POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 126 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 124, 125, 126  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Motor átépítés..

htibor
2017.08.23. 21:30   






Köszi, tudom nem egyszerű, de ausztriában él egy haverom és ott csináltak amibe dizel főtengelyt raktak pontosan mit hogyan nem tudom most kutatnak a leírás után.
ZSOSZ írta:
htibor írta:
Köszi mindenkinek a választ

Nem uszod meg ennyivel! Very Happy
s50b30-32 dugókkal és 135-ös hajtókarokkal megoldható.
Igaz perselyezni kell a hajtókarokat a 21-es dugattyu csapszegekhez és a főtengely végébe retesz horony pályát kell marni,de megoldható.
De ha csak ennyit csinálsz akkor elmaradsz a kívánt teljesítménytől.
Gyári ECU-val szerintem kb 165le fog kijönni jó esetben.
Ezért írtam előzőleg össze mikre is van szükség a célod eléréséhez.
Egy jó szívó tuning is majd annyiba van mintha az általános módon turbósítanál gyári motorbélést.
Fiammal matekolunk épp a motorján hogy a tél folyamán hogy is fejlesszük tovább.Legalább 6-700e kell ahhoz hogy a 2,1L-es motorjából kijöjjön olyan 230-240le.Úgy hogy amit csak lehet mindent én csinálok.
Pedig már alaposan portolt hf-el,s14 DTM formáju leömlővel-VEMS-el-köszörült veztengelyekkel fut jelenleg is a gépe.
Csak nagy vonalakban leírva.
s42-ből hoztak ki 280 lovat ahol kb a motortömb és az üres hf volt gyári. Smile


kuplung és fék felújítás

szombathely    12    2016.08.07. 22:18
ZSOSZ
2017.08.21. 21:49   






htibor írta:
Köszi mindenkinek a választ

Nem uszod meg ennyivel! Very Happy
s50b30-32 dugókkal és 135-ös hajtókarokkal megoldható.
Igaz perselyezni kell a hajtókarokat a 21-es dugattyu csapszegekhez és a főtengely végébe retesz horony pályát kell marni,de megoldható.
De ha csak ennyit csinálsz akkor elmaradsz a kívánt teljesítménytől.
Gyári ECU-val szerintem kb 165le fog kijönni jó esetben.
Ezért írtam előzőleg össze mikre is van szükség a célod eléréséhez.
Egy jó szívó tuning is majd annyiba van mintha az általános módon turbósítanál gyári motorbélést.
Fiammal matekolunk épp a motorján hogy a tél folyamán hogy is fejlesszük tovább.Legalább 6-700e kell ahhoz hogy a 2,1L-es motorjából kijöjjön olyan 230-240le.Úgy hogy amit csak lehet mindent én csinálok.
Pedig már alaposan portolt hf-el,s14 DTM formáju leömlővel-VEMS-el-köszörült veztengelyekkel fut jelenleg is a gépe.
Csak nagy vonalakban leírva.
s42-ből hoztak ki 280 lovat ahol kb a motortömb és az üres hf volt gyári. Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3308    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2017.08.21. 21:05   






323ti-black írta:
Az M-es részleg 270-ig gyötörte:
http://www.nieszmotorsport.hu/ismertetok.php?Me=8&Co=40
https://www.youtube.com/watch?v=RcMWwtYuCC4

Ne keverd össze az s14-et az m42-44-el. Szemcsis
Teljesen más tétta.


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3308    2007.01.19. 13:46
htibor
2017.08.20. 20:21   






Köszi mindenkinek a választ


kuplung és fék felújítás

szombathely    12    2016.08.07. 22:18
323ti-black
2017.08.20. 18:30   






Az M-es részleg 270-ig gyötörte:
http://www.nieszmotorsport.hu/ismertetok.php?Me=8&Co=40
https://www.youtube.com/watch?v=RcMWwtYuCC4


   45    2015.08.27. 10:00
htibor
2017.08.20. 10:29   






Azt tudom csak az alja nem tiszta.


kuplung és fék felújítás

szombathely    12    2016.08.07. 22:18
ZSOSZ
2017.08.20. 07:17   






htibor írta:
Üdv. Mindenkinek az lenne a kérdésem valaki hallot-e már olyat az 1,8 is motorba dizel főtengely hajtókar csere után ki lehet hozni belöle 200-240 le teljesitmény. Állitolag csinálták és mükődik. Valaki valmit erről?

Szassz!
Ki lehet,de amit írtál azon jóval tul kell menni.
Veztengelyek-írható ECU-csavarok-és pillangósor se árt hozzá.
Másként felejtsd el ezt a teljesítményt. Szemcsis
Ha jót akarsz mindenből közel 1millába fog fájni a végére.


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3308    2007.01.19. 13:46
htibor
2017.08.19. 20:00   






Üdv. Mindenkinek az lenne a kérdésem valaki hallot-e már olyat az 1,8 is motorba dizel főtengely hajtókar csere után ki lehet hozni belöle 200-240 le teljesitmény. Állitolag csinálták és mükődik. Valaki valmit erről?


kuplung és fék felújítás

szombathely    12    2016.08.07. 22:18
Qenk
2017.08.17. 07:58   






E34 ?


kÓCSmA    1188    2011.02.01. 09:27
Sanyesz///M
2017.08.14. 23:48   






Sziasztok. Következő lenne a gondom bajom ☹
Van 2 kocsim a kettőből kellene egy patika!
Pezsgő színű automata váltós m20b20 "patyolatt kasztni"
Zöld/törött kasztni M50B25TU manuál.
Esetleg link vagy pár mondatban tudna valaki segíteni? Képek vagy bármi.
Nagyon megköszönném.
Üdv


Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld!

Cegléd    1    2016.11.19. 09:57
Laleeboy
2017.05.16. 11:50   






kennylow írta:
hali ! motorcsere elött állok de tavaj pomplett uj kuplung eltt cserélve m52b20 ez a szerkezet jó b25 re ? köszi


Passzol de a cikkszáma más
Gondolom a 25-ös erősebb


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3878    2005.07.19. 15:10
kennylow
2017.05.14. 13:51   






hali ! motorcsere elött állok de tavaj pomplett uj kuplung eltt cserélve m52b20 ez a szerkezet jó b25 re ? köszi


   213    2014.01.27. 20:09
Snailboostracing
2016.06.12. 21:53   






[quote="SID"][quote="wdavid"]mi rosszat mondtam? :) világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam[/quote]

Négy hengeres BMW motor helyére akarsz négy hengeres BMW motort, és mindezt hivatalosan, lepapírozva... Elmebaj. Úgy szívatjátok magatokat, hogy már nézni is rossz.[/quote]

Szoval szerinted az baj meg hulyeseg ha valaki legalisan akar valamit? Tipikus:)


   77    2010.08.08. 17:29
Mts
2016.06.12. 15:21   






SID írta:
wdavid írta:
mi rosszat mondtam? Smile világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam


Négy hengeres BMW motor helyére akarsz négy hengeres BMW motort, és mindezt hivatalosan, lepapírozva... Elmebaj. Úgy szívatjátok magatokat, hogy már nézni is rossz.
Pedig ez járhato ut. Vagy átfüzni motor blokkot . Very Happy m 40 , 43 blokk ugyan az mint az m42 318 is a bele passerál.,,,és akkor egyböl fel is ujithato, gyürü csapágy egyéb bizbasss


   623    2005.11.15. 19:23
SID
2016.06.10. 14:38   






wdavid írta:
mi rosszat mondtam? Smile világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam


Négy hengeres BMW motor helyére akarsz négy hengeres BMW motort, és mindezt hivatalosan, lepapírozva... Elmebaj. Úgy szívatjátok magatokat, hogy már nézni is rossz.


   2621    2011.08.29. 13:58
E36 sedan
2016.06.10. 14:21   






wdavid írta:
vasi89 írta:
wdavid írta:
SID írta:
wdavid írta:
lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban Very Happy
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű Surprised


Fejemafalba Nemérti


mi rosszat mondtam? Smile világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam


Semmit csak szerintem arra gondolt h minden 2.nap feljön ez a téma Smile és mindig az a vége h nincs értelme. Vagy nézd meg streetvandal topicját, Ő leírta mekkora kálvária a papírozás 4ről 6 hengerre.


azt a részét értem, de én pont azt nem akarom Very Happy 4 hengeres motor marad, csak az IS változat erősebb, viszont venni egy komplett autót megint rizikós lenne. Mivel kasztnim és futóművem jó állapotú, ebből akartam kiindulva kicsit erősíteni Smile

nem akarok brutál tuningot vagy chipet, csak az alap IS motor ami azért mégis csak erősebb Smile


Keresd fel itt a fórumon bmw m3 márkatársat. Kacsint


BMW=Vezetés élménye!

Veszprém megye!    2889    2010.08.25. 18:06
wdavid
2016.06.10. 12:11   






vasi89 írta:
wdavid írta:
SID írta:
wdavid írta:
lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban Very Happy
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű Surprised


Fejemafalba Nemérti


mi rosszat mondtam? Smile világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam


Semmit csak szerintem arra gondolt h minden 2.nap feljön ez a téma Smile és mindig az a vége h nincs értelme. Vagy nézd meg streetvandal topicját, Ő leírta mekkora kálvária a papírozás 4ről 6 hengerre.


azt a részét értem, de én pont azt nem akarom Very Happy 4 hengeres motor marad, csak az IS változat erősebb, viszont venni egy komplett autót megint rizikós lenne. Mivel kasztnim és futóművem jó állapotú, ebből akartam kiindulva kicsit erősíteni Smile

nem akarok brutál tuningot vagy chipet, csak az alap IS motor ami azért mégis csak erősebb Smile


Győr    90    2015.11.30. 13:53
vasi89
2016.06.10. 11:36   






wdavid írta:
SID írta:
wdavid írta:
lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban Very Happy
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű Surprised


Fejemafalba Nemérti


mi rosszat mondtam? Smile világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam


Semmit csak szerintem arra gondolt h minden 2.nap feljön ez a téma Smile és mindig az a vége h nincs értelme. Vagy nézd meg streetvandal topicját, Ő leírta mekkora kálvária a papírozás 4ről 6 hengerre.


Mezőkövesd/Budapest    1666    2012.06.26. 00:46
wdavid
2016.06.10. 10:49   






SID írta:
wdavid írta:
lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban Very Happy
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű Surprised


Fejemafalba Nemérti


mi rosszat mondtam? Smile világosíts fel nyugodtan ha baromságot mondtam


Győr    90    2015.11.30. 13:53
SID
2016.06.10. 10:45   






wdavid írta:
lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban Very Happy
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű Surprised


Fejemafalba Nemérti


   2621    2011.08.29. 13:58
wdavid
2016.06.10. 10:38   






vasi89 írta:
wdavid írta:
ha már benéztem rákérdezek...

318i és 318is között mennyi különbség van? ha beleraknék egy 318is motort a mostani sima 318i helyére ott is mindent cserélni kellene (fék, féltengely, kardán stb)


Még 20ason is kisházaas a difi, féltengely, minden. Mondjuk cikkszám alapján elvileg a váltó más de lehet 318i és is vátlója ugyan az. Nézd meg realoem-en. Kacsint


köszi Very Happy
papírozást tekintve mennyire lenne húzós? mert ugye lökettérfogat nem változik és nem nőtt ki idő közben 2 henger a blokkban Very Happy
jó lenne legálisan a motor cserét elintézni, de tudom hogy ez sosem egyszerű Surprised


Győr    90    2015.11.30. 13:53
vasi89
2016.06.10. 10:33   






wdavid írta:
ha már benéztem rákérdezek...

318i és 318is között mennyi különbség van? ha beleraknék egy 318is motort a mostani sima 318i helyére ott is mindent cserélni kellene (fék, féltengely, kardán stb)


Még 20ason is kisházaas a difi, féltengely, minden. Mondjuk cikkszám alapján elvileg a váltó más de lehet 318i és is vátlója ugyan az. Nézd meg realoem-en. Kacsint


Mezőkövesd/Budapest    1666    2012.06.26. 00:46
wdavid
2016.06.10. 10:15   






ha már benéztem rákérdezek...

318i és 318is között mennyi különbség van? ha beleraknék egy 318is motort a mostani sima 318i helyére ott is mindent cserélni kellene (fék, féltengely, kardán stb)


Győr    90    2015.11.30. 13:53
Laleeboy
2016.06.09. 20:45   






verdan írta:
Sziasztok!
Van egy E36 318tds touringom, azon agyalok, hogy szeretnék bele rakni egy m57 vagy n57 30d blokkot. Valaki csinált már ilyet? Vagy hasonlót?
Mennyire lenne ez macerás? Miket kell cserélni? Váltó egyértelmű, de kardán, difi ilyenek bírnák-e?


Mindent
Kardán difi féltengelyek, és illene a fékkel is foglalkozni.
A másik gond a papír az se lesz egyszerű se olcsó


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3878    2005.07.19. 15:10
verdan
2016.06.09. 18:03   






Sziasztok!
Van egy E36 318tds touringom, azon agyalok, hogy szeretnék bele rakni egy m57 vagy n57 30d blokkot. Valaki csinált már ilyet? Vagy hasonlót?
Mennyire lenne ez macerás? Miket kell cserélni? Váltó egyértelmű, de kardán, difi ilyenek bírnák-e?


Derekegyház    50    2012.02.12. 16:12
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 126 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 124, 125, 126  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére