán odafér a behajtás meg a kaszni közé. A tartó 4 szilentjével folytatnám a vizsgálatot aztán a csavarozási pontoknál a kasznin deformációkat keresve. Maga a tartó elég masszív kéne legyen. Várom az eredményt, kíváncsi vagyok.


(__o__)(__o__)

Budapest    230    2007.10.13. 11:51
Attila a HUN vezér
2018.04.06. 09:24   






egy hangyányit bólogat a difim, azon kívül, hogy most kicserélem a 3 tartó szilentet van valakinek ötlete, hogy még mit tehetnék, hogy ne bólogasson?









E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +Pegasus race exhaust +PiperCross filter= 259HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    183    2013.07.09. 16:01
Laleeboy
2018.03.31. 16:54   






Tud valaki gyári cikkszámot E36 belső kormányösszekőtőhöz
Realoemen csak a külsőhöz találtam meg egybe a külsö a belsővel
Köszi


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3907    2005.07.19. 15:10
Laleeboy
2018.03.26. 08:49   






Attila a HUN vezér írta:
Urak, kellene nekem némi HELP, M52B28-nak valahonnan elő tudjuk szedni, hogy milyen fordulaton, milyen hőfok mellett, mennyinek kellene lennie az olajnyomásnak?


Ha jól emlékszem akkor üzemi hőfokon 1000 fordulatonként 1 bar
Tehát 1000-nél 1 bar 2000-nél 2 bar .. . .


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3907    2005.07.19. 15:10
Predi
2018.03.24. 10:47   






rallyis írta:
Üdv!

Vennem kell első lámpát a coupe-ba. Van valami különbség lámpa és lámpa között? Sok helyen írják hogy '94-ig, meg '94-től...Gondolom a sedan lámpa nem passzol coupe-ba.

Méretileg teljesen egyforma az összes, a compact csatlakozója más!


Nyírkarász    533    2007.05.11. 16:09
rallyis
2018.03.22. 17:12   






Üdv!

Vennem kell első lámpát a coupe-ba. Van valami különbség lámpa és lámpa között? Sok helyen írják hogy '94-ig, meg '94-től...Gondolom a sedan lámpa nem passzol coupe-ba.


Sárospatak    40    2012.10.14. 15:14
Attila a HUN vezér
2018.03.12. 10:50   






Urak, kellene nekem némi HELP, M52B28-nak valahonnan elő tudjuk szedni, hogy milyen fordulaton, milyen hőfok mellett, mennyinek kellene lennie az olajnyomásnak?


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +Pegasus race exhaust +PiperCross filter= 259HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    183    2013.07.09. 16:01
Laleeboy
2018.02.23. 10:03   






Attila a HUN vezér írta:
Laleeboy írta:
Attila a HUN vezér írta:
FireProof írta:
Laleeboy írta:
Attila a HUN vezér írta:
Laleeboy írta:
FireProof írta:
Sziasztok.
E36 M52B25-re hogyan lehetne olaj nyomás és olaj hőmérséklet szenzorokat varázsolni? Van esetleg előre kialakított hely nekik? Confused


Pont ezen melózok én is
Kell egy adapter (veszel vagy csinálsz csináltatsz) a gyári olajnyomàs gomba helyére
Guglizz rá hogy M52 gauge adapter vagy M52 sensor adapter vagy hasonló és millió megoldás van
Ha csak 1 szenzornak kell hely akkor a szűrőházon van egy felöntés oda csak egy megfelelő menetet kell fúrni


Én is most csináltattam adaptert 6szög anyagból(tömör), a jeladókat a BPracingtől vettem meg. Én is a gyári nyomás jeladó helyére rakom be az adaptert, esztergályos az egészet megoldja.
Nekem a legnagyobb bajom a műszerek elhelyezésével volt/van, de száműzöm a Boardot és a helyére műanyagossal készítettek valami normális kinézetű adaptert/konzolt.


Én a bc alatti fiókot néztem ki ez a leggyáriasabb megoldás
Valami ilyesmi
https://www.leatherz.com/products/e36-complete-gauge-kit
A műszereket és a szenzorokat az aliról szereztem be az adaptert én csinálom aluból mert olajnyomás és az olajhő szenzor is lesz és persze vissza kell tenni a gyári szenzort is

Adapterből is olyat csináltok mint amilyen a LeatherZ? Vagy lenne valamilyen másik megoldásotok is?


Áh, nem hiszem hogy képesek itt a környékemen olyat csinálni, Én azért is vetettem el azt a helyet, nekem a board helyére úgymond csak 1 lap kell, 2 óra konzollal.
Találtam egy USA vagy Mexikói céget aki ilyeneket árul, az index E36 fórumon meg is osztottam mikor ez téma volt, de emlékeim szerint kb 80-100e Ft csak a műanyag konzol, máshol a komplett szett annyi.
Nekem csak a VDO órák, VDO jeladókkal a BPracingtől volt 53e.


Neked van elosztó a szenzorokhoz?
Milyen menet van a szenzorokon?
Nekem csinálnom kell de olyan elb@szott menet van rajta


Persze, 3 féle méret(M12, M10, M8 ), 2 féle menetemelkedéssel(1 és 1,5 talán), ezért is adtam oda az esztergályos/cnc-s barátomnak, aki kb 2 pillanat alatt egy tömör 30mm átmérőjű 6szög anyagba belerakta a szükséges furatokat, az elejét pedig a gyári BMW jeladó menete szerint alakította ki, így már plug and play Smile


Hehe

Nekem is csinálni kell
Csak a menetek másak 1/8" M10x1 és M12x1,5
Én alu kockát csinálok az jobban elfér


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3907    2005.07.19. 15:10
Attila a HUN vezér
2018.02.22. 16:28   






Laleeboy írta:
Attila a HUN vezér írta:
FireProof írta:
Laleeboy írta:
Attila a HUN vezér írta:
Laleeboy írta:
FireProof írta:
Sziasztok.
E36 M52B25-re hogyan lehetne olaj nyomás és olaj hőmérséklet szenzorokat varázsolni? Van esetleg előre kialakított hely nekik? Confused


Pont ezen melózok én is
Kell egy adapter (veszel vagy csinálsz csináltatsz) a gyári olajnyomàs gomba helyére
Guglizz rá hogy M52 gauge adapter vagy M52 sensor adapter vagy hasonló és millió megoldás van
Ha csak 1 szenzornak kell hely akkor a szűrőházon van egy felöntés oda csak egy megfelelő menetet kell fúrni


Én is most csináltattam adaptert 6szög anyagból(tömör), a jeladókat a BPracingtől vettem meg. Én is a gyári nyomás jeladó helyére rakom be az adaptert, esztergályos az egészet megoldja.
Nekem a legnagyobb bajom a műszerek elhelyezésével volt/van, de száműzöm a Boardot és a helyére műanyagossal készítettek valami normális kinézetű adaptert/konzolt.


Én a bc alatti fiókot néztem ki ez a leggyáriasabb megoldás
Valami ilyesmi
https://www.leatherz.com/products/e36-complete-gauge-kit
A műszereket és a szenzorokat az aliról szereztem be az adaptert én csinálom aluból mert olajnyomás és az olajhő szenzor is lesz és persze vissza kell tenni a gyári szenzort is

Adapterből is olyat csináltok mint amilyen a LeatherZ? Vagy lenne valamilyen másik megoldásotok is?


Áh, nem hiszem hogy képesek itt a környékemen olyat csinálni, Én azért is vetettem el azt a helyet, nekem a board helyére úgymond csak 1 lap kell, 2 óra konzollal.
Találtam egy USA vagy Mexikói céget aki ilyeneket árul, az index E36 fórumon meg is osztottam mikor ez téma volt, de emlékeim szerint kb 80-100e Ft csak a műanyag konzol, máshol a komplett szett annyi.
Nekem csak a VDO órák, VDO jeladókkal a BPracingtől volt 53e.


Neked van elosztó a szenzorokhoz?
Milyen menet van a szenzorokon?
Nekem csinálnom kell de olyan elb@szott menet van rajta


Persze, 3 féle méret(M12, M10, M8 ), 2 féle menetemelkedéssel(1 és 1,5 talán), ezért is adtam oda az esztergályos/cnc-s barátomnak, aki kb 2 pillanat alatt egy tömör 30mm átmérőjű 6szög anyagba belerakta a szükséges furatokat, az elejét pedig a gyári BMW jeladó menete szerint alakította ki, így már plug and play Smile


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +Pegasus race exhaust +PiperCross filter= 259HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    183    2013.07.09. 16:01
Laleeboy
2018.02.20. 09:01   






Attila a HUN vezér írta:
FireProof írta:
Laleeboy írta:
Attila a HUN vezér írta:
Laleeboy írta:
FireProof írta:
Sziasztok.
E36 M52B25-re hogyan lehetne olaj nyomás és olaj hőmérséklet szenzorokat varázsolni? Van esetleg előre kialakított hely nekik? Confused


Pont ezen melózok én is
Kell egy adapter (veszel vagy csinálsz csináltatsz) a gyári olajnyomàs gomba helyére
Guglizz rá hogy M52 gauge adapter vagy M52 sensor adapter vagy hasonló és millió megoldás van
Ha csak 1 szenzornak kell hely akkor a szűrőházon van egy felöntés oda csak egy megfelelő menetet kell fúrni


Én is most csináltattam adaptert 6szög anyagból(tömör), a jeladókat a BPracingtől vettem meg. Én is a gyári nyomás jeladó helyére rakom be az adaptert, esztergályos az egészet megoldja.
Nekem a legnagyobb bajom a műszerek elhelyezésével volt/van, de száműzöm a Boardot és a helyére műanyagossal készítettek valami normális kinézetű adaptert/konzolt.


Én a bc alatti fiókot néztem ki ez a leggyáriasabb megoldás
Valami ilyesmi
https://www.leatherz.com/products/e36-complete-gauge-kit
A műszereket és a szenzorokat az aliról szereztem be az adaptert én csinálom aluból mert olajnyomás és az olajhő szenzor is lesz és persze vissza kell tenni a gyári szenzort is

Adapterből is olyat csináltok mint amilyen a LeatherZ? Vagy lenne valamilyen másik megoldásotok is?


Áh, nem hiszem hogy képesek itt a környékemen olyat csinálni, Én azért is vetettem el azt a helyet, nekem a board helyére úgymond csak 1 lap kell, 2 óra konzollal.
Találtam egy USA vagy Mexikói céget aki ilyeneket árul, az index E36 fórumon meg is osztottam mikor ez téma volt, de emlékeim szerint kb 80-100e Ft csak a műanyag konzol, máshol a komplett szett annyi.
Nekem csak a VDO órák, VDO jeladókkal a BPracingtől volt 53e.


Neked van elosztó a szenzorokhoz?
Milyen menet van a szenzorokon?
Nekem csinálnom kell de olyan elb@szott menet van rajta


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3907    2005.07.19. 15:10
Attila a HUN vezér
2018.02.09. 15:12   






FireProof írta:
Laleeboy írta:
Attila a HUN vezér írta:
Laleeboy írta:
FireProof írta:
Sziasztok.
E36 M52B25-re hogyan lehetne olaj nyomás és olaj hőmérséklet szenzorokat varázsolni? Van esetleg előre kialakított hely nekik? Confused


Pont ezen melózok én is
Kell egy adapter (veszel vagy csinálsz csináltatsz) a gyári olajnyomàs gomba helyére
Guglizz rá hogy M52 gauge adapter vagy M52 sensor adapter vagy hasonló és millió megoldás van
Ha csak 1 szenzornak kell hely akkor a szűrőházon van egy felöntés oda csak egy megfelelő menetet kell fúrni


Én is most csináltattam adaptert 6szög anyagból(tömör), a jeladókat a BPracingtől vettem meg. Én is a gyári nyomás jeladó helyére rakom be az adaptert, esztergályos az egészet megoldja.
Nekem a legnagyobb bajom a műszerek elhelyezésével volt/van, de száműzöm a Boardot és a helyére műanyagossal készítettek valami normális kinézetű adaptert/konzolt.


Én a bc alatti fiókot néztem ki ez a leggyáriasabb megoldás
Valami ilyesmi
https://www.leatherz.com/products/e36-complete-gauge-kit
A műszereket és a szenzorokat az aliról szereztem be az adaptert én csinálom aluból mert olajnyomás és az olajhő szenzor is lesz és persze vissza kell tenni a gyári szenzort is

Adapterből is olyat csináltok mint amilyen a LeatherZ? Vagy lenne valamilyen másik megoldásotok is?


Áh, nem hiszem hogy képesek itt a környékemen olyat csinálni, Én azért is vetettem el azt a helyet, nekem a board helyére úgymond csak 1 lap kell, 2 óra konzollal.
Találtam egy USA vagy Mexikói céget aki ilyeneket árul, az index E36 fórumon meg is osztottam mikor ez téma volt, de emlékeim szerint kb 80-100e Ft csak a műanyag konzol, máshol a komplett szett annyi.
Nekem csak a VDO órák, VDO jeladókkal a BPracingtől volt 53e.


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +Pegasus race exhaust +PiperCross filter= 259HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    183    2013.07.09. 16:01
Laleeboy
2018.02.09. 09:11   






FireProof írta:
Laleeboy írta:
Attila a HUN vezér írta:
Laleeboy írta:
FireProof írta:
Sziasztok.
E36 M52B25-re hogyan lehetne olaj nyomás és olaj hőmérséklet szenzorokat varázsolni? Van esetleg előre kialakított hely nekik? Confused


Pont ezen melózok én is
Kell egy adapter (veszel vagy csinálsz csináltatsz) a gyári olajnyomàs gomba helyére
Guglizz rá hogy M52 gauge adapter vagy M52 sensor adapter vagy hasonló és millió megoldás van
Ha csak 1 szenzornak kell hely akkor a szűrőházon van egy felöntés oda csak egy megfelelő menetet kell fúrni


Én is most csináltattam adaptert 6szög anyagból(tömör), a jeladókat a BPracingtől vettem meg. Én is a gyári nyomás jeladó helyére rakom be az adaptert, esztergályos az egészet megoldja.
Nekem a legnagyobb bajom a műszerek elhelyezésével volt/van, de száműzöm a Boardot és a helyére műanyagossal készítettek valami normális kinézetű adaptert/konzolt.


Én a bc alatti fiókot néztem ki ez a leggyáriasabb megoldás
Valami ilyesmi
https://www.leatherz.com/products/e36-complete-gauge-kit
A műszereket és a szenzorokat az aliról szereztem be az adaptert én csinálom aluból mert olajnyomás és az olajhő szenzor is lesz és persze vissza kell tenni a gyári szenzort is

Adapterből is olyat csináltok mint amilyen a LeatherZ? Vagy lenne valamilyen másik megoldásotok is?


Hasonló lesz az is
Szombaton érkezik az óraszett akkor többet tudok hogy mi hogy ér el


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3907    2005.07.19. 15:10
FireProof
2018.02.06. 21:43   






Laleeboy írta:
Attila a HUN vezér írta:
Laleeboy írta:
FireProof írta:
Sziasztok.
E36 M52B25-re hogyan lehetne olaj nyomás és olaj hőmérséklet szenzorokat varázsolni? Van esetleg előre kialakított hely nekik? Confused


Pont ezen melózok én is
Kell egy adapter (veszel vagy csinálsz csináltatsz) a gyári olajnyomàs gomba helyére
Guglizz rá hogy M52 gauge adapter vagy M52 sensor adapter vagy hasonló és millió megoldás van
Ha csak 1 szenzornak kell hely akkor a szűrőházon van egy felöntés oda csak egy megfelelő menetet kell fúrni


Én is most csináltattam adaptert 6szög anyagból(tömör), a jeladókat a BPracingtől vettem meg. Én is a gyári nyomás jeladó helyére rakom be az adaptert, esztergályos az egészet megoldja.
Nekem a legnagyobb bajom a műszerek elhelyezésével volt/van, de száműzöm a Boardot és a helyére műanyagossal készítettek valami normális kinézetű adaptert/konzolt.


Én a bc alatti fiókot néztem ki ez a leggyáriasabb megoldás
Valami ilyesmi
https://www.leatherz.com/products/e36-complete-gauge-kit
A műszereket és a szenzorokat az aliról szereztem be az adaptert én csinálom aluból mert olajnyomás és az olajhő szenzor is lesz és persze vissza kell tenni a gyári szenzort is

Adapterből is olyat csináltok mint amilyen a LeatherZ? Vagy lenne valamilyen másik megoldásotok is?


   4    2010.09.26. 15:16
Royal
2018.02.06. 21:02   






Laleeboy írta:
Royal írta:
Hello!

M52B20-al szerelt 97-es E36-ost milyen diffivel(áttétel és ház) szerelték? Sajnos a plakett lerohadt róla.


Type 168 tehát kisházas
Az áttétel pedig 3:45 ha nem kértek bele mást annó vagy nem tettek bele utólag mást.
Ha a 3:45-ös van benne akkor 5.-ben 100 km/h-nál picivel 3000 alatt van a fordulat


Hello!

Köszönöm a választ! Megoldódott a dolog Smile


   127    2011.03.28. 20:12
rallyis
2018.02.05. 23:10   






ZSOSZ írta:
rallyis írta:
Üdv!

Tudnátok segíteni hogy M44B19-nél hol találom a főtengely jeladót?

http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-Coupe/Europe/318is-M44/L-M/jul1996/browse/engine/timing_case/

Itt a robbantott ábrán megvan, de a motoron sehol nem találok ilyet. Volt már levéve a dekli elől, ott sem találtam ilyet.

A problémám az hogy egyik pillanatról a másikra nincs állandó alapjáratom, ugrál. Valamint gázadásra alig megy 1000 felé a fordulatszám és durrog.

A diagnosztika Phasensensor-t és Bezugsmarkengeber hibát mutat.
Fő vagy vezérműtengely jeladó lesz, de valamelyiket ki szeretném zárni.

Az önindító környékén keresd a fhp-i jeladót a blokk oldalában..


Köszönöm, átnézem jobban. Viszont cseréltem gázállás érzékelőt, most pörög 2500 körül és aztán durrog és fullad. Attól tartok légtömegmérő lesz. De holnap újra gépre rakom, törlök minden hibát aztán meglátom Sad


Sárospatak    40    2012.10.14. 15:14
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1176 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 1174, 1175, 1176  Következő
Tartalomjegyzék  »   Szériák szerint E..

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére