POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 7 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   ÚJ FÓRUM! * BMW Motorikus problémák szervizelési tanácsok  »   E46 320d / Motorikus problémák hibalehetőségek...

Laleeboy
2017.10.06. 07:34   






Szilard87 írta:
Tudna valaki velemenyt irni mekkora teljesitmeny külömbseg van a 136 es 150 lovas e46 ok között? miben jobban vagy rosszabbak a masiktol?


14 Le

Kacsint Szemcsis


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3883    2005.07.19. 15:10
Szilard87
2017.10.03. 14:34   






Tudna valaki velemenyt irni mekkora teljesitmeny külömbseg van a 136 es 150 lovas e46 ok között? miben jobban vagy rosszabbak a masiktol?


   6    2017.01.10. 19:01
Szilard87
2017.10.03. 14:27   






Hello Gainboy. A fö problemam a porlasztas volt, nagyon alacsony volt a nyitonyomas. Mivel senki mas nem is ir ide de erdekelnenek az e46os tapasztalataid talan ha adnal facebook vagy valami direktebb levelezesi cimet akkor szivesen beszelgetnek veled a tapasztalataidrol. köszi elöre is üdv Szilard


   6    2017.01.10. 19:01
gainboy
2017.02.23. 21:12   






Hali! Sport szűrőt nem tettél, ugye? Húzd le az EGR vákumcsövet, és dugd be valamivel mármint a gumicsövet. Menj egy kört, nem kell semmitől tartani! Van hogy a vákum kontrol szelepe romlik el, ilyenkor többet van nyitva az EGR mint kéne, és pont ezt a hibakódot nyomja. EU4-től hibát nyom a gyári program ha nincs EGR, de azt is simán ki lehet próbálni. Ha ez volt a hiba oka, kicsit nagyobbat is húz mint eredetileg, alacsonyabbról épül.
MAF hiba sokmindentől lehet, érdemes tartani egyet otthon pluszba, más mód nem igazán van kizárni ennek hibáját, márpedig legtöbbször nem ez a hibás.


(__o__)(__o__)

Budapest    227    2007.10.13. 11:51
Szilard87
2017.01.31. 20:34   






Hello mindenki! Van valakinek tapasztalata a vàkumcsöveken kívül hol lehet tömítetlenség? Hibànak a légtömegmérőt dobja ki az Inpa de mar 3szor cseréltem és mindig ugyan azt csinalja, hogy 0-16 helyett 28-50ig méri a beszívott levegőt. Szóval mér de sokkal magasabb ertékeket szàmol mint kellene. Azt mondtàk biztos valahol tömítetlen valami de nem talàlom, vàkum van es a csöveket is ellenőriztem.


   6    2017.01.10. 19:01
Szilard87
2017.01.16. 21:34   






Nàlam ez úgy van, hogy az e46 amit vettem az egy 2001es adagolós 136le vas. Euro 3 ami itt németbe sarga matricat kap igy vannak területek ahonnan ki vannak tiltva, de az enyem zöldmatricat kapott es bejegyeztek a forgalmiba h.ezt a szűrőt tették bele amit lent említettem. Abbol semmi se log ki és ő lehet az egyik hiba forras h.iszonyat gyenge az autó(gondolom teli van korommal és bízok benne a turbo nem csesződött el ha mar jo idelye igy hasznaltak), turbo kapcsol de epp csak h.egy szivodizelnek felel meg meg igy is.


   6    2017.01.10. 19:01
gainboy
2017.01.15. 17:12   






EUR3 vagy EUR4 ránézésre is meg tudod állapítani. Ha elektromos turbója van, és hűtött EGR visszavezetése +termosztáttal, akkor EUR4. A dob akkor lesz DPF, ha nem csak egy szenzor lóg ki belőle, de csövek is mennek bele. Persze a neten neveznek mindent DPF-nek majdnemhogy a tompító dobot is. Ebben szoktam áztatni 1 napot, két liter kell kb. Utánna forró vízet addig önteni át rajta, míg a másik végén ugyanolyan tiszta víz nem jön ki. Kidobni nem kell, ülepítve szűrve újra használható:




(__o__)(__o__)

Budapest    227    2007.10.13. 11:51
Szilard87
2017.01.14. 23:16   






Köszönöm Gainboy,
màr én is több infoval rendelkezem. Aki németből vàsàrolna e46 320d-t és zöldmatricàs (Grüne Plakette) annak a turbó utàni rész az katalizator és részecskeszűrő is(legalabbis 2001ig biztos). Kodja: KBA 17041 Eberspächer cégtől. Mâr csak azt kellene tudnom, hogy lehetne takarítani hàzilag. Kimosni àllítólag nem szabad. Valakinek van tapasztalata katalizator mosassal?



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.01.15. 17:12 (1).

   6    2017.01.10. 19:01
gainboy
2017.01.13. 13:08   






Szilard87 írta:
Sziasztok,
Tudna valaki infot adni, hogy lehetseges e,hogy a turbo utani katalizator az reszecskeszürö is egyben? Itt nemetben euro3 besorolasu a kocsi igy gyarilag nem volt benne, de most zöld plakettel vettem igy valami miatt euro4 be soroltak. Ha itt keresek megvetelre katalizatort vagy reszecskeszüröt mind a kettöre ugyanazt a turbo utani dobot adja ki.

E46 20d-n nincs még DPF, EUR3 és 4-en sem, de még az utánna jövő modelleken, E90, E87, E60 is csak 2006-tól hála Istennek. Turbó után van egy katalizátor szondával a tetején, majd mégegy kisebb a második csőszakasz elején, csatlakozás után. Pár évente érdemes beáztatni kat. mosó folyadékba és kiöblíteni. Fehér dobbetét és +teljesítmény lehet az eredmény.


(__o__)(__o__)

Budapest    227    2007.10.13. 11:51
Szilard87
2017.01.12. 22:30   






Sziasztok,
Tudna valaki infot adni, hogy lehetseges e,hogy a turbo utani katalizator az reszecskeszürö is egyben? Itt nemetben euro3 besorolasu a kocsi igy gyarilag nem volt benne, de most zöld plakettel vettem igy valami miatt euro4 be soroltak. Ha itt keresek megvetelre katalizatort vagy reszecskeszüröt mind a kettöre ugyanazt a turbo utani dobot adja ki.


   6    2017.01.10. 19:01
gazoszoli
2016.05.03. 19:09   






Sziasztok! Van egy E46 320d-m elektromos adagolós. Az utóbbi időben hideg motornál nehezen indul .Hosszú indítózást követően indul csak el, melyet nagy füst követ, függetlenül attól hogy -10 vagy +10 fok van. A motor járása indítás után ingadozó, és néha le is áll. Nem levegősödik vissza a rendszer. Mikor bemelegszik már problémamentesen indul. Izzítógyertyák, résolajcsövek, gázolajszűrő, vákumcsövek cserélve, visszacsapó szelep beépítve, de változás nincs. Ha valakinek volt már ilyen problémája, megköszönném a segítségét.


   1    2016.05.01. 11:42
Laleeboy
2016.01.20. 10:26   






xmann írta:
Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


1 Km-re ne vegyél autót inkább gyalogolj Mad

Azért benzinszagú az olaj mert mindíg szivatóval túldúsítva megy , ezzel rövidtávon meg is ölheted a motort.

Nem kizárt hogy azért is lusta mert a szelepek és a gyertyák is kormosak a dús üzem miatt.

Egyébként az 1,6 105 lóerejétől nagy ugrást ne várj pláne 4-5-ben


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3883    2005.07.19. 15:10
xmann
2016.01.19. 22:37   






Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


   1    2016.01.19. 21:51
e2mustang
2015.09.19. 15:46   






az nem olyan biztos. azért tér észhez mert egy gyári safemode üzemmódba megy(egy bizonyos értéket vesz a számítógép) az azért jó. az ilyen esetek nagy részénél szívótorok csere kell


London    287    2012.03.03. 20:10
dinitrous
2015.09.19. 10:29   






dinitrous írta:
Üdv. Mindenkinek!

A segítségeteket szeretném kérni 150le 320d-hez. Az autó nem húz úgy mint egy turbós 2000 alatt és 3000 fölött. Nem rángat, nem füstöl, nincs látványos többlet fogyasztás. Minden gyári állapotban kivéve az első kata, az herèlt. Railcső végén a tűzfal felőli oldalon lévő nyomásérzékelő kábele el volt szakadva-->kijavítva.
Mit ellenőrizzek és hogyan teszteljem egyszerűen?Sikerült az összes vákuumcsövet kicserélnem, semmit sem változott. Kiolvasás alkalmával az látható, hogy az üzemanyag töltés max. 700 baron megáll 3.-ban csőgázon. Fura, hogy amikor a magasnyomású szelep csatiját leveszem, majdnem helyreáll az erő, tehát rángatósabb, de erősebb.
Inpával mit nézhetnék meg? Ja, és egr kitakarítva.


Mindenkinek üzenem, aki ugyanezzel a hibával szembesül! : LÉGTÖMEGMÉRŐ! Lehúzva, kipróbálva észhez tért!


Gyöngyös    88    2006.05.03. 16:37
dinitrous
2015.09.19. 10:29   






dinitrous írta:
Rometal írta:
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! Olyan problémám lenne nekem is mint előttem már pár embernek sajnos. Megy az autó csak valamikor sűrűn valamikor ritkán erőtlen lesz. Már cseréltünk légmenyiség mérőt, turbó sz.szelepet,jeladós porlasztót, résolaj csöveket stb, és még mindig csinálja.
És a pillanatnyi fogyasztás mérőn a mutató megáll 10L -nél általában amikor jelentkezik a probléma Sad
Ha valaki megtalálta hogy mitől van ez kérem hogy küldjön elérhetőséget mert már régóta küzdünk vele és nem találjuk a bajt.


Hali!
Nekem is ilyet produkál az autóm, meglett a hiba oka?


Mindenkinek üzenem, aki ugyanezzel a hibával szembesül! : LÉGTÖMEGMÉRŐ! Lehúzva, kipróbálva észhez tért!


Gyöngyös    88    2006.05.03. 16:37
dinitrous
2015.09.18. 22:17   






Rometal írta:
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! Olyan problémám lenne nekem is mint előttem már pár embernek sajnos. Megy az autó csak valamikor sűrűn valamikor ritkán erőtlen lesz. Már cseréltünk légmenyiség mérőt, turbó sz.szelepet,jeladós porlasztót, résolaj csöveket stb, és még mindig csinálja.
És a pillanatnyi fogyasztás mérőn a mutató megáll 10L -nél általában amikor jelentkezik a probléma Sad
Ha valaki megtalálta hogy mitől van ez kérem hogy küldjön elérhetőséget mert már régóta küzdünk vele és nem találjuk a bajt.


Hali!
Nekem is ilyet produkál az autóm, meglett a hiba oka?


Gyöngyös    88    2006.05.03. 16:37
dinitrous
2015.09.18. 21:26   






Üdv. Mindenkinek!

A segítségeteket szeretném kérni 150le 320d-hez. Az autó nem húz úgy mint egy turbós 2000 alatt és 3000 fölött. Nem rángat, nem füstöl, nincs látványos többlet fogyasztás. Minden gyári állapotban kivéve az első kata, az herèlt. Railcső végén a tűzfal felőli oldalon lévő nyomásérzékelő kábele el volt szakadva-->kijavítva.
Mit ellenőrizzek és hogyan teszteljem egyszerűen?Sikerült az összes vákuumcsövet kicserélnem, semmit sem változott. Kiolvasás alkalmával az látható, hogy az üzemanyag töltés max. 700 baron megáll 3.-ban csőgázon. Fura, hogy amikor a magasnyomású szelep csatiját leveszem, majdnem helyreáll az erő, tehát rángatósabb, de erősebb.
Inpával mit nézhetnék meg? Ja, és egr kitakarítva.


Gyöngyös    88    2006.05.03. 16:37
maskhov
2015.09.02. 20:15   






Sziasztok,

adott egy 320d 150 le. A problema a kovetkezo: Inditas utan kb.3 msodperccel leall. Hiba kiolvasva, a kovetkezoket hozza:

2 Kulcs
cserekod megnovelt tures

0F VezerloEgyseg
Vezerloegyseg Reset

03 1Kulcs
Cserekod megnovelt tures

0E VezerloEgyseg

03 1 Kulcs
Cserkod megnovelt tures

0E Vezerloegyseg hibas

01 1 Kulcs
Hibas jelszo

23 3 Kulcs
Cserekod megnovelt tures

Mindket kulccsal ezt csinalja...van estleg otletetek, hogy merre erdemes elindulni?


- Egy sört kérek!
- Alkoholmentes jó lesz?
- Játékpénz jó lesz?

Szentendre    1412    2008.08.04. 15:58
///Misi
2015.08.20. 20:23   






Sziasztok!
Segítsetek légyszi 2002-es 318d 115Le turbó alatt iszonyat lomha valamiért nem úgy gyorsul ahogy kellene! Amikor kapcsol a turbó onnantól húz rendesen, nem torpan minden ok, de addig....
Csúcsok és adagoló rendben, egr-t most tisztítottam makulátlanra, vákuumcsövek a helyükön, turbó is ok (nem füstöl, lapát nem lóg) olaj és víz rendben, most van 200e az autóban. Hibakód nincs. Mi lehet a gond, esetleg a típusnál előforduló hiba lehet e? Köszönöm előre is!


Budapest    15    2014.01.02. 21:25
david01
2015.08.19. 15:36   






Üdv mindenkinek!
Tavaly áprilisban vettem egy 2000-es évjáratú e46 320d-t eddig semmi baj nem volt vele motorikusan most bizonyos fordulatnál megtorpan és a fogyasztásmérő is elkezd visszaesni aztán gondol egyet és megy tovább, viszont a fogyasztásmérő 4.-be és 5.-be nem ugrik ki 20-ig padlógáznál csak kb 15-16-ig nem tudom mi lehet a gond ez az első bmw nem ismerem sajnos Sad
Előre is köszönöm a segítséget


Katschberg Ausztria    1    2014.10.29. 14:08
BmwXXX
2015.07.01. 10:25   






Angyalboy írta:
Sziasztok! Van egy e46 320D-m 2000-es évjárattal. Jelenség a következő. Amíg az autó nem éri el az üzemi hőfokot, megy, mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Mihelyst bemelegszik, érezhetően rángat pár másodpercet, majd olyat produkál, mintha rossz lenne a légtömegmérő, elmegy az erő. EGR tisztítva, turbó jó. Hidegen diagnosztika szerint jó a légtömegmérő is. Ötletek? Köszönöm


Helló. Lett valami megoldás a hibára? Barátom is ezzel küzd! Köszi.


   2    2015.07.01. 09:48
BmwXXX
2015.07.01. 10:20   






Rics írta:
Angyalboy írta:
Sziasztok! Van egy e46 320D-m 2000-es évjárattal. Jelenség a következő. Amíg az autó nem éri el az üzemi hőfokot, megy, mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Mihelyst bemelegszik, érezhetően rángat pár másodpercet, majd olyat produkál, mintha rossz lenne a légtömegmérő, elmegy az erő. EGR tisztítva, turbó jó. Hidegen diagnosztika szerint jó a légtömegmérő is. Ötletek? Köszönöm

Milyen adagoló van rajta?


Helló. Barátom is ilyen problémával küzd! Lett valami megoldás rá? Köszi.


   2    2015.07.01. 09:48
northernelevators
2015.06.11. 08:37   






I agree with your thought.Thank you for your sharing.
______________________________________________
Pursue your object, be it what it will, steadily and indefatigably.
cnsuperpower. com | fujihd. net


   2    2015.06.11. 07:17
Joker94
2015.04.10. 21:38   






Sziasztok tagok!

Lenne egy olyan problémám egy 100kw-os fl elötti e46al hogy eddig 2000-es fordulat körül torpant az autó a fogyasztásmérő vissza esett majd pár másodpercre rá epkezdett húzni,kis utána járássál kiderült hogy a légtömeg mérőm lesz a rossz,kicseréltem az új utángyártottal az alapjárat ingadozik,de a torpanád megszűnt! Shocked Gyári hibás lehet?
Ja és vissza a raktam a gyári bosch-t ami eddig benne volt azzal meg szinte eltünt az erő az autóbol.

Előre is köszi a válaszokat!


   1    2015.04.10. 21:30
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 7 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Tartalomjegyzék  »   ÚJ FÓRUM! * BMW Motorikus problémák szervizelési tanácsok

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére