POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 48 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Szériák szerint E..  »   E39 " 5 series "

Tibi525tds
2017.06.06. 09:28   






Sziasztok. Segitséget kérnék. Van egy 540i automatám. A helyzet a következö. Alapjáraton tökéletes,viszont ahogy eléri a 2000es fordulatot nem megy 3henger. Hibának 1,2,4 hengert írja. Trafok,gyertyák jók. Valakinek valami tipp? Elöre is köszönöm a tippeket.


Szeged    136    2009.10.31. 23:35
czanki90
2017.06.03. 18:48   






Szép estét azt szeretném kérdezni nem e tud valaki normális autó fényezőműhelyt ( Ahol festő dolgozik nem pl. 1 pék cukrász.)
Elvárásaim:
- Számlaképes

- Magas minőségi szép munka ( Mert van ami 1-eseknek megfelel mert a narancsbőrösre fujt autókat is szépnek tartják 1-esek mer annyira hülyék, na nekem nem ilyen kell!
)
- Rendes fényező műhely, nem 1 fészer

1 E39 M packet Imola Rot színű autóról lenne szó ami nem áll messze a tökéletes állapottól (nem a 600k-s szétrohadt társairól beszélek)
De a széria típusbetegségek sajnos ezen is előkívánkoznak Pl. csomagtér zárja körüli rozsdásodás, jobb kerékjárat ívnél hátsó lökős felett egy 1x3cm-es rozsdafolt.
4-5db kisebb horpadás 6-7 csikarás ezek javítandók, és festendőek.
És a végén 1 totál polírozás.

Az árat azért nem említettem mint elvárás mert a rendes munkát megfizetem, de azért kell rendes fényező műhely, mert nekem régen 1-es embereknek ecsetelgettem a munkájának hibáit akkor egyből jött a válasz hogy rendes műhelyben ez 2x ennyi lenne.
Én erre csak azt mondtam, mondom hogy te, ti sem úgy hirdetitek magatokat hogy fele árból félig szar de félig jó festést vállalok. Szóval munka elvégzése után tuti nagyítóval nézem át, ezért sincs szükségem kóklerekre!
Szemcsis


Kisköre    9    2009.04.25. 12:56
mate31
2017.03.18. 15:26   






Üdv mindenkinek
Van valakinek tapasztalata fk 30-20 as ültetőrugóról.
Köszi


   28    2009.03.29. 20:50
varesz66
2017.01.24. 00:12   






Azt vettem észre, pontosabban, mikor már én is láttam az autót, hogy a hűtő bal alsó részénél, a tágulási tartály alatt.Az össze peremezett részénél, elég rendesen gyöngyözött a viz.Azt nem emlitettem, hogy automata váltós.Ugyanis tegnap este még azt mondta egy ismerősöm, hogy a váltó olaj hűtőjébe is távozhat a viz.


pest megye    41    2011.08.29. 09:41
KASZA Mester
2017.01.23. 14:43   





Kiemelt hirdető
Kiemelt hirdető
varesz66 írta:
Sziasztok. Volna egy olyan gondom, hogy elég hamar eltűnik a hűtőviz, ez egy 97-es 523i. A víz csövek nem keményednek be, olajban nincs viz,a belseje száraz, a fűtése eléggé harmatos, és nem párásodik a belseje, már mint a szélvédő.Esetleg valakinek valami tippje?

attol még lehet gatas,vagy hengerfejes az autod.
kipufogoba dolgozza a vizet,és nem a motor olajba.
kipufogon meg pára formájában eszre se veszed hogy eltünik...


Szfvár    2360    2007.04.30. 12:32
varesz66
2017.01.22. 15:05   






Sziasztok. Volna egy olyan gondom, hogy elég hamar eltűnik a hűtőviz, ez egy 97-es 523i. A víz csövek nem keményednek be, olajban nincs viz,a belseje száraz, a fűtése eléggé harmatos, és nem párásodik a belseje, már mint a szélvédő.Esetleg valakinek valami tippje?


pest megye    41    2011.08.29. 09:41
Laleeboy
2017.01.22. 13:57   






róka837 írta:
Laleeboy írta:
Qenk írta:
Szerintem egy hegesztőpálcáéval.

Csapágy, csapágyház méretei melyik dioval egyeznek?



Más ötleten nincs lompos!

Engem ez jobban foglalkoztat:

https://www.youtube.com/watch?v=2wZ9EqEeSHM

https://www.youtube.com/watch?v=bGgYTL1KvFY


A realoemben meg tudod nézni hogy Typ 188 vagy Typ 210

Ha 188 akkor E30 E36 nagyházas E34 kisházas
Ha 210 akkor E32 750 pl
szerintem teljesen hülye vagyok a realoemhez! Very Happy ott ir215öt meg 217et??? nem jot nézzek igaz a tömitésekre vin számom gs63073


Ne a tömítest nèzd hanem a komplett difit


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3861    2005.07.19. 15:10
róka837
2017.01.20. 21:08   






Laleeboy írta:
Qenk írta:
Szerintem egy hegesztőpálcáéval.

Csapágy, csapágyház méretei melyik dioval egyeznek?



Más ötleten nincs lompos!

Engem ez jobban foglalkoztat:

https://www.youtube.com/watch?v=2wZ9EqEeSHM

https://www.youtube.com/watch?v=bGgYTL1KvFY


A realoemben meg tudod nézni hogy Typ 188 vagy Typ 210

Ha 188 akkor E30 E36 nagyházas E34 kisházas
Ha 210 akkor E32 750 pl
szerintem teljesen hülye vagyok a realoemhez! Very Happy ott ir215öt meg 217et??? nem jot nézzek igaz a tömitésekre vin számom gs63073


   247    2008.06.14. 12:52
Laleeboy
2017.01.12. 15:34   






Qenk írta:
Szerintem egy hegesztőpálcáéval.

Csapágy, csapágyház méretei melyik dioval egyeznek?



Más ötleten nincs lompos!

Engem ez jobban foglalkoztat:

https://www.youtube.com/watch?v=2wZ9EqEeSHM

https://www.youtube.com/watch?v=bGgYTL1KvFY


A realoemben meg tudod nézni hogy Typ 188 vagy Typ 210

Ha 188 akkor E30 E36 nagyházas E34 kisházas
Ha 210 akkor E32 750 pl


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3861    2005.07.19. 15:10
Qenk
2017.01.11. 22:00   






Szerintem egy hegesztőpálcáéval.

Csapágy, csapágyház méretei melyik dioval egyeznek?



Más ötleten nincs lompos!

Engem ez jobban foglalkoztat:

https://www.youtube.com/watch?v=2wZ9EqEeSHM

https://www.youtube.com/watch?v=bGgYTL1KvFY


kÓCSmA    1178    2011.02.01. 09:27
róka837
2016.12.23. 20:46   






Jóestét mesterek! e39 530 dezsö alá szeretnék speert mivel csereszabatos a dioja e34 tds??? Surprised


   247    2008.06.14. 12:52
mate31
2016.12.22. 22:16   






Sziasztok
Van egy fura fűtés problèmám.
A vezető felől minden rendben jó meleget fúj de a jobb oldalon tök hideg, csak akkor melegszik be ha felemelem a fordulatot.lehet ez fűtèscsap.
Köszi
Ja ès mèg annyi,hogy a bal oldali gumicső ami a radiátorba csatlakozik hideg.


   28    2009.03.29. 20:50
Gep
2016.11.28. 14:44   






fricike328 írta:
Gep írta:
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni itt a fórumon találkozott már E39-nél a 1/4 tankos problémával? A jelenség a következő ha az üzemanyagszint negyed tank alá esik (van, hogy pirosba lép van, hogy még azt se éri el) kirakja az autó a DDE lámpát és megáll. Ilyenkor a diagnosztika azt mondja, hogy az alsó rendszeri nyomás alacsony pl 1.15 bar. Rátankolás és némi indítózás után újra beindul és minden működik megfelelően. Angol fórumokon találkoztam már sorstársak bejegyzéseivel a gondom az, hogy szinte az összes üzemanyagrendszeri alkatrész megemlítették, hogy esetleg az is okozhatja. Egyik megoldódott probléma szerint a látszólag működő tank AC cseréje oldotta meg a problémát. Viszont így potyára nem akarom elkezdeni újra cserélgetni az alkatrészeket.

Valakinek tapasztalat?

Köszi!
Üdv Balázs Surprised


Cseréld ki a tankban lévö ac pompát és fog müködni!De arra figyelj hogy visszahelyezésnél legyen pontosan a hején!


Rendben! Köszi! Kacsint


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
fricike328
2016.11.28. 14:28   






Gep írta:
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni itt a fórumon találkozott már E39-nél a 1/4 tankos problémával? A jelenség a következő ha az üzemanyagszint negyed tank alá esik (van, hogy pirosba lép van, hogy még azt se éri el) kirakja az autó a DDE lámpát és megáll. Ilyenkor a diagnosztika azt mondja, hogy az alsó rendszeri nyomás alacsony pl 1.15 bar. Rátankolás és némi indítózás után újra beindul és minden működik megfelelően. Angol fórumokon találkoztam már sorstársak bejegyzéseivel a gondom az, hogy szinte az összes üzemanyagrendszeri alkatrész megemlítették, hogy esetleg az is okozhatja. Egyik megoldódott probléma szerint a látszólag működő tank AC cseréje oldotta meg a problémát. Viszont így potyára nem akarom elkezdeni újra cserélgetni az alkatrészeket.

Valakinek tapasztalat?

Köszi!
Üdv Balázs Surprised


Cseréld ki a tankban lévö ac pompát és fog müködni!De arra figyelj hogy visszahelyezésnél legyen pontosan a hején!


Budapest    589    2010.06.27. 11:48
Kj529
2016.11.04. 22:04   






Sziasztok. Nekem egy 530D autóm van és olyan gondom van, hogy a kulcsal csak nyitni tudom az autót (távirányítással). Mechanikusan működik a zárás is. A kulcstanítást megcsináltam de a középgomb harmadik nyomására lehúzta az összes ablakot és a tetőt is. Mit csinálhatok rosszúl. Tudna valaki ebben segíteni. Előre is köszi.


   1    2016.11.01. 08:00
Gep
2016.10.27. 08:31   






Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni itt a fórumon találkozott már E39-nél a 1/4 tankos problémával? A jelenség a következő ha az üzemanyagszint negyed tank alá esik (van, hogy pirosba lép van, hogy még azt se éri el) kirakja az autó a DDE lámpát és megáll. Ilyenkor a diagnosztika azt mondja, hogy az alsó rendszeri nyomás alacsony pl 1.15 bar. Rátankolás és némi indítózás után újra beindul és minden működik megfelelően. Angol fórumokon találkoztam már sorstársak bejegyzéseivel a gondom az, hogy szinte az összes üzemanyagrendszeri alkatrész megemlítették, hogy esetleg az is okozhatja. Egyik megoldódott probléma szerint a látszólag működő tank AC cseréje oldotta meg a problémát. Viszont így potyára nem akarom elkezdeni újra cserélgetni az alkatrészeket.

Valakinek tapasztalat?

Köszi!
Üdv Balázs Surprised


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
lacamester
2016.09.24. 20:19   






...........



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2016.11.15. 18:25 (2).

Ami szép az nem csunya:)

Csepel City    323    2009.12.16. 21:14
Lezli
2016.09.14. 14:31   






ÜDV! most váltanék e39-re,és annyi lenne a kérdésem,hogy a kis board is kijelzi a fogyasztást/hátra lévő km...stb? és egyáltalán mi a különbség a nagy és kis board között? (jelenleg e36-om van.ennél nyilván tudom mi a különbség)

köszi előre is.


Gyöngyös    14    2009.12.31. 18:27
e2mustang
2016.07.27. 20:12   






JohnnyCash írta:
Sziasztok!
Komoly gondjaim akadtak a kocsimmal, és már több szerelő is elvérzett a problémán. Alanyunk e39 525i Aut. (2000). Már fél éve megy a nyűglődés, kronológiában az alábbi dolgok történtek:
Hali,a leírtak alapján ki kellene cserélni a benzintankban lévő műanyag csöveket(nem szívja át a benzint az egyik feléről a másikra) és a szénszűrő tartályt. valamint ránézni a szívótorok gumi könyökökre hogy van e rajtuk lyuk.


London    286    2012.03.03. 20:10
MM
2016.07.25. 20:25   






JohnnyCash írta:
Sziasztok!
Komoly gondjaim akadtak a kocsimmal, és már több szerelő is elvérzett a problémán. Alanyunk e39 525i Aut. (2000). Már fél éve megy a nyűglődés, kronológiában az alábbi dolgok történtek:
1. Zörgés hallatszott a hátsó ülés környékéről alapjáraton, terhelésen a hang megszűnt, valamint a reggeli hidegindításkor és/vagy hosszabb állás után sokáig kellett indítani, hogy beinduljon. Akadozva álltak fel a hengerek. AC-re gyanakodtunk. Indulás a szervizbe. Mire odaértem már csak négy henger ment.
2. Három hét a szervizben. Diagnózis: Repedt kartergáz, és vákumcső, jobb oldali benzinszivattyú csere. Csövek, AC kicserélve (újra, nem bontott)
3. Másnap indítom a kocsit. Még nehezebben kel életre, és a tank bal oldala felől megint kerepelő hang jön. Viszont megy miden henger. A szerelő vakarja a fejét. Válasz: ki kéne cserélni a tank baloldalán lévő "motyót" is. Kellett a kocsi nem tudtam egyből visszavinni. A kereplés két nap után abbamaradt, de ugyan úgy nehezen indult állás után.
4. Innentől jött az igazi szívás...Elérte a benzinmutató a 15 literes határt, és az autó azonnal ledadogott (a számítógép szerint nincs benzinnyommás). Mintha üres lenne. Öt liter kannából, és újra beindult. Vissza a szerelőhöz: A tank baloldali szintjelzőnél lévő egysége teljesen csere. A benzint leengedtük belőle, és kiderült, hogy a szintjelző működik. Visszatöltés, és indítás. Második forgatásra beindult. Azt hittem innen ok. De másnap ugyan úgy nehezen indult, és a Lánchídnál 15 literrel a tankban megint leállt. Kanna + benzinkút, után megint indult.
5. Második szerelő: Szerinte vákumszelep hiba a motortérben. Kicserélték... Azóta még nehezebben indul be hidegen, meleg motornál pedig kb. 5 perc állás után produkálja ugyan ezt. Ha sokat csorgok vele dugóban, akkor el kezd dadogni, szélsőséges esetben le is áll.

Amiket eddig cseréltek benne: Benzinszűrő, AC, baloldali szintjelző komplett egysége, vákumszelep a szívósor alatt, kartergáz/vákumcsövek.
A gyertyák jók benne, kompressziót mértek, az is rendben van.

Amit még tapasztaltam: Autópálya tempónál, nagyobb kigyorsításkor megtorpan, érzetre hiányzik belőle vagy 50Le. Tanksapka levételekor szinte fellélegzik a tank, hiába van benne 15-20 liter benzin. És mindezek mellett 17 liter alá nem tudom vinni fogyasztását... Másznak ki a zsebemből a százasok, és egyre szarabb az autó.

A "hobbi" diagnosztika kütyü a legutóbbi melegen (magától) leálláskor az alábbi hibákat dobta:

1E Activation, ignition, cylinder 3
E4 Fuel trim bank 2, permissible range exceeded
E3 Fuel trim bank 1, permissible range exceeded
F2 Misfire, cylinder 5
F3 Misfire, cylinder 6
CA Fuel trim bank 1 control limit
CB Fuel trim bank 2 control limit

A tanksapkát levéve levegőhöz jutott és utána újraindult.

Kedves kollégák segítsetek, hogyan legyen tovább?

Köszönöm!



Egy rendes nyomásmérő órával kérni benzinnyomást az injektor sor előtt egy T elágazóval! Lehet nyomásszabályzó hiba, vagy nem nyomnak eleget a pumpák vagy más gond van szűrő, csövezés eltömődés...


BMW 540

   407    2008.12.30. 04:15
Gep
2016.07.25. 07:07   






vsop14 írta:
Gep írta:
Sziasztok!

Nagyon amatőr kérdések de teljesen járatlan vagyok a témában. Adott egy 2002-es 7 havi 530D.

Ha nagy navit szeretnék bele mit kell megvennem? Elég csak maga az egység vagy szükség van egyéb alkatrészekre is? A kábelköteg elő van készítve vagy be kell húznom egy rakás kábelt esetleg köteget kell cserélnem?

Ami fontosabb lenne a bluetooth modulhoz mire van szükség? Gondolom maga a vezérlő egység a bluetooth aljzat és legalább a mikrofon. Ezen felül kell valami még? Szintén kérdés kábelek bent vannak vagy húzni kell őket? Nem utolsó sorban kezeli rendesen a mai modern telefonokat?

Köszi!
Üdv Balázs Surprised

a nagynavinál az a kérdés, hogy most 4:3mas navid van???
Ha igen, akkor csak a kijelzőt kell cserélni.
Ha nem, akkor cumi. A navi ugye csak egy kijelző, tehát kell hozzá egy rádiómodul, ami a rádió funkciókat adja. Illetve kell még egy navi olvasó (CD/DVD) és kábelek. elég nagy meló. Ha sima rádióról váltasz, akkor sztem jobban megéri venni egy gyári kinézetű utólagos navit.
a linken egy kis ízelítő egy 4:3-mas navi utólagos beépítéséről. a 16:9 is kb ugyanez a szitu... megéri? Very Happy
http://bmw.bazzi.biz/navi.htm

az ulf modul beépítése már kicsit egyszerűbb. kell a modul, mikrofon, kábelek és a párosító gomb. nincs semmi előre bekábelezve (csak usa modelleken).

Köszi már letettem róla. És nem is feltétlen a munka riasztott el hanem minden sallangjával együtt viszonylag drága és a mai kor követelményeinek már nem igazán felel meg a technika. Kacsint


E36 Coupe 318isT M44 '94/7

E36 Coupe 318isT M44 '94/7    2959    2007.09.29. 11:32
vsop14
2016.07.23. 01:39   






szendi.tamas írta:
Sziasztok!


Lenne 1-2 kérdésem E39-el kapcsolatosan.

Ti talán jobban ismeritek az E39 motorokat.

530D-ről mi a véleményetek? Megbízható motor vagy egy betegágy?

E39-be létezik ISOFIX-es hátsó ülés?

Lehet kellene egy autó, ami jó családinak, gyerekülésnek(isofix) és nem utolsó sorban elbír egy lakókocsit.

Ha esetleg lenne más ötlet, hogy mi felelne meg ezeknek a paramétereknek, azt is szívesen veszem.

Köszönöm.

T.

van belőle isofixes.
a 30d semmivel sem rosszabb, mint bármelyik másik diesel. viszont az első dolgod legyen a pillangószelepek cseréje vagy ledugózása, mert azok könnyen elszabadulnak és rombolnak.


dreizwanzig coupé



Dresden / Budapest    2187    2009.01.13. 10:41
vsop14
2016.07.23. 01:29   






Gep írta:
Sziasztok!

Nagyon amatőr kérdések de teljesen járatlan vagyok a témában. Adott egy 2002-es 7 havi 530D.

Ha nagy navit szeretnék bele mit kell megvennem? Elég csak maga az egység vagy szükség van egyéb alkatrészekre is? A kábelköteg elő van készítve vagy be kell húznom egy rakás kábelt esetleg köteget kell cserélnem?

Ami fontosabb lenne a bluetooth modulhoz mire van szükség? Gondolom maga a vezérlő egység a bluetooth aljzat és legalább a mikrofon. Ezen felül kell valami még? Szintén kérdés kábelek bent vannak vagy húzni kell őket? Nem utolsó sorban kezeli rendesen a mai modern telefonokat?

Köszi!
Üdv Balázs Surprised

a nagynavinál az a kérdés, hogy most 4:3mas navid van???
Ha igen, akkor csak a kijelzőt kell cserélni.
Ha nem, akkor cumi. A navi ugye csak egy kijelző, tehát kell hozzá egy rádiómodul, ami a rádió funkciókat adja. Illetve kell még egy navi olvasó (CD/DVD) és kábelek. elég nagy meló. Ha sima rádióról váltasz, akkor sztem jobban megéri venni egy gyári kinézetű utólagos navit.
a linken egy kis ízelítő egy 4:3-mas navi utólagos beépítéséről. a 16:9 is kb ugyanez a szitu... megéri? Very Happy
http://bmw.bazzi.biz/navi.htm

az ulf modul beépítése már kicsit egyszerűbb. kell a modul, mikrofon, kábelek és a párosító gomb. nincs semmi előre bekábelezve (csak usa modelleken).


dreizwanzig coupé



Dresden / Budapest    2187    2009.01.13. 10:41
blueboi69
2016.07.17. 13:21   






Hali!

Van valaki aki szerelt már be E39-be utólagos riasztót? Lenne kérdésem Smile
Köszi


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
JohnnyCash
2016.06.20. 16:24   






Sziasztok!
Komoly gondjaim akadtak a kocsimmal, és már több szerelő is elvérzett a problémán. Alanyunk e39 525i Aut. (2000). Már fél éve megy a nyűglődés, kronológiában az alábbi dolgok történtek:
1. Zörgés hallatszott a hátsó ülés környékéről alapjáraton, terhelésen a hang megszűnt, valamint a reggeli hidegindításkor és/vagy hosszabb állás után sokáig kellett indítani, hogy beinduljon. Akadozva álltak fel a hengerek. AC-re gyanakodtunk. Indulás a szervizbe. Mire odaértem már csak négy henger ment.
2. Három hét a szervizben. Diagnózis: Repedt kartergáz, és vákumcső, jobb oldali benzinszivattyú csere. Csövek, AC kicserélve (újra, nem bontott)
3. Másnap indítom a kocsit. Még nehezebben kel életre, és a tank bal oldala felől megint kerepelő hang jön. Viszont megy miden henger. A szerelő vakarja a fejét. Válasz: ki kéne cserélni a tank baloldalán lévő "motyót" is. Kellett a kocsi nem tudtam egyből visszavinni. A kereplés két nap után abbamaradt, de ugyan úgy nehezen indult állás után.
4. Innentől jött az igazi szívás...Elérte a benzinmutató a 15 literes határt, és az autó azonnal ledadogott (a számítógép szerint nincs benzinnyommás). Mintha üres lenne. Öt liter kannából, és újra beindult. Vissza a szerelőhöz: A tank baloldali szintjelzőnél lévő egysége teljesen csere. A benzint leengedtük belőle, és kiderült, hogy a szintjelző működik. Visszatöltés, és indítás. Második forgatásra beindult. Azt hittem innen ok. De másnap ugyan úgy nehezen indult, és a Lánchídnál 15 literrel a tankban megint leállt. Kanna + benzinkút, után megint indult.
5. Második szerelő: Szerinte vákumszelep hiba a motortérben. Kicserélték... Azóta még nehezebben indul be hidegen, meleg motornál pedig kb. 5 perc állás után produkálja ugyan ezt. Ha sokat csorgok vele dugóban, akkor el kezd dadogni, szélsőséges esetben le is áll.

Amiket eddig cseréltek benne: Benzinszűrő, AC, baloldali szintjelző komplett egysége, vákumszelep a szívósor alatt, kartergáz/vákumcsövek.
A gyertyák jók benne, kompressziót mértek, az is rendben van.

Amit még tapasztaltam: Autópálya tempónál, nagyobb kigyorsításkor megtorpan, érzetre hiányzik belőle vagy 50Le. Tanksapka levételekor szinte fellélegzik a tank, hiába van benne 15-20 liter benzin. És mindezek mellett 17 liter alá nem tudom vinni fogyasztását... Másznak ki a zsebemből a százasok, és egyre szarabb az autó.

A "hobbi" diagnosztika kütyü a legutóbbi melegen (magától) leálláskor az alábbi hibákat dobta:

1E Activation, ignition, cylinder 3
E4 Fuel trim bank 2, permissible range exceeded
E3 Fuel trim bank 1, permissible range exceeded
F2 Misfire, cylinder 5
F3 Misfire, cylinder 6
CA Fuel trim bank 1 control limit
CB Fuel trim bank 2 control limit

A tanksapkát levéve levegőhöz jutott és utána újraindult.

Kedves kollégák segítsetek, hogyan legyen tovább?

Köszönöm!


Budapest    5    2006.08.23. 18:23
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 48 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48  Következő
Tartalomjegyzék  »   Szériák szerint E..

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére