POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 7 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Veterán autó projektek  »   BMW 502 3.2 V8 újjászületés

fenyo
2018.02.18. 14:28   






Ismét folytatjuk a nenyasszony öltöztetését.
A csomitér meg a benzintank kerül sorra. Az összes kárpit egyébként ragasztva van gyárilag.











Ezután a műszerfal következik.
Ez már azért látványos mutatvány. A szerelési sorrend viszont nagyon fontos balról jobra lentről fel, ha ezt nem tartod be ujra szerelsz.





Azért csinos lett, ígymár elég mutatós a kicsike. Az asztalos is szép munkát vegzett.


Rezső is hozott egy darabka bőrt megint.



Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2018.02.11. 14:13   






Az első ajtók, első és hátsó szélvédők be és felrakásával folytatjuk a melót. A sélvédők disz kereteinek a gumiágyba szerelése egy kissé meg izasztott, két órát kinlódtunk darabonként.





Rezső ismét megérkezett és hozott egy kis kárpitot.


Szerintem fasa.












Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2018.02.04. 12:48   






A hátsó futóművel meg a torziók bekötésével folytatjuk.





Közben a kárpitos is szépen halad.





Most már tényleg talajon



Műhely    166    2016.09.01. 13:41
Laleeboy
2018.02.02. 09:07   






Csak ámulok és bámulok Surprised


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3885    2005.07.19. 15:10
fenyo
2018.01.31. 23:20   






És eljő a kárpitos és félhejezé a tető kárpitot, Istenek legyen hála. Megjegyzem kuva szép lett.


Mig ő a kárpital szöszöl én félhejezém a hátsó futómüvet.






Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2018.01.28. 14:36   






A hátsó ajtók összeszerelésével fojtatjuk.


Jöhetnek az első futóművek meg a torziók.





Most már tényleg talajon, legalábbis az eleje







Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2018.01.25. 21:16   






A kábelezés után beraktuk a fűtő rendszert, a sebváltó és a kézifék mechanikát és a kormányrúdat. Ez után jöhet a hőszigetelés alul és fölül.














Az az igazság hogy nembíom meg álni, egy két csingilingit az ize kedvéért csak felrakok






Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2018.01.19. 23:28   






Az autó szét szerelésével kezdünk,
majd ismét felborítjuk. Így lényegesen könnyebb beszerelni az aljára egy csomó mindent benzin és fék csövek váltó torzió benzincsap stb.











A kábelezéssel folytatjuk a melót ez elég sziszifuszi munka mire az ember vissza köti a biztosíték táblát ki hullik a haja.








Így állunk jelenleg.



Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2018.01.15. 14:21   






És akkor ujra rak and roll, végre öltözik a menyasszony. A barátom azt mondta pont olyan volt mint egy várandosság ez is kilenc hónapig tartott, nekem egy örökkévalóságnak tünt. De most már mindegy végre rakhatom össze. Egyébként gyönyörű lett. A szin gyári BMW nacht blau /éj kék/.











Ezt csak azért nehogy összekeverjük valami más tipussal.






Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.12.21. 21:37   






Alakul a szépségem, a fényelők tartják a szavukat.








Hát nem csúnya az biztos.












Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.12.16. 18:23   






Ezt a szerszámos ládát eredetileg a cég alubol öntötte, mivel olyan kevés maradt fenn belőle ezért pofátlan módon az arannyal mérik egy árban.Én ezért úgy gondoltam legyártom edelstahl ból, ez legalább olyan tartós mint az arany, csak nem olyan drága.






Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.12.16. 18:09   






Az isetta feltámad, persze nem BMW szinekben, de akkor is egy szép probálkozás









Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.12.16. 18:04   






Boldog karit mindenkinek előre is . Én és kis családom ismét látogatást tettünk sogiméknál Nürnbergbe, a karácsonyi vásáron. Persze a lényeg az oldtimer só ebböl mutatok néhány ide illő képet akit érdekel.





Ez a 321 es kabi egy árverési darab volt. Sajnos nem én nyertem meg, már a start árat is sokallottam nem mintha nem érte volna meg csak ennyi péz a világon nincs.


Ilyen 502 es coupét még nem láttam persze ez nem csoda nagyon kevés készült belőle. Szeretem ez a kiállitást minden évben van valami új. Ha jól olvastam 450 db készült a vasból.








A kis dixik.





Hát ez is bajor.




A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.12.17. 01:29 (4).

Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.12.01. 18:12   






Ha minden jól megy karácsonyra meg kapom végre a vasat fényező uraktol, ez egy kicsit elhúzodott. Viszont cserébe gyönyörű lessz.












Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.11.08. 00:24   






Íme a fűzött blokk. Csinos darab.






Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.11.08. 00:20   






3.2 v 8 az erőmű. Fel újítás előtt és már majdnem készen, gondoltam ezt is meg mutatom és untatom a részletekkel a nagy érdeműt. A cég aki csinálta angolból beszerezte az új dugókat, főtengely és hajtókar csapágyakat a teljes tömítés garnitúrát, úgy hogy szépen meg újult a moci.





Dolgozni csak szépen ahogy csillag jár az égen

















Mérlegen a valóság. Hogy pontos legyek mind a nyolc garnitúra ebben a súly csoportban indul.


A hüvelyek is patentek lettek




A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.11.09. 01:02 (1).

Műhely    166    2016.09.01. 13:41
Qenk
2017.10.27. 22:30   






Szép a tesa szalag reklámot cenzúrázzuk kérem Very Happy

Kicsit későn reagálva de a Bajor kiránduláshoz hozzászólva, Mi is kiröppentünk az e34 el, Bár az Audi múzeumba nem mentünk, annak ellenére, hogy tervben volt de ki a f... kyváncsi rá alapon, elmaradt.
Így a képeket és a hozzászólásod látva talán már bánom kicsit.
Ami viszont nem maradhatott el, a Dingolfing-i gyár alapos szemrevételezése.
Talán nem is annyira lenyűgöző komplexum, de tudva azt, hogy mindkét autóm ott épült.....
Szinte teljesen véletlen, már megvolt mindkettő mikor utána jártam.


kÓCSmA    1195    2011.02.01. 09:27
fenyo
2017.10.24. 20:27   






Sajnos egy pár hete nem nagyon tudok mit írni mivel nincs esemény, a fényezők kb így állnak, a motor ról a képeket egy hét múlva küldik, úgy hogy én elővettem a sublódból az e9 et és elkezdem szabad időmben azt is csinálgatni, persze az egy másik történet lesz. Ja a veséket is az ismert módszerrel újítottam fel és ha végre elkészülnek a fémcsiszolók a küszöb lécekkel is akkor mennek a szinterbe, már alig várom. Esténként az e9 es hez vadászok alkatrészt az Ebay en,jó moka.


















Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.09.11. 19:55   






Lassan végére érek a dolgoknak hiába is csinálok közben minden félét, remélem a fényezők kész lesznek végre. Egy néhány dolog restaurálás előtt és után. Íme a légszűrő ház.


Szerintem jó lett.




Sajnos a koronába belemászott az alumínium kukac, így csak fényezéssel lehetett meg menteni, ugyanis csiszolással ha kiakartam volna szedni a kukacot nem maradt volna anyag, így is tökéletes lett. Remélem ez nem szentség törés, pláne ha nem mondom el nem is látszik.









A lég beömlő rácsok na erre tényleg büszke vagyok, ha az őszes kész megy a szintrbe és olyan lesz mint az új. Azért kell szintereztetni mert magyarba senki nem csinál fényes eloxot legalábbis nem tudok róla.




Ilyen volt és ilyen lett.



Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.09.07. 22:39   






Persze nem akarok ezen az oldalon szentség törést végre hajtani, de azért érdekesség képen gondoltam hátha érdekel valakit. Na tehát Ingolstadtban jártunk az audi gyárban, persze ott nem igen engedtek fényképezni meg ami igazán érdekelt volna azt szigorúan a paravánok mögött végezték, de azért érdekes volt. Az a sok robot meg szalag meg hú, meg hű, bezzeg azt hogy a tetőt milyen új technikával forrasszák azt dugdossák. Na de mindegy a lényeg az ez után jött, a múzeum. Van egy nagyon jópofa reklám egy pali felakaszt egy autó kulcs karikát és mond hozzá egy kérést "legyen elegáns" következő karika "legyen erős" következő "legyen gyors" következő "legyen takarékos" majd fel kiált úristen ez egy Audi. Na de mindent félretéve a cég mint tudjuk négy autó gyárból olvadt össze, és ezek közül szerintem, a legg komolyabb Horch ez a cég komoly ellenfele lett volna mid a Merci nek mind a Bmw nek, lenyűgözően szép és kidolgozott autók voltak.



Ebből a vasból ez az egy példány van ez sem a múzeumé egy amcsi gyűjtőé csak itt tárolja az ára állítólag, 7 milla,
ezért is van üveg mögött.





V 12 es motor,
nem csúnya








Nekem speciel ez a Wanderer is nagyon tetszett mitagadás elfogadnám, persze ha lehet restaurálás előtt.






Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.09.07. 21:41   






Ismét a szeren, persze most nem melóval, elmentünk egy kicsit pihenni " Bajorországba"mert ugye azt is kell, meg jár is, szerintem, az egész bulit persze sörözéssel kezdtük, meg jól nekiültünk hízni is egy kicsit. A feleségem mondta is "fiam nem kéne ennyit vedelni"meg zabálni de hát ha szeretjük a sört, mag a bort is meg a csülköt is, meg az obatzdát is és ugye ezek a dolgok Bajorországban elég kézenfekvőek. Persze ezt a kirándulást köszönhetem sogimnak meg soginőmnek.






Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.08.14. 22:01   






Hátsó lökhárító és tartozékai, na ezt már nem szereltem kétszer. A rutin meg az évek ugye.









Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.08.14. 21:54   






Ajtó határoló, Német testvéreink eme danamit és vas darabért nem álltallanak elkérni 100 eurot két óra alatt simán készen lett nem rossz órabér.



Műhely    166    2016.09.01. 13:41
Laleeboy
2017.08.02. 09:23   






Èlvezettel olvasom az új történéseket
Legenda van születőben


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3885    2005.07.19. 15:10
fenyo
2017.08.01. 22:54   






S végül a már mutatott leszerelhető ajtó keret, "ami ugye frissebb modelleken is megtalálható" természetesen itt is az összes gumi új nehogy be ázzunk.









Műhely    166    2016.09.01. 13:41
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 7 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Tartalomjegyzék  »   Veterán autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére