POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Csoki E36 kabrió m50 b30 turbó by Cápaferi

blaniathexiadat
2019.08.18. 06:27   






xdo what is cbd oil
rzp cbd oil for dogs


USA    267    2019.08.01. 21:17
blaniathexiadat
2019.08.18. 02:51   






fte hemp oil extract
jij best cbd oil for pain


USA    267    2019.08.01. 21:17
nuandourn
2019.08.18. 00:09   






whg casino bonus codes
zws free casino games


USA    228    2019.08.01. 06:49
tandlandIncar
2019.08.17. 18:12   






xdq cbd oil for sale
ujj cbd oils


USA    373    2019.08.02. 21:18
nuandourn
2019.08.17. 12:55   






fsw casino real money
ihj casino slots


USA    228    2019.08.01. 06:49
Tothjutty
2019.08.15. 01:23   






gbx cbd oil canada


USA    247    2019.08.01. 03:17
tandlandIncar
2019.08.09. 18:35   






zvx casino games
sal casino bonus codes


USA    373    2019.08.02. 21:18
excaffiniunah
2019.08.09. 14:46   






ouu online casino games
skf play casino


USA    201    2019.08.03. 12:49
tandlandIncar
2019.08.08. 18:18   






vuh cbd oil side effects
dqm cbd oil canada


USA    373    2019.08.02. 21:18
blaniathexiadat
2019.08.07. 00:35   






eol hemp oil for dogs
kwj best cbd oil for pain


USA    267    2019.08.01. 21:17
nuandourn
2019.08.03. 03:43   






ubc free casino games online
fbn real money casino


USA    228    2019.08.01. 06:49
nuandourn
2019.08.03. 01:45   






lip casino online slots
ljc casino slots


USA    228    2019.08.01. 06:49
Tothjutty
2019.08.02. 02:40   






xxr cbd oil in canada


USA    247    2019.08.01. 03:17
blaniathexiadat
2019.08.01. 22:56   






bpj cbd oil benefits
weq green roads cbd oil


USA    267    2019.08.01. 21:17
lezsi
2017.06.28. 18:14   






gainboy írta:
Sziasztok! Meg szabad kérdezni, hogy vált be ez a motorbelső? 130-as dízel karral lett végül összerakva? Az érdekelne, hogy ilyen hosszú löket esetén magasabb fordulatokon lesz-e következménye, hogy rövid a kar. A dízeleknél a dugattyú is hosszabb és nem kell magas fordulatokat elviselni. M20-akban van 130 kar, de egyik se ennyire undersquare. RB26DETT-ben még rövidebb a kar, de az kis löketű. Tehát van/volt-e bármi negatív tapasztalat evvel. Ha publikus még annyit, hogy meddig engedtétek pörögni? Ez fölmerült bennem, amikor íródott a topic, csak gondoltam hosszabb időt igényel hogy kiderüljön. Köszi!


Amennyire én tudom, nem volt ilyen probléma.
A motor valamivel 7000 RPM fölé volt engedve.

Ami inkább problémás ezeknél az M50 alapú turbóknál az a nagy hőterhelés a fejben, ha tartósan (igazi vadállat módján hajtva) kérik el tőle az 500-600+ lóerőt. Ott akadnak problémák. 400-500 lóig szinte agyonüthetetlen.


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
Zsaat
2017.06.10. 08:12   






gainboy írta:
Sziasztok! Meg szabad kérdezni, hogy vált be ez a motorbelső? 130-as dízel karral lett végül összerakva? Az érdekelne, hogy ilyen hosszú löket esetén magasabb fordulatokon lesz-e következménye, hogy rövid a kar. A dízeleknél a dugattyú is hosszabb és nem kell magas fordulatokat elviselni. M20-akban van 130 kar, de egyik se ennyire undersquare. RB26DETT-ben még rövidebb a kar, de az kis löketű. Tehát van/volt-e bármi negatív tapasztalat evvel. Ha publikus még annyit, hogy meddig engedtétek pörögni? Ez fölmerült bennem, amikor íródott a topic, csak gondoltam hosszabb időt igényel hogy kiderüljön. Köszi!


Végre egy kis élet Kacsint üdv Gainboy


Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod Smile (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo

Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
gainboy
2017.06.07. 10:20   






Sziasztok! Meg szabad kérdezni, hogy vált be ez a motorbelső? 130-as dízel karral lett végül összerakva? Az érdekelne, hogy ilyen hosszú löket esetén magasabb fordulatokon lesz-e következménye, hogy rövid a kar. A dízeleknél a dugattyú is hosszabb és nem kell magas fordulatokat elviselni. M20-akban van 130 kar, de egyik se ennyire undersquare. RB26DETT-ben még rövidebb a kar, de az kis löketű. Tehát van/volt-e bármi negatív tapasztalat evvel. Ha publikus még annyit, hogy meddig engedtétek pörögni? Ez fölmerült bennem, amikor íródott a topic, csak gondoltam hosszabb időt igényel hogy kiderüljön. Köszi!


(__o__)(__o__)

Budapest    230    2007.10.13. 11:51
CápaFeri
2014.03.18. 22:48   


















és végül felpolírozva lefestve szinte a kész állapot




Ha nem megy jól, legalább szép legyen!!!

KELEBIA    290    2008.01.20. 08:57
Turboá
2014.02.23. 13:37   






ZSOSZ írta:
CápaFeri írta:
A Vasutas írta:

Akkor ott is nyertetek egy kis plusz lökettérfogatot. Az a 90-es főtengellyel már 91,5mm, nem?! Kiszámoltátok végül is, hogy pontosan mennyi is a ccm? Nekem 3115ccm jött ki... Kacsint Üdv

Várjál egy kicsit nem a főtengelyen köszörültük el a csapot és ezzel növelve a löketet hanem maradt a 90 mm es löket hossz csak a kar volt hosszú
és azt rövidítettük 1.5 mm el, pontosan 3062ccm lett

Mikor Feri kérdezett ez ügyben csak megerősiteni tudtam ennek kivitelezésében.Ezt a megoldást még Speer Zsolti mostani motorjának matekolásánál Zsoltival kibeszéltük.
Hosszitani kart pedig igy lehet:



Ha röviditve vagy hosszitva lesz a kar attól a motor lökettérfogata nem változik,mert azt a fötengely lökete és a dugó átmérő határozza meg.A löket ezekben az esetekben nem módosul Szemcsis


így lehet csak nem ajánlom Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
CápaFeri
2014.02.23. 07:48   






A Vasutas írta:
ZSOSZ írta:
CápaFeri írta:
A Vasutas írta:

Akkor ott is nyertetek egy kis plusz lökettérfogatot. Az a 90-es főtengellyel már 91,5mm, nem?! Kiszámoltátok végül is, hogy pontosan mennyi is a ccm? Nekem 3115ccm jött ki... Kacsint Üdv

Várjál egy kicsit nem a főtengelyen köszörültük el a csapot és ezzel növelve a löketet hanem maradt a 90 mm es löket hossz csak a kar volt hosszú
és azt rövidítettük 1.5 mm el, pontosan 3062ccm lett

Mikor Feri kérdezett ez ügyben csak megerősiteni tudtam ennek kivitelezésében.Ezt a megoldást még Speer Zsolti mostani motorjának matekolásánál Zsoltival kibeszéltük.
Hosszitani kart pedig igy lehet:



Ha röviditve vagy hosszitva lesz a kar attól a motor lökettérfogata nem változik,mert azt a fötengely lökete és a dugó átmérő határozza meg.A löket ezekben az esetekben nem módosul Szemcsis

Bocs! A felső holtpontban a dugótető helyzete is lejjebb lesz 1.5mm-el... Shocked Hogy miért is gondolkodtam a hengerfej által behatárolt és az alsóholtponti dugótető közötti térfogatról, azt ne kérdezzétek, biztos késő van már... Azt vettem számításba, hogy
nő a térfogat. Elnézést! Confused

Semmi gond , nagyon örülök hogy van egy kis mozgás Kacsint


Ha nem megy jól, legalább szép legyen!!!

KELEBIA    290    2008.01.20. 08:57
Vasutas
2014.02.23. 01:09   






ZSOSZ írta:
CápaFeri írta:
A Vasutas írta:

Akkor ott is nyertetek egy kis plusz lökettérfogatot. Az a 90-es főtengellyel már 91,5mm, nem?! Kiszámoltátok végül is, hogy pontosan mennyi is a ccm? Nekem 3115ccm jött ki... Kacsint Üdv

Várjál egy kicsit nem a főtengelyen köszörültük el a csapot és ezzel növelve a löketet hanem maradt a 90 mm es löket hossz csak a kar volt hosszú
és azt rövidítettük 1.5 mm el, pontosan 3062ccm lett

Mikor Feri kérdezett ez ügyben csak megerősiteni tudtam ennek kivitelezésében.Ezt a megoldást még Speer Zsolti mostani motorjának matekolásánál Zsoltival kibeszéltük.
Hosszitani kart pedig igy lehet:



Ha röviditve vagy hosszitva lesz a kar attól a motor lökettérfogata nem változik,mert azt a fötengely lökete és a dugó átmérő határozza meg.A löket ezekben az esetekben nem módosul Szemcsis

Bocs! A felső holtpontban a dugótető helyzete is lejjebb lesz 1.5mm-el... Shocked Hogy miért is gondolkodtam a hengerfej által behatárolt és az alsóholtponti dugótető közötti térfogatról, azt ne kérdezzétek, biztos késő van már... Azt vettem számításba, hogy nő a térfogat. Elnézést! Confused


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
CápaFeri
2014.02.22. 20:19   






csajty írta:
Wow, ötletes. Nem szeretnék kukacoskodni, de a hajtókarokat törni szokták és utána nem lehet felületet alakítani mert ha leveszel belőle akkor egyik oldal sík lesz a másik meg érdes a szemcsehatárok miatt. Vaaagy ezt pont vágták és azért használtátok ezt a fajta hajtókart?


Nem veszem annak, jól tudod vannak olyan hajtókarok amik töve vannak ,de ez nem az és evvel meg lehetett csinálni


Ha nem megy jól, legalább szép legyen!!!

KELEBIA    290    2008.01.20. 08:57
csajty
2014.02.22. 20:18   






ZSOSZ írta:
CápaFeri írta:
A Vasutas írta:

Akkor ott is nyertetek egy kis plusz lökettérfogatot. Az a 90-es főtengellyel már 91,5mm, nem?! Kiszámoltátok végül is, hogy pontosan mennyi is a ccm? Nekem 3115ccm jött ki... Kacsint Üdv

Várjál egy kicsit nem a főtengelyen köszörültük el a csapot és ezzel növelve a löketet hanem maradt a 90 mm es löket hossz csak a kar volt hosszú
és azt rövidítettük 1.5 mm el, pontosan 3062ccm lett

Mikor Feri kérdezett ez ügyben csak megerősiteni tudtam ennek kivitelezésében.Ezt a megoldást még Speer Zsolti mostani motorjának matekolásánál Zsoltival kibeszéltük.
Hosszitani kart pedig igy lehet:



Ha röviditve vagy hosszitva lesz a kar attól a motor lökettérfogata nem változik,mert azt a fötengely lökete és a dugó átmérő határozza meg.A löket ezekben az esetekben nem módosul Szemcsis


szééép Very Happy vágom, hogy erre azért van szükség, hogy a dugattyú a megfelelő helyre érkezzen és ne verjen bele a HFbe vagy ne csak 7,5 ös kompresszióviszonyt hozzon létre.
egyre jobban lelkesülök be én is. már alakul egy project terv, tájékozódom egyenlőre a nagy BMW legóról.


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
ZSOSZ
2014.02.22. 20:04   






CápaFeri írta:
A Vasutas írta:

Akkor ott is nyertetek egy kis plusz lökettérfogatot. Az a 90-es főtengellyel már 91,5mm, nem?! Kiszámoltátok végül is, hogy pontosan mennyi is a ccm? Nekem 3115ccm jött ki... Kacsint Üdv

Várjál egy kicsit nem a főtengelyen köszörültük el a csapot és ezzel növelve a löketet hanem maradt a 90 mm es löket hossz csak a kar volt hosszú
és azt rövidítettük 1.5 mm el, pontosan 3062ccm lett

Mikor Feri kérdezett ez ügyben csak megerősiteni tudtam ennek kivitelezésében.Ezt a megoldást még Speer Zsolti mostani motorjának matekolásánál Zsoltival kibeszéltük.
Hosszitani kart pedig igy lehet:



Ha röviditve vagy hosszitva lesz a kar attól a motor lökettérfogata nem változik,mert azt a fötengely lökete és a dugó átmérő határozza meg.A löket ezekben az esetekben nem módosul Szemcsis


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
csajty
2014.02.22. 19:54   






Wow, ötletes! sok sikert hozzá! Smile Smile



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2014.02.22. 20:22 (1).

Budapest    297    2012.03.17. 16:30
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére