POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 7 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Veterán autó projektek  »   BMW 502 3.2 V8 újjászületés

fenyo
2017.08.01. 22:47   






Az index lámpa újra töltve, újra foncsorozva, szerintem mutatós darab. Éke lesz a vasnak.













A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.08.01. 22:55 (1).

Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.08.01. 22:42   






A lök hárító, na ezt kétszer szereltem.












Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.08.01. 22:33   






Folytatjuk az öltöztetést, pillangó ablak ilyen volt és ilyen lett. Persze itt is a gumik full újak. Meg a króm is. Meg minden. meg különben is.













A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.08.01. 22:59 (2).

Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.07.19. 22:28   






És akkor mára ennyi, belső tükör, szerintem gyönyörű lett.












Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.07.19. 22:23   






Hamutartó, így azért mutatósabb.











Anyós oldali majré fogantyú.









Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.07.19. 22:12   






















Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.07.19. 22:05   






Lassan elkezdjük öltöztetni a menyasszonyt, egy néhány kép a múltról és a jelenről, a teljesség igénye nélkül.


Ködlámpák elöl és hátul.









Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.07.11. 19:03   






Megérkezett német országból az 5 db gumi "az aranyos sogimnak köszönhetően" belsőstől, szelepház hézagolostól, úgy komlett ahogy illik. Ezt a tételt megint csak kintről kellett meg rendelni mert bár magyarba is lehet diagonál gumit venni "rendelni" csak valahogy mire ideér, pont a duplája mint kinn, pedig vám ugye nincs, a kereskedőnek ugye van kedvezménye is, a futár szolgálat a 60 kg os tételér 36 eurót számolt, az Áfát is ki kellet fizetnem, úgyhogy kuvára nem ért ezt az egésszet.


Gyorsan fel is szereltettem.



Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.07.06. 18:21   






Ez tényleg csak érdekesség kedvéért 1955 öt írunk oszt pollen szűrőt újítunk fel a verdán.








Amint jól látszik milyen hálás tud lenni a rozsdamentes súroló, ugyanis ez lett a szűrő betét anyaga, ami egyébként szinte meg egyezik az eredeti betét anyaggal.


Már csak a gumi tömítés van és kész is.



Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.07.03. 18:43   






Maradt még egy első futóművem hát ezt is befejezzük, itt is mind a 7 szimeringet újra cseréljük homokozunk, alapozunk, festünk, és össze szerelünk.















Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.07.03. 18:33   






Én meg folytatom a légbeömlő fel újításával a munkát.





Egy kis homokozás.


Egy kis alapozás.





És kész is.



Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.07.03. 18:25   






Ezen a hátsó futómű tartón gumi szilenteket kellett cseréltetni, mert tönkre ment a gyári javító készlet, mert lehet hozzá kapni, egy kis seb afrikai állam éves GDP je így sem volt olcsó viszont a magyar szakik tökéletesen megoldották, olyan mint az új.












Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.06.25. 09:55   






Az első futómű az szintén zenész csak persze féltengelyek nélkül. a szerelési sorrendre itt is nagy hangsúlyt kell fektetni ugyanis ha elszúrod akkor újra szerelsz, először szét aztán össze. Amint itt is látszik minden porcikája új a cucnak csövek, szilentek, szimeringek gátlók stb.









Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.06.25. 09:46   






Fényezés után összeszereljük a hátsó hidat, először a fékek, kézifék kötelek majd a féltengelyek kerülnek a helyükre persze a megfelelő tömítésekkel majd a fékcsövek legvégén a dobok amiket persze be kell állítani hogy szépen elforogjanak.















Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.06.25. 09:33   






Az utókornak gyártunk néhány díszléc bolhát természetesen rozsdamentes anyagból nehogy gond legyen az elkövetkezendő 100 évben






Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.06.10. 14:49   






A fékeket el vittem egy jó nevű ige patinás céghez felújíttatni .






Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.06.10. 14:38   






Ugyan ez a helyzetaz első futóművel is, egyébként az első futóműben 7 db szimering van. A hátsóban szintén.
















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.06.10. 14:52 (1).

Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.06.10. 14:28   






A fényezők csiszolják a vasat,várják a száradási időket, mink ujra a pályára kerültünk egy kicsit. Itt az ideje a futómüvekkel foglalkozni.








A hátsó hídon az összes szimeringet, kerék csapágyat, és klingelit tömítést. gumi szilentet cserélünk, nehogy szivárogjon, zörögjön, nyikorogjon, kopogjo az elkövetkező 60 évben









Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.05.11. 22:13   






Mig a fényezők fényesre csiszolják a vasat, addig mink be ruháztunk egy újabb projekt be, ahogy ezt egy kedves ismerösünk mondta vala, "E 9 böl sosem elég".


Mint látszik az ajtó közepén futó törés vonal ami az első és hátsó sárvédön is át húzodik nem tulságosan sikerült a nagyra becsült kollégáknak ,
úgy is mondhatnám hogy botrány.







A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.12.25. 04:00 (1).

Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.05.05. 09:46   






Vagy nachtblau vagy ultramarin ez mind a kettő gyári kék csak az egyik világosabb szerintem a sötét lesz a befutó az mégiscsak bajorosabb www.kielmann.org/502/farben.pdf


Műhely    166    2016.09.01. 13:41
Laleeboy
2017.05.02. 08:47   






Nagyon szépen haladsz

A színe marad fekete?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3884    2005.07.19. 15:10
fenyo
2017.04.27. 19:20   






Kész lettem a kátrány lapok ragasztásával szerintem szép lett. Ez után újra felkerül az összes elem és irány a fényelde.














Indulásra készen, ahogy felkerül a trélerre a vas és az üres műhelyt nézem máris hiányzik, persze a futómű meg a váltó a hátsó hid még foglalkoztat egy pár napot de ez nem sok vigasz, az viszont hogy igy is megcsodálták az utcán az felemelő érzés.






Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.04.19. 18:10   






Akkor az első fázis a wash primer / mély alapozó / ahogy többen ismerik, persze ezt folyamatosan használjuk az europax mellett ha kell ha nem.


Második fázis, alapozó első réteg ez most pont fehér.


Harmadik fázis megint egy réteg alapozó ez viszont már szürke / na vajon miért / hát persze ha megint fehér lenne nem tudnánk hogy hol tartunk.


Negyedik lépésben le tömitjük a varratokat és az össze eresztéseket, én ezt az ecsetes verziót részesitem elönyben szerintem ez elég szép fényezés után is.


Aztán jöhet az alvázvédő erre konkrétan 15 kg ment rá remélem látszik hogy nem sajnáltam. A követező fázis az üreg védelem de ezt nem mutatom úgy se látszana. Majd holnap elkezdem a hang szigetelő kátránylapok ragasztását az autó belsejének /ez persze gyárilag nem volt de a gyári filc réteg előtt ami majd fény után kerül bele/ szerintem minden képen egy szép és nagyon hasznos dolog. Ha az elődeink ennyi anyagot tettek volna a vasra a lemez vastagság tükrében még ma sem kellet volna hozzá nyúlni. Very Happy










Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.04.13. 18:20   






Elkészült az utolsó kerékjárati doblemez is,
már csak ez volt hátra és ujra boritunk ,
kezdődik az alapozás .


Egy kis washprimer egy kis europax a hegesztések miatt hogy ne tudjon rozsdásodni és kész is.








Tárám és kész a lakatos meló. Jöhet az alapozás az alváz meg üreg védelem.



Műhely    166    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.04.09. 18:48   






OT só 2017 Magyarország vasúttörténeti múzeum, igen örvendetes tény hogy évröl évre egyre többen vannak mind kiállitók mind látogatok az autok is egyre szebbek és komolyabbak. Persze a teljesség igénye nélkül és kőtődve a márkához egy néhány kép a kiállitásról.








És akkor a márka persze nem csak autóban.


Ez a BMW 503 igen igényesen lett restaurálva szép és igen értékes darab.


Nini ezt a verdát mintha már láttam volna valahol a gazdája nem is mondta hogy kihozza.





BMW 327 ez az álmom remélem a jó szerencsém hozzá segit egy ilyenhez vagy 328 al is kiegyeznék. Persze egy 503 vagy 502 cabi vagy sorolhatnám még egy ideig, a sor jó hosszú lenne.





Na ez is egy ritka darab messersmith kuva kevés készült belőle és kevés is maradt fenn.



Műhely    166    2016.09.01. 13:41
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 7 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Tartalomjegyzék  »   Veterán autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére