POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 7 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Veterán autó projektek  »   BMW 502 3.2 V8 újjászületés

fenyo
2017.12.16. 18:23   






Ezt a szerszámos ládát eredetileg a cég alubol öntötte, mivel olyan kevés maradt fenn belőle ezért pofátlan módon az arannyal mérik egy árban.Én ezért úgy gondoltam legyártom edelstahl ból, ez legalább olyan tartós mint az arany, csak nem olyan drága.






Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.12.16. 18:09   






Az isetta feltámad, persze nem BMW szinekben, de akkor is egy szép probálkozás









Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.12.16. 18:04   






Boldog karit mindenkinek előre is . Én és kis családom ismét látogatást tettünk sogiméknál Nürnbergbe, a karácsonyi vásáron. Persze a lényeg az oldtimer só ebböl mutatok néhány ide illő képet akit érdekel.





Ez a 321 es kabi egy árverési darab volt. Sajnos nem én nyertem meg, már a start árat is sokallottam nem mintha nem érte volna meg csak ennyi péz a világon nincs.


Ilyen 502 es coupét még nem láttam persze ez nem csoda nagyon kevés készült belőle. Szeretem ez a kiállitást minden évben van valami új. Ha jól olvastam 450 db készült a vasból.








A kis dixik.





Hát ez is bajor.




A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.12.17. 01:29 (4).

Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.12.01. 18:12   






Ha minden jól megy karácsonyra meg kapom végre a vasat fényező uraktol, ez egy kicsit elhúzodott. Viszont cserébe gyönyörű lessz.












Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.11.08. 00:24   






Íme a fűzött blokk. Csinos darab.






Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.11.08. 00:20   






3.2 v 8 az erőmű. Fel újítás előtt és már majdnem készen, gondoltam ezt is meg mutatom és untatom a részletekkel a nagy érdeműt. A cég aki csinálta angolból beszerezte az új dugókat, főtengely és hajtókar csapágyakat a teljes tömítés garnitúrát, úgy hogy szépen meg újult a moci.





Dolgozni csak szépen ahogy csillag jár az égen

















Mérlegen a valóság. Hogy pontos legyek mind a nyolc garnitúra ebben a súly csoportban indul.


A hüvelyek is patentek lettek




A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.11.09. 01:02 (1).

Műhely    157    2016.09.01. 13:41
Qenk
2017.10.27. 22:30   






Szép a tesa szalag reklámot cenzúrázzuk kérem Very Happy

Kicsit későn reagálva de a Bajor kiránduláshoz hozzászólva, Mi is kiröppentünk az e34 el, Bár az Audi múzeumba nem mentünk, annak ellenére, hogy tervben volt de ki a f... kyváncsi rá alapon, elmaradt.
Így a képeket és a hozzászólásod látva talán már bánom kicsit.
Ami viszont nem maradhatott el, a Dingolfing-i gyár alapos szemrevételezése.
Talán nem is annyira lenyűgöző komplexum, de tudva azt, hogy mindkét autóm ott épült.....
Szinte teljesen véletlen, már megvolt mindkettő mikor utána jártam.


kÓCSmA    1190    2011.02.01. 09:27
fenyo
2017.10.24. 20:27   






Sajnos egy pár hete nem nagyon tudok mit írni mivel nincs esemény, a fényezők kb így állnak, a motor ról a képeket egy hét múlva küldik, úgy hogy én elővettem a sublódból az e9 et és elkezdem szabad időmben azt is csinálgatni, persze az egy másik történet lesz. Ja a veséket is az ismert módszerrel újítottam fel és ha végre elkészülnek a fémcsiszolók a küszöb lécekkel is akkor mennek a szinterbe, már alig várom. Esténként az e9 es hez vadászok alkatrészt az Ebay en,jó moka.


















Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.09.11. 19:55   






Lassan végére érek a dolgoknak hiába is csinálok közben minden félét, remélem a fényezők kész lesznek végre. Egy néhány dolog restaurálás előtt és után. Íme a légszűrő ház.


Szerintem jó lett.




Sajnos a koronába belemászott az alumínium kukac, így csak fényezéssel lehetett meg menteni, ugyanis csiszolással ha kiakartam volna szedni a kukacot nem maradt volna anyag, így is tökéletes lett. Remélem ez nem szentség törés, pláne ha nem mondom el nem is látszik.









A lég beömlő rácsok na erre tényleg büszke vagyok, ha az őszes kész megy a szintrbe és olyan lesz mint az új. Azért kell szintereztetni mert magyarba senki nem csinál fényes eloxot legalábbis nem tudok róla.




Ilyen volt és ilyen lett.



Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.09.07. 22:39   






Persze nem akarok ezen az oldalon szentség törést végre hajtani, de azért érdekesség képen gondoltam hátha érdekel valakit. Na tehát Ingolstadtban jártunk az audi gyárban, persze ott nem igen engedtek fényképezni meg ami igazán érdekelt volna azt szigorúan a paravánok mögött végezték, de azért érdekes volt. Az a sok robot meg szalag meg hú, meg hű, bezzeg azt hogy a tetőt milyen új technikával forrasszák azt dugdossák. Na de mindegy a lényeg az ez után jött, a múzeum. Van egy nagyon jópofa reklám egy pali felakaszt egy autó kulcs karikát és mond hozzá egy kérést "legyen elegáns" következő karika "legyen erős" következő "legyen gyors" következő "legyen takarékos" majd fel kiált úristen ez egy Audi. Na de mindent félretéve a cég mint tudjuk négy autó gyárból olvadt össze, és ezek közül szerintem, a legg komolyabb Horch ez a cég komoly ellenfele lett volna mid a Merci nek mind a Bmw nek, lenyűgözően szép és kidolgozott autók voltak.



Ebből a vasból ez az egy példány van ez sem a múzeumé egy amcsi gyűjtőé csak itt tárolja az ára állítólag, 7 milla,
ezért is van üveg mögött.





V 12 es motor,
nem csúnya








Nekem speciel ez a Wanderer is nagyon tetszett mitagadás elfogadnám, persze ha lehet restaurálás előtt.






Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.09.07. 21:41   






Ismét a szeren, persze most nem melóval, elmentünk egy kicsit pihenni " Bajorországba"mert ugye azt is kell, meg jár is, szerintem, az egész bulit persze sörözéssel kezdtük, meg jól nekiültünk hízni is egy kicsit. A feleségem mondta is "fiam nem kéne ennyit vedelni"meg zabálni de hát ha szeretjük a sört, mag a bort is meg a csülköt is, meg az obatzdát is és ugye ezek a dolgok Bajorországban elég kézenfekvőek. Persze ezt a kirándulást köszönhetem sogimnak meg soginőmnek.






Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.08.14. 22:01   






Hátsó lökhárító és tartozékai, na ezt már nem szereltem kétszer. A rutin meg az évek ugye.









Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.08.14. 21:54   






Ajtó határoló, Német testvéreink eme danamit és vas darabért nem álltallanak elkérni 100 eurot két óra alatt simán készen lett nem rossz órabér.



Műhely    157    2016.09.01. 13:41
Laleeboy
2017.08.02. 09:23   






Èlvezettel olvasom az új történéseket
Legenda van születőben


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3876    2005.07.19. 15:10
fenyo
2017.08.01. 22:54   






S végül a már mutatott leszerelhető ajtó keret, "ami ugye frissebb modelleken is megtalálható" természetesen itt is az összes gumi új nehogy be ázzunk.









Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.08.01. 22:47   






Az index lámpa újra töltve, újra foncsorozva, szerintem mutatós darab. Éke lesz a vasnak.













A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.08.01. 22:55 (1).

Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.08.01. 22:42   






A lök hárító, na ezt kétszer szereltem.












Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.08.01. 22:33   






Folytatjuk az öltöztetést, pillangó ablak ilyen volt és ilyen lett. Persze itt is a gumik full újak. Meg a króm is. Meg minden. meg különben is.













A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.08.01. 22:59 (2).

Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.07.19. 22:28   






És akkor mára ennyi, belső tükör, szerintem gyönyörű lett.












Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.07.19. 22:23   






Hamutartó, így azért mutatósabb.











Anyós oldali majré fogantyú.









Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.07.19. 22:12   






















Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.07.19. 22:05   






Lassan elkezdjük öltöztetni a menyasszonyt, egy néhány kép a múltról és a jelenről, a teljesség igénye nélkül.


Ködlámpák elöl és hátul.









Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.07.11. 19:03   






Megérkezett német országból az 5 db gumi "az aranyos sogimnak köszönhetően" belsőstől, szelepház hézagolostól, úgy komlett ahogy illik. Ezt a tételt megint csak kintről kellett meg rendelni mert bár magyarba is lehet diagonál gumit venni "rendelni" csak valahogy mire ideér, pont a duplája mint kinn, pedig vám ugye nincs, a kereskedőnek ugye van kedvezménye is, a futár szolgálat a 60 kg os tételér 36 eurót számolt, az Áfát is ki kellet fizetnem, úgyhogy kuvára nem ért ezt az egésszet.


Gyorsan fel is szereltettem.



Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.07.06. 18:21   






Ez tényleg csak érdekesség kedvéért 1955 öt írunk oszt pollen szűrőt újítunk fel a verdán.








Amint jól látszik milyen hálás tud lenni a rozsdamentes súroló, ugyanis ez lett a szűrő betét anyaga, ami egyébként szinte meg egyezik az eredeti betét anyaggal.


Már csak a gumi tömítés van és kész is.



Műhely    157    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.07.03. 18:43   






Maradt még egy első futóművem hát ezt is befejezzük, itt is mind a 7 szimeringet újra cseréljük homokozunk, alapozunk, festünk, és össze szerelünk.















Műhely    157    2016.09.01. 13:41
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 7 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Tartalomjegyzék  »   Veterán autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére