POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 48 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Szivó motorok GY.I.K.-ja

JoeE34
2017.04.13. 11:22   






Nagyon szép képek.
Én is véltem felfedezni különbségeket az M50-es blokkon belül. A korai novanosos blokkban volt furat, az újabban meg nincs. De pl meglepett az is, hogy a későbbin elhagyták az olajszivattyú láncterelőjét is.


Már gyerekkoromban is baj volt a matekommal: 1-5-3-6-2-4

Debrecen környéke    92    2009.08.22. 19:54
Norbi0517
2017.04.12. 10:21   






Srácok, felmerült egy kérdés bennem. Ugye a 885-ös hengerfejen, és a gyárilag 84mm-es blokkon a hengerek közt van 2-2 furat a víznek. Na már most a gyárilag 80-as blokkokon ez a furat nincs meg. Okozhat ez gondot, hogy ott nem tud folyni?

Közben kiderült, hogy az egyik hengerfejem is kuka. Egy bontatlan 25i-ről szedtem le egy másikat, amit amúgy is fel kell újítani, de azért vérzik a szívem, hogy egy "szar" stroker miatt megfosztom a gyáritól(legalább is addig amíg nem veszek, és újítok fel egy másikat). Azon is agyaltam, hogy néhány forinttal később amikor már üzembiztos a motor, esetleg egy 731-et kellene szépen felportolni, nagy szelepeket bele, nagy tengelyt, szerintetek?

Néhány képet csináltam közben:

https://drive.google.com/file/d/0B5mTLDlsOVUQeURKeHdCYmNvck0/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5mTLDlsOVUQS2tPQTdudDEtYzg/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5mTLDlsOVUQaXFKUWpJLWp0dzQ/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5mTLDlsOVUQbFNNUXh2R3FkYzg/view?usp=sharing


   266    2012.03.04. 14:09
Laleeboy
2017.04.11. 11:43   






ZSOSZ írta:
roland.farkas írta:
És melyik motor bele kell hozza?
ZSOSZ írta:

b24-re átfűzhető,furás nélkül. Smile

Eredetileg 80x66 os a blokk 31,7mm dugómagassággal.
145-ös hajtókarral.
tds főtengely+135-ös hajtókar saját dugattyúival jó lesz.Nagyon.
Smile


Csak kérdés hogy érdemes e a 20-ast reszelni?

Abból a pénzből (meg egy kicsiből) helyre lehetne pofozni egy nagyobbat is ha nem talál az ember jó állapotút


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3878    2005.07.19. 15:10
Mts
2017.04.11. 09:48   






Van egy m51 tds fötengelyem elado ,,,, Very Happy ha valaki gyurni szeretne))) Very Happy


   631    2005.11.15. 19:23
ZSOSZ
2017.04.10. 20:14   






roland.farkas írta:
És melyik motor bele kell hozza?
ZSOSZ írta:

b24-re átfűzhető,furás nélkül. Smile

Eredetileg 80x66 os a blokk 31,7mm dugómagassággal.
145-ös hajtókarral.
tds főtengely+135-ös hajtókar saját dugattyúival jó lesz.Nagyon.
Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3296    2007.01.19. 13:46
roland.farkas
2017.04.09. 08:28   






És melyik motor bele kell hozza?
ZSOSZ írta:
roland.farkas írta:
Hát így tényleg nem szerencsés Sad
Motor nagyon jó állapotú ezert is szeretnem ezt tovabb reszelni.
23/28 motort normalis allapotban, foldi arakon nem egyszeru
Csak hat mar jo lenne egy kis plusz ló Very Happy

Laleeboy írta:
roland.farkas írta:
sziasztok
lehet amatőr kérdés, m52b20-nál is vannak hasonló megoldások?
novothauto írta:
Stroker témához. Én reszelgetek egy M52B30-at. Az M52 elég jó alap, bár sokan fikázzák a nikasil miatt (éppen be lehet perselyezni is).Viszont nem olyan nehéz, mint a vasblokk, ami szerintem számít. Az M52B28 és a B25 motorblokk és hengerfej ugyanaz, anni az eltérés, hogy más a vezérműtengely, de nem profil szempontjából, hanem 5 fok eltérés van a vezérlési idő kezdetében. Tehát ki kell választani egy jó állapotú m52B25-öt és kidobni a belsejét. Kb 80-100 ezerért kapni jó M54B30 forgattyús mechanizmust, azt bele kell fűzni új gyűrűkkel és csapágyakkal. Az M54B30 dugók és hajtókarok sokkal könnyebbek is. Talán annyi ami kérdéses, hogy a nikasilos hengerhez illesztett 84 névleges átmérőjű dugattyúk 83.99-esek, míg az M54B30 dugói 83.965-ösek, de eddig amit külföldi fórumokon mazsolázgattam, nem volt ebből probléma. Ár-érték arányban mindenképpen ez a legjobb megoldás, nem kell VEMS-ezni, ha össze van állítva a motor,később is lehet variálni a vezérműtengelyekkel. Esetleg Szívó oldalra az M54B30 szívó tengely bemegy kis átalakítással, kipufogó oldalra meg az M50B25 szívó tengely, és akkor nincsenek drága alkatrészek a motorban. Bár nyilván két Schrick mindennél jobb, de ezt később is be lehet építeni.
A Siemens MS41 vezérlőt sokan tudják írkálni itthon is, de az ebay-ről rendelhető is az adott motor konfighoz, amit elég lesz majd hozzá finomítani. Ráadásul ez a vezérlő még elég analóg. Szerintem nem is fontos maximumra kihegyezni, ha valaki hosszútávon napi járós autóba tenné, nem az a lényeg, hogy mit mutat a Dínó, hanem hogy egy strapabíró jól autózható, télen is pöccre induló motorunk legyen. Már ha ez szempont. Sokat számolgattam a kompresszióviszonyt, és találtam is egy táblázatot, nagyjából nekem is ezek jöttek ki:

http://indafoto.hu/novothtibor/image/24872164-f8141fd6/user

A soha el nem készült, vagy szarul működő turbósításnál mindenképpen jobb, és megbízható is. Bár igaz, hogy reálisan "csak" 220-230 lóerő.



Az nem ilyen szerencsés felállás mert 80-as a furata és mivel alu blokkos fúrni nem lehet max hüvelyezni de az elég költséges megoldás.

Annyit lehet kezdeni vele hogy belefűzöd az M54B22 belét ami szintén 80-as furatú de 2200Ccm de szerintem csak akkor éri meg ha már úgyis döglött a moci és a felújítás mellett döntesz

Vagy cseréled 23,28 -ra ami ránézésre pont ugyanolyan mint a 20-as Very Happy

b24-re átfűzhető,furás nélkül. Smile


   7    2012.08.28. 14:46
ZSOSZ
2017.04.09. 08:19   






roland.farkas írta:
Hát így tényleg nem szerencsés Sad
Motor nagyon jó állapotú ezert is szeretnem ezt tovabb reszelni.
23/28 motort normalis allapotban, foldi arakon nem egyszeru
Csak hat mar jo lenne egy kis plusz ló Very Happy

Laleeboy írta:
roland.farkas írta:
sziasztok
lehet amatőr kérdés, m52b20-nál is vannak hasonló megoldások?
novothauto írta:
Stroker témához. Én reszelgetek egy M52B30-at. Az M52 elég jó alap, bár sokan fikázzák a nikasil miatt (éppen be lehet perselyezni is).Viszont nem olyan nehéz, mint a vasblokk, ami szerintem számít. Az M52B28 és a B25 motorblokk és hengerfej ugyanaz, anni az eltérés, hogy más a vezérműtengely, de nem profil szempontjából, hanem 5 fok eltérés van a vezérlési idő kezdetében. Tehát ki kell választani egy jó állapotú m52B25-öt és kidobni a belsejét. Kb 80-100 ezerért kapni jó M54B30 forgattyús mechanizmust, azt bele kell fűzni új gyűrűkkel és csapágyakkal. Az M54B30 dugók és hajtókarok sokkal könnyebbek is. Talán annyi ami kérdéses, hogy a nikasilos hengerhez illesztett 84 névleges átmérőjű dugattyúk 83.99-esek, míg az M54B30 dugói 83.965-ösek, de eddig amit külföldi fórumokon mazsolázgattam, nem volt ebből probléma. Ár-érték arányban mindenképpen ez a legjobb megoldás, nem kell VEMS-ezni, ha össze van állítva a motor,később is lehet variálni a vezérműtengelyekkel. Esetleg Szívó oldalra az M54B30 szívó tengely bemegy kis átalakítással, kipufogó oldalra meg az M50B25 szívó tengely, és akkor nincsenek drága alkatrészek a motorban. Bár nyilván két Schrick mindennél jobb, de ezt később is be lehet építeni.
A Siemens MS41 vezérlőt sokan tudják írkálni itthon is, de az ebay-ről rendelhető is az adott motor konfighoz, amit elég lesz majd hozzá finomítani. Ráadásul ez a vezérlő még elég analóg. Szerintem nem is fontos maximumra kihegyezni, ha valaki hosszútávon napi járós autóba tenné, nem az a lényeg, hogy mit mutat a Dínó, hanem hogy egy strapabíró jól autózható, télen is pöccre induló motorunk legyen. Már ha ez szempont. Sokat számolgattam a kompresszióviszonyt, és találtam is egy táblázatot, nagyjából nekem is ezek jöttek ki:

http://indafoto.hu/novothtibor/image/24872164-f8141fd6/user

A soha el nem készült, vagy szarul működő turbósításnál mindenképpen jobb, és megbízható is. Bár igaz, hogy reálisan "csak" 220-230 lóerő.



Az nem ilyen szerencsés felállás mert 80-as a furata és mivel alu blokkos fúrni nem lehet max hüvelyezni de az elég költséges megoldás.

Annyit lehet kezdeni vele hogy belefűzöd az M54B22 belét ami szintén 80-as furatú de 2200Ccm de szerintem csak akkor éri meg ha már úgyis döglött a moci és a felújítás mellett döntesz

Vagy cseréled 23,28 -ra ami ránézésre pont ugyanolyan mint a 20-as Very Happy

b24-re átfűzhető,furás nélkül. Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3296    2007.01.19. 13:46
roland.farkas
2017.04.07. 15:44   






Hát így tényleg nem szerencsés Sad
Motor nagyon jó állapotú ezert is szeretnem ezt tovabb reszelni.
23/28 motort normalis allapotban, foldi arakon nem egyszeru
Csak hat mar jo lenne egy kis plusz ló Very Happy

Laleeboy írta:
roland.farkas írta:
sziasztok
lehet amatőr kérdés, m52b20-nál is vannak hasonló megoldások?
novothauto írta:
Stroker témához. Én reszelgetek egy M52B30-at. Az M52 elég jó alap, bár sokan fikázzák a nikasil miatt (éppen be lehet perselyezni is).Viszont nem olyan nehéz, mint a vasblokk, ami szerintem számít. Az M52B28 és a B25 motorblokk és hengerfej ugyanaz, anni az eltérés, hogy más a vezérműtengely, de nem profil szempontjából, hanem 5 fok eltérés van a vezérlési idő kezdetében. Tehát ki kell választani egy jó állapotú m52B25-öt és kidobni a belsejét. Kb 80-100 ezerért kapni jó M54B30 forgattyús mechanizmust, azt bele kell fűzni új gyűrűkkel és csapágyakkal. Az M54B30 dugók és hajtókarok sokkal könnyebbek is. Talán annyi ami kérdéses, hogy a nikasilos hengerhez illesztett 84 névleges átmérőjű dugattyúk 83.99-esek, míg az M54B30 dugói 83.965-ösek, de eddig amit külföldi fórumokon mazsolázgattam, nem volt ebből probléma. Ár-érték arányban mindenképpen ez a legjobb megoldás, nem kell VEMS-ezni, ha össze van állítva a motor,később is lehet variálni a vezérműtengelyekkel. Esetleg Szívó oldalra az M54B30 szívó tengely bemegy kis átalakítással, kipufogó oldalra meg az M50B25 szívó tengely, és akkor nincsenek drága alkatrészek a motorban. Bár nyilván két Schrick mindennél jobb, de ezt később is be lehet építeni.
A Siemens MS41 vezérlőt sokan tudják írkálni itthon is, de az ebay-ről rendelhető is az adott motor konfighoz, amit elég lesz majd hozzá finomítani. Ráadásul ez a vezérlő még elég analóg. Szerintem nem is fontos maximumra kihegyezni, ha valaki hosszútávon napi járós autóba tenné, nem az a lényeg, hogy mit mutat a Dínó, hanem hogy egy strapabíró jól autózható, télen is pöccre induló motorunk legyen. Már ha ez szempont. Sokat számolgattam a kompresszióviszonyt, és találtam is egy táblázatot, nagyjából nekem is ezek jöttek ki:

http://indafoto.hu/novothtibor/image/24872164-f8141fd6/user

A soha el nem készült, vagy szarul működő turbósításnál mindenképpen jobb, és megbízható is. Bár igaz, hogy reálisan "csak" 220-230 lóerő.



Az nem ilyen szerencsés felállás mert 80-as a furata és mivel alu blokkos fúrni nem lehet max hüvelyezni de az elég költséges megoldás.

Annyit lehet kezdeni vele hogy belefűzöd az M54B22 belét ami szintén 80-as furatú de 2200Ccm de szerintem csak akkor éri meg ha már úgyis döglött a moci és a felújítás mellett döntesz

Vagy cseréled 23,28 -ra ami ránézésre pont ugyanolyan mint a 20-as Very Happy


   7    2012.08.28. 14:46
Laleeboy
2017.04.07. 07:54   






roland.farkas írta:
sziasztok
lehet amatőr kérdés, m52b20-nál is vannak hasonló megoldások?
novothauto írta:
Stroker témához. Én reszelgetek egy M52B30-at. Az M52 elég jó alap, bár sokan fikázzák a nikasil miatt (éppen be lehet perselyezni is).Viszont nem olyan nehéz, mint a vasblokk, ami szerintem számít. Az M52B28 és a B25 motorblokk és hengerfej ugyanaz, anni az eltérés, hogy más a vezérműtengely, de nem profil szempontjából, hanem 5 fok eltérés van a vezérlési idő kezdetében. Tehát ki kell választani egy jó állapotú m52B25-öt és kidobni a belsejét. Kb 80-100 ezerért kapni jó M54B30 forgattyús mechanizmust, azt bele kell fűzni új gyűrűkkel és csapágyakkal. Az M54B30 dugók és hajtókarok sokkal könnyebbek is. Talán annyi ami kérdéses, hogy a nikasilos hengerhez illesztett 84 névleges átmérőjű dugattyúk 83.99-esek, míg az M54B30 dugói 83.965-ösek, de eddig amit külföldi fórumokon mazsolázgattam, nem volt ebből probléma. Ár-érték arányban mindenképpen ez a legjobb megoldás, nem kell VEMS-ezni, ha össze van állítva a motor,később is lehet variálni a vezérműtengelyekkel. Esetleg Szívó oldalra az M54B30 szívó tengely bemegy kis átalakítással, kipufogó oldalra meg az M50B25 szívó tengely, és akkor nincsenek drága alkatrészek a motorban. Bár nyilván két Schrick mindennél jobb, de ezt később is be lehet építeni.
A Siemens MS41 vezérlőt sokan tudják írkálni itthon is, de az ebay-ről rendelhető is az adott motor konfighoz, amit elég lesz majd hozzá finomítani. Ráadásul ez a vezérlő még elég analóg. Szerintem nem is fontos maximumra kihegyezni, ha valaki hosszútávon napi járós autóba tenné, nem az a lényeg, hogy mit mutat a Dínó, hanem hogy egy strapabíró jól autózható, télen is pöccre induló motorunk legyen. Már ha ez szempont. Sokat számolgattam a kompresszióviszonyt, és találtam is egy táblázatot, nagyjából nekem is ezek jöttek ki:

http://indafoto.hu/novothtibor/image/24872164-f8141fd6/user

A soha el nem készült, vagy szarul működő turbósításnál mindenképpen jobb, és megbízható is. Bár igaz, hogy reálisan "csak" 220-230 lóerő.



Az nem ilyen szerencsés felállás mert 80-as a furata és mivel alu blokkos fúrni nem lehet max hüvelyezni de az elég költséges megoldás.

Annyit lehet kezdeni vele hogy belefűzöd az M54B22 belét ami szintén 80-as furatú de 2200Ccm de szerintem csak akkor éri meg ha már úgyis döglött a moci és a felújítás mellett döntesz

Vagy cseréled 23,28 -ra ami ránézésre pont ugyanolyan mint a 20-as Very Happy


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3878    2005.07.19. 15:10
roland.farkas
2017.04.06. 21:37   






sziasztok
lehet amatőr kérdés, m52b20-nál is vannak hasonló megoldások?
novothauto írta:
Stroker témához. Én reszelgetek egy M52B30-at. Az M52 elég jó alap, bár sokan fikázzák a nikasil miatt (éppen be lehet perselyezni is).Viszont nem olyan nehéz, mint a vasblokk, ami szerintem számít. Az M52B28 és a B25 motorblokk és hengerfej ugyanaz, anni az eltérés, hogy más a vezérműtengely, de nem profil szempontjából, hanem 5 fok eltérés van a vezérlési idő kezdetében. Tehát ki kell választani egy jó állapotú m52B25-öt és kidobni a belsejét. Kb 80-100 ezerért kapni jó M54B30 forgattyús mechanizmust, azt bele kell fűzni új gyűrűkkel és csapágyakkal. Az M54B30 dugók és hajtókarok sokkal könnyebbek is. Talán annyi ami kérdéses, hogy a nikasilos hengerhez illesztett 84 névleges átmérőjű dugattyúk 83.99-esek, míg az M54B30 dugói 83.965-ösek, de eddig amit külföldi fórumokon mazsolázgattam, nem volt ebből probléma. Ár-érték arányban mindenképpen ez a legjobb megoldás, nem kell VEMS-ezni, ha össze van állítva a motor,később is lehet variálni a vezérműtengelyekkel. Esetleg Szívó oldalra az M54B30 szívó tengely bemegy kis átalakítással, kipufogó oldalra meg az M50B25 szívó tengely, és akkor nincsenek drága alkatrészek a motorban. Bár nyilván két Schrick mindennél jobb, de ezt később is be lehet építeni.
A Siemens MS41 vezérlőt sokan tudják írkálni itthon is, de az ebay-ről rendelhető is az adott motor konfighoz, amit elég lesz majd hozzá finomítani. Ráadásul ez a vezérlő még elég analóg. Szerintem nem is fontos maximumra kihegyezni, ha valaki hosszútávon napi járós autóba tenné, nem az a lényeg, hogy mit mutat a Dínó, hanem hogy egy strapabíró jól autózható, télen is pöccre induló motorunk legyen. Már ha ez szempont. Sokat számolgattam a kompresszióviszonyt, és találtam is egy táblázatot, nagyjából nekem is ezek jöttek ki:

http://indafoto.hu/novothtibor/image/24872164-f8141fd6/user

A soha el nem készült, vagy szarul működő turbósításnál mindenképpen jobb, és megbízható is. Bár igaz, hogy reálisan "csak" 220-230 lóerő.


   7    2012.08.28. 14:46
roland.farkas
2017.04.06. 21:35   








   7    2012.08.28. 14:46
Laleeboy
2017.03.29. 10:46   






https://www.youtube.com/watch?v=A85-YQsm6pY

Surprised


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3878    2005.07.19. 15:10
ZSOSZ
2017.03.28. 19:45   






Norbi0517 írta:
Valamelyest haladtam a motorral, holnap teszek majd fel pár képet is. A forgattyús mechanizmus már benne van, 6db új 9,4-es dugóval, itt is köszönöm Steamnek a közreműködést Very Happy

Ti szoktatok különféle kencéket használni, vagy elég hogy jó bőven megolajoztam mindent? Gondoltam olyanra is, hogy meghajtani majd az olajpumpát fúróval, amíg nincs fent a szíj, esetleg először gyertyák nélkül tekertetni a motort. Van erre bevált módszer vagy ne gondoljam túl?

Még egy dolog ami az olajzással kapcsolatos, észrevettem hogy az olajpumpa tengely kívülre eső siklócsapágya enyhén szólva is nem az igazi. Őt hogy tudom kiszabadítani? Krova fej és kalapács?

Gyertya nélkül önindítózz,nem kell tulspirázni a dolgot ha rendes vastag olajjal raktad össze,
Nem lehet kapni olyan siklócsapágyat ujonnan.Legfeljebb jó állapotut tudsz másik blokkból.


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3296    2007.01.19. 13:46
Norbi0517
2017.03.27. 21:18   






Valamelyest haladtam a motorral, holnap teszek majd fel pár képet is. A forgattyús mechanizmus már benne van, 6db új 9,4-es dugóval, itt is köszönöm Steamnek a közreműködést Very Happy

Ti szoktatok különféle kencéket használni, vagy elég hogy jó bőven megolajoztam mindent? Gondoltam olyanra is, hogy meghajtani majd az olajpumpát fúróval, amíg nincs fent a szíj, esetleg először gyertyák nélkül tekertetni a motort. Van erre bevált módszer vagy ne gondoljam túl?

Még egy dolog ami az olajzással kapcsolatos, észrevettem hogy az olajpumpa tengely kívülre eső siklócsapágya enyhén szólva is nem az igazi. Őt hogy tudom kiszabadítani? Krova fej és kalapács?


   266    2012.03.04. 14:09
Laleeboy
2017.03.22. 11:18   






Érdekesség

Főleg a videót érdemes értelmezni...


http://totalcar.hu/magazin/2017/03/20/lada-motor_haromszoros_erovel/


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3878    2005.07.19. 15:10
Norbi0517
2017.03.19. 11:22   






Qenk írta:
Nem volna szabad, az én "kopott" motoromban egyik sem bólintott.
Mikor levettem a HF-t ez volt az első amit megnéztem.
Ha bólintott volna Zsosz nem is látta volna azt a motort. Ennek ellenére Ő igencsak kopottnak vélte a szétszedés során a mozgó alkatrészeket.
Szidta édesanyámat rendesen az biztos Very Happy

Mellesleg részemről nem kérdés, hogy gyűrűket cserélnék.
A régi másképp kopott be. Ha már újra kezdesz mindent, ne azon a pár ezres gyűrűkön múljon.

Mi számít csipegetésnek?
Hidegen úgy csípi, hogy öröm nézni.
De a tapasztalat az, hogy bármely m20 kb 1 litert eléget 10 ezrenként. Az egészségesnek mondható, a mai motorokhoz képest, ahol 2-3 ezrenként simán elfüstölnek egy litert.

A b28 dugón erősen gondolkodnék pozitív irányba. De akkor lehet lesz mégegy köröd a gépműhelybe, hogy a blokk magassága megfelelő legyen a dugókhoz.


A B28 dugó tetszene, főleg hogy ezek majdnem makulátlanok ránézésre, nincs rajtuk csík Very Happy hajtókarok is vannak hozzá, úgy nem tudom szintben járna-e, de a zsebezés miatt nem igazán szeretném, nem ismerek olyat aki megcsinálná.

A csípés nem tudom mit jelent a gépműhelyes fejében, az biztos, hogy az előző blokkban ez a dugó 1,5liter/100km volt. El szerettem volna kerülni a dugóvásárlást, mondtam neki hogy fúrja hozzá, de most vagy nem vette figyelembe a kérésemet, vagy annyira szarok voltak, hogy nem lehetett hozzáilleszteni, de akkor meg miért nem ezzel kezdte? Már mindegy is, beletörődtem.

Gyűrűket már vettem, de úgy tűnik vissza is viszem, mert van egy 160ezres ajánlat rövid szoknyás 9,4-es dugókra, zsír újak, csapszeggel, gyűrűvel. Úgy vagyok vele hogy inkább megveszem ezeket, mint összerakjam használt dugóval és megint szar legyen Mad
(Azért ha itt valakinek van garantáltan jó 9,4-ese, arra vevő vagyok, de random arcoktól nem vennék.)


   266    2012.03.04. 14:09
Qenk
2017.03.17. 19:37   






Nem volna szabad, az én "kopott" motoromban egyik sem bólintott.
Mikor levettem a HF-t ez volt az első amit megnéztem.
Ha bólintott volna Zsosz nem is látta volna azt a motort. Ennek ellenére Ő igencsak kopottnak vélte a szétszedés során a mozgó alkatrészeket.
Szidta édesanyámat rendesen az biztos Very Happy

Mellesleg részemről nem kérdés, hogy gyűrűket cserélnék.
A régi másképp kopott be. Ha már újra kezdesz mindent, ne azon a pár ezres gyűrűkön múljon.

Mi számít csipegetésnek?
Hidegen úgy csípi, hogy öröm nézni.
De a tapasztalat az, hogy bármely m20 kb 1 litert eléget 10 ezrenként. Az egészségesnek mondható, a mai motorokhoz képest, ahol 2-3 ezrenként simán elfüstölnek egy litert.

A b28 dugón erősen gondolkodnék pozitív irányba. De akkor lehet lesz mégegy köröd a gépműhelybe, hogy a blokk magassága megfelelő legyen a dugókhoz.


kÓCSmA    1182    2011.02.01. 09:27
Norbi0517
2017.03.16. 23:11   






ZSOSZ írta:
Norbi0517 írta:
Kicsit jobban megnéztem a dolgokat, a gyűrűhézag 0,2-0,25

https://drive.google.com/file/d/0B5mTLDlsOVUQNWNQai1VTHBPTE0/view?usp=sharing

Amit még nem írtam le: a gépműhelyes mondta, hogy kár hogy ennyire el vannak szedve a dugók. A kúpossága megvan, ugye azokat megmérte, be is másoltam ide. Csíphetni majd az olajat szerinte, na már most ha csípi az engem nem érdekel, csak ne vedelje mint az előző blokkban, nem hagy nyugodni hogy ez a téma, bár már itt is leírtátok hogy még belefér ez a kopottság, azért linkelek egy képet amin a rövid szoknyás b25 dugó van és az én dugóm, a gyári rövid kb 4mm-rel hosszabb mint az enyém. Jó lesz így, nem lesz jó? Összerakjam ezekkel, vagy ne rakjam? Meg fogok őszülni ha még egyszer szét kell majd fűzni Nemérti

https://drive.google.com/file/d/0B5mTLDlsOVUQRDBEaUxvaFk5Z1U/view?usp=sharing

A dugók szoknyáiból le kell szedni olykor hogy a főtengely sonkákba nem ütközve körbe foroghasson a motor.
Ölég csíkossak. Szemcsis


Jaja azt én is tudtam, hogy nem fér el a nagy szoknyás dugó. Az az érdekes, hogy beletettem azt a mellette lévő kései dugót, az is lóg a blokkban, de a saját blokkjában meg nem, pedig az kopott ugyebár. M52B28 dugó is van itthon, az olyan stabil hogy öröm nézni. Ti mit tapasztaltatok eddig, szabad bólintani a dugónak egy új blokkban vagy teljesen stabilnak kellene lennie?


   266    2012.03.04. 14:09
ZSOSZ
2017.03.16. 22:32   






Norbi0517 írta:
Kicsit jobban megnéztem a dolgokat, a gyűrűhézag 0,2-0,25

https://drive.google.com/file/d/0B5mTLDlsOVUQNWNQai1VTHBPTE0/view?usp=sharing

Amit még nem írtam le: a gépműhelyes mondta, hogy kár hogy ennyire el vannak szedve a dugók. A kúpossága megvan, ugye azokat megmérte, be is másoltam ide. Csíphetni majd az olajat szerinte, na már most ha csípi az engem nem érdekel, csak ne vedelje mint az előző blokkban, nem hagy nyugodni hogy ez a téma, bár már itt is leírtátok hogy még belefér ez a kopottság, azért linkelek egy képet amin a rövid szoknyás b25 dugó van és az én dugóm, a gyári rövid kb 4mm-rel hosszabb mint az enyém. Jó lesz így, nem lesz jó? Összerakjam ezekkel, vagy ne rakjam? Meg fogok őszülni ha még egyszer szét kell majd fűzni Nemérti

https://drive.google.com/file/d/0B5mTLDlsOVUQRDBEaUxvaFk5Z1U/view?usp=sharing

A dugók szoknyáiból le kell szedni olykor hogy a főtengely sonkákba nem ütközve körbe foroghasson a motor.
Ölég csíkossak. Szemcsis


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3296    2007.01.19. 13:46
Norbi0517
2017.03.16. 17:54   






Kicsit jobban megnéztem a dolgokat, a gyűrűhézag 0,2-0,25

https://drive.google.com/file/d/0B5mTLDlsOVUQNWNQai1VTHBPTE0/view?usp=sharing

Amit még nem írtam le: a gépműhelyes mondta, hogy kár hogy ennyire el vannak szedve a dugók. A kúpossága megvan, ugye azokat megmérte, be is másoltam ide. Csíphetni majd az olajat szerinte, na már most ha csípi az engem nem érdekel, csak ne vedelje mint az előző blokkban, nem hagy nyugodni hogy ez a téma, bár már itt is leírtátok hogy még belefér ez a kopottság, azért linkelek egy képet amin a rövid szoknyás b25 dugó van és az én dugóm, a gyári rövid kb 4mm-rel hosszabb mint az enyém. Jó lesz így, nem lesz jó? Összerakjam ezekkel, vagy ne rakjam? Meg fogok őszülni ha még egyszer szét kell majd fűzni Nemérti

https://drive.google.com/file/d/0B5mTLDlsOVUQRDBEaUxvaFk5Z1U/view?usp=sharing


   266    2012.03.04. 14:09
Norbi0517
2017.03.16. 15:31   






Laleeboy írta:

Fotók Bunyós


Fürdetés, olajozás közben csináltam párat Cool

https://drive.google.com/file/d/0B5mTLDlsOVUQbFc5NW9qT2xNWjg/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5mTLDlsOVUQdTRkX3NTcGh1bGM/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5mTLDlsOVUQallzbjJKMU9KSjg/view?usp=sharing


   266    2012.03.04. 14:09
Laleeboy
2017.03.16. 11:38   






Norbi0517 írta:
Qenk írta:
Még csak most olvasgattam vissza,

Norbi személyem szerint örömmel tölt el, hogy végül csak a jóöreg m20 mellett döntöttél.
Lassan kezdtem nyugdíjjasnak érezni magam, hogy masszívan kitartok mellettük. Mindenki csak dobálja a hátamögé ezeket a motorokat. Jó hír, hogy van aki még épít belőlük valamit.


Köszönöm a biztató szavakat! Very Happy
Visszaérkezett a blokk a gépműhelyből, nagyon jó ránézni Surprised
Esetleg tippeket elfogadok az olaj járatok alapos kitakarítására Very Happy

Gyűrűket kell bántani ilyenkor? Ránézésre ilyen 0,1 lehet a hézag, de holnap rámérek.



Fotók Bunyós


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3878    2005.07.19. 15:10
Norbi0517
2017.03.14. 19:21   






Qenk írta:
Még csak most olvasgattam vissza,

Norbi személyem szerint örömmel tölt el, hogy végül csak a jóöreg m20 mellett döntöttél.
Lassan kezdtem nyugdíjjasnak érezni magam, hogy masszívan kitartok mellettük. Mindenki csak dobálja a hátamögé ezeket a motorokat. Jó hír, hogy van aki még épít belőlük valamit.


Köszönöm a biztató szavakat! Very Happy
Visszaérkezett a blokk a gépműhelyből, nagyon jó ránézni Surprised
Esetleg tippeket elfogadok az olaj járatok alapos kitakarítására Very Happy

Gyűrűket kell bántani ilyenkor? Ránézésre ilyen 0,1 lehet a hézag, de holnap rámérek.


   266    2012.03.04. 14:09
ZSOSZ
2017.03.06. 20:46   






Qenk írta:
Még csak most olvasgattam vissza,

Norbi személyem szerint örömmel tölt el, hogy végül csak a jóöreg m20 mellett döntöttél.
Lassan kezdtem nyugdíjjasnak érezni magam, hogy masszívan kitartok mellettük. Mindenki csak dobálja a hátamögé ezeket a motorokat. Jó hír, hogy van aki még épít belőlük valamit.

Kacsint


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3296    2007.01.19. 13:46
Qenk
2017.03.06. 19:54   






Még csak most olvasgattam vissza,

Norbi személyem szerint örömmel tölt el, hogy végül csak a jóöreg m20 mellett döntöttél.
Lassan kezdtem nyugdíjjasnak érezni magam, hogy masszívan kitartok mellettük. Mindenki csak dobálja a hátamögé ezeket a motorokat. Jó hír, hogy van aki még épít belőlük valamit.


kÓCSmA    1182    2011.02.01. 09:27
Hozzászólások megtekintése:   
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 48 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére