POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
3 / 7 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Veterán autó projektek  »   BMW 502 3.2 V8 újjászületés

fenyo
2017.02.07. 21:15   






El kezdtem a hossz tartok szabását ehhez megint elő vettem a csudi vágómat, a lemezvastagság 2 mm a kőr vágása 30 másodperc, szerintem nagyon komoly. Persze egy kicsit a kereszt tartóval is bohóckodni kellet a torzió helyét bele kellett préselnem melegen a csőbe. Lassan de biztosan haladunk.















Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.02.07. 21:00   






Időközben elkészültek a fék és benzin csövek persze még elviszem galvánoztatni hogy szép ezüst szinü legyen, nem mintha réz szinben nem nézne ki jól de igy szebb lesz. Ja meg persze kész lettek a hossz tartók is ugyhogy azokat is elkezdhetem cserélni.







[/img]


Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.02.07. 20:44   






És akkor újabb szabásminta és kész is a küszöb. Persze ez megint csak le írva tart eddig.







Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.30. 23:51   






Most a másik oldalra lökjük fel a kasznit, és ugyan ezt le koppintjuk a másik oldalrol. Ismét vág, méretez, beileszt, hegeszt primerez, és taljra tesz. Majd fojtat a középsö kereszttartóval.












Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.30. 23:19   






Újra talajon, az a oszloppal fojtatjuk. Megint szabásminta, egy kis kalapálás, kis pont hegesztés "persze előtte gondosan le kezeljük a hegesztendő felületet"és kész is. Így már valamivel jobban néz ki szerintem.















Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.30. 23:05   






Ahogy igértem boritunk, és megkezdtük a kereszttartók cseréjét. Amint látszik az idő vasfoga "meg az üregvédelem hiánya"nem kimélte a cuccut, de sebaj van jó magyar cső gyártásunk igy megoldjuk a dolgót. Egyébként elkövettem egy hibát naiv voltam, gondoltam a hossz tartót legyártatom erre szakosodott lakatosokkal "persze egyenesben, a hajlitást megcsinálom én"és bár délután kettőkor lázas semmit tevés volt a mühelyben mégis egy hétre vállalták.


















Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.27. 20:09   






Igen igen, na ezt a müsort láttam már 4 évvel ez elött. Meg hát mink a topp restaurálásra törekszünk ahogy a kolléga mondta. A négyév elteltével meg 1.5 ér már ful hiányos romot tudsz venni ami egyébként igaz bármelyik tipusra. Egy éve a haverom venni akart egy 635 csi t hiánytalant 1500 euró ért mire az asszony rábolintott persze elkelt, most meg 4500 ér csak 3 literesek meg romok vannak.


Műhely    160    2016.09.01. 13:41
Qenk
2017.01.27. 17:45   






http://auto.indavideo.hu/video/BMW_502_1955-bol_-_SportVerda_Warvasovszky_Janos_Tordai_Istvan


Én értettem félre, 2.6 os V8 100 Le


kÓCSmA    1193    2011.02.01. 09:27
fenyo
2017.01.24. 21:39   






Egy néhány "burda szabásminta" amivel dolgozuk .A oszlop, küszöbök stb.












Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.24. 21:21   






A héten fojtattuk a kasznit, elég szépen haladunk. El kellet mennem egy céghez 114x3 as csövet venni mert az alváz egyes elemei ebből vannak, meg vettem még két tábla lemezt mert eszi a kicsike. Szerintem holnap felboritjuk mert a "csöveket" igy könnyebb cserélni.




























Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.18. 10:05   






Ja Ja ahogy mondod .Ez egyébként melyik műsor és hol adják mert én reggel a spektrumon néztem a sportverda c müsort de ott nem volt.
Qenk írta:
fenyo írta:
Gyártották 6 hengeres 2 l es 2.1 l es v8 as 2.6 3.2 l es motorral a 2.6 os 100 lovsa volt. Mint már irtam a lókák számát a benzin pumpa méretével és a karbik számával tudták növelni a 3.2 es esetében, 120 ,140 160 le, re.

3.2 v8 at mutattak be. Ezek szerint minimum 120 ló.
Akkor f@szok


Műhely    160    2016.09.01. 13:41
Qenk
2017.01.17. 22:02   






fenyo írta:
Gyártották 6 hengeres 2 l es 2.1 l es v8 as 2.6 3.2 l es motorral a 2.6 os 100 lovsa volt. Mint már irtam a lókák számát a benzin pumpa méretével és a karbik számával tudták növelni a 3.2 es esetében, 120 ,140 160 le, re.

3.2 v8 at mutattak be. Ezek szerint minimum 120 ló.
Akkor f@szok


kÓCSmA    1193    2011.02.01. 09:27
fenyo
2017.01.17. 13:56   






"Lehel kürtje" Egy teljes napot elvett el az életemből persze a második a "burba szabásmintáknak" köszönhetően már nem tartott eddig, most az A oszlopot szabás mintázom.















Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.17. 13:48   






Végre ezt is meg éltük december elejéhez képest most vihettem a kárpitosnak a motyot de sebaj elkésve még nem vagyunk. Egyenlőre nincs a legjobb gatyában a cucc .
















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.01.17. 21:44 (1).

Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.17. 13:30   






A múlthéten végre elkezdtük a kasznit javitani. Elösször a légbeömlőket furkáljuk le. Majd az a oszlop javitása következik .















Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.17. 13:20   






Gyártották 6 hengeres 2 l es 2.1 l es v8 as 2.6 3.2 l es motorral a 2.6 os 100 lovsa volt. Mint már irtam a lókák számát a benzin pumpa méretével és a karbik számával tudták növelni a 3.2 es esetében, 120 ,140 160 le, re.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2017.01.17. 21:47 (1).

Műhely    160    2016.09.01. 13:41
Qenk
2017.01.17. 09:21   






Sportverdába pont bemutatták az 501 est.
Érdekes h csak 100 lóerős 100 nm


kÓCSmA    1193    2011.02.01. 09:27
fenyo
2017.01.08. 13:34   






Ez csak egy érdekesség, a csomi ajtohoz hozzá sem kellet nyúlnom a majdani alpozás utáni tömitéseken kivül mert egy pörsenés sincs rajta, "Persze láttam már ebben a korosztályban olyat is hogy hiányzott a fele,"úgy hogy igy állunk most jövő héten neki ugrunk a kaszninak.






Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.08. 13:18   






A géptetővel sem volt túl sok dolgom . Két apró folt és kész is. Az ajtokkal szintén ugyan ez a helyzet , ahogy már emlitettem a svéd kollégák szerintem már cserélték. Ahol a tető össze van eresztve gondosan össze cinezzük nehogy a rezonanciátol esetleg a gitt ki hulljon, meg különben is legyünk kor hűek.













Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.08. 12:57   






Sajnos vége az ünnepeknek ugy hogy irány a műhely. Persze a két ünnep között sem aludtunk gondosan ügyeltünk rá hogy némi mühely szagunk azért legyen. Ennek köszönhetően kész lettem a csavarozható elemekkel.























Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2017.01.01. 12:51   






Minden Poweres márkatársunknak nagyon Boldog Uj Évet Kivánok!




Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.12.28. 19:36   






Természetesen, mi érdekel, bármit nagyon szivesen. Akár telefonon is.
Ja, ezek az adatok komolyak amiket irtál.


Műhely    160    2016.09.01. 13:41
zolka81
2016.12.28. 11:23   






Szép!! Több infót lehetne kapni erről a "csodavágóról"? Smile


BMW E30 M20B25
1/8 mile: 7,37 sec; 149 km/h
1/4 mile: 11,59 sec; 187,5 km/h

http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0635&rollout=12&tav=1p4&mp=13&kg=1010
http://www.youtube.com/user/zolka81

Gyula    83    2005.05.14. 10:17
fenyo
2016.12.25. 18:38   






És akkor végül ahogy igértem a "csoda vágo". Legyen az papir műanyag alu réz acél rozsdamentes kor anyag cső vagy trapéz lemez bármi amit vágni kell szikra és egyébb hő nélkül, akár 2mm vastagságban ez meg oldja. A felirat vágása 1 percet vett igénybe. Hatékonyabb és gyorsabb mint a gyors korong vagy a lukfűrész arrol már nem is beszélek hogy a csövekkel ezek a gépek tehetetlenek. A kés 1500 métert bir és ebből 4 db van a készletben, szerintem nagy találmány.

























Műhely    160    2016.09.01. 13:41
fenyo
2016.12.25. 18:12   






Megérkeztek a cucok amiket nem tudtam el hozni a repcsin. Alu puculó gyujtás el osztó munka hengerek.




Műhely    160    2016.09.01. 13:41
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  3 / 7 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Tartalomjegyzék  »   Veterán autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére