POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 7 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   by.zsosz:only for my son 318ti

róka837
2017.02.12. 10:19   






ZSOSZ írta:
Csak gurulgatva:
https://www.youtube.com/watch?v=FaLoWHENusA
Láttom elcsuszik a kuplungja....! Very Happy Surprised Kacsint Szemcsis


4244    264    2008.06.14. 12:52
ZSOSZ
2017.02.12. 07:28   






Tegnap esti széles vigyor oka Fiam arcán,e60 535d középkorú vezetője lekövette s mikor a piros lámpánál utolérte majd átszólt:mi van ebben Öcsi( Very Happy ) hogy így szól?!
Na,ezért van értelme dolgoznom a verdáján még egy íci-pícit.Ahogy az élményét elmesélte az erőt ad a továbbiakhoz.

Gumiégetős


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3323    2007.01.19. 13:46
Johny24V
2017.02.06. 16:44   






janker írta:
Johny24V!

Ez elsősorban egy hobbista fórum, illetve manapság már az sem, mert kong az ürességtől. A magad fajtát miért élteti az, hogy azon kevesek kedvét, lelkesedését is elvennéd az írástól, akik még veszik a fáradtságot, hogy megosszanak itt valamit? Ha számodra ez a szint alacsony, miért nem látogatsz meg magasabb szintű konferenciákat és folytatsz ott tudományos diskurzusokat? Mondjuk ezzel a stílussal, helyesírással nehezen jutnál szóhoz.

Egyébként amit mondasz, az is ökörség.

"pedig nem az mar reg kitalaltak elotted mindent hozzaferheto a tudas csak hasznalni kellene az igazi tudasbazist"

Azért én ezt így nem merném kijelenteni, de ha te felvállalod, én szívesen küldenék neked magasabb rendű "matekot" előfeltételező problémákat mondjuk forgattyús mechanizmus méretezés témában. De félretéve a tréfát, az igazság az, hogy a komoly tudás manapság sem hozzáférhető sem az iskolában, sem pedig az interneten; nem azért mert "fekete mágia", hanem mert a belsőégésű motor égésfolyamatai, mechanikai méretezése, lengéstani aspektusai annyira összetettek, hogy egy-egy könyv vagy önjelölt Mester túl kevés volna ahhoz, hogy a valódi tervezéshez szükséges munkát egyszemélyben magára vállalja.

Mi hobbisták legyünk akár autószerelők, családapák, gépészmérnökök, vízvezetékszerelők vagy önjelölt megmondók, "motorépítés" kapcsán legjobb esetben is csak (jól)bevált receptekre hagyatkozhatunk és az ilyen jellegű fórum arra való, hogy az ezzel kapcsolatos tapasztalatainkat megosszuk egymással. Szóval szerintem legközelebb máshol és máson vezesd le a frusztrációd!


Butaság de ti tudjátok Smile Ha csinálsz valamit csináld rendesen vagy ne csináld.
A tudás rendelkezésre áll ne mond hogy nem igy van mert tudod hogy nincs igazad, igaz nem árt ha beszélsz hozzá több nyelvet nem vagy lusta és fel tudod tenni a kérdést amire választ keresed.

Na legyen szép napotok:)


   105    2007.04.23. 16:17
ZSOSZ
2017.02.06. 10:27   






Csak gurulgatva:
https://www.youtube.com/watch?v=FaLoWHENusA


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3323    2007.01.19. 13:46
Mts
2017.02.03. 19:33   






Ezt jól meg írtad , s osztom a véleményed. Ki ehhez ért ki ahhoz de a tapasztalathoz idö kell. Még a legjobb tuningátor)) is .okoz magának kis kellemetlenséget. Aki nem kisérletezik az nem fedez fel semmit,,,,Ja és nem is hibázik,,,, Very Happy


   626    2005.11.15. 19:23
janker
2017.02.03. 15:11   






Johny24V!

Ez elsősorban egy hobbista fórum, illetve manapság már az sem, mert kong az ürességtől. A magad fajtát miért élteti az, hogy azon kevesek kedvét, lelkesedését is elvennéd az írástól, akik még veszik a fáradtságot, hogy megosszanak itt valamit? Ha számodra ez a szint alacsony, miért nem látogatsz meg magasabb szintű konferenciákat és folytatsz ott tudományos diskurzusokat? Mondjuk ezzel a stílussal, helyesírással nehezen jutnál szóhoz.

Egyébként amit mondasz, az is ökörség.

"pedig nem az mar reg kitalaltak elotted mindent hozzaferheto a tudas csak hasznalni kellene az igazi tudasbazist"

Azért én ezt így nem merném kijelenteni, de ha te felvállalod, én szívesen küldenék neked magasabb rendű "matekot" előfeltételező problémákat mondjuk forgattyús mechanizmus méretezés témában. De félretéve a tréfát, az igazság az, hogy a komoly tudás manapság sem hozzáférhető sem az iskolában, sem pedig az interneten; nem azért mert "fekete mágia", hanem mert a belsőégésű motor égésfolyamatai, mechanikai méretezése, lengéstani aspektusai annyira összetettek, hogy egy-egy könyv vagy önjelölt Mester túl kevés volna ahhoz, hogy a valódi tervezéshez szükséges munkát egyszemélyben magára vállalja.

Mi hobbisták legyünk akár autószerelők, családapák, gépészmérnökök, vízvezetékszerelők vagy önjelölt megmondók, "motorépítés" kapcsán legjobb esetben is csak (jól)bevált receptekre hagyatkozhatunk és az ilyen jellegű fórum arra való, hogy az ezzel kapcsolatos tapasztalatainkat megosszuk egymással. Szóval szerintem legközelebb máshol és máson vezesd le a frusztrációd!


Szeged    60    2011.09.01. 21:38
Johny24V
2017.02.03. 10:50   






ZSOSZ írta:
Hogy miért vagyok azon hogy faragjunk másik motort?
Saját szíve igazi tulélő.
Túlélte hogy hűtés nélkül járattuk eleinte,ahogy írtam is.
Túlélte hogy közéfujt a hf.tömitésnek mikor terhelve volt.

Ellenben mikor bekerült a VEMS és akkor nemtom miért 5/30-as olaj került bele,de ez még nem is lett volna baj ellenben a minuszukban közvetlen a hidegindításkor a jéghideg motor 2000-es rpm-en forgott az lehet betett.
Azóta pár pillanatig ég az olajnyomás visszajelző és lánc hangja van.
Majd szépen elhallgat és minden überfaxa.
Cserélve lett az olaj a kopottas belsőhöz talán jobban való és az addig bevált 10/40-esre és kapott új láncfeszítő patront.
Jobb lett,de várható hogy ismét szét kell boritani.
Egy precíz olajnyomás mérés talán közelebb visz majd az igazsághoz.
Vagy ezt félre rakni és a 0-ról felépíteni egy másikat. Nemérti


Foggalmad sincs latod Smile))))


   105    2007.04.23. 16:17
Johny24V
2017.02.03. 10:46   






ZSOSZ írta:
Johny24V írta:

Ez egy vicc kedves Zsozs a te matekod általános iskolai matek plusz az internet bugyraiból leeresztett szemét eredménye . 10 éve csak beszélsz tervezel osztod az "ÉSZT" (amiből látszik hogy fogalmad sincs mit csinálsz annak ellenére hogy te azt hiszed értesz hozzá a laikusok lehet el is hiszik mert ők még annyira sem értenek hozzá)igazi eredmény nélkül. Nem lenne ezzel baj ha mellette nem terjesztenéd is a hülyeséget:) Az a szint amin te tevékenykedsz az gyerekjáték szint nulla igazi szakmai tudás van mögötte. tudom fáj az igazság de úgy is megmagyarázod majd hogy nem így van blablabla de ezzel csak azokat tudod becsapni köztük magadat akik ugyanazon az úton járnak mint te ami sajnálatos de ez van. mellesleg tanulni sosem késő elkezdeni.

Kedves Johny24V -az englis fajtából ahogy látom.
Legalább vedd a fáradságot,hogy tanuld meg nick nevem helyesen leírni.
A Te véleményed a legkevésbé sem érdekel,szal jó hogy próbálod a másik oldalról a magad kifinomult módján ÉSZÉRVEKKEL -TÉNYEKKEL-ADATOKKAL és nem baj ha a sajátjaiddal alátámasztva mind az hülyeség amin akár épp most dolgozom.
Fajsúlytalan vagy-sőt igenyösen levegő a szememben ha csak ennyit látok Tőled hogy vaccsi uj toronymerevítő eladó.
Idézet:
írj privátot a számoddal visszahívlak.

Ennyi van Tóled itt a fórumon?!
Se kép,se topic,se semmi?Te szólsz meg?
Opp,ezt véletlen kiírtad
Idézet:
Tel: 06302499451
mint ahogy másik hirdetésedben a mail címed is....

Mutasd Te mit tudsz és meghajlok előtted ha olyat látok.
Viríts!

Mókás,hogy a hülyeségeim ellenére még is olvasod Fiam topicját.
Nekem-Fiamnak épp elég az amit Dezy-től kaptunk élményt hogy helyes uton járok,olykor megbotolva is,s majd onnan tovább folytatva.
Épp elég érv,hogy lássuk-halljuk a bödönömet meghallgatva akár küldöldijába is elutazva hogy igen is van létjogosultsága egy jó szívó motornak is.Az hogy sok tuner az egyszerübb utat választva a powerhez hamarabb megtölti a motort,mint az összes ésszerű lépcsőt bejárva kitapasztalja mi az amit még ki lehet hozni egy atmoszférikus motorból.
Sperr Zsoltit ismerem egyedül innen aki nagyon sok mindent kipróbált.Még az Ő véleményére adnék is,ha csak a puszta erőről volna szó.
Marcsellóé kicsit árnyaltabb.

Adj tanácsot,Te hogy csinálnád,de a toronymerevítőkkel kapcsolatban! Szemcsis
Amúgy mondani is akarsz valamit vagy csak fáj? Very Happy


mondtam hogy megmagyarazod magadnak Smile foggalmad sincs mit csinalsz ugy beszelsz mintha valami fekete magia lenne az auto/motor epites:) pedig nem az mar reg kitalaltak elotted mindent hozzaferheto a tudas csak hasznalni kellene az igazi tudasbazist nem azt a sok hulyeseget amit innen onnan osszecsipegetsz forunokrol meg ki tudja hinnan nemmellesleg sajatmagad szivatva ut kozbe. Evekig epitve egy darab szerencsetlen motort:))))) vicc ,elottem nem kell hajlongani nem vagyok senkid plussz nem attol jo valami higy sokan hajlonganam elotted miatta:) es igen faj amikor latom azt a rengeteg hulyeseget amit olvasok nalad mert azfthiszed valami elismert motorepito vagy pedig csak egy hobbista vagy a legjobb esetben is semmit nem tudsz a motorepitesrol csak nezdmeg mikyen hulye hibakat vetetek mindig mind elkerulheto lenne ha tudnad hogy mit csinalsz:)

Ha nem lenne igazam nem magyarazkodnal:)
Tolem ne varj semmit en nem vezetem felre ag embereket veled ellentetben:)


   105    2007.04.23. 16:17
ZSOSZ
2017.02.03. 02:21   






Hogy miért



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:15 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3323    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2017.02.03. 01:57   






Közben



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:16 (2).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3323    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2017.02.03. 01:18   






Mts írta:
JAJ JAJ JAJ Very Happy Öreg ne hagyd magad Kacsint

MTS KOlléga,hogy időnként mindig megtalál valami szerencsétlen már igenyösen fárasztó. Surprised


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3323    2007.01.19. 13:46
Mts
2017.02.02. 16:53   






JAJ JAJ JAJ Very Happy Öreg ne hagyd magad Kacsint


   626    2005.11.15. 19:23
ZSOSZ
2017.02.02. 12:26   






Johny24V írta:

Ez egy vicc kedves Zsozs a te matekod általános iskolai matek plusz az internet bugyraiból leeresztett szemét eredménye . 10 éve csak beszélsz tervezel osztod az "ÉSZT" (amiből látszik hogy fogalmad sincs mit csinálsz annak ellenére hogy te azt hiszed értesz hozzá a laikusok lehet el is hiszik mert ők még annyira sem értenek hozzá)igazi eredmény nélkül. Nem lenne ezzel baj ha mellette nem terjesztenéd is a hülyeséget:) Az a szint amin te tevékenykedsz az gyerekjáték szint nulla igazi szakmai tudás van mögötte. tudom fáj az igazság de úgy is megmagyarázod majd hogy nem így van blablabla de ezzel csak azokat tudod becsapni köztük magadat akik ugyanazon az úton járnak mint te ami sajnálatos de ez van. mellesleg tanulni sosem késő elkezdeni.

Kedves Johny24V -az englis fajtából ahogy látom.
Legalább vedd a fáradságot,hogy tanuld meg nick nevem helyesen leírni.
A Te véleményed a legkevésbé sem érdekel,szal jó hogy próbálod a másik oldalról a magad kifinomult módján ÉSZÉRVEKKEL -TÉNYEKKEL-ADATOKKAL és nem baj ha a sajátjaiddal alátámasztva mind az hülyeség amin akár épp most dolgozom.
Fajsúlytalan vagy-sőt igenyösen levegő a szememben ha csak ennyit látok Tőled hogy vaccsi uj toronymerevítő eladó.
Idézet:
írj privátot a számoddal visszahívlak.

Ennyi van Tóled itt a fórumon?!
Se kép,se topic,se semmi?Te szólsz meg?
Opp,ezt véletlen kiírtad
Idézet:
Tel: 06302499451
mint ahogy másik hirdetésedben a mail címed is....

Mutasd Te mit tudsz és meghajlok előtted ha olyat látok.
Viríts!

Mókás,hogy a hülyeségeim ellenére még is olvasod Fiam topicját.
Nekem-Fiamnak épp elég az amit Dezy-től kaptunk élményt hogy helyes uton járok,olykor megbotolva is,s majd onnan tovább folytatva.
Épp elég érv,hogy lássuk-halljuk a bödönömet meghallgatva akár küldöldijába is elutazva hogy igen is van létjogosultsága egy jó szívó motornak is.Az hogy sok tuner az egyszerübb utat választva a powerhez hamarabb megtölti a motort,mint az összes ésszerű lépcsőt bejárva kitapasztalja mi az amit még ki lehet hozni egy atmoszférikus motorból.
Sperr Zsoltit ismerem egyedül innen aki nagyon sok mindent kipróbált.Még az Ő véleményére adnék is,ha csak a puszta erőről volna szó.
Marcsellóé kicsit árnyaltabb.

Adj tanácsot,Te hogy csinálnád,de a toronymerevítőkkel kapcsolatban! Szemcsis
Amúgy mondani is akarsz valamit vagy csak fáj? Very Happy


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3323    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2017.02.02. 12:11   






Zsiráf írta:
ZSOSZ!

Hadd kérdezzem már meg! Milyen motorvezérlőt használsz? WEMS-et?

Köszönöm!

Azt.
Sajna a K-DATA-val sikerült bevásárolni,mert mint utólag kiderült hibás.Csak épp annyira hogy a vételár kifizetése után derül ki.


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3323    2007.01.19. 13:46
Johny24V
2017.02.02. 12:06   






ZSOSZ írta:
Brahner maister írta:
"Szal stroker kb 2100ccm-re kalkulálva valahová 230-240lóra számítva.Síktolattyúval,jó tengelyekkel"

ehhez a teljesítményhez tudásom szerint elég mélyen zsebbe kell nyúlni(100le/ liter feletti teljesítmény azért elég jó mérnőki számításokat igényel egy szívó motor esetében:) )
mert ezt nem futja ki pár száz ezer Very Happy és 7500 rpm en nem lesz meg inkább 9000 ami azt jelenti,hogy egy 1,5 milla beleugorhat a motorba hogy minden ki bírja ,szóval maradjon inkább a turbó!

NEM,az én matekom más eredménnyel zárult!
De mindegy.
Az Ő útja,viszont a turbósítást korainak tartom ennyi "tapasztalattal".
Ha akarja,oldja meg magának.
Ha valaki segíti ebben-mert...akár miért-azt viszont orrba vágom s nem kicsit Bunyós
Eccerű amugy hogy megértsd,ülj be mellé....az utóbbi Programozó is alapos vezetés tréninget javasolt mikor kimentek igazítani a programon.

Áhhh,ne kurj fel Roli!
Ha most gyári béllel,elbaszott veztengelyekkel kicsi pillákkal kijön az 1,9L-ből a 200,akkor miért ne lehetne a 2,1L-ből jobb béléssel nagyobb pillákkal a 230-240....és nem 1,5m ft?

Na jó.
Szerinted a 9000rpm-el mennyi le/L fajlagos teljesítmény érhető el? Szemcsis -(rosszul gondolod)-szerintem.




Ez egy vicc kedves Zsozs a te matekod általános iskolai matek plusz az internet bugyraiból leeresztett szemét eredménye . 10 éve csak beszélsz tervezel osztod az "ÉSZT" (amiből látszik hogy fogalmad sincs mit csinálsz annak ellenére hogy te azt hiszed értesz hozzá a laikusok lehet el is hiszik mert ők még annyira sem értenek hozzá)igazi eredmény nélkül. Nem lenne ezzel baj ha mellette nem terjesztenéd is a hülyeséget:) Az a szint amin te tevékenykedsz az gyerekjáték szint nulla igazi szakmai tudás van mögötte. tudom fáj az igazság de úgy is megmagyarázod majd hogy nem így van blablabla de ezzel csak azokat tudod becsapni köztük magadat akik ugyanazon az úton járnak mint te ami sajnálatos de ez van. mellesleg tanulni sosem késő elkezdeni.


   105    2007.04.23. 16:17
Zsiráf
2017.02.02. 11:47   






ZSOSZ!

Hadd kérdezzem már meg! Milyen motorvezérlőt használsz? WEMS-et?

Köszönöm!


Kecskemét    42    2012.02.03. 18:11
Brahner maister
2017.02.01. 10:08   






ZSOSZ írta:
Brahner maister írta:
"Szal stroker kb 2100ccm-re kalkulálva valahová 230-240lóra számítva.Síktolattyúval,jó tengelyekkel"

ehhez a teljesítményhez tudásom szerint elég mélyen zsebbe kell nyúlni(100le/ liter feletti teljesítmény azért elég jó mérnőki számításokat igényel egy szívó motor esetében:) )
mert ezt nem futja ki pár száz ezer Very Happy és 7500 rpm en nem lesz meg inkább 9000 ami azt jelenti,hogy egy 1,5 milla beleugorhat a motorba hogy minden ki bírja ,szóval maradjon inkább a turbó!

NEM,az én matekom más eredménnyel zárult!
De mindegy.
Az Ő útja,viszont a turbósítást korainak tartom ennyi "tapasztalattal".
Ha akarja,oldja meg magának.
Ha valaki segíti ebben-mert...akár miért-azt viszont orrba vágom s nem kicsit Bunyós
Eccerű amugy hogy megértsd,ülj be mellé....az utóbbi Programozó is alapos vezetés tréninget javasolt mikor kimentek igazítani a programon.

Áhhh,ne kurj fel Roli!
Ha most gyári béllel,elbaszott veztengelyekkel kicsi pillákkal kijön az 1,9L-ből a 200,akkor miért ne lehetne a 2,1L-ből jobb béléssel nagyobb pillákkal a 230-240....és nem 1,5m ft?

Na jó.
Szerinted a 9000rpm-el mennyi le/L fajlagos teljesítmény érhető el? Szemcsis -(rosszul gondolod)-szerintem.


nem akarlak felkúrni Very Happy csak végig követtem nem rég egy 2000ccm8 v építést,elég komly dolgokkal összeépítve és 7034 rpm nél 190,2 le/213,8nm lett de majd átküldöm üzenetben a képeket

jah és a turbó nyomást lehet szabályozni nem kell mindjárt 300-400 le nek lenni,abban igazad lehet hogy nem árt megtanulni vezetni is de ha valaki hülye annak elég a 150 le is hogy fának vagy akárminek oda csapja .
igazából ha ki jön a 200 az 1,9 ből akkor jó! de akkor guruljon el vele és derítsük ki hogy mennyi lett,mert az érzések sokszor csalnak mint ahhogy azt már tapasztaltuk is!

ha rám gondolsz hogy segítenék benne,nem kért meg rá még!és orrba vágnál ? Very Happy visszaadom Smile szerintem most ebben ne merüljünk el inkább péntek este elviszlek sörözni hogy lenyugodj Smile


A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér!Smile)))

   1303    2007.01.04. 17:57
ZSOSZ
2017.02.01. 09:18   






[quote="Brahner maister"]



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:16 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3323    2007.01.19. 13:46
Brahner maister
2017.02.01. 09:01   






"Szal stroker kb 2100ccm-re kalkulálva valahová 230-240lóra számítva.Síktolattyúval,jó tengelyekkel"

ehhez a teljesítményhez tudásom szerint elég mélyen zsebbe kell nyúlni(100le/ liter feletti teljesítmény azért elég jó mérnőki számításokat igényel egy szívó motor esetében:) )
mert ezt nem futja ki pár száz ezer Very Happy és 7500 rpm en nem lesz meg inkább 9000 ami azt jelenti,hogy egy 1,5 milla beleugorhat a motorba hogy minden ki bírja ,szóval maradjon inkább a turbó![/quote]


A fiú olyan, mint egy egér, mindent megígér amíg, a lyukig elér!Smile)))

   1303    2007.01.04. 17:57
ZSOSZ
2017.01.31. 16:10   






Laleeboy írta:
ZSOSZ írta:
Az elmebaj továbbra sem mulik. Gyagyás ....


Nyamm

88-as löket mekkora lesz a furat és a végső lökettérfogat 2,2L ?

Én azt javallottam Marcsellónak,tudva hogy eddig talán ha összesen 20e km-t vezetett mióta megszerezte a jogsiját inkább egy jó stroker szívóval kellene szaporítania a km-eket és amikor csak lehet menjen
pályanapokra ahol megtapasztalhatja saját és az autójának a határait.
A városi le-fel gurulgatás péntök éccakánként,olykor racsingolva is nem ér fel egy alapos vezetéstechnikai oktatással.Pláne rend éber őrei is igen szigoruan veszik a közuti "balhézást". Gumiégetős
Szal stroker kb 2100ccm-re kalkulálva valahová 230-240lóra számítva.Síktolattyúval,jó tengelyekkel.
De ahogy elhangzott a TURBO kifejezés,mint egy varázsszót meghallva már kezd mellékessé válni a mostani állapot ahogy látom....
"....mert ha versenyre kerülne sor...."-talán életbe kéne maradni! Angyali
Nagyon sokan tanácsolták már eddig is hogy ennyi pénzből széria béllel már akár meg is lehetett volna fújni....aha,én meg próbálok felelősségem tudatában ,mert apa vagyok a "helyes" utra terelgetni a Lemenőm.
Bár lehet tudni már mi lesz télen. Szemcsis
Viszont amilyen hülye vagyok,ha tőtésre kerülne sor néccázig meg se állunk,mert másként a tőtésnek mi értelme. Mad


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3323    2007.01.19. 13:46
Laleeboy
2017.01.31. 12:34   






ZSOSZ írta:
Az elmebaj továbbra sem mulik. Gyagyás
Konkretizálódott mostanra,hogy 43-as ITB-k kerülnek erre a motorra



De közben sikerült venni az épülő másik motorhoz egy forgattyus részt 88-as lökettel.....a következő tél projectje,arról majd ha aktuális lesz,akkor bővebben....
Jelenleg a sorban elrepedező FÉM FÉKCSÖVEKpótlása a napirendi program,ami ezidáig sem lett orvosolva az októberi 1. teszt métereknél jelentkezve LOL
A március 1.-én lejáró műszaki vizsgára karosszériás felkészítést végül valami közeli Májesztró teszi meg.
Szívem szerint az általam 2015 szeptemberében felrakott és azóta is csak 1 sorban alapozóval lekent másik oldali küszöböt is újra csináltatnám a Májesztróval. Fejemafalba
"Sé szerszám-sé anyag",de leginkább a TENNI AKARÁSBÓL van a legkevesebb idehaza....


Nyamm

88-as löket mekkora lesz a furat és a végső lökettérfogat 2,2L ?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3897    2005.07.19. 15:10
ZSOSZ
2017.01.30. 10:13   






Az elmebaj



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:17 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3323    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2017.01.05. 07:30   






[quote="róka837"]



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:18 (2).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3323    2007.01.19. 13:46
ZSOSZ
2017.01.05. 06:53   






[quote="Qenk"].......
Zsosz!



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.02.03. 12:18 (1).

ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3323    2007.01.19. 13:46
róka837
2017.01.04. 00:36   






Qenk írta:
Róka mindjárt rárabolnál az Éjdességre he?
Megzavarná a ravasz tudományt abban a nagyranőtt csigolyádban.
Jobb ha felzárkózol, mert az m30 at képes lenne megszégyeníteni az a 4 hengeres kordé Very Happy


Zsosz!
Most akkor az mennyire befolyásolja az üzemi teljesítményt, hogy mínuszok vannak?
Vagyis, hogy most a téli időjárás szerinti levegő mennyiséget viszik be mint alapérték, azt a nyáron mi lesz?
Mndjuk ugy hogy az én m30am egy mtz és hiába vannak korszerübb traktorok még bizony most is az mtz szánt ugyan ugy mint 30 ével ezelöt! Kacsint Zsosz megmutatta hogy lehet megcsinálni egy hegyes szivó mocit!Minden tiszteletem az övé! Szemcsis Kacsint De egy kicsit se akarok bele szolni de ezen költségvetéssel több lovat ki lehet hozni igaz a két motor nem azonos élményt nyújt! Kinek a pap kinek a papné!Ezért nem bántok senkit!!! Ladás korszakombol tudom milyen lehet azt is hogy barom xar utcán közlekedni nincs normális alapjárat és magas fordulaton kezd el huzni de akkor betyárul.....Ma is vágyom hasonló istenkáromlásra! Very Happy Ésn csak irigykedem! Szemcsis Kacsint


4244    264    2008.06.14. 12:52
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 7 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére