POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 126 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 124, 125, 126  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Motor átépítés..

Laleeboy
2017.05.16. 11:50   






kennylow írta:
hali ! motorcsere elött állok de tavaj pomplett uj kuplung eltt cserélve m52b20 ez a szerkezet jó b25 re ? köszi


Passzol de a cikkszáma más
Gondolom a 25-ös erősebb


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3869    2005.07.19. 15:10
kennylow
2017.05.14. 13:51   






hali ! motorcsere elött állok de tavaj pomplett uj kuplung eltt cserélve m52b20 ez a szerkezet jó b25 re ? köszi


   213    2014.01.27. 20:09
Snailboostracing
2016.06.12. 21:53   






[quote="SID"][quote="wdavid"]mi rosszat mondtam? :) világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam[/quote]

Négy hengeres BMW motor helyére akarsz négy hengeres BMW motort, és mindezt hivatalosan, lepapírozva... Elmebaj. Úgy szívatjátok magatokat, hogy már nézni is rossz.[/quote]

Szoval szerinted az baj meg hulyeseg ha valaki legalisan akar valamit? Tipikus:)


   76    2010.08.08. 17:29
Mts
2016.06.12. 15:21   






SID írta:
wdavid írta:
mi rosszat mondtam? Smile világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam


Négy hengeres BMW motor helyére akarsz négy hengeres BMW motort, és mindezt hivatalosan, lepapírozva... Elmebaj. Úgy szívatjátok magatokat, hogy már nézni is rossz.
Pedig ez járhato ut. Vagy átfüzni motor blokkot . Very Happy m 40 , 43 blokk ugyan az mint az m42 318 is a bele passerál.,,,és akkor egyböl fel is ujithato, gyürü csapágy egyéb bizbasss


   623    2005.11.15. 19:23
SID
2016.06.10. 14:38   






wdavid írta:
mi rosszat mondtam? Smile világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam


Négy hengeres BMW motor helyére akarsz négy hengeres BMW motort, és mindezt hivatalosan, lepapírozva... Elmebaj. Úgy szívatjátok magatokat, hogy már nézni is rossz.


   2620    2011.08.29. 13:58
E36 sedan
2016.06.10. 14:21   






wdavid írta:
vasi89 írta:
wdavid írta:
SID írta:
wdavid írta:
lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban Very Happy
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű Surprised


Fejemafalba Nemérti


mi rosszat mondtam? Smile világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam


Semmit csak szerintem arra gondolt h minden 2.nap feljön ez a téma Smile és mindig az a vége h nincs értelme. Vagy nézd meg streetvandal topicját, Ő leírta mekkora kálvária a papírozás 4ről 6 hengerre.


azt a részét értem, de én pont azt nem akarom Very Happy 4 hengeres motor marad, csak az IS változat erősebb, viszont venni egy komplett autót megint rizikós lenne. Mivel kasztnim és futóművem jó állapotú, ebből akartam kiindulva kicsit erősíteni Smile

nem akarok brutál tuningot vagy chipet, csak az alap IS motor ami azért mégis csak erősebb Smile


Keresd fel itt a fórumon bmw m3 márkatársat. Kacsint


BMW=Vezetés élménye!

Veszprém megye!    2888    2010.08.25. 18:06
wdavid
2016.06.10. 12:11   






vasi89 írta:
wdavid írta:
SID írta:
wdavid írta:
lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban Very Happy
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű Surprised


Fejemafalba Nemérti


mi rosszat mondtam? Smile világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam


Semmit csak szerintem arra gondolt h minden 2.nap feljön ez a téma Smile és mindig az a vége h nincs értelme. Vagy nézd meg streetvandal topicját, Ő leírta mekkora kálvária a papírozás 4ről 6 hengerre.


azt a részét értem, de én pont azt nem akarom Very Happy 4 hengeres motor marad, csak az IS változat erősebb, viszont venni egy komplett autót megint rizikós lenne. Mivel kasztnim és futóművem jó állapotú, ebből akartam kiindulva kicsit erősíteni Smile

nem akarok brutál tuningot vagy chipet, csak az alap IS motor ami azért mégis csak erősebb Smile


Győr    90    2015.11.30. 13:53
vasi89
2016.06.10. 11:36   






wdavid írta:
SID írta:
wdavid írta:
lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban Very Happy
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű Surprised


Fejemafalba Nemérti


mi rosszat mondtam? Smile világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam


Semmit csak szerintem arra gondolt h minden 2.nap feljön ez a téma Smile és mindig az a vége h nincs értelme. Vagy nézd meg streetvandal topicját, Ő leírta mekkora kálvária a papírozás 4ről 6 hengerre.


Mezőkövesd/Budapest    1666    2012.06.26. 00:46
wdavid
2016.06.10. 10:49   






SID írta:
wdavid írta:
lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban Very Happy
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű Surprised


Fejemafalba Nemérti


mi rosszat mondtam? Smile világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam


Győr    90    2015.11.30. 13:53
SID
2016.06.10. 10:45   






wdavid írta:
lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban Very Happy
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű Surprised


Fejemafalba Nemérti


   2620    2011.08.29. 13:58
wdavid
2016.06.10. 10:38   






vasi89 írta:
wdavid írta:
ha már benéztem rákérdezek...

318i és 318is között mennyi különbség van? ha beleraknék egy 318is motort a mostani sima 318i helyére ott is mindent cserélni kellene (fék, féltengely, kardán stb)


Még 20ason is kisházaas a difi, féltengely, minden. Mondjuk cikkszám alapján elvileg a váltó más de lehet 318i és is vátlója ugyan az. Nézd meg realoem-en. Kacsint


köszi Very Happy
papírozást tekintve mennyire lenne húzós? mert ugye lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban Very Happy
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű Surprised


Győr    90    2015.11.30. 13:53
vasi89
2016.06.10. 10:33   






wdavid írta:
ha már benéztem rákérdezek...

318i és 318is között mennyi különbség van? ha beleraknék egy 318is motort a mostani sima 318i helyére ott is mindent cserélni kellene (fék, féltengely, kardán stb)


Még 20ason is kisházaas a difi, féltengely, minden. Mondjuk cikkszám alapján elvileg a váltó más de lehet 318i és is vátlója ugyan az. Nézd meg realoem-en. Kacsint


Mezőkövesd/Budapest    1666    2012.06.26. 00:46
wdavid
2016.06.10. 10:15   






ha már benéztem rákérdezek...

318i és 318is között mennyi különbség van? ha beleraknék egy 318is motort a mostani sima 318i helyére ott is mindent cserélni kellene (fék, féltengely, kardán stb)


Győr    90    2015.11.30. 13:53
Laleeboy
2016.06.09. 20:45   






verdan írta:
Sziasztok!
Van egy E36 318tds touringom, azon agyalok, hogy szeretnék bele rakni egy m57 vagy n57 30d blokkot. Valaki csinált már ilyet? Vagy hasonlót?
Mennyire lenne ez macerás? Miket kell cserélni? Váltó egyértelmű, de kardán, difi ilyenek bírnák-e?


Mindent
Kardán difi féltengelyek, és illene a fékkel is foglalkozni.
A másik gond a papír az se lesz egyszerű se olcsó


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3869    2005.07.19. 15:10
verdan
2016.06.09. 18:03   






Sziasztok!
Van egy E36 318tds touringom, azon agyalok, hogy szeretnék bele rakni egy m57 vagy n57 30d blokkot. Valaki csinált már ilyet? Vagy hasonlót?
Mennyire lenne ez macerás? Miket kell cserélni? Váltó egyértelmű, de kardán, difi ilyenek bírnák-e?


Derekegyház    50    2012.02.12. 16:12
pic
2016.05.31. 23:31   






Szia, látom felszálltál a k-jet stroker szopórollerre. Én m20b26-ot építettem k-jettel, 2 év és pár ősz hajszál után mondhatni összeállt a rendszer. Ha a benzin rész jónak tűnik akkor a gyújtás részen van még akna. Már feltéve hogy e21 323i-ből építetted, mert csak az ebből szerzett tapasztalataimat tudom veled megosztani. Kizárólag a gyári trafóját szereti, és az sem árt ha van pár különböző gyújtáselosztód. Nekem az eredetivel nem vált be, egy olyan cikkszámúval üzemel amit sajnos nem dobott ki a rendszer, így nem tudom miből való, de a cikkszámát meg tudom nézni. 028-ra végződik ha jól rémlik. Mindenképpen ellenőrizd le azt is, hogy az injektorok szállítási mennyisége megegyezik-e.


Veszprém    1    2011.09.06. 21:32
gergobmwe39
2016.05.17. 15:45   






Hali. Stroboszkópot nem is próbáltam, ígérték, hogy adnak, de elmaradt. Aztán mérgemben ledobtam róla a K-Jetet, feltettem a Motronicot. Hibátlan légtömegmérővel. Első indításra olyat szólt hogy leesett a gatyesz.. Smile Picit próbáltam, de mivel hidegen koppan, már szét is húztam, de meggyőzött. Azért akartam beindítani és kipróbálni, hogy megéri-e csapágyazni vagy foglalkozzak az m50el ami a sarokban áll.
Szóval most ott tartok, hogy a motor felső-középső része, amit ZSOSZ rakott nekem anno össze, gyönyörűen néz ki!!! Szépen illesztett gyűrűk, a HF, stb... Köszönet érte!
De az alja nem jó.... Surprised Minden nyugvó és hajtókar csapágy teljesen ép, a 3-4es hajtókarcsapágyakat kivéve. Picit megfordultak, és az egyik szélüket érdekes módon elnyalta!
http://www.kephost.com/image/cCIg
http://www.kephost.com/image/cCIm
http://www.kephost.com/image/cCIH
http://www.kephost.com/image/cCIe
http://www.kephost.com/image/cCIr

Láttam már kopott csapágyat, felkenve a tengelyre, megégve, de ez valami különös.... A szélét nyalta le, mindkettőnek, mintha nem lenne rendesen felköszörülve a tengely, rádiuszos lenne a széle.. Nem tudom, elvigyem-e köszörülni, mert a felület meg szép. Csak a 3-4es idegesít, miért így kopott. 2-3ezer km-el ezelőtt volt egy olajnélküli indítása rossz szűrő miatt, de az ilyet??
Illetve az olajszivattyútengelyem rágta szét magát és a csapágyát, az csere..
Ez most X-akta a fejemben...

Ha elkészül, és leszek annyira perverz, hogy vágyódjak a KJet után, még kipróbálhatom, kicsit több odafigyeléssel. Nagyjából a fej be van állítva, a többit meg majd meglátjuk.
De Vadkertre szeretném ha összeállna Motroniccal... Smile Kéne csinálni pár fánkot....

Sam8888 írta:
gergobmwe39 írta:
A gyújtás elvileg jó helyen van... főtengely holtpontjához képest tuti.


Ezt hogy mérted? Ha csak jelre forgattad a motort és "arra állt a pipa" az nem elég. Rendesen gyújtásellenőrző ún. stroboszkóppal kell megnézni.


Miskolc    20    2014.05.11. 21:01
Sam8888
2016.03.21. 18:21   






gergobmwe39 írta:
A gyújtás elvileg jó helyen van... főtengely holtpontjához képest tuti.


Ezt hogy mérted? Ha csak jelre forgattad a motort és "arra állt a pipa" az nem elég. Rendesen gyújtásellenőrző ún. stroboszkóppal kell megnézni.


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
gergobmwe39
2016.03.16. 20:28   






A gyújtás elvileg jó helyen van... főtengely holtpontjához képest tuti.
Ebbe a lambda dologba csak akkor megyek bele, ha kap elektronikus vezérlést, VEMS-t vagy Megasquirt rendszert... Bár elkerülném ha lehet... Egyenlőre próbálkozok K-jet embert találni, ha nem megy, akkor építkezünk..
Vems és egyebek: Elektronikai műszerész vagyok, nem áll tőlem távol a villanyosság, mostanában AVR mikrovezérlőprogramozásban is mozgok. De ez azért komolyabb dolog, nem is igazán értek hozzá(talán majd egyszer)No megyek, sz@pok pár órát k-jettel... Átnézek mindent, injektorokat stb... Kacsint
Sam8888 írta:
gergobmwe39 írta:
Igen, ők foglalkoznak vele. Én eddig nem sok jót hallottam róluk, de még nem próbáltam. Lehet megérne egy misét... Smile A VEMS-en én is elgondolkoztam, de drága.. Meg egy e28ba kellene, szeretnék régies lenni, és mutogatni hogy "Ez nem elektronikus, mechanikus befecskendező és nagyon megy." De tudom, szem előtt kell tartani az ésszerűséget és a belelapátolt lóvét is.
És teljesen így van k-jettel: indul a szopóroller.... Shocked
Jó lenne már eldönteni mibe vágjak bele, annyi a lehetőség és a tanács, hogy én már nem tudom....
Sam8888 írta:
Amúgy http://injektor.hu/ másról nem tudok, aki K-jettel foglalkozna itthon.


Teljesen mindegy merre indulsz el, mindegyik sokban lesz. A VEMS-el tuti jó lesz, a többivel TALÁN.
Mindenesetre egy szélessávú lambda-loggerrel legalább látnád, hogy mi lehet a probléma, abból ki lehetne indulni, de felkészítelek ez sem olcsó.
Egyébként gyújtás jó helyen van? Mert attól is lehet gyenge.

Esetleg tripla weber, bár ez árban talán a legdrágább és legalább akkor szopóroller lehet, mint a K-Jet.


Miskolc    20    2014.05.11. 21:01
Sam8888
2016.03.15. 20:52   






gergobmwe39 írta:
Igen, ők foglalkoznak vele. Én eddig nem sok jót hallottam róluk, de még nem próbáltam. Lehet megérne egy misét... Smile A VEMS-en én is elgondolkoztam, de drága.. Meg egy e28ba kellene, szeretnék régies lenni, és mutogatni hogy "Ez nem elektronikus, mechanikus befecskendező és nagyon megy." De tudom, szem előtt kell tartani az ésszerűséget és a belelapátolt lóvét is.
És teljesen így van k-jettel: indul a szopóroller.... Shocked
Jó lenne már eldönteni mibe vágjak bele, annyi a lehetőség és a tanács, hogy én már nem tudom....
Sam8888 írta:
Amúgy http://injektor.hu/ másról nem tudok, aki K-jettel foglalkozna itthon.


Teljesen mindegy merre indulsz el, mindegyik sokban lesz. A VEMS-el tuti jó lesz, a többivel TALÁN.
Mindenesetre egy szélessávú lambda-loggerrel legalább látnád, hogy mi lehet a probléma, abból ki lehetne indulni, de felkészítelek ez sem olcsó.
Egyébként gyújtás jó helyen van? Mert attól is lehet gyenge.

Esetleg tripla weber, bár ez árban talán a legdrágább és legalább akkor szopóroller lehet, mint a K-Jet.


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
gergobmwe39
2016.03.15. 20:17   






Igen, ők foglalkoznak vele. Én eddig nem sok jót hallottam róluk, de még nem próbáltam. Lehet megérne egy misét... Smile A VEMS-en én is elgondolkoztam, de drága.. Meg egy e28ba kellene, szeretnék régies lenni, és mutogatni hogy "Ez nem elektronikus, mechanikus befecskendező és nagyon megy." De tudom, szem előtt kell tartani az ésszerűséget és a belelapátolt lóvét is.
És teljesen így van k-jettel: indul a szopóroller.... Shocked
Jó lenne már eldönteni mibe vágjak bele, annyi a lehetőség és a tanács, hogy én már nem tudom....
Sam8888 írta:
Amúgy http://injektor.hu/ másról nem tudok, aki K-jettel foglalkozna itthon.


Miskolc    20    2014.05.11. 21:01
Sam8888
2016.03.15. 19:59   






Amúgy http://injektor.hu/ másról nem tudok, aki K-jettel foglalkozna itthon.


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
Sam8888
2016.03.15. 19:57   






A K-jet a bemelegedésszabályzóval szabályozza az ún. vezérlőnyomást, vszeg annak a nyomását mérte.

K-Jetet úgy kell kezdeni, hogy 6db új befecsi és lehet ráülni a szopórollerre.

Motronic szintúgy soha nem lesz 100%-os egy módosított motoron, tudom, mert már évek óta ezzel szopok. Annyira elegem van belőle, hogy már itt a VEMS ecu mellettem, még pár apróság kell hozzá és építem is befelé. Tudom, drága, de már a Motronicra is ráköltöttem majdnem ennyit. Gyári motorra az is kiváló, de módosítotton csak kínszenvedés... Confused


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
gergobmwe39
2016.03.15. 19:51   






Hidegen a vezérlődugattyú tetején mérhető nyomás, amit a melegedésszabályzó szabályoz. Ez "feszíti elő" a torlasztótárcsát, hideg motornál gyengén, meleg motornál erősebben, így hidegen dúsabb a keverék, nagyobbat nyit a légáram-ezzel több a benzin is, melegen kevesebbet nyit-szegényebb a keverék.
Amire gondolsz, a rendszernyomás, 4,7bar állandóan, az rendben van.


http://tctech.hu/auto/tuning/kjetronic/kj01.htm

bmwjani írta:
gergobmwe39 írta:
Jelenleg 6db tisztított lepróbált(sajnos nem lemért ilyen speckó műszeren) injektor van benne. Egymás mellett a porlasztási kép teljesen egyforma. Tisztítás előtt a videón látható helyzet teljesen megegyezett. Az osztófej működő autóról... Gyertyák újak. Több kábelköteggel és osztófedéllel is próbáltam a gyújtást. Rendszernyomás megvan 4,7bar, vezérlőnyomás hidegen 0,6, melegen 3,5 bar. Falsot nem szív. Pótlevegőszabályzó hibátlan. Sad Lehet mégegyszer leellenőrzöm az injektorokat, szerencsére van vagy 3 garnitúra belőlük..

novothauto írta:
Lehet, hogy egy egyszerű injektor tisztítás is sokat segítene,
szokott velük baj lenni. Bocs, hogy nem BMW...

http://auto.indavideo.hu/video/Mercedes_W126_560_SEC_befecskendezo_vizsgalat_tisztitas_elott

http://indavideo.hu/video/Mercedes_W126_560_SEC_befecskendezo_vizsgalat_tisztitas_utan


hidegen 0,6 az mi? ha üzemanyag nyomár az szar.
[/url]


Miskolc    20    2014.05.11. 21:01
bmwjani
2016.03.15. 19:32   






gergobmwe39 írta:
Jelenleg 6db tisztított lepróbált(sajnos nem lemért ilyen speckó műszeren) injektor van benne. Egymás mellett a porlasztási kép teljesen egyforma. Tisztítás előtt a videón látható helyzet teljesen megegyezett. Az osztófej működő autóról... Gyertyák újak. Több kábelköteggel és osztófedéllel is próbáltam a gyújtást. Rendszernyomás megvan 4,7bar, vezérlőnyomás hidegen 0,6, melegen 3,5 bar. Falsot nem szív. Pótlevegőszabályzó hibátlan. Sad Lehet mégegyszer leellenőrzöm az injektorokat, szerencsére van vagy 3 garnitúra belőlük..

novothauto írta:
Lehet, hogy egy egyszerű injektor tisztítás is sokat segítene,
szokott velük baj lenni. Bocs, hogy nem BMW...

http://auto.indavideo.hu/video/Mercedes_W126_560_SEC_befecskendezo_vizsgalat_tisztitas_elott

http://indavideo.hu/video/Mercedes_W126_560_SEC_befecskendezo_vizsgalat_tisztitas_utan


hidegen 0,6 az mi? ha üzemanyag nyomár az szar.


Szeged    176    2012.12.31. 17:36
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 126 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 124, 125, 126  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére