|
|
csatis1 |
2018.04.12. 17:30 |
|
|



|
|
csatis1 |
2018.03.20. 13:56 |
|
|



|
|
|
Orosháza 1135 2011.02.04. 16:20 |
|
csatis1 |
2018.03.09. 14:45 |
|
|



|
|
|
Orosháza 1135 2011.02.04. 16:20 |
|
csatis1 |
2018.03.01. 11:25 |
|
|



|
Laleeboy írta: |
Jó helyen laksz hogy csak úgy "teremnek" az E46 M3-ak
Ha nem fér el akkor hozhatod hozzám is |
Lassan eltűnnek, végül csak egy maradhat, de arról majd egy külön történetben.  |
|
Orosháza 1135 2011.02.04. 16:20 |
|
Laleeboy |
2018.03.01. 11:14 |
|
|



|
csatis1 írta: | Na akkor hol is fejeztük be?
Kívül kész volt, jöhet a motor mizéria.
Az M57N projektet félretettem, hiába a nagy potenciál. Megcsináltam kultúráltan és eladtam.
Ezután kirepültem angliába,

és hoztam be lábon angliából egy 2001-es carbon black SMG E46 M3-at. Benne minden földi jó, napfénytetőt és rolót kivéve, de azért szar is volt benne rendesen - miért kellett Nitrót rakni bele? Nem is értem. +80LE, mérési papírt is megkaptam, 423LE NOS-al. Minden működött a kocsin ahogy kell, de azért fostam hogy tönkretette a nitro. Szerencsére a gazdi nem töltögette állandóan a palackot...


Na mindegy. Hazaért. Simán.


Kiárultam belőle egy csomó cuccost, kasztni elemeket, lámpákat, bőrbelsőt, kerekeket, féket, és hoztam még egy E46 M3at angliából.
Ez már kicsit érdekesebb volt. Manual, de sok a méter. Ellenben olyan gyönyörűen jár a a motorja mint egy álom. Nincs vanos vagy lánc hang, szelephézag patent. Kevés extrás, de kívül belül látszott a kocsin a gondos gazda. Ülések, beltér elemek igényesek, nem összekaristolt leharcolt szemetek voltak, plusz hagyott benne az előző tulaj mintegy 30 fontot apróban, a kocsi minden kárpitja alatt. De tényleg. Még a csomagtérben a defektjavítós szivacs alatt is találtam legalább 3 fontot...

Így aztán a manualt választottam donornak, nekiálltam a donor kocsiból is kiszerelni a felesleges dolgokat. Viszont hazaúton Ausztriában az éjszaka közepén Tesómmal arra jutottunk, hogy meg kellene tartanom az SMG M3-at, alias "Nitro". Szóval ha Tábornok elkészül, indul egy új történet...



Ja igen, közben építkezek is...

 |
Jó helyen laksz hogy csak úgy "teremnek" az E46 M3-ak
Ha nem fér el akkor hozhatod hozzám is  |
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3891 2005.07.19. 15:10 |
|
csatis1 |
2018.02.27. 15:05 |
|
|



|
Na akkor hol is fejeztük be?
Kívül kész volt, jöhet a motor mizéria.
Az M57N projektet félretettem, hiába a nagy potenciál. Megcsináltam kultúráltan és eladtam.
Ezután kirepültem angliába,
és hoztam be lábon angliából egy 2001-es carbon black SMG E46 M3-at. Benne minden földi jó, napfénytetőt és rolót kivéve, de azért szar is volt benne rendesen - miért kellett Nitrót rakni bele? Nem is értem. +80LE, mérési papírt is megkaptam, 423LE NOS-al. Minden működött a kocsin ahogy kell, de azért fostam hogy tönkretette a nitro. Szerencsére a gazdi nem töltögette állandóan a palackot...
Na mindegy. Hazaért. Simán.
Kiárultam belőle egy csomó cuccost, kasztni elemeket, lámpákat, bőrbelsőt, kerekeket, féket, és hoztam még egy E46 M3at angliából.
Ez már kicsit érdekesebb volt. Manual, de sok a méter. Ellenben olyan gyönyörűen jár a a motorja mint egy álom. Nincs vanos vagy lánc hang, szelephézag patent. Kevés extrás, de kívül belül látszott a kocsin a gondos gazda. Ülések, beltér elemek igényesek, nem összekaristolt leharcolt szemetek voltak, plusz hagyott benne az előző tulaj mintegy 30 fontot apróban, a kocsi minden kárpitja alatt. De tényleg. Még a csomagtérben a defektjavítós szivacs alatt is találtam legalább 3 fontot...
Így aztán a manualt választottam donornak, nekiálltam a donor kocsiból is kiszerelni a felesleges dolgokat. Viszont hazaúton Ausztriában az éjszaka közepén Tesómmal arra jutottunk, hogy meg kellene tartanom az SMG M3-at, alias "Nitro". Szóval ha Tábornok elkészül, indul egy új történet...
Ja igen, közben építkezek is...
 |
|
Orosháza 1135 2011.02.04. 16:20 |
|
csatis1 |
2018.02.20. 09:38 |
|
|



|
Laleeboy írta: | csatis1 írta: | Ideje kicsit leporolni a billentyűzetet, jó régóta nem írtam már ide...
Végül Tábornok mégis M3 Touring lett, megkapta az S54-et 6os kézivel. Aki Instán már látta (@e46_s54_m3_touring) annak persze nem újdonság.
Nemsoká elkezdem felrakni a fejleményeket, de nem akarom csak egymás alá hajigálni a fotókat, még Boci kinyír mint a legutóbb a fekete M3 coupe balosításnál...
Egy kis teaser:
 |
Na végre már alig vártam
Képeket még Még MÉG MÉG |
Jól van jól van, jönnek hamarosan...  |
|
Orosháza 1135 2011.02.04. 16:20 |
|
Laleeboy |
2018.02.20. 08:53 |
|
|



|
csatis1 írta: | Ideje kicsit leporolni a billentyűzetet, jó régóta nem írtam már ide...
Végül Tábornok mégis M3 Touring lett, megkapta az S54-et 6os kézivel. Aki Instán már látta (@e46_s54_m3_touring) annak persze nem újdonság.
Nemsoká elkezdem felrakni a fejleményeket, de nem akarom csak egymás alá hajigálni a fotókat, még Boci kinyír mint a legutóbb a fekete M3 coupe balosításnál...
Egy kis teaser:
 |
Na végre már alig vártam
Képeket még Még MÉG MÉG |
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3891 2005.07.19. 15:10 |
|
csatis1 |
2018.02.18. 22:32 |
|
|



|
Ideje kicsit leporolni a billentyűzetet, jó régóta nem írtam már ide...
Végül Tábornok mégis M3 Touring lett, megkapta az S54-et 6os kézivel. Aki Instán már látta (@e46_s54_m3_touring) annak persze nem újdonság.
Nemsoká elkezdem felrakni a fejleményeket, de nem akarom csak egymás alá hajigálni a fotókat, még Boci kinyír mint a legutóbb a fekete M3 coupe balosításnál...
Egy kis teaser:
 |
|
Orosháza 1135 2011.02.04. 16:20 |
|
csatis1 |
2017.06.19. 08:56 |
|
|



|
|
|
Orosháza 1135 2011.02.04. 16:20 |
|
Petya_90 |
2017.06.18. 15:40 |
|
|



|
|
|
14 2013.05.25. 16:44 |
|
csatis1 |
2017.03.22. 09:45 |
|
|



|
|
E36 sedan |
2017.02.05. 11:26 |
|
|



|
csatis1 írta: | vasi89 írta: | csatis1 írta: |
Koszi, mar dolgozom a szivatultetesen... |
Na akkor majd a sok FB huszár is megnyugszik mit leműveltek azok az emberek mikor kiderült h 318d. Lehet velem van a baj de ezt a motormizériát én még mindig nem értem. Miért kell mindennek V8nak meg m3-nak lennie |
Sok ember sokféleképpen reagál dolgokra. Van aki érti és tudja mi áll egy ilyen építés mögött, másból az irigység beszél. És ez mindkettő lehet fújolós is. Ez benne van a pakliban.
De még nincs befejezve a projekt. Kicsit olyan mint mikor egy ház készül, és kívül már kész, de belül még akad meló annak ellenére hogy lakható.
A motorral lesz kész teljesen a projekt, de ahová eddig eljutottam, arra nagyon büszke vagyok.
Ilyet itthon még senki nem csinált, legalábbis nem tudok róla, így igazából szerintem nincs okom komolyan venni a fújolókat...
Meg talán akkor is lennének trollok ha végül mégis S54 menne bele: "kár kombiba m3 motort tenni, nem véletlen nem is gyártották..." vagy ilyesmit simán el tudok képzelni.
Némely ember mind egyforma!
Azért mert dízel marad, még lesz benne kraft...
..... 300+le coming soon ..... |
 |
BMW=Vezetés élménye! |
Veszprém megye! 2889 2010.08.25. 18:06 |
|
csatis1 |
2017.01.31. 17:03 |
|
|



|
vasi89 írta: | csatis1 írta: |
Koszi, mar dolgozom a szivatultetesen... |
Na akkor majd a sok FB huszár is megnyugszik mit leműveltek azok az emberek mikor kiderült h 318d. Lehet velem van a baj de ezt a motormizériát én még mindig nem értem. Miért kell mindennek V8nak meg m3-nak lennie |
Sok ember sokféleképpen reagál dolgokra. Van aki érti és tudja mi áll egy ilyen építés mögött, másból az irigység beszél. És ez mindkettő lehet fújolós is. Ez benne van a pakliban.
De még nincs befejezve a projekt. Kicsit olyan mint mikor egy ház készül, és kívül már kész, de belül még akad meló annak ellenére hogy lakható.
A motorral lesz kész teljesen a projekt, de ahová eddig eljutottam, arra nagyon büszke vagyok.
Ilyet itthon még senki nem csinált, legalábbis nem tudok róla, így igazából szerintem nincs okom komolyan venni a fújolókat...
Meg talán akkor is lennének trollok ha végül mégis S54 menne bele: "kár kombiba m3 motort tenni, nem véletlen nem is gyártották..." vagy ilyesmit simán el tudok képzelni.
Némely ember mind egyforma!
Azért mert dízel marad, még lesz benne kraft...
..... 300+le coming soon ..... |
|
Orosháza 1135 2011.02.04. 16:20 |
|
vasi89 |
2017.01.31. 00:11 |
|
|



|
csatis1 írta: |
Koszi, mar dolgozom a szivatultetesen... |
Na akkor majd a sok FB huszár is megnyugszik mit leműveltek azok az emberek mikor kiderült h 318d. Lehet velem van a baj de ezt a motormizériát én még mindig nem értem. Miért kell mindennek V8nak meg m3-nak lennie  |
|
Mezőkövesd/Budapest 1661 2012.06.26. 00:46 |
|
csatis1 |
2017.01.28. 19:45 |
|
|



|
Koszi, mar dolgozom a szivatultetesen...  |
|
Orosháza 1135 2011.02.04. 16:20 |
|
KG1 |
2017.01.28. 19:16 |
|
|


|
|
csatis1 |
2016.12.22. 19:14 |
|
|



|
moles írta: | csatis1 írta: | moles írta: | Nagyon szép- igényes az autód. A visszapillantók m technikről valók? |
Koszi!
A tukrok M3 couperol vannak, kicsit faragni kellett az ajtot es a tukortalpat is, hogy jo legyen... |
Tegnap beugrottam egy szerelő ismerősömhöz, bent állt egy 330d limo gyári m tech, ugyanezekkel a visszapillantókkal, rácsodálkoztam, erre éjjel nézegettem a te autódat szintén ezekkel a tükrökkel Gondoltam rendelhető extra |
Sajna nem volt M3 csak coupe es cabrio, igy csak ezekhez letezik gyarilag ez a fajta rukor. Touringra vagy sedanra csak replika keszult ami plug&play. Felrakhato a gyari m3 tukor is sedanra vagy touringra, de ahhoz faragni kell az ajton is es a tukortalpon is egy kicsit.  |
|
Orosháza 1135 2011.02.04. 16:20 |
|
moles |
2016.12.22. 19:06 |
|
|


|
csatis1 írta: | moles írta: | Nagyon szép- igényes az autód. A visszapillantók m technikről valók? |
Koszi!
A tukrok M3 couperol vannak, kicsit faragni kellett az ajtot es a tukortalpat is, hogy jo legyen... |
Tegnap beugrottam egy szerelő ismerősömhöz, bent állt egy 330d limo gyári m tech, ugyanezekkel a visszapillantókkal, rácsodálkoztam, erre éjjel nézegettem a te autódat szintén ezekkel a tükrökkel Gondoltam rendelhető extra  |
|
A föld nevű bolygó(budapest) 19 2009.04.26. 00:31 |
|
csatis1 |
2016.12.22. 07:28 |
|
|



|
moles írta: | Nagyon szép- igényes az autód. A visszapillantók m technikről valók? |
Koszi!
A tukrok M3 couperol vannak, kicsit faragni kellett az ajtot es a tukortalpat is, hogy jo legyen... |
|
Orosháza 1135 2011.02.04. 16:20 |
|
moles |
2016.12.21. 22:21 |
|
|


|
|
ZSOSZ |
2016.12.19. 12:15 |
|
|



|
|
ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982 |
szögedi betyár 3320 2007.01.19. 13:46 |
|
csatis1 |
2016.12.19. 10:33 |
|
|



|
|
|
Orosháza 1135 2011.02.04. 16:20 |
|
csatis1 |
2016.12.19. 10:30 |
|
|



|
|
|
Orosháza 1135 2011.02.04. 16:20 |
|
koro |
2016.07.12. 12:15 |
|
|



|
Az egy kicsit komolyabb fejlesztés, mint az én 18d - 20d upgrade-em.
Van hozzá segítséged?
Ha lenne, esetleg én is rákérdeznék, hogy az enyémre mit mond.... |
|
123 2009.02.03. 23:29 |
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|