POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   Szériák szerint E..  »   E63 " 6 series "

balage80
2018.03.04. 12:22   






Sziasztok!

Szeretnék tanácsot kérni kompetens személytől.
650-es kupé vásárlásán gondolkozom, triptronic váltóval.
Ha van valakinek használható tapasztalata (nem a szomszédtól hallotta, meg olvasta valahol), nagyon szívesen venném, ha segítene a döntésben, hogy beleugorjak-e vagy sem.
Ha ez segít, akkor még egy ebéd is belefér, ha olyan sok a hasznos tanács, amit kaphatok, hogy egy parkolóban hosszú lenne elmondani!

Köszönöm!

B


Budapest    2    2014.05.20. 10:43
Stiffler
2016.01.26. 22:09   






Van itt olyan akinek van 645-se? Smile


Gyenesdiás    1    2016.01.23. 15:14
surumuru
2014.03.23. 21:34   






Sikerült a büki találkozón kipróbálni egy BMW 650i-t. SMG váltós, 2006-os évjárat. Full optional a HUD displayt leszámítva. 19" kerekek, F1 kormány váltó, M-es fekete bőr belső. Hát Nem semmi. Teljesen más világ egy E46 után. Bunker feelingje van. Fantasztikus!







Szombathely    270    2007.01.17. 22:33
boulderico
2014.03.17. 17:58   






Üdv.

Tény,hogy nagyon lehet szeretni, én szeretek benne ülni, egyszerűen jó érzés. Menni vele, kiszállni belőle, majd megint beülni. Persze nem családi autó - és most pont ez a problémám vele. De ettől függetlenül, ha az enyém nem megy el idén nyáron, akkor megtartom olyan hobbiautónak és veszek egy golf-ot mellé járkálósnak. Nekem is volt már mindenféle autóm, mitsubishi eclipse 96' gsi, volt 350z, volt 745i, 745d, 760li, x8 35d, mercedes clk, s500, e500 ... és nem vagyok kereskedő. Mondjuk apámmal ide-oda adogattuk az autókat egymásnak, ezért volt alkalmam ennyi mindent kipróbálni. Nézd, szerintem a legfontosabb,hogy megbízható forrásból vedd meg. Én mielőbb visszavettem az enyémet, eldöntöttem,hogy most cabriot veszek, meg is néztem párat, volt egy nagyon kecsegtető -az ára miatt- 132ezer km-el, annyira olcsó volt,hogy úgy gondoltam, nem baj,hogy recseg-rocsog, meg kopog mindenfelé...a lényeg,hogy megveszem és helyrerakom. Nah most, szerintem ez az a tipus amit megéri megvenni normálisabb állapotba mintsem javítgatni. Az enyémből most kerül ki ez - az és most kerül bele ez-az. Több mint 220ezer km-el mikor jóbarátom beleült és a jobb egyből csak az első két számot látta azt hitte,hogy huszonvalahányezer van benne. Meg kell becsülni, áldozni rá és akkor minden rendben lesz. Én télen sose megyek vele, nagyon max száraz úton hozom ki, főleg ha 15fokos téli napok is vannak. Folyamatos ápolás a bőrnek az is fontos, főleg hogy az enyémnek bézs a belseje. Ahogy már leírtam egy jó szerelő kell és kész. Hozzáteszem ez véletlenül sem egyenlő azzal,hogy márkaszervíz...sőőőőt. Ha egyetemre jársz fiatal vagy még előtted az élet. Töréstesztjét nem ismerem, de 160 felett úgyis mindegy mibe ülsz, vagy szerencséd van, vagy nincs. Mivel én idén lettem 30, azért egy ideje meggondolom,hogy mennyivel rohangálok. Persze annak idején, úgy 6 éve az első hatosommal azért én is oda-odacsaptam. De van,hogy egy opel astra megfog. a V10 más kategória, mindenhogyan. Azt nem is említem, viszont az smg váltó az a legjobb móka. Bár nekem tavaly volt benne hidraulika pumpa cserélve. Jah igen, váltóról jut eszembe, a hatos titka,hogy mindig nézz alá. Főleg a 645ös szériában sok volt a váltónál a folyás, gyanús lehet a túl új/tiszta alsó takaró, vagy az olajfoltos. Ha megmarad az enyém kap egy 20as kerékszettet meg 1-2 apróságot, és talán egy matt színű fóliát. Az enyém sötétkét, de három éve ez van gyakorlatilag , így azért már kicsit váltanék. Nekem tetszene matt kéken is, van olyan árnyalat ami bejön. Szívesen ülnék kabrióba is. De ahogy az életem alakul, inkább kellene egy 5ös. Ha erre jársz, nyugodtan írj rám, rbudai kukac freemail pont hu ... ott megtalálsz. A hatossal egy baj van,hogy mindenki azt hiszi nagyon drága autó, pedig nem az. Viszont emiatt sok az előítélet. Gyakorlatilag egy új golf, vagy civic árán lehet venni manapság. Láttam 3,8M-ért is már. Én az enyémet akkor se adnám oda 5M alatt, ahogy mondani szokás inkább megeszem. De pontosan tudom miért nem. Sokat szívtam már hatos miatt, hidd el, ha megbízható forrásból szerzed be, csak akkor lesz igazán öröm, másképpen annyit áll majd szerelőnél hogy azt el se hiszed. // http://www.youtube.com/watch?v=0v871XoA9HY //


   2    2014.03.13. 15:06
surumuru
2014.03.15. 16:52   






Helló, Először is köszönöm az információt és hogy beregeltél.

Az én pénztárcám a legsalátább 645-öst fogja engedni, de az általad leírtak után inkább gyűjtök egy 630ci-re, abban legalább nincs akkora rizikó. és kb. ugyanaz az árkategória.

Bennem 2007 tavaszán tudatosult a hatos széria, azon belül is az M6 iránti rajongás. A volt hátsó szomszédunk unokaöccsének van olyanja. (Azóta állítólag volt benne SMG váltó cserélve @ 170e km)

Azóta is bújom a mobile-t hogy mikor mi van felrakva, törve, töretlenül. Egyetemre járok, emellett van egy netes vállalkozásom, abból gyűjtögetek rá már egy ideje. (Persze csak sima használt, hatosra kb. 3 millió)

Soha nem fogom elfelejteni, mikor egy pénteki nap este 9 körül mentünk (én az anyós ülésen ülve), 2-esbe odalépett neki az ipse a város egyik forgalmas főútján. Mindenki minket bámult, az utca jobb és bal szélén. A buszsofőr és a többi járókelő megbénulva hallgatta a V10 morajlását azon a tavaszi estén. Lehúzta az ablakot oszt odalépett neki országúton pff... mit ment



Ha nem az erejét, csak a külsejét nézzük akkor, nekem nagyon tetszik a fekete coupe formája. Szerintem a mai napig a legszebb Bangle bömbi, Bár hallom, hogy van 1-2 hibája, (mállik le a kormányról az anyag, nyöszörög itt ott a belseje, hátsó gumik extrém kopása, motortér amortizálódása. Ettől eltekintve bármikor lennék egy ilyennek a sofőrje. Apropó! Töréstesztje van? Nem nagyon találtam róla infót.



Volt már Pár BMW-vel dolgom (e60 730d, e90 325d, e46..), de az én stílusomhoz a hatos sorozat áll a legközelebb.

Én szombathelyi vagyok, de ha járok Pécsen, előtte rád írok. Van egy-két haverom arra. Nekem simán megér ennyit, hogy megnézzem a 650-est!

Mellékelten pár kép egy elcsípett BMW 650i cabrióval!









boulderico írta:
Szia, a kérdésed miatt regisztráltam. Csak azért hogy válaszoljak.
Szóval.
Nagyon könnyű a válasz.
Ahogy pénztárcád engedi. 645-el szívni fogsz. Én is szívtam. 2008ban vettem előszőr hatost. (Ez majd a végén lesz érdekes)
Akkoriban jó drága kocsik voltak. Akik megvették, szívesen krúzinoltak vele, így simán beleugrott évi 30-50ezer. ÉN 120ezer km-el vettem. Éves szervízköltségét meg se említem inkább. Volt vele baj rendesen. Már akkor azt mondták,hogy a 45-ös egy problémás széria. Két évig volt meg. Mentem már 635d-vel. Nagyon jó, mókás autó, de nekem ne berregjen. Már elnézést. Aztán lett egy x6-osom, csupán használatra. Szép-szép...jó is meg nem is, nem az én világom. Hatos marad az örök szerelem. Maradt volna - pontosítok. M6-ost akartam , vagy M5-öt x6 után, két dolog ki derült ki számomra, vagy veszel megbízható forrásból a piaci ár felett simán 1-2 millióval, vagy veszel újat. Az egyetlen amit sose próbáltam az a 630i. Talán a legegyszerűbb választás. Végül egy 650esnél kötöttem ki. SMG váltós. Óriási feeling. Városba el tudsz járkálni vele 13-14 liter között. Városon kívül, 10-11, pályán akár 9 liter (130-140 között +tempomat).
Az élmény szerintem egy V8assal a legnagyobb. V6ost mondom,hogy nem ismerem. A V10es meg más kategória, mindenhogyan. Én végül három hónap után eladtam a 650-emet, kimentem külföldre átgondolni a dolgaim, majd fél év után hazajöttem és visszavettem, most is ezzel járok. Két év alatt 13ezer km ment bele. Cseréltem kétszer olajat. Váltóba hidraulika pumpát, elektromos ablakemelő motort, akkumulátort, szűrőket...stb. Az alkatrészek ára nem olcsó. De nem is olyan vészes. Márkaszervízbe ne vidd...nagyon horror sztorikat tudnék mesélni miket éltem át. Kell egy lelkiismeretes és jó szerelő. Drágább úgyse lesz. Az enyémbe 220ezer km van. Előző tulaját ismerem, Ő vette újonnan. Szalonból vásároltam, így nem érdekel, hogy nincs szervízkönyve. Pedig - állítólag - pont ezért nem tudom eladni már egy éve. Pedig kellene a nagyobb autó, mert ezzel családot nem alapítasz és asszony se meri vezetni. Szerintem a világ legjobb autója - ezen az áron. Mindenesetre ha 645-öst nézel, nagyon, de nagyon nézd át. És legyen frissített a computere mindenképp. Ha biztos a forrás vedd meg, ha nem akkor ne! Szerintem ez pontosan az a fajta autó , aminél nagyon számít az előélet, mert rengeteg pénzt és idegeskedést tudsz megspórolni. Én hiába hirdetem, nagyon fog fájni ha valaki megveszi. De addig is tolom bele a pénzt és kész, hogy miért?! Mert imádok ránézni, mert bírom,hogy 6.ikba 70-nél 7 litert fogyaszt és meg mint a bolondgomba ha kell. Ami hiányzik, a panoráma tetőablak...nah meg a pöpec utak. Hozzátenném, hogy ha egyszer veszel fogsz másodszor is. Volt már mindenféle autóm. Csak hatost vennék - ha nem kéne felnőni egyszer és családot alapítani. Remélem segítettem, ha Pécsett jársz és megvan még... nekem egy 650-esem van, bármikor megnézheted. Szép napot!


Szombathely    270    2007.01.17. 22:33
Btrix76
2014.03.14. 04:23   






boulderico írta:

Az élmény szerintem egy V8assal a legnagyobb. V6ost mondom,hogy nem ismerem.

ez teny es valo ,hogy a V8 a legjobb...
...de V6 nincs a BMW-nek...soros 6 Kacsint


6 speed

between Pacific and Atlantic    6659    2007.10.08. 22:33
boulderico
2014.03.13. 15:22   






Szia, a kérdésed miatt regisztráltam. Csak azért hogy válaszoljak.
Szóval.
Nagyon könnyű a válasz.
Ahogy pénztárcád engedi. 645-el szívni fogsz. Én is szívtam. 2008ban vettem előszőr hatost. (Ez majd a végén lesz érdekes)
Akkoriban jó drága kocsik voltak. Akik megvették, szívesen krúzinoltak vele, így simán beleugrott évi 30-50ezer. ÉN 120ezer km-el vettem. Éves szervízköltségét meg se említem inkább. Volt vele baj rendesen. Már akkor azt mondták,hogy a 45-ös egy problémás széria. Két évig volt meg. Mentem már 635d-vel. Nagyon jó, mókás autó, de nekem ne berregjen. Már elnézést. Aztán lett egy x6-osom, csupán használatra. Szép-szép...jó is meg nem is, nem az én világom. Hatos marad az örök szerelem. Maradt volna - pontosítok. M6-ost akartam , vagy M5-öt x6 után, két dolog ki derült ki számomra, vagy veszel megbízható forrásból a piaci ár felett simán 1-2 millióval, vagy veszel újat. Az egyetlen amit sose próbáltam az a 630i. Talán a legegyszerűbb választás. Végül egy 650esnél kötöttem ki. SMG váltós. Óriási feeling. Városba el tudsz járkálni vele 13-14 liter között. Városon kívül, 10-11, pályán akár 9 liter (130-140 között +tempomat).
Az élmény szerintem egy V8assal a legnagyobb. V6ost mondom,hogy nem ismerem. A V10es meg más kategória, mindenhogyan. Én végül három hónap után eladtam a 650-emet, kimentem külföldre átgondolni a dolgaim, majd fél év után hazajöttem és visszavettem, most is ezzel járok. Két év alatt 13ezer km ment bele. Cseréltem kétszer olajat. Váltóba hidraulika pumpát, elektromos ablakemelő motort, akkumulátort, szűrőket...stb. Az alkatrészek ára nem olcsó. De nem is olyan vészes. Márkaszervízbe ne vidd...nagyon horror sztorikat tudnék mesélni miket éltem át. Kell egy lelkiismeretes és jó szerelő. Drágább úgyse lesz. Az enyémbe 220ezer km van. Előző tulaját ismerem, Ő vette újonnan. Szalonból vásároltam, így nem érdekel, hogy nincs szervízkönyve. Pedig - állítólag - pont ezért nem tudom eladni már egy éve. Pedig kellene a nagyobb autó, mert ezzel családot nem alapítasz és asszony se meri vezetni. Szerintem a világ legjobb autója - ezen az áron. Mindenesetre ha 645-öst nézel, nagyon, de nagyon nézd át. És legyen frissített a computere mindenképp. Ha biztos a forrás vedd meg, ha nem akkor ne! Szerintem ez pontosan az a fajta autó , aminél nagyon számít az előélet, mert rengeteg pénzt és idegeskedést tudsz megspórolni. Én hiába hirdetem, nagyon fog fájni ha valaki megveszi. De addig is tolom bele a pénzt és kész, hogy miért?! Mert imádok ránézni, mert bírom,hogy 6.ikba 70-nél 7 litert fogyaszt és meg mint a bolondgomba ha kell. Ami hiányzik, a panoráma tetőablak...nah meg a pöpec utak. Hozzátenném, hogy ha egyszer veszel fogsz másodszor is. Volt már mindenféle autóm. Csak hatost vennék - ha nem kéne felnőni egyszer és családot alapítani. Remélem segítettem, ha Pécsett jársz és megvan még... nekem egy 650-esem van, bármikor megnézheted. Szép napot!


   2    2014.03.13. 15:06
surumuru
2014.01.09. 10:15   






Mi a véleményed a hatosról? melyik motorral választanád, a mindennapokba? 630? 635d? 645ci, 650ci, M6?
Mobile-n már láttam 9-10.000 euróért bal kormányos 645-ösöket!
16 littyó városba..

==TOMI== írta:
HGabor írta:
surumuru írta:
http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2009/11/09/akinek_nem_megy_a_bmw_650i-je/
itt a cikk.


Hmm, elolvastam. Jó régi ügy, kíváncsi vagyok, hogy azóta történt-e valami.

Amúgy ha ilyen "kényes" ügy van, akkor komolyan az Mo-i képviselethez kell fordulni? Ha már 650i-vel jár lomhán az emberünk, akkor sztem alaphangon a BMW AG-hez kellett volna menni, ráadásul úgy, hogy németországi forgalomba helyezésű az autó.
Nem ide tartozik,de pont ma mentem egy ilyen M6al.
Sok ilyen 6os fordul meg nálunk de hasonló probléma nem volt.


Szombathely    270    2007.01.17. 22:33
==TOMI==
2012.05.16. 19:30   






HGabor írta:
surumuru írta:
http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2009/11/09/akinek_nem_megy_a_bmw_650i-je/
itt a cikk.


Hmm, elolvastam. Jó régi ügy, kíváncsi vagyok, hogy azóta történt-e valami.

Amúgy ha ilyen "kényes" ügy van, akkor komolyan az Mo-i képviselethez kell fordulni? Ha már 650i-vel jár lomhán az emberünk, akkor sztem alaphangon a BMW AG-hez kellett volna menni, ráadásul úgy, hogy németországi forgalomba helyezésű az autó.
Nem ide tartozik,de pont ma mentem egy ilyen M6al.
Sok ilyen 6os fordul meg nálunk de hasonló probléma nem volt.


BMW 325tds///

Celldömölk-Szombathely    2386    2009.07.02. 18:36
HGabor
2012.05.16. 12:17   






surumuru írta:
http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2009/11/09/akinek_nem_megy_a_bmw_650i-je/
itt a cikk.


Hmm, elolvastam. Jó régi ügy, kíváncsi vagyok, hogy azóta történt-e valami.

Amúgy ha ilyen "kényes" ügy van, akkor komolyan az Mo-i képviselethez kell fordulni? Ha már 650i-vel jár lomhán az emberünk, akkor sztem alaphangon a BMW AG-hez kellett volna menni, ráadásul úgy, hogy németországi forgalomba helyezésű az autó.


   4927    2010.07.21. 22:06
surumuru
2012.05.16. 11:46   






http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2009/11/09/akinek_nem_megy_a_bmw_650i-je/
itt a cikk.


Szombathely    270    2007.01.17. 22:33
bmw_650
2009.12.15. 20:17   






Egy BMW szakértő által- rádiótelefon stopperével - elvégzett menetdinamikai vizsgálatról:

"Tehát Ön egy mobiltelefonos stopperolást a kellő szakértelemmel elvégzett hibakeresésnek tartja. Nehezen hiszem, hogy ilyen esetben nem lehetne megkeresni a gyári mérnököket konzultációra a felmerült hibával kapcsolatban."

Pálfi Balázs (BMW Wallis Duna Szervizvezetője) nyilatkozta a Totalcar fórumán:
„Hasonló ügyfélpanasz elbírálásánál a hibatárolók lekérdezése után, rögzített hibamentesség esetén ún. rugalmassági tesztet, mérést kell elvégezni, ami - bármilyen meglepő is- egy az idő mértékegységeit (óra, perc, másodperc és annak törtrészeit) mérő berendezés segítségével (köznapi nevén stopperórával) történik. Nem értem miért "akad ki" ezen a fórumon, hogy egy telefon egyik segédfunkciójával történik ez. (jómagam is egy ilyen NOKIA6300 típusú készülékkel végzem el a mérést”

A fenti módszer egyszerűen nem méltó a BMW által képviselt magas műszaki színvonalhoz. Számos olyan méréstechnikai eszköz létezik a piacon, amely műszakilag korrekt megoldást jelent a rugalmasság vizsgálatára. Az anyósülésről szabad szemmel figyelt kilométeróra önmagában annyi hibalehetőséget rejt, hogy érdemben szóba se lenne szabad kerülnie.


   5    2009.12.15. 10:14
bmw_650
2009.12.15. 20:13   






A magyar képviselet miatt szívok.
A BMW AG kijelölte a BMW Magyarországot az autó teljeskörű vizsgálatára.
A németek figyelembe vehették azt, hogy Magyarországon nincs olyan műszer, nincs olyan berendezés, amely kivizsgálná, igazolhatná panaszunkat? A magyar szakértőjük nem hívta fel a BMW figyelmét arra, hogy megfelelő objektív vagy összehasonlító menetdinamikai vizsgálatot nem tud végrehajtani!? MIÉRT?

Azóta sem jutottunk előbbre.
Per lesz belőle szerintem.


   5    2009.12.15. 10:14
Albert
2009.12.15. 16:55   






renaissance írta:
bmw_650 írta:
„Mindezek alapján kategórikusan el kell utasítanunk, hogy a BMW Magyarország Kft. vagy a BMW AG törekvése az ügy elhárítása lenne. Ezzel teljes mértékben ellenkezőleg, nyitottak vagyunk a probléma vizsgálatára, a gépkocsi gyári paraméterek alapján történő vizsgálatára.”

„Az autót a BMW márkaszervízek több alkalommal a BMW standardoknak megfelelő alapossággal és autódiagnosztikai eszközökkel megvizsgálták. Az autó műszerfalán levő kijelzők semmilyen hibát nem jeleznek. Az ügyfelünk munkatársa és a szakszervíz munkatársa az autót kipróbálta. Ennek során meggyőződtek arról, hogy az autó rendeltetésszerű használatra tökéletesen alkalmas.
A fentikek alapján Ügyfelünk álláspontja szerint nincs ok és jogi kötelezettség újabb műszaki vizsgálatok elvégzésére illetve beavatkozásra.”


Nem te vagy az az ember akinek nyűgje van a 6osával? Valami oldalon olvastam a sztorit régebben. Hogy nem megy úgy ahogy kéne és akárhova vitted azt mondták hogy semmi baja?

ja azt én is olvastam,a totalkáron volt.


Balassagyarmat/Szlovákia    1993    2008.06.18. 01:49
renaissance
2009.12.15. 13:05   






bmw_650 írta:
„Mindezek alapján kategórikusan el kell utasítanunk, hogy a BMW Magyarország Kft. vagy a BMW AG törekvése az ügy elhárítása lenne. Ezzel teljes mértékben ellenkezőleg, nyitottak vagyunk a probléma vizsgálatára, a gépkocsi gyári paraméterek alapján történő vizsgálatára.”

„Az autót a BMW márkaszervízek több alkalommal a BMW standardoknak megfelelő alapossággal és autódiagnosztikai eszközökkel megvizsgálták. Az autó műszerfalán levő kijelzők semmilyen hibát nem jeleznek. Az ügyfelünk munkatársa és a szakszervíz munkatársa az autót kipróbálta. Ennek során meggyőződtek arról, hogy az autó rendeltetésszerű használatra tökéletesen alkalmas.
A fentikek alapján Ügyfelünk álláspontja szerint nincs ok és jogi kötelezettség újabb műszaki vizsgálatok elvégzésére illetve beavatkozásra.”


Nem te vagy az az ember akinek nyűgje van a 6osával? Valami oldalon olvastam a sztorit régebben. Hogy nem megy úgy ahogy kéne és akárhova vitted azt mondták hogy semmi baja?


E39 M52B25

Szeged    562    2007.10.14. 10:38
bmw_650
2009.12.15. 10:23   






„Mindezek alapján kategórikusan el kell utasítanunk, hogy a BMW Magyarország Kft. vagy a BMW AG törekvése az ügy elhárítása lenne. Ezzel teljes mértékben ellenkezőleg, nyitottak vagyunk a probléma vizsgálatára, a gépkocsi gyári paraméterek alapján történő vizsgálatára.”

„Az autót a BMW márkaszervízek több alkalommal a BMW standardoknak megfelelő alapossággal és autódiagnosztikai eszközökkel megvizsgálták. Az autó műszerfalán levő kijelzők semmilyen hibát nem jeleznek. Az ügyfelünk munkatársa és a szakszervíz munkatársa az autót kipróbálta. Ennek során meggyőződtek arról, hogy az autó rendeltetésszerű használatra tökéletesen alkalmas.
A fentikek alapján Ügyfelünk álláspontja szerint nincs ok és jogi kötelezettség újabb műszaki vizsgálatok elvégzésére illetve beavatkozásra.”


   5    2009.12.15. 10:14
bmw_650
2009.12.15. 10:21   






http://www.youtube.com/user/Uglytruth83

Mindkettő autó IV. fokozatban - 70-ről!
Szép különbség??



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.12.15. 10:25 (1).

   5    2009.12.15. 10:14
zotya-01
2009.07.27. 10:21   










Hömm-hömmm-höööőőőőőőőőőőőőő.......

Debrecen    1030    2005.07.10. 15:07
NEED for SPEED
2007.12.31. 19:14   






B.U.É.K.


http://dreamgate.bmwklub.hu Szemcsis

Baja    3110    2007.01.12. 20:10
admin
2007.01.31. 00:55   





Site Admin
Kacsint




   1305    2005.11.25. 01:11
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   Szériák szerint E..

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére