POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 171 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 169, 170, 171  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Szériák szerint E..  »   E34 " 5 series "

veszettbirka
2018.11.24. 21:07   






Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Ismer valaki Budapesten, vagy környékén, megbízható, rendes szerelőt, aki tényleg ért az E34-hez? 1992, 520i 24v, vanos nélküli az autóm, és nem találok hónapok óta normális szerelőt, csak olyat aki nem ért az autóhoz, találgat, vagy csak lehúzna.

Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni!!


Budapest    32    2008.09.20. 11:54
Qenk
2017.09.13. 16:58   






Egy jó autó alapja a makulátlan karosszéria.
A rohadás az anyagok gyengüléséhez, vetemedéshez vezet.
Ezeket helyrehozni kerül a legtöbbe egy autón.

Vegyes használatra jó a 20i-25i.
30i-t már nem etetnék nagyvárosba, vidéken elmegy.

Attól függ mennyit szeretnéd tankolni, és mi az igény LE terén.
Illetve mennyiért vásárolnád.
Most végignyálaztam ha.hu n kb 6-700 e felett kezdődnek az értelmes darabok.

Very Happy


kÓCSmA    1196    2011.02.01. 09:27
Mumus
2017.09.12. 07:38   






Köszönöm a válaszokat!
Van mellette egy "munkába járós" autóm de magamat ismerve biztos hogy a bmw-vel járok majd melóba is.
Vegyesen van autópálya és város is tehát ez nem igazán tudja a mérleg nyelvét elbillenteni egyik irányba sem.
Említetted a kasznit a rozsdásodást nehezebb javítani a véleményed szerint?


   2    2015.10.13. 09:04
Qenk
2017.09.11. 23:19   






Én mielőtt rávágnék egy konkrét motortípust, megkérdezném mire használnád az autót?
Városozni, vagy inkább hosszú utakra? Csak utazó, vagy élményautó?

Igazság szerint a b25 ök nagyrésze szét van hajtva. Legyen az m20, vagy m50.

A b20 ak meg gyengék ahhoz, hogy túlzottan rúgni lehessen, vagy már inkább tudni kell vezetni is hozzá, hogy eltedd. Az meg ritka, inkább az erő számít sokaknak, csak füstöljön a gumi.
A b30 és b40 pedig elég masszívak. Ha torka véres azoknál már igen feltűnő füst és olajszivárgások lehetnek.

Viszont ha rám hallgatsz, ne a motortípus döntsön. Az számítson mennyire van egybe a bódé.
Motort még mindig lehet cserélni, amire kedved tartja.

Kérdezz bátran!


kÓCSmA    1196    2011.02.01. 09:27
Laleeboy
2017.09.11. 13:01   






Mumus írta:
Üdvözlök mindenkit!
Szeretnék egy kis információt kérni hogy az e34 motorvariánsai közül melyik lenne még mindig alkalmas a hétköznapi tartós használatra?
Mindenképpen ezt a tipust szeretnék vásárolni!
Köszönöm a segítséget és az esetleges tanácsokat


M50B25


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Mumus
2017.09.09. 20:45   






Üdvözlök mindenkit!
Szeretnék egy kis információt kérni hogy az e34 motorvariánsai közül melyik lenne még mindig alkalmas a hétköznapi tartós használatra?
Mindenképpen ezt a tipust szeretnék vásárolni!
Köszönöm a segítséget és az esetleges tanácsokat


   2    2015.10.13. 09:04
Steve525
2017.09.02. 23:33   






Igen, nekem is NGK van benne, bár a múltkor gázosokhoz való Brisk et is vettem, egy hónapig volt benne, nem tűnt rossznak az se, bár azt nem ismerem. Most a fiókban van.


Tel.: 20/323-1771, 70/50-999-06
Hétköznap inkább telefonon, mert nem mindig vagyok netközelben.

Miskolc    102    2006.06.05. 17:04
Qenk
2017.09.02. 11:16   






Szép! A kitartó munka meghozza gyümölcsét!

Ilyen esetre már készültem, vettem nyomásmérőt, de még nem szereltem be.
Lehet nekem is ez lessz a gond?
No majd kiderül Surprised


kÓCSmA    1196    2011.02.01. 09:27
róka837
2017.09.01. 16:48   






Steve525 írta:
Sziasztok !
Nos, örömmel jelentem, hogy benzinüzemmel megjavult a járgányom. A benzinpumpa 2,6-ot nyomott, kicseréltük, minden jó lett. Az egész röhej, mert már tavaly nyáron is akadozott, de akkor egy szerelő azt mondta, h az szerinte jó, így azok után én már nem is gondolkodtam abban. Közben persze kicseréltük a fél kocsit. Még szerencse, hogy még egyszer megnézettem.
Gázzal viszont még néha dadog, de most már legalább csak az van, így vihetem a gázosokhoz.
Bocs hogy bele szolok de elsönek ngk gyári gyertyát tegyél bele nekem is volt gázos m30am évente gyertyacsere és sose volt gondom utánna! Kacsint DE CSAK NGK !!!!!


4244    264    2008.06.14. 12:52
Steve525
2017.08.30. 21:08   






Sziasztok !
Nos, örömmel jelentem, hogy benzinüzemmel megjavult a járgányom. A benzinpumpa 2,6-ot nyomott, kicseréltük, minden jó lett. Az egész röhej, mert már tavaly nyáron is akadozott, de akkor egy szerelő azt mondta, h az szerinte jó, így azok után én már nem is gondolkodtam abban. Közben persze kicseréltük a fél kocsit. Még szerencse, hogy még egyszer megnézettem.
Gázzal viszont még néha dadog, de most már legalább csak az van, így vihetem a gázosokhoz.


Tel.: 20/323-1771, 70/50-999-06
Hétköznap inkább telefonon, mert nem mindig vagyok netközelben.

Miskolc    102    2006.06.05. 17:04
Qenk
2017.08.27. 11:36   






Miért ne számolna?
A digitálist is megírták 7 számjegyre, onnantól kezdve mindegy.

Reset úgy van, aksi saru le.

Ezzel a problémával én nagyon nem foglalkozom már. Pedig végignyálaztam, cserélgettem ami számításba jöhet.
Légtömegmérőt nem mert bontottat nem veszek, új meg drága is és kitudja az e a baja. Már egy magasabb kartergáz is megzavarhatja a rendszert.
Akkor volt zavaró, mikor mindenhová az e34 el rohangáltam, és sok indítgatás, rövid távok.
De egy ideje csak hosszú utakra használom. És így észre sem veszem, hogy melegen nyomatékszegényebb lenne alacsony fordulaton.
Igazából egy hoszabb út után nekem is teljesen jól viselkedik.
Őszintén szólva arra tervezték.
Fordulaton meg jól működik minden, keverék képzés olyankor jó, szépen kiégnek a gyertyák az a lényeg.

Lehet dollárokat rákölteni, de valahol feleslegesnek tartom mert egy m20 így is kimegy a világból.


Kartergázra visszatérve, kipróbálhatod, hogy lekötöd a visszavezetést.
Csak dugózd le a szívótoroknál levő csöcsöt.
Meg kell egy darab cső, hogy elvezesd a szelepfedéltől lefelé.
Nekem kicsit jobb volt. Egy fél évet császkáltam úgy. Aztán visszakötöttem, de motorállapot felmérésnek jó.


kÓCSmA    1196    2011.02.01. 09:27
Steve525
2017.08.26. 22:41   






Köszi. Még egy kérdés, ha tudná vki : 525i 1994-es futóműalkatrészei jók e az én 535i mbe ( 1989 es ) ? Pl. : Féktárcsa, lengéscsillapító.


Tel.: 20/323-1771, 70/50-999-06
Hétköznap inkább telefonon, mert nem mindig vagyok netközelben.

Miskolc    102    2006.06.05. 17:04
róka837
2017.08.26. 06:13   






Steve525 írta:
Valaki segítsen már, hogy mekkora üzemanyagnyomásnak kell lennie az E34 535i-ben ?
3-3.5bar


4244    264    2008.06.14. 12:52
Steve525
2017.08.25. 23:38   






Valaki segítsen már, hogy mekkora üzemanyagnyomásnak kell lennie az E34 535i-ben ?


Tel.: 20/323-1771, 70/50-999-06
Hétköznap inkább telefonon, mert nem mindig vagyok netközelben.

Miskolc    102    2006.06.05. 17:04
Steve525
2017.08.25. 22:26   






Resetelni a vezérlőt ? Azt hogy kell ? Csak annyi, h lehúzom a sarut az akksiról ?
Elvittem a gázos szervízbe ( 100 km tőlem ), addig bezzeg megjavult. Újabban gázzal olyat csinál, h az első indítás után szépen jár, rángatás nélkül, de ha megyek x km-t és leállítom, majd pár perc múlva beindítom, akkor kezdi a rángatást, dadogást, de csak pár km-ig ( kb. 5-10 km ) , aztán mintha kitisztulna valami, főleg, ha kihúzatom, és megy, mint a golyó. Csak nem nagyon értem, h ez mitől lehet.
Ötletek ?
Másik : 285 000 km van az autóban. Ha elérem a 300 000 -t, akkor megáll és nem fog tovább számolni, vagy van, amelyik megy tovább ? Honnan lehet ezt tudni ?


Tel.: 20/323-1771, 70/50-999-06
Hétköznap inkább telefonon, mert nem mindig vagyok netközelben.

Miskolc    102    2006.06.05. 17:04
Qenk
2017.08.10. 20:43   






Reseteld a vezérlőt, vedd le az akku sarut pár percre.


kÓCSmA    1196    2011.02.01. 09:27
Steve525
2017.08.09. 22:47   






Megjött a gyári gomba, de ezzel is ugyanazt csinálja. Most már csak a légtömegmérőre gyanakodhatok ?


Tel.: 20/323-1771, 70/50-999-06
Hétköznap inkább telefonon, mert nem mindig vagyok netközelben.

Miskolc    102    2006.06.05. 17:04
Steve525
2017.08.07. 22:40   






Köszi !
A gyertyák jók, motorfüst nincs, kábelek kimérve, ellenállásuk jó.
A fogyit nem tudom pontosan, lehet, h több a kelleténél.
Az mit jelent, h ha cseréltem a jeladót, akkor a vezérlő rosszul értelmez valamit ?
Laikus vagyok ! Smile
Most rendeltem gyári gombát ( 15 000 ft ), mert korábban pont itt olvastam, hogy abból inkább azt érdemes... szerdán jön, kíváncsi leszek.
Ma városban gázzal már 10 km után kezdte a rángatást, gondolom itt hamarabb felmelegedett.


Tel.: 20/323-1771, 70/50-999-06
Hétköznap inkább telefonon, mert nem mindig vagyok netközelben.

Miskolc    102    2006.06.05. 17:04
Qenk
2017.08.06. 21:36   






Szia,

Ha vízhőfok jeladót lehúzod, akkor egy alap érték szerint adagol.
Ami az üzemi hőfokhoz van kalibrálva.

Ellenőrizném a kábeleket, nincs e zárlat

Ha jeladót cseréltél akkor a vezérlő rosszul értelmez valamit.
Próbáld ki h lehúzott állapotban huzamosabb ideig hogy reagál.

Fogyasztás? Gyertyák szine?
Motorfüst,?


kÓCSmA    1196    2011.02.01. 09:27
Steve525
2017.08.06. 10:03   






Sziasztok !
2008 óta használom a kocsit, 1990-es, E34-es 535i, sor6, 3430 cm3, 211 LE. M30B35 ( vagy b34 , ezt nem tudom pontosan ). Akkor 180 000, most 284 000 km van benne. Az elején beleraktam a gázt, eddig minden jól működött. Pár hónapja gondok vannak.

Benzinnel: erőtlenül megy, néha rángat is, nem húz egyenletesen, mintha kb. 100 LE lenne. Ha levesszük a hőgombát, ( ez talán a vízhőfokjeladó ? ), akkor viszont megy, mint a golyó. Bár gondolom, ez nem véletlenül van ott, tehát anélkül járni hosszú távon csak nem érdemes. Raktunk rá egy újat, de azzal se megy jól. Reggeli indítózás is problémás, először dadog, majd néhány mp. múlva lesz csak egyenletes az alapjárat. Ha levesszük, jól megy.

Gázzal ( DT-s lengyel befecskendezőrendszer ): kb. 3-4 hónapja azt csinálja, hogy az első 20-30 km-en szépen megy, aztán kezd dadogni. A víz nem melegszik. Ha leállítom gázzal, aztán 1-2 óra múlva beülök, akkor pár km-t megint jól megy, aztán kezdődik a dadogás. Ahogy megfigyeltem, a gázüzem teljesítménye szempontjából mindegy, hogy az a bizonyos gomba rajta van-e, vagy sem. De ha 20-30 km után kezdi a problémát, akkor csak valami túlmelegedéssel lehet összefüggésben, a viszkó se új már, de a víz nem melegszik, azzal nincs gond.

Motor kompresszió jó, gyújtásrendszer átnézve, cserélve, gyertyák újak. Katalizátor, lambda szonda nincs benne. Kipufogórendszer új.
Előgyújtási szög 39 fok.

Van-e ötlete valakinek ? Lehet, hogy közös oka van a benzin és a gáz gyengeségének, de az is lehet, hogy különböző okok vannak a két üzem esetén, csak most épp egyidőben jöttek elő ?
Már voltam 2 szerelőnél is, kicseréltek 1-2 dolgot, de még mindig nem jó. Miskolc környékén vagyok. Tudtok valakit a közelben, aki ért hozzá ? Még a légtömegmérőre is gondoltunk, de ahhoz meg kellene egy, biztosan jó állapotú, hogy kipróbáljuk.
Köszi előre is a segítséget.

Steve. +36705099906


Tel.: 20/323-1771, 70/50-999-06
Hétköznap inkább telefonon, mert nem mindig vagyok netközelben.

Miskolc    102    2006.06.05. 17:04
IgorE34
2017.05.04. 22:14   






Gyanítom én is hogy csináltatós lesz...Azért az automatának utánanézek. Köszi Kacsint


facebook.com/Igor325i

Mosonmagyaróvár    87    2009.11.23. 19:19
Laleeboy
2017.05.04. 14:38   






IgorE34 írta:
Ja igen...rosszul közelítettem meg a dolgot. Very Happy

Másképp: Adott egy M51 TDS, amire szeretnék feltenni egy E46 20d 6 seb. kézi váltót, ami 11 centivel hosszabb, ergo egy olyan kardán kellene, aminek a váltó felőli darabja ennyivel rövidebb. Shocked
Ez a konfig így előtte egy e30-ban volt és az a kardán amit kaptam hozzá kb még 15 centivel rövidebb


Az a baj hogy a Realoem nem adja meg a tagok hosszát csak egybe
Szerintem csinálós lesz
Esetleg automatás kardánt próbálnám meg mert azon rövidebb az előtag valamennyivel



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.05.06. 08:25 (1).

Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
IgorE34
2017.05.03. 22:36   






Ja igen...rosszul közelítettem meg a dolgot. Very Happy

Másképp: Adott egy M51 TDS, amire szeretnék feltenni egy E46 20d 6 seb. kézi váltót, ami 11 centivel hosszabb, ergo egy olyan kardán kellene, aminek a váltó felőli darabja ennyivel rövidebb. Shocked
Ez a konfig így előtte egy e30-ban volt és az a kardán amit kaptam hozzá kb még 15 centivel rövidebb


facebook.com/Igor325i

Mosonmagyaróvár    87    2009.11.23. 19:19
Laleeboy
2017.05.02. 08:33   






IgorE34 írta:
Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani, hogy milyen hosszú egy benzines E34 kardántengelye?


Kézi vagy automata?
M20 M30 M40 M50 M60?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
IgorE34
2017.04.28. 22:43   






Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani, hogy milyen hosszú egy benzines E34 kardántengelye?


facebook.com/Igor325i

Mosonmagyaróvár    87    2009.11.23. 19:19
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 171 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 169, 170, 171  Következő
Tartalomjegyzék  »   Szériák szerint E..

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére