POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Csoki E36 kabrió m50 b30 turbó by Cápaferi

Zsaat
2017.06.10. 08:12   






gainboy írta:
Sziasztok! Meg szabad kérdezni, hogy vált be ez a motorbelső? 130-as dízel karral lett végül összerakva? Az érdekelne, hogy ilyen hosszú löket esetén magasabb fordulatokon lesz-e következménye, hogy rövid a kar. A dízeleknél a dugattyú is hosszabb és nem kell magas fordulatokat elviselni. M20-akban van 130 kar, de egyik se ennyire undersquare. RB26DETT-ben még rövidebb a kar, de az kis löketű. Tehát van/volt-e bármi negatív tapasztalat evvel. Ha publikus még annyit, hogy meddig engedtétek pörögni? Ez fölmerült bennem, amikor íródott a topic, csak gondoltam hosszabb időt igényel hogy kiderüljön. Köszi!


Végre egy kis élet Kacsint üdv Gainboy


Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod Smile (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo

Cegléd    546    2005.06.30. 00:46
gainboy
2017.06.07. 10:20   






Sziasztok! Meg szabad kérdezni, hogy vált be ez a motorbelső? 130-as dízel karral lett végül összerakva? Az érdekelne, hogy ilyen hosszú löket esetén magasabb fordulatokon lesz-e következménye, hogy rövid a kar. A dízeleknél a dugattyú is hosszabb és nem kell magas fordulatokat elviselni. M20-akban van 130 kar, de egyik se ennyire undersquare. RB26DETT-ben még rövidebb a kar, de az kis löketű. Tehát van/volt-e bármi negatív tapasztalat evvel. Ha publikus még annyit, hogy meddig engedtétek pörögni? Ez fölmerült bennem, amikor íródott a topic, csak gondoltam hosszabb időt igényel hogy kiderüljön. Köszi!


(__o__)(__o__)

Budapest    223    2007.10.13. 11:51
CápaFeri
2014.03.18. 22:48   


















és végül felpolírozva lefestve szinte a kész állapot




Ha nem megy jól, legalább szép legyen!!!

KELEBIA    290    2008.01.20. 08:57
Turboá
2014.02.23. 13:37   






ZSOSZ írta:
CápaFeri írta:
A Vasutas írta:

Akkor ott is nyertetek egy kis plusz lökettérfogatot. Az a 90-es főtengellyel már 91,5mm, nem?! Kiszámoltátok végül is, hogy pontosan mennyi is a ccm? Nekem 3115ccm jött ki... Kacsint Üdv

Várjál egy kicsit nem a főtengelyen köszörültük el a csapot és ezzel növelve a löketet hanem maradt a 90 mm es löket hossz csak a kar volt hosszú
és azt rövidítettük 1.5 mm el, pontosan 3062ccm lett

Mikor Feri kérdezett ez ügyben csak megerősiteni tudtam ennek kivitelezésében.Ezt a megoldást még Speer Zsolti mostani motorjának matekolásánál Zsoltival kibeszéltük.
Hosszitani kart pedig igy lehet:



Ha röviditve vagy hosszitva lesz a kar attól a motor lökettérfogata nem változik,mert azt a fötengely lökete és a dugó átmérő határozza meg.A löket ezekben az esetekben nem módosul Szemcsis


így lehet csak nem ajánlom Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7679    2005.03.14. 22:22
CápaFeri
2014.02.23. 07:48   






A Vasutas írta:
ZSOSZ írta:
CápaFeri írta:
A Vasutas írta:

Akkor ott is nyertetek egy kis plusz lökettérfogatot. Az a 90-es főtengellyel már 91,5mm, nem?! Kiszámoltátok végül is, hogy pontosan mennyi is a ccm? Nekem 3115ccm jött ki... Kacsint Üdv

Várjál egy kicsit nem a főtengelyen köszörültük el a csapot és ezzel növelve a löketet hanem maradt a 90 mm es löket hossz csak a kar volt hosszú
és azt rövidítettük 1.5 mm el, pontosan 3062ccm lett

Mikor Feri kérdezett ez ügyben csak megerősiteni tudtam ennek kivitelezésében.Ezt a megoldást még Speer Zsolti mostani motorjának matekolásánál Zsoltival kibeszéltük.
Hosszitani kart pedig igy lehet:



Ha röviditve vagy hosszitva lesz a kar attól a motor lökettérfogata nem változik,mert azt a fötengely lökete és a dugó átmérő határozza meg.A löket ezekben az esetekben nem módosul Szemcsis

Bocs! A felső holtpontban a dugótető helyzete is lejjebb lesz 1.5mm-el... Shocked Hogy miért is gondolkodtam a hengerfej által behatárolt és az alsóholtponti dugótető közötti térfogatról, azt ne kérdezzétek, biztos késő van már... Azt vettem számításba, hogy
nő a térfogat. Elnézést! Confused

Semmi gond , nagyon örülök hogy van egy kis mozgás Kacsint


Ha nem megy jól, legalább szép legyen!!!

KELEBIA    290    2008.01.20. 08:57
Vasutas
2014.02.23. 01:09   






ZSOSZ írta:
CápaFeri írta:
A Vasutas írta:

Akkor ott is nyertetek egy kis plusz lökettérfogatot. Az a 90-es főtengellyel már 91,5mm, nem?! Kiszámoltátok végül is, hogy pontosan mennyi is a ccm? Nekem 3115ccm jött ki... Kacsint Üdv

Várjál egy kicsit nem a főtengelyen köszörültük el a csapot és ezzel növelve a löketet hanem maradt a 90 mm es löket hossz csak a kar volt hosszú
és azt rövidítettük 1.5 mm el, pontosan 3062ccm lett

Mikor Feri kérdezett ez ügyben csak megerősiteni tudtam ennek kivitelezésében.Ezt a megoldást még Speer Zsolti mostani motorjának matekolásánál Zsoltival kibeszéltük.
Hosszitani kart pedig igy lehet:



Ha röviditve vagy hosszitva lesz a kar attól a motor lökettérfogata nem változik,mert azt a fötengely lökete és a dugó átmérő határozza meg.A löket ezekben az esetekben nem módosul Szemcsis

Bocs! A felső holtpontban a dugótető helyzete is lejjebb lesz 1.5mm-el... Shocked Hogy miért is gondolkodtam a hengerfej által behatárolt és az alsóholtponti dugótető közötti térfogatról, azt ne kérdezzétek, biztos késő van már... Azt vettem számításba, hogy nő a térfogat. Elnézést! Confused


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
CápaFeri
2014.02.22. 20:19   






csajty írta:
Wow, ötletes. Nem szeretnék kukacoskodni, de a hajtókarokat törni szokták és utána nem lehet felületet alakítani mert ha leveszel belőle akkor egyik oldal sík lesz a másik meg érdes a szemcsehatárok miatt. Vaaagy ezt pont vágták és azért használtátok ezt a fajta hajtókart?


Nem veszem annak, jól tudod vannak olyan hajtókarok amik töve vannak ,de ez nem az és evvel meg lehetett csinálni


Ha nem megy jól, legalább szép legyen!!!

KELEBIA    290    2008.01.20. 08:57
csajty
2014.02.22. 20:18   






ZSOSZ írta:
CápaFeri írta:
A Vasutas írta:

Akkor ott is nyertetek egy kis plusz lökettérfogatot. Az a 90-es főtengellyel már 91,5mm, nem?! Kiszámoltátok végül is, hogy pontosan mennyi is a ccm? Nekem 3115ccm jött ki... Kacsint Üdv

Várjál egy kicsit nem a főtengelyen köszörültük el a csapot és ezzel növelve a löketet hanem maradt a 90 mm es löket hossz csak a kar volt hosszú
és azt rövidítettük 1.5 mm el, pontosan 3062ccm lett

Mikor Feri kérdezett ez ügyben csak megerősiteni tudtam ennek kivitelezésében.Ezt a megoldást még Speer Zsolti mostani motorjának matekolásánál Zsoltival kibeszéltük.
Hosszitani kart pedig igy lehet:



Ha röviditve vagy hosszitva lesz a kar attól a motor lökettérfogata nem változik,mert azt a fötengely lökete és a dugó átmérő határozza meg.A löket ezekben az esetekben nem módosul Szemcsis


szééép Very Happy vágom, hogy erre azért van szükség, hogy a dugattyú a megfelelő helyre érkezzen és ne verjen bele a HFbe vagy ne csak 7,5 ös kompresszióviszonyt hozzon létre.
egyre jobban lelkesülök be én is. már alakul egy project terv, tájékozódom egyenlőre a nagy BMW legóról.


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
ZSOSZ
2014.02.22. 20:04   






CápaFeri írta:
A Vasutas írta:

Akkor ott is nyertetek egy kis plusz lökettérfogatot. Az a 90-es főtengellyel már 91,5mm, nem?! Kiszámoltátok végül is, hogy pontosan mennyi is a ccm? Nekem 3115ccm jött ki... Kacsint Üdv

Várjál egy kicsit nem a főtengelyen köszörültük el a csapot és ezzel növelve a löketet hanem maradt a 90 mm es löket hossz csak a kar volt hosszú
és azt rövidítettük 1.5 mm el, pontosan 3062ccm lett

Mikor Feri kérdezett ez ügyben csak megerősiteni tudtam ennek kivitelezésében.Ezt a megoldást még Speer Zsolti mostani motorjának matekolásánál Zsoltival kibeszéltük.
Hosszitani kart pedig igy lehet:



Ha röviditve vagy hosszitva lesz a kar attól a motor lökettérfogata nem változik,mert azt a fötengely lökete és a dugó átmérő határozza meg.A löket ezekben az esetekben nem módosul Szemcsis


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3295    2007.01.19. 13:46
csajty
2014.02.22. 19:54   






Wow, ötletes! sok sikert hozzá! Smile Smile



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2014.02.22. 20:22 (1).

Budapest    297    2012.03.17. 16:30
CápaFeri
2014.02.22. 19:37   






A Vasutas írta:
CápaFeri írta:
csajty írta:
CápaFeri írta:
A Vasutas írta:
CápaFeri írta:
Djury írta:
A Vasutas írta:
ZSOSZ írta:
A Vasutas írta:
Hoppá-hoppá!

M50B30?? Very Happy Ráadásul turbó?!
Mikor készült ez a stroker turbo?
Nekem csak szívó volt, de az is szépen duruzsolt, de ez a turbo... Üdv
Lesz még valami fejlesztés? Kacsint Szemcsis

85x91,de végül is mindegy.
Majd irja Feri a történéseket! Smile

91mm storke-ja az S50B32-nek volt. Talán annak a főtengelye van benne? Kacsint

Én úgy tudom,hogy S50 dugó és 306D2 tekeri,tehát 86X90...

Majdnem m44 1.9 is dugattyú 85mm
és 30d de az újabb 90mm es löket

Nem semmi ez a 30D. Szemcsis
M57D29: 88mm löket
M57D30,M57TUD30, M57TU2D30, M57TU2D30-TOP: 90mm löket
Nem is gondolná az ember mennyi tipusa van a 30D-nek... Szemcsis

igen újítottak a motoron és nagyobb lett a löket
zsosz papától való a motor (köszönjük szépen ),de ahogy ő is
írta neki a 88 löketű főtengellyel meg gyári 135 mm karokkal volt matekozva nekünk az újabb tengellyel lett összefűzve és a 30d kar lett rövidítve hozzá


egy kérdés, hogy lehet lerövidíteni egy hajtókart?? mármint nem
zsugorblokkot építetek mint egy ladába, gondolom én...

Nem kell nagymértékű rövidítésekre gondolni de nekünk 1.5 mm sikerült ezzel a módszerrel megoldani , ez úgy valósult meg ,hogy levettek a hajtókar csapágyház felőli ("lábaiból ") 1,6 mm et és utána összefogatva újra munkálták a gyári méretre és már kész is

Akkor ott is nyertetek egy kis plusz lökettérfogatot. Az a 90-es főtengellyel már 91,5mm, nem?! Kiszámoltátok végül is, hogy pontosan mennyi is a ccm? Nekem 3115ccm jött ki... Kacsint Üdv

Várjál egy kicsit nem a főtengelyen köszörültük el a csapot és ezzel növelve a löketet hanem maradt a 90 mm es löket hossz csak a kar volt hosszú
és azt rövidítettük 1.5 mm el, pontosan 3062ccm lett


Ha nem megy jól, legalább szép legyen!!!

KELEBIA    290    2008.01.20. 08:57
Vasutas
2014.02.22. 19:14   






CápaFeri írta:
csajty írta:
CápaFeri írta:
A Vasutas írta:
CápaFeri írta:
Djury írta:
A Vasutas írta:
ZSOSZ írta:
A Vasutas írta:
Hoppá-hoppá!

M50B30?? Very Happy Ráadásul turbó?!
Mikor készült ez a stroker turbo?
Nekem csak szívó volt, de az is szépen duruzsolt, de ez a turbo... Üdv
Lesz még valami fejlesztés? Kacsint Szemcsis

85x91,de végül is mindegy.
Majd irja Feri a történéseket! Smile

91mm storke-ja az S50B32-nek volt. Talán annak a főtengelye van benne? Kacsint

Én úgy tudom,hogy S50 dugó és 306D2 tekeri,tehát 86X90...

Majdnem m44 1.9 is dugattyú 85mm
és 30d de az újabb 90mm es löket

Nem semmi ez a 30D. Szemcsis
M57D29: 88mm löket
M57D30,M57TUD30, M57TU2D30, M57TU2D30-TOP: 90mm löket
Nem is gondolná az ember mennyi tipusa van a 30D-nek... Szemcsis

igen újítottak a motoron és nagyobb lett a löket
zsosz papától való a motor (köszönjük szépen ),de ahogy ő is
írta neki a 88 löketű főtengellyel meg gyári 135 mm karokkal volt matekozva nekünk az újabb tengellyel lett összefűzve és a 30d kar lett rövidítve hozzá


egy kérdés, hogy lehet lerövidíteni egy hajtókart?? mármint nem
zsugorblokkot építetek mint egy ladába, gondolom én...

Nem kell nagymértékű rövidítésekre gondolni de nekünk 1.5 mm sikerült ezzel a módszerrel megoldani , ez úgy valósult meg ,hogy levettek a hajtókar csapágyház felőli ("lábaiból ") 1,6 mm et és utána összefogatva újra munkálták a gyári méretre és már kész is

Akkor ott is nyertetek egy kis plusz lökettérfogatot. Az a 90-es főtengellyel már 91,5mm, nem?! Kiszámoltátok végül is, hogy pontosan mennyi is a ccm? Nekem 3115ccm jött ki... Kacsint Üdv


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Turboá
2014.02.22. 18:15   






CápaFeri írta:
csajty írta:
CápaFeri írta:
A Vasutas írta:
CápaFeri írta:
Djury írta:
A Vasutas írta:
ZSOSZ írta:
A Vasutas írta:
Hoppá-hoppá!

M50B30?? Very Happy Ráadásul turbó?!
Mikor készült ez a stroker turbo?
Nekem csak szívó volt, de az is szépen duruzsolt, de ez a turbo... Üdv
Lesz még valami fejlesztés? Kacsint Szemcsis

85x91,de végül is mindegy.
Majd irja Feri a történéseket! Smile

91mm storke-ja az S50B32-nek volt. Talán annak a főtengelye van benne? Kacsint

Én úgy tudom,hogy S50 dugó és 306D2 tekeri,tehát 86X90...

Majdnem m44 1.9 is dugattyú 85mm
és 30d de az újabb 90mm es löket

Nem semmi ez a 30D. Szemcsis
M57D29: 88mm löket
M57D30,M57TUD30, M57TU2D30, M57TU2D30-TOP: 90mm löket
Nem is gondolná az ember mennyi tipusa van a 30D-nek... Szemcsis

igen újítottak a motoron és nagyobb lett a löket
zsosz papától való a motor (köszönjük szépen ),de ahogy ő is
írta neki a 88 löketű főtengellyel meg gyári 135 mm karokkal volt matekozva nekünk az újabb tengellyel lett összefűzve és a 30d kar lett rövidítve hozzá


egy kérdés, hogy lehet lerövidíteni egy hajtókart?? mármint nem
zsugorblokkot építetek mint egy ladába, gondolom én...

Nem kell nagymértékű rövidítésekre gondolni de nekünk 1.5 mm sikerült ezzel a módszerrel megoldani , ez úgy valósult meg ,hogy levettek a hajtókar csapágyház felőli ("lábaiból ") 1,6 mm et és utána összefogatva újra munkálták a gyári méretre és már kész is

Kacsint


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7679    2005.03.14. 22:22
CápaFeri
2014.02.22. 17:54   






csajty írta:
CápaFeri írta:
A Vasutas írta:
CápaFeri írta:
Djury írta:
A Vasutas írta:
ZSOSZ írta:
A Vasutas írta:
Hoppá-hoppá!

M50B30?? Very Happy Ráadásul turbó?!
Mikor készült ez a stroker turbo?
Nekem csak szívó volt, de az is szépen duruzsolt, de ez a turbo... Üdv
Lesz még valami fejlesztés? Kacsint Szemcsis

85x91,de végül is mindegy.
Majd irja Feri a történéseket! Smile

91mm storke-ja az S50B32-nek volt. Talán annak a főtengelye van benne? Kacsint

Én úgy tudom,hogy S50 dugó és 306D2 tekeri,tehát 86X90...

Majdnem m44 1.9 is dugattyú 85mm
és 30d de az újabb 90mm es löket

Nem semmi ez a 30D. Szemcsis
M57D29: 88mm löket
M57D30,M57TUD30, M57TU2D30, M57TU2D30-TOP: 90mm löket
Nem is gondolná az ember mennyi tipusa van a 30D-nek... Szemcsis

igen újítottak a motoron és nagyobb lett a löket
zsosz papától való a motor (köszönjük szépen ),de ahogy ő is
írta neki a 88 löketű főtengellyel meg gyári 135 mm karokkal volt matekozva nekünk az újabb tengellyel lett összefűzve és a 30d kar lett rövidítve hozzá


egy kérdés, hogy lehet lerövidíteni egy hajtókart?? mármint nem
zsugorblokkot építetek mint egy ladába, gondolom én...

Nem kell nagymértékű rövidítésekre gondolni de nekünk 1.5 mm sikerült ezzel a módszerrel megoldani , ez úgy valósult meg ,hogy levettek a hajtókar csapágyház felőli ("lábaiból ") 1,6 mm et és utána összefogatva újra munkálták a gyári méretre és már kész is


Ha nem megy jól, legalább szép legyen!!!

KELEBIA    290    2008.01.20. 08:57
csajty
2014.02.22. 14:20   






CápaFeri írta:
A Vasutas írta:
CápaFeri írta:
Djury írta:
A Vasutas írta:
ZSOSZ írta:
A Vasutas írta:
Hoppá-hoppá!

M50B30?? Very Happy Ráadásul turbó?!
Mikor készült ez a stroker turbo?
Nekem csak szívó volt, de az is szépen duruzsolt, de ez a turbo... Üdv
Lesz még valami fejlesztés? Kacsint Szemcsis

85x91,de végül is mindegy.
Majd irja Feri a történéseket! Smile

91mm storke-ja az S50B32-nek volt. Talán annak a főtengelye van benne? Kacsint

Én úgy tudom,hogy S50 dugó és 306D2 tekeri,tehát 86X90...

Majdnem m44 1.9 is dugattyú 85mm
és 30d de az újabb 90mm es löket

Nem semmi ez a 30D. Szemcsis
M57D29: 88mm löket
M57D30,M57TUD30, M57TU2D30, M57TU2D30-TOP: 90mm löket
Nem is gondolná az ember mennyi tipusa van a 30D-nek... Szemcsis

igen újítottak a motoron és nagyobb lett a löket
zsosz papától való a motor (köszönjük szépen ),de ahogy ő is
írta neki a 88 löketű főtengellyel meg gyári 135 mm karokkal volt matekozva nekünk az újabb tengellyel lett összefűzve és a 30d kar lett rövidítve hozzá


egy kérdés, hogy lehet lerövidíteni egy hajtókart?? mármint nem zsugorblokkot építetek mint egy ladába, gondolom én...


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
CápaFeri
2014.02.20. 21:23   






Kifújtam a motorteret





beraktam a motort


felpróbáltam a csonkot






Ha nem megy jól, legalább szép legyen!!!

KELEBIA    290    2008.01.20. 08:57
ZSOSZ
2014.02.17. 20:17   






CápaFeri írta:
Egyszerűbb de egy jól bevált csonkot készítettem






Legeltetem a szömömet! Surprised


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3295    2007.01.19. 13:46
CápaFeri
2014.02.17. 20:10   






Egyszerűbb de egy jól bevált csonkot készítettem







Ha nem megy jól, legalább szép legyen!!!

KELEBIA    290    2008.01.20. 08:57
CápaFeri
2014.02.16. 20:02   






A turbó



Ha nem megy jól, legalább szép legyen!!!

KELEBIA    290    2008.01.20. 08:57
CápaFeri
2014.02.16. 19:48   






A Vasutas írta:
CápaFeri írta:
Djury írta:
A Vasutas írta:
ZSOSZ írta:
A Vasutas írta:
Hoppá-hoppá!

M50B30?? Very Happy Ráadásul turbó?!
Mikor készült ez a stroker turbo?
Nekem csak szívó volt, de az is szépen duruzsolt, de ez a turbo... Üdv
Lesz még valami fejlesztés? Kacsint Szemcsis

85x91,de végül is mindegy.
Majd irja Feri a történéseket! Smile

91mm storke-ja az S50B32-nek volt. Talán annak a főtengelye van benne? Kacsint

Én úgy tudom,hogy S50 dugó és 306D2 tekeri,tehát 86X90...

Majdnem m44 1.9 is dugattyú 85mm
és 30d de az újabb 90mm es löket

Nem semmi ez a 30D. Szemcsis
M57D29: 88mm löket
M57D30,M57TUD30, M57TU2D30, M57TU2D30-TOP: 90mm löket
Nem is gondolná az ember mennyi tipusa van a 30D-nek... Szemcsis

igen újítottak a motoron és nagyobb lett a löket
zsosz papától való a motor (köszönjük szépen ),de ahogy ő is
írta neki a 88 löketű főtengellyel meg gyári 135 mm karokkal volt matekozva nekünk az újabb tengellyel lett összefűzve és a 30d kar lett rövidítve hozzá


KELEBIA    290    2008.01.20. 08:57
Vasutas
2014.02.16. 12:31   






CápaFeri írta:
Djury írta:
A Vasutas írta:
ZSOSZ írta:
A Vasutas írta:
Hoppá-hoppá!

M50B30?? Very Happy Ráadásul turbó?!
Mikor készült ez a stroker turbo?
Nekem csak szívó volt, de az is szépen duruzsolt, de ez a turbo... Üdv
Lesz még valami fejlesztés? Kacsint Szemcsis

85x91,de végül is mindegy.
Majd irja Feri a történéseket! Smile

91mm storke-ja az S50B32-nek volt. Talán annak a főtengelye van benne? Kacsint

Én úgy tudom,hogy S50 dugó és 306D2 tekeri,tehát 86X90...

Majdnem m44 1.9 is dugattyú 85mm
és 30d de az újabb 90mm es löket

Nem semmi ez a 30D. Szemcsis
M57D29: 88mm löket
M57D30,M57TUD30, M57TU2D30, M57TU2D30-TOP: 90mm löket
Nem is gondolná az ember mennyi tipusa van a 30D-nek... Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
ZSOSZ
2014.02.16. 10:42   






Hát vénségemre már jó esetben is csak 50%-os az emlékezetem Oregpapa Füvezős
Eredetileg ezt a motort 85x88-as béllel számoltam ki-állitottam össze.
Egy karcos-kopott b25 tömbbel kezdtem,majd 2 helyről sikerült beszereznem a dugókat.Köszönet értük jlaci74-nek és Havassy Balázsnak
Amivel összefüztem főtengelyt,azt Taz alakitotta át-végig ott lihegtem a nyakában.....bocs Dani,de hogy mé nem laksz közelebb?



Igy nézett ki a 88-as főtengellyel
Másik fórumtársunknak épült volna,de a sors ugy hozta hogy hosszas porosodás után CápaFeri rárabolt.
Az ujabb prodzsekt már 3100ccm,szokásosan alacsony ktg-vetéssel.Talán 4-500le-t elbir még igy is
Feri!
Folytasd innen tovább Te, nekem ennyi volt a szerepem ebben a motorban.


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3295    2007.01.19. 13:46
CápaFeri
2014.02.16. 09:48   






Djury írta:
A Vasutas írta:
ZSOSZ írta:
A Vasutas írta:
Hoppá-hoppá!

M50B30?? Very Happy Ráadásul turbó?!
Mikor készült ez a stroker turbo?
Nekem csak szívó volt, de az is szépen duruzsolt, de ez a turbo... Üdv
Lesz még valami fejlesztés? Kacsint Szemcsis

85x91,de végül is mindegy.
Majd irja Feri a történéseket! Smile

91mm storke-ja az S50B32-nek volt. Talán annak a főtengelye van benne? Kacsint

Én úgy tudom,hogy S50 dugó és 306D2 tekeri,tehát 86X90...

Majdnem m44 1.9 is dugattyú 85mm
és 30d de az újabb 90mm es löket


Ha nem megy jól, legalább szép legyen!!!

KELEBIA    290    2008.01.20. 08:57
CápaFeri
2014.02.16. 09:44   






Helló
ebben a topikban Csoki barátomnak megépített autót szeretném
bemutatni
igaz ,hogy az autó már elkészült 2 éve ,de folyamatosan fejlesztés
alatt áll
első körben egy tds főtengellyel össze fűzött tűzkarikás gyári dugattyús motor hajtotta az ő általa megálmodott karosszéria formát
majd kb 40 ezer km megtétele után olaj fogyasztási problémák létek
fel . A motor szétszedése után gondoltam ki egy kis fejlesztést ,hogy
legyen nagyobb ccm felvázoltam az ötletem és nem zárkózott el tőle
már többek által is használt 30d főtengely és m44 dugattyú és 30d hajtókar kombó hozta a mostani működő verziót .
A fejlesztés nem állt le mert 600 le a cél és ezt egy kovácsolt
belsővel szeretném megvalósítani
nagyon sokat lehetne még írni ,de majd a képek beszélnek helyettem.







A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2014.02.16. 09:55 (1).

Ha nem megy jól, legalább szép legyen!!!

KELEBIA    290    2008.01.20. 08:57
Djury
2014.02.16. 09:27   






A Vasutas írta:
ZSOSZ írta:
A Vasutas írta:
Hoppá-hoppá!

M50B30?? Very Happy Ráadásul turbó?!
Mikor készült ez a stroker turbo?
Nekem csak szívó volt, de az is szépen duruzsolt, de ez a turbo... Üdv
Lesz még valami fejlesztés? Kacsint Szemcsis

85x91,de végül is mindegy.
Majd irja Feri a történéseket! Smile

91mm storke-ja az S50B32-nek volt. Talán annak a főtengelye van benne? Kacsint

Én úgy tudom,hogy S50 dugó és 306D2 tekeri,tehát 86X90...


Djury - Szeged - 06-30-279-74-73 - djury@freemail.hu

Szeged    536    2005.06.25. 11:08
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére