POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 48 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   BMW E36 318IS - GRANITSILVER COUPE

Laleeboy
2017.04.18. 10:17   






csajty írta:
na,csak megcsinálom az évi egy posztot Very Happy
röviden: az e36-ot kb 1 héten egyszer használom, mivel átvedlett most már teljesen hétvégi krúzolós verdába. mondjuk ez sem teljesen igaz mert a garázst épp elfoglalja egy piros szörnyeteg.
de kezdjük az elején, az e30 amit vettem olyan elviselhetetlenül nagy fenntartási költséggel járt, hogy muszáj volt megszabadulni tőle (állandó szervizelés+ 16L-es városi fogyasztás), szerencsére ismerősi körben kelt el és pálya autót faragnak belőle, m20b29 motorral, motronicos kábelköteggel, tárcsás hátsóhíddal, sperrel. ahogy kell.
így hát muszáj volt venni valamit helyette, hiszen valamit kell az utcán is rohasztani.
így hosszas keresgélés után vettem egy első szériás Nissan Micrát, nem a gömbölyű "bakancsot" hanem az előtte lévő sztenderd kocka japán kisautót. gyönyörű piros, 78e-kmel, második tulajtól, akinél 1994 óta volt csak útközben eltávozott közülünk és a család beadta egy kereskedésbe.
szóval az van hogy végre van egy olyan autóm ami 6-7 litert fogyaszt, baromi mechanikus érzetű és megbízható.
e36ra sajna nem sok idő jut, már összevásároltam mindenféle szirszart csak be kéne szerelni, de mindig van fontosabb. eskü gondolkozom hogy rábízom valaki másra, annyira csak ahhoz van kedvem, hogy lemegyek a pincébe, elfordítom a kulcsot és kimegyek a világból. pedig a kismicrát épp megfosztottam a váltójától hogy a rommá szimeringezhessem. jelenleg ott tartok hogy épp a lendítő kereket bányászom le Very Happy Very Happy csak azért, hogy ha már ott járok akkor teszek bele új főtengely szimmeringet. szóval micra time van.
mondjuk tavaly nyáron megint mentem két kilóval egy lezárt német autópályán és utána megint cserélnem kellett egy kerékcsapágyat, csak a másik oldalt, rutin művelet volt.
idénre van egy első-hátsó lökhárító fényezésem mert ha már megvettem a gyári Mes lökőket akkor ki is kéne cserélni. még tervben van egy szett 205/50 r17 jó minőségű gumiszett is, mert télire vettem egy szett kumhot csak 16" ban és ég és föld a 225höz képest, fürgébb, kevésbé hajlamos lekövetni a nyomvályúkat és bő fél literrel kevesebbet eszik vele az autó. pl nemrég lementünk Egerbe várat nézni és az átlagom 7 literre jött ki autóúton. pedig küldhettek volna pár 30e-s csekket. Mad teszek fel képet az e30 ról és az offtopic micráról is, kíváncsi leszek hogy mit szóltok.


Csak annyit fűznék hozzá hogy a 205/50 R17 bár váltóméret nekem nem jött be bár a futómű jól be volt állítva mégis ette a első felét meg túl magas is és "támolygott" pedig jó minőségű gumi volt az is
215/45 R17 lett helyette ég és föld a különbség
Inkább ezt a méretet javasolnám


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3883    2005.07.19. 15:10
csajty
2017.04.13. 12:52   






na,csak megcsinálom az évi egy posztot Very Happy
röviden: az e36-ot kb 1 héten egyszer használom, mivel átvedlett most már teljesen hétvégi krúzolós verdába. mondjuk ez sem teljesen igaz mert a garázst épp elfoglalja egy piros szörnyeteg.
de kezdjük az elején, az e30 amit vettem olyan elviselhetetlenül nagy fenntartási költséggel járt, hogy muszáj volt megszabadulni tőle (állandó szervizelés+ 16L-es városi fogyasztás), szerencsére ismerősi körben kelt el és pálya autót faragnak belőle, m20b29 motorral, motronicos kábelköteggel, tárcsás hátsóhíddal, sperrel. ahogy kell.
így hát muszáj volt venni valamit helyette, hiszen valamit kell az utcán is rohasztani.
így hosszas keresgélés után vettem egy első szériás Nissan Micrát, nem a gömbölyű "bakancsot" hanem az előtte lévő sztenderd kocka japán kisautót. gyönyörű piros, 78e-kmel, második tulajtól, akinél 1994 óta volt csak útközben eltávozott közülünk és a család beadta egy kereskedésbe.
szóval az van hogy végre van egy olyan autóm ami 6-7 litert fogyaszt, baromi mechanikus érzetű és megbízható.
e36ra sajna nem sok idő jut, már összevásároltam mindenféle szirszart csak be kéne szerelni, de mindig van fontosabb. eskü gondolkozom hogy rábízom valaki másra, annyira csak ahhoz van kedvem, hogy lemegyek a pincébe, elfordítom a kulcsot és kimegyek a világból. pedig a kismicrát épp megfosztottam a váltójától hogy a rommá szimeringezhessem. jelenleg ott tartok hogy épp a lendítő kereket bányászom le Very Happy Very Happy csak azért, hogy ha már ott járok akkor teszek bele új főtengely szimmeringet. szóval micra time van.
mondjuk tavaly nyáron megint mentem két kilóval egy lezárt német autópályán és utána megint cserélnem kellett egy kerékcsapágyat, csak a másik oldalt, rutin művelet volt.
idénre van egy első-hátsó lökhárító fényezésem mert ha már megvettem a gyári Mes lökőket akkor ki is kéne cserélni. még tervben van egy szett 205/50 r17 jó minőségű gumiszett is, mert télire vettem egy szett kumhot csak 16" ban és ég és föld a 225höz képest, fürgébb, kevésbé hajlamos lekövetni a nyomvályúkat és bő fél literrel kevesebbet eszik vele az autó. pl nemrég lementünk Egerbe várat nézni és az átlagom 7 literre jött ki autóúton. pedig küldhettek volna pár 30e-s csekket. Mad teszek fel képet az e30 ról és az offtopic micráról is, kíváncsi leszek hogy mit szóltok.


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
csajty
2016.05.09. 18:02   






Na, gondoltam írok pár sort a gépekről.

e36: nyári szett felrakásakor konstatáltam, hogy a téli gumi zúgásának hitt hang igazából a jobb első kerékcsapágyból jön, mondom király, ez se lesz egyszerű mutatvány. Felmentem unix webshopba és az első értelmes csapágy (bendix) 27000ft teli áron.az kedvességgel is 16-17000ft, a csapágylehúzóról nem is beszélve. Ezért vettem fóti Zolinál egy komplett "garis" csonkállványt 7000ft ért. 3 óra szerelés után amihez egy kali meg krova készlet kellett, ki is cseréltem az egész csonkállványt. Azóta csendesen telnek a km-ek

e30: igazi ribanc Very Happy 3 hónap után rászántam magam a hőmérséklet jeladó vezetékeinek szakadásvizsgálatára, még az óracsoport bütykölésére, minden ok az óracsoportig, de benn elveszett a jel.nyákon egy két helyen újraforrasztottuk az illeszkedő felületeket. Most minden működik a benzinszintjelzőn kívül. Kardán lógott, kapott új csapágyat. Meg be volt állva a kardán bordástengelye, azt is szét kellett melegíteni-kalapálni. Kapott eltolt első lengőkar szilenteket, szelephézagot-gyújtást állítottam. Még volt egy kis olajlámpa villogás is, szóval egy ködös délutánon egy kedves barátommal megcsapágyaztuk "parasztba" azaz régi csapágy ki, új alapméretes mahle csapágyak be, nyomatékra húzás új olaj-szűrő, örvendezés. Azóta néma az olajlámpa, benzin rendszer két helyen folyt, egyszer el is durrant egy gagyi benzincső. Most tömített a rendszer. Váltóban-diffiben olajcsere, 75w80 ill 80w90gl5 re, olyan trutyi esett ki belőlük, de főleg a váltóból, hogy az szégyen. Már itthon van az új hardy, mert az is csúnya volt, de menni kellett így a régivel lett összerakva. Egyszer elment a szelephézag, az egyik himba rögzítő lemez elhajlott és lelökődött a szelep tetejéről a himba és a tányért pofozgatta. Kapott új rögzítőt. Kell majd két lógásmentes féltengely, meg vmi technika amivel a régit ki tudom bányászni. Egyszer csak össze áll, mennek bele a kilométerek, talán túl sok is, e36 ozni alig marad lehetőségem

Sztem sokkal több dolog történt, de ennyire emlékszem. Teszek fel majd képeket. Addig is jó fórumozást


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
csajty
2016.02.23. 00:30   






Ogre84 írta:
csajty írta:
Peet007 írta:
csajty írta:
tervek: pici kasznizás, főleg a két első sárvédő alja van ki, meg a vezetőoldali ajtó, utóbbit veszek bontottan, a sárvédőkből pedig két utángyárit és a díszléc alatt megvágom őket és összehegeszti a még fel nem lelt mester, alján 2 pici lyuk van, meg az egyik emelési pontot kell lecsekkolni. de am teljesen rendben van a drága. kap utána üreg és alvázvédelmet, egy vezetőoldali ülést ami nem szakadt és belevaló meg egy mtech 1-2 kormány. gyáriasnak szeretném megtartani. egy e36 diesel kormánymű ledugózva még bele fog röppenni, mert az 4,2 fordulat eléggé kiábrándító Sad


De elfogadnám Very Happy
Jó állapotúnak tűnik,csomagtér,akksitartó semmi rozsda?
A kormánymű tényleg nagyon sokat forog,azért csapatásnál lehet pörgetni rendesen Very Happy

Semmi Smile elöl az ablakmosótartály alatt sincs Kacsint
Váltóban kell olajat cserélni, diffi qka... Kottyan, búg. Szóval kell találnom vmi kisházas e30diffit 3,9 áttétel fölött, az se baj ha sperr, bár felháborítónak találom azt amikor kisházas lsd diffiért akár e30 vagy e36 lazán bemondanak 70e-t. Megy a sápitozás amikor közlöm velük, hogy állapot függő 35-50e ft... De ha már futott 250e km-t és szét kell borítani, szimeringezni az max 40.

Nem is sejted, mennyire irigyellek. Smile Egy sima nagylámpás 18i-m volt, de imádtam. Azóta bátyámnál van, ő is oda van érte, de sajnos azon már erősen látszik, hogy idős, sok helyen megkezdte a rozsda, és már mechanikailag is kezd megfáradni. Bele kéne borítani egy nagyobb összeget. Egy jó állapotú kislámpás pedig fehér holló kategória. A diffi biztos nem lesz egyszerű eset, már évekkel ezelőtt sem volt könnyű szerezni, ráadásul én azt tapasztaltam, hogy szinte az összes kisházas búg már. Nekem legalábbis soha nem sikerült jó állapotút venni, és kisházasban talán még ritkább is a sperr.


Köszi Smile én annyira nem irigylem magam, most fél évig csak erre az autóra támaszkodhatok, vannak még kétségeim... sokat állt és sok emiatt a kérdés, mi döglik be a rendszeres használattól és mi nem. a diffi kívülről egy darab vasoxidnak néz ki, sanszosan az egész csere, ha a másik búg akkor az kap egy e36 belet, ez a terv. csak 4 körüli áttétel jöhet majd szóba és az e36 ban 4,45 volt az automata 16i-18i alatt... most 3,91 van alatta és nagyon dízelesre vannak véve így a fokozatok Cool


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
Ogre84
2016.02.21. 14:15   






csajty írta:
Peet007 írta:
csajty írta:
tervek: pici kasznizás, főleg a két első sárvédő alja van ki, meg a vezetőoldali ajtó, utóbbit veszek bontottan, a sárvédőkből pedig két utángyárit és a díszléc alatt megvágom őket és összehegeszti a még fel nem lelt mester, alján 2 pici lyuk van, meg az egyik emelési pontot kell lecsekkolni. de am teljesen rendben van a drága. kap utána üreg és alvázvédelmet, egy vezetőoldali ülést ami nem szakadt és belevaló meg egy mtech 1-2 kormány. gyáriasnak szeretném megtartani. egy e36 diesel kormánymű ledugózva még bele fog röppenni, mert az 4,2 fordulat eléggé kiábrándító Sad


De elfogadnám Very Happy
Jó állapotúnak tűnik,csomagtér,akksitartó semmi rozsda?
A kormánymű tényleg nagyon sokat forog,azért csapatásnál lehet pörgetni rendesen Very Happy

Semmi Smile elöl az ablakmosótartály alatt sincs Kacsint
Váltóban kell olajat cserélni, diffi qka... Kottyan, búg. Szóval kell találnom vmi kisházas e30diffit 3,9 áttétel fölött, az se baj ha sperr, bár felháborítónak találom azt amikor kisházas lsd diffiért akár e30 vagy e36 lazán bemondanak 70e-t. Megy a sápitozás amikor közlöm velük, hogy állapot függő 35-50e ft... De ha már futott 250e km-t és szét kell borítani, szimeringezni az max 40.

Nem is sejted, mennyire irigyellek. Smile Egy sima nagylámpás 18i-m volt, de imádtam. Azóta bátyámnál van, ő is oda van érte, de sajnos azon már erősen látszik, hogy idős, sok helyen megkezdte a rozsda, és már mechanikailag is kezd megfáradni. Bele kéne borítani egy nagyobb összeget. Egy jó állapotú kislámpás pedig fehér holló kategória. A diffi biztos nem lesz egyszerű eset, már évekkel ezelőtt sem volt könnyű szerezni, ráadásul én azt tapasztaltam, hogy szinte az összes kisházas búg már. Nekem legalábbis soha nem sikerült jó állapotút venni, és kisházasban talán még ritkább is a sperr.


Százhalombatta    2347    2010.01.11. 19:21
csajty
2016.02.21. 14:00   






Peet007 írta:
csajty írta:
tervek: pici kasznizás, főleg a két első sárvédő alja van ki, meg a vezetőoldali ajtó, utóbbit veszek bontottan, a sárvédőkből pedig két utángyárit és a díszléc alatt megvágom őket és összehegeszti a még fel nem lelt mester, alján 2 pici lyuk van, meg az egyik emelési pontot kell lecsekkolni. de am teljesen rendben van a drága. kap utána üreg és alvázvédelmet, egy vezetőoldali ülést ami nem szakadt és belevaló meg egy mtech 1-2 kormány. gyáriasnak szeretném megtartani. egy e36 diesel kormánymű ledugózva még bele fog röppenni, mert az 4,2 fordulat eléggé kiábrándító Sad


De elfogadnám Very Happy
Jó állapotúnak tűnik,csomagtér,akksitartó semmi rozsda?
A kormánymű tényleg nagyon sokat forog,azért csapatásnál lehet pörgetni rendesen Very Happy

Semmi Smile elöl az ablakmosótartály alatt sincs Kacsint
Váltóban kell olajat cserélni, diffi qka... Kottyan, búg. Szóval kell találnom vmi kisházas e30diffit 3,9 áttétel fölött, az se baj ha sperr, bár felháborítónak találom azt amikor kisházas lsd diffiért akár e30 vagy e36 lazán bemondanak 70e-t. Megy a sápitozás amikor közlöm velük, hogy állapot függő 35-50e ft... De ha már futott 250e km-t és szét kell borítani, szimeringezni az max 40.


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
Peet007
2016.02.21. 13:01   






csajty írta:
tervek: pici kasznizás, főleg a két első sárvédő alja van ki, meg a vezetőoldali ajtó, utóbbit veszek bontottan, a sárvédőkből pedig két utángyárit és a díszléc alatt megvágom őket és összehegeszti a még fel nem lelt mester, alján 2 pici lyuk van, meg az egyik emelési pontot kell lecsekkolni. de am teljesen rendben van a drága. kap utána üreg és alvázvédelmet, egy vezetőoldali ülést ami nem szakadt és belevaló meg egy mtech 1-2 kormány. gyáriasnak szeretném megtartani. egy e36 diesel kormánymű ledugózva még bele fog röppenni, mert az 4,2 fordulat eléggé kiábrándító Sad


De elfogadnám Very Happy
Jó állapotúnak tűnik,csomagtér,akksitartó semmi rozsda?
A kormánymű tényleg nagyon sokat forog,azért csapatásnál lehet pörgetni rendesen Very Happy


Pest megye    839    2012.02.19. 11:58
csajty
2016.02.20. 22:04   






tervek: pici kasznizás, főleg a két első sárvédő alja van ki, meg a vezetőoldali ajtó, utóbbit veszek bontottan, a sárvédőkből pedig két utángyárit és a díszléc alatt megvágom őket és összehegeszti a még fel nem lelt mester, alján 2 pici lyuk van, meg az egyik emelési pontot kell lecsekkolni. de am teljesen rendben van a drága. kap utána üreg és alvázvédelmet, egy vezetőoldali ülést ami nem szakadt és belevaló meg egy mtech 1-2 kormány. gyáriasnak szeretném megtartani. egy e36 diesel kormánymű ledugózva még bele fog röppenni, mert az 4,2 fordulat eléggé kiábrándító Sad


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
csajty
2016.02.20. 21:55   






projectet nem tervezek csinálni, Boczy úgyse meri innen kibannolni az e30-képeket azután, hogy fél évig vannak kinn a kamu felhasználók kamu topicjai... Smile

A kocsival azóta nem történt érdemi változás, hacsak a 3 órás mosogatás, fenyőgyanta eltávolítás és waxolás után nagyjából eltüntettem a garázsban töltött évek nyomait, meg ugye a fenyőfa alatt állásét is.
Most már van pacekja a gépnek Surprised kell rá egy normális vese, mert valószínűleg a svájci hidegben elment ha "téli"vesével jártak, de itthon nem egészséges. (sanszosan ennek és a gyárilag svájcra méretezett hűtőnek köszönhető a kocsi hengerfejessége) hűtőből vatta új van benne, majd ha melegszik a drága akkor kap az Alex által felajánlott e36 visco helyett másikat, de erre kicsi az esély. fél éve volt az összerakás és a friss olajjal való feltöltés ezért hagyom kifutni a 10w40 ázé mesteralkatrészt és belepattintottam a szokásos xadogélt.
várom már hogy legálisan használhassam, mert még várok az átírással.
az autó amúgy olyan kellemesen siklik minden úthibán át és olyan jámboran bólint minden fékezéskor és fekvőrendőrön, hogy elgondolkoztam azon hogy az előre beszerzett 40/40es ültetőrugót még egy ideig érlelem a garázsban. meg van benne a balansz.
a felni eddig egyértelmű volt, hogy a 15"-os pókhálós et24-es, de ha esetleg beesik egy szett 14" söröskupak felni akkor azt lehet hogy nem fogom kihagyni, de persze majd csak nyáron, addig még vannak fontosabb költeni valóim. kíváncsi vagyok hogy ha belövöm a gyújtását akkor hogy fog fogyasztani. örülnék ha megállna 10l alatt Smile szerintem nem reménytelen, elég hosszúak a fokozatai.
ami abszolút viszi nálam a pálmát az a tetőablak, addig nem tudja az ember, hogy mit hagy ki amíg nem próbálja. ha kis huzatot szeretnék, akár esőben is akkor csak ferdén megdöntöm, de ha szeretnék egy kis szabadságot akkor hátra tekerem és indulhat a kézlóbálás és a hátulról való fejkidugás Surprised röviden ennyi. Kacsint


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
Laleeboy
2016.02.20. 21:47   






csajty írta:
































Szép találat

Grat

Tervek?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3883    2005.07.19. 15:10
csajty
2016.02.20. 21:31   






































Budapest    297    2012.03.17. 16:30
vasi89
2016.02.17. 19:24   






Peet007 írta:
csajty írta:
Az autó végül nem került el tőlem, mert átgondoltam a dolgot és rájöttem, hogy ilyen probléma mentey bmw-m nem lesz többet, vigyáznom kell rá és örök élet meg egy nap. Ezért tennem kellett valamit... Egy kedves barátom még másfél éve vásárolt egy e30 320i-t örökségből, 8 évet pincében tárolva, és motorhibásan. Nem volt drága, de annál több nyűgje volt. A sztori fontosabb lépései amit együtt javítottunk ki Alexszal és a barátunkkal: komplett hengerfejezés, teljesen felújított hf-el, komplett vezérlés csere, komplett fékfelújítás munkagengerekkel-nyeregfelújító készletekkel és minden kopó fogyó alkatrésszel, komplett kipuff leömlő utántól. Hűtőcsere, vízcsöbek cseréje Kárpittisztítás. Az autó a rengeteg törődés ellenére a vizsgára menet lerohadt.... Barátom itt unta meg a dolgot, felrakta hahura motorhibásan. Senkinek se kellett vagy 4 hónapig. Karácsonykor átugrottam, beleraktuk az is-em akksiját, hogy beálljunk a kertbe vele. Hát az autó beindult és csak ketyegett és ketyegett... Na mi a f...sz? Csak jó? Egy akksi kellett neki ami működött is és minden oké(a gyujtást kell finomhangolni de ennyi) abban a pillanatban olthatatlan vágyat éreztem rá és gyorsan meg is győztem hogy milyen jó lenne ha nekem adná el áron alul. Meg is történt a napokban az adás-vétel, így teljesen legatyásodva, de végre egy gyönyörű hangú 84' kislámpás sedan tulaja lettem Smile az autó indul megy megáll, indexel és már van friss vizsgája, szóval az e36 ot kicsit elrakom az utókornak és fél évig ezzel fogok járni, hadd szokja az utat újra, képeket rakok fel hamarosan Smile


Na majd,ha ugy van csinálj képeket,projectet:))
Szerintem ez egy brutál jó döntés volt!!!


E30-ra mehet a turbo akkor Very Happy


Mezőkövesd/Budapest    1666    2012.06.26. 00:46
Peet007
2016.02.17. 19:22   






csajty írta:
Az autó végül nem került el tőlem, mert átgondoltam a dolgot és rájöttem, hogy ilyen probléma mentey bmw-m nem lesz többet, vigyáznom kell rá és örök élet meg egy nap. Ezért tennem kellett valamit... Egy kedves barátom még másfél éve vásárolt egy e30 320i-t örökségből, 8 évet pincében tárolva, és motorhibásan. Nem volt drága, de annál több nyűgje volt. A sztori fontosabb lépései amit együtt javítottunk ki Alexszal és a barátunkkal: komplett hengerfejezés, teljesen felújított hf-el, komplett vezérlés csere, komplett fékfelújítás munkagengerekkel-nyeregfelújító készletekkel és minden kopó fogyó alkatrésszel, komplett kipuff leömlő utántól. Hűtőcsere, vízcsöbek cseréje Kárpittisztítás. Az autó a rengeteg törődés ellenére a vizsgára menet lerohadt.... Barátom itt unta meg a dolgot, felrakta hahura motorhibásan. Senkinek se kellett vagy 4 hónapig. Karácsonykor átugrottam, beleraktuk az is-em akksiját, hogy beálljunk a kertbe vele. Hát az autó beindult és csak ketyegett és ketyegett... Na mi a f...sz? Csak jó? Egy akksi kellett neki ami működött is és minden oké(a gyujtást kell finomhangolni de ennyi) abban a pillanatban olthatatlan vágyat éreztem rá és gyorsan meg is győztem hogy milyen jó lenne ha nekem adná el áron alul. Meg is történt a napokban az adás-vétel, így teljesen legatyásodva, de végre egy gyönyörű hangú 84' kislámpás sedan tulaja lettem Smile az autó indul megy megáll, indexel és már van friss vizsgája, szóval az e36 ot kicsit elrakom az utókornak és fél évig ezzel fogok járni, hadd szokja az utat újra, képeket rakok fel hamarosan Smile


Na majd,ha ugy van csinálj képeket,projectet:))
Szerintem ez egy brutál jó döntés volt!!!


Pest megye    839    2012.02.19. 11:58
csajty
2016.02.17. 18:55   






Az autó végül nem került el tőlem, mert átgondoltam a dolgot és rájöttem, hogy ilyen probléma mentey bmw-m nem lesz többet, vigyáznom kell rá és örök élet meg egy nap. Ezért tennem kellett valamit... Egy kedves barátom még másfél éve vásárolt egy e30 320i-t örökségből, 8 évet pincében tárolva, és motorhibásan. Nem volt drága, de annál több nyűgje volt. A sztori fontosabb lépései amit együtt javítottunk ki Alexszal és a barátunkkal: komplett hengerfejezés, teljesen felújított hf-el, komplett vezérlés csere, komplett fékfelújítás munkagengerekkel-nyeregfelújító készletekkel és minden kopó fogyó alkatrésszel, komplett kipuff leömlő utántól. Hűtőcsere, vízcsöbek cseréje Kárpittisztítás. Az autó a rengeteg törődés ellenére a vizsgára menet lerohadt.... Barátom itt unta meg a dolgot, felrakta hahura motorhibásan. Senkinek se kellett vagy 4 hónapig. Karácsonykor átugrottam, beleraktuk az is-em akksiját, hogy beálljunk a kertbe vele. Hát az autó beindult és csak ketyegett és ketyegett... Na mi a f...sz? Csak jó? Egy akksi kellett neki ami működött is és minden oké(a gyujtást kell finomhangolni de ennyi) abban a pillanatban olthatatlan vágyat éreztem rá és gyorsan meg is győztem hogy milyen jó lenne ha nekem adná el áron alul. Meg is történt a napokban az adás-vétel, így teljesen legatyásodva, de végre egy gyönyörű hangú 84' kislámpás sedan tulaja lettem Smile az autó indul megy megáll, indexel és már van friss vizsgája, szóval az e36 ot kicsit elrakom az utókornak és fél évig ezzel fogok járni, hadd szokja az utat újra, képeket rakok fel hamarosan Smile


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
csajty
2015.11.25. 21:51   






SID írta:
e36sanyi írta:
csajty írta:
e36sanyi írta:
csajty írta:
Eladó lett a szemem fénye, kizárólag projektváltás miatt. kérdezzetek nyugodtan. http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/318/bmw_318is_granitsilver_coupe-9574043


Mi lesz a következő projekt? Smile

Csakis BMW, 1998 előtti 3as széria.
Surprised
valami olyan járgányt szeretnék aminél nem kell az osán parkoló leghátuljába parkolni, hogy a mammer ne nyissa rá az ajtót...
bővebbet majd akkor tudok mondani ha már megvettem, mert még elég képlékeny a dolog. de projekt lesz arról is, mert ez az oldal nagyon jó a tapasztalatcserékhez és hogy dokumentáljam az autó történéseit. konkrétan ha BMW-s témában magyarul keresek, akkor az első hasznos találat tuti a POWERFANATICS megfelelő linkje lesz.


Jó döntés, gondolom E36-nak már minden porcikáját ismered Smile
Parkolóhely keresés a legeldugottabb zugokban ismerős Very Happy én is sokat gondolkodtam azon hogy patika autóm legyen vagy csapatós, én a kettőt nem tudom sajnos egyszerre összehozni Very Happy
Az enyém marad gyári, de ha egyszer eladom utána tuti valami olyat veszek aminél az se zavar ha a nyugger beletolat az osán parkolóban Very Happy

Ha meg lesz az új vas várjuk a topicot neki, és remélem elviszik annyiért a mostani verdát amennyiért szeretnéd Smile


Szerintem a tuti recept: egy kaparós hat hengeres BMW, mellé egy normálisabb off. Nekem legalábbis nem hiszem, hogy még egyszer kell szép autó.


hát én azért olyat szeretnék amire ugyanígy visszanézek a parkolóban miután lepittyegtem Surprised legyen jó pacekja és ezalatt nem a makulátlanságot értem hanem a kisugárzása legyen meg a verdának... ezért pl az e30 ról se tettem le, csak azt lényegesen nehezebb manapság találni, mert elfogytak. ahogy az M50B25-ök is amit lehetne beléjük rakni. illetve vannak, felújítás előtti állapotban.
a titkos vágyam egy KW futóműves alpinweiss kislámpás e30 coupe, semmi csicsa, csak egy 15"bbs felni kinn a peremnél és egy M50B25 vanos a motorháztető alatt, meg vmi e46 kormánymű Kacsint
ezzel lehetne karistolni. de egy e30 a hétköznapokban már nem elég komfortos nekem. hétvégére fasza lenne Mad


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
SID
2015.11.24. 20:51   






e36sanyi írta:
csajty írta:
e36sanyi írta:
csajty írta:
Eladó lett a szemem fénye, kizárólag projektváltás miatt. kérdezzetek nyugodtan. http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/318/bmw_318is_granitsilver_coupe-9574043


Mi lesz a következő projekt? Smile

Csakis BMW, 1998 előtti 3as széria.
Surprised
valami olyan járgányt szeretnék aminél nem kell az osán parkoló leghátuljába parkolni, hogy a mammer ne nyissa rá az ajtót...
bővebbet majd akkor tudok mondani ha már megvettem, mert még elég képlékeny a dolog. de projekt lesz arról is, mert ez az oldal nagyon jó a tapasztalatcserékhez és hogy dokumentáljam az autó történéseit. konkrétan ha BMW-s témában magyarul keresek, akkor az első hasznos találat tuti a POWERFANATICS megfelelő linkje lesz.


Jó döntés, gondolom E36-nak már minden porcikáját ismered Smile
Parkolóhely keresés a legeldugottabb zugokban ismerős Very Happy én is sokat gondolkodtam azon hogy patika autóm legyen vagy csapatós, én a kettőt nem tudom sajnos egyszerre összehozni Very Happy
Az enyém marad gyári, de ha egyszer eladom utána tuti valami olyat veszek aminél az se zavar ha a nyugger beletolat az osán parkolóban Very Happy

Ha meg lesz az új vas várjuk a topicot neki, és remélem elviszik annyiért a mostani verdát amennyiért szeretnéd Smile


Szerintem a tuti recept: egy kaparós hat hengeres BMW, mellé egy normálisabb off. Nekem legalábbis nem hiszem, hogy még egyszer kell szép autó.


   2621    2011.08.29. 13:58
e36sanyi
2015.11.24. 20:12   






csajty írta:
e36sanyi írta:
csajty írta:
Eladó lett a szemem fénye, kizárólag projektváltás miatt. kérdezzetek nyugodtan. http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/318/bmw_318is_granitsilver_coupe-9574043


Mi lesz a következő projekt? Smile

Csakis BMW, 1998 előtti 3as széria.
Surprised
valami olyan járgányt szeretnék aminél nem kell az osán parkoló leghátuljába parkolni, hogy a mammer ne nyissa rá az ajtót...
bővebbet majd akkor tudok mondani ha már megvettem, mert még elég képlékeny a dolog. de projekt lesz arról is, mert ez az oldal nagyon jó a tapasztalatcserékhez és hogy dokumentáljam az autó történéseit. konkrétan ha BMW-s témában magyarul keresek, akkor az első hasznos találat tuti a POWERFANATICS megfelelő linkje lesz.


Jó döntés, gondolom E36-nak már minden porcikáját ismered Smile
Parkolóhely keresés a legeldugottabb zugokban ismerős Very Happy én is sokat gondolkodtam azon hogy patika autóm legyen vagy csapatós, én a kettőt nem tudom sajnos egyszerre összehozni Very Happy
Az enyém marad gyári, de ha egyszer eladom utána tuti valami olyat veszek aminél az se zavar ha a nyugger beletolat az osán parkolóban Very Happy

Ha meg lesz az új vas várjuk a topicot neki, és remélem elviszik annyiért a mostani verdát amennyiért szeretnéd Smile


Budapest    114    2014.12.13. 15:55
csajty
2015.11.23. 18:09   






Peet007 írta:
Valaki jól fog járni ezzel!!!

bízom benne, hogy jó helyre fog kerülni, azért is ennyi az ára, mert így azért szűrődnek a vevőjelöltek és az fogja megvenni aki tényleg egy eredeti darabkát szeretne a 90' évekből amit nem tákoltak szét. Kacsint


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
csajty
2015.11.23. 17:59   






e36sanyi írta:
csajty írta:
Eladó lett a szemem fénye, kizárólag projektváltás miatt. kérdezzetek nyugodtan. http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/318/bmw_318is_granitsilver_coupe-9574043


Mi lesz a következő projekt? Smile

Csakis BMW, 1998 előtti 3as széria.
Surprised
valami olyan járgányt szeretnék aminél nem kell az osán parkoló leghátuljába parkolni, hogy a mammer ne nyissa rá az ajtót...
bővebbet majd akkor tudok mondani ha már megvettem, mert még elég képlékeny a dolog. de projekt lesz arról is, mert ez az oldal nagyon jó a tapasztalatcserékhez és hogy dokumentáljam az autó történéseit. konkrétan ha BMW-s témában magyarul keresek, akkor az első hasznos találat tuti a POWERFANATICS megfelelő linkje lesz.


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
Peet007
2015.11.22. 20:26   






Valaki jól fog járni ezzel!!!


Pest megye    839    2012.02.19. 11:58
e36sanyi
2015.11.22. 19:55   






csajty írta:
Eladó lett a szemem fénye, kizárólag projektváltás miatt. kérdezzetek nyugodtan. http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/318/bmw_318is_granitsilver_coupe-9574043


Mi lesz a következő projekt? Smile


Budapest    114    2014.12.13. 15:55
csajty
2015.11.22. 12:52   






Eladó lett a szemem fénye, kizárólag projektváltás miatt. kérdezzetek nyugodtan. http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/318/bmw_318is_granitsilver_coupe-9574043


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
csajty
2015.10.14. 11:21   






Ismét eltelt fél év, nézegetem a számlákat amiket költöttem és úgy néz ki, hogy egész jól muzsikál a jármű.
Vettem pár original teilét, kell a külsőre is adni (pl új díszcsík a pillangóablak alá), került felütésgátló a hátsó telóra meg egy pár hátsó kutyacsont és egy pár hátsó féktárcsa.
Nem nagy etvasz Smile Viszont ami megtréfált az az önindító. mert hogy meghalt még júniusban. két három hétig még viszonylag elviselhető volt a kopogtatásos indítás, de utána már inkább beruháztam egy felújítottra a helyi UNIXnál. vicces volt, még meg is dicsérték, hogy milyen szép cseredarabot adtam, de ha tudták volna, hogy valamelyik agyatlan szerelő előttem kifúrta a meneteket, hogy átmenő csavarral és anyával rögzíthesse a helyére (és ezáltal felújíthatatlan legyen)... mondjuk így mázlim volt, mert a torx készletem épp kölcsön volt adva és elég buzi helyen vannak a csavarjai... konkrétan egy tetvedék csavarért le kellett bontani az egész szívósort mindenestül, kihajtogatni a szélrózsa minden irányába és ki nőgyógyászkodni a régi önindítót. de már rég kész van, megszépültek az emlékek, még az is amikor a helyi "csavarbolt"-ban csak hosszabb csavar volt, így metszhettem rá menetet az új belső kulcsnyílású csavarra, ami legalább nem torx fejű, így legalább minden jöttment ki tudja csavarni Surprised
tegnap kapott új olajat és szűrőt nomeg az elmaradhatatlan xado gélt.
Amúgy hibátlanul teszi a dolgát, nemrég megjártam egy elég nagy túrát az alföldön, 8,8 liter most az átlagfogyasztás tankolásból visszaszámolva. sok autópályával és városi szaladgálással. szerintem ez egy 23 éves, 140le-s, nagyfelnis járgánytól elég szép. látszik hogy nem én vagyok az első normális gazdája.
Szóval még mindig öröm beleülni és vezetni.
csatolok pár képet, hogy teljes legyen az összhang.




























Budapest    297    2012.03.17. 16:30
Vasutas
2015.05.22. 19:46   






Hali!

A Papánál feltehetnéd ezt a vezérmű tengely "tekergetős" témát, a Szívó-GYIK topicban. Hátha többen olvassuk, több szem - több csipa.Kacsint


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Zsiráf
2015.05.22. 09:28   






Hi!

Egy külföldi fórumon olvastam hasonló témát a vez. tengely fokolással kapcsolatban, és ott egy srác is ezt próbálta felül jobb is lett, de cserébe az alapjárat ingadozott. Valószínűleg a túl nagy fokolást nem tudta a motorvezérlő kompenzálni.
Ha napi használatban van, csak néha koptatod a sperrel a hátsó gumikat akkor nem biztos hogy megéri.
Esetleg a hengerfej egy nem túl agresszív bővítéssel adhat pár %-ot. Elég gyászosan néz ki a szívó és a kipuff oldal is áramlástanilag ahogy kijött a gyárból. Ha meg igazán játszósat szeretnél akkor feltöltés.
Persze ezek már más árkategóriában vannak, mint venni egy új szelepfedél tömítést! Smile


Kecskemét    41    2012.02.03. 18:11
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 48 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére