POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 54 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 52, 53, 54  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Az elektronika rejtelmei! Chip és miegymás!

htibor
2017.10.12. 20:06   






Sziasztok azt szeretném kérdezni épitek egy 18 is motort és az érdekelne milyen írható elektronikát tenyek bele az autó utcára készül nem versenyre énnekem k-datat ajánlották mert nem kellene másik kábelköteg hozzá. Köszi mindenkinek aki elolvassa.


kuplung és fék felújítás

szombathely    12    2016.08.07. 22:18
Laller318
2016.09.23. 14:10   






Sziasztok! Nézelődök de lehet én vagyok a hülye 318i m43 1996-os az autóm és ezt szeretném "optimalizálni", "chipelni".... Az mindjárt gondoltam hogy nem tul nagy bonyolultság hisz egy egyszerűbb szívómotorról beszélünk és nem is várom el tőle hogy "repüljön" de ÉRDEMES NEKEM ITTHON BELEMÁSZNI? vagy vigyem el valakihez aki ért hozzá? nem idegen a számtek szóval ha kis segítséget kapok megoldom ha nem túl bonyolúlt... Ha mégis akkor fizetek Very Happy Very Happy


Balatonmáriafürdő    10    2016.08.07. 14:56
Zozo78
2016.04.27. 08:59   






bogitibi írta:
Sziasztok!
Az érdekelne, hogy Bmw m44 motornál (vagy másnál is érdekel) hány fokra van a 60-2 jeladó tárcsa -2 foga az 1-es henger felső holtpontjától?


Más motornál:





Győr    387    2012.04.19. 16:58
orban.laci
2016.04.02. 12:34   






www.obnchiptuning.hu
][/img]


Tapolca    31    2007.02.18. 10:37
bmwjani
2016.01.17. 20:21   






gyiik írta:
M50 no vanos chippeléssel kit kereshetek?

Egyrészt mert automata váltósé a computer, és lehet, hogy valamiben különböznek a beállításai a kézi váltósétól (?)
Másrészt mert lehet, érdemes lenne ráhangolni kicsit a nyitott kipufogórendszer + direktszűrő kombinációra.


keresd dyuri-t itt a forumon.


Szeged    176    2012.12.31. 17:36
Jozso
2016.01.17. 17:57   






Szisztok
Valaki rakott már Küberl boxot vp44 adagolós 320D be? kellene egy kis segítség
Előre is köszönöm


   3    2015.03.22. 21:34
bogitibi
2015.09.30. 20:01   






Sziasztok!
Az érdekelne, hogy Bmw m44 motornál (vagy másnál is érdekel) hány fokra van a 60-2 jeladó tárcsa -2 foga az 1-es henger felső holtpontjától?


   82    2013.11.01. 06:14
gyiik
2015.09.29. 20:44   






M50 no vanos chippeléssel kit kereshetek?

Egyrészt mert automata váltósé a computer, és lehet, hogy valamiben különböznek a beállításai a kézi váltósétól (?)
Másrészt mert lehet, érdemes lenne ráhangolni kicsit a nyitott kipufogórendszer + direktszűrő kombinációra.


Bp.    229    2014.12.04. 22:39
bogitibi
2015.09.19. 21:19   






Sziasztok!

Érdekelne hogy valaki tud-e írni chip-et M44-hez?


   82    2013.11.01. 06:14
Vasutas
2015.02.04. 07:11   






blueboi69 írta:
e2mustang írta:
nincs esetleg utólagos riasztód? azok is csinálnak hülyeséget

nincs...

Akkor el fogom lopni!
Amúgy meg egy óra hosszáig kellett volna tesztelned az AC-t, nem csak egy fél percig, majd vittem volna a kannákat felfogni a benzint. Very Happy
Nem olvastam még végig a sztorid, de nem lehet hogy dzsuvás az injektorhíd, esetleg az injektorok, vagy esetleg az injektor kábeleivel van bibi...? Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
blueboi69
2015.02.01. 13:22   






Asszem megvan a hiba. Az injektorok vezérlőkábele a ludas, ami az injektorok és a blokknál lévő elosztó között van. Shocked
Persze miután visszarángattam a kábelkorbácsot a motortérbe és végigmértem az összes szenzor szálát.


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
Addorjan
2015.02.01. 11:54   






fricike328 írta:
blueboi69 írta:
Addorjan írta:
Ha forog a motor, pisil az injektor is. Legalábbis ha az ecu látja a holtponti jelet, ad gyújtást és benyát. Az hogy útközben hova tűnik esetleg a jel az már egyedi probléma.


Szia!

Köszi! Holtponti jelet a veztengely jeladó adja ha jól sejtem.
A poén, hogy lehúzott vezérműtengelyjeladóval is beröffent tegnap. Lehúzott légtömegmérővel meg egyáltalán nem!
A benzintáblákban is fordulatszám és terhelés van, amit a légtömegmérőből szed ki. Bonyolult egy jószág ez, a végén feldugok rá valami karbit. Sad

Amint kicsit jobb idő lesz, lemegyek ezeket kimérni végig.


Ha lehuzod a vezérmütengely jeladot atol még be kell induljon!De a légtömeg mérö lehuzása után is be kellene röfenie!
A Holtponti jelet a fötengely jelado adja Kacsint


Jaja a veztengely jelado csak azert kell, hogy tudja az ecu hol jar a motor. Szekvencialis befecskendezesnel fontos.
Karbi beallitasnal meg bonyolultabb joszag nincs, az EFI pofonegyszeru Very Happy


   969    2005.10.10. 15:25
fricike328
2015.02.01. 11:14   






blueboi69 írta:
Addorjan írta:
Ha forog a motor, pisil az injektor is. Legalábbis ha az ecu látja a holtponti jelet, ad gyújtást és benyát. Az hogy útközben hova tűnik esetleg a jel az már egyedi probléma.


Szia!

Köszi! Holtponti jelet a veztengely jeladó adja ha jól sejtem.
A poén, hogy lehúzott vezérműtengelyjeladóval is beröffent tegnap. Lehúzott légtömegmérővel meg egyáltalán nem!
A benzintáblákban is fordulatszám és terhelés van, amit a légtömegmérőből szed ki. Bonyolult egy jószág ez, a végén feldugok rá valami karbit. Sad

Amint kicsit jobb idő lesz, lemegyek ezeket kimérni végig.


Ha lehuzod a vezérmütengely jeladot atol még be kell induljon!De a légtömeg mérö lehuzása után is be kellene röfenie!
A Holtponti jelet a fötengely jelado adja Kacsint


Budapest    589    2010.06.27. 11:48
blueboi69
2015.02.01. 09:26   






Addorjan írta:
Ha forog a motor, pisil az injektor is. Legalábbis ha az ecu látja a holtponti jelet, ad gyújtást és benyát. Az hogy útközben hova tűnik esetleg a jel az már egyedi probléma.


Szia!

Köszi! Holtponti jelet a veztengely jeladó adja ha jól sejtem.
A poén, hogy lehúzott vezérműtengelyjeladóval is beröffent tegnap. Lehúzott légtömegmérővel meg egyáltalán nem!
A benzintáblákban is fordulatszám és terhelés van, amit a légtömegmérőből szed ki. Bonyolult egy jószág ez, a végén feldugok rá valami karbit. Sad

Amint kicsit jobb idő lesz, lemegyek ezeket kimérni végig.


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
Addorjan
2015.02.01. 08:59   






Ha forog a motor, pisil az injektor is. Legalábbis ha az ecu látja a holtponti jelet, ad gyújtást és benyát. Az hogy útközben hova tűnik esetleg a jel az már egyedi probléma.


   969    2005.10.10. 15:25
blueboi69
2015.02.01. 08:36   






Sam8888 írta:
Becsöpögő injektor? Nálam is hasonló tüneteket produkált. Sok nyünyünyü (indítózás) után persze elindult, vagy vártam vele 1-2 órát...

Esetleg az, amit írtál, hogy letestel és fixen nyitva vannak a spriccek, bár ezt a lambdán látni lehetne, hogy folyamat dús.


Valószínű rosszul mértem még akkor, mert mégiscsak 12V jön mind a 3 ágon az injektorhoz. Gondolom így lesz belőle 0v, és a testre kapcsolva nyitnának ki az injektorok. Na ez nem történik meg.

A kérdés az, hogy mi kell neki, hogy az injektorokat vezérelje? Milyen szenzornak a jele? Tegnap végül úgy röffent be, hogy a légtömegmérőt dugtam rá, ma azzal a vezetékekkel kezdem a debuggolást. Kibaszott X-akta...


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
Sam8888
2015.02.01. 02:10   






Becsöpögő injektor? Nálam is hasonló tüneteket produkált. Sok nyünyünyü (indítózás) után persze elindult, vagy vártam vele 1-2 órát...

Esetleg az, amit írtál, hogy letestel és fixen nyitva vannak a spriccek, bár ezt a lambdán látni lehetne, hogy folyamat dús.


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
blueboi69
2015.01.31. 23:19   






sixday írta:
blueboi69 írta:
e2mustang írta:
helló az injektorokat azt csak szkóppal tudnád mérni. azt megpróbáltad e hogy ha lehúzod az injektorokat akkor ömlik e a benzin. meg amúgy ha leesik a fesz akkor lehet hogy azért nem vezérli,mert elég az önindítóhoz de már nem elég a vezérléshez. de így neten keresztül csak találgatás Smile


Hali. Igen, ha kivezérlem, akkor nyitnak rendesen. Node ezóta van fejlemény. A sok próbálgatás közepette kiderült, hogy a légtömegmérő le volt húzva. Qenk adta az a ötletet, hogy anélkül tuti nem indul be. Rádugtam, erre működött. Nade és itt jön a csavar!

Összeraktam mindenestül, indítottam, beindul, kiálltam vele a garázsból, leállítottam, aztán megint indítottam, megint ment. Vártam 1percet, utána már nem indult többet. Shocked
Mivel nincs bent a hátsó ülés, jól lehet hallani ha megy az AC. Nem ment. Adtam neki direktbe 12Voltot, akkor lett benzinnyomás, de így sem indult be. Utána érdekes módon már kapcsolt az AC is, de röffenni nem röffen. Felgyújtom bazz...
Úgyhogy most 5perc járás után megint nem indul a mocsok.
Marad az, hogy elkezdem az összes kábelt kimérni egyesével, jó játék lesz. Relére is gondoltam még, de ha adok neki 12V-ot, akkor behúz mindegyik. Akksit most 2 nap alatt 3adjára dugtam fel tölteni, mert a sok indítózástól kezdett kókadni.


Az AC csak akkor kap aramot ha az ecu latja a fotengely jelado jelen hogy inditozol.

Igen ezt tudom.
Ezért is furcsállottam, hogy később nem nyomott az AC, aztán pár perc és néhány indítózás utána elkezdte azt nyomatni. De az injektorokat nem...

Holnap asszem egyesével végigmérem az összes kábelt. Shocked


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
sixday
2015.01.31. 22:58   






blueboi69 írta:
e2mustang írta:
helló az injektorokat azt csak szkóppal tudnád mérni. azt megpróbáltad e hogy ha lehúzod az injektorokat akkor ömlik e a benzin. meg amúgy ha leesik a fesz akkor lehet hogy azért nem vezérli,mert elég az önindítóhoz de már nem elég a vezérléshez. de így neten keresztül csak találgatás Smile


Hali. Igen, ha kivezérlem, akkor nyitnak rendesen. Node ezóta van fejlemény. A sok próbálgatás közepette kiderült, hogy a légtömegmérő le volt húzva. Qenk adta az a ötletet, hogy anélkül tuti nem indul be. Rádugtam, erre működött. Nade és itt jön a csavar!

Összeraktam mindenestül, indítottam, beindul, kiálltam vele a garázsból, leállítottam, aztán megint indítottam, megint ment. Vártam 1percet, utána már nem indult többet. Shocked
Mivel nincs bent a hátsó ülés, jól lehet hallani ha megy az AC. Nem ment. Adtam neki direktbe 12Voltot, akkor lett benzinnyomás, de így sem indult be. Utána érdekes módon már kapcsolt az AC is, de röffenni nem röffen. Felgyújtom bazz...
Úgyhogy most 5perc járás után megint nem indul a mocsok.
Marad az, hogy elkezdem az összes kábelt kimérni egyesével, jó játék lesz. Relére is gondoltam még, de ha adok neki 12V-ot, akkor behúz mindegyik. Akksit most 2 nap alatt 3adjára dugtam fel tölteni, mert a sok indítózástól kezdett kókadni.


Az AC csak akkor kap aramot ha az ecu latja a fotengely jelado jelen hogy inditozol.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
blueboi69
2015.01.31. 22:55   






e2mustang írta:
nincs esetleg utólagos riasztód? azok is csinálnak hülyeséget

nincs...


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
e2mustang
2015.01.31. 22:32   






nincs esetleg utólagos riasztód? azok is csinálnak hülyeséget


London    286    2012.03.03. 20:10
blueboi69
2015.01.31. 17:41   






e2mustang írta:
helló az injektorokat azt csak szkóppal tudnád mérni. azt megpróbáltad e hogy ha lehúzod az injektorokat akkor ömlik e a benzin. meg amúgy ha leesik a fesz akkor lehet hogy azért nem vezérli,mert elég az önindítóhoz de már nem elég a vezérléshez. de így neten keresztül csak találgatás Smile


Hali. Igen, ha kivezérlem, akkor nyitnak rendesen. Node ezóta van fejlemény. A sok próbálgatás közepette kiderült, hogy a légtömegmérő le volt húzva. Qenk adta az a ötletet, hogy anélkül tuti nem indul be. Rádugtam, erre működött. Nade és itt jön a csavar!

Összeraktam mindenestül, indítottam, beindul, kiálltam vele a garázsból, leállítottam, aztán megint indítottam, megint ment. Vártam 1percet, utána már nem indult többet. Shocked
Mivel nincs bent a hátsó ülés, jól lehet hallani ha megy az AC. Nem ment. Adtam neki direktbe 12Voltot, akkor lett benzinnyomás, de így sem indult be. Utána érdekes módon már kapcsolt az AC is, de röffenni nem röffen. Felgyújtom bazz...
Úgyhogy most 5perc járás után megint nem indul a mocsok.
Marad az, hogy elkezdem az összes kábelt kimérni egyesével, jó játék lesz. Relére is gondoltam még, de ha adok neki 12V-ot, akkor behúz mindegyik. Akksit most 2 nap alatt 3adjára dugtam fel tölteni, mert a sok indítózástól kezdett kókadni.


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
e2mustang
2015.01.31. 15:02   






helló az injektorokat azt csak szkóppal tudnád mérni. azt megpróbáltad e hogy ha lehúzod az injektorokat akkor ömlik e a benzin. meg amúgy ha leesik a fesz akkor lehet hogy azért nem vezérli,mert elég az önindítóhoz de már nem elég a vezérléshez. de így neten keresztül csak találgatás Smile


London    286    2012.03.03. 20:10
blueboi69
2015.01.31. 12:52   






N/A.

Fejlemény. Egyelőre hátra. Előjött ismét valami gebasz, leállt az autó. Oké, gondoltam majd megint valaki behúzza. Hát nem indul úgy sem. Sikerült hazavontatni.

Annyit megállapítottam, hogy nem kap benzint. Szikra van, egyértelműen. Főtengely jeladót cseréltem, vezérműtengelyjeladót cseréltem. AC punepát kiszereltem, lemértem, 31sec alatt áttol 1.2litert kb, ami kb 140Liter /óra, ez bőven jó.
Benzincső végén is kijön a nafta, szóval nem dugult el. Na akkor szívósor lekap, injekotorokon már nem jön ki a benya. Injektorsor leszed, injektorokra ráraktam a power-t, kattognak, még kicsit prüszköltek is, szóval jó.

Itt gondoltam arra, hogy lehet az injektorvezérlés nem oké. M42 motorról lévén szó egyszerre két injektor nyit, ehhez kell 3db vezeték. 1db amin jön a +12V, ez megvan. Viszont a másik két vezeték mintha állandóan testen lenne. Ezt kellene vezérelnie a motorvezérlőnek. Motorvezérlőt is cseréltem a történet ugyanaz.
A tesztelgetések alatt volt, hogy becsöppent egy kis benzin a szelepekhez, rögtön pöffent is egyet kettőt a motor, szóval ezerbiztos, hogy nem kap benzint. Injektorok is szárazok.


A kérdés az, hogy miképp tudom leellenőrizni azt, hogy a motorvezérlőből jól jön ki a delej? Ha minden igaz az ecu-nak testet kellene kapcsolnia arra a két lábra. Mivel két motorvezérlő is ezt csinálja, gyanítom nem az ecu szállt el. Indítózás közben annyit látok multiméterrel, hogy leesik a 12voltról a fesz kb 9,5-10Voltra, az injektor vezérlő szálakon. Ez betudható az önindító által felvett áramnak. Amitől félek, hogy olyan gyorsan szaggatná az ecu a testjelet, hogy nem látnám a multiméteren.
A másik feltevés, hogy lehet, hogy az a vezérlőszál kábel letestel valahol fixen, ezért nem látok kapcsolgatást rajta, és az injektorokat sem hallom kattogni.

Ötlet? Smile


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
blueboi69
2015.01.21. 21:37   






Sam8888 írta:
Milyen WBO kitet ajánlanátok gyári vezérlőhöz? Az olcsóság fontos szempont, mert ha már drágát veszek, akkor inkább veszek standalone ecut. Very Happy


Nekem Prosport van. Ha rám hivatkozol még talán valami kedvezményt is ki tudsz csikarni belőlük Smile rteam.hu
meg vagyok vele elégedve, jók a műszereik.


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 54 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 52, 53, 54  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére