POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   E30 316 m10 1985 felkészítés veterán vizsgára

Zombi
2017.03.29. 17:48   






Egy ismerősöm csinátl FIVA vizsgát. Ez magában 300EUR volt. Tehátr drágább mint az OT. Elméletileg 10 év nem 5. Egyetértek ,hogy jobban elismert mint egy OT.
Sajnos, onnan ,hogy nagyon kétes OT járgányok futnak az országban, meg OT vizsga után mindenki egyből black hella, nagykerék, nagyülés etc így nem is csoda, hogy megkérdőjelezik.

A fentebbi ismerőst 5 év után viszont behívták, hogy valami balhé van fent és újra kell szemléztetni műszakiztatni mindenezni az autót. Kellemetlen tortúra volt. Tehát mint mindenben ebben sincs teljes biztonság.

Ami alap, hogy futómű ki, homok galván szinter, csavarokat is újragalvanizálni. TAnkot fényezni. Rozsda sehol ne legyen.

Egy OT legyen olyan mint ahogy legördült a szalagról és max pár ezret futott, szerintem ez nem buta elvárás. Ezek azárt vannak, hogy prezentáld ,milyen volt az autó teljesen eredeti szép állapotában.


   164    2011.11.20. 00:23
Borandra
2017.03.26. 20:38   






Szia!
Nekem semmilyen tapasztalatom nincs az OT rendszámmal, csak egy barátomnak van egy 124 merci és egy bogár. Mindkettő OT, ő is mondta, hogy hatalmas lehúzások vannak ilyen téren a hatóságoknál és mint általában minden hivatalos ügyintézés itthon szopóálarcot igényel.

Az autó fényezése 90 %ban gyári eredeti, az összes papírja ami a vásárláskor a kocsihoz járt(interag behozatali engedély, extra megrendelő lap, prospektusok, hivatalos iratok stb. ) megvan, 100 % ban eredeti és újszerű belső, motorikusan is 100% eredeti, (1 éve cserélték gyári újra a karburátorját pl párszázezerért márkaszervizben) összes gyári kulcsos stb stb sorolhatnám... De ismerem már annyira ezt a telibe b@szott bürokratikus eszement rendszert hogy azért na... bennem van egy kis aggodalom, hogy mindennek ellenére elkaszálják valami marhaság miatt a vizsgán...
A FIVÁRÓL csak annyit hallottam, hogy drága.


BMW 316 E30 Coupe M10 1985.

Budapest    3    2017.01.12. 18:58
gyiik
2017.03.25. 23:58   






Véleményt tudok csak én is írni:

OT=baromság. Minősítéskor (hivatalosan) az is levonás, ha rozsdás a kipufogó. Érted bazzeh egy autón, ami arra teremttetett, hogy _használd_ Surprised

Építsd, szépítsd, fejleszd, tartsd karban és használd örömmel. Biztosítás a kora miatt amúgy is "veterán" lesz, olcsó. Esetleg fizess a DAS-nak, és ha törik, akkor kicsit kiállnak az autó értékéért.

Ha már úgy érzed, önerőből nem tudsz rajta mit szépíteni, vidd el olyanhoz, aki vizsgáztat ilyet és kérd meg $ hogy nézze át alaposan, mi a véleménye, mik a javaslatai.

Ha értéknövelni akarsz, akkor sztem FIVA.

Van egy 34 éves OFF autóm, idén lesz belőle kész egy teljesen lakatolt, fényezett, felújított motorú/mindenű "veterán". Eszemben sincs OT-zni. A lökhárítói maradnak horpadtak és karcosak, a beltér marad úgy ahogy van (azért elég jól). Hogy ne egy garázsban rohadó szobor legyen, hanem örömmel és hétköznapi módon tudjam beletenni a seggem és közlekedni vele.


Bp.    229    2014.12.04. 22:39
Qenk
2017.03.23. 20:25   






Szia!
Mely veterán vizsgára gondoltál?

Mert ha OT akkor azt nem javasolnám.
Jó igaz itthon óriási nagy divat a felsőbb tízezres rétegekben, drága és magas a követelményeknek megfelelni.
Hozzátegyem az adott jármű csak kizárólag magyarországon értékes.


Nemzetközi veterán vizsgát ajánlanám. Vannak szintek, 80% tól 99% ig.
Rugalmasabb, lehetnek hiányosságok, a biztosítás mnhjr nél gond nélkül köthető.
Kap bilétát az autó, és külföldön is elismert veteránként kezelik.

Részemről ennyi. Szóval ha legalább 80% ban eredeti állapotú az autó akkor kár tovább vergődni


kÓCSmA    1189    2011.02.01. 09:27
Borandra
2017.03.19. 23:07   






Sziasztok!
Elöljráróban : nem profi vagyok hanem műkedvelő kontár Smile Adott az autó 135.000 valós km-rel,(karcmentes pótkerék még az originál 1985-ös dunlop gumival) Elég jó alap, de volt rajta néhány csúnya felületi rozsdafolt. A cél a veterán vizsga. Több szem többet lát, várom a tanácsokat és az építő jellegű kritikákat. Esetleg bíztatást Very Happy Lesz néhány apróság amit be kell szereznem még, néhány patent a rendszámtartóhoz, vízhőfok jeladó, rendszámtáblavilágítás, zseblámpa) de kb ennyi is. Hétvégenként csináljuk egy barátommal.

Képeim közt láthatjátok a folyamatot.





BMW 316 E30 Coupe M10 1985.

Budapest    3    2017.01.12. 18:58
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére