POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 49 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 47, 48, 49  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Szivó motorok GY.I.K.-ja

ZSOSZ
2017.10.18. 21:14   






Attila a HUN vezér írta:
Komoly számokkal dobálóznak M52-re: http://metricmechanic.com/m50m50tum52s50s52-engine-kits/

érdekesnek találom, hogy 87-es dugóban gondolkodik csak

M52-höz csak M54B30 és S52 főtengelye jó? Nagyobb ccm csak furással elérhető vagy egyedi gyártású főtengellyel?

A 3300ccm-hez írja a 87-es dugó átmérőt megfejelve alul:
Idézet:
Crankshaft, 93mm Stroke with custom Timing Chain Sprocket

Szerintem az s52 konstrukciója még biztonságos és azt érdemes megdolgozni.
Fiam jutányos áron tudna 4db s54túrós dugót 87-es átmérővel.Lebeszéltem a megvételükről,mert félő beszarna megfujva a motorja ilyen dugóátmérővel.
CápaFeri cimbim megfejelte az általam tőtöttnek tervezett 85x88-as (ala-olláláá n54) motort 90es m57d2-es főtengellyel.Cívóban még jó is lehetett volna
Szerintem az igazán jó szívómotornak IS a fordszám emelésben és az ahhoz tartozó trükközésben rejlik a megoldás több powert hajszolva.


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3311    2007.01.19. 13:46
Attila a HUN vezér
2017.10.18. 14:15   






Komoly számokkal dobálóznak M52-re: http://metricmechanic.com/m50m50tum52s50s52-engine-kits/

érdekesnek találom, hogy 87-es dugóban gondolkodik csak

M52-höz csak M54B30 és S52 főtengelye jó? Nagyobb ccm csak furással elérhető vagy egyedi gyártású főtengellyel?


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +M3 exhaust +PiperCross filter= 249HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    169    2013.07.09. 16:01
ZSOSZ
2017.10.14. 06:40   






Cezet írta:
JoeE34 írta:
Cezet írta:
Keresek segítőkész márkatársat, akinél van szétborítva M50TUB25 és/vagy M52B25-ös blokk. Dugattyún és hajtókaron kellene néhány egyszerűen mérhető dolgot lemérni.


Ha még aktuális, nálam is van minden. Mérőműszer is.


Köszi mindkettőtöknek, már el is felejtettem, hogy ide írtam. Smile
Aktuális még, mert még csak tervezési fázis van: M42-n szeretnék kompresszióviszonyt emelni dugócserével.
A méreteik alapján a fenti kettő jöhet szóba, a szükséges értékek:
- hajtókar felső szem szélessége, hogy tudjam, befogadják-e az M42 (esetleg M44) hajtókart
- igaz, hogy minimális mindkettőben a szelepzseb, de ha kimérnétek a térfogatukat fecskendővel, olajjal, azt megköszönném!
Az M42 dugón elég nagy a teknő, a kompressziómagassága 31.65, a fenti kettő viszont lapos, a KM 32.55 és 32.7, így lehet ez már eleve sok lesz, de inkább számolnék, mint tippelnék. Smile
Persze szét kell kapnom az M42-t és kimérnem abban is mindent, hogy kiszámolható legyen, mennyit emelnének.
Ha van kéznél a konyhában grammra pontos mérleg, akkor egy dugó+gyűrűk+csapszeg tömeg értéknek is örülnék. Smile
Köszönöm előre is! Kacsint

m52b28-é síktetejű 83,99-es átmérővel 31,8-as magassággal ~305gr-Amiket Te nézel azok 320gr körüliek
A 140-es hajtókarban is van gyári karcsubb mint az m42-é
Az m44 csapszege kupolt gyárilag.
Ha vékonyabb falut akarsz azt csináltatnod kell.Fiaméba az van.Bírja és -20gr Szemcsis
Sok kérdésedre itt a válasz.
http://metricmechanic.com/wp-content/uploads/2016/07/M42-Engine-Booklet.pdf
Ha végig olvasod-nád pár dolgot biztos megtudsz belőle amire most még nem is gondolsz.


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3311    2007.01.19. 13:46
Cezet
2017.10.13. 21:02   






JoeE34 írta:
Cezet írta:
Keresek segítőkész márkatársat, akinél van szétborítva M50TUB25 és/vagy M52B25-ös blokk. Dugattyún és hajtókaron kellene néhány egyszerűen mérhető dolgot lemérni.


Ha még aktuális, nálam is van minden. Mérőműszer is.


Köszi mindkettőtöknek, már el is felejtettem, hogy ide írtam. Smile
Aktuális még, mert még csak tervezési fázis van: M42-n szeretnék kompresszióviszonyt emelni dugócserével.
A méreteik alapján a fenti kettő jöhet szóba, a szükséges értékek:
- hajtókar felső szem szélessége, hogy tudjam, befogadják-e az M42 (esetleg M44) hajtókart
- igaz, hogy minimális mindkettőben a szelepzseb, de ha kimérnétek a térfogatukat fecskendővel, olajjal, azt megköszönném!
Az M42 dugón elég nagy a teknő, a kompressziómagassága 31.65, a fenti kettő viszont lapos, a KM 32.55 és 32.7, így lehet ez már eleve sok lesz, de inkább számolnék, mint tippelnék. Smile
Persze szét kell kapnom az M42-t és kimérnem abban is mindent, hogy kiszámolható legyen, mennyit emelnének.
Ha van kéznél a konyhában grammra pontos mérleg, akkor egy dugó+gyűrűk+csapszeg tömeg értéknek is örülnék. Smile
Köszönöm előre is! Kacsint


K-E-M    10    2015.02.04. 20:54
JoeE34
2017.09.20. 14:44   






Nézegettem a vidiket, nem csak ezt, másikat is. Elég jól megy így is.
Az enyémben még nincs annyi km, hogy merjem üldözni. Meg most hiába is üldözöm, nem fogom tudni megállapítani érzésre sem, hogy hány lovat tudhat, mert amivel járok, attól ez a "kísérleti patkányom" rövidebb diffis, ki is van pakolva, még köteg sincs benne igazán, meg zajszigetelés sem, így érzésre lehet többet sejtet, mint ami valójában van benne. No meg még mindig gyári 413-as ecu, öntöttvas leömlő, zöld befecs sor. Szóval ezen utóbbi "apróságokat" még korrigálnom kell, aztán irány vezérlőt íratni, és padra vele!
(Csak most eltérítette a pénzáramlást egy japán bontószökevény - 4gen prelude.)


Már gyerekkoromban is baj volt a matekommal: 1-5-3-6-2-4

Debrecen környéke    101    2009.08.22. 19:54
Attila a HUN vezér
2017.09.20. 11:51   






JoeE34 írta:
Na! Nem elég a 249 ló? ;)
Nem adok el most ilyesmit, mert így pont kikerekedett a 3 motorhoz való cucc.


3.-ban, 4.-ben túl sok idő míg leforog, kell még némi ló Surprised
https://www.youtube.com/watch?v=V4PzfZp4aS0


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +M3 exhaust +PiperCross filter= 249HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    169    2013.07.09. 16:01
JoeE34
2017.09.19. 14:37   






Na! Nem elég a 249 ló? ;)
Nem adok el most ilyesmit, mert így pont kikerekedett a 3 motorhoz való cucc.


Már gyerekkoromban is baj volt a matekommal: 1-5-3-6-2-4

Debrecen környéke    101    2009.08.22. 19:54
Attila a HUN vezér
2017.09.18. 12:37   






Joe34 ha esetleg eladnál egy patika 3L - M54B30 főtengelyt Én megvenném!


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +M3 exhaust +PiperCross filter= 249HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    169    2013.07.09. 16:01
novothauto
2017.09.13. 21:42   






Egy nègyzetes motor, nem hangzik rosszul. Forogni fog az biztos.
Èn egy s52 blokkèrt imádkozok.


JoeE34 írta:
Nem-nem... én az S50B30US dolgait használom. Itt a főtengely nem passzol az M54-ével, az 89.6, az us-é meg 86-os. Viszont az én (us) esetemben a furat is 86-os, nem 84-es mint M54-nél. Így jön ki a 3.0L.
Van itthon M54B30 belem is mellesleg, az egy másik motor lesz. De azt a 28 dugójával rakom össze, kis faragás után, hadd nőjön ott is a viszony.
Meg van egy 28-as pakk is, az viszont az M54B30 dugójával lesz összerakva, és 140-es hajtókarral, 25tu-ból. Így mind 3 motor emelt viszonyos lesz.
(ja, számolni a gyári Us tömítésével számoltam, mivel máshol nem kapható jelenleg, viszont téves rendelés miatt beszerzési áron megkaptam bmw szalonból a gyárit.)


   50    2015.11.21. 09:43
JoeE34
2017.09.13. 11:45   






Nem-nem... én az S50B30US dolgait használom. Itt a főtengely nem passzol az M54-ével, az 89.6, az us-é meg 86-os. Viszont az én (us) esetemben a furat is 86-os, nem 84-es mint M54-nél. Így jön ki a 3.0L.
Van itthon M54B30 belem is mellesleg, az egy másik motor lesz. De azt a 28 dugójával rakom össze, kis faragás után, hadd nőjön ott is a viszony.
Meg van egy 28-as pakk is, az viszont az M54B30 dugójával lesz összerakva, és 140-es hajtókarral, 25tu-ból. Így mind 3 motor emelt viszonyos lesz.
(ja, számolni a gyári Us tömítésével számoltam, mivel máshol nem kapható jelenleg, viszont téves rendelés miatt beszerzési áron megkaptam bmw szalonból a gyárit.)





Már gyerekkoromban is baj volt a matekommal: 1-5-3-6-2-4

Debrecen környéke    101    2009.08.22. 19:54
novothauto
2017.09.13. 10:24   






Még mindig nem tudok képet feltölteni hsz-ba. Mi a lufasz?[/img]


   50    2015.11.21. 09:43
novothauto
2017.09.13. 10:22   






Úgy értettem, hogy a háromliteres USA M3 fölösleges, mert az nyilvánvaló, hogy az S52B32 főtengelye ugyanaz, mint az M54B30-é.


novothauto írta:
Milyen hengerfej tömítéssel számoltad? Mi a te konfigurációd?
Ha strokerezel, akkor az USA M3 főtengelynek sok értelme nincs, mert az M54B30 főtengely 89.6 mm löketet ad. Vagy rosszul értem mit építesz.


JoeE34 írta:
novothauto írta:
Keress rá a facen, Royal Motorsport.


Jaja, úgy meg vannak. Csak nem tudtam, hogy ilyet is tud. Köszi.

Más.... Ezzel már több helyen is találkoztam. Egyenlőre nem tudom, hogy hogyan lehetséges. Ha valakinek lenne valósan gyári infója az US motor sűrítési viszonyáról nagyon tudnék örülni. És a méréseim/ számításaim alapján sem ez jön ki. Úgy hogy zsebeltem a dugót, és a kinyúlásból is szedtünk le 3 tizedet, még mindig 10.8-ra számolom.






   50    2015.11.21. 09:43
novothauto
2017.09.13. 10:21   






Milyen hengerfej tömítéssel számoltad? Mi a te konfigurációd?
Ha strokerezel, akkor az USA M3 főtengelynek sok értelme nincs, mert az M54B30 főtengely 89.6 mm löketet ad. Vagy rosszul értem mit építesz.


JoeE34 írta:
novothauto írta:
Keress rá a facen, Royal Motorsport.


Jaja, úgy meg vannak. Csak nem tudtam, hogy ilyet is tud. Köszi.

Más.... Ezzel már több helyen is találkoztam. Egyenlőre nem tudom, hogy hogyan lehetséges. Ha valakinek lenne valósan gyári infója az US motor sűrítési viszonyáról nagyon tudnék örülni. És a méréseim/ számításaim alapján sem ez jön ki. Úgy hogy zsebeltem a dugót, és a kinyúlásból is szedtünk le 3 tizedet, még mindig 10.8-ra számolom.






   50    2015.11.21. 09:43
JoeE34
2017.09.08. 11:35   






novothauto írta:
Keress rá a facen, Royal Motorsport.


Jaja, úgy meg vannak. Csak nem tudtam, hogy ilyet is tud. Köszi.

Más.... Ezzel már több helyen is találkoztam. Egyenlőre nem tudom, hogy hogyan lehetséges. Ha valakinek lenne valósan gyári infója az US motor sűrítési viszonyáról nagyon tudnék örülni. És a méréseim/ számításaim alapján sem ez jön ki. Úgy hogy zsebeltem a dugót, és a kinyúlásból is szedtünk le 3 tizedet, még mindig 10.8-ra számolom.






Már gyerekkoromban is baj volt a matekommal: 1-5-3-6-2-4

Debrecen környéke    101    2009.08.22. 19:54
novothauto
2017.08.28. 16:30   






Keress rá a facen, Royal Motorsport.


JoeE34 írta:
Meg van a videó, ismertem már.
Konkrét infóim nincsenek túl mélyen a vezérlőről.... csak józan paraszt ésszel gondolkoztam. Az NV25-öm látszólag (én érzetre semmit nem vettem észre) ugyanúgy viselkedett, fogyasztott stb, a 402, 403, 405-ös vezérlőkkel. Az us m3 bélhez kaptam a saját vezérlőjét, rajta a WBS... alvázszámmal, és csodák csodája ugyanaz a 413-as vezérlő, mint az összes 25Tu-nak. (használni sajnos nem tudtam, mert EWS-es a drága.) Így gondoltam, hogy ha az S50B30US vezérlője 413, meg a 25Tu-é is az , akkor a 25tu vezérlője hátha összerakja, hogy rózsaszín befecs van rajta. De mégis sántított... de mint lentebb írtam, lehet egy hibás befecs is a gondom okozója, majd ebben az irányban még kísérletezek a most vásárolt rózsaszín sorral, az egy működő motorról jött, én maga, szedtem le őket.
Viszont nem tudom ki a Gyermán Zsolti, bár nagyon ismerős a neve.. ha egy elérhetőséget kaphatok, megköszönném. Pillangó nem lesz. KÍvülről csak az m3 leömlő fog árulkodni, más nem.


   50    2015.11.21. 09:43
Attila a HUN vezér
2017.08.28. 15:53   






JoeE34 írta:
Meg van a videó, ismertem már.
Konkrét infóim nincsenek túl mélyen a vezérlőről.... csak józan paraszt ésszel gondolkoztam. Az NV25-öm látszólag (én érzetre semmit nem vettem észre) ugyanúgy viselkedett, fogyasztott stb, a 402, 403, 405-ös vezérlőkkel. Az us m3 bélhez kaptam a saját vezérlőjét, rajta a WBS... alvázszámmal, és csodák csodája ugyanaz a 413-as vezérlő, mint az összes 25Tu-nak. (használni sajnos nem tudtam, mert EWS-es a drága.) Így gondoltam, hogy ha az S50B30US vezérlője 413, meg a 25Tu-é is az , akkor a 25tu vezérlője hátha összerakja, hogy rózsaszín befecs van rajta. De mégis sántított... de mint lentebb írtam, lehet egy hibás befecs is a gondom okozója, majd ebben az irányban még kísérletezek a most vásárolt rózsaszín sorral, az egy működő motorról jött, én maga, szedtem le őket.
Viszont nem tudom ki a Gyermán Zsolti, bár nagyon ismerős a neve.. ha egy elérhetőséget kaphatok, megköszönném. Pillangó nem lesz. KÍvülről csak az m3 leömlő fog árulkodni, más nem.


nekem az EWS-t ki tudták írni a 28i Siemens vezérlőből annó, gondolom az Us M3-ból is kitudják és akkor lehetne vele is próbálni.


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +M3 exhaust +PiperCross filter= 249HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    169    2013.07.09. 16:01
JoeE34
2017.08.28. 12:14   






Meg van a videó, ismertem már.
Konkrét infóim nincsenek túl mélyen a vezérlőről.... csak józan paraszt ésszel gondolkoztam. Az NV25-öm látszólag (én érzetre semmit nem vettem észre) ugyanúgy viselkedett, fogyasztott stb, a 402, 403, 405-ös vezérlőkkel. Az us m3 bélhez kaptam a saját vezérlőjét, rajta a WBS... alvázszámmal, és csodák csodája ugyanaz a 413-as vezérlő, mint az összes 25Tu-nak. (használni sajnos nem tudtam, mert EWS-es a drága.) Így gondoltam, hogy ha az S50B30US vezérlője 413, meg a 25Tu-é is az , akkor a 25tu vezérlője hátha összerakja, hogy rózsaszín befecs van rajta. De mégis sántított... de mint lentebb írtam, lehet egy hibás befecs is a gondom okozója, majd ebben az irányban még kísérletezek a most vásárolt rózsaszín sorral, az egy működő motorról jött, én maga, szedtem le őket.
Viszont nem tudom ki a Gyermán Zsolti, bár nagyon ismerős a neve.. ha egy elérhetőséget kaphatok, megköszönném. Pillangó nem lesz. KÍvülről csak az m3 leömlő fog árulkodni, más nem.


Már gyerekkoromban is baj volt a matekommal: 1-5-3-6-2-4

Debrecen környéke    101    2009.08.22. 19:54
novothauto
2017.08.26. 22:52   






Erre gondoltam összehasonlításként:

http://auto.indavideo.hu/video/BMW_injektorok_osszehasonlitasa

Nem tudom, hogy annak a Bosch vezérlőnek milyen az adaptációja, de ha olvasható a keverék korrekció (hosszútávú), szerintem annyival kell minimum felszorozni a befecskendezés térképben a nyitási időt.
Pl ha a hosszútávú keverékképzés adaptációja +10 %, akkor fel kéne szorozni 1.1-el az egész táblát. Ettől még nem lesz 0.85-ös lambdád gyorsításkor, de talán elkezd normálisan működni a motor.
Szerintem vedd fel a kaocsolatot a Gyermán Zsoltival, ő csak gyári vezérlővel csinál átalakításokat és nem buta gyerek.
A BMW a kortársaihoz képest nagyon intelligens vezérlőket konfigurált az autóihoz, ha szívó marad és nem építesz be pillangósort, szerintem nem is szabad megválni tőle.





JoeE34 írta:
novothauto írta:
A 3.2-es S52B32-ben is a 28i injektorok vannak...


Tudom, hogy azok vannak, azért is próbáltam meg azzal összerakni elsőnek, de nagyon sántított a járása (...a nézése nem ;) ). A zöld sorral meg hibátlan most.
Szélessávúm nincs. Ezt majd a leömlők varrásával fogom egyben megoldani.
Még nem tudom milyen technológiával fognak hozzá vezérlőt írni. És még azt sem hogy ki. Fontos lenne, hogy a gyári körítésem megmaradjon. Szóval semmi Vems, és társait nem szeretném.

Visszatérve a rózsaszínhez, vettem még egy sort, mert amit kivettem a motorból, az egyik nagyon nem olyan mint a többi, pedig berakásnál egyformán néztek ki. Lehet az hibásan dolgozik. Viszont az a 4-es hengernél volt. Időszakos kihagyást ezzel ellentétben a 6-os hengerem produkált. Egészen addig míg vissza nem kerültek a zöldek.


   50    2015.11.21. 09:43
JoeE34
2017.08.26. 20:48   






novothauto írta:
A 3.2-es S52B32-ben is a 28i injektorok vannak...


Tudom, hogy azok vannak, azért is próbáltam meg azzal összerakni elsőnek, de nagyon sántított a járása (...a nézése nem ;) ). A zöld sorral meg hibátlan most.
Szélessávúm nincs. Ezt majd a leömlők varrásával fogom egyben megoldani.
Még nem tudom milyen technológiával fognak hozzá vezérlőt írni. És még azt sem hogy ki. Fontos lenne, hogy a gyári körítésem megmaradjon. Szóval semmi Vems, és társait nem szeretném.

Visszatérve a rózsaszínhez, vettem még egy sort, mert amit kivettem a motorból, az egyik nagyon nem olyan mint a többi, pedig berakásnál egyformán néztek ki. Lehet az hibásan dolgozik. Viszont az a 4-es hengernél volt. Időszakos kihagyást ezzel ellentétben a 6-os hengerem produkált. Egészen addig míg vissza nem kerültek a zöldek.


Már gyerekkoromban is baj volt a matekommal: 1-5-3-6-2-4

Debrecen környéke    101    2009.08.22. 19:54
novothauto
2017.08.25. 22:24   






A 3.2-es S52B32-ben is a 28i injektorok vannak, úgyhogy elvileg mennie kène vele. Hogyan programozod? Szèlessávú szonda van benne?
Próbapadon egymás mellè kène tenni a 25i ès a 28i injektorokat, hogy legyen egy
viszonyítási alap.

JoeE34 írta:
Ja! Amúgy roha...szóval el is felejtettem írni, hogy beindult az UsM3 3.0 beles strokerem, gyári 25i vezérlővel. Na a rózsaszín (28-as) befecs sorral ingázott az alapjárat, annyira, hogy melegen le is állt, és csak pici gázzal lehetett beindítani, meg remegett mintha valami kiegyensúlyozási problémái lennének olyan 25-3000 között. Felraktam a zöld sort a 25-ről, kisimult. Persze, ha felkerül az M3 leömlő sora a hozzá faragott rendszerrel, utána nézek valami programíró hozzáértőt, és megnézzük tudunk-e alkalmazkodni a rózsaszín sorhoz. Vems kizárva, csak a gyáriból szeretnék faragtatni ameddig lehet.


   50    2015.11.21. 09:43
JoeE34
2017.08.25. 19:34   






Ja! Amúgy roha...szóval el is felejtettem írni, hogy beindult az UsM3 3.0 beles strokerem, gyári 25i vezérlővel. Na a rózsaszín (28-as) befecs sorral ingázott az alapjárat, annyira, hogy melegen le is állt, és csak pici gázzal lehetett beindítani, meg remegett mintha valami kiegyensúlyozási problémái lennének olyan 25-3000 között. Felraktam a zöld sort a 25-ről, kisimult. Persze, ha felkerül az M3 leömlő sora a hozzá faragott rendszerrel, utána nézek valami programíró hozzáértőt, és megnézzük tudunk-e alkalmazkodni a rózsaszín sorhoz. Vems kizárva, csak a gyáriból szeretnék faragtatni ameddig lehet.


Már gyerekkoromban is baj volt a matekommal: 1-5-3-6-2-4

Debrecen környéke    101    2009.08.22. 19:54
JoeE34
2017.08.24. 13:42   






Cezet írta:
Keresek segítőkész márkatársat, akinél van szétborítva M50TUB25 és/vagy M52B25-ös blokk. Dugattyún és hajtókaron kellene néhány egyszerűen mérhető dolgot lemérni.


Ha még aktuális, nálam is van minden. Mérőműszer is.


Már gyerekkoromban is baj volt a matekommal: 1-5-3-6-2-4

Debrecen környéke    101    2009.08.22. 19:54
novothauto
2017.08.20. 20:12   






Hello!

Nekem van ilyen, nincs rajta a hengerfej. Plusz van egy M54B30 blokk mellette, ha ilyesmire kell. Esetleg mi kell, milyen méret?


Cezet írta:
Keresek segítőkész márkatársat, akinél van szétborítva M50TUB25 és/vagy M52B25-ös blokk. Dugattyún és hajtókaron kellene néhány egyszerűen mérhető dolgot lemérni.

Másik:
Erősítse meg valaki, hogy a széles nyitási tartományú ("tuning") tengelyekkel szerelt motornál a jellegzetes hullámzó, "hebrákoló" alapjáratot a nagy szelep összenyitási idő okozza.

Köszi! Kacsint


   50    2015.11.21. 09:43
ZSOSZ
2017.08.10. 07:24   






Attila a HUN vezér írta:
Megyek tovább az úton...
anno azért álltunk meg 249 lónál a szívó M52B28-on M50B25 szívósorral, mert nem kapott elég levegőt 7200 felett (pl ezért is fura nekem a chiptuning 7600 vagy több fordulata!). Erre a levegő hiányra gondoltam orvosságként 3.0 M3 szívórészét:

Képeket akartam a projektről de nem műkszik sehogy

Mad

Öridj akkor! Kacsint
Sok sikert a továbbiakban is.! Flag


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3311    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2017.08.10. 07:22   






Cezet írta:
Keresek segítőkész márkatársat, akinél van szétborítva M50TUB25 és/vagy M52B25-ös blokk. Dugattyún és hajtókaron kellene néhány egyszerűen mérhető dolgot lemérni.

Szassz!
Lehet találsz olyan műkedvelő márkatársat aki fel van szerelkezve a szükséges mérőeszközökkel.De lehet hamarabb jutsz célodhoz ha egy motorfelujitással foglalkozó gépműhelyben támadsz.

Cezet írta:

Másik:
Erősítse meg valaki, hogy a széles nyitási tartományú ("tuning") tengelyekkel szerelt motornál a jellegzetes hullámzó, "hebrákoló" alapjáratot a nagy szelep összenyitási idő okozza.

Köszi! Kacsint

Az okozza. Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3311    2007.01.19. 13:46
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 49 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 47, 48, 49  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére