POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 15 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   BMWSPower 740i

Scheib
2018.05.22. 08:33   






Sziasztok!
Sajnos le kell zárnom a projektet.


BMWSPower

Budapest    223    2009.10.16. 19:12
Scheib
2013.06.11. 21:33   






Ma egy kicsit bővült a gépparkom mégpedig a német ipar egy másik hárombetűsével, majdnem BMW de mégse mert WMW Very Happy






Jó hosszú utunk volt az enyhe emelkedőn felfelé, szegény bimmer háttérbe szorult, de majdcsak profitál ő is az új gépből.






Egyenlőre éppen befér, de majd lesz több helye Very Happy




Budapest    223    2009.10.16. 19:12
Gery 325i
2013.05.17. 12:57   






Érthető!Azért figyelni fogok és várom majd a fejleményeket! Kacsint


Szombathely    306    2006.02.22. 13:21
Scheib
2013.05.16. 20:31   






Gery 325i írta:
szia.régen hallottunk a projekted felől!mi a helyzet vele?megakadt a dolog?pedig érdeklődve figyeltem a topicot... Sad


Köszönöm az érdeklődést, nagyon jólesik Kacsint a projekt szünetel előlreláthatólag jövő év végéig, az ok pedig műhelyfejlesztés ami nagyobb anyagi vonzattal jár és csak egy lovat tudok megülni Very Happy


Budapest    223    2009.10.16. 19:12
Gery 325i
2013.05.05. 10:11   






szia.régen hallottunk a projekted felől!mi a helyzet vele?megakadt a dolog?pedig érdeklődve figyeltem a topicot... Sad


Szombathely    306    2006.02.22. 13:21
Scheib
2012.06.11. 23:38   






A kipörgésgátló fojtószelepházát átvariáltam, a coolercső a vízhűtő fölött fog jönni középen és nem kerüli meg azt (ahogy eddig volt) így 3db 90-fokos ívet és kb 50cm csövet spórolok meg.










Budapest    223    2009.10.16. 19:12
Hexer
2012.06.05. 22:01   






Ha teszel valami rendes benzinpumpat akkor a dash6 vissza kicsi, vissza is 10-el mennek.
Mondjuk akkor mar reg 1000+ lorol beszelunk meg etanolla is.... Confused


   1080    2007.03.10. 17:40
Scheib
2012.06.05. 21:45   






A nyomásszabályzó is felkerült, 2x dash10 be, 2x dash6 a szabályzóhoz, 1x dash6 visszafolyó. Majd még a bal első keréktől az injektor hidakig kell eljutni, és a szabályzótól a jobb első kerékig és kész az üzemanyagrendszer.







Budapest    223    2009.10.16. 19:12
Scheib
2012.06.05. 21:34   






mokuss007 írta:
Scheib írta:
Van egy kis fejlemény, végre elkészült az airbox.

Eredetileg feketére akartam festeni ami el is készült, de nem tetszett, aztán jött az ötlet, hogy mégiscsak rozsdamentes mért takargassam Very Happy









Az injektor hidak kaptak dash csatlakozást.






A szerelhetőség is okozott fejtörést.















Volt nyomáspróba is, kicsit féltem, hogy a tömlők nem csúsznak-e le de ezzel a bilinccsel nem, 2bar-ig próbáltam gond nélkül bírta.


vadkert? (evvel) Szemcsis Very Happy


Szeretném énis csak még azt nemtudom, hogy melyikre tudok vele elmenni Sad


Budapest    223    2009.10.16. 19:12
mokuss007
2012.06.03. 09:18   






Scheib írta:
Van egy kis fejlemény, végre elkészült az airbox.

Eredetileg feketére akartam festeni ami el is készült, de nem tetszett, aztán jött az ötlet, hogy mégiscsak rozsdamentes mért takargassam Very Happy









Az injektor hidak kaptak dash csatlakozást.






A szerelhetőség is okozott fejtörést.















Volt nyomáspróba is, kicsit féltem, hogy a tömlők nem csúsznak-e le de ezzel a bilinccsel nem, 2bar-ig próbáltam gond nélkül bírta.


vadkert? (evvel) Szemcsis Very Happy


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
Scheib
2012.06.03. 00:32   






Van egy kis fejlemény, végre elkészült az airbox.

Eredetileg feketére akartam festeni ami el is készült, de nem tetszett, aztán jött az ötlet, hogy mégiscsak rozsdamentes mért takargassam Very Happy









Az injektor hidak kaptak dash csatlakozást.






A szerelhetőség is okozott fejtörést.















Volt nyomáspróba is, kicsit féltem, hogy a tömlők nem csúsznak-e le de ezzel a bilinccsel nem, 2bar-ig próbáltam gond nélkül bírta.


Budapest    223    2009.10.16. 19:12
mokuss007
2012.04.08. 18:40   






na? Very Happy


Budapest    328    2007.08.16. 13:34
ZSOSZ
2012.03.02. 05:02   






Scheib írta:




A szívócsövek a szelepekig kb 34cm hosszúak, 50mm átmérő, a tüték 70mm-ig bővülnek.

Okos-ügyes! Cool


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
spongebob
2012.03.02. 00:25   






Tisztára mint az E39 M5!!! Smile
Fanatikus vagy és kitartó...elismerésem,tetszik az elképzelésed,remélem mihamarabb működni is láthatom majd. Smile


Budapest    851    2007.05.11. 21:37
Scheib
2012.03.01. 23:34   






Amit a fejembeveszek nem szoktam félbehagyni és remélem nem tévedek nagyot.

A hengerenként két befecs a következőképp nézne ki:
8db gyári kicsi amiket a Motronic működtet, ezeknek a nyitási idejét tudjuk változtatni a szenzor jelek módosításával
(Motronic bacsapása az Unichippel)
8db nagyobb csak az Unichip működteti őket akár szekvenciálisan is.
Így homogénebb keveréket lehet létrehozni mint egy naggyal és részterhelés, alapjárat is jobban beállítható szerintem.

Szívócsonk alsó része, tartókonzol kész már csak festeni kell, injektorhidakra még a csatlakozók kellenek.
(alut jelen esetben a jó hővezetése miatt nem akartam)










A tütéket nagyjából így szeretném elhelyezni majd az airboxban.









A szívócsövek a szelepekig kb 34cm hosszúak, 50mm átmérő, a tüték 70mm-ig bővülnek.


Budapest    223    2009.10.16. 19:12
iron
2012.01.30. 17:36   






Scheib írta:
Mivel felmerült a kétség, hogy ment-e ezért feltöltöttem egy videót amit korábban a rossz minősége miatt töröltem.
Kb 1,5 éve készült, ehhez képest akarok fejlődni!


Bár itt nincs még megtöltve, a felvételen legalábbis a cooler és a pillangószelep közt nincs összeköttetés...menet közben sem hallani, hogy betöltene.... Confused


Kecskemét    82    2008.07.29. 16:25
Boczy46
2012.01.29. 17:14   





Site Admin
Scheib írta:
Mivel felmerült a kétség, hogy ment-e ezért feltöltöttem egy videót amit korábban a rossz minősége miatt töröltem.
Kb 1,5 éve készült, ehhez képest akarok fejlődni!

http://www.youtube.com/v/8UHn62wvsXo?version=3&feature=player_detailpage


király a hangja!


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
Scheib
2012.01.29. 00:05   






Mivel felmerült a kétség, hogy ment-e ezért feltöltöttem egy videót amit korábban a rossz minősége miatt töröltem.
Kb 1,5 éve készült, ehhez képest akarok fejlődni!


Budapest    223    2009.10.16. 19:12
spongebob
2012.01.06. 13:29   






powered írta:
A siemens az egyike legpontosabban hangolható injektoroknak. Azokkal amiket te is használsz, csodaszép alapjáratot, és részterheléseket lehet beállítani még egy két literes motoron is, még akkor is, ha hengerenként 2 darab van belőlük. 4 báron használom őket, így a kettő közel 1500ccm....Mellesleg, több mint 200 darabot építettem különböző motorokba, és soha nem volt sem a hozammal, sem a beállítással gond.

Szemcsis


Igazad van,ezért is tértem ki a motorvezérlőre...ha jól értem ebben az esetben az Unichip kerül alkalmazásra,nem tartom valószínűnek,hogy kivitelezhető lesz vele amit Scheib kolléga szeretne,elvégre 8henger értelmezésem szerint 16db injektort takar...és ha emlékszel,nálam a 12db megvezérlésére is BIG Eyes néztél ,hogy miként Very Happy .Igazad is lett,sehogy,elfogytak a kimenetek.


Budapest    851    2007.05.11. 21:37
powered
2012.01.06. 09:12   






A siemens az egyike legpontosabban hangolható injektoroknak. Azokkal amiket te is használsz, csodaszép alapjáratot, és részterheléseket lehet beállítani még egy két literes motoron is, még akkor is, ha hengerenként 2 darab van belőlük. 4 báron használom őket, így a kettő közel 1500ccm....Mellesleg, több mint 200 darabot építettem különböző motorokba, és soha nem volt sem a hozammal, sem a beállítással gond.

Szemcsis


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
spongebob
2012.01.05. 23:53   






Scheib írta:
Hexer írta:
Ha ram halgatsz a szivosort nem bantod, igy is nagyok a turbok erre a motorra, ha rovidebb lesz a szivosor akkor meg kesobb fog betolteni mint eddig. Fent meg nem fog jobban menni mert nem tudod fujni rendesen...

A gyari szivosor birja gond nelkul 1.3 bart, ennyit problatak haverok kompreszorral, ezekkel a trubokkal te mar boven 700 lo korul lennel azona nyomason, ha bija a motor...


Az szívósorba azért vágtam bele mert a programozásnál beleütköztünk abba a problémába, hogy a 700cm3-es injektorokkal nehéz beállítani alapjáraton, kis terhelésnél a keveréket. Alternatívaként szóba jött, hogy az unichip meg tud vezérelni külső szelepeket szekvenciálisan, tehát maradhatnának a gyári szelepek a gyári vezérlővel majd amikor szükség van a többletre akkor a nagyok is fecskendeznek. Csak ehhez két szelep kell hengerenként.

Valami ilyesmit szeretnék:




Szia!
Ezt a dupla injektoros megoldást én is elterveztem,aztán falakba ütköztem...pedig jónak tűnt.
Egyet értek Hexerrel,hogy egy jó vezérlő sokat segít a dolgon és egy jófajta injektor még többet.Nem kis különbségek vannak köztük és véleményem szerint érdemes beruházni rájuk,ha a finomkodás is szempont.
Tetszik a dolog viszont a szívósorral kapcsolatban,én látok benne fantáziát,mi is ezen ügyködünk,bár lehet,hogy közel sem váltja be a hozzá fűzött reményeket,még is áldozunk rá nem keveset anyagi,szellemi és gyakorlati részről,mivel az embernek az elméletét csakis a gyakorlat támaszthatja alá.Az pedig akkor lesz ha elkészül és színt vall. Kacsint
Kitartást,üdv. Smile


Budapest    851    2007.05.11. 21:37
Hexer
2012.01.05. 23:32   






Scheib írta:
Hexer írta:
Ha ram halgatsz a szivosort nem bantod, igy is nagyok a turbok erre a motorra, ha rovidebb lesz a szivosor akkor meg kesobb fog betolteni mint eddig. Fent meg nem fog jobban menni mert nem tudod fujni rendesen...

A gyari szivosor birja gond nelkul 1.3 bart, ennyit problatak haverok kompreszorral, ezekkel a trubokkal te mar boven 700 lo korul lennel azona nyomason, ha bija a motor...


Az szívósorba azért vágtam bele mert a programozásnál beleütköztünk abba a problémába, hogy a 700cm3-es injektorokkal nehéz beállítani alapjáraton, kis terhelésnél a keveréket. Alternatívaként szóba jött, hogy az unichip meg tud vezérelni külső szelepeket szekvenciálisan, tehát maradhatnának a gyári szelepek a gyári vezérlővel majd amikor szükség van a többletre akkor a nagyok is fecskendeznek. Csak ehhez két szelep kell hengerenként.

Valami ilyesmit szeretnék:




Nekem nem volt gondom jelentosen nagyobb injektorokkal sem...bar a problema reszben az injektorban van...jok jok, de inkabb olcso mint jo a siemens. Amugy 600 korul lehetnek 3 baron, az meg nem sok, inkabb rendes vezerloben gondolkozz....szerintem.


   1080    2007.03.10. 17:40
Scheib
2012.01.05. 22:31   






A talp felőli részt is sikerült kipréselni




Budapest    223    2009.10.16. 19:12
Scheib
2012.01.05. 22:29   






Hexer írta:
Ha ram halgatsz a szivosort nem bantod, igy is nagyok a turbok erre a motorra, ha rovidebb lesz a szivosor akkor meg kesobb fog betolteni mint eddig. Fent meg nem fog jobban menni mert nem tudod fujni rendesen...

A gyari szivosor birja gond nelkul 1.3 bart, ennyit problatak haverok kompreszorral, ezekkel a trubokkal te mar boven 700 lo korul lennel azona nyomason, ha bija a motor...


Az szívósorba azért vágtam bele mert a programozásnál beleütköztünk abba a problémába, hogy a 700cm3-es injektorokkal nehéz beállítani alapjáraton, kis terhelésnél a keveréket. Alternatívaként szóba jött, hogy az unichip meg tud vezérelni külső szelepeket szekvenciálisan, tehát maradhatnának a gyári szelepek a gyári vezérlővel majd amikor szükség van a többletre akkor a nagyok is fecskendeznek. Csak ehhez két szelep kell hengerenként.

Valami ilyesmit szeretnék:




Budapest    223    2009.10.16. 19:12
Hexer
2012.01.03. 23:20   






Ha ram halgatsz a szivosort nem bantod, igy is nagyok a turbok erre a motorra, ha rovidebb lesz a szivosor akkor meg kesobb fog betolteni mint eddig. Fent meg nem fog jobban menni mert nem tudod fujni rendesen...

A gyari szivosor birja gond nelkul 1.3 bart, ennyit problatak haverok kompreszorral, ezekkel a trubokkal te mar boven 700 lo korul lennel azona nyomason, ha bija a motor...


   1080    2007.03.10. 17:40
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 15 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére