POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 5 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Veterán autó projektek  »   BMW 502 3.2 V8 újjászületés

fenyo
2017.03.15. 21:33   






Ahogy igértem megint talajon. Újra a szokásos duma ajtók, sárvédők, le fel, a küszöbök miatt hogy minden szépen klappoljon. Őssze állitjuk az a oszlopot és mehetnek fel a küszöbök. Aztán holnap neki ugrunk az utolsó felvonásnak a csomitartónak. Persze az sem lesz egy sétagalopp de szeretjük a kihivásokat, meg különben is vettem egy tábla lemezt,"megint" azt meg valamire el kell használnom. Very Happy
























Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.03.15. 21:09   






És akkor ujra a pályán " végre" ott folytatjuk ahol abba hagytuk. Ismét boritunk és cseréljük a hossz tartót meg a kereszt tartót a c oszlop alját és irány újra a talaj. Egy páran kérdezték miért ne vettem le az alvázról a válasz nagyon egyszerű az autó úgy nevezett fél önhordó fél alvázas modell annak idején igy tanultuk 3 félle tipust külömbböztetünk meg önhordó, alvázas és a fenn emlitett tipúst ezt legalább ojan nehéz leválasztani az alváztól mint egy önhordót, meg hülyeség is lenne, persze ha alvázas lenne a kicsike könnyebb dolgom lett volna 6 8 10 csavar bódé le és máris hozzáférsz mindenhez.






























Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.02.22. 20:56   






Ujra talajon, persze csak egy rövid ideig mert fojtatjuka a másik oldallal. Sajnos egy pár napot megint ki kell hagynom, segitenem kell egy haveromnak össze rakni a törött verdáját. Hát igy állunk most, vagyis egy hete. Ja persze elhoztam a galvánosoktól a fékcsöveket kuva jók lettek.






Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.02.22. 20:47   






Egy kicsit elvoltam tünve mertt egy csomó más dolgom volt, de azért a munka megy tovább, persze egy kicsit lassabban, meg az az igazság ez a része a melónak nem is annyira látványos persze attól még szép. Na tehát nyomjuk a hossz tarok meg a fenék lemez cseréjét, végeztünk a c oszloppal is. Meg fel kerültek a küszübök s lassan persze ehez 77 szer ajtok sárvédők le fel folyamatos próba igy áll ösz a teljes kép.

























Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.02.07. 21:15   






El kezdtem a hossz tartok szabását ehhez megint elő vettem a csudi vágómat, a lemezvastagság 2 mm a kőr vágása 30 másodperc, szerintem nagyon komoly. Persze egy kicsit a kereszt tartóval is bohóckodni kellet a torzió helyét bele kellett préselnem melegen a csőbe. Lassan de biztosan haladunk.















Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.02.07. 21:00   






Időközben elkészültek a fék és benzin csövek persze még elviszem galvánoztatni hogy szép ezüst szinü legyen, nem mintha réz szinben nem nézne ki jól de igy szebb lesz. Ja meg persze kész lettek a hossz tartók is ugyhogy azokat is elkezdhetem cserélni.







[/img]


Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.02.07. 20:44   






És akkor újabb szabásminta és kész is a küszöb. Persze ez megint csak le írva tart eddig.







Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.30. 23:51   






Most a másik oldalra lökjük fel a kasznit, és ugyan ezt le koppintjuk a másik oldalrol. Ismét vág, méretez, beileszt, hegeszt primerez, és taljra tesz. Majd fojtat a középsö kereszttartóval.












Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.30. 23:19   






Újra talajon, az a oszloppal fojtatjuk. Megint szabásminta, egy kis kalapálás, kis pont hegesztés "persze előtte gondosan le kezeljük a hegesztendő felületet"és kész is. Így már valamivel jobban néz ki szerintem.















Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.30. 23:05   






Ahogy igértem boritunk, és megkezdtük a kereszttartók cseréjét. Amint látszik az idő vasfoga "meg az üregvédelem hiánya"nem kimélte a cuccut, de sebaj van jó magyar cső gyártásunk igy megoldjuk a dolgót. Egyébként elkövettem egy hibát naiv voltam, gondoltam a hossz tartót legyártatom erre szakosodott lakatosokkal "persze egyenesben, a hajlitást megcsinálom én"és bár délután kettőkor lázas semmit tevés volt a mühelyben mégis egy hétre vállalták.


















Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.27. 20:09   






Igen igen, na ezt a müsort láttam már 4 évvel ez elött. Meg hát mink a topp restaurálásra törekszünk ahogy a kolléga mondta. A négyév elteltével meg 1.5 ér már ful hiányos romot tudsz venni ami egyébként igaz bármelyik tipusra. Egy éve a haverom venni akart egy 635 csi t hiánytalant 1500 euró ért mire az asszony rábolintott persze elkelt, most meg 4500 ér csak 3 literesek meg romok vannak.


Műhely    117    2016.09.01. 13:41
Qenk
2017.01.27. 17:45   






http://auto.indavideo.hu/video/BMW_502_1955-bol_-_SportVerda_Warvasovszky_Janos_Tordai_Istvan


Én értettem félre, 2.6 os V8 100 Le


kÓCSmA    1181    2011.02.01. 09:27
fenyo
2017.01.24. 21:39   






Egy néhány "burda szabásminta" amivel dolgozuk .A oszlop, küszöbök stb.












Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.24. 21:21   






A héten fojtattuk a kasznit, elég szépen haladunk. El kellet mennem egy céghez 114x3 as csövet venni mert az alváz egyes elemei ebből vannak, meg vettem még két tábla lemezt mert eszi a kicsike. Szerintem holnap felboritjuk mert a "csöveket" igy könnyebb cserélni.




























Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.18. 10:05   






Ja Ja ahogy mondod .Ez egyébként melyik műsor és hol adják mert én reggel a spektrumon néztem a sportverda c müsort de ott nem volt.
Qenk írta:
fenyo írta:
Gyártották 6 hengeres 2 l es 2.1 l es v8 as 2.6 3.2 l es motorral a 2.6 os 100 lovsa volt. Mint már irtam a lókák számát a benzin pumpa méretével és a karbik számával tudták növelni a 3.2 es esetében, 120 ,140 160 le, re.

3.2 v8 at mutattak be. Ezek szerint minimum 120 ló.
Akkor f@szok


Műhely    117    2016.09.01. 13:41
Qenk
2017.01.17. 22:02   






fenyo írta:
Gyártották 6 hengeres 2 l es 2.1 l es v8 as 2.6 3.2 l es motorral a 2.6 os 100 lovsa volt. Mint már irtam a lókák számát a benzin pumpa méretével és a karbik számával tudták növelni a 3.2 es esetében, 120 ,140 160 le, re.

3.2 v8 at mutattak be. Ezek szerint minimum 120 ló.
Akkor f@szok


kÓCSmA    1181    2011.02.01. 09:27
fenyo
2017.01.17. 13:56   






"Lehel kürtje" Egy teljes napot elvett el az életemből persze a második a "burba szabásmintáknak" köszönhetően már nem tartott eddig, most az A oszlopot szabás mintázom.















Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.17. 13:48   






Végre ezt is meg éltük december elejéhez képest most vihettem a kárpitosnak a motyot de sebaj elkésve még nem vagyunk. Egyenlőre nincs a legjobb gatyában a cucc .
















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.01.17. 21:44 (1).

Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.17. 13:30   






A múlthéten végre elkezdtük a kasznit javitani. Elösször a légbeömlőket furkáljuk le. Majd az a oszlop javitása következik .















Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.17. 13:20   






Gyártották 6 hengeres 2 l es 2.1 l es v8 as 2.6 3.2 l es motorral a 2.6 os 100 lovsa volt. Mint már irtam a lókák számát a benzin pumpa méretével és a karbik számával tudták növelni a 3.2 es esetében, 120 ,140 160 le, re.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.01.17. 21:47 (1).

Műhely    117    2016.09.01. 13:41
Qenk
2017.01.17. 09:21   






Sportverdába pont bemutatták az 501 est.
Érdekes h csak 100 lóerős 100 nm


kÓCSmA    1181    2011.02.01. 09:27
fenyo
2017.01.08. 13:34   






Ez csak egy érdekesség, a csomi ajtohoz hozzá sem kellet nyúlnom a majdani alpozás utáni tömitéseken kivül mert egy pörsenés sincs rajta, "Persze láttam már ebben a korosztályban olyat is hogy hiányzott a fele,"úgy hogy igy állunk most jövő héten neki ugrunk a kaszninak.






Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.08. 13:18   






A géptetővel sem volt túl sok dolgom . Két apró folt és kész is. Az ajtokkal szintén ugyan ez a helyzet , ahogy már emlitettem a svéd kollégák szerintem már cserélték. Ahol a tető össze van eresztve gondosan össze cinezzük nehogy a rezonanciátol esetleg a gitt ki hulljon, meg különben is legyünk kor hűek.













Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.08. 12:57   






Sajnos vége az ünnepeknek ugy hogy irány a műhely. Persze a két ünnep között sem aludtunk gondosan ügyeltünk rá hogy némi mühely szagunk azért legyen. Ennek köszönhetően kész lettem a csavarozható elemekkel.























Műhely    117    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.01. 12:51   






Minden Poweres márkatársunknak nagyon Boldog Uj Évet Kivánok!




Műhely    117    2016.09.01. 13:41
Hozzászólások megtekintése:   
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 5 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5  Következő
Tartalomjegyzék  »   Veterán autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére